Gondolom az összes szolgáltatónál hasonló a helyzet, de Cirrmurr a Vodafone-nál vár már 3 hónapja vagy egy hasonló kategóriájú cseretelefonra, vagy az eredeti megjavított telefonjára, vagy a pénzére:
A történet rövid de agresszív. Januárban vettem egy telefont a Vodafonnál ami márciusban elromlott. Érintőképernyő 2MP kamera stb. az érintőképernyő kakukkolt be, nem volt kezelhető a telefon. Bevittem a győri ügyfélszolgálatra, ahol átvették, majd hónapok óta "anyagravárnak" (vajon milyenre? :-)) cimszóval se telefon se pénz.
Kértem vissza a pénzem, nemadták, kértem egy ugyanolyan telefont azt se adtak, egy lestrapált szart akartak "cserekészülékként" adni amit nem fogadtam el. Köteles vagyok a havi előfizetési díjat fizetni ha nem tubom használni a telefonom? A hab a tortán hogy a kedves ügyfélszolgálatostól megkérdeztem hogy ha 2 évig nem lesz "anyag" akkor két évig használják a pénzem a semmiért? A válasz igen.
Soha senki ne menjen a vodásokhoz.
Üdv Cirrmurr a kandurr
buksikutya 2011.07.01. 11:30:03
Hegyirablo 2011.07.01. 11:31:40
elwood 2011.07.01. 11:35:10
PSZÁF-t, ÁNTSZ-t, NMHH-t, APEH-t, NeNyi-t nekik
kenshikun 2011.07.01. 11:36:15
A jogszabályt ne kérdezd melyik...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.01. 11:36:31
Ismét egy kedves kis sztori a "Magyarországon leszarják az ügyfelet" c. kis füzetbe.
Vajmaci 2011.07.01. 11:36:45
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.07.01. 11:40:48
A Vodafon tényleg egy nagy szar!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.01. 11:45:35
2011.07.01. 11:45:48
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.01. 11:48:31
Én azért jelezném a ptoblémát az erkölcsrendészetnek is!
@Hegyirablo:
Még lehet, de csak óvatosan, fehér betűkkel!
Brrrrrrrrrrrrr 2011.07.01. 11:50:54
England win The Ashes! 2011.07.01. 11:51:58
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.01. 11:52:11
Várjuk...
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.01. 11:59:00
England win The Ashes! 2011.07.01. 11:59:06
Védénegyven vagy pirolízis a megoldás. De előtte ki kell venni a sínt (akarom mondani SIM-t).
@Sün‼: És a forradalmi tanácsnak.
@elwood: Valami ilyesmi rémlik nekem is, kivéve pénzvisszafizetést. :)
Nekem is adta már meg magát vodás készülék. Elvittem a szervizbe, két nap múlva adtak egy ugyanolyan, de vadiúj készüléket, mert nem volt javítható a régi.
dr. _mmm_ 2011.07.01. 11:59:36
Kicsit kiabálós a történet de nekem volt pár sikerélményem.
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2011.07.01. 12:18:24
Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági
igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva
aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
kunfirmenbuchnummer 2011.07.01. 12:19:53
fél éve az s5230-as telefonom érintőképernyője megmacskult, így aztán elvittem a T szervízbe. telefont elvették, papírokat kitölttük, kaptam egy egyel későbbi szériájú samsungot, majd mondták, hogy a hét végére meg is lesz (ez volt hétfőn vagy kedden). be is néztem csütörtökön, aztán közölték, hogy az alkatrész nem érkezett meg, de a jövőhét elején meglesz. és kész is lett az ígértek szerint! 1 hét alatt lebonyolítva. happy end. :) telenorvoda potyogtasson sünt
elwood 2011.07.01. 12:22:49
érdekes, hogy a 3 nap még mindig érvényben van, a javításra pedig nincs korlát
zsiráffff (törölt) 2011.07.01. 12:38:07
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.01. 12:41:19
Mesélj!
dr. _mmm_ 2011.07.01. 12:47:40
Ekkor szóltam hogy vennék 1 drágábbat.. kifizetem a különbözetet. Ez sem tettszett nekik.. aztán 1-2 email + telefon után ok menjek be és visszafizetik a full összeget.
Egyből vettem egy másikat.. persze nem náluk.. és többé oda be nem teszem a lábam.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.01. 12:49:19
Nem annyira, csak a moderáció miatt ma előbb szóltam.
Ki tudja, megjelenhet-e egyáltalán alapon.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.01. 12:50:48
dr. _mmm_ 2011.07.01. 12:53:41
KecskeDotyi 2011.07.01. 13:00:16
kunfirmenbuchnummer 2011.07.01. 13:02:36
kissandor 2011.07.01. 13:11:18
esef 2011.07.01. 13:15:25
még nem volt dél!
bekbórd! 2011.07.01. 13:16:45
KecskeDotyi 2011.07.01. 13:17:22
kunfirmenbuchnummer 2011.07.01. 13:48:46
soroseger1 2011.07.01. 13:48:49
Akkor még nem volt internetlehetőség ott ahol laktam.
Működött is egy darabig, aztán lelassult 2-3!! bit/sec-ra. Próbáltam én reklamálni, de eredményt nem értem el.
Azt mondták, hogy ha nem tetszik lemondhatom az internetet, de felmondani a szerződést a hűség miatt, csak 50000-ft ellenében tudom.
A kártyát meg használhatom tovább telefonálásra. Csakhogy mivel internetre vettem, így felmondtam a szerződést.
Az 50 rugót meg kicsengettem.
Ezek után,valamilyen okból a világon csak egy szolgáltató lesz, a vodafon, én postagalambokat fogok venni.
para_noir 2011.07.01. 13:57:29
KecskeDotyi 2011.07.01. 14:05:59
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.07.01. 14:14:39
Továbbá abban is biztos vagyok, hogy a ügyfélszolgálatos szájából nem hangzott el úgy, ahogy előadtad.
RedWing 2011.07.01. 14:45:09
KecskeDotyi 2011.07.01. 15:13:23
elwood 2011.07.01. 15:25:31
csereként addig adtak egy poszter amit a tv helyére ragasztottam, azt is lehet nézni, én türelmesen várok, csak nem leszek köcsög ügyfél hogy hepciáskodjak velük
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.07.01. 15:31:18
Szerintem nem várható el, hogy a szervíz minden készüléktípusból tartson két darabot csak azért, hogy az ügyfeleket ilyen kár ne érje. Nyilván nem egy 5110-es Nokia-t kell adni, de azért vannak határok.
Ha az autód szervízben van, adott esetben csereautóként sem valószínű, hogy ugyanolyat kapsz, mint amilyen neked van. Olyat adnak, amilyen van.
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.07.01. 15:51:19
tocibacsi 2011.07.01. 16:44:36
tocibacsi 2011.07.01. 16:45:36
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.07.01. 16:57:47
Nem a reklám helye. Márkaszervíz nekem is adott, amikor lökhárítót cseréltek az enyémen.
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.07.01. 16:59:33
Ja, egyébként amikor Németországban dolgoztam, a garis autóm megállt alattam. Kaptam egy közel sem olyan verdát, mint nekem volt. De adtak. :)
A kettővel fentebbi eset meg itthon volt (a lökhárítócserés).
ergbertegon 2011.07.01. 17:11:07
96 tájékán talán?
Első szerződésem pannon-nál. Kaptam olyan körbeforgatható antennás Ericsson-t. Már nem tudom hányas volt. 2 napig ment majd kampec. Pannon központba be, majd közölték ilyen épp nincs. Pénz vissza vagy adhatnak beszámítással másikat. Emellett döntöttem mivel akkor még nem lehetett dominózni a fiókomban lévő telefon mennyiséggel. Leperkáltam még 11 ezret /96!/ és kijöttem egy 2010 -es féltégla Nokiával.
Mai napig megy és állítom minden idők egyik legjobb telefonja. / Azt láttátok volna amikor a Levelek-i tó gátjáról kihúzott antennával 1 es vétellel én tudtam csak telefonálni. /
Szóval azt mondjátok ne is vegyek új telefont vodkánál, inkább használjam a 2010 est tovább?? ... :-)
asdf 2011.07.01. 18:18:12
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, ___a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.___
A jelentos kenyelmetlenseg megall, emiatt a keszulekvasarlasra kotott adasveteli (nem a mobilelofizetoi!!!) szerzodestol el lehet allni (tertivevenyes levelben termeszetesen). A szolgaltatonak 30 napon belul viszza kell tolni a zsetont. Ezt persze nem fogja, igy birosagon fizetesi meghagyast nyujtasz be (a perertek x%-a illetek elleneben), ellenevetes hianyaban kapod a penzt, ellenvetes eseten automatikusan perre alakul a dolog, majd egyszercsakvalamikor talalkoztok a birosagon, es 1-2 ev mulva esetleg visszakapod a penzedet.
Karkent jelentkezik, hogy a keteves husegszerzodes fennalta alatt ujabb keszuleket nem tudsz kedvezmenyesen vasarolni, valahogy ezt is ervenyesiteni kellene.
Anti Anyag (törölt) 2011.07.01. 18:29:26
Egy telefon, az nem autó, de te azért megmagyarázod. Ilyenkor vissza kell adni a pénzt, ha nem tudtok cseretelefont adni. Ki a lófaszt érdekel az, hogy ti nem tartotok kettőt. Magánügy.
Ha egy ekkora cég nem képes normálisan kereskedni telefonokkal, termeljen répát.
Egyébként jobb helyeken garanciális időn belül van csereautó.
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.07.01. 18:42:34
Mi az, hogy "mi"? Nem vagyok se vodánál dolgozó, se szervizes, se semmi ilyesmi.
Senki se mondta, hogy az autó = mobiltelefon. Úgyhogy nem tudom, mit magyaráztam meg.
Mással kötözködj, köszi!
josip 2011.07.01. 23:25:38
Paddy 2011.07.02. 02:29:30
kéjenc 2011.07.02. 06:21:35
sparkerw 2011.07.02. 06:42:29
1. Mindent írásban is küldj el a Vodafone-nak. Postán is és ajánlott levélben is.
2. Naponta hívogatni őket a 1270-en és bacogatni mindenkit mert téged átqtak!
Ezek után, mindig az új ügyintéző olyan komolyan akarja elintézni, hogy a nagy számok törvénye alapján sikerül is valamelyiknek! :)
Ez a VODAFO(S)!
vtec 2011.07.02. 07:20:17
parade 2011.07.02. 16:40:45
mohopasi 2011.07.05. 10:21:00
/tno+DA= 2011.07.12. 09:57:58
Saját tapasztalat.
Telót megvettem 2 hét használat után kezdett fura lefagyásokat produkálni egyre gyakrabban. Na mondom ez OP-rendszer hiba telepítsék újra és ömmebódottá.
Hát nem, mert utána is ugyanezt csinálta. Na gondolom akkor valamelyik alkatrész a panelon difis.
Panel csere és OK.
Ezt nem hajlandóak megcsinálni a szervizben. Mondom HE? Miért?
Mert nem költséghatékony.
Jó, akkor kérek egy új telefont.
Azt nem lehet, mert a szerviznek kell kimondani az áment. Azaz 3x ugyanazzal a javíthatatlan hibával kell, hogy hozzájuk forduljak (ha elsőre javíthatatlan akkor az nem elég???), és akkor a voda kicseréli. Majdnem szó szerint többet feküdt a szervizben a telefonom (nem egy hú de bonyolult Motorola U9) és soha nem ugyanazzal a javítási tétellel adták vissza. A kedvencem, hogy egyszer azt kaptam a munkanaplón, hogy az oprendszert újratelepítették. Ilyenkor bukta minden fent hagyott adatnak. Telefonkönyv, képek zenék stb. Érdekes módon, minden adatom érintetlen volt. Nem hinném, hogy "ezek" szívességből lementették és visszarakták volna, hanem simán csak behazudták az újra flashelést. :S Szóval még simlis is a szerviz.
Mikor 3 hónap működés után a telefon egy hívást eldobott beszélgetés közben felszívtam magam és elmentem a NOKIA-hoz és vettem egy független telefont. Azt legalább a NOKIA szervizeli, és egy gyártónak fontos a jó híre, és ha szar egy terméke hát ad egy újat, csak hogy boldog légy és ne keltsd rossz hírüket. A szolgáltató meg a szakszervizzel megb@xhatja. :S
Tanulság, ha okostelefont veszel (amik hajlamosak mindenféle rejtélyes fura működési hibákra) akármilyen drága is inkább függetlenül a gyártótól vedd meg, mert jobban jársz! Csak fizetsz egy vagyont. :S