Sem a CIB, sem a K&H nem tud magyarázatot adni, hogy lett a Viktor számlájára 2 hete átutalt 25 ezer forint. Elképzelhető, hogy már a kábeltolvajok dézsmálják a bankszektor infrastruktúráját? Ha még nem, akkor mikor?
Mélységesen fel vagyok háborodva, hogy a mai világban ekkora pofátlanságot képesek megengedni maguknak a bankok! Az elektronikus banki szolgáltatások világában mégis hogy a búbánatban tudják heteken át lebegtetni a pénzt a "vákuumban"? A CIB bankból elutaltak nekem 25e Ft-ot (2011.04.20.), de a K&H bankos számlára több mint két hét alatt sem ért át az összeg!
A CIB-ben vonogatják a vállukat, hogy a pénzösszeg nincs náluk, a K&H álláspontja az üres számlám láttán egyértelmű. Elírás nem történt, a számlaszám és a név helyes, ezt a bankban megerősítették.
Nem a pénzösszeg nagysága ami fájó, az bosszant, hogy miközben a lakossági számláért (is) borsos árat vasalnak be, a "szolgáltatás" kritikán aluli.
Köszönöm K&H, ez már nem az első húzásod, elvesztettél egy ügyfelet, a pénz megérkezte után szerződést fogok bontani.
Az utolsó 100 komment: