Tékozló Homár

Nincs variálgatás a Felvi.hu-n

2011.05.17. 12:49 | jackyll | komment

Csoda, hogy még létezik magyar felsőoktatás, amikor a felvi.hu-n digitálisan jelentkezőknek kínkeserves nehézségekkel kell szembenézniük:

felvi 2011: ha elbasztad a jelentkezesed es mar nem lehetett modositani akkor az kb hello is iden. es akkor a tortenet bovebben:

2011-ben beadtam a jelentkezest, amiben veletlenul az 1ik megjelolt helyre (a 2-bol) nem allami nappali magyart, hanem allami nappali angolt irtam. Gondoltam semmi gond hiszen a tajekoztatasban megnyugtattak, hogy "1xer lesz lehetoseged modositani". Minden ok egeszen tegnapig amikor megprobaltam "modositani a jelentkezesemet", ami annyibol all iden,hogy tologathatod a sorrendet, uj opcio felvetelere nincs lehetoseg. Cserebe viszont barmit visszavonhatatlanul kitorolhetsz. Elso blikkre levettem az angol helyet, amit aztan mar visszatenni nem lehetett.

Miert is varna el ilyen es ehez hasonlo extra funkciokat egy olyan portalrendszertol az ember 2011-ben, ami minden bongeszonek az 1-2-3 elozo major  releaset hajlando csak tamogatni, hiaba sipol mind1ik downgrade-nel hogy "ez mar nem biztonsagos kerem telepitse az uj verziot!". Vegulis csak tobb ezer diak adataival dominoznak. Ok semmi problema telefon az ugyfelszolgalatra, elvileg azert vannak, hogy segitsenek. Legalabbis eddig ebbe a kenyszerkepzetbe ringattam magamat.Viszont a kedves holgy kozli, hogy o bizony semmit se tud tenni,


"maradt meg jelentkezese?"
"a kettobol egy igen."
"akkor semmi gond"

...vegul megeggyeztunk abban, hogy irjak egy szabadon fogalmazott kervenyt az Oktatasi Hivatalnak amit ok ugyis el fognak utasitani. Ez lenne iden a felveteli jelentkezes.

Ennyit arrol hogy xmilliobol epitenek folosleges es ertelmetlen supportot 1 amugy is szar koncepcio alapjan megvalositott outdated rendszerhez.

Koszi hello felvi.hu 2011.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

earny 2011.05.17. 21:01:43

Ezérttartittezazország!
Az ilyen bunkereket véletlenül felveszik aztán valahogy sikerül elevickélniük a diplomaosztóig. Okosabbak nem lesznek! Csak lesz diplomájuk... ergo nem vállalnak el "akármilyen" munkát. Bekerülnek valahova menágernek döntés helyzetbe és az lesz az eredménye amit látunk a mávnál, bkvnál, stb.

gergo1000 2011.05.17. 21:06:02

@ColT: Ki mondta, hogy kellene?

gergo1000 2011.05.17. 21:10:18

@Joe Forster/STA:
Én biztos nem dicsérnélek meg, ha a fönököd lennék. Nyílvános fórumon nem mesélném el, hogy nem biztos, hogy biztonságos rendszer.
Ha meg a blikknél dolgoznék, akkor ez lenne a holnapi főcím:
Belsős információink szerint a felvi.hu rendszere nem biztonságos.
Bevezető szöveg:
Megbízható, belsős informátorunk elárulta, hogy a szoftver tele van buggal. Több ezer jelentkező jelentkezése nem biztonságos.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.05.17. 21:11:12

Poszter! Retardált vagy? Tényleg csak újmagyarul tudsz? Az ilyen hányást toljad a haverjaidnak, ha nem akarsz ilyen kedves hozzászólásokat a gyp arcodba!

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.17. 21:17:12

Tényleg Hoffmann Rózsa bezár mindet, s nem is kell felvi.hu,vagy kiadják egy Viktátor közeli magáncégnek 1-2 milliárddal :))

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.17. 21:21:43

@cicmen: Ma tarolsz, minden beírásod nagyon jó! (Kivéve, ami rám vonatkozik.)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.17. 21:26:47

@gergo1000: "- és a felhasználói felületet pedig nem ismered, így nem tudod, hogy felhasználóbarát-e, de mivel a cégnél dolgozol, ezért biztos az.
Ezért kellett 3 oldalt gépelned? "

A kollegáiban lehet, hogy megbízik.

Bérgyilkos Bohóc 2011.05.17. 21:28:42

Elolvastam... Öcsém, és még te akarsz magyarra akarsz jelentkezni? Bruhahaha...

gergo1000 2011.05.17. 21:33:54

@ColT:
hát ez szerintem egy vitában nem lehet érv..Mondanám, hogy ezért tart itt az ország, mert az ilyen érveket elfogadjuk..Sajnos túl sokszor hallottam már, hogy ez máshol hibátlanul működik...a kollega azt mondja, hogy az lehetetlen, hogy ilyet csináljon..szóval egy szoftverfejlesztő ne érveljen ilyennel. Nézze meg, próbálja ki. Anélkül ne dobálozzon üres szavakkal: " a kollegáim lelkiismeretesek" stb..Az ilyenek az én szememben csak félrebeszélő okostojások. Egy jó informatikus rövid, lényegretörő és pontos. Legalábbis ez az én személyes tapasztalatom. Ha már ennyit "beszél", akkor már valami nem kóser.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.17. 21:44:57

@atpijkamo: Jajó :)

@gergo1000: Fuckom akart veled vitatkozni, csak rávilágítottam valamire.
Amúgy jópár kollegában én is megbízok.

Másrészt akkor én nem lehetek jó informatikus, mert néha újságot is írok? :D LOL

gergo1000 2011.05.17. 21:48:51

@ColT: Hm..az újságolvasásnak és a félrebeszélésnek valóban sok köze van egymáshoz:)

gergo1000 2011.05.17. 22:03:09

@gergo1000:
bocs, írás.. a lényeg ugyanaz

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.17. 22:11:26

@gergo1000: Csupán arra reagáltam, miszerint sokat írt.
Szerintem korrektül tette, te meg kötekedsz.

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.05.17. 22:17:31

Hát ha fel is vesznek, kedves posztoló, lesz még pár hasonló köröd a Neptun/ETR rendszerrel, annyi különbséggel, hogy ott informatikust, rendszergazdát, üzemeltetőt találni legalább akkora csoda, mintha piros hó esne.

Ja és ha sikerül a felvételi, már most kezd el olvasni: Tanulmányi és Vizsgaszabályzat, Neptun/ETR felhasználói kézikönyv, hátha mire használni kell, jobban megérted mint a felvételi szabályzatot, mert ez most nem igazán jött össze...

gergo1000 2011.05.17. 22:31:40

@ColT:
Ezért tart itt ez az ország, mert ez sokak szerint korrekt:) Szerintem nagyon nem az.

gergo1000 2011.05.17. 22:36:28

@ColT:
de persze abban igazad van, hogy azért írtam, hogy ellenvéleményemet megfogalmazzam (szerintem ez nem kötekedés), de azért nem szoktam kommentelni, hogy hú, de igazad van. De amúgy te "szóltál" elöszőr hozzám, ráadásul, úgy hogy a kommentednek köze nem volt, ahhoz amit irtam. Ergó megse próbáltad érteni..csak kötekedtél:) ha már a kötekedésnél tartunk...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.17. 23:55:35

elolvastam. megszenvedtem. jobban is járt kicsiny országunk, hogy nem egy ilyenre költi a pénzt!
jövő idáig van időd még összeszedni kicsit magyarból és közétrhetőségből. :)

gyakorikerdesek 2011.05.17. 23:58:18

Itt nem a felvi a hibás hanem a drága felhasználó...ennyire bamba, hogy lehet?? Az a drága felvi amit csináltak oldalt is tájékoztat, hogy mit, hogy kell csinálni meg többször mindent megkérdez. Az ilyennek nem való a felvi rendszer kíváncsi leszek a neptun/etr-t, hogy fogja tudni kezelni ha már ez se megy szegénynek. Ráadásul ékezetet sem ismeri.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.18. 00:09:57

@gyakorikerdesek: bizonyára programozó a szentem, csak az "alap" fajtából. :)

amúgy klasz az "1ik", az "1xer", az OK helyett "ok" ami ebben az írásmódban bármi is lehet meg a többi hasonló rövidítése.
élmény az olvasása! 8-)

England win The Ashes! 2011.05.18. 00:27:14

@Joe Forster/STA: Oké, nem Felvételi Iroda. Akkor fogalmazok úgy, hogy az az állami szerv, ami a felvi.hu mögött van. Kínszenvedés volt a bizonyítványok feltöltése, ill. ellenőrzése tavaly. Idén lehet, hogy simábban ment, egy éve komoly kihívás volt. Továbbá az is aranyos volt, hogy miután hibát észleltünk a felvételi pontok kiszámításánál, úgy lehetett kifogást emelni, hogy egy klikkelés után megnyíló ablakba beírhattad a panaszodat. Asszem 160 karaktert engedélyezett (a pontos számra nem emlékszem, lehet, hogy picit több volt). Ebbe mit lehet belesűríteni? Világos, hogy az ember ne írjon litániát, de azért 1-1.5 sms-nyi korlátozás röhejes.

Ami a posztolót illeti, nincs mit hozzátenni, előttem már eleget ekézték. Ha valaki akkora tulok, hogy nem ellenőrzi az adatokat, mielőtt rákattint az "elküld" gombra, az inkább Kenyába menjen lekvárt kaszálni.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2011.05.18. 00:40:05

@ColT: Talált, süllyedt: az adatbázis mélyén dolgozom. Ha valakinek valamilyen adatával gond van, és nem rögzítési vagy adatszinkronizációs hiba volt, jó eséllyel én b@sztam el... :-P

@gergo1000: Aki azt állítja, hogy a rendszere 100%-osan biztonságos, az vagy A) nem ért hozzá, vagy B) szándékosan hazudik, vagy C) az USA nemzetvédelmi minisztériuma (akinél talán tényleg az). Vagy D) még nem találta meg a biztonsági réseket, ugyanúgy, ahogy bugmentes program sincsen. Ezen szerintem tök fölösleges vitatkozni, és pont azért kóser, amit mondok, mert nem beszélek mellé. Nem szokásom.

A Sonynak nagy az arca, hogy milyen másolásvédelem van a Playstation 3 játékokon, de most meg széles világ előtt beégett, mert lelopták a 70 millió online felhasználójuk személyes adatait. Szóval _hinni_ meg _bízni_ lehet abban, hogy biztonságos a rendszered, de mindig paranoiásnak kell lenni, attól félve (és nem megijedve!), hogy mégsem az.

És kedves tőleg, hogy aggódsz értem, de a főnököm az előző alkalmakkor sem dicsért meg, amikor kéretlenül PR-oztam a cégnek, hasonló fórumos cikkekre válaszolva. Túl fogom élni... Szerinted egy ilyen válasz nem jobb, mint egy hivatalos, személytelen, egyoldalú sajtóközlemény?

"Sajnos túl sokszor hallottam már, hogy ez máshol hibátlanul működik..."

Asszem, ebbe a részbe kár volt belemennem, mert nem ismerem a webes felületünket.

"Anélkül ne dobálozzon üres szavakkal: " a kollegáim lelkiismeretesek" stb..Az ilyenek az én szememben csak félrebeszélő okostojások. Ha már ennyit "beszél", akkor már valami nem kóser."

Azért, ugye, nem baj, ha egy fórumon csevegek tőmondatok helyett, és a kollégáimat inkább megvédem, mint fikázom? Egyébként meg nem ismersz személyesen sem engem, sem a kollégáimat, nekem meg nincsenek lelkiismereti problémáim a munkám minősége miatt. Részben azért is válaszolok itt a fórumon, mert... mondjuk úgy... kicsit sértve éreztem magam, pedig nem is konkrétan az én munkámat fikázták, oké? :-)

De a veled való kommunikációt itt be is fejezném, mert már elindultunk a személyeskedés irányába, és megfogadtam magamnak, hogy ebbe a csapdába többet nem lépek bele...

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: "nem is kell felvi.hu,vagy kiadják egy Viktátor közeli magáncégnek 1-2 milliárddal :))"

Már félve mondom, mert egyesek nagyzolásnak fogják tartani, de hiába van egy valag pénzed, know-how-d attól nem lesz, úgyhogy megnézném, hogy bármilyen cég bármennyi pénzzel egy év alatt összedobna egy működőképes felsőoktatási felvételi rendszert. Az oktatási minisztérium eddig minden kormány alatt számított arra, hogy ha mással gond lehet, ezzel biztosan nem lesz. Hát gondok azért voltak, de messze nem olyan szintűek, hogy valakiknek a széke meginogjon. Erre büszkék is vagyunk.

Kaptunk infókat arról, hogy külföldön hogyan csinálják. Ha jól emlékszem, 2009-ben Németországban országos méretű botrány volt amiatt, hogy a felsőoktatási felvételi rendszer első évében összeomlott. Pedig azok aztán igazán precíz emberek, és sok pénzük is van. Szóval nem állunk olyan rosszul, és biztosan megmarad nálunk a rendszer...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2011.05.18. 00:48:13

@Dr Jozef Vengloš: 2009-ben is gondok voltak a rendszerrel, mert rengetegen használták egyszerre. Ismét nem akarok mellébeszélni: valószínűleg az idén is lesznek napok - jellemzően határidők előtt -, amikor annyira túlterhelt lesz a rendszer, hogy még belépni sem lehet, nemhogy bármi értelmeset csinálni, és ilyenkor lejjebb fogjuk vinni az egyszerre beengedett userek számát, hogy legalább _valaki_ be tudjon lépni és valami értelmeset csinálni. (És akkor még nem beszéltünk a szoftver- és hardverhibákról.) Erről én most így ennyit tudok, de ha írnál a személyes E-mailcímemre _konkrétumokat_ (nem rekordazonosító szinten, hanem hogy melyik részben mit akartál csinálni, és mi [nem] történt), akkor megköszönném, mert engem is érdekel. Írd meg ezt a fura miniablakot is, rákérdezek...

Ha a felvételi pontjaid hibásak voltak, és nem a bemenő adatok, hanem programhiba miatt, akkor engem lehet fikázni... :-P

England win The Ashes! 2011.05.18. 01:23:12

@Joe Forster/STA: NEM az én pontjaim, hanem az öcséméi (ez mondjuk nem lényeges). Nem programhiba volt, mindenesetre a problémát megoldottuk.

A honlappal az volt a gondunk, hogy a panaszt az illetékesekhez sms-nyi terjedelemben fejthettük ki, ennyit engedélyezett a web. Ez a miniablak emlékeim szerint ott jött elő, ahol feltüntették az elért pontszámokat. Volt egy gomb, hogy amennyiben úgy véli, hogy hibás a pontszámítás, klikk ide. A kattintás után megjelent egy kis rubrika (nem felugró ablak képében, szimplán csak ugyanazon az oldalon), hogy ide írja panaszát. NA ITT volt a karakterlimit. Végül a tesóm telefonon megoldotta, de ez már más lapra tartozik. Meg, mint említettem, a feltöltés volt macerás.

Amit viszont a posztoló művelt, az nettó baromság. Elszúrta, van egy éve, hogy gondolkodjon rajta.

gyakorikerdesek 2011.05.18. 02:22:32

@salapapa: Jaja viszi a pálmát az írásmódja!:D És még kajak így érettségizett....ez is mutatja, hogy mennyire színvonaltalan azon generáció...én vh. abszólut semmibe nézem őket. Bár felnőttek is tehetnek róla képzeld el helyi discoba plakátra ki van írva, hogy pénteken csakis minimum 14! éveseknek van buli.:D A legtöbb helyen ugye 18...mindegy.:D

Am én programozónak tanulok és most komolyan!:D És ennyire hülye nem vagyok.:D Nálunk a neptun a hülye sajnos.:D

gyakorikerdesek 2011.05.18. 02:26:50

@Joe Forster/STA: Annyi a jó, hogy ha túlterhelt akkor meghosszabbítják a határidőt. Én is amiatt csúsztam ráadásul én voltam valószínűleg az utolsó aki elküldte a felvételi kérelmét, mert nekem épphogy éjfél előtt 23:58-kor sikerült csak elküldenie...szóval két percen múlt a továbbtanulásom. Bár erről én tehetek, mert én hagytam utolsó napra amikor ugye nem tudtam megcsinálni így lett rá 3 napra asszem annyit adtak.

gyakorikerdesek 2011.05.18. 02:32:06

@salapapa: Láttam egyébként a honlapod az Autóriasztósokat ha gondolod csinálok egy újat más tárhelyen kicsit dinamikusabban kinézőt. Persze ingyen.

v150r · http://soundcloud.com/v150r 2011.05.18. 04:09:18

@Joe Forster/STA: egy szóval nem írtam, hogy nem sikerült, egyszerűen csak azt láttam, hogy abszolút nincs átgondolva a rendszer. ahogy egyébként a többi kormányzati, vagy ahhoz közeli site-nál is ugyanezt tapasztaltam. kód szempontjából biztosan rendben van a dolog, ebbe nem látok bele, ahogy abba sem, hogy redundáns-e az adatbázis, csak nekem az jött le, hogy inkább programozók dolgoztak ezen a projekten, nem pedig programtervezők, és front-end designerek.
dolgoztam már közszférában, s így van némi rálátásom a "folyamat rendjére".
egyébként nyilván nem reprezentatív egy egyéni vélemény, de asszem' ez nem is várható el.
mindenesetre köszönöm a kimerítő választ.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.18. 06:22:15

@gergo1000: Miért ne lett volna korrekt? Mit kellett volna írnia? Bűnös vagyok emberek, vessetek meg, vagy mi?

Vagy az lett volna "korrekt", ha, mint egy csomó, Homáos RE postban, a cég képviselője simán közli, hogy a panaszos sztorija nem is úgy volt?

Hogy szerinted köze nem volt, az meg csak a te gondolkodásodra vet érdekes fényt. Meg az én hülyeségemre, hogy leállok vitatkozni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.18. 06:32:04

@gyakorikerdesek: Sehogy, ez az a fajta, amelyik mindent határidő után ad le, mindent elbasz, és a TO-ra rohangászik, meg mindenkit idegesít a hülyeségeivel.

Érdekes, én miért nem fizettem egy vizsgaidőszakban sem késedelmes indexleadást? Miért tudtam időre leadni a szoctám/koli/egyéb kérelmeket? Biztos hülye vagyok.

zsiráffff (törölt) 2011.05.18. 08:23:50

@ColT: ez ilyen egyetemi sikkes modoros viselkedés. jaaaaajjj, már megint be kell mennem a TÉÓRA hosszabbítani meg kérvényezgetni, ott meg képzeld csak 11-ig vannak és akkkorra sor van, vááááá, és én meg a tegnapelőtti bulit nem tudtam kialudni, ja figyu, nem tod' véletlenül lesz-e holnap valami zéhá, mert akkor még gyorsan jegyzetet kell szereznem.......stb., stb.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2011.05.18. 08:39:17

@Dr Jozef Vengloš: Megtaláltam, a tavalyi ledöglésről bővebben lásd itt: szekuriti1.fw.hu/?p=1762579 . A miniablakot megkérdezem az illetékesektől. (Meg kérek accountot az E-felvételi tesztszerverre mos'már... ;-) )

@v150r: "inkább programozók dolgoztak ezen a projekten, nem pedig programtervezők, és front-end designerek"

Ezt így kapásból nem tudom, de jó irányban keresed az egyéb okokat, amelyek miatt az eredmény nem mindig tükrözi az informatikusaink munkájának minőségét... :-/

Az átgondoltsággal kapcsolatban ha vannak - akármilyen szintű - konkrét javaslataid, írd meg nekem, és továbbadom...

gergo1000 2011.05.18. 08:52:18

1. @ColT: Azért nem volt korrekt, mert 3 oldalban fejtett ki, olyan dolgokat, amit (a tesztelésen kivül) bárki, aki valaha járt felsőoktatási intézmény közelében, akár csak a szomszéd kocsmában, tudhatna. És mindezt úgy adta elő, mintha azzal, hogy ő ott dolgozik, bármit jobban tudna. Miközben a tesztelésen kivül semmiben nem mondott biztos információt. Minden amit leírt csak az ő saját elgondolása a folyamatról, de semmivel se több, mintha az enyém vagy a tiéd lenne. Pedig, ha valaki ot dolgozik, akkor illene jobban belelátni, vagy ha nem lát bele jobban, akkor meg nem releváns, hogy ott dolgozik..
Például olyat se hallottam még valakitől, hogy még fel se vették, de már vegye fel a kapcsolatot a to-val. Ez akkroa baromság, hogy csak na..A TO-n akkor se állnak veled szóba, ha ott tanulsz, nemhogy ha még fel se vettek. És azért se volt korrekt, mert a cég munkatársaként nyilatkozik a főnökei jóváhagyása nélkül, amúgy késöbb kiderült, hogy nem elöször. És erre még büszke is..
2. Nem kell Re poszt. Erről a posztról, akinek van egy ici pici esze, az meg tudja állapítani, hogy a posztoló életképtelen vagy buta. Itt nem kell semmit magyarázni.
3. Az első "kérdésed" ez volt hozzám:
"@gergo1000: Ha ő pl. adatbázisos munkatárs, akkor miért kéne tudnia a felület kínjait?" egyetlen mondatommal nem írtam azt, hogy kellene. Arról irtam, hogy, ha valamit nem ismerek, arról nem okoskodom, mint a rendszer szakértője. Ha te úgy tetted fel a kérdésed, hogy megpróbáltad megérteni az általam leírtakat, akkor szerintem komoly bajod van a szövegértéssel, de főleg azért, mert még most is azt állítod, hogy ez egy értelmes kérdés volt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.18. 09:52:04

Szolgálati közlemény: Vihar lesz Völgyzugolyban, mindenki keressen fedezéket!

Ezt a tévében fogják bemondani, de ki néz tévét???

cicmen (törölt) 2011.05.18. 09:57:07

@atpijkamo: És Nagykovácsi felé se menjetek, mert ott meg tigrist láttak! (segítség!)
Bár szerintem a "megfigyelő" bizonyos tulajdonságban felveszi a versenyt a sztivivanderrel. (nem, nem néger!)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.18. 09:59:58

@cicmen: Megkérdezték Sztivivandert, hogy nem zavarja-e, hogy vak. Válasz: - Sokkal jobban zavarna, ha néger lennék.

cicmen (törölt) 2011.05.18. 10:00:13

@atpijkamo: Indexet olvasgatunk, mert a homár már megint bepunnyadt?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.18. 10:03:18

@cicmen: Rádióban volt a hírekben. Nem mintha rádiót hallgatnék, de éppen úgy esett.

Kéne, hogy a különbözö fórumokba beírják a katasztrófálisok. Meg az iwiwen, meg a faszbúkon.

cicmen (törölt) 2011.05.18. 10:03:27

@atpijkamo: Válasz: - Sokkal jobban zavarna, ha néger lennék.

Az nekem is betenne!

cicmen (törölt) 2011.05.18. 10:10:50

@atpijkamo: kinemszarjale

Ez viszont zavarná a sztivit.

cicmen (törölt) 2011.05.18. 10:12:11

Halkan megkérdezem. Új posztot kaphatnánk?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.18. 10:15:20

@cicmen: Miért halkan?

ÚJ POSZTOT KAPHATNÁNK MÁR VÉGRE, VAGY EZ MÁR A HÉTVÉÉÉGI???

Na, hogy megmondtam?

cicmen (törölt) 2011.05.18. 10:22:26

@atpijkamo: Beethovent megkérdezik.
Nem zavarja, hogy süket?
Mire a válasz.
-Tessék?

gyakorikerdesek 2011.05.18. 10:31:27

@ColT: Én se fizettem soha késedelmit megnéztem mennyi a határidő és mindig betartottam. Bár felvételinél én voltam a legutolsó aki elküldte jelentkezését szerintem egész Magyarországon. Csak azt se értem az ilyen miért szapulja a rendszert mikor ő nem tud olvasni ergo írni sem tud. Most volt Facebookon egy új hülyeség a "Nem tetszik" gomb nem tudom hallottál e róla...olyan szépen elterjedt az emberi hülyeség által...

cicmen (törölt) 2011.05.18. 10:35:15

Stirlitz berúgta az ajtót, majd lábujjhegyen odaosont az újságot
olvasó Müllerhez.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.18. 10:41:53

Tisztelt kommentelők!

A blogmotor tájékoztatja a kommentelőket, hogy a következő új post 2012-ben a világvége előtt 5 perccel jelenik meg :)))

cicmen (törölt) 2011.05.18. 10:55:21

Pistike és a haverja elmennek jósoltatni. Először bemennek egy tenyérjóshoz. Az nézegeti a tenyerüket, de Pistikéék meg sem várva az eredményt, hangosan röhögve távoznak. Másodikként egy kártyajóshoz mennek. Az éppen csak elkezdi kirakni a kártyákat az asztalra, de a két srác ismét röhögve távozik. Harmadikként egy üveggömbből jósoló öregasszonyhoz térnek be. Megy a nagy hókuszpókusz, feketemacska, füst meg minden, de a vendégek ismételten röhögéstől fuldokolva hagyják el a jósdát. Odakint Pistike odafordul a barátjához, és azt mondja:
- Na, ma megint jósokat nevettünk...

budahazyj 2011.05.18. 11:01:30

Te Farok! Nem olyan nagy baj, hogy nem sikerült, van még egy éved megtanulni helyesen írni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.18. 11:13:14

@gyakorikerdesek: Ezen már meg sem lepődök.
De amúgy én szívesen látnék egy "Leszarom" gombot a Francbookon.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.18. 11:15:24

@cicmen: Nem zavarja, hogy a postások nem kedvelik magát?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.18. 12:28:53

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: "világvége előtt 5 perccel jelenik meg"

Az szar. Kéne legalább egy órát hagyni!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.18. 12:30:08

@cicmen: - Józsi bácsi, milyen a hallása?
- Római katolikus.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.18. 12:31:14

- Józsi bácsi, hallom, beszűkült a szókincse.
- Faszt!

cicmen (törölt) 2011.05.18. 12:33:50

@atpijkamo: És az út szélén található protestáns hölgyeket látogatja!

cicmen (törölt) 2011.05.18. 12:52:14

@Dr Jozef Vengloš: Jóvanna! Ez profi! (mert ő a Hofi ! ) :))))

Jokkura 2011.05.18. 12:58:15

Tessék mondani ez a poszt milyen nyelven van írva?
Jókait értem,Mikszáthot értem Arany Jánost értem ,Tamási Áront értem,de ezt nem értem...:( Milyen nyelven kell megtanulnom...?

mme piros · http://www.piroslampa.net 2011.05.18. 13:04:31

A kedves posztoló ahogy látom házhoz jött a lóf*szért :)
De a többieket nem értem, miért támadják le Joe Forster/STA-t, amikor ő legalább megpróbált korrekt módon tájékoztatni?

Sajnos nem túl gyakori az ilyen, és ha valaki mégis megteszi, nemhogy egy köszönömöt nem kap érte, hanem rögtön leszedik a fejét olyan dolgok miatt, amiről ő nem tehet.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.18. 13:25:49

"Nincs variálgatás a Felvi.hu-n"

Szerintem a Homár sem variál, ha postokról van szó, nincs új, és kész :(

Jokkura 2011.05.18. 13:56:54

@Sün‼: @ColT:
Aha,köszi!
És azt a nyelvet Óceánia melyik szigetén beszélik? A nyelvkönyvet mennyi kauri csigáért árulják ? :)
@mme piros: Talán csak az volt a baj vele,hogy túl bő lére eresztette a szakmai mondókáját.

cicmen (törölt) 2011.05.18. 14:07:53

A tanárnéni bejelenti, hogy holnap tanfelügyelő bácsi fog jönni és kérdezgetni fogja a gyerekeket. Tesznek is egy próbát:
- Ferike, neked mi a kedvenc állatod?
- A kutya
- És miért a kutya a kedvenced?
- Mert szép fehérek a fogai.
- És miért szépek a fogai?
- Mert Darlingot eszik.
- Ügyes!
- És neked Marcsika mi a kedvenc állatod?
- A cica.
- És miért a cica a kedvenc állatod?
- Mert szép fényes a szőre.
- És miért szép fényes a szőre?
- Mert mindig kikefélem.
- Ügyes!
- És neked mi a kedvenc állatod Móricka?
- A lepényhal.
- És miért a lepényhal a kedvenced?
- Mert szép lapos.
- És miért szép lapos?
- Mert megkúrta a bálna.
- Enyje, Móricka találj ki valami mást!
Másnap jön a tanfelügyelő bácsi, Mórickához érkezik. A tanárnő tiszta ideg.
- És neked mi a kedvenc állatod Móricka?
- A varangyosbéka.
A tanárnő szívéről hatalmas kő esik le.
- És miért a varangosbéka a kedvenc állatod?
- Mert szép nagy gülü szemei vannak.
- És miért vannak szép nagy gülü szemei?
- Mert látta, hogy a bálna megkúrta a lepényhalat.

cicmen (törölt) 2011.05.18. 14:12:59

Matekórán a tanárnő feltesz az osztálynak egy kérdést:
- Gyerekek, mi történik, ha ül 3 galamb a fán és lelövünk onnan egyet?
Pistike majd kiesik a padból úgy jelentkezik, tanárnő fel is szólítja:
- Természetesen egy sem - mondja Pistike.
- Hogy-hogy egy sem?
- Mert lelövünk egyet és a többi megijed a durranástól, és elszáll.
- Nagyon tetszik a gondolatmeneted Pistike, de én nem erre gondoltam, mert matematikailag szerintem 2 marad ott.
Megy tovább az óra, a vége felé Pistike ismét jelentkezik:
- Tanárnő én is kérdezhetnék valamit?
- Persze, kérdezz nyugodtan.
- Megy 3 nő az utcán, mind a három fagyit eszik, az egyik nyalja, a másik harapja, a harmadik szopja. Tanárnő szerint melyik a férjezett?
Tanárnő irul-pirul, de mégis válaszol:
- Szerintem amelyik szopja.
- Szerintem meg az, amelyiken jeggyűrű van, de nagyon tetszik a tanárnő gondolkodásmódja!

cicmen (törölt) 2011.05.18. 14:14:38

Juliska, a gyönyörű fiatal lány kapál a TSZ földjén. Arra megy Jancsi és megszólítja:
- Te Julis, olyan gyönyörű vagy, úgy megfognám azokat a telt kebleidet.
- Mégis mit képzelsz, Jancsi!
- Te Julis, adok 5000 Forintot, ha megfoghatom!
- Hát, ha adsz 5000 Forintot, akkor jól van.
Jancsi adja a pénzt, megtörténik a dolog.
Jancsi folytatja:
- Olyan kívánatos vagy, megsimogatnám ott a lábad között, adok megint 5000 Forintot!
- Ha adsz 5000 Forintot, akkor jól van, csak gyere menjünk oda a bokorba.
Jancsi adja a pénzt, megsimogatja, és folytatja tovább:
- Te Julis, mostmár annyira kívánlak, úgyis itt vagyunk a bokorban, adok 30000 Forintot, ha magamévá tehetlek.
- Jól van akkor, ha adod a pénzt.
Megtörténik a dolog. Jancsi megszólal:
- Na jól van, mostmár megyek.
Juliska megigazítja a szoknyáját és folytatja a kapálást.
Nem sokkal később arrajön a TSz-elnök:
- Juliska, láttad erre a Jancsit?
- Igen, láttam.
- Kiküldtem vele a fizetésedet, odaadta?

cicmen (törölt) 2011.05.18. 14:30:21

A bevándorlók tájékoztatása végett közöljük, hogy a magyar határon látható SHALOM felirat nem üdvözlés.
Eredetileg HEGYESHALOM volt, csak kiégtek a körték...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.18. 14:45:33

@Jokkura:
Piréz nyelvi cd-k jutányos áron eladók!
Kérésre díszcsomagolásban postán is küldöm.

Jokkura 2011.05.18. 15:06:00

@Sün‼:
Beethoven felirattal :)
@cicmen: Esetleg hagyd ki a "végett" szót :)
(...tájékoztatására...)
Nagyon jó ,de miért pont nyugat felől jönnének? Már itt vannak...
A zs..-k már a házban vannak
( plagizás innen: "Az oroszok már a spájzban vannak ",de ott már mindent felfaltak :) !)

cicmen (törölt) 2011.05.18. 15:08:24

@Jokkura: Nem én írtam! Csak bemásoltam unalmamban a jobbakat. Ha már nincs új poszt.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.18. 15:10:27

@Sün‼: Csak postán ne,lenyulják a csomagolást :)))

cicmen (törölt) 2011.05.18. 15:11:22

@Jokkura: Nagyon jó ,de miért pont nyugat felől jönnének?

Kelet felől sop lenne.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.18. 15:16:00

Két pláza cica beszélget a plázában. Az egyikhez odalép egy néger fiatalember. Lágyan átöleli és megcsókolja. Mire a másik lány irigyen.
-Nem is mondtad, hogy új pasid van!
-Nem új! Pervol Black Magic-el mosom.:))

Jokkura 2011.05.18. 15:23:29

@cicmen:
Lisztes Ferkó Betonplacc ,vagy a Kecskeméti Bázis.
De legalább szűrve kerülnének ide,ha UA felől jönnének .
A nyugatban sose bízz! ,Csak a szemetet exportálják ide.
Na jó talán krumli volt az utoló jó ,ami abból sz irányból jött.:)

cicmen (törölt) 2011.05.18. 15:37:39

@Jokkura: A vodkát azért ne tagadjuk le.

cicmen (törölt) 2011.05.18. 15:44:41

Ha nincs új poszt marad a régi. Tehát.

nem allami nappali magyart, hanem allami nappali angolt irtam.
Később.
Cserebe viszont barmit visszavonhatatlanul kitorolhetsz. Elso blikkre levettem az angol helyet, amit aztan mar visszatenni nem lehetett.

Úgy tűnik,a pali jelentkezett egy tannyelv nélküli felsőoktatási intézménybe.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.18. 16:01:59

2011.05.02 2 post
05.03 2 post
05.04 2 post
05.05 2 post

05.09 1 post
05.10 1 post

05.16 4 post
05.17 3 post

ebből arra következtetek a héten már nem lesz új :)))

Jokkura 2011.05.18. 16:14:57

@cicmen: Vodka nyugat felől? Whikey, konyak(cognac) jött arról.A pálinkát mi találtuk ki ,a sörön még megy a vita ,lehet,hogy az egyiptomiak :)

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2011.05.18. 16:40:52

@mme piros: "De a többieket nem értem, miért támadják le Joe Forster/STA-t, amikor ő legalább megpróbált korrekt módon tájékoztatni?"

Azért, mert ez a módi. Másutt is. Azért nem járok sem ide, sem máshová...

@gergo1000: "Minden amit leírt csak az ő saját elgondolása a folyamatról, de semmivel se több, mintha az enyém vagy a tiéd lenne. Pedig, ha valaki ot dolgozik, akkor illene jobban belelátni, vagy ha nem lát bele jobban, akkor meg nem releváns, hogy ott dolgozik"

Olyat nem hallottál, hogy majdnem minden folyamatba kicsit belelátok, de csak magas absztrakciós szinten, ezért bizonytalan vagyok egészen konkrét kérdésekben, de tudok válaszolni általánosságban és a témához periférikusan tartozó infókkal? A fekete és a fehér között lásd meg a szürkeárnyalatokat is!

"Például olyat se hallottam még valakitől, hogy még fel se vették, de már vegye fel a kapcsolatot a to-val. Ez akkroa baromság, hogy csak na.."

Már évek óta nem vagyok közvetlen kapcsolatban a TO-kkal, ezért nem tudom, milyen a hozzáállásuk, de a mostani gazdasági helyzetben a felsőoktatási intézményeknek elemi érdekük fölvenni minél több hallgatót. (Igen, azt is, aki nem igazán való oda.) De ha arra gondolsz, hogy nem a TO-val, hanem az intézmény egy másik irodájával vegye föl a kapcsolatot, lehet...

"És azért se volt korrekt, mert a cég munkatársaként nyilatkozik a főnökei jóváhagyása nélkül, amúgy késöbb kiderült, hogy nem elöször. És erre még büszke is.."

Mégegyszer megkérdezem: szerinted jobb lett volna egy hivatalos, személytelen, egyoldalú sajtóközlemény? Mert szerintem nem, és ezért írtam ide. A főnökeimmel meg majd elintézzük, mert ismerik a habitusomat, de ez az én dolgom, nem a tiéd.

De most már tényleg nem kívánok személyes támadásokra válaszolni, mert időpazarlás. Azt gondolsz rólam, amit akarsz, a te bajod...

EvilHedgehog 2011.05.18. 16:58:59

@Joe Forster/STA: A TO nem fog veled szóba állni addig amíg fel nem vettek....

Esetleg egyedi erre a célra létrehozott osztály/diákközpont... de a TO-nak ez nem a feladata...

harri 2011.05.18. 17:10:33

aki magyar szakra megy, hogy írhat olyat, hogy "1ik" meg "1xer" ???
idióta :D

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2011.05.18. 17:48:30

@EvilHedgehog: Közben visszanéztem, és én nem is írtam TO-t, hanem intézményt. Szóval ezt nem én néztem be...

gergo1000 2011.05.18. 22:29:42

@Joe Forster/STA:
Egyrészt azt írtad, hogy nem "állsz velem szóba", ezért nem reagáltam a korábbi kommentedre. Furcsálom, hoyg mégis sikerült.
Örülök, hogy rájöttél, hogy intézményt irtál és nem TO-t. nem mintha a lényegen változtatna...Te jártál felsőoktatási intézménybe? Vagy kocsmába a szomszédba? Az, hogy az emberek jelentkeznek egy iskolába x szakra és utána átlépnek az y szakra, ahova soha nem vették volna fel őket, az csak egy kiskapu. Amit az életrevaló emberek kihasználnak, de ezt hivatalosan senki nem fogja neked előre megigérni/elintézni. Főleg nem úgy, hogy még az x szakra se vettek fel.

"Olyat nem hallottál, hogy majdnem minden folyamatba kicsit belelátok, de csak magas absztrakciós szinten, ezért bizonytalan vagyok egészen konkrét kérdésekben, de tudok válaszolni általánosságban és a témához periférikusan tartozó infókkal? "
Azt hallottad már, hogy a féligazság rosszabb, mint a hazugság?

exlex007 2011.05.18. 22:41:23

STA azert irigylem a turelmed. Egyszer a post is megerne egy miset, utana leallsz vitazni gergo tipusu flame gyarosokkal, akiknek egy a lenyeg, a partalan blabla es plusz adalekkent az utolso szo is meglegyen, mert az az igazi gyozelem. Katasztrofa...

2011.05.19. 01:35:03

"az 1ik megjelolt helyre (a 2-bol) nem allami nappali magyart"

Idáig olvastam. A posztot toló menjen utcaseprőnek!

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.05.19. 09:05:25

postolónak mind a magyar, mind az angol szak ellenjavallt.. ha bekerül (és miért ne kerülne be az adott szakok valamelyikére; elvégre nem lenne odavaló ezen levele alapján.. :-p), akkor már lesz egy kis tapasztalata a baromi drágán de cserébe legalább használhatatlanra áltervezett, egyetemi léthez nélkülözhetetlenné tett elektronikus rendszerekkel..

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2011.05.19. 11:37:05

@exlex007: Ne irigyeld a türelmemet, mert nincsen, csak míg régebben még nekimentem volna az ilyen hozzászólóknak, most már csak nevetek rajtuk, és továbblépek.

Amit viszont elképesztőnek tartok: ha már olyan baromira ért a témához, hogy meg tudja állapítani, mi hülyeség abból, amit mondtam, akkor miért nem vette a fáradságot, hogy érdemi válaszokat adjon a cikk írójának, miközben ennek a fáradságnak sokszorosát szánta a lehülyézésemre? A válasz kézenfekvő: ő is azon szomorúan tipikus magyarok közé tartozik, akik csak rombolni tudnak, alkotni nem.

gergo1000 2011.05.19. 12:54:12

@exlex007:
Azért nem semmi, hogy csak azért regisztráltál, hogy ezt közöld a világgal:) Ezt megtiszteltetésnek veszem.
@Joe Forster/STA:
Azt gondolom, hogy amennyiben van lehetőség tanácsot adni, akkor szoktam. De ezt csak akkor teszem, ha abban biztos vagyok és nem csak úgy sejtem. Egyetlen szóval nem mondtam, hogy baromira értek a témához, épp ezért nem is adok tanácsot (bár a posztolónak felesleges is, mivel úgyse tudna élni vele. Max tudna még egy embert szídni, ha nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy ő elképzeli), de amúgy nem kell baromira érteni a témához, hogy megállapítsam, hogy mi a hülyeség, abból, amit írtál.
Amúgy én azt tartom elképesztőnek, hogy ahelyett, hogy megpróbálnád bebizonyítani az igazadat, személyeskedésre hivatkozol, a másikat kritizálod. Ráadásul egyetlen negatív megjegyzésemre se írtál még egy negyed érvet se, hogy igazad lenne.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.05.19. 13:56:29

Igazából mostanában a posztolókat szokás ekézni, nem a kommentelőket.

Persze ettől még posztolnak saját maguk lejáratására az emberek illetve kommentelnek... :)

Azt hiszem ezekből ezer pszichológiai doktori téma hever parlagon.

A témához is szóljak:
kevés a képzett és ügyes kező szakmunkás. És drágán dolgoznak.

Minap kértem árajánlatot 3x3-as előtetőre (vidéken:terasz) nagyon egyszerű fajta, olyan, mint egy kocsibeálló (későbbiekben apácarácsot tennék rá és rózsával futtatnám (nem, nem vagyok strici :) )
25ezer Ft/nm ár körül vállalnák el! Eszem megáll.. ez egy embernek 1 napi munkája (de inkább kevesebb: 4oszlop, 8 szarufa 2 gerenda, hullámlemez..) én ezért a pénzért egy hónapot dolgozom és 5évvel többet tanultam, magasabb szinten. Szóval hétvégén megcsinálom inkább magam. Vizet, fűtést (gáz kivételével), áramot is sajna nekem kellett. 5fm vezetéket 30ezerért vittek volna el, kőműves munkák (vakolás, glettelés,festés nélkül)

Ennyit a szakikról.

(_)3 -zni mentem.

zsoci 2011.05.19. 23:30:39

Ez egy komlett baromság. Semmi baja a felvi rendszerének, csak hülyeséget csinált a user.

1, nem törölni kellet volna, hanem sorrendet módosítani, ez két különböző művelet.

2, minek törölte ki ?

3, persze, hogy nem lehet újat felvenni, lezárult a jelenkezési időszak.

Bár most látom bölcsész lesz.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.20. 01:17:44

@gyakorikerdesek: nemnemnem... a péntek este már a '80as években is a kiskorúaké volt. igaz, ha jól emléxem 17-21ig volt a "tinidisco", de nagyon élveztük mert lehetett csajokra vadészni. :D
aztán 1 óra átrendezés és 22-től volt a nagykorúaké a helyiség.

ami a felajánlatodat illeti köszönöm, rendes vagy.
de már kiadtam a naffiamnak, hogy jó lenne ha frissítené amit úgy tizenkét éve én kalapáltam össze. :)

2011.05.20. 11:53:02

es mindezt nev nelkul... kivancsi vagyok ez a gyoker mit tett le az asztalra

becsoccsent 2011.05.20. 12:44:12

irtam nekik, hogy nem tamogatja az oldaluk az uj ff-t, amire visszairtak, hogy lehet, hogy az uj ff nem jo, ezert. de legalabb kulturaltan tettek.

magyarorszag, 2011. ez ilyen.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2011.05.20. 12:54:07

@becsoccsent: Pontosan milyen Firefox verzióval pontosan melyik oldal? Próbáltad más böngészővel/más PC-n/más beállításokkal?

becsoccsent 2011.05.21. 08:01:57

FF 4.0, a felvi.hu. nem probaltam semmivel, mivel siman nem volt hasznalhato. semmi hokuszpokusz. csak nem.

BeerGrylls 2011.05.22. 20:24:31

Te idióta barom! Ha valóban tájokozódtál volna, akkor tudnád hogy újat már nem lehet megjelölni, a jelenlegieket lehet csak tologatni, vagy törölni. Okostojás.
süti beállítások módosítása