Tékozló Homár

Lezavarta a Kunság Volán buszvezetője

2011.07.26. 00:34 | jackyll | 47 komment

Sitti a Kunság Volánnál találkozott régebben egy olyan söfőrrel, aki egyáltalán nem volt hajlandó felengedni a buszra.

Az "Agresszív sofőr a Pannon Volánnál" című cikkről eszembe jutott egy néhány évvel ezelőtti történetem: Egy vidéki kisvárosban dolgozom egy üzletben. Minden nap busszal közlekedtem a körülbelül 10km-re lévő lakóhelyemről. Egy igencsak hűvös novemberi napon egyedül álltam a buszmegállóban. Időre meg is érkezett a kecskeméti Kunság Volán szép kék-fehér busza. Felszálltam, köszöntem a sofőrnek ahogy illik, és mutattam neki a bérletemet. A sofőr köszönés nélkül nekemesett,hogy ő engem biztosan nem fog elvinni,mert a múltkor is "csak a baj volt velem".

Ezen igencsak meglepődtem,mert egyrészt előtte SOHA nem láttam ezt a sofőrt, másrészt én igencsak nyugodt és csendes természetű vagyok, így soha nem szoktam hangoskodni sem a buszon, sem sehol máshol. Annak ellenére,hogy a sofőr bunkó és lekezelő módon beszélt velem én normális hangnemben válaszoltam neki, hogy biztosan összetéveszt valakivel, hiszen én még soha nem utaztam vele. Erre csak azt válaszolta,hogy ő biztosan jól tudja és addig nem fog elindulni amíg le nem szállok.


Még néhány észérvvel megpróbáltam észhez téríteni, de ilyesmivel nem lehetett rá hatni. Hogy mi volt a "baj" velem azt nem volt hajlandó elmondani.
 Mint ahogy írtam nem vagyok egy hangoskodó fajta nem álltam le ordibálni vele. Leszálltam, hazasiettem a bringámért és a mínusz fokokban tekertem be a melóba. (A következő busszal már elkéstem volna.)

Első dolgom az volt,hogy írtam egy panaszlevelet a Kunság Volánnak.Ők néhány nappal később válaszoltak,hogy kivizsgálták az ügyet, és a sofőrt szóbeli megrovásban részesítették. Ennyivel le volt rendezve. Szerencséjére többet nem találkoztam vele.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2011.07.26. 00:38:17

Lepetézek! Ez már azért nem mindennapos sztori. :)

RoopeHUN 2011.07.26. 00:43:13

Csak én lettem volna olyan bunkó, hogy szó nélkül továbblépdeltem volna a sofőr mellett és leültem volna hátra?
Orditson ha akar a hülye farok, ha nekem bérletem van, én elmegyek a busszal.. nyilván ő se késhet órákat azzal, hogy arra vár, hogy leszálljak, szóval előbb-utóbb kénytelen lett volna elmenni..

dr. Aullah 2011.07.26. 01:02:02

Most nem azért, de mennyi a levelek átfutási ideje? Csak mert én pénteken küldtem egyet, még nem rakták ki, erre meg jön egy ilyen re:poszt és kirakják... ráadásul ilyenekét rakják ki, aki meg sem tudja különböztetni a cikket a levéltől...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.26. 01:04:11

"nem vagyok egy hangoskodó fajta nem álltam le ordibálni vele. Leszálltam"

"Szerencséjére többet nem találkoztam vele."

Mert ha találkoztál volna vele, úgy leszállsz, hogy attól kódul.

dr. Aullah 2011.07.26. 01:07:41

"nem vagyok egy hangoskodó fajta nem álltam le ordibálni vele. Leszálltam"

vs.

"Első dolgom az volt,hogy írtam egy panaszlevelet a Kunság Volánnak."

A poszt toló egy igen sunyi állatfajta. Szemébe senkinek nem mondja, csak a háta mögött...

Manci néni, a szomszéd 2011.07.26. 01:36:33

Drágáim, 27 év után rá kellett döbbennem, hogy nekem milyen üres és unalmas életem van a trabantommal (kék színű).

27 éve, mióta megvan, engem nem dobálnak le a buszról, nem akarnak suttyó ellenőrök se kirabolni, se megverni.

27 éve nem kellet esőben, sárban, hóban arra várnom, hogy ilyen attrocitás érjen.

De tudjátok mit? Leszarom. Nekem jó így az életem.

England win The Ashes! 2011.07.26. 02:37:42

@Aullah: Ha akarod, már így előre, látatlanban kiosztunk, hogyaszongya:

Őstermelő, Aldi, ukránok, tágulási tartály, pirolízis, védénegyven, mongol, rusztikus, ezérttartittazország, kis faszenes, sün. ;-)

Megdobbent 2011.07.26. 04:36:27

Ezekkel a soforokkel csak a baj van. Nem eleg, hogy inhuvelygyulladat kapnak a 0-as nyugdijas jegyek nyomasatol, hogy ne kelljen jopar helyen megallni (ha varnak ott nepek, ha nem), meg ilyen hallgatag csendesek is az oruletbe kergetik oket :(

Maskor elo a mobillal, es kozolni vele, hogy innentol rogzited, amit elmond es/vagy feltarcsazod a diszpecseruket es elmondod, hogy mi a helyzet, ha kell adod a sofort.

Mondjuk vagy 15 eve nem utaztam volanbuszon, de akkor a legdurvabb az volt, hogy korabban hagyta el a busz a megallot, mint amikor kellett volna neki, en meg mehettem a kovetkezovel. Irtam a tarsasagnak, szinten kapott a sofor valami ejnye-bejnyet.

Egyebirant pina.

A country full of aliens · http://angliavagyamitakartok.blog.hu/ 2011.07.26. 05:05:08

Nekem is van egy torténetem még a múltból: Kimenten golyózni a Múzeum kertbe és a Pásztor fivérek elvették az osszes színes uveggolyómat játék kozben. Igaz levelet nem írtam a múzeum igazgatójának-igazából nem is tudom, hogy kinek kellett volna-de kérem a tékozló homárt, hogy vizsgálja ki az esetet.

Udvozlettel és reménnyel a szívemben:
N. Erno

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.26. 07:06:23

"és a sofőrt szóbeli megrovásban részesítették. Ennyivel le volt rendezve"
Tehát szartak rá.

"Tékozló Homár
Lezavarta a Kunság Volán buszvezetője"
Gyors menet lehetett... vagy gyorsjárat? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.26. 07:07:57

@Aullah: Észérvekkel próbált hatni, nem ment. Gondolod, hogy ordítással ment volna?
HA csak nincs nála pisztoly, ami életszerűtlen, valszeg nem lett volna megoldás.

PsychoCica Dö Ríl. 2011.07.26. 07:42:27

@Aullah: majd akkor posztoljuk ki, a nyilván érdekes és különleges esetedet, ha lesz kedvünk. Vagy nem. Addig gyúrjál.

Csigorin 2011.07.26. 08:08:36

Na ezt nem ertem. Milyen jogon valogat a sofor az utasok kozott?
Meg ha torteneseten igaz is lenne hogy baj VOLT az utassal, hat tetszett VOLNA akkor rendort hivni/intezkedni.
MOST az utas felszall, csondbevan, utazasi felteteleket nem szegte meg.
Milyen jogon szallitotta le?

Kozoltem volna vele, hogy en pedig kifizettem a jegyet ugyhogy leulok. Ha leszallit a buszrol akkor pontosan nevezze meg hogy az utazasi feltetelek mely pontja alapjan, de tanukat is keressen hozza, mert egybol a rendorsegre megyek feljelentest tenni.

megamenn 2011.07.26. 08:15:29

"Hogy mi volt a "baj" velem azt nem volt hajlandó elmondani"

Persze, elég hülyén vette volna ki magát, ha elmondja, hogy 6 éves korotokban nem adtad oda neki a homokozóvödröt és azt mondtad rá, hogy mócsing :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.26. 08:27:39

@Csigorin: Mondjuk ja... De ha igazán kőagy, akkor ott helyben ezzel nem érsz el semmit :)

bekbórd! 2011.07.26. 08:38:41

Biztos múltkor is úgy tetted az aprót a sofőr kezébe, hogy megfájdult neki. Ezt persze már elfelejtetted!

elwood 2011.07.26. 08:38:53

én is így jártam a múltkor, a malacot meg amit pórázon vezettem alig tudtam lerángatni a buszról

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2011.07.26. 08:45:22

malacot nem vezetünk pórázon, értem?

zsiráffff (törölt) 2011.07.26. 08:51:26

Majd ha legközelebb találkozol vele, akkor is jól leszállsz szépen csendben, mint jólnevelt emberhez illik.

Megértelek, én is utálok kifordított agyú majmokkal vitatkozni, de le se sz**tam volna mit hadovál össze. Leültem volna hátul, aztán majd elindul, amikor ráun magára. Böööö.

Rosszindulatú Vászka 2011.07.26. 09:05:14

Vélhetően a következő poszt arról a sértett bölcsészről szól majd, akinek nem mondta mosojgva a mekibe a tálcaszedő, hogy ygree máskor is.

magua81 (törölt) 2011.07.26. 09:41:51

Off(ish)

Egy volt csoporttársam péntekenként ezzel írta tele az iwiwet: Jó utat kívánok a legfaszább busznak A GHY-256 Veszprém Pécs járatnak. MIndezt kb 25 évesen! Az ilyen seggnyalókat bezzeg nefélj sosem szállítják le!

cicmen (törölt) 2011.07.26. 09:42:37

@agresszív kismalac: malacot nem vezetünk pórázon, értem?

Csak az amatőrök!
Egy malac a világ végéig is követ, ha van nálad egy vödör moslék! :)

mortalwombat 2011.07.26. 09:55:20

@cicmen: Az nemjó, mert a vödör már kézipoggyász, azért külön kellene fizetni, az meg már egy új poszt táptalaja: "Nem engedte fel a vödör moslékot a kötshög buszsofőr fizetés nélkül." Bár ennél a malac már mellékes lenne.

cicmen (törölt) 2011.07.26. 09:55:36

@magua81:Két kanyar közt jól megdugta a sofőr. Akkor viszont nem seggnyalás, hanem reklám. Próbáld kikeresni az ismerősei közül!

cicmen (törölt) 2011.07.26. 09:57:51

@Nigab: Az tényleg megtörténhet, hogy nem enged fel a getzi! Akkor meg a ruhádat kell bekenni, az is jó! :)

cicmen (törölt) 2011.07.26. 10:01:33

@Rosszindulatú Vászka: hogy ygree

Mrá gemint szeövisza pégelsz!:)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.07.26. 10:26:19

Áíltóallg cask az a leynég, hgoy az eslő és az ultsoó bteű a hyélen lgyeen.

csikarcsi 2011.07.26. 12:39:31

A sofőr egy hulye kocsog.

igazságos 2011.07.26. 12:47:11

@Manci néni, a szomszéd: na, most retteghetsz, figyelni fogom a kék trabantodat. :)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.07.26. 13:53:44

@Rosszindulatú Vászka: ezt most hogy? én úgy tuttam, hogy a bőcsészek oda dó'gozni járnak, nem pénztkő'teni

Anti Anyag (törölt) 2011.07.26. 14:06:56

Én ugyan le nem szálltam volna.

Hívja ki a rendőrt és a főnökét, annak magyarázza, hogy "nem visz el".

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.07.26. 14:53:01

@Aullah:
A legtöbb levelet nem teszik ki. Én anno írtam egy volánosat, ami rengeteg embert érintett anno, és nem tették ki. Arról szólt, hogy bizonyos járatokon egyik napról a másikra kitalálták, hogy álló utast nem engednek fel, ezért egy csomóan a buszpályaudvarokon várhattak órákat a következőre, mert több buszt persze nem indítottak. De ez nem érte el a Homár ingerküszöbét...

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.07.26. 14:55:30

@Aullah:
Nekem arról, hogy sunyi, nem az jut eszembe, hogy valaki gyáva kiállni szemtől szembe a jogaiért, de kerülő úton próbálkozik. Ez simán csak gyávaság. A sunyiság az én szememben nem létezik rosszindulat nélkül, az meg itt nem fellelhető, hiszen a reklamáció jogos volt a posztoló részéről.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.07.26. 14:59:21

Amúgy buszon én a sofőrrel szemben hasonló helyzetben kiállok magamért, de jellemzően eléggé nehéz a helyzet, mert ott szokott lenni pár öregasszony, akik extra szolgáltatásért, pl. nem megállónál való megállás, +3 perc várakozás, mert be kell ugrania valakihez, stb. mindentől megvédik az amúgy atombunkó buszsofőrt. Mindezt úgy, hogy van olyan járat, ahol hivatalos megállónál nem hajlandó megállni a sofőr, a diákok hiába kérlelik, az öregasszonyok lehurrogják őket, eközben az öregasszonyokat nem megállónál is leteszi.

2011.07.26. 15:22:45

@Aki a zsiráfotszereti: ilyen sztorit én is láttam. Kifestett nyanya felszáll ölebbel a kezében a buszra. Söfők kijöna fülkéből hogy se póráz, se szájkosár - kutya kb 15 deka lehetett, egy zsemlében elfért volna szendvicsként.
Szópárbaj, nyanya nem száll le, sofőr buszt leállít és elkezd menikűrözni.
2 perc után utasok hangoskodnak, 3 perc után lincshangulat, nyanya leszáll, busz elindul.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.26. 23:34:18

ember, kinek hátán fát lehet vágni.
dícséretes.
de!
épp az ilyenek miatta meri megtenni a köcsög sofőr, biztonságiőr, stb az ilyet mert nincs ki "helyrerakja"!

jjjjja! ezért tart itt ez az ország. 8)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.26. 23:39:17

@homar_admin: ez dísz krimis náció! :O
szégyellhetitek magaokat4 biztosan több órá át lett fogalmazva és szarba sem veszitek?
ejnyenno! meg lesztek főzve!

Beaver100 2011.07.27. 03:55:35

Valamikor a 70-es evekben kisse bevoltunk pialva valami bulibol szedultunk volna haza, de a volan buszsofor igazan nem dijazta a dolgot es lerugdosott minket a buszrol. A dolog nagyon bantotta a csorunkrt de sajnos olyan emlekezet vesztesben voltunk hogy nem tudtuk soha kifiguralni melyik sofor volt a harom kozzul aki azon a jaraton jart aki belemaszott a lelkivilagunkba.
Pedig igazan puhara vertuk volna . Nem igen irtunk abban az idoszakban panaszos leveleket a volannak.

Zöldegér 2011.07.27. 11:03:37

Télen történt:
Iszonyú hideg volt a buszon reggel, fűtés semmi, utasok könyörgésére sem. Viszont jó hangosan szólt a Bumeráng. Ez adta az ötletet, írtam nekik smst, és be is olvasták. Az nem semmi pillanat volt: "Az utasok kérik a dabasi busz sofőrjét, hogy fűtsön, mert megfagyunk" :) Volt aki röhögött, volt aki csak a bajsza alatt somolygott, mindenesetre a rádió hirtelen lehalkult, ellenben a hőmérséklet emelkedni kezdett...

találjatokkivalamit 2011.07.27. 21:44:41

Rettegés, terror, félelem
Minden kilométeren.
Volánbusz!
Valamikor a '80 évek végén ment ilyen reklám a TV-ben...

CBI 2011.07.29. 10:26:26

mert nem utaztatok még a Grayhound buszjáratain amit színesbőrű (niga) sofőr vezet. A polcon kinyitott vipera figyel. Ha felállsz, a másik üléssorban lévővel beszélgetsz, vagy enni inni akarsz akkor már üvölt a hangszóróból. Na ott van fegyelem. Szerintem hibázás esetén ktesz a sivatag kellős közepén.

Vágtató Huszár 2011.07.29. 22:31:41

Én nem szálltam le amikor probléma volt, kihívta a biztonsági őrt és a főnökét, 5 perc műlva indultunk!

svinjahond 2011.08.03. 00:07:28

Biztos, hogy nem szálltam volna le.
Mondtam volna, neki, hogy ÉRVÉNYES BÉRLETTEL RENDELKEZEM, semmi olyat nem tettem, ami alapján kizárható lennék az utazásból, neki ilyen mérlegelési jogköre nincs, (főleg koholt vádakra!), úgyhogy pofáját alaphelyzetbe és induljon el, amíg szépen vagyunk...
Illetve persze úgy is lehet, hogy én nem szállok le, ő nem indul el, ezt meg úgy hívják: patthelyzet. Megnézzük, ki unja meg hamarabb. Ha pedig a bunkókám (a buszfosőr "úr") arra bazíroz, hogy majd a többi utas ledob a járatról arra megint csak ő szabhat rá, hiszen egy feljelentés esetén a hatóság feltárja a teljes tényállást, hogy tulajdonképpen ő provokálta a szituációt. Arról nem is beszélve, hogy azonnal indítanám a mobilomon a videofelvétel funkciót, hogy később csatolhassam a feljelentésem mellé. Mind a feljelentést, mind a felvételkészítés tényét fennhangon közölném a bunkóval, csak azért, hogy ne hivatozhasson arra, hogy titokban készült a felvétel. Ha pedig bárki, akár a sofőr, akár bármelyik utas tettlegességre ragadtatná magát, onnan az máris önvédelmi szituáció, amit most itt inkább nem ragoznék... (Legyen elég annyi, hogy egy felfokozott állapotban bármi megtörténhet.)
Még szerencse, hogy a posztoló ilyen fejlett gondolkodású, nagyfokú önuralommal rendelkező stabil személy!
Rosszabbul is végződhetett volna.
süti beállítások módosítása