A Miele szervize válaszolt múltheti panaszosunknak, akinek szétolvadt a sütősínje. Levelükből kiderült, hogy a pirolízises tisztára égetés előtt érdemes kivenni minden tartozékot, nehogy elpusztuljanak:
Tisztelt Hölgyem! Ha a reklamálásnak nem ezt a formáját választja, már régen orvosolhattuk volna az ügyét. Természetesen nem azt, amit a nem rendeltetésszerű használat okozott, hiszen úgy a sütő használati utasításának 59 és 67.oldalán szerepel, hogy a pirolízises üzemmód előtt ki kell venni a tartozékokat a sütőből, mint ahogy a gép maga is figyelmeztet a program elindítása előtt erre. Ugyanakkor a használati utasítás nem tesz említést a WD 40 használatának előnyös voltáról a Miele sütőben. A sütősín tönkremenetelét egyértelműen a nem rendeltetésszerű használat okozta. A hangzatos címben szereplő, sütő- szétolvadásról természetesen szó sem volt.
Azonban kifogás érte a szolgáltatás minőségét is, amit viszont orvosolni kívánunk, hiszen azért dolgozunk, hogy minden kedves Ügyfelünk teljes megelégedéssel használja Miele termékeit. Sajnos az a tény, hogy a cikkben sem a neve, sem az esemény dátuma nem szerepelt, nem könnyítette meg, hogy utána nézzünk a történteknek. Annyit azonban szeretnék előre bocsátani, hogy az Ön által leírtak nem jellemzőek a szolgáltatásunkra, ezt talán az is alátámasztja, hogy a 176 hozzászóló egyike sem erősítette meg, hogy hasonló, negatív élményei lettek volna a vevőszolgálatunkkal kapcsolatban. Hogy nem fordulhatott elő, hogy a szerviz nem időben reagált, vagy elmulasztott válaszolni? De igen, egy rövid ideig előfordulhatott. Tanultunk belőle, már többen vagyunk, és minőségi cseréket is végrehajtottunk. Ma, nyugodtan állíthatom, hogy ilyen nem fordulhat elő.
A cikkben félreérthető módon szerepel a történtek után megjelenő hűtőszerelő is. Ebben az összefüggésben úgy is érthető a cikk, hogy ő is a Miele szervízese lehetett. Nem, utánanéztünk, a hűtőszerelő egy másik cégtől jött, ezért az ő kommentárja a Miele szervíztechnikus munkája kapcsán nem tekinthető autentikusnak, viszont hitelrontásra kiválóan alkalmas.
Elnézést kérek Öntől, amennyiben nem az elvárt időn belül és módon reagáltunk. Ennek jóvátételére felajánljuk Önnek, hogy egy Ön által szabadon megválasztott időpontban, igénybe vehet egy teljesen ingyenes szervízszolgáltatást (kiszállás és munkadíj), továbbá díjmentesen küldünk Önnek egy kiemelő fogantyút a sütőtepsihez. Kérem, vegye fel a kapcsolatot a Vevőszolgálatunkkal.Azon kedves hozzászólóknak pedig, akik kételkednek abban, hogy a szóban forgó sütő valóban többet tud egy olcsóbb másiknál, szívesen ajánljuk figyelmébe az élő termékbemutatóinkat a Miele Bemutatótermében, amelyre díjmentesen bejelentkezhetnek a www.miele.hu oldalon.
Tisztelettel:
Miele Vevőszolgálat
nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2011.06.20. 13:27:59
elwood 2011.06.20. 13:30:54
amit nem értek, hogy a beégett sütősíneket elég ha kitisztítják neki a kiszálláskor, vagy azokból vennie kell másikat ?
ODIV 2011.06.20. 13:34:11
zsiráffff (törölt) 2011.06.20. 13:36:44
Akkor mégis megérte a haccázezret az a sütő.
Egyéves Önkéntes 2011.06.20. 13:37:07
Soni 2011.06.20. 13:40:52
elwood 2011.06.20. 13:43:15
ilyet hallottam már porszívóban, 300000-ért
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.20. 13:43:53
- A szétolvadás csak az egyik probléma volt, a másik a Miele szerelő (nem a hűtős), róla nincs szó a levélben
- Amúgy tök egyszerű, adjanak már neki egy sínt, és el van intézve.
Egyéves Önkéntes 2011.06.20. 13:45:21
Nab.zmeg! le lettünk szólva, mi csóringerek. Milyen társaság ez, hogy nem költ 600000 forintot sütőre.
Amúgy nekem ugyanígy nincs panasz a Ferrarimra és a spanyol nyaralómmal is minden rendben.
England win The Ashes! 2011.06.20. 13:47:02
Johanna_Veszprém 2011.06.20. 13:47:18
Na erről van szó, nem jópofiskodni kell meg bocsánatokat kéregetni az ügyfelektől, hanem amelyik köcsög ahhoz úgy kell viszonyulni. Jó látni végre egy seggnyalást messze elkerülő választ.
Ez nagyon jó nagy arc vagy!!!!
mortalwombat 2011.06.20. 13:49:03
gelsystem 2011.06.20. 13:49:03
.
kékszallag lesz-e, ahova EDE elmegy-e?????
ez FOMTOS!!!!!!!!!!!!!!!4
dr. _mmm_ 2011.06.20. 13:50:16
- ha 600E forintért veszel sütőt még bunkó vagy ha baszod elolvasni a használati utasítást
- ha nem olvasod el és ebből kár keletkezik egyből a másikat hibáztatod
azért remélem a szerelő feldugja a posztoló seggébe a sínt
bár kétlem hogy ezek után felhívná őket és megadná a nevét címét.
Dr. Kix 2011.06.20. 13:51:00
Szóval ez így egy nagy mínusz pont a vevőszolgálatnak. A levél megfogalmazóján is minőségi cserét kellene alkalmazni.
Egyéves Önkéntes 2011.06.20. 13:51:30
Azonban kifogás érte a szolgáltatás minőségét is, amit viszont orvosolni kívánunk, hiszen azért dolgozunk, hogy minden kedves Ügyfelünk teljes megelégedéssel használja WD40 termékeit. Sajnos az a tény, hogy a cikkben sem a neve, sem az esemény dátuma nem szerepelt, nem könnyítette meg, hogy utána nézzünk a történteknek. Annyit azonban szeretnék előre bocsátani, hogy az Ön által leírtak nem jellemzőek a szolgáltatásunkra, ezt talán az is alátámasztja, hogy a 176 hozzászóló egyike sem erősítette meg, hogy hasonló, negatív élményei lettek volna a vevőszolgálatunkkal kapcsolatban. Hogy nem fordulhatott elő, hogy a szerviz nem időben reagált, vagy elmulasztott válaszolni? De igen, egy rövid ideig előfordulhatott. Tanultunk belőle, már többen vagyunk, és minőségi cseréket is végrehajtottunk. Ma, nyugodtan állíthatom, hogy ilyen nem fordulhat elő.
A cikkben félreérthető módon szerepel a történtek után megjelenő hűtőszerelő is. Ebben az összefüggésben úgy is érthető a cikk, hogy ő is a WD40 termékmenedzsere lehetett. Nem, utánanéztünk, a hűtőszerelő egy másik cégtől jött, ezért az ő kommentárja a WD40 szervíztechnikus munkája kapcsán nem tekinthető autentikusnak, viszont hitelrontásra kiválóan alkalmas.
Elnézést kérek Öntől, amennyiben nem az elvárt időn belül és módon reagáltunk. Ennek jóvátételére felajánljuk Önnek, hogy egy Ön által szabadon megválasztott időpontban, igénybe vehet egy teljesen ingyenes szervízszolgáltatást (kiszállás és munkadíj), továbbá díjmentesen küldünk Önnek egy kiemelő fogantyút a sütőtepsihez. Kérem, vegye fel a kapcsolatot a Vevőszolgálatunkkal.
Azon kedves hozzászólóknak pedig, akik kételkednek abban, hogy a szóban forgó spray valóban többet tud egy olcsóbb másiknál, szívesen ajánljuk figyelmébe az élő termékbemutatóinkat a WD40 Bemutatótermében, amelyre díjmentesen bejelentkezhetnek a www.wd40.hu oldalon.
Tisztelettel:
WD 40 Vevőszolgálat
SALE Kálmán 2011.06.20. 13:53:55
acel 2011.06.20. 13:54:43
Hát, ezek szerint sok panasz van a gépekre, ha elfoglalt az ügyfélszolgálat, ilyet se veszek, bezzeg a mi sütőnk cége esetében egy hónap múlva is emlékeztek ránk hogy beszéltünk ilyemiről.
"Hogy nem fordulhatott elő, hogy a szerviz nem időben reagált, vagy elmulasztott válaszolni? De igen, egy rövid ideig előfordulhatott. Tanultunk belőle, már többen vagyunk, és minőségi cseréket is végrehajtottunk."
Ez az ÜSz dolgozó cseréjét jelenti? Vagy másnak kell olvasnia a leveleket?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.20. 13:55:38
Megint pirolízis!
Ez már apokalipszis!
Dr. Kix 2011.06.20. 13:55:54
És hogy benne legyen a mostani 176 kommentben: a MIELE vevőszolgálata és szervize a híg ürülék szintjén van.
mortalwombat 2011.06.20. 13:58:00
"Sajnos az a tény, hogy a cikkben sem a neve, sem az esemény dátuma nem szerepelt, nem könnyítette meg, hogy utána nézzünk a történteknek."
"Nem, utánanéztünk, a hűtőszerelő egy másik cégtől jött, ezért az ő kommentárja a Miele szervíztechnikus munkája kapcsán nem tekinthető autentikusnak, viszont hitelrontásra kiválóan alkalmas."
Most akkor tudják, nem tudják, vagy nem akarják tudni, hogy melyik Miele által adminisztrált panaszról van szó.
Az autentikus szép szó, viszont a szerviz még mindig rövid "i"
Egyéves Önkéntes 2011.06.20. 13:58:13
mi pedig egy cipős dobozban lakunk az út közepén!!?
Pdudas 2011.06.20. 13:58:30
Nice try ahogy mondani szokas...
Igazi marketinges fogas. Ennel jobban csak az ingyenes sutosin csere emelte volna a marka (jogos) hirnevet.
Ugy tunik a level iroja nem tanult eleget az ugyfel kezelesrol.
Kar, hogy ezt a pitianer es szarrago megoldast valasztottak.! Azt hittem a minimum egy ingyen sutosin a szetbarmolt helyett es meg esetleg nemi Koszonjuk, hogy minket valasztott buksi simogatas lett volna - ez igazi reklam erteket kepviselt volna egy olyan latogatott oldalon mint a Homar.
Mas orszagokban igy szokas.
Nalunk is Miele mosogep es Miele szaritogep van (nem Magyarorszagon elek). Jol mukodnek, orom veluk mosni. Jok, mert rozsdamentes mindenuk, a mehsejt szerkezetu dob is jo, a szaritogepbol meg peldaul tok egyszeru eltavolitani a szoszoket - mivel a szuroje az ajtoban van. Raadasul percre pontosan megadja mindketto a program varhato befejezeset az LCD kijelzon.
Ennek ellenere meg vagyok gyozodve, hogy Magyarorszagon ennek a nagyon jo markanak is 'silany' szervize van. Ugyanis olyat nem mondhat egy szerviz technikus az ugyfelnek: 'te marha, miert nem vetted ki a sutosint? Szetolvadt az egesz suto!'
Aztan meg meg jobban szetbarmolja a megszorult sutosint es ennyivel be is fejezi a tevekenyseget. No comment.
Mintha a defektes autodnak a gumisnal keresztul lonek a motorjat - ennek mar ugyis mindegy felkialtassal....
Aztan felajanlanak egy ingyenes szelep cseret. Mert ok olyan jo fejek...
Dr. Kix 2011.06.20. 13:59:15
zsiráffff (törölt) 2011.06.20. 13:59:54
Olajozza a poggyász cipzárjait, a hűtőszekrények beragadt hőmérséklet-szabályozóját, a mikrohullámú sütő ajtaját, a csomagok kihúzható fogantyúját, az összecsukható fém székeket, a cipőcsatokat, a madárházak zsanérját, a függő lengőajtókat, a zongorafedél zsanérját, a hűtőajtókat, a napernyő forgó részeit,
:):)
Johanna_Veszprém 2011.06.20. 14:01:24
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.20. 14:01:52
Szerintem a Bódi Gábor volt az álnéven!
SALE Kálmán 2011.06.20. 14:02:47
É2I 2011.06.20. 14:03:05
Magyarán a sínt szétfeszegető jómunkás ember új állás után nézhetett. És felvettek helyette két másik hozzáértőt.
Vagy nem, mert ez nem lenne a magyar valóság. Uh. fotósbolt.
zsiráffff (törölt) 2011.06.20. 14:05:36
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.20. 14:06:06
A hiba elkerülhető lett volna, ha a WD40-et pirolízis _közben_ applikálja be a poszt toló a sütőbe.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.20. 14:06:10
@Johanna_Veszprém: Elnézést kért, mitán kikerült a dolog a Homárra. Előtte nem bírt, ez a gáz.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.20. 14:08:00
@EÖ: Végigolvastam: A Miele sütők pirolízissel kiégetett zsírozású sínjeinek kenése nem szerepel a felhasználási területek között. Remélhetőleg a honlap következő mutációja már tartalmazni fogja azt is, hogy erre a célra 450-600°C-ig hőálló szilikon- / grafit-/ molibdén-diszulfid-/ teflon-/ platina bázisú kenőanyagot kell alkalmazni.
Bakter 2011.06.20. 14:08:34
Én már a múltkori márkakupakos közvéleménykutatásnál is mondtam, hogy a pirolízok takarodjanak haza, mert utálom őket. Befészkelik magukat a fehéremberek drága sütőjébe, és már a WD40-re is immunissak.
Pdudas 2011.06.20. 14:09:36
Papundekli 2011.06.20. 14:10:34
Egyéves Önkéntes 2011.06.20. 14:10:38
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.20. 14:11:14
Mylady 2011.06.20. 14:11:28
Pdudas 2011.06.20. 14:11:45
nyugodtan irhatsz zsirt (hogy kozertheto legyen), meg a vegen huszezresre gondolnak kenoanyagkent a hozza nem ertok.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.20. 14:11:50
Sőőőt!
Nem átallják a sineket tönkretenni!
Pirolízist csak őstermelőtől!
rolexes 2011.06.20. 14:15:07
Mylady 2011.06.20. 14:15:17
Nem, nem. Nem abban kételkedünk, hogy többet tud, hanem abban, hogy
- ez a "több" valóban szükséges
és
- ez a "több" valóban ér +550 ezret
Másrészt meg: hajlandóak fogadni egy termékbemutatóra. Ráadásul díjmentesen! Amikor ezt olvastam, annyira meghatódtam, hogy könnybe lábadt a szemem...
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.20. 14:16:08
Két pirolízis között a legjobb egy profilváltás!
Layosh 2011.06.20. 14:20:13
Biztos, hogy nem fogok venni semmit amire Miele van írva és ismerőseimnek sem fogom javasolni. Biztos jó a készülék, de a támogatás az csapnivaló, 1-es.
dr. _mmm_ 2011.06.20. 14:25:08
DAG 2011.06.20. 14:25:29
Az első normális válasz, amit vevőszolgálattól láttam. Láccik, hogy felső körökben mozog a manus, de legalább bevállalta. Respect Miele.
simon says: 2011.06.20. 14:26:57
Dr. Kix 2011.06.20. 14:28:42
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.20. 14:28:55
Pdudas 2011.06.20. 14:29:34
@Layosh: a Miele termekei tenyleg nagyon jok! Persze ha a szerviz szolgaltatas nem megfelelo, akkor ez is csak addig teny amig el nem romlanak - utana jon a horror :)
gergo1000 2011.06.20. 14:29:40
Ezt nem vitatta a posztoló se.
"Azonban kifogás érte a szolgáltatás minőségét is, amit viszont orvosolni kívánunk, hiszen azért dolgozunk, hogy minden kedves Ügyfelünk teljes megelégedéssel használja Miele termékeit."
Tehát jogos volt, mert különben nem orvosolni kellene.
"Ebben az összefüggésben úgy is érthető a cikk, hogy ő is a Miele szervízese lehetett."
Nem, egyáltalán nem volt úgy érthető, ha tud szöveget értelmezni a kedves ügyfélszolgálatos.
"ezért az ő kommentárja a WD40 szervíztechnikus munkája kapcsán nem tekinthető autentikusnak, viszont hitelrontásra kiválóan alkalmas." Akkor lehetne figyelmen kivül hagyni, ha nem lett volna igaza. De mivel az ügyfélszolgálatos ezt nem cáfolja, ezért valószinűleg igaza volt.
"Elnézést kérek Öntől, amennyiben nem az elvárt időn belül és módon reagáltunk"
Mopst elnézést kér vagy nem?
" Hogy nem fordulhatott elő, hogy a szerviz nem időben reagált, vagy elmulasztott válaszolni? De igen, egy rövid ideig előfordulhatott. Tanultunk belőle, már többen vagyunk, és minőségi cseréket is végrehajtottunk. Ma, nyugodtan állíthatom, hogy ilyen nem fordulhat elő."
Én kirúgnám nagyon gyorsan azt is, aki ezt a levelet írta. Szerintem ez egy hatalmas öngól lett.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.20. 14:39:19
Mindekettő!
Túinván!
Bakter 2011.06.20. 14:39:57
Sajnos napi tapasztalatból tudom, hogy a magyar user mindenhez ért, neki nem kell a kezelési útmutató. Aztán ha valamit elqr a nagy tudásával, akkor követelődzik és a kifizetett pénzét meg Európát emlegeti. És mindenki mást szid.
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.06.20. 14:40:43
Félre Beszélő 2011.06.20. 14:48:39
Innentől azzal kell majd sín helyett tartani a tepsit sütés közben sín helyett, vagy mi?
Legalább hőálló, vagy csak a hideg tepsit lehet vele fogdosni? Ez nóóóórmális?
Vagy lemaradtam valamiről?
Pdudas 2011.06.20. 14:49:28
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.20. 14:53:30
tartalek sinnel
Leone_510 2011.06.20. 14:55:52
Na burkoltan még a pénztárcánkban is kutakodnak :D
A bemutató is díjmentes vagy csak a jelentkezés , mert nem mindegy :)
Vagy minden látogató vigyen egy kis krumplit , husit, fűszert és majd ők rittyentenek valamit?
Azért a panaszos lényegesen több mindent sérelmezett amire nem érkezett válasz, lebaszás annál inkább.
Nem tetszik ez a Miele válasz , attól tartok csak olaj (vagy egy kis WD40) a tűzre.
Félre Beszélő 2011.06.20. 15:07:46
Mint a WD 40. oldalán is is olvasható, a sütőzsírral nem polírozunk sütés közben.
Sajnos kifogás érte a kiszolgálás minőségét is. Ennek javítása érdekében minőségi cserét is végrehajtottunk: Szakenbauer Ernőnét ügyfélszolgálati munkatársat eltávolítottuk a telefon mellől és átképeztük hűtő- és mikrosütő javítónak.
A cikkben félreérthető módon szerepel egy hűtőgépszerelő, aki csak a Szakenbauer Ernőné lehetett volna, de ő akkor még a telefon mellett ült, tehát ő mégsem lehetett.
Hogy jelét adjuk ügyfélközpontúságunknak, kiszállási díj nélkül meglátogatja Önt szervizes kolleganőnk és díjmentesen átad egy használati utasítást és ingyenesen részt vehet sütőkezelői szaktanfolyamunkon, ahol sikeres vizsga után kedvezménnyel választhat MÁV-minősített sütősínjeinkből.
Tisztelettel:
az új nanotechnológiás öntisztuló felülettel ellátott mikrosütők specialistája: a Miele
DAG 2011.06.20. 15:08:54
Píter 2011.06.20. 15:13:53
A Miele egyik szervizese tönkretette az egyik sütősínt, mivel szétbarmolva szedte ki a sütőből. A másikat a másik Miele szervizes szakszerűen, sértetlenül kiszedte, ha minden igaz az eredeti posztban lévő sztoriból.
Ezek a sütősínek elvileg jók lettek volna, ha a megfelelő kenőanyaggal/trutymóval kezelik/bekenik a megfelelő helyeken, ami a pirolízis(ek) alatt elpárolgott/eltűnt. Ezt onnan tudhatjuk, hogy a WD40 használata után elvileg működtek ideig-óráig, a kiszerelés során is ez segített azt hiszem.
Mit kezdjen a kedves poszter az ingyenes szervizszolgáltatással és a tepsikiemelő kallantyúval, mikor a szervizesek tönkretették a sütősínjét?!
EPIC FAIL
Pdudas 2011.06.20. 15:15:15
meg fogsz lepodni:
vettem egy uj tevet a mult heten - mert lejatszik USB-rol es halozatrol is szinte mindent.
Az elado mondta, hogy 10% felarert ad ra 3 helyett 6 ev garit, raadasul ez biztositas is egyben. Azaz ha mondjuk megtaposom a TV-t, akkor is kifizetnek 75%-ot. Szo szerint ezt mondta....
bekbórd! 2011.06.20. 15:17:35
Anti Anyag (törölt) 2011.06.20. 15:20:29
Mert az ezek szerint nincs. Márpedig egy 600.000-es sütőnek az sem árt.
2011.06.20. 15:20:55
Kijött a szerelő, megállapította a hibát, orvosolta (neheztelés és hülyének nézés nélkül), aztán elkérte az ennek megfelelő összeget. Amit szó nélkül kifizettem, tanulópénz.
Nem valami hasonlónak kellett volna történnie? Ha a szerelő nem barmolja el, a vevő nem ír ilyen levelet, és kioktatni sem kell. És ha felhívják a figyelmét, hogy az ő hibája (ezt a szerelőnek tudnia kellett volna, nem?) akkor bizonyára kifizeti az árát (ami egy újrakenés lett volna és nem egy új sín ára...)
Btw az "Örvényesnél" azt nem értettem, hogy megkérdezik:
- Mikor lenne jó, ha menne a szerelő?
- Hát mondjuk 4 után.
- Áááá az nem jó, abban a kerületben kezd minden nap, tehát délelőtt tud menni, 8-12 között. - Akkor mért kérdezi meg??? Hátha délelőttöt mondok és akkor együtt örülünk, hogy dejóóó?!? Ha meg nem akkor ráb@sztam, és azt a képembe lehet dörgölni, oldjam meg.
Johanna_Veszprém 2011.06.20. 15:21:49
Ha ő beváálta az az ő dolga, de én se mérgeznék embereket:
Jövök én, és a WD40. Lefúj, kiszed. Már a másik sínt, mert az elsőt szerelő kollega szétfeszítette teljesen.
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.06.20. 15:24:22
nzperx 2011.06.20. 15:25:03
elwood 2011.06.20. 15:31:17
"Ja, a szédolvadt az dilekt vad íd? "
én csag most vedtem észre, sztem tisztelgés a zálamfő előtt
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.20. 15:35:29
Mylady 2011.06.20. 15:35:54
Nemrég vettem egy futócipőt a hervisben. Adidast. Lelkes fiatal eladó jött segíteni (pedig én nem akartam). Közölte, hogy minden 18 ezer feletti cipőhöz jár egy speckó futózokni ajándékba. És hozta is a zoknit. Mondom neki: helló, ez nike. A cipőm meg adidas. Biztos, hogy a nike adidas cipő vásárlását akarja jutalmazni? Persze, persze. Aztán persze a pénztárnál kiderült, a nike csak a nike cipők vásárlását jutalmazza. A pénztáros elnézést ugyan nem kért, de tájékoztatott arról, hogy a kolléga még tanuló, ezért nem tudja. Jókedvemben voltam, nem problémáztam amiatt, hogy félrevezettek.
(A vicc: a pénztáros megkérdezte: azért így is kérem a cipőt? Mármint ajándék zokni nélkül. Visszakérdeztem, hogy komolyan gondolja, hogy csak az 1500 Ft-os ajándékzokni ígérete miatt akartam megvenni a 20 ezres cipőt???)
Johanna_Veszprém 2011.06.20. 15:38:49
Egyéves Önkéntes 2011.06.20. 15:39:07
most lenne egy pár zoknid ingyen!
Pdudas 2011.06.20. 15:42:21
Valamint csatolva van a szamla egy masolata is.
Kollega mar nehany termeket legarizott igy, szoval mukodik ez a fajta biztositas.
Ha az adott aruhaz lancnak megeri, akkor nekem miert ne erne meg 10%-ot?
Mint mar emlitettem nem Magyarorszagon elek.... igy talan jobban ertheto.
SALE Kálmán 2011.06.20. 15:45:10
isti77 2011.06.20. 15:51:53
Azért az elég gáz, hogy egy ilyen prémiummárka üsz-a - ha csak rövid időre is - de úgy működhetett, ahogy a cikkben le volt írva. Aki éppen akkor fordult (volna) hozzájuk segítségért, azt nem vigasztalja, hogy előtte jó volt, és most megint jó.
Azt a felvetést pedig, hogy ha az itt kommentelők közül senki nem támasztotta alá a vevő negatív tapasztalatait, akkor nem lehetett annyira rossz az üsz, biztos csak viccnek szánta. Egy Miele-üsz.nak a forgalmazott termékek árszintjéből adódóan némileg szűkebb az ügyfélköre, mint egy Whirlpoolnak.
Gondolom, saját tapasztalat alapján a Rolls-Royce márkaképviselettel kapcsolatban sem sokan tudnának megerősíteni vagy cáfolni bármilyen kritikát.
Az ilyen presztízstermékek mellett a sznobizmuson kívül semmilyen érv nem szól, az átlagember számára az a többletérték, ami bennük van, nemcsak megfizethetetlenül drága, de igazából teljesen felesleges is.
Secnir 2011.06.20. 16:14:39
DAG 2011.06.20. 16:26:27
Szerintem pedig a hazai bérekkel van gond. A Miele nem Rolls Royce, minden német faluban van egy Miele üzlet. Egy Miele sütőt kapsz már itthon is kb.
200 000,- forintért is, ami jó 750 euró. Ezt a német melós röhögve kifizeti a 2 000 eurós béréből. Nekem is ilyesmi sütőm van, megspóroltam rá. Egyszerű, mint a falinaptár, de gyönyörűen süt. A német pógár tudja, hogy ha tartós, megbízható háztartási gép kell, akkor csak Miele.
A többi Felejtő utca 3.
j311 2011.06.20. 16:36:40
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.20. 17:17:18
Fékjavítás az autón, egyek érte, majdnem nem tudok megállni, mert a padlóig lenyomva kezd el fogni.
Közlik, hogy ez így jó, meg kell szokni(!!!!) mikor reklamáltam...
A hátam meg tollas, mi?
Aki azsiráfotszereti 2011.06.20. 17:27:21
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.20. 17:31:10
Mert pl. mi van, ha egy látásában hátrányt szenvedő kedves vásárló (vagy csak szimplán egységnyi sugarú) használja az eszközt. Esetleg ugyanezt bré írással is produkálja, ha egyszerre hallás és látás károsodott véletlenül az illető. Ha értelmi felfogásában korlátozott akkor mondjuk ugyanezt piktogrammon. Ha ezek kombinációja, nos, akkor nincs ötletem.
Esetleg meg lehetne előzni azzal, ha oktatnák a használatát, esetleg valami tanfolyamon jogosítványt (hagymának licence-t) lehetne szerezni rá.
RaveAcE 2011.06.20. 17:46:50
Az enyém pl. még szétolvadni sem tud. Nem is került 600-ba. :D
dani27bpbp 2011.06.20. 18:08:23
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.20. 18:34:12
RaveAcE 2011.06.20. 18:35:21
Senki nem mondta, hogy a sütő tudása vagy minősége miatt kerül ennyibe.
Ez u.olyan, mintha a Váci utcában veszed meg a top-ot 10e-ért, amit hajnalban a tulaj a kínaiban vett - ezeröccá.
Csigorin 2011.06.20. 18:55:05
be kene vezetni hogy a garancialevelet csak annak pecsetelik le, aki elotte sikeresen levizsgazik a hasznalati utasitasbol.
SALE Kálmán 2011.06.20. 19:39:22
Csigorin 2011.06.20. 19:52:01
az utmutato megis minek van? de nem az a baj hogy az agyhalott barom nem olvassa el, hanem hogy utana meg neki all feljebb!
kepzeld ha veszek barmi uj dolgot, ki se bontom addig amig at nem tanulmanyoztam az utmutatot.
pcmci 2011.06.20. 19:56:35
a végén meg azért befigyel a burkolt célzás, hogy prolik járnak ide kommentelni. csak azt nem értem, hogy a kettő hogy fér meg egy levélben. tudjafene...
dani27bpbp 2011.06.20. 20:05:15
Most látom, ezt a levelet mem írta alá senki, jellemző...
2011.06.20. 20:37:44
Sancee 2011.06.20. 20:44:57
Mylady 2011.06.20. 21:12:40
Mylady 2011.06.20. 21:14:54
külföldön elhiszem
sztewe · http://sztewe.deviantart.com/ 2011.06.20. 22:45:15
és most ez most konkrétan idevaló:
nelsonhaha.com/
Ha - Ha!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.21. 00:21:27
Asszonnyal modelleztük az esetet :
- Mennyiért van xxxGb-os winyójuk?
- yyyyy ezer.
- Drágábban nincs...?????
:D
Decens Vizualista (törölt) 2011.06.21. 01:41:38
Megdobbent 2011.06.21. 02:12:30
Igazsagot meg nehez tenni, ha egyszer olyat tett a helyes szingli, amit kifejezetten tilt a manual, es ordit a suto is, akkor nagy csodalkozast nem kene csapni.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.06.21. 06:01:55
Vártam már a választ, mert épp sütővásárlás előtt vagyok. A levelet köszönöm Miele, most már eldőlt.
Mert az még belefér, hogy tapasztalatlan/véletlenül hibázó szervizes jön ki. Mert ember az is. De amit a fenti bekezdésekben előadnak, az már nagyon nem.
Egy fél pár zokniért sem, nemhogy...
Gratulálok Miele Vevőszolgálat!
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.06.21. 06:24:36
Pdudas 2011.06.21. 08:28:28
Ha ugyanis valaki a javitas helyett meg rontani fog a javitando keszulekeden: remelem szepen mosolyogsz majd es emlegeted magadban a jogos szot! :)
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.21. 08:44:47
Zorro2007 2011.06.21. 08:48:20
A mikrosütö sem indul addig be amíg be nem csukom az ajtót. Pedig biztosan bele van írva a használati utasitásba is, hogy be kell csukni.
Kedves Miele, az ügyfél lehet hülye. Ajánlom nézzék meg a google.hu-t. Elsö oldalon hozza ezt a témát. Olyan nehéz lett volna egy sütösint adni?
Ha ilyen prémium márkát akarnék venni, meggondolnám és nem a sütö miatt, hogy egy gombnyomással kivégzi magát, hanem az ügyfélszolgálat miatt...
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.21. 08:54:38
;-))))
Pdudas 2011.06.21. 10:12:35
futo cipot meg a futoshopbol :)
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.21. 10:23:46
DAG 2011.06.21. 11:12:39
A sütőnek semmi baja...
Az ügyfél mérgező, zsíroldó WD 40-el fújja be a sütőt, amiben étel készül...
A vevőszolgálat korrekt ajánlatott tett...
A sütő jelzi, hogy vedd ki a tartozékot piromicsoda előtt, + le is van írva...
Egy olyan céget bíráltok, amely Németország egyik legelismertebb márkája. Nekem csak pozitív tapasztalatom van a Mielevel, itthon is és Németországban is, ahol az albérletemben minden Miele volt. A beüzemelésnél a magyar Miele szerviz még borravalót sem fogadott el, pedig próbáltam tukmálni. Ilyet még nem láttam. Ez felüdítő volt a sok levevés után, amit a lakásom felújításánál tapasztaltam.
Amíg megtehetem, addíg nekem csak Miele dolgaim lesznek. Nem tudok 600 ezret adni egy gépért, de biztos, hogy műszaki emberként inkább veszek egy húsz évre tervezett Miele mosogatógépet 200 ezerért, mint 150-ért olyat, aminek behorpad az oldala ha, hozzáérek. Gondolkodjatok !
11zuzuki (törölt) 2011.06.21. 11:43:40
11zuzuki (törölt) 2011.06.21. 11:48:33
Decens Vizualista (törölt) 2011.06.21. 12:29:27
Easyke (törölt) 2011.06.21. 12:38:47
Szerintem ez egy sima lefordított levél, amit megírattak a német cég ügyvédjével. Nekem ez a benyomásom. A tévedés jogát fenntartom.
Egyéves Önkéntes 2011.06.21. 13:20:41
Himmelherrgott!
Dr. Kix 2011.06.21. 16:10:30
Ha már német, akkor a német precizitás igencsak hiányzik belőle:
- ügyesen elkerüli azt, hogy hogy lehetséges, hogy a 2-emailre amit a vevő küldött nem válaszoltak
- azt állítja, hogy kiderítette azt, hogy milyen hűtő(mosó)gépszerelő járt az ügyfélnél, de azt nem bírta kideríteni, hogy ki az ügyfél.
- Gúnyolódik az ügyféllel: "Ugyanakkor a használati utasítás nem tesz említést a WD 40 használatának előnyös voltáról a Miele sütőben."
- Hazudik: "A cikkben félreérthető módon szerepel a történtek után megjelenő hűtőszerelő is. Ebben az összefüggésben úgy is érthető a cikk, hogy ő is a Miele szervízese lehetett." Erről szó sincs az eredeti levélben.
- stb, stb
Bár tapasztalatom nincs német ügyfélszolgálatokkal, de abban az országban, ahol óriási felzúdulást vont maga után a vevők részéről az, hogy az Opel örök garanciával hirdette autóit, de csak 150ezer Km-ig, majd jött a felháborodás, hogy ebben "semmi örök" nincs - lépni is volt kénytelen az Opel - nos nem hiszem, hogy egy ilyen országban egy Miele-nek ilyen lenne az általános hozzáállása a vevőpanaszokhoz.
(Hogy én mennyit gépeltem most feleslegesen.)
장현승 사랑해요 2011.06.21. 16:15:12
ha most mielét akartam volna venni, kétszer meggondoltam volna.
szerencséjükre nem volt épp tervben.
N.N.N. 2011.06.21. 18:05:21
Óhajod parancs! :-)
Hú, hát több irányból is megszólítva érzem magam! Az egyik szerint "baszatlan, sznob picsa vagyok" mert vettem egy 600eFt-os sütőt. Nem iszom, nem dohányzom. Telt rá! Senkinek, semmi köze hozzá! :-)
Nem nézek le senkit, akinek nem telik. Sőt! Nem gondolom, hogy a 60.000Ft-os sütő szar!
A Miele 600.000Ft-os sütője valakinek megéri, valakinek nem. Amerikai konyhám van, sokat használom. Már a sütőt. Ebben van katalizátor, ami kiszűri a zsírt. Nem lesz minden tele azzal a zsíros ragaccsal. (WD40-nel igen!!! :P) Hűvösebb levegőt fúj ki, nem tűzforrót. Nem lesz 200fok a lakásban egy sütés miatt. Nem égeti meg a gyerek magát...stb.
Itt jön a válaszom az ügyfélszolgatálnak, vagy szervÍznek:
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Örömmel vettem válaszát, miszerint egy gyökér vagyok, mert nem tudom, elolvasni a használati utasítást. Lenne egy észrevételem: a magyar nyelvű használati szerint vegyek ki minden TARTOZÉKOT. Az angol szerint minden tartozékot, BELEÉRTVE A SÜTŐSÍNT etc.
Ok, beismerem, nem volt még soha pirolízises sütőm. Nálam tartozék=tepsi, sütőrács. Sajnos nem gondoltam, hogy a sütő oldalán levő rácsot és a rápattintott sínt is ki kell venni! Tudom, ne tegyek macskát a mikroba...
Elismerem, hibáztam, amikor a sütősín bent maradt. De mit lehet azon nem érteni, hogy a sütősínnek semmi baja??? Hogy nem olvadt szét! Hogy simán tudnám használni a műszaki analfabetizmusom ellenére, ha a szakszervÍzes nem feszíti széD?!
A hűtőszerelő nem a Miele alkalmazottja. Soha nem is volt. És szerintem nem is lesz! :-)
Ellenben tisztelettel megkérdem, mi történt a december 22. és a március 3-án kelt levelemmel, amit Önöknek küldtem? Lefújták WD40-nel?
Köszönöm a felajánlott szolgáltatást, nem hinném, hogy igénybe kell vennem valaha is.
Na nem a stílus miatt, hanem mert tisztában vagyok azzal, hogy a Miele termékek tényleg nagyon jó minőségűek. Ezt soha nem vitattam. Azt gondolom, a szolgáltatás minőségének javítása mindenképp elégedettebb vásárlókat eredményez!
Tényleg köszönöm a kimerítő választ!
Üdvözlettel:
B.N.
U.I.: Legyek gonosz? Leszek. Az ügyfélszolgálatos hogy a csudában tudja leírni a szerviz szót hosszú Í-vel??? Amennyiben minden mondatot kivesézett az első levelemből, erről is értesülnie kellett volna a 96-100. szóig!
Paddy 2011.06.21. 18:27:54
A használati útmutatót mindig el kell olvasni mielőtt használsz valamit, hisz az rögzíti a szabályokat.
A hölgy igenis hülye volt mert mint a szerviz is írja a használati utasítás is leírta vegye ki a sínt a sütőből pirolízis előtt.
A mesternek meg igaza volt: az ügyfél hülyesége miatt szarrá égett az egész.
Paddy 2011.06.21. 18:29:36
N.N.N. 2011.06.21. 19:38:22
Ne haragudj, de Te mit olvastál??? Nem a hűtőszerelő szerelte (volna) a sütőt, hanem a Miele szakszervizese. És igen, elolvastam a használati útmutatót és ha az lett volna benne, hogy "vedd ki a sínt te idióta" akkor kiveszem. Számomra a "tartozék" nem volt egyértelmű! De az vesse rám az első követ, aki még soha semmit nem csinált rosszul! Ennyi!!!
:-)
"a hölgy igenis hülye volt" szép kis oximoron... Megadjuk a tiszteletet, mert hölgy, de "lehülyézzük", mert mégicsak idióta! Remek!! :D
Paddy 2011.06.21. 19:52:57
Az elmúlt fél évben 2db-ot írtam. Válasz nincs. "
Akkor mi is volt? A hűtőszerelő bezsírozta a sütő alkatrészét, magyarán nem szakember nyúlt a gépbe, ami pedig a garancia bukását vonja maga után.
Egy szervizes, de nem Miele munkatárs
N.N.N. 2011.06.21. 19:57:48
Ezt miért kell kiforgatni? A sütőt meg ki sem nyitottam. A sín volt az asztalon... Milyen garit buktam? És miért is??? Nem értem, biztos szőke vagyok!!!! Meg baszatlan, meg kurva, meg még hülye is.
Paddy 2011.06.21. 20:27:24
Az a zsír nem biztos hogy oda való, kell és használ a sütődnek.Lehet, hogy most tudod tőle használni a sínt, de lehet, hogy legközelebb a pirolízis során épp az a zsírzó anyag fog gondot okozni.
Sajnos nem értek sütőkhöz, de láttam már szakmámban egyéb "szerelők" munkáinak eredményét:
Processzort amit hűtőpaszta helyet gépzsírral kezelt az ügyfél és csodálkozott mikor kigyulladt. A hűtőszerelő nem tűzhely szerelő.
Paddy 2011.06.21. 20:31:05
Együtt érzek veled, de nem biztos hogy hagynod kellet volna a második szerelőnek, hogy hozzányúljon.
Kívánom, hogy sikerüljön megcsináltatnod a sütődet, de számomra az jön le a stílusodból, hogy egy újgazdag ki ha én nem stílusú csaj vagy, és ezt a legtöbb szervizes ki nem állhatja.
N.N.N. 2011.06.21. 20:39:55
Tényleg nem értem, mi bajod van... Nekem nincs bajom Veled. Miért lennék újgazdag??? Gazdag sem vagyok! Az a rohadt sütő jó sok hónap spórolás eredménye. Egész pontosan, kb. 2évig tettem félre rá! De most komolyan ez a lényeg? Én nem ismerlek, nem alkotok véleményt Rólad. Nem általánosítok Veled kapcsolatban!
szabidoki 2011.06.22. 01:26:01
Dr. Kix 2011.06.22. 10:58:07
Decens Vizualista (törölt) 2011.06.22. 11:30:52
N.N.N. 2011.06.22. 12:21:22
Gyere erre, lesz süti! Meg kávé a jobbik fajtából! :-)
Dr. Kix 2011.06.22. 16:11:27
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.06.22. 17:27:08
A hölgynek nincs kifogásolnivaló a stílusában és a történetében sem. Az ügyfélszolgálatosra ugyanez nem mondható el.
Mclaurin 2011.06.23. 07:14:10
DAG 2011.06.24. 01:20:26
Easyke (törölt) 2011.06.26. 11:23:10
Egyéves Önkéntes 2011.06.26. 14:17:38
mindegy kitől jött a levél
vtec 2011.07.02. 08:39:14
00000000-0000-0000-0000-000000000001 2012.12.17. 12:10:54
1. abban a használati útmutatóban le van írva, hogy a sín is tartozéknak minősül?
2. a készülék amikor kijelezte, hogy távolítsa el a tartozékokat, akkor felhívta a figyelmet a sínre is? (a vevő saját állítása szerint eltávolította a tartozékokat, legalábbis azokat, amiket ő tartozéknak értelmezett)
3. miért nem lehetett azt a kurva szerelőt első megkeresésre és azonnal kiküldeni az ügyfélhez?
4. az a nyamvadt szerelő miért nem értett a munkájához? Még azt se tudta, hogy hogyan kell kiszedni egy sínt? fogadok, hogy akár a szomszédban lakó férfiember is előbb rájön, hogy hogyan kell flex vagy gázláng nélkül kiszedni! És miért nem volt képes a szerelő elmagyarázni, hogy mi a gond és a megfelelő javítást felajánlani (ami ez esetben a kenőzsír alkalmazása lett volna, szerintem több tízezer Ft-os szerelési díjért ez a minimum)
5. ha már a miele ügyfélszolgálata ekkora pöcs volt, akkor miért nem egy új sínt ajánlanak fel az ügyfélnek az épp promóciós kiszedő fogantyú helyet?
6. arra hivatkozni, hogy az itt hozzászólok közül senki se panaszkodott a mielére? Legyen szíves már azt az infót is rakja mellé, hogy kinek van pénze és lehetősége az amúgy már nagyon komolynak számító márkákhoz képest is 4-5-ször drágább mielét használni Magyarországon!
Alkhawagyya 2013.09.17. 20:14:13