Tékozló Homár

Lehetetlen küldetés: T-Mobiltól megszabadulni

2011.05.23. 08:55 | juszka | 142 komment

Péter kitartó és türelmes ember, de még kitartóbb, bár nem türelmesebb a T-Mobile, ha számlázásról és szopatásról van szó. Ügyfél és szolgáltató küzdelme szélmalomharcnak tűnhet, mi azonban - Péterrel együtt - hiszünk a boldog végkifejletben.

Úgy gondoltam a történetem van annyira kacifántos, hogy ezt már illik megosztani másokkal is. Reményeim szerint ezt követően kevesebben veszik majd a bátorságot, hogy a t-mobiletól bármilyen szolgáltatást igénybe vegyenek.

A történet 2010. decemberében kezdődött. Ekkor úgy gondoltam, hogy az addig fizetett mobilinternet szolgáltatásom feleslegessé vált, ezért január elején elsétáltam a munkahelyemhez legközelebbi T-mobile üzletbe, hogy azt lemondjam. A hűségnyilatkozatom ekkor már régen lejárt, így a legnagyobb nyugalommal tudtam mondani, hogy nincs már erre többet szükségem. Az ügyfélszolgálaton dolgozó kissé ügyetlen hölgy minden lépéséhez segítséget kért idősebb kollégájától, majd mindig elnézést a hosszadalmas ügyintézésért. Megértően mondtam neki, hogy semmi baj, én is voltam valamikor kezdő a munkahelyemen. Az erre adott válasz, miszerint több éve ez a munkája, kissé meglepő volt, de inkább nem feszegettem tovább ezt a témát.

Két, két és fél óra alatt mindent sikerült helyrerakni, majd egy előfizetést a nyakamról lerázva távoztam az irodából. Két hónappal később, egészen pontosan március 8-án kaptam egy fizetési felszólítást, mely szerint kéthónapnyi elmaradást azonnal egyenlítsek ki, különben hatósági eljárás keretében fogják azt behajtani. Első meglepetésemben nem tudtam mit szóljak ehhez, de a neheze csak ekkor jött. Visszaballagtam a kissé ügyetlen hölgyhöz, elpanaszoltam neki fájdalmamat. Természetesen ő nem emlékezett az esetre, ő csak azt látta, hogy a szolgáltatás továbbra is aktív. Nekem mindössze annyi volt a kérésem, hogy azt tegyük inaktívvá, valamint a 13ezer forint körüli tartozásomat semmisítsük meg. Ekkor szembesültem az igazi kihívással. Addig nem tudja lemondani a szolgáltatást, amíg van tartozásom. Teljesen nyugodt hangon kértem, hogy hívja a főnökét, hiszen én lemondtam a szolgáltatást, nincs tartozásom.

Az irodavezető hölgy megérkezett. Ismertettem az ügy részleteit. Ekkor olyan másfél óránál tartottunk. Nem tud mit csinálni, fizessek. Mondtam neki, hogy én nem fogok egy olyan szolgáltatásért fizetni, amit nem vettem igénybe, sőt az ő alkalmazottja hibázott, hiszen még a reklamálásom idején sem tudta saját bevallása szerint, hogy egy ilyen lemondási műveletet hogyan is kell végrehajtani. A beszélgetés (vita) csúcsa az volt, amikor az ügyetlen ügyintéző felháborodott, hogy vele szeretném az én tartozásomat kifizettetni. Mondtam neki, hogy nem rossz ötlet, ám nekem közel sem ez a szándékom. Szó szót követett, mire az üzletvezető azzal akart utamra bocsátani, hogy írjam meg ezt a panaszt, az ugyfelszolgalat@t-mobile.hu-ra, ugyanis ő üzletvezetőként ennél többet nem tehet az érdekemben. Ám ők addig is bőszen számlázni fognak nekem, ameddig a panaszlevelemet megírom, valamint amíg azt elbírálják.

Magabiztosan mondtam neki (utólag kiderült jogos magabiztosság volt ez), hogy várjunk egy pillanatot. Ott az orra előtt felhívtam a t-mobile ügyfélszolgálatot, hogy ilyen esetben mi is a teendő. A telefonközpontos hölgy döbbenten hallgatta végig a történetet, csodálkozott, hogy az üzletvezetőnek fogalma sem volt róla, hogy a belső számlázási osztálynak kell ilyenkor panaszlevelet írni az adott irodából. Amikor én továbbadtam ezt az információt az üzletvezetőnek, ő papírt és tollat adott nekem, hogy írjam meg, mert neki erre nincs ideje.

A papírra annyit írtam, hogy "Nem, ezt Őn fogja megírni elektronikusan!", majd egy "Készen van" kijelentéssel odacsúsztattam elé és leültem. Ekkor csúcsosra faragott műkörmével elkezdett mérgesen kopogni a billentyűzetén, mintha pontosan tudná, hogy mit csinál. Néhány perc múlva, amikor már kínos volt és egyértelmű, hogy fogalma sincs, mit kell tennie, megkérdezte "kinek is kell most írnom?". Megmondtam neki. Megtalálta. "Mit írjon? Ő ilyet még nem csinált korábban." Elkezdtem diktálni mi legyen a levélben, majdhogynem szó szerint azt írta, amit mondtam. Mindezt 4 órás műsör keretében sikerült a helyszínen tartózkodó, az előadáson jót mulató, egyéb ügyfelek előtt bemutatni.

30 napon belül kaptam az értesítést, hogy természetesen igazam van, elnézést kérnek a kellemetlenségért, az addigra közel 20ezer forintos tartozásomat teljes mértékben semmisnek tekintik...abban az esetben, amennyiben az 1000 forintos kezelési költséget megfizetem. Ez annyira szánalmasan nevetséges lépés volt, hogy ezt rám terhelték, hogy erre már reklamálni sem volt kedvem, így ezt kifizettem. Újra bementem az üzletbe, bemutattam a papírt, majd boldogan indultam dolgozni, hogy vége a történetnek. Nem volt!

Május elején kaptam egy újabb fizetési felszólítást, hogy 2100 forintos tartozásomat haladéktalanul egyenlítsem ki. Ezt már végképp nem tudtam hova tenni, hogy mi is lehet, így újra felkerekedtem, hogy randevúzzak a T-Mobile ügyfélszolgálattal. Természetesen ekkor már nem a korábbi üzletbe tértem be, kerestem magamnak egy másik helyet. Itt elmeséltem a teljes történetet (amiből persze apró, ám annál viccesebb részek most kimaradtak), a végén stand-up comedy show jelleggel engem hallgattak, hogy milyen amatőr cégnél is dolgoznak ők valójában. Elég sok ideig nem sikerült kideríteni, hogy ez a 2100 forint mi is lehet valójában. Már hárman gondolkodtak rajta, amikor jött az isteni szikra. A panaszt március 8-án tettem, az elfogadó határozat pedig valami érthetetlen okból február 28.-ig szólt. Ezért a kettő közötti 8 napnyi szolgáltatást a T-Mobile újfent kiszámlázta nekem, én pedig újfent elmulasztottam ennek a befizetését. Természetesen a korábbi panaszomra hivatkozva újabb panaszt tettem, aminek ismét 30 nap múlva lesz eredménye (lassan már időszerű lenne megkapnom a határozatot). Megnyugtattak, hogy ezt minden bizonnyal el fogják fogadni. Megjegyeztem, hogy ez nem is kérdéses számomra. Remélem tudják, hogy újabb kezelési költséget nem vagyok hajlandó megfizetni. Amennyiben ezt újfent kérni fogják, akkor majd panasszal élek a panasz kezelési költsége ellen. Nagyon szívesen elmegyek bármeddig, ha már ennyi időt erre fordítottam.

Remélem a történetem tanulságos és izgalmas volt az Önök és a leendő olvasók számára is. Utólag (bár tudom egyelőre bátor dolog erről múlt időben beszélni) már én is csak nevetek rajta, ugyanakkor a viták közepette nem mindig éreztem, hogy én vagyok az ügyfél, akinek igényei vannak a korábban otthagyott nem kevés pénzért cserébe.

 

 

 

 

 

 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.23. 11:29:11

@Rode: "Én is tudom, ők is tudják. Mégis megteszik,"

Eddig stimmel.

"és azután mi járunk be hetekig tisztázni a dolgokat. "

Jár be a kisfaszom. Ha jókedvemben találnak, akkor kapnak egy ajánlott levelet.

metal · http://electric.blog.hu 2011.05.23. 12:17:09

A felmondásról volt papírod? Ha volt, akkor semmi gond. Megírod nekik, hogy te nem vagy az ügyfelük, ha nem értenek egyet, pereljenek be, a másolatot elküldöd. Ha nem volt, akkor elég nagy lúzer vagy!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.23. 12:25:33

@champy: Ilyenkor kell fellebbezni.
Meg fogyvéd akkor már.

Érted, ha kezedben a nyilatkozat, hogy le va mondva, akkor előbb-utóbb valamelyik bíróság csak megnézi és igazat ad.

England win The Ashes! 2011.05.23. 12:44:41

A papírra annyit írtam, hogy "Nem, ezt Őn fogja megírni elektronikusan!"

Na most az őn hogy a fenébe tud írni elektronikusan? Lehet, hogy inkább az angolnát kellett volna megkérni rá, vagy az elektromos ráját. ;-)

Komolyabbra fordítva: vicces a sztori, de ha velem esett volna meg, nem lennék ennyire vidám, az biztos.

Nick@Day 2011.05.23. 13:49:38

2,100 forintért 4 órás sorbaállás ?????

Valakinél vmi hibádzik

Roy 2011.05.23. 13:51:55

Írásban kellett volna rögzíteni a szolgáltatás felmondását, egyik a szolgáltatónál, a másik példány meg a volt ügyfélnél.
Enélkül bizonyíthatatlan a szolgáltatás felmondása, mindenki azt mond amit akar.
Pereskedni lehet, de a végkifejlet bizonytalan.

Red Treff 2011.05.23. 13:52:44

Hasonlóan idétlen nővel hozott össze a sors a t-mobile irodában, hosszú köröm, unalmas arckifejezés, lajhár gyorsaság.
Készülékem megvásárlását követő héten, számomra ismeretlen névre kaptam megkereséseket.
Az agyam akkor durrant el, amikor az egyik magyarországi lizingcég szóbeli és sms felhívást is küldött állítólagos lizingtartozásom miatt, persze.
Bementem a t-mobile helyi kirendeltségéhez, felvilágisítást kérve, hogy ki az az illető, akinek a birtokában volt ez a szám, amit nekem az új készülékemmel kiadtak.
A válasz az volt, hogy egy már 1,5 éve nem használt számot kaptam, törődjek bele, hogy K. Ferencet és Ferencnét keresik időnként ezen a számon, de ha nem tetszik az új készülékemhez 5000 forint körüli áron vásárolhatiok egy új számot.A számon a mai napig szoktak érdeklődni az ismeretlen után.
Másik készülékemen, az újabbikon nincs letitkosítva a szám, ezen a készüléken állandóan zaklatnak, persze a t-mobile a zaklatót védi, nem adja ki a teljes híváslistát, hiszen a zaklató titkosított számról hív, van olyan, hogy minden kerek órában.
Azt mondták fáradjak be a rendőrségre, mert ez az ő hatáskörük.
Azt hiszem hamarosan szolgáltatót fogok váltani.

Rosszindulatú Vászka 2011.05.23. 14:00:51

@Sün‼: nem, az nem jó kérlekaláschan. Ojan, hogy unatkozik, vegyen kőszáli sast nem van, azazhogy nincs.

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.23. 14:05:40

@Red Treff: volt egy Pannonos (Praktikum) kártyám, amit két éve vettem, végül nem használtam.
Úgy egy hónapja, kíváncsiságból felhívtam azt a számot és egy vadidegen nő jelentkezett rajta.
Pár napja egy rokont próbáltam hívni a tőle kb. egy éve kapott (asszem, T-mobile-os) számon. Nem is hallottak róla, már rég másé volt a szám.
Kurvajó. Ennyire kevés a szabad szám? Kifogytunk, mint az IP címekből?

gonosz1hal 2011.05.23. 14:11:59

Tisztel posztíró!

Te vagy a hősöm a mai nap! Én két és fél nap ügyintézés után lemondtam az egészről és befizettem közel háromhavi díjat. Persze, közben a telefonomat teljesen kikapcsolták, a bejövő hívásokat is, annak ellenére, hogy egy kimondottan ellenséges ügyfélszolgálatos csajjal közöltem, hogy az átutalás rövidesen (kb. 20-ára) meg kell érkezzen a számlájukra.

Tegnap kaptam egy levelet, amiben arról tájékoztatnak, hogy "egyirányúsítani" fogják a telefonomat, amennyiben nem rendezem "fennálló tartozásomat". Persze, már rég teljesen ki is kapcsolták. És persze, már minden be van fizetve. Csak, mint kiderült, nem fogják visszakapcsolni, hiszen elkészült már az új számlám, ami - ugye - még nem esedékes, és amiről nem is tudhatom még, hogy mennyi lehet, hiszen azt a napokban postázzák, így még nem kaphattam meg, nna, azt is be kell fizetnem.

Szarok rá, van céges telefonom is, megérkezik a számla, azt is befizetem és szolgáltatót váltok.

Témobil, naja.

single 2011.05.23. 14:15:02

Fibernetet ismeritek? Jaj, az ám még egy vidám cég! Csupa idióta a káosz közepén. Már csak mulatok.

benkoo 2011.05.23. 14:15:22

uyen ez a t-home is. nem szolgáltattak, de azért fizessek..

BGYCS 2011.05.23. 14:20:37

Egy lemondhatatlan ajánlat története. Elköltöztünk és szerettem volna T-Home internet + telefon szolgáltatást lemondani.

2010 augusztus első hetében felhivtam a T-Home telefonos ügyfélszolgálatát ez ügyben. Kb. 10..12 perc időpocsékoló automata szövegelés (amiből "hasznos" infókat tudhattam meg, pl. miket ajánlanak és kinek, stb.). Ezután végre sikerült egy ügyintézővel beszélnem. Az illető közölte, hogy nem mondhatom le a szolgáltatásokat, de 1) vigyem magammal 2) szüneteltessem 3) sózzam rá arra aki odaköltözik. Mondom az embernek "nyema kiscsillag" le akarom mondani.

Erre kinyögte: telefonon csak megkötni lehet. Lemondani személyesen/irásban lehetséges. Jó, irok levelet. Adatokat egyeztettük mi legyen a levélben + a lemondás határideje augusztus 16 és szeptember 3 (internet és telefon). Hűségszerződés nem játszik már, ellenőrizte az ügyintéző. Kérdeztem rendben lesz? Ügyintéző megerősit: rendben lesz. OK, irtam levelet, összes adat benne.

Második felvonás. Augusztus 13, MOM park, T-Pont. Levéllel be, ügyintéző elolvassa, bólogat. 15 perces időhúzás, azaz vigyem magammal-szüneteltessem-sózzam rá arra aki odaköltözik. Nem, mondom ezt már megbeszéltük manóarcú, itt van irásban, lemondom. A levelemet faxon a szemem láttára küldte el a "központba". Kérdem: le van mondva? Ügyintéző válasza: fax beérkeztétől számitva 8 nap múlva, le.

Van nálunk egy modem, mi legyen vele? Ügyintéző nem látta hogy lenne modem a nevünk alatt. Sebaj. Én hülye megkérdem email-en, mi legyen vele. Nehogy gátja legyen a lemondásnak. Választ lásd később.

Negyedik felvonás. Posta levelet hoz augusztus utolsó hetében. T-Home közli, nem tekinti lemondottnak a telefonszolgáltatást, mivel csak irásban lehet lemondani. Küldtek egy űrlapot, ha kitöltve visszaküldjük akkor annak beérkeztétől számitva 8 nap múlva le lesz mondva. Nahiszen! Irok válaszlevelet, tudatom velük hogy irásban lemondtuk, személyesen lemondtuk, minden adatot megadtunk, ügyintéző konfirmálta hogy lemondva, stb. A biztonság kedvéért az űrlapot is kitöltöm és visszaküldöm, nehogy gátja legyen a lemondásnak.

Ötödik felvonás. Előző levél után két nappal újabb levelet hoz a postás. Ebben azzal lep meg a T-Home, hogy az internet előfizetésre egy év hűségidő van ami 2009 áprilisától ketyeg. Igy nem lehet büntetlenül lemondani, fizetni kell. Izé....nem járt le eme hűségidő 2010 áprilisában...? Ugyanebben a levélben azt irja szintén a T-Home, hogy az "ügyfél saját kérése hogy az internetet 2010 augusztus 30.-án mondhassa fel." Na ne. Az első felvonásban tisztáztuk: nincs már hűségszerződés és augusztus 16.-al mondtam le.

Hatodik felvonás. Email a T-Home-tól, hogy nekem kell tudnom mi legyen a modemmel. Ha szereld magad akcióban volt akkor marad, ha béreltem akkor vissza kell adni. Ez utóbbit ki tudom találni, mert láthatom a számlán a bérleti dijat a modem után. Válaszolok email-ben: a számlán nincs semmi modem bérleti dij. Ezt a T-Home-nak is látnia kell, nem? Erre kicsit zavaros tartalmú email a válasz hogy jó, akkor adjam le. Ööööö....aha. A modemet biztos ami biztos leadtam a Duna Pláza T-Pontjában, ahol megerősitik: le van mondva minden szolgáltatás.

Hetedik felvonás. A káosz. The Chaos. Emailjében a T-Home is irja, kapok majd végszámlát augusztus 16 és szeptember 3. -ig tartó előfizetésekről, a szolgáltatások le vannak mondva. Hah, fény az alagút végén!

Utolsó fázis. Jött egy levél a T-Home-tól: nem tekintik lemondottnak a szolgáltatásokat, mert nem irásban tettem. Küldtek űrlapot amit kitöltve küldjek vissza és akkor blablabla, beérkeztétől számitva 8 nap de legfeljebb 30 nap múlva lesz mondva. Tessék?

Na, azóta a THome-os levelekkel gyújtok be a sparheltba.

Netuddki. 2011.05.23. 14:25:21

Nem T-Akony bótba kell rohangálni. Ha úgyis volt interneted akkor miért nem E-Mailt írtál nekik. Vagy tértivevényes leelet. Azt nem tudják letagadni, így ha nem intézkednek akkor lehet őket büntettetni orrba szájba. Ha már ilyen balfszok...

U.i.: Magyarországon ha el akarsz intézni valamit akkor saját magad intézd. A sok ingyenélő ügyfélszolgálatos magasról tojik rád...

Dester 2011.05.23. 14:27:42

Ugyanilyen baromságok miatt állunk mi is épp levelezésben a T-Home-mal, az általunk ránkuszított behajtókkal és a fogyasztóvédelemmel is. Majd abból is lesz egy szép kerek sztori. Természetesen mindezt 10000 Ft miatt, és mi is elvisszük most már a végsőkig. Remélem végre belefullad a saját bürokratikus szarába ez a pofátlan cég. És hányan lehetnek, akik ezeket az összegeket azonnal befizetik, mert "jaj, jön a behajtó", "inkább nem akarok szopni vele", "nekem nem éri meg az utánajárás" és egyebek miatt. Sok kis tízezres sokra megy.

Red Treff 2011.05.23. 14:29:03

@al kotmány aláiro álamfö:
Tényleg curvajó!
Képzeld még gyászjelentést is kaptam a telefonomra, mivel nem válaszoltam, még fel is hívtak.
Az etikett szerint 2 évig kellene kikapcsolt számnak lennie mielőtt eldaják, de ők szerintem pár hónapos számokat is értékesítenek.

Dester 2011.05.23. 14:29:22

@kovi1970: ó dehogynem, azok a levelek és emailek is el tudnak ám tűnni.

Coyote82 2011.05.23. 14:30:41

jó sztori, és hihető sajnos...
A túl nagy cégek sohasem ügyfélközpontúak, mivel olyan nagyok, hogy duzzad a bürokrácia... Kibaszás, de ez van sajnos.

Netuddki. 2011.05.23. 14:34:18

@Dester: Baromság! Ott a tértivevény és a gépeden is ott van az elküldött levelek között. Főleg ha az E-Mailt is tértivevénnyel adod fel. Ott figyel a visszaigazolás arról, hogy megnyitották.
Az egy dolog, hogy náluk eltűnik, de annál nagyobb a bukta...

Red Treff 2011.05.23. 14:37:11

De ügyfélközpontúak, addig amíg rád nem sózták a méregdrága készülélüket és szolgáltatásukat, de csak addig.

Dester 2011.05.23. 14:37:24

@kovi1970: az emailes "tértivevény" és a visszaigazolás egy vicc, arra nem lehet alapozni (vagy küldik, vagy nem, és a többi). Az ajánlott levél már más tészta, de néha egyszerűen nem veszik figyelembe a benne írtakat sem, vagy csak részben.

szemben a zárral 2011.05.23. 14:37:46

rögtön úgy kellet volna kezdeni a reklamációt, hogy a bejelentéssel egy időben tájékoztatod a történetről a Fogyasztóvédelmet is...

zooDoo 2011.05.23. 14:40:51

automatizált az egész számlázási rendszer, ennyi. Ezért kapta meg a különbözetről a számlát még. Amit orvosolhatnak az emberi erőforrások, ha jelzi feléjük. Ha nem meg puszedli.

Legtöbb csökevény még elvárná, hogy rabszolgák vigyék házhoz a számlát, és térdre borulva rimánkodjanak: ó jaj fizesd már be nemes úr!

GGG77 2011.05.23. 14:50:40

Még véletlenül sem akarom védeni a Telekomot, de higgyétek el: az ügyintéző nő, és még üzletvezető is (kb minden multinál) egy hihetetlenül kis pont. Olyan mértékű bürokrácia, adminisztráció van ezeknél a multiknál, hogy az már bőven a hatékonyság rovására megy. Plusz a napi/heti/havi baszogató e-mailek, értekezletek.
Ettől persze még sokkal udvariasabban kéne bánni az ügyféllel, de anno, amikor multinál dolgoztam párszor nekem se sikerült, hogy ne a teljesen ártatlan ügyfélen töltsem ki a mérgem. Persze ilyenkor jött a bocsánatkérés, szerencsére megértették.

GGG77 2011.05.23. 14:53:41

Két éve amúgy a szüleimnek volt egy meccse a vezetékes telefonnal a T-vel. A legjobb az ugyfelszolgalat@-ra írni, mert pár órán belül jön a válasz (ami nem biztos, hogy értelmes, de legalább írásban van meg), nem kell telefonálgatni, vagy sorban állni az üzletben.

GGG77 2011.05.23. 14:57:09

Ja, és persze mindig a lemondás a legnehezebb. A UPC-nél 36 perces (!) hívás volt az előfizetésem lemondása, kábé a 27-28. percnél(!) kapcsolt az ügyintéző, akit szegényt, nem bírtam megállni, a 8. kérdésnél (de miért mondja le, tudja-e hogy szüneteltetheti is, stb) elkezdtem tegezni (na, figyelj bazmeg...)... :)

GGG77 2011.05.23. 15:03:38

@BGYCS: "azaz vigyem magammal-szüneteltessem-sózzam rá arra aki odaköltözik."

Ezt próbálta erőltetni a UPC-s is. Mondtam neki, hogy tudom, hogy alkalmazott vagy, tudom, hogy vannak főnökeid (akkor már tegeztem...), de leszarom, LE AKAROM MONDANI, BAZMEG.
Rá két hétre, a költözés után amúgy, újra szerződtünk, immár a menyasszonyom nevére. Havi 3 ezerrel olcsóbb így, mert ő új ügyfélnek számít... Ez a másik, ami vérlázító geciség.

Artie 2011.05.23. 15:08:29

@woodooman: Ott a pont.

Továbbá: fizette volna ki a kezelési költséget a kis f@om. Én egyszer 2000 forint miatt (MKB Euroleasing) a PSZÁF-ig mentem.

Nekem lett igazam.

Peet83 2011.05.23. 15:10:07

A posztot én írtam és igazán örömmel tölt el, hogy két elütés (műsör és Őn) ekkora derültséget okozott :)
A történetnek még nincs vége, várom a 2100 forint ellen benyújtott panaszom elbírálását.
A januári lemondásról volt papírom, viszont az üzletben ezzel nem nagyon foglalkoztak. Hogy miért nem vártam arra, hogy bíróságra vigyék? Egyszerű a válasz. Így kb 4 órám bánta az egészet, úgy biztos többet kellett volna ezzel foglalkoznom. Úgy döntöttem ennek a megoldásnak kisebb az alternatíva költsége :)
A plusz költségekről, amik időről-időre felmerültek, azokról gondoltam, hogy egy automata rendszer számlázza nekem újra. Ezért nem voltam én mérges a szerencsétlen alkalmazottra, aki gondolom naponta találkozik hasonló esettel.

melee sc 2011.05.23. 15:12:43

Nekem is van történetem. Próbálom ultrarövidre fogni.

Ahol dolgoztam megkérdezték akarok-e T-mobilnál flottás lenni, s akkor a cég fizeti a számlám. Persze mondtam én. Nem tudom az mivel jár. Gondoltam valaki átkapcsol valahol egy kapcsolót és kész.

Elkérik akkor egy kis időre a telefonom, hogy meglegyen. mondom én ok.

Eltelt pár év, s céget váltottam, ekkor derültek ki a dolgok, hogy bizony a T-nél az ügyintéző aláhamisította a nevemet ahol én lemondok az amúgy 8 éve nálam lévő telefonszámról és a cégnek adom. Így lehettem ugyanis csak flottás.

Szerencsére a cégemmel nem haraggal váltam el ezért, kis papírmunkával vissza kaptam a nevemre. Bár a 8 éves aranykártyám ugrott. :(

1 hónap múlva küldik a számlát, hogy ugyan fizessem már be a telefonos internet díját 7e/hó. Mondom én ilyet nem kértem, nem is használtam. Oké, hogy én nem kértem, de amikor a nevemre rakták, minden olyat aktiváltak ami előtte is kötődött a telefonszámhoz amikor még nem az én telefonszámom volt. MIVAN? Hosszas levelezés papírmunka után kötötték az ebet a karóhoz, ki kellett fizetnem az általam nem kért, de kedvükre rátett szolgáltatást.

S persze mindenki leszarta, hogy egy ügyintéző alá hamisította a nevemet és a tulajdonomat elvették.

szepi79 2011.05.23. 15:12:57

@The Good Boy: 2005 körül dolgoztam egy évig a Tnél ügyfélszolgálaton. ha 500 HUFnál kisebb volt a tartozásod, akkor azt automatikusan elengedték. ezt úgy magyarázták ki anno, hogy valaki mégiscsak tudott gondolkozni, és kiszámolták, mennyi pénzbe kerül 1db tartozás behajtása, valahol 500 körül volt az a határ, ami alatt nem éri meg utánamenni a cégnek.

Egyéves Önkéntes 2011.05.23. 15:14:25

Műncheni műsörfesztivál.

tjunior 2011.05.23. 15:14:42

Thome/Tmobile/Takármicsoda, meneküljenek tőlük aki tud.A posztban szereplő Tpontos állatfaj úgy látszik általános, jártam már 1-2 ilyen műintézményben és mindenhol ilyen IQfighter műkörmös egyedek fordultak elő, úgy látszik ez felvételi követelmény....
Nekem felszólítás nélkül lőtték ki a tévém kb. 10 nap tartozás után, bementem ingum-burgum, mutassanak már meg ugyan hol van a szerződésben az, hogy így kikapcsolhatják a szolgáltatást...hát biza sehol.
Visszakapcs, következő számla +4000 visszakapcsolási költség. Ismét reklamáció, idegbaj, stb.
Ja, amúgy azt próbálták eladni nekem, hogy az előző számlával már előre felszólítottak a jövendő tartozásra...szerintem a Thome egy médiumot alkalmaz ilyen esetre aki előre látja ki fizet ki nem, vagy esetleg valami varázsgömbből figyelik ki a gaz tartozókat, nem baj, csak 1-2 100 IQ meghaladó ügyintéző sem ártana. Béke

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.23. 15:15:36

@Peet83: Nem vagyok képzett pszichoterapeuta, de úgy érzem, hogy vagy a guminőkhöz, vagy az alkoholmentes sörhöz köthet valami tébolyult vonzalom Téged, legalábbis ha Freudnak lehet hinni...

telkoe 2011.05.23. 15:17:09

@al kotmány aláiro álamfö:
Igen igy van a telefonszam (a felhasznalt szammezok) elfogynak, amit lehet ujrahasznalnak.

Nekem is volt ilyen a T-vel. Lemondtam volna amobilinternetet ket nappal a lejarta elott - kiscsaj szerint nem jo, csak a lejarat napjan lehet. Megyek a lejarat napjan kiscsaj razza a fejet, hogy nem lehet, mert 16:30kor vettem az elofizetest, jojjek vissza kesobb. Na erre kicsit begurultam, mondtam neki hogy semmi gond megvarom, itt elotte a pultnal. Hebeg-habog hogy mi, mondom ugyfel vagyok, ugyet intezek itt varok amig megoldjak. mindjart eszebe jutott jutott h felvette az adatokat es megszuntette 16:30 utan az elofizetest. Ezt a fantasztikus ugyfelkezelest egyebkent aranyplatinaloszar kartyas ugyfelkent sikerult elernem.

Akso 2011.05.23. 15:24:32

UPC internet-telefon-kabeltv lemondás: bementem személyesen ügyfélszolgálatra a modemmel, kb. 15 perc alatt megvolt. Pár hét után már meg is jött a végelszámoló számla. Utána egy hónappal még egyszer elmentem visszakérni a túlfizetést ami a számlámon keletkezett (a lemondás technikailag itt sem azonnali, kiszámlázták a következő hónapot is, aztán az elszámoláson meg jóváírták).
Lehet ezt így is.

Lehoz_Tamás 2011.05.23. 15:25:05

Halkan jegyezném meg, hogy a panaszra a válaszadási határidő 15 nap, nem 30!

www.complex.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99700155.TV

"az ügyfélszolgálat minden esetben köteles a vállalkozás panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indokolással ellátva írásba foglalni, és a fogyasztónak a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldeni,"

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.23. 15:27:12

@Peet83:
Nahallod, így hétfőn reggel ez csak természetes.

Hoppábaszki 2011.05.23. 15:29:47

szerintem kissé túl bonyolítottad. Nekem 1x volt ilyen esetem, azzal a lendülettel vágtam a kukába a levelüket ahogy megjött. Utána még 1x fel hívtak, akkor közölte, mivel nekem megvan a felmondó példányom így, keressék meg a sajátjukat és nem nem vagyok hajlandó ez ügyben befáradni, azt csinálnak amit akarnak, de nélkülem. Igy is megoldodott a dolog...

Peet83 2011.05.23. 15:31:56

Pedig a t masszívan tartotta a 30 napot, sőt most az utolsó esetben már le is járt a 30 nap és egy szót sem szóltak.

galicius 2011.05.23. 15:34:40

Minden régi csiligást lapátra tettek,akiknek volt gyakorlatuk,sőt!fantáziájuk a dolgok intézésében.A mostani vitézek szaré-hugyé dolgoznak,merev senkiházik,halvány lila fingjuk nincs,hogy mit és hogyan kellene csinálni.Egy vigasztaljon:lesz ez még rosszabb is.Hol vannak azok az idők,amikor visszahívtak,elnézést kértek:Velem még az is előfordult,hogy bónusz perceket ajánlottak fel a kellemetlenségért.

Rabyn 2011.05.23. 15:35:29

Nekem az a kedvencem, hogyha kikapcsolják a telefonod nem fizetés miatt, akkor hosszabbodik a hűségidő. A tesómnak, így most már majdnem több, mint egy évvel hosszabb a hűségideje, és nem azért nem fizette ki a telefont, mert nem akarta, hanem mert a tisztelt cég nem küldött számlát, pedig kellett volna...

bájgúnár 2011.05.23. 15:36:05

T-Home csak úgy adott internetet ha előfizetek telefonra is.4 éve nemhasználom a telefont/Mobilom van/mégis fizetek 4100 ft-ot.Plusz az internet ami 270KB/sec lassúságu kerűl 3600ft ba.Körülöttem jóval nagyobb sebességet biztosítanak azoknak akik több szolgáltatást is igénybe vesznek tőlük.Én leakartam mondani a telefont de akkor elvesztem ezt a sebességet és ennek afelét fogják adni.Mondván a központ nemtud többet.Internetre szükségem van a telefonra nincs mégis lenyúlnak évek óta!mivel ezek bizosítják más szolgáltatóknak is a vonalat ezért azoksem tudnak nagyobbat adni.

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.05.23. 15:39:13

Én most az UniCredit-el vagyok hasonló szituban, csak nem idegesítem még(!) magam ennyire.

A történet lényege röviden, hogy pár éve sürgősen kellett nyitnom egy számlát olyan bankban, amelyik kezel diákhitelt (tudom, több szempontból sem vagyok sikeres, egyrészt mert hitelt vettem fel, másrészt mert az utolsó pillanatban jutott eszembe felvenni).
Szóval a munkahelyemhez közel UniCredit fiók van, így - miután lecsekkoltam a Diákhitel Központ honlapján, hogy ők is az ügyintéző bankok között vannak - gyorsan kiszaladtam elintézni a dolgot.

A bankfiókban az első ügyintéző, akihez odakerültem kötötte az ebet a karóhoz, hogy ők bizony sose intéztek ilyet. De a biztonság kedvéért odahívta 2 kollégáját. Végül ők megállapították, hogy a Marika már intézett ilyet, jöjjön ő. Na Marika nagy nehezen talált egy nyomtatvány, odaadta, kitöltöttem, boldogság.

Majd kérdezem ÉN, hogy ehhez nem kéne esetleg egy UniCredit-es számlát is nyitnom, ahova a pénz jönni fog? De, azt kéne. Neki is estünk. Mondom bankkártyát nem kérek hozzá, mert csak ez az egy jövedelem fog rá jönni, azért meg bejövök felvenni. Mire az ügyintéző közölte, hogy az nem jó, mert ő nem tudja (!!), hogy kell bankkártya nélkül számlát nyitni...

Azóta egyszer voltam bent, akkor az SMS szolgáltatásukat mondtam le (ami először ingyenes volt, aztán kitaláltak rá valami díjat), amit anno szintén csakúgy bepipált az ügyintéző, hogy legyen. Na ezt is 2-en nézték ki valamilyen kézikönyvből, hogy akkor most hogy is kéne.

Aztán idénre feleslegessé vált a számla, márciusban bementem hát megszüntetni. Előtte felhívtam az ügyfélszolit, hogy a rajta lévő pénzt milyen módon (banfiókban, ATM-ből) célszerű felvenni és mennyit hagyjak rajta a lezárási költségekre. A telefonos kisasszony megnyugtatott, ne hagyjak rajta semmit, nem kerül semmibe, és ATM-nél vegyem fel, mert úgy ingyenes.
Így is tettem, de ATM lévén az 1000 Ft alatti összeget nem tudtam levenni.

Bankfiókba be, megszüntetés. Kérdezem az ügyintézőt, hogy van-e azzal valami gond, hogy az 1000 Ft alatti összeg (talán 600 Ft) rajta maradt. Azt mondja nem gond, mert egy havi díjat (499 Ft) úgyis beterhelnek még. Ezt se értettem igazán miért, de legyen, a tiétek. Megkaptam a lezáró papírokat (az eddigiek fényében gondosan el is tettem), és elköszöntünk.

Áprilisban kaptam egy levelet arról, hogy van még 250 Ft tartozásom. Mivel a fiók még mindig nagyon közel van a munkahelyemhez (és mert gyanítottam, hogy ha nem megyek utána a számla sose szűnik meg és ezek sose szállnak le rólam), bementem hát.
Elmondom a gondom, megint csoportos tanácskozás (ezeknél már csak így megy), majd a gépből megállapították, hogy a számla még él és be van jegyezve, hogy a várható megszűnés: 2011. május 26. De azt nem tudják, hogy miért csak akkor, és azt se, hogy akkor biztosan megszűnik-e.

Hát itt már csak nevetni tudtam és mondtam, hogy júniusban majd még benézek, csakhogy tudjam, hogy folytatódik ez a szappanopera, de azt ugye tudják, hogy van egy általuk kiállított papírom, hogy a számla márciusban, tartozás nélkül megszűnt? :)

csak ugy 2011.05.23. 15:50:34

csak semmi problemazas!!
nyugalom... nyugaton is ugyanigy megy...

belgacom... bruxelles
probalkoznak lovet beszedi mindenfele uruggyel..

4 honap utan a FIX 23.46eu-s internet havi szamlan egyszercsak hip-hop megjelent 2X50eu tetel....
50eu installalas (a csomag ingyenes installassal volt meghirdetve)
50eu Conversion of DSL line ??

anyatokat azt fizetem ki.. tertivevenyes levelben..
ertesitettem oket, hogy Junius 6 ig kuldjenek rendes szamlat..
a banktransfer 6 an fog indulni a korrekt havi osszeggel..

amugy bekaphatjak....

AlulírottFentemlített 2011.05.23. 15:52:13

Tavaly, novemberben elején haláleset miatt mondtuk fel egy közeli hozzátartozó T-home csomagját.
Bevittük a modemeket, kifizettük a halála napjáig esedékes díjat.
Kértünk és kaptunk egy papírt, amire felírták, hogy az IP TV és a telefon modemjeit átadtuk, tartozás pedig nincs.
Ettől függetlenül december, január, február és március hónapban jöttek a számlák, illetve a felszólítások.
A leveleket iktattuk a kukában.
Áprilisban már eljuthatott a számlázási osztályig a lemondás ténye, mert azóta nem küldtek semmit sem.

átlátó 2011.05.23. 15:52:48

Más: Osztrákban a 10 gigás mobilnet ezeknél 10 euro. Hazánban egy 3 gigás 4.000 forint, ami ugye olyan 15 euro kábé.
A minőségről az alábbi üzenetet küldtem a múlt héten a jószakembermunkásoknak:

Én most csak annyit akarok nektek mondani lendületes műholdbajnokok és szakemberek, hogy húzzátok a faszotokra a mobilinterneteteket. Azért kell szólnom, hogy a faszotokra húzzátok, mert különben nem a faszotokra húznátok, hanem az orrotokra és ott igen szarul mutatna. Namost a gatyátokat is toljátok les zsarás előtt, mert azért vagytok beleszáradva a szarotokba, mert nem toljátok le szarás előtt. Mégtovább namost műholdbajnok és szakember, aha azon cöccögsz, hogy nekem milyen a szőrendem és használatom,akkor nagyobb a baj, mint gondoltam, mert nem az a baj, hogy én a faszotokra küldöm a mobilinterneteteket, hanem az, hogy szarul működik, meg be is vagytok kakálva. Mindez a pénzemért történik és ne akarj meggyőzni semmiről. At-email felületről meg ne is beszéljünk, mert értelmetlen. Az se nagyon zsír, pedig akár zsír is lehetne, ha nem nyúltok semmihez. De babráltok mindennel, ha nem a faszotok van a kezetek ügyében.

Még nem kaptam választ, de nem hagyom, hogy megtérítsenek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.23. 16:07:04

@átlátó:
A ravatalos verzióval nem próbálkoztál?
Állítólag az is hatásos.

Gyulimali 2011.05.23. 16:25:42

Látom, nem csak mi jártunk így. Mi is le akartuk mondani.
1. Bepróbálkoztak a "nem szóltunk, hogy le akarjuk mondani, ezért inkább újabb 2 év hűségidőt tettek rá". Természetesen felhívtuk a figyelmüket arra az apró tényre, hogy a hűségidő a saját ÁSZF-jük értelmében nem hosszabbodik meg egy másodperccel sem, nem hogy 2 évvel, hanem átmegy határozatlan idejűbe. Ráadásul, leírtuk annak is a pontos idejét, illetve az ügyintéző nevét is, amikor telefonon kifejezetten nem kértük a hűségidő meghosszabbítását.
2. Természetesen a "nem lehet semmit változtatni, amíg az előfizetésen tartozás van" jolly joker is előkerült.
3. Aztán a feleségem beballagott hozzájuk
- 2 példány lemondó nyilatkozattal, amin azonosítva voltunk mi is, és a szolgáltatás is, és rá volt írva, hogy az adott nappal lemondjuk, és további követelésük nincs felénk.
- 2 példány átvételi elismervény, amiben azonosítva van az ADSL modem, a tápegysége illetve a splitter, amit aznap hiánytalanul átvett az ügyintéző, aki természetesen név szerint meg van nevezve a dokumentumban.
Kitaláljátok, hogy sikerült-e ezek után zökkenőmentesen megszabadulni tőlük?
NEM.
Novembertől következő év májusig küzdöttek a saját bürokráciájukkal.

flimo13 2011.05.23. 16:28:14

@GGG77: az is egy kalap szar, kétszer is volt feléjük tök általános kérdésem, egyszer hogy az optikait bekötik-e meglévő adsl mellé, másodszor meg hogy miért kell egy hónap a csodarendszerüknek az elért kedvezményszint után ténylegesen is megemelni a kategóriát.

Elsőre ügyfélszámot követeltek rajtam, mert hogy adatvédelem, kicsit ingerülten megírtam nekik, hogy honnét szüljek ügyfélszámot, ha csak most akarunk az ügyfeleik lenni, másrészt meg miféle adatvédelmi gond van egy ilyen kérdéssel. Aztán jött a válasz.

Másodszorra meg három nap késéssel, szintén a szent adatvédelemre hivatkozva megírták, hogy postán küldik a választ. Ami így a magyar posta jóvoltából összesen lett egy hét. Persze semmi konkrét nem volt benne, és igazi válasz sem a kérdésemre, de inkább hagytam a faszba, és kivártam a maradék három hetet.

A postával amúgy sincsenek jóban, volt hogy a feladott ajánlott levél egy hónap alatt járt meg két kerületet, miszerint bocs, mégsem lehet kiépíteni (ez másik cím volt, mint az előző)...

Legutóbb meg aranytárskártyás mobilnet, mondom csak sim kell. De hogy modemmel csak 0 forint, anélkül meg 810. De mondom a modem mellé biztos van hűség, az meg nekem nem kell. De hogy a sima simre is van, különben 5000. Mondom csodás, még jól lehúznak, mert fizetni akarok nekik. (Összehasonlításul: sim pótlása 3000....) Akkor mondtam legyen a modemes. Szegény csávó kettőt is próbált bevinni a gépbe, nem sikerült neki. Végül elhoztam modem nélkül, drágábban, hűséggel. Kibaszott szerencséjük, hogy lusta vagyok váltani.

Elar 2011.05.23. 16:30:11

Hűha.... Én most adnám vissza a mobilinternetet...
Azt hiszem én rutinos vagyok már a bürokráciában, de ezek után duplán készülök :)

Egyébként a szolgáltatás megrendelése sem egyszerű.... Az ember azt gondolná, hogy a cégek örülnek ha jön valami új ügyfél erre nekem 2 helyen is harcolnom kellett a szolgáltatásért.
Beköltöztünk vidéken egy házikóba. TV és internet kell. nálunk egy épkézláb szolgáltató van: a PR Telekom.
Közölták, hogy sajnos nem tudok kötni ide, mert az elöző tulaj tartozást hagyott náluk.
Mondom: ÉSSSSS? Megvettem a házat és én vagyok új (egyébként régi mert az albiban is náluk voltam) tulaj. Nincs tartozásom.
Az nem érdekes, keressem meg a régi tulajt, hajtsam be rajta (!!!) vagy fizessem ki helyette (!!!!!!!).
Mondom az baszna be, kérem a fönököt.
Kicsi izmozás után rájöttek, hogy ez picit értelmetlen és kegyeskedtek szerződni velem

Utána ugyanez lejátszódott a hulladékszállítóknál is.
Duma ugyanaz. Szintén kértem a fönököt. Ő keményebb voltam, de neki közöltem, hogy ha kell minden héten kedd reggel kiborítom a kukámat a cégük elé, de nem ez a célom, hanem szeretnék fizetni azért, hogy az én szemetemet elvigyék.
Végül őt is sikerült meggyőzni...

Ehh hülye világ ez

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.05.23. 16:36:26

@Elar: Ez régi probléma, hogy egyes szolgáltatók a lakás címéhez és nem a szerződéskötő félhez kötik a szolgáltatást. Ez ellen a közmű szolgáltatóknál a törvényben nevesített szerződéskötési kötelezettségükre lehet hivatkozni (csak bizonyos, indokolt esetben tagadhatják meg, hogy szerződjenek valakivel), de a többi, magánszolgáltató leginkább is azt csinál, amit akar.

huncsongor 2011.05.23. 16:36:50

az egész magyar telekom úgy szar ahogy van. Igazából csak a neve más ez még igazából a gagyi matáv. A vállalaton belül többen úgy csinálják ugyanazt hogy nem tudnak egymásról, a kommunikáció útja olyan hosszú mint a kinai nagyfal, és nincs senki aki átlátná cégen belül az egészet.

Elar 2011.05.23. 16:39:13

@Josephine B.:
Az az érdekes, hogy a villany, gáz, víz, csatorna csont nélkül átment.
Pedig a az elsőn kettőn is tetemes tartozás lehetett....

mohopasi 2011.05.23. 16:52:44

Na. Elar ölre megy, hogy szerződhessen velük. Apa, és ha egyszer megszabadulni akarsz...? :DDDDDDDD Nagy szolgáltatótól, banktól, satöbbitől tényleg szinte képtelenség szabadulni. Nem fogja fel az a csökött rendszerük, hogy nem vagy már.

labi 2011.05.23. 17:09:07

Sok sikert, nekem "csak" másfél évig tartott egy lemondás, közben bejártuk sokszorfelszólítást majd részemre túlfizetés visszautalását, majd ugyanez ügy külső kintlévőségkezelőnek kiadott huszonezerforintos tartozást "mindjártbeperellek" levéllel, míg végre kijött, hogy nem tartozom.

becsoccsent 2011.05.23. 17:18:48

@Secnir: a mobilinternet kb úgy néz ki ma Magyarorszíágon, hogy otthon letöltesz teleporttal kb 40 weboldalt, majd amíg utazgatsz, megnézed őket.
aki ilyen bizbasz mobilszticket vesz, ahol a net ára az arany unciájával vetekszik, az nem lehet sikeres ember...

nem ertelek. 2000 forintot fizetek havonta, annyi toltok le/fel, amennyit akarok, legfeljebb ha torrentre hasznalnam, akkor egy ido utan kurva lassu lenne. ez draga? ( igen, a stabilnethez kepest, de azert annyira nem )

*rockstar* 2011.05.23. 17:35:31

Akinek nem tetszik a jelenlegi díjcsomagja, itt tud válogatni: www.telko.hu
Naprakész árösszehasonlítás.

Joske 2011.05.23. 17:39:20

Én a Raiffeisen Bank-al jártam így, amikor megszüntettem a lakossági bankszámlámat. Aztán eltelt kb 3 év, és jött egy végrehajtótól a levél, hogy tartozom 45000Ft tőkerésszel (több évi számlavezetési díj) valamint kb. 90000Ft végrehajtási és eljárási díjjal jogerősen. Felszólítást nem kaptam soha senkitől, mert lakcímváltozásom is volt. A végrehajtó létesített egy jelzálog jogot a lakásomra, amivel párhuzamosan egy konkurens banknál bankszámlámat is inkasszózta.

Heves tiltakozásom banknál és a végrehajtónál csak mosolyt csalt az arcokra. Senkit sem érdekelt a kezemben lobogtatott eredeti banki papirosok, csak ennyit mondtak: Jogerős a határozat, ez van...

Ekkor kínomban bepanaszoltam őket a fogyasztóvédelemnél, a bankfelügyeletnél is. Csatoltam az ügyben keletkezett mindennemű papírom másolatát. Közben elindítottam a kézbesítési vélelem megdöntésére egy keresetet. Hónapok múlva jött a levél a bíróságtól, hogy ok akkor fellebbezek, mert a határozatuk mégsem jogerős. Természetesen ellentmondással éltem, az ügyünk perré alakult, amit megnyertem első és másodfokon is. Hurrá, akkor követelhettem vissza a pénzem, megint egy peres eljárásban.

Közben annyi történt, hogy kaptak egy 2MFt-os bírságot a fogyasztóvédőktől, és egy 3MFt-os bírságot a bankfelügyelettől. Természetesen mindkét esetben fellebbeztek... Az eljárás során egy Raiffeisenes arc sem kért elnézést, és egynek sem fordult meg a fejében, hogy rövid úton békésen megoldja a problémát.

Végül a pénzemet visszakaptam némi kamattal évek múlva. A másik bankomnál, mindennemű hitelkártya igénylésemet elutasították rendszeresen szó nélkül. Nyilván nem volt positive score point a bankszámla történetemben a kényszerinkasszó. Amikor a lakást eladtam, a vevő is hosszan rácsodálkozott a tulajdoni lapra került végrehajtási széljegyről. Kellemetlen volt magyarázkodnom neki is. Az ügyvédi, tetemes postaköltségemet, bíróságon töltött időmet és utánajárásomat soha senki nem fizette meg.
Szóval ez a story még a lájtosabb féle.

wjozsi 2011.05.23. 17:40:25

Az én küzdelmem velük akkor vett bő fél év után idén tavasszal váratlan fordulatot, amikor bevontam a Hírközlési és Média Biztos hivatalát is a mérkőzésbe. Az ő hatékony közbelépésüket követően a Té belátta a tévedését, elnézést kért (!) és jóváírt ~130.000 Ft-ot a számlámon.
Mindenkinek javaslom az MHB bevonását, hogy az esélyek kiegyenlítettebbek legyenek.

A Té magánokirathamisításával fűszerezett történetet talán egyszer megírom ide is, bár már minek :-)

ex-dr. vuk 2011.05.23. 17:49:35

Ez tok hetkoznapi sztori. En meg nem talalkoztam olyan internetszolgaltatoval, amelyik ne szamlazott volna ki a lemondas utan 1-2 honapnyit. Persze elinteztem annyiva, hogy mivel ekkor-es-ekkor felmondtam igy felesleges a papirt pazarolniuk, es vegul felhagytak vele...
A t-home es a t-kabel is beprobalkozott termeszetesen, de mivel a felmondasrol en kapok papirt, igy eselyuk nincs arra, hogy elsumakoljak es barmit ramterheljenek.

A posztiro ott rontotta el, hogy kifizetett BARMIT. Panaszert kezelesi koltseg? Amit raadasul ok basztak el? Hagyjuk mar...

QTI 2011.05.23. 17:54:17

Csak fogom a fejem.Tutti hogy kisegítő iskolában végeztek az ügyintézők, vagy ezt kell elhitetni velünk, ügyfelekkel.
Minden esetre van benne fantázia......
kleine fische gute fische.

bájgúnár 2011.05.23. 18:12:37

@*rockstar*:
Megcseszheted ha a vonalat aT-Homtol kell bérelniűk őkmeg aztmondják nemtudnak másikat biztosítani.Szomszédaimnak gyorsabb van mivel TV,internet és telefonszolgáltatást is rendeltek tőlük.

Mocsár 2011.05.23. 19:22:44

@Red Treff: "A válasz az volt, hogy egy már 1,5 éve nem használt számot kaptam, törődjek bele, hogy K. Ferencet és Ferencnét keresik időnként ezen a számon, de ha nem tetszik az új készülékemhez 5000 forint körüli áron vásárolhatiok egy új számot.A számon a mai napig szoktak érdeklődni az ismeretlen után."

A törvény fél év karantént ír elő egy inaktív számra. Ha másfél éve nem volt használatban, akkor nem jogos a panaszod. A többi szolgáltató egyébként úgy szokta ezt variálni, ha jó fej, hogy volt hangkártyát legközelebbi alkalommal netesként értékesítenek, és fordítva, de erre nem mindig van kapacitás.

"Másik készülékemen, az újabbikon nincs letitkosítva a szám, ezen a készüléken állandóan zaklatnak, persze a t-mobile a zaklatót védi, nem adja ki a teljes híváslistát, hiszen a zaklató titkosított számról hív, van olyan, hogy minden kerek órában."

Ezt egyik szolgáltató se adja ki neked. Belföldön a hívásfogadásért nem fizetsz, ergo, a bejövő hívásaidról "híváslista" nem készül, csak a kimenő (fizetős) hívásforgalmadról. Ha roamingolsz, és úgy zaklatnak, és fel is veszed, akkor meg előveszed a hívásrészleteződet, és onnan megnézed időpont alapján. Ennyi a sztori.

@Rabyn:
"Nekem az a kedvencem, hogyha kikapcsolják a telefonod nem fizetés miatt, akkor hosszabbodik a hűségidő. A tesómnak, így most már majdnem több, mint egy évvel hosszabb a hűségideje, és nem azért nem fizette ki a telefont, mert nem akarta, hanem mert a tisztelt cég nem küldött számlát, pedig kellett volna..."

Az megvan, hogy a szolgáltatók ÁSZF-je szerint NEKED kötelességed jelenteni X napon belül, ha nem kapsz számlát?

Rabyn 2011.05.23. 19:31:30

@Eugenie Danglars:
Meg persze és többször jeleztük is, hogy nem kapunk számlát, ugyan küldjék már ki. Szerintük ők küldtek. Bár érdekes, hogy ilyenkor mindig jött egy számla, amit elvileg egy hete feladtak.:D Csak nem akart ideérni...

Picijenci 2011.05.23. 19:33:26

Hali!

Igazán érdekes történet. Nekem is hasonló van folyamatban.
Szintén mobilinternet felmondási szándékkal vonultam be hozzájuk, közölték, hogy amíg 81 ezer forintos (wtf????) tartozásom van ez teljességgel lehetetlen...
Mondom az kizárt, mivel mindig fizettem rendesen a nyavajás 4ezer forintjukat. Telefonálgatás stb. K-özölték, írjak az ügyfélszolgálatra ímélt. Megtörtént. --> Másnap 'hóközi számla' címén vidáman meg is érkezett a 81 ezer forint csekken.
!Eközben! (minek utána már vagy 3hete letiltották) 'rendes havi számla' + 36 ezret találtak valahol, majd egy hónap után írásos válasz, a kérvényemre, hogy "számlázási hiba nem történt, egyéni elbírálás alapján jóváírunk 25 ezer forintot". Így már !csak! 92 ezret akarnak kifizettetni velem.
Magyarázatot ugye itt sem igényel a T hozzáállása.
Perpillanat a fogyasztóvédelemnél tart a dolog, kíváncsi vagyok hány olyan bőrt akarnak még lehúzni a T-nél rólam, ami nem is az enyém...

Derlon_Webb 2011.05.23. 19:34:58

Véletlenül nem alacsony, szuper hidrogénezett, tűsihajú csajnál voltál?
Nekem a mobilinternetet betárcsázósra akarta beállítani.

Sun Flower 2011.05.23. 19:36:49

A T-mobillal, T-home-mal (egy cég) kapcsolatos tapasztalatomat itt leírtam:
bencsikandrea.blog.hu/2010/12/04/amikor_azt_hiszed_hogy_a_t_home_belatja_a_tevedeset
Azóta végrehajtás indult ellenem :( Behajtó cég, aki rá akarja tenni a kezét a meglévő vagyontárgyaimra.
Egy olyan szolgáltatás kapcsán, amit régen lemondtam...
Esély sincs a jogvédelemre, maximum hosszú pereskedésre.
Feladtam, azt választottam, hogy inkább fizetek.
A T-mobil ugyanazt a maffiaszerepet tölti be, amit anno a MATÁV.
Bárcsak valaki megcáfolna, és beszámolna ügyfélcentrikus, korrekt helyzetkezelésről....!
Arról már nem is beszélve, hogy bármi ügyintézés ne vegyen el fél napot az életünkből!

JohnHenry 2011.05.23. 20:05:44

hehe, 7-8 éve "vip" vodás előfizetést szüntettem meg, jó félévre rá kaptam egy 5ezer forintos fizetési felszólítást, amit nem tudtam hova tenni, nem is foglalkoztam vele.
pár nappal később teljesen véletlenül összefutottam a voda egyik igazgatójával, kérdeztem, hogy mi ez az 5ezer. fogalma sem volt róla.
kicsivel később kaptam még egy felszólítást, bementem egy ismerős voda-üzletbe, a vezető se értette az 5ezret, de nekiállt telefonálni és röpke negyedóra fenyegetés/könyörgés/anyázás után kiderült, hogy előző évben sim-kártyát cseréltem és a sim-kártyára az előfizetéstől függetlenül ráraktak 1 év hűséget és hiába nem volt előfizetésem már régen, a sim-kártyáért fizetnem kellett volna és ezért pengessek le 5ezret.

:-)

pár hónapja elkezdtem koreaiul tanulni, dél-korea talán elég messze van ettől az országtól.

Behajtó70 2011.05.23. 20:11:24

Szerintem nem biztos, hogy kib@szni akartak veled. Nekem tartozásom volt (2-300k!), hibás számlát adtak, mmire mondtam, hogy majd akkor fizetek, ha helyes számlát adnak...csupán 3 évbe tellett ezeknek a balf@szoknak, hogy megoldják. Utána fizettem, s megírták emilben, hogy minden OK, nincs tartozás. A 3 év alatt persze volt mindenféle próbálkozás, késedelmi kamat, meg kutyafüle, de mindig mondtam, hogy akkor leccgó a bíróságra, erre halgattak megint fél évet, küldték a szar számlát megint, ismét szóltam, hogy nem OK....és így ment 3 évig.

A számítógépes rendszerük és az olcsó munkabérért kapható félhülye opni szökevények tökéletes csapat ez a cég...

csak röhögni lehet rajtuk :)))

(persze üzletet velük soha többé!)

Juzer 2011.05.23. 20:17:45

Teljesen felesleges személyes ügyintézéssel szopatni magad. Ajánlott levél, ha nagyon kötözködnek akkor a vezérigazgatónak címezve, hogy csak ő vehesse át sk. Ha nem veszi át az az ő baja, te akartál hivatalosan kommunikálni.Meséltem már a "veszélyes cím" kalandomat velük ? :)

JohnHenry 2011.05.23. 20:17:55

@Josephine B.: kutyafüle sztori, nekem a K&H-ban három ügyintéző kellett, hogy megkapjam a bank KELER-kódját, mert egyik sem hallott még róla.

vagtomek 2011.05.23. 20:30:55

Annyit azért érdemes megjegyezni, a megszüntetésről helyben, az ügyfélszolgálaton is állítanak ki passzust. Ha ezt elvitte volna magával amikor reklamálni ment, már rég túl lehetett volna az egészen!

vagtomek 2011.05.23. 20:32:53

@Juzer: Az hogy a vezérigazgatónak címzed, még nem jelenti azt, hogy el is jut hozzá... Van titkársága, és éppen azért tartja, hogy mezei ügyfél ne juthasson el hozzá még leveél szintjén sem.
Ha nagy a gáz, a fogyasztóvédelemmel, vagy a PSZÁF-fal érdemes fenyegetőzni, arra azért odafigyelnek.

Mocsár 2011.05.23. 20:34:05

@Rabyn: akkor válts elektronikus számlára. Már nem a középkorban élünk.

jenko80 2011.05.23. 20:34:54

Nekem nem küldtek számlát. Aztán a fizetés késedelme miatt letiltották a netet. Bementem, kifizettem. A következő számla már kijött + 4000 Ft-os visszakapcsolási díjjal.

Mylady 2011.05.23. 20:50:59

Mondok két furcsát én is. Nem T, hanem egy másik internetszolgáltató.

1. Stikában* megváltoztatták az ÁSZF-et. míg eddig bármikor lehetett jelezni a hűségidő hosszabbítása iránti szándékot, kb rögtön beállították és minden ok volt. Én többnyire akkor vettem észre, hogy lejárt, amikor kaptam egy igen magas összegről számlát (előre ugye, hiszen előfizetés), és akkor az online felületen megváltoztattam. Most már 2(!) hónappal előre kell jelezni. Tudnám, mi a bánatos lópikuláért tart 2 hónapig, hogy átállítsák...

*igen, küldtek mailt, hogy változik, mint kéthavonta, kb annyi volt benne, hogy pontosították.

2. Nemrég felszámítottak pár forint késedelmi kamatot. Nem értettem, mert mindig a fizetési határidő előtti utolsó munkanapon utalom. A GIRO meg ugye olyan, hogy a következő munkanapon ott van. Elkezdtem nyomozni, kiderült, hogy a befizetési határidő napja az ő bankjuknál speciel pont bankszünnap volt, ezért a következő napon írták jóvá náluk a befizetésemet. Az, hogy ez pont egy 3napos ünnep előtti nap volt, arról már ők igazán nem tehetnek. Én elutaltam a pénzt csütörtökön, náluk kedden jelent meg. Késedelmi kamat.
Mert nem a befizetés dátuma számít, hanem a beérkezés dátuma. Más kérdés, hogy a postai befizetésnél a befizetés dátuma számít. Pedig ott több nap az átfutási idő. Röhej.

Arról már nem is beszélve, hogy ha véletlenül túlfizetése van az embernek (amilyen össze-vissza számláznak, simán előfordulhat), évekig használják a pénzt, mindenféle kamat nélkül. Mert nem derül ki. Szólni ugye nem szólnak, a számlán nem szerepel, az online felületen meg hiába nézi az ember, az saját bevallásuk szerint sincs összhangban a valósággal. Pl. rendszeresen tartozásként tüntetik fel a következő havi előfizetési díjat akkor, amikor a számlát ugyan már kinyomtatták, de még csak nem is postázták...

HelyiSzemély 2011.05.23. 20:53:20

Két idevágó sztorim is van:

1.)
Anno MAtávnet előfizetés, modemes ADSL. Havi 20 óra és olyan 3-4000 Ft. Ment is rendesen minden. Egy darabig, de aztán furcsamód elkezdtek a számlák emelkedni. Előbb csak pár ezressel, aztán olyan 40 000, majd 80 000 majd 250 000 Ft-os számlát küldött a Matáv.
Gyanakodtam, hogy ez bizony nagy bajt jelent. Megreklamáltam nekik, de a válaszuk az volt, hogy 8 napon belül fizessek.
Na erre én még a levelük megérkeztekor, este elmentem a rendőrségre, adtam nekik mindent amim volt, beleértve a Matávtól pénzért kikért részletes híváslistát is, amelyből jól látszik, hogy mikor és mennyit neteztem. Persze értesítettem e remek nagy céget is a helyzetről, illetve arról, hogy a vizsgálat lezártáig nem fizetek.
- Letelt a 8 nap. Ismét felszólítás, hogy fizessek...
Na én ismét mentem a rendőrségre és újabb feljelentés, ekkor már 1:1-ben a Matávot jelentettem fel. Újabban keletkezett iratok becsatolva.
Ezt is megírtam nekik...

Matáv elhallgatott... Viszont a rend őrei nekiveselkedtek...

Pár hét múlva értesítés érkezik a Matávtól, hogy törölték a tartozásom. Ezzel mentem a rendőrségre ismét, hogy akkor részemről ez rendben is volna már így. Erre ők: Aztata nyomozás má folyik, nem lehet leállítni...

Hát jó gondoltam. Nem érdekel... Aztán fél év múlva kaptam tőlük egy telefont, miszerint 12 tettest találtak és 12 helyen le is foglalták a gépeket és minden informatikai eszközt amit a háznál találtak, ugyanis ők mindannyian az én netemet használták. Lesz per, és idézve leszek. Lettem is.

Elég para volt elmenni e tárgyalásra...

A csúcs az volt, hogy az egyik fő-fő tettes egy MATÁVOS OSZTÁLYVEZETŐ volt!!!! Ő adta ki és el az én hozzáférésemet mint free account-ot...
A tárgyalás végén 2 olyan tettes volt aki odajött hozzám és elnézést kért... 10, köztük a matáv jeles osztályvezetője nem.

2.)
Eztán eltelt sok-sok év. Legalább 10. Gondoltam a reklámok alapján sokat változhatott a cég. Árban is jó ajánlatot tettek...
Idén év elején el is mentem hozzájuk telefon+netre előfizetni. A számhordozás miatt ezt csak személyesen lehetett!!
Meglett (elég nehezen!) az előfizetés. Mentem haza, hogy akkor most lesz jó gyors netem, jó áron.
Egy jó hét eltelt, majd érdeklődtem telefonon. Közölték velem, hogy törölték a megrendelésem, mert az ügyfélpontban (alvállalkozó) valamit rosszul töltöttek ki. Fáradjak be megint...
Hát én nem fáradtam. Ugyanúgy tudok faxot küldeni mint ők, sőt, talán jobban is!
Újra megrendeltem faxon.
Eltel megint egy hét, semmi... Még pár nap, és elhallgatott az a régi vonal, ami addig működött. Másnap telefon: jön valami szakember szerelni... Csodálkoztam, hogy aztán ez mért...?
Na, de jött... Elsőre jól megijedt látva a területet, de megnyugtattam, hogy véletlenül se nyúljon semmihez... Nem is nyúlt. Egy-két telefon valahová és a búgás visszajött... Remek, emberünk boldogan pakolt... Közben szóba jött, hogy 15 MB/s ADSL vonalra fizettem elő. Szakember röhögőgörcsöt kapott csaknem. És azt mondja, hogy ez itt nálunk SOSEM lesz...

No, agyam elpöccen. Telefon az ügyfélszolgálatra. Ügyintéző nem túl képzett, de írjam meg jött a bianco válasz.
Hát én megírtam. Dokumentum másolatokkal 36 oldal beküldve, tértis levélben. Ment nekik az eredeti megrendelés, az általam javított megrendelés, és a reklamáció, miszerint egyszer törlik a megrendelésem egy adminisztrációs hiba miatt, és engem NEM ÉRTESÍTENEK erről. Aztán megrendelem még egyszer, és még mindig senkinek nem tűnik fel, hogy ez a szolgáltatás itt nálunk nem működik...
(Vajon hányan nem is tudnak arról, hogy nem azért fizetnek amit kapnak...)
A terjedelmes pakk után elfogadták a felmondásom, extra költségek nélkül. De így is becsúszott 2 teljesen felesleges telefon előfizetés. A kábelen ez 600 Ft/hó, ezeknél, meg 3750...

Soha. de soha többé ezekkel, semmilyen szolgáltatásra, semmit...

Megdobbent 2011.05.23. 21:14:59

Legjobb mindig ilyenkor ez a hatosagi fenyegetes.

Aham, fizetesi meghagyas -> ellentmodas -> per (vagy nem) -> itelet -> fellebezes -> esetleg vegrehajtas elrendelese -> +1 ev

Szoval a nagy szavak mogott kis csilovnyikok ulnek ;)

Rabyn 2011.05.23. 21:21:24

@Eugenie Danglars: Ha nem folyószámlára kapod a pénzedet, akkor nem éri meg folyószámláról utalni.
Egyébként volt már hasznom belőle, hogy csekken jönnek ki a számlák.

Mikrobi 2011.05.23. 21:22:53

A szolgáltatás felmondásakor az ember kap egy papírt. Ilyenkor nem elég megvárni a bírósági tárgyalást és ott ezt a papírt felmutatni? Vagy még azt sem, csak egyszerűen elküldeni a másolatát a bíróságnak? Miért kell többször, több órát szívni egy olyan ügy miatt, ami már el van intézve?

hubertusz 2011.05.23. 21:34:15

Vajon kormányzatunk melyik oldalon áll? Az állampolgár fogyasztókén, avagy a multikén?
Nos?

popocatepetl 2011.05.23. 22:02:44

Eszembe nem jutna az időmet pazarolni vmi hülye miatt. Pereljenek be, beballag az ügyvédem (vagy valamelyik gyakornoka) a papírral a tárgyalásra, oszt legalább lesz egy kis perköltségük.

szbszig 2011.05.23. 22:18:19

Ebben a sztoriban az a gáz, hogy ha tényleg alkalmanként négy órát kell bent tölteni az üzletben, és január óta havonta be kell járni, akkor lassan már az eredeti 13 ezerért való reklamációt sem érte meg elkezdeni, nem hogy a további 1-2 ezer forintos kezelési költségért ennyi időt elb*szni, hiszen ezt az időt szabadidőként sokkal értelmesebben lehetett volna eltölteni, munkaidőként felhasználva pedig lassan már meg lehetett volna keresni a szóbanforgó összeget... A T-Home-nak persze teljesen mindegy, mert az ügyefogyott asszisztenst meg a másik műkörmöst így is, úgy is fizetni kell azért, hogy ott ülnek napközben bent, úgyhogy nekik a legkevésbé sem érdekük, hogy utánajárjanak és megoldják a problémát. Lehet, tényleg az esetleges per megvárása lenne a leghatékonyabb megoldási mód ilyenkor a (volt) ügyfél részéről?...

s.e.c 2011.05.23. 22:18:23

Velem is hasonló történt a T-nél. Albérletben laktam, mielőtt elköltöztem felmondtam a net-et meg a vonalas telefont. Pár hónap múlva kaptam a papírt hogy fizessem be a 60 ezres elmaradásomat ami internet előfizetés tartozás. Sajnos a papírt addigra kidobtam, gondoltam ha 3-4 hónapig nem volt gond belőle nem is lesz, minek őrizgessem. Bementem az ügyfélszolgálatra és próbáltam elmagyarázni hogy már ott sem laktam abban az időszakban amit ki akarnak fizettetni velem. Ráadásul csak internet tartozás van csak, telefon nincs,ami nélkül nem is lehetett net a lakásban. Mivel nem tudtam bizonyítani hogy felmondtam a szolgáltatást és a legkevésbé sem voltak megértőek, ezért ki kellett már fizetnem azóta, egy behajtó céghez került a tartozás, inkább kifizettem... Azóta elteszek minden papírt. :D És soha többet T-bármi.

Mocsár 2011.05.24. 07:15:58

@Rabyn: az elektronikus számla =/= számláról fizetés. Az csak egy lehetőség a sok közül. Fizethetsz eseti átutalásokkal, csoportos beszedéssel, AMT-en, de ha kézbe kapod a fizetést, fogod, és ha a városban jársz, egy T-pontban befizeted az összeget. Ez kajak ilyen nehéz...?

átlátó 2011.05.24. 11:32:28

@Sün‼: Azt nem ismerem, de ha te ajánlod, nem lehet rossz...én belengettem, hogy mivel törvény se tilcsa, hogy én egy vödör fedővel letakart híg fekálivál járkáljak ügyeket intézni, még a végén el is botlok a küszöbön... ha túlzásokba esek, akkor meg van agregátor, meg flex meg mobiltorony a határban félreeső helyen. :)

Red Treff 2011.05.24. 20:08:58

@Eugenie Danglars:
Mondjuk a t-mobile arra hivatkozhat amire akar, szerintem nem telt le a kívánt idő.
A hívószámokról lekérdezéséről meg foganatosítva az intézkedés.

Ebben a országban a szolgáltatók is az elmebeteg zaklatót védik.

Nyáron lejár a szerződés, megyek másik szolgáltatóhoz, a t-home és a t-mobile kilőve.

szekertabor · provo.blog.hu 2011.05.25. 09:53:14

Csak a kommentekben legalább 10 hasonló eset van felsorolva. Kérdem én fogyasztóvédelmileg, nem kellene a T csoportra ráuszítani egy alapos ellenőrzést? Mondjuk Fogyasztóvédelmet, GVH-t, Hírközlési Felügyeletet, meg ami még létezik? Talán egy kicsikét összébb kapnák magukat.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.25. 11:44:25

@szekertabor: A NAV-nak is lenne némi nemi keresnivalója náluk, meg osztán lehet, hogy a Katonai Biztonsági Szolgálatot is érdekelhetnének bizonyos főközponti- és egyéb hardver- és szoftverszerződések, különös tekintettel arra, hogy Kína nem is annyira NATO-tag...

장현승 사랑해요 2011.05.25. 11:51:53

uhh, nekem szerencsére már sikerült megszüntetnem t-s és telenoros előfizetést is számhordozással bonyolítva, de az adatkezelési elveiknek utána kéne néznem, mert vannak furcsaságok azóta:

1.
a telenornál érdeklődtem a roamingról az előfizetésem első hetében. mondják, hogy az csak 2 hónap után ingyenes, addig x (nagyon sok) ezer pénz. épp kezdtem számolgatni, hogy ez nekem mennyi extra kiadás, és egyébként is anyjukat; erre közli az ügyintéző, hogy az előfizetésemen van roaming, ne aggódjak. (kösz a bizalmat, telenor!)
2.
visszamentem a t-hez, ott felsorolt egy tucat iratot az ügyintéző, hogy mi kell a számlanyitáshoz, aztán végül a személyimre is csak úgy tessék-lássék rápillantott, mert minden megvolt neki a gépben.

장현승 사랑해요 2011.05.25. 11:53:52

@s.e.c: uhh pont az ilyenekre mennek
rájuk kellett volna küldened a hírközlési felügyeletet, azok még meg is köszönik

Mocsár 2011.05.26. 08:53:50

@Red Treff: "Ebben a országban a szolgáltatók is az elmebeteg zaklatót védik."

Nem védik. Nem tudják neked, lakossági felhasználónak kimutatni. Ha feljelentést teszel, a nyomozóhatóság az, aki kideríti neked a zaklató személyét. Nem a szolgáltatónak jut eszébe, hogy "hoppá, mégis megmondjuk neked".

gergo531025 2013.03.23. 08:24:07

Sziasztok!Nekem is van 2 történetem a T mobilról.
1,Valamikor sok évvel ezelőtt vettem 1 telefont és hozzá egy dominókártyát,igaz,nem t.mobil üzletben,hanem egy viszonteladói üzletben.Az eladó ott helyben közölte,a kártya előre aktiválva van,azzal nekem már nincs dolgom.Használtam is vagy 10 évig gond nélkül (havi 25-30ezreket töltöttem rá.)El is értem gyorsan mindenféle jol hangzó fokozatokat(arany meg platina),mignem idén egy szép márciusi napon megjelent a kijelzőn egy szép üzenet,miszerint "a simkártya regisztrációja sikertelen"-és többé nem volt hajlandó egy hálózatra sem csatlakozni.Történt ez külföldön,igy nem tulajdonitottam nagy jelentőséget a dolognak.Hazaérve a hazai hálozatra sem csatlakozott.Iránny a nagytekintélyű T.Mobil helyi ügyfélszolgálata.Ahol azt gyorsan kideritették, hogy a sim kártya nem az én nevemen van,az előző tulaj deaktiválta (megszüntette a hívószámot).
Elláttak okos tanáccsal is,vegyek új kártyát, ahhoz kapok új számot és használhatom a telelefonomat.Természetesen a kártyán levő pénz,kb 7000,-ft elveszett,az arany meg platina kedvezményekkel együtt.Az már senkit nem érdekelt hogy százezres nagyságrenden veszitem el a megrendelőimet,üzletfeleimet.Azt a dumát meg nem hiszem el hogy az előző tülajt 10 év után megcsipte a hülyekigyó,és személyesen befáradt az ügyfélszolgálatra hogy megszüntesse a tiz éve nem használt nevén levő telefonszámot.Adatvédelmi törvény, nem adhatjuk ki a volt tulaj nevét.Ami esetleg arra lehetne jó hogy hogy Ő személyesen bizonyitsa,Ő NEM kérte a kártya deaktiválását.Itt a kőr bezárult senki nem tud semmiben sgiteni.Elektronikus levél az ügyfélszolgálatnak,ahol még válaszra sem tarják érdemesnek a panaszomat.Azt hiszem a következő levél a fogyaszóvdelemnk lesz címezve,aztán meg a médiahatósághoz, utána meg majd csak akad egy biróság aki talán közli velük hogy ez igy nem egészen elfogadható.Lehet hogy Strasszburgig kell mennem egy kis kártéritésért?
süti beállítások módosítása