Tékozló Homár

Hetek óta lebeg az átutalt pénz a bankok közti űrben

2011.05.05. 11:45 | jackyll | 150 komment

Sem a CIB, sem a K&H nem tud magyarázatot adni, hogy lett a Viktor számlájára 2 hete átutalt 25 ezer forint. Elképzelhető, hogy már a kábeltolvajok dézsmálják a bankszektor infrastruktúráját? Ha még nem, akkor mikor?

Mélységesen fel vagyok háborodva, hogy a mai világban ekkora pofátlanságot képesek megengedni maguknak a bankok! Az elektronikus banki szolgáltatások világában mégis hogy a búbánatban tudják heteken át lebegtetni a pénzt a "vákuumban"? A CIB bankból elutaltak nekem 25e Ft-ot (2011.04.20.), de a K&H bankos számlára több mint két hét alatt sem ért át az összeg!

A CIB-ben vonogatják a vállukat, hogy a pénzösszeg nincs náluk, a K&H álláspontja az üres számlám láttán egyértelmű. Elírás nem történt, a számlaszám és a név helyes, ezt a bankban megerősítették.

Nem a pénzösszeg nagysága ami fájó, az bosszant, hogy miközben a lakossági számláért (is) borsos árat vasalnak be, a "szolgáltatás" kritikán aluli.

Köszönöm K&H, ez már nem az első húzásod, elvesztettél egy ügyfelet, a pénz megérkezte után szerződést fogok bontani.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arpi9999 2011.05.05. 11:50:55

00000000000000000000000000000000000000000000000000

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.05. 11:53:48

"Köszönöm K&H, ez már nem az első húzásod, elvesztettél egy ügyfelet, a pénz megérkezte után szerződést fogok bontani."

És ha soha nem érkezik meg?

szamaritánus 2011.05.05. 11:55:00

"Nem a pénzösszeg nagysága ami fájó..." - fasza, akkor megadom a számlaszámom, ha nem fájó az összeg, utald át nekem, please.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 11:56:18

Honnan tudja, hogy a KH-nak köze van hozzá?

Lehet, hogy a CIB, vagy a GIRO hibázott.

(Zárójelben: vagy az ügyfél, sok ilyet láttunk már)

nickita 2011.05.05. 11:58:14

a zsiró nem tud hibázni, vmeik bank lesz a fasz

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.05.05. 12:00:51

nem csodálkozom a K&H-n, nekünk hét számjegyű összeget lebegtetett hetekig euróban.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 12:01:13

Érdemes lenne megnézetni, hogy valóban elindult-e a pénz a CIB-től, vagy csak foglalásba került, mert mondjuk rossz dátum került a tranzakció dátumaként.

A rendszer ilyenkor befoglalja a összeget, hogy ne tudja elkölteni (vagyis az ügyfél úgy látja, hogy eltűnt az összeg) aztán vár, hogy a beállított dátum eljöjjön és utalja a pénzt.

gabest1 2011.05.05. 12:02:50

0-ban landolt a golyó, ilyenkor a bank nyer.

lobster thermidor 2011.05.05. 12:05:18

Miért nem az OTP-nál bankolsz?
Ha ott nem jönne meg a pénzed, legalább tudnád hova került, és hogyan nőtt egy év alatt 30 százalékkal Csányi Sanyi vagyona.

lobster thermidor 2011.05.05. 12:09:16

@Sün‼:

Szerintem Hunyódi a hudíni!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.05. 12:09:57

"a pénz megérkezte után szerződést fogok bontani."

Akkor soha...

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 12:12:59

De tényleg, kedves posztíró, ezt megkérdezhetnéd még egyszer, hogy van-e függő foglalás a küldő számlán.

Ha megnézem a saját rendszerünkben az egyik helyen, azt látom, amit az ügyfél is a netbankon, hogy minden rendben. Be kell mennem egy másik helyre, hogy lássam, hogy csak parkol a pénz, mert vár valamire.

Ha arra jársz, kérdezd ezt meg.

movhu 2011.05.05. 12:18:16

A K&H-nál nekem RENDSZERES volt a pénzeltűnős történet. Még egyszer mondom: rendszeres.
Simán előfordult, hogy a feleségem számlája +10.000-ről mínuszba ment, holott hitelkerete sem volt, majd 4-5 nap múlva, mire bejutott a bankba személyesen reklamálni, nyoma sem volt annak, hogy bármi is történt volna a számlán, ott volt a pénz.
A saját számlás történeteket nem is mesélem. Mindig a legrosszabb pillanatban nem íródtak jóvá csak több napos késéssel a bejövő jóváírások, de amikor jóváíródott, megint csak nyoma sem volt a késésnek, mert a dátum szerint ekkor már időben ott volt a pénz.
Az egész K&H megérne egy kiadós PSZÁF vizsgálatot.

LuciFerko 2011.05.05. 12:19:30

Megvan a bizonylat az utalásról? Mert már jártam úgy, hogy egy illető állittólag utalt nekem, én vártem nemjön nemjön, mondom akkor megteszem a szükséges lépéseket, és mikor a másik félt megkérdeztem, hogy van-e bizonylat közölte, hogy azt akkor kidobta mikor hazaért... Szóval átlettem baszva, else lett utalva én meg hetekik hőzöngtem az OTP-vel. Amúgy volt barátnő az illető -.-

Rosszindulatú Vászka 2011.05.05. 12:20:13

Kedves Viktor!

Ha üres a számlád, ne várjad, hogy a KH bank ügynökei sírva könyörögjenek, hogy ne menny el.

Kedves Dzsekil!

Drakulálok, ijen sunyi netnikázást még a kurucon se mindennap lelni. Szép volt.

Tower13 2011.05.05. 12:21:29

@Kiszámoló: Ha elektronikusan utal, és a számláról levonódik a pénz akkor a bank sem tud hibázni, pláne ha utólag megnézve sem történt elírás. A giro rendszerre sem nagyon jellemző, lévén hogy automatizált a dolog. (bár most akarják átalakítani, lehet hogy azzal van összefüggésben, de igen erősen kétlem) K&H. Ugyan nem szeretem őket, de a jóváíráson kívül nem igen hibázhatnak ők sem. Max a rendszerük lehet szar, vagy "karbantartás" miatti anomália lehet..
Ha megfelelően küldte el akkor el kellett mennie az adott számlaszámra. Kivéve, ha ezzel negatívba fordult volna a számla, mert akkor nem küldi el, de írja is.. és marad a pénz a helyén.

joszip 2011.05.05. 12:21:56

K&H nekem is lebegtetett lóvét napokig. Ott lesz a bibi.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 12:23:00

@movhu: nem lehet, hogy csak te láttad úgy, azaz nem a banki rendszer volt rossz, hanem a netbank, az írt ki hülyeséget? (Mert gondolom, onnan vetted az információt)

Ilyenkor fel kell hívni az ügyfélszolgálatot, hogy ők mit látnak.

A netbank szokott néha hülyeséget írni, de azért egy banki rendszer elég ritkán.

(Bár nem ismerem a KH rendszereit)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.05. 12:23:00

@Kiszámoló: És ezt kéne magtól megtenie a banknak is.

Tower13 2011.05.05. 12:23:59

@lobster thermidor: 35 nmilliárdos növekedés csak 30% lenne? na Akkor meg van kinél van az állami vagyon egy jó része.

movhu 2011.05.05. 12:26:49

@Kiszámoló: A feleségemnél akkor derült ki, mikor szegény fizetett volna a boltban, és nem sikerült. Nekem meg amikor volt ilyen gond, felhívtam az ügyfélszolgálatot, és ők is ugyanazt látták, mint én a netbankban, és persze nekem is volt, hogy akkor lett gyanús, amikor ki akartam venni azt a pénzt, aminek tuti rajta kellett volna lenni. Szóval igenis komoly IT gondok vannak a banknál, amit utólag kennek el mindig.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 12:27:17

@Tower13: nem így van.

Egy csomószor bejön hasonlóval ügyfél, hogy ő ezt meg azt látja, meg elutalta, meg eltűnt az összeg is, meg minden.

Ha bemegyek az alaprendszerbe, én is azt látom, amit ő.

Be kell mennem máshová, hogy lássam a zárolt tételeket és gyakran ott találjuk meg a kifogásolt tételt.

Aztán lehet keresni az okát, miért került oda.

Ez lehet dátum miatt, lehet, hogy egy havi rendszeres utalás nem tudott elmenni, de az előbb volt a sorban, vagy több oka lehet.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.05. 12:27:31

Szerintem rálóg a csipketerítő a monitorra, azért nem látszik a tétel.

szatyi 2011.05.05. 12:27:54

A Homár helyett ugyanezt a PSZÁF-nak küldeni, cc-ben mind a két bank. Mielőtt a PSZÁF válaszolna meglesz az a pénz.

movhu 2011.05.05. 12:28:17

@Kiszámoló: Mellékesen még azzal is megszívattak, hogy amikor telefonáltam megkérdezni én, hogy mi újság a feleségem számlájával, akkor letiltották minden netes és telefonos elérését "biztonsági okooból", mert nem ő telefonált, és csak az ő személyes megjelenésekor kapta vissza.

Büszke_troll 2011.05.05. 12:30:26

00000000-00000000-00000000

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 12:30:48

@movhu: ok, nem akarom védeni a KH-t, nem is ismerem az ő rendszereit.

Viszont jóformán naponta találkozok ügyfelekkel, akik megvannak győződve az igazukról, aztán (szinte) mindig kiderül, hogy más volt a hiba, mint állították.

Csak ezért probálok segíteni, mert ez a foglalásba került pénz szinte napi ügy nálunk is.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 12:33:45

@movhu: ezt viszont jól tették, ez minden banknál így van.

Egy férfi telefonált egy nő titkos azonosítójával, amit nem szerezhetett volna meg, a nő meg nem adhatott volna ki.

Ezzel őt védték.

Vittek már el ügyfelünket is rendőrök a boltból, mert leszaladt a felesége bankkártyájával vásárolni.

bunkocska 2011.05.05. 12:33:45

Velem hasonló eset történt, átutaltam 1000 fontot és megérkezett 1000 forint:), viszont bementem a bankba messziföldön, hogy ez annyira nem járja kezemben az átutalásról szoló papírkával, elnézést kértek és átutalták a helyes összeget és átvállalták a költségét ezer elnézés közepette, kissé ügyfélcentrikusabb a kiszolgálás....

LuciFerko 2011.05.05. 12:36:34

@Kiszámoló: "Vittek már el ügyfelünket is rendőrök a boltból, mert leszaladt a felesége bankkártyájával vásárolni."

Ez hogy volt??

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.05. 12:38:14

Naponta többször átváltják forintról dollárra, onnan euróra, és vissza forintra. Lehet, hogy semmi sem fog megérkezni, ha az eredmény egész forintra kerekítve nulla lesz.

movhu 2011.05.05. 12:38:32

@Kiszámoló: Jó, jó, tényleg elhiszem a jóindulatod :) A lényeg, hogy a K&H-nál vannak valós problémák. Tehát a GIRO-ból bekerül hozzájuk az utalás, csak valamiért a benti rendszerekben beragad, illetve néha bizonyos számlák megterhelődnek valami hibás tétellel.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.05. 12:40:07

"átutaltam 1000 fontot és megérkezett 1000 forint"

Ül egy kis törpe egy nagy ládában, és ő intézi az átutalásokat. Elnézte a fontot forintra.

igazságos 2011.05.05. 12:40:39

Senki se tudja, HOVA lett a helyes szóhasználat.

Aha! Akkor azért kaptam 25 ezer forintot a héten a bankszámlámra. :D Köszönöm, Viktor!

töröxultán 2011.05.05. 12:41:23

Nekem sokkal nagyobb összeg keringett a CIB és az AXA közti űrben. Két osztályvezetőt ráugrasztottunk a tranzakcióra és viszonylag rövid idő alatt tisztázódott. Egyébként az átutalási rendszer simán megengedi, hogy összeget sikeresen vesznek le úgy számláról, hogy a másik oldalon sikertelen a tranzakció. A fogadó fél nem tudja az összeger visszautalni mivel meg sem kapja, neked kell reklamálni. Normál esetben 45 nap az átfutás :)

igazságos 2011.05.05. 12:42:33

@Sün‼: SOHA ne mondd, hogy SOHA!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.05. 12:45:19

@igazságos: "SOHA ne mondd, hogy SOHA!"

Nem mondta, kérdezte.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.05.05. 12:46:48

@LuciFerko:

Szerintem úgy, hogy más bankkártyáját nem használhatod. És ha én, mint Kovács Ödön vásárolok a feleségem, Kovács Ödönné bankkártyájával, akkor jogos lehet a gyanú, hogy nem az enyém a kártya, és akár lophattam is

Hivatalból rendőrt kell hívni. Akkor is rendőrt hívnak, ha pl. hamis bankjeggyel fizetsz.

Pszicho Mókus 2011.05.05. 12:47:48

Szerintem komcsik tehetnek az egészről, meg az elmúlt 8 év kormányzása... Sőt Gyurcsány a hibás! :DDD

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.05. 12:54:07

@Sün‼: "De mondom.
S o h a."

Na, most nagyon megszívtad! Pedig előre szólt.

Rosszindulatú Vászka 2011.05.05. 12:55:30

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: vaalhogy sejtettem én, hogy kombinált netnika lesz az. Jelzem kissé már uncsi ez a csurkista kuructempó, hogy a bankok kapcsán rögvest tuggukmizésbe ferdüla hirig, azt gondoltam először csak színesítik a palettát 8teccikérteni, színes), de neked lehet igazad és csak sunyi zsidajozás fennforgása láccik megvalósulni. Én nem értem mi ebbe a jó, zsidózni csak pontosan és szépen, ahogy a csillag (Dávid) megy az égen, úgy érdemes. Eufémizálva eccerűen nem esik jól Kipróbáltam.

Lesből Támadó Szárítókötél 2011.05.05. 12:56:38

1. Az átutalást kezdeményező ír egy levelet a CIB-nek, melyben kéri az utalás körülményeinek kivizsgálását, különös tekintettel a tranzakció eredményére. A választ írásban kéri. (Vigyázat! Feltétlenül az utalást kezdeményező kérje, mert a panaszosnak a banktitokra hivatkozva semmit sem fognak kiadni, még akár a meghatalmazást is visszadobhatják.)

2. PAnaszos levelet ír a K&H-nak, hogy ekkor és ekkor utalást kellett volna kapni, leírva benne minél több adatot, kéri, hogy nézzenek utána, konkrétan kérve azt, hogy IGEN/NEM-mel válaszoljanak arra, érkezett-e hozzájuk ilyen összeg. A választ írásban kéri.

3. A begyűjtött válaszok alapján mindkét banknak ír egy levelet, benne megküldve a másik bank álláspontját azzal, hogy lesznek szívesek utánanézni és nem pingpingozni vele. Beleírja azt, hogy ezt a kérdést mindkét bank megkapta, illetve hogy figyelemmel arra, hogy immáron mindkét bank tud a problémáról, és már lett volna lehetőségük felvenni egymással a kapcsolatot, ha hibát észlelnek, úgy amennyiben a normál ügyintézési határidejük alatt nem kap érdemi választ, úgy a PSZÁF-hez fordul a 2010. évi CLVIII. törvény 4. § (1) bekezdés c) pontja, a 1996. évi CXII. törvény 215/A. §-a, illetve 2008. évi XLVII. törvény 3. § (2) bekezdés a) pontja alapján, illetve megfontolja a hűtlen kezelés miatti rendőrségi feljelentést.

mufor 2011.05.05. 13:03:58

Örök igazság: Csak az el nem utalt pénz nem érkezik meg (lásd még el nem készült lecke marad otthon stb.). Láttad az átutalási bizonylatot? Valóban volt fedezet a szlán, ahonnan az utalást indították? Sztm simán nem utalták el a pénzt és hitegetnek, átlendítettek a palánkon, 99%.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.05. 13:04:08

@Pécsi bölcsész:
Pontosítanád, hogy milyen módon jutottál erre a következtetésre?

Rosszindulatú Vászka 2011.05.05. 13:06:01

@Pécsi bölcsész: @Sün‼: nemám verset elemezni, mikor komoj dolgokról van szó héla!

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 13:09:23

@LuciFerko: elég egyszerűen: ott állt egy szakállas muki egy női névre kiállított bankkártyával. Ezért aztán rendőrt hívtak.

Gondolom, a végén nem lett belőle komoly ügy, miután előkerült az asszony.
De se a bankkártyádat, se a pin kódodat nem adhatod ki másnak. Ha kiderül, hogy más is megtudta a kódod, a banknak automatikusan le kell tiltania a hozzáférést. Ezt történt akkor is, amikor a férj telefonált.

csak ugy 2011.05.05. 13:11:44

hiaba valtasz bankot!
elmondanam, hogy csederbol-vederbe...

rafi:
sajatszamlas EUR konverzio 2 munkanap!!
+ hetvege azaz 4 nap!!
Mi a pocsomet csinalnak a bankon beluli konvezrzioval sajat szamlamon 4 napig??
ja!!
mindezert 5eu-t kernek + szamlavazatesi dij 399ft/ho..
ja!!
sajat automataban egyenleg lekerdezes = 50.00ft!!
ja!!
bankonbeluli atutalas = 2%

Ilyenekert EUropaban (nyugati felen)
NEM KELL fizetni!!

Csak otthon van ez budos gyoker lehuzos cigany banda... hogy szopjonak le!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.05. 13:12:03

@Rosszindulatú Vászka:
Én csak a kolléga lelki rezdüléseit szeretném tanulmányozni, mivel szerintem ez egy eléggé mélyreható, a lélek belső bugyraiban rejtőző gondolatmenet végső kifejlete, ami alapjaiban írja át a pszichszomatikus gondolkodás eddig ismert alaptéziseit.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 13:15:29

@csak ugy: ki mondta, hogy náluk kell maradnod. Nálunk csak 199 Ft a havi díj, az automatát szabadon használhatod költségek nélkül akárhányszor.

Nézz szét a neten. Kb. van 15 valamire való bank Mo-n, nézd meg, melyik a legjobb neked.

gnme 2011.05.05. 13:18:53

bement az asszony pár csekkel (nevemre szólt) a postára, vitte a visa kártyámat .. elhajtották a picsába

bement szemben a bankba, felvette a csinos összeget a kezébe, visszament a postára .. nem hajtották el

ööö

mi mikor érünk el európába?

Rosszindulatú Vászka 2011.05.05. 13:21:08

@Sün‼: nem azért, hogy szemantikai vitát katalizájjak, meg az szakállas perverz tuggyukmi doki se spanom, ami fojton az Annyát qrta volna, de, ha a pina, mint ojan csak a júzer lelkében vetül ki, akkor ott szagemberhez kell ferdülni tüstént.

Mindazonálta, hogy a közös nevező okán szintézisbe hajojjunk, abban vélhetően messzemenően egyetértünk, hogy a pina azért jó, mert jó. Ez vitathatatlan, sőtmitöbb dogma. Ebben azt gondolom, a legtöbb izmus meg egyragyúró szakállas megegyezhet.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 13:22:44

@gnme: mondjuk akkor, amikor az emberek leszoknak végre a sárga csekkekel való sorbanállásról és átutalják netbankon, vagy csoportos beszedésivel. :)

Vigyázz, mert a posta nagyon levág, ha kártyával fizetsz. Ugyanis készpénzfelvételnek számlázza valami 3-400 Ft-ért és nem vásárlásnak, ami logikusabb lenne.

p.anita 2011.05.05. 13:23:30

Kulfoldon kell e megelhetest keresnem...
...valutaban kuldom haza a penzemet a Csaladnak...

Edesanyam bement a fentiekben emlegetett
penzintezetbe valtani...

...mire az ugyintezo egy flegma fintor kiseretben tovabbtessekelte egy masik bankhoz, merthogy erre neki nincs ideje...

Secnir 2011.05.05. 13:24:01

"Sem a CIB, sem a K&H nem tud magyarázatot adni, hogy HOVÁ lett a Viktor számlájára 2 hete átutalt 25 ezer forint."

"Köszönöm K&H, ez már nem az első húzásod, elvesztettél egy ügyfelet, a pénz megérkezte után szerződést fogok bontani."

1. nem a K&H utalt, hanem a CIB. nem őt kell baszogatni
2. a HOVÁ szócskát én írtam be, hogy érthető legyen a kérdés
3. szerintem miután a pénz bejött, Viktor behívatja magához a K&H és a CIB illetékeseit, majd közli, hogy újabb bankadót vetett ki a két cégre :D

bigbang77 2011.05.05. 13:25:55

CIB -> GIRÓ Zrt -> K&H

Ha egyik sem tesz semmit, PSZÁF....
Majd ők fognak.

Egyébként szerződj egy Takszövvel... ők nem engedhetik meg maguknak az ilyen viselkedést, és nem is ilyen drágák, és nincs sorbanállás...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.05. 13:27:29

@Rosszindulatú Vászka:
Hát voltaképpen a dolognak ezen része miatt fordultam a kérdéssel a kollégához. Hogy ugye mint te is említetted volt, ő egy alapvetően pozitív véleményt igyekezett ábrázolni a hozzászólásában, márpedig mindazonáltal a poszt toló nem valószínű, hogy ugyanerre a következtetésre jutott, amit a posztban számunkra is világos módon tett közzé.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 13:28:17

@bigbang77: takszöv? :) Na ott dolgoztam. Nem mondok semmit, de azért gondold meg még egyszer. :)

"Úriember az, aki tudna mit mondani, de nem teszi" :)

SomethinWild 2011.05.05. 13:29:08

@Kiszámoló: Ez szimplán baromság. (nem szoktam ilyen szavakat használni és trollkodni, de ezen hangosan röhögök).

A jegyesemmel közös bankszámlánk van, két kártyával, egyik az én nevemre, egyik pedig társtualjdonosként az ő nevére. Mindez két évre, ami alatt egymás kártyáját kb 100-100 alkalommal használtuk, kis üzletektől szupermarketig, soha nem volt belőle gond. Pedig még csak egymás nevét sem viseljük.
Felétek elég komoly banki tudással rendelkező boltosok dolgoznak... :D

gnme 2011.05.05. 13:30:13

@Kiszámoló: az a kártya minden hónapban egyszer van használva, egy alkalomra

postai dolgozók meg taplók, arcról, névről, mindenről ismernek ... csak az emberi jóindulat az, ami dolgozik bennük

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 13:31:22

@p.anita: Írd fel valahová jól látható helyre: "Soha nem váltunk pénzt bankban."

Pénzváltóknál váltunk, ha nagyobb az összeg, nagyon jó egyedi árfolyamot adnak. Ha budapesti vagy, tudok adni jó tippet privátban, ahol jó az ár.

p.anita 2011.05.05. 13:33:06

Aki megteheti nem...de egykelet-mo-i kicsinyke varosban annak is orulok, h egyaltalan valamifele bank is van...

Eugéne Tribulet 2011.05.05. 13:33:46

@gnme: csak gondolom, hogy a bankban autómatából vette fel a pénzt, azt vitte vissza a csekkek befizetésére.
A kettő között azért van némi különbség: autómatában használni valakinek a kártyáját a PIN kód ismeretével VS. fizetésre használni valakinek a kártyáját.

Pl. hívásrészletezőt sem adnak ki házastársnak, hiába sírsz, hogy te is ott laksz és bizonyisten jóban vagytok. És ha nem is?

movhu 2011.05.05. 13:35:27

@csak ugy: Mondok ellen példát: CITIBANK

-Számlavezetés 0 Ft
-Átutalás 0 Ft
-Készpénzfelvétel akárhányszor, akármelyik magyar automatából 0 Ft
-Csoportos beszedés 0 Ft
....és így tovább, tényleg minden 0 Ft!

Sőt, havonta az első 2 db külföldi készpénzfelvétel is 0 Ft. A 3.-ért már tényleg fizetni kell náluk is.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 13:35:53

@SomethinWild: ok, mákod volt. Meg ahol ismernek bolt, ott gondolom nem tőrödnek vele.

Egyébként nem te vagy az egyetlen, aki ezt csinálja, csak bármikor megszívhatod.

Egyébként egy srác kíváncsi volt, mennyire figyelnek a péntárosok. Dombornyomott kártyája volt, amit alá kell írni, hogy igazolja a vásárlás tényét. Ezt ellenőrizni kell a pénztárosnak.

Na, ő egy évig úgy írta alá, hogy Tapsi Hapsi. Asszem tán kétszer vették észre egy év alatt.

gnme 2011.05.05. 13:37:10

@Eugéne Tribulet: á, odaállt az ablakhoz bizonylattal, ..teljes joggal kezelhet, aláírhat

csak a postai dolgozók taplók, dolgozik bennük az emberi jóindulat

egyszerűbb hülyének nézve elhajtani az embert, mint a munkát elvégezni

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 13:37:25

@movhu: meg ha nem érkezik meg a 150 ezer, akkor szerény 3500 Ft büntetés.

Ami ciki, ha mondjuk táppénzen vagy és csak a fizetésed 60%-át kapod meg.

Rosszindulatú Vászka 2011.05.05. 13:39:47

@Sün‼: most kicsit beköltözött as kétség a zagylebenyembe, mert az eredeti kommentben csak minimalista módon szerepel az inkriminált, ám vágyott ivarszerv. Lehet értelmezni szabadversként, de akár még minősítésként is. Pozitív felhang csakúgy, mint negatív is lehet benne, ezt még ki kell bontni.

Persze, ha költői kérdésnek vesszük, avagy méginkább az élet és a filozófia minden nagy kérdésére adott válasznak, akkkor bizony az a Tökéletes Komment. Ez tényvalóság.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 13:40:24

@p.anita: Orosházán is van tutti tippem :)

De tényleg érdemes utánajárni, a banki marzs 5-6%, a pénzváltók néha még 1%-ot sem kérnek. Az 500 ezernél 20 ezer különbség.

Eugéne Tribulet 2011.05.05. 13:41:00

@gnme: Ja értem, azt hittem automatázott.
Szerintem nem fogadhatják el a postán, de biztos máshol sem.

egynyugger 2011.05.05. 13:41:57

@csak ugy: Szerintem az internet arra való,hogy tájékozódjunk. Ha ennél jobb banki ajánlatot nem találtál,keress tovább,és ne höbörögj!

movhu 2011.05.05. 13:42:16

@Kiszámoló: Nálam 2*75, mert pont szerencsés időpontban kötötten szerződést. De hidd el, hogy ha olyan helyzetbe kerülök, akkor megoldom, hogy menjen rá 2*75, és ha mégsem bírom hosszú távon, akkor felmondom.
Még mindig jobb, mint a K&H, ahol a sok szívás mellett volt olyan, hogy összeszaladt simán 3500 Ft kp felvétből, utalásból. Eleve ~350-400 Ft a dombornyomott kártya egy hónapra eső díja bárhol, ehhez még jön 3-500 Ft számlavezetési díj.
Jó, tudom, nem mindenkinek jó a CITIBANK, ez tény.

movhu 2011.05.05. 13:43:25

@Kiszámoló: Egyébként rohadt ciki, igazad van, hogy a táppénz a minimálbér duplája maximum most már, ami nincs 150...de ez már nem banki téma.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 13:43:37

@SomethinWild: Felétek elég komoly banki tudással rendelkező boltosok dolgoznak... :)

Amúgy ez nem banki tudás, hanem pénztárosi. Gondolom, erről is kapnak oktatást, ahogy a hamis pénzről is például.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.05. 13:44:08

@Rosszindulatú Vászka: A régi szép idők, amikor még az izmaelita pénzváltók (és hitelezők) kutyafejű anyját lehetett szidni!

@Sün‼: Pontyosítsunk: "Nem, nem, soha!"

@gnme: Pont ez Európa! Kazahsztánban nincsenek ilyen packázások.

Rosszindulatú Vászka 2011.05.05. 13:45:14

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ugye, mennyire zsenánt, hogy már a tuggyukmizés sem a régi?

tlantos 2011.05.05. 13:46:17

@csak ugy:
Egyedi arfolyamot kell kerni, es konverzios jutalek nelkul azonnal ott a penz a masik szamlan.

gnme 2011.05.05. 13:47:52

@Eugéne Tribulet: tőlem még sosem kértek személyit csekk befizetéshez

legközelebb elküldöm az öcsémet .. hasonlít rám

ugyanezzel a kártyával fog nekem kárt okozni, hogy befizeti a csekkemet vele .. még a nevünk is hasonlít :-D

vajon tőle kérnek majd személyit? ... vagy hasonlít rám annyira, hogy nem tesznek élből keresztbe neki?

és azt vajon miért hiszik el a postán, hogy én én vagyok, mikor fel kell vennem a cégnek küldött motyót? .. akkor meg bemondásra elhisznek bármit mi? ... csak írjam alá és vigyem az anyám pi*ájára

csak mikor segíteni kell az embert, akkor nem segítik, mert csak ..

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 13:49:47

@movhu: Kicsit szétnézel, rengeteg jó ajánlat van. Rafinak is, Unicredit Bónusz számla, Allianz.

Ha nem jön meg a pénz, fizetsz 3-500 Ft-ot, nem 3500-at. Egyébként nulla forint.

Ingyen netbank utalás, ingyen telefonos utalás, 2 pénzfelvétel idegenautomatából, korlátlan saját automatából ingyen, ingyen csoportos.

Viszont vigyázz, a kártya legtöbbször csak az első évben ingyenes (Uni), vagy nem is ingyenes (Rafi).

Van élet a CITI-n kívűl is. (Ott is dolgoztam :) )

TréfyTörp 2011.05.05. 13:49:58

@SomethinWild:
Na jó, de úgy könnyű, ha mind a ketten pasik vagytok.

p.anita 2011.05.05. 13:50:40

@Kiszámoló: Ismerem a valtokat, kosszonom...es csak vegszukseg eseten szoktam valtani is, meg bankozni is...
...de mint irottam nem sok sikerrel
koszonhetoen a keszseges ugyintezonek...:)

Eugéne Tribulet 2011.05.05. 13:51:39

@gnme: jogos minden felvetésed.
Postán egy meghatározó élményem volt: fel akartam venni egy tértis levelet, ami az unokaöcsém nevére szólt. Vezetéknevünk azonos, címünk azonos, de ott követtem el a hibát, hogy megmondtam, ő az unokaöcsém. Emiatt ő nem közeli hozzáratozó, nem vehetem fel helyette, hiába egyezik a lakcím és a vezetéknév is. Ha azt mondom a fiam vagy a testvérem, azonnal kiadják, ellenőrizni nem tudják.

tlantos 2011.05.05. 13:52:44

@movhu: KH-nal konkretan 0ft-ot fizetek. Csak a hitelkartya nincs ingyen.

tlantos 2011.05.05. 13:53:50

@Kiszámoló: nem kotelezo. De mivel megengedi, hogy felvedd es visszatedd...
Amugy meg (foleg, ha hitelkartyad is van) semmibe nem kerul megoldani, hogy minden honapban meglegyen a 150e ugy, hogy meg fizetesed se megy ra.

gnme 2011.05.05. 13:55:35

@Eugéne Tribulet: hányszor jártam én is így :-)
Az öcsémnek a postán céges küldeményt oda sem adják .. holott ugyanolyan a joga mint az enyém .. ott már rögtön jön a gáncsoskodás, személyi, cégalapító iratok, jogok tisztázása stb.

Bezzegh én odaállok szutykosan munkásgúnyába, beböfögöm melyik cégnek a küldeményét keresem, már adják is, csak firkantsam alá. Ezek szerint nem szeretik a felöltözött embereket .. bezzeg ha olajos munkásgyúnyába vagy, bármit odaadnak.

..lehet benne atombombától milliós értékű nemes vagy fogazott anyagokig akármi..

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 13:55:49

@p.anita: tudod mi nyűg van vele a nap végén? :)

Mi is átküldjük a pénzváltóba, mondjuk, ha meglátja az árfolyamot, a zöme magától is elmegy. :)

movhu 2011.05.05. 13:56:15

@Kiszámoló: Én csak kiemeltem egy példát, mert azt ismerem, nem vonom kétségbe, hogy máshol is van jó. Nem dolgozom ott, csak a pénzem kezelik.

@tlantos:
Nekem is ajánlottak ilyet, csak úgy kezdték, hogy megváltozna a számlaszámom, mert csak úgy lehet 0 Ft-os számlám, ha új számlát nyitok, a régit meg megszüntetem. Aztán valaki mondta, hogy ez nem pont úgy volt igaz, de addigra már eljöttem. Ennek oka elsősorban inkább az eredeti problémában keresendő, tehát amit a postoló is felvetett.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 13:58:01

@tlantos: Tudom, a feleségemnek is ott van számlája, de éppen meg akarjuk szüntetni a 3500 Ft miatt.

Hitelkártyáról meg: www.penzugyeink.com/hitelkartya.html

Caprica99 2011.05.05. 13:58:16

@Kiszámoló: vagy netán nem is keres nettó 150 ezret....

tlantos 2011.05.05. 14:00:10

@movhu:
elobb kerdezunk, veszekszunk, es csak aztan jovunk el :)
10 eve vagyok ott szerintem.
Nyitottam egy uj szamlat, aztan a regi es az uj szamla GIRO szamat felcsereltek, aztan megszuntettem a regit.
Jo, igy most hianyzik a 100-as vegu szamlam (azota mondjuk a 101-es is :)

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 14:01:08

@Caprica99: akkor a citinek nem kell. Ő csak a módos ügyfelekkel akar tőrödni. Ezért csinálta ezt a 150 ezres limitet. A kispénzűek járjanak az otpbe a citi szerint.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.05. 14:01:45

@Rosszindulatú Vászka:
Ámbátor mindazonáltal azt a feltételezést sem hagyhatjuk ki oknyomozásunk lehetséges mellékszálai közül, hogy a kolléga azért fogalmazta meg ezt a zseniálisan lényegretörő egysoros szösszenetét, mert az általa említett testrészből rég látott élő példányt, és egyszerűen hiánya van.
Emiatt lelki szemei által vizionált gondolatát vetítette a monitoron található négyszögletbe, amely sajnos köszönő viszonyban sincs az általa említett, szintén négyszögletű testrészhez.

tlantos 2011.05.05. 14:03:26

@Kiszámoló: en a hitelkartyakkal csak penzt keresek, ugyhogy nem hinnem, hogy barki tudna roluk ujat mondani ;)

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 14:05:21

@tlantos: szóval citiben hitelkártyát árulsz? :)

tlantos 2011.05.05. 14:05:25

@Kiszámoló: kocsog egy nepseg a citi mellesleg, en se szeretem oket.
De 150e-t akar egy osszegben is barmikor at tudok rajta futtatni. Ha adnanak egy hitelkartyat ok, akkor meg konnyebben :)

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 14:07:17

@tlantos: egyébként meg mitől lenne jó hitelkártyáról rendezni a 150 ezret? Az nem vásárlás, tehát brutál kamatot vernek rá.

Nem értem, mire gondoltál.

movhu 2011.05.05. 14:07:18

@Kiszámoló: Nem, sima TOP díjcsomagos ügyfél 1 db MC kártyával.

tlantos 2011.05.05. 14:07:57

@Kiszámoló: nem dolgoztam soha bankban, most se.
Viszont akar par hitelkartyam par banknal. Mert megeri :)
Igaz, van, amelyik (a kartyadij levonasa utan) csak 2-3000 forintot hoz 1 honapban, de az is valami. De van, amelyik havi kozel 10e tiszta hasznot termel.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 14:09:57

@movhu: Kár, kellene még néhány kiemelt új ügyfél a negyedévben. :)

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 14:11:12

@tlantos: meg se merem kérdezni, mit művelsz a kártyákkal. :)

jobbcsapott 2011.05.05. 14:14:12

mit kapok ha tudom a választ? És nem egyik bankban sem dolgozom!

tlantos 2011.05.05. 14:14:27

@Kiszámoló: ki mondta, hogy nem vasarlasi tranzakcioval oldom meg? :)

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 14:16:25

@jobbcsapott: Mit kapnál? Hát egy jobbcsapottat. :)

tlantos 2011.05.05. 14:17:40

@Kiszámoló: tiszta veletlenul botlottam a citibe, a shell kartya akciojuk jo volt. Aztan kozoltek, hogy nem akarnak kartyat adni (egyszer mar volt citis hitelkartyam, azt jol hozzajuk vagtam fel even belul :)
Mondjuk lehet, megereztek, hogy nekik azert en egy netto veszteseg lennek :)
Mostanra meg megszunt a promocio, igy mar nem volt ertelme ujrainditani sokkal szarabb kondiciokkal az igenylest.

tlantos 2011.05.05. 14:18:48

@Kiszámoló: zsonglorkodok veluk :)
Hasznalom oket, a lehetosegeket maximalisan kimeritve (de semmi tobbet ;)

tlantos 2011.05.05. 14:20:03

@tlantos: persze ha veletlenul meggondolnak magukat, es felajanlananak megfelelo feltetelekkel megfelelo hitelkartyat, akkor elfogadnam.
A havi nagy forgalmat garantalni tudom :)))

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 14:24:17

Na vége az oktatásnak, megyek. Úgyis csúnyán szétoffoltuk a topikot.

johevi 2011.05.05. 14:32:49

És arról miért a KH tehet, hogy hozzá nem érkezett meg a pénz? Vagy a CIB-nél van még mindig vagy a GIRO-nál ragadt, de a KH tehet róla a legkevésbé.

Viktus 2011.05.05. 14:39:44

K&H nekem hosszú évek óta soha nem produkált ilyesmit ...

katibogar 2011.05.05. 14:48:02

Több sebből vérzik Viktorka levele,

Nem Ő utalt, hanem valaki utalt neki. Ja én is azt mondom küldtem a pénzt, oszt nem volt rá fedezet, és napvégén elutasítják a megbízást, de mutatom a papírt ÉN leadtam a bankba! (jobb esetben pecsét is van rajta)
Számlaszám lehet jó, de ÉLŐ-e? Mert sokan össze-vissza nyitogatnak és a végén egy megszünt számlaszámot adnak meg...

Ja én is várok Viktortól pénzt..azt mondta elküldte...bäccus még nem jött meg! akkor most mi is van....

Viktus 2011.05.05. 14:48:31

@Kiszámoló:

Na raffis számla is van az kb. kőkori na meg az tud mindenféle előzmény nélkül zárolgatni, pénzt lenyúlni stb.

csahos 2011.05.05. 14:49:07

Én a Katart Air-tól vettem volna akciós jegyet. A CIB-től pénzem nem ért oda, a jegyet törölték Az akciónak vége lett. A pénzemet a bank két hétig zárolta, vagyis használta és felszámolt pár ezer forint kezelési költséget!
A honlapjuk valamikor az év honlapja volt. Hát a egy kalap valami a többihez képest.Főleg az internetbank. Online ügyfélszolgálat egyenlő gépi szöveg: keresse fel a legközelebbi fiókot.
Túl sokat keresnek, nincs kényszer, és az állam abszolút partner ebben.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.05. 15:06:48

Szerintem a K und H örökölte az informatikai rendszerét az ABN AMRO-tól. Azoknál megesett, hogy a kolléganőmék számláján feltűnt párszáz millió forint. Ők beszartak, reklamáltak, a hónap végére (vagy két alatt) el is tűnt a pénz, nyomtalanul. A legszebb az volt, hogy a havi bankkivonatban nyoma sem maradt a tranzakciónak.

Rosszindulatú Vászka 2011.05.05. 15:09:27

@Sün‼: az ki van zárva mert nem tudom. De leginkább spekuláció, mer tattól, hogy néhány perce látott akár egy kedvesen illatozó élő példányot, még lehet belőle hiánya a Költőnek, sőtmitöbb, határozottan meg merek kockáztatni egy bizonytalan véleményet, hogy igauából az említett szervre ráúnni nem lehet. Senem optikálisan, senem a többi észlelési szerv által.

tlantos 2011.05.05. 15:16:03

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Ilyen velem sose tortent. De biztosan nem kerdeznek, azonnal utalnam tovabb, aztan majd vitatkozzunk rola :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.05. 15:21:11

@tlantos: Megkérdezték, simán kiadták volna nekik kp-ban is. Annyiból a '90-es évek elején biztos egzisztenciát lehetett volna teremteni szinte bárhol a világon. A lakásukat is azonnal, kp-ért el tudták volna adni annak a brókerháznak, amelyik az egész (önerősen épített) társasházra bejegyeztette a jelzálogjogot, amikor tőkére volt szüksége. De a "fődet" nem tudták volna kivinni, még Erdélybe sem...

elwood 2011.05.05. 16:03:44

sztem Szijjártó megtalálta a pénzed és most megvédi

jobb helyen nem is lehetne, én nyugodtan aludnék

gyafi 2011.05.05. 16:07:18

Posztoló honnan tudja biztosan, hogy elutalták az összeget?

Loveor 2011.05.05. 16:28:42

mi a retkes p..fa...ért gondolja mindenki, hogy egy banki rendszer tévedhetetlen? Pont ebben az országban, ahol semmi nem működik. Bezeg a BKV, meg a MÁV, meg az APEH, meg a tököm tudja ki, micsoda csudálatos szolgáltatást nyújtanak a pénzünkért. Csak ezekbe még néhány adómilliárdot bele kell tolnunk évente. Viktorom, legközelebb vidd el magad busszal!

gnme 2011.05.05. 16:50:29

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: aranyos, mikor feltűnt ki kellett volna venni belőle párat. Ha már senkinek sem hiányzott napokig... akkor az a közösség vagyona :-)))))

becsoccsent 2011.05.05. 16:52:33

meg mindig van olyan bator, aki a kulcsarbanknal vezet szamlat?

Zatik · http://www.jogitanacsok.com 2011.05.05. 21:46:20

Remélhetőleg 2012 nyarától a napon belüli elszámolás bevezetésével nem fordulnak elő hasonló esetek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.06. 00:22:25

@Kiszámoló: vazze nekunk meg a pin kodunk is ugyanaz Maryvel, meg mikor vasarolok ki sem adom a kezembol a kartyat, foleg ha az onkiszolgalo reszen fizetek
jo, creditnel vagy nagyobb osszegnel kerhetnek jogositvanyt
de ilyen parszaz dollraos, vagy meg kevesebb vasarlasnal senki meg nem nezi a kartyan a nevet
lehuzom, beutom a pinkodot, jonapot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.06. 00:23:56

@Kiszámoló: az meg odebb lesz, a money orderrol meg itt sem szoktak le, pedig kicsit masabb a kartyas fizetes

mohopasi 2011.05.06. 12:26:14

Az a baj azzal amit a posztoló ír, hogy oké, megérkezik az összeg, szerződést bont a k&h-val, és utána? Megy a másikhoz, aki épp olyan szaros mocskos banda, mint emez, csak még nem tudja... Persze a megoldást én sem tudom... Cseréljünk kagylóért.

Mylady 2011.05.06. 20:54:43

@tlantos: Van pár hitelkártyád, némelyik csak havi 2-3 ezer forint tiszta hasznot termel, de van olyan is, ami 10 ezret.

Utánaszámoltam. Elgondolkodtató, hogy tudsz ekkora tiszta hasznot húzni ezekből. Konkrétan mekkora forgalmat generálsz velük havonta? Nem kötözködés, csak kíváncsiságból kérdezem. Merthogy 100ezer forintonként max 1 ezer Ft-ot nyerhetsz havonta. Nagyon max.

tlantos 2011.05.06. 22:20:41

@Mylady: a jobbak 2%-ot termelnek vissza. A tobbseg 1%-ot (bar van, ami kategoriankent ad bonuszt is, pl. benzinkutra).
A konkret forgalom nem hinnem, hogy publikus tema lenne.

Mylady 2011.05.08. 08:17:59

@tlantos: ja, hogy olyan kártyáról beszélsz, ami visszatérítést ad? én csak a kamatmegtakarítással számoltam.
mondjuk akkor is hihetetlenül nagynak tűnik a szükséges forgalom.

tlantos 2011.05.08. 12:06:09

@Mylady: ez mar tullepne a homar meg a publicitas kereteit. De egy havi ezrest akar visszaterites nelkuli kartyaval is lehet hozni.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.05.10. 08:54:50

Basszus, azt hittem hogy a posztíró Viktornak utalt az államadósság csökkentő számlára, és ideges hogy nem ért oda.

cyberius 2011.05.15. 09:28:57

Az átutalások itthon szockommunista hagyományokra épülnek.
Angliában kísérletképpen átutaltunk 1Fontot (kb 300Forint)
Royalról---> LLoydsra: 8 secundum múlva megjelent.
Lloydsról---> HSBC-re 7secundum múlva megjelent.
Tehát 3 bankon átment a pénz 15 secundum alatt és MINDEZ INGYEN.
Nem kell havi díjat és tranzakciós díjat sem fizetni.Sajnálattal olvassuk,észre,hogy Magyarországon még mindig Gyurcsánykodás van.

cyberius 2011.05.15. 09:30:30

szerkeszteném: ... vettük észre

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.05.16. 13:02:38

Tőlem levonni akarták a szokásos hitel törlesztőjét. Egy héten keresztül...
aztán felhívtak, (a hitelt nyújtó) hogy biztosan van-e elég pénzem a számlán.
Megnyugtattam őket, hogy akár az összeg többszöröse elérhető, én zároltként látom, kérdezzék meg a bankomat miért nem adja.

A voda felületén befizetett havi számlát is "lebegtette" egy ideig, gondolom az én biztonságom érdekében.

Különösebben nem érdekel amíg bizonyítani tudom, hogy én mindent megtettem hogy a tartozást rendezzem, sőt igazából még örülök is neki, ha a bankom a szolgáltatóimmal mer packázni

miro132 2011.07.22. 15:30:28

Citibanknál 5 napig utazik a pénz bankon belül egyik számláról a másikra!!
süti beállítások módosítása