Dávid nem egészen érti, hogy most védelmi pénzt szed tőle a Djuice, vagy mi történik. Még az első számlája kiállítása előtt beriasztották, hogy "sokat interneteztek az appjai", ezért vagy betol 25 rugót a rendszerbe, vagy felfüggesztik a kimenő hívásait. Külön csoda, hogy az ügyfélszolgálat szerint nincs tartozása, de lehet, hogy lesz...
Mindössze 2-3 hete, hogy előfizetést kötöttem a Djuice-nál, méghozzá azért, mert (saját vállalkozás révén) elég sokat kell telefonálnom, így a feltöltőkártyával már nem volt kedvem szórakozni, valamint a percdíj is magasabb volt. Minden tökéletesen ment, a szerződéskötés alig fél óra alatt megvolt és máris élvezhettem a 20 forintos percdíjat minden irányba, valamint az új telefont is. Ez tartott egész pontosa múlt hétig, amikor hajnal 7-kor egy SMS ébresztett: "Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszintű forgalma elérte az ASZF-ben meghatározott magasforgalmi limitet. A további teendőkről SMS-ben informáljuk. Üdvözlettel: Telenor." Félálomban nem igazán tudott érdekelni, egészen addig, amíg meg nem jött a következő: "Ügyfélszámán magasforgalmat észleltünk. Kimenő hívásait 24 órán belül felfüggesztjük. Info a beszélg.előleg befizetéséről: 1220..." Na, ez kitörölt minden álmot a szememből, telefonáltam is az ügyfélszolgálatra, hogy mégis mi a búbánat van.
Az ügyfélszolgálatos hölgy nagyon kedvesen tájékoztatott, hogy van egy előre beállított limit (köszönöm a tájékoztatást - kérem, ne vessetek meg, amiért nem nyálaztam át az egész ÁSZF-t) és ilyenkor az a teendő, hogy bemegyek, befizetek 25 000 forint előleget és visszakapom a kimenő hívásaimat. Néhány perc néma káromkodás után megkérdeztem, hogy mégis, mitől van ez a magas forgalom. Ő azt nem tudja. Oké... Mennyit telefonáltam el az elmúlt 2 hétben? Azt sem tudja. Tartozásom van? Nem, nincs. Meg is néztem, volt 2 óra 2 perc beszélgetésem és mellette körülbelül 10 SMS. Ez nagyjából a 2500 forintos (előre befizetett) havidíjon felül 100-200 forintot jelent...
Írtam levelet, de nem tudtam nyugton maradni - főleg, amikor tényleg lekorlátoztak és egy aranyos robothang azt mondja minden híváskísérletnél, hogy "Számlatartozás miatt... stb". Telefonáltam tehát újra, akkor már átirányítottak egy másik helyre, meg még egy másik helyre... Ott is nagyon kedvesek voltak velem (legalább ennyit kaptam) és eljutottak odáig, hogy mobilinternet okozta. Na, itt már kezdett felmenni bennem a pumpa, hiszen egyrészt a telefonban van wifi, másrészt nyilván a mobilnet használatát nem méri semmi...Elmagyaráztam a hölgynek, hogy mi a tényállás, erre azt a választ kaptam, hogy ezek a mai okostelefonok maguktól is használnak internetet. Oké-oké, ezt még el is fogadnám, tényleg sokszor van az, hogy a telefon okosabb a felhasználónál, csak sajnos én ezt elég pontosan tudom, programozóként... Mondtam neki, hogy ez sem nagyon áll fent, a telefon mindig megkérdezi, ha valamihez net kell, hogy szabad-e és nagyon ügyesen mindig elsőre eltaláltam a "Nem" gombot. De, de, higgyem el, mobilnet miatt van és ezek a mai telefonok...
Megint megkérdeztem tőle, hogy mégis, tisztázzuk, van-e tartozásom vagy nincs. Nincs, de elővigyázatosságból lekorlátoztak... És mivel a limit az 25 000 forint, így azt fizessem be, vagy várjam meg, amíg augusztus 7-én elkészül a számla.
Hajlandó lennék még azt is elismerni, hogy éjszaka az ufók az én telefonomról neteznek, ha lenne igazi tartozásom, igazi számlám és nem csak úgy hasraütésszerűen kéne 25 ezret kifizetnem, amit "majd levonnak", ha több...
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.03. 11:29:12
igazságos 2011.08.03. 11:29:49
Amúgy meg mi az a Djuice, olyan még van? Eszik-e vagy isszák?
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.08.03. 11:31:26
igazságos 2011.08.03. 11:33:57
Egyszer voltam Pannonos, de soha többet. Bírom ezeket a hasraütésszerű eseteket, én együtt érzek a posztolóval, valahogy kezd egyre gyakoribbá válni a jelenség, mindenféle szolgáltatónál.
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.03. 11:34:02
amúgy szerintem isszák, mer juice.
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.03. 11:34:15
igazságos 2011.08.03. 11:38:29
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.03. 11:38:35
okosnak okostelefon, hülének használati útmutató, minek vesz olyat amit nem tud kezelni :)))
Dr. Kix 2011.08.03. 11:39:53
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.03. 11:41:36
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.03. 11:42:28
erre mit választ:
"Meg is néztem, volt 2 óra 2 perc beszélgetésem és mellette körülbelül 10 SMS. Ez nagyjából a 2500 forintos (előre befizetett) havidíjon felül 100-200 forintot jelent..."
igy választ csomagot egy mai üzletember, hát NORMÁLIS?????
igazságos 2011.08.03. 11:42:32
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.03. 11:42:46
igazságos 2011.08.03. 11:44:51
Nekem van 40, 2500 forint havidíj, beszéltem 2 órát, úgy fizettem 3400-at, de még mindig nem használtam ki az egyik keretet.
Vodafone üzleti tarifacsomag, flottás. Így kéne ezt csinálni mindenkinek. Különben meg mi többet szívunk, vigyázni kell arra, hogy a szlovák hálózat ne zavarjon be, ügyelni kell a kézi hálózatválasztásra, ne automatikuson legyen.
serfecs (törölt) 2011.08.03. 11:44:59
Ezt honnan veszi a posztoló? Mindig kapok sms-t, amikor a mobilnet előfizetéses adatforgalmam eléri a limit 50%-át.
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.03. 11:59:41
Harangszó, Hírek időjárás sport
már lehet a posztolót:)))))
igazságos 2011.08.03. 12:00:34
2011.08.03. 12:00:57
2011.08.03. 12:06:09
Legközelebb kérünk egy olyan homár posztot, hogy bedugtam a konnektorba a vasalót és tiszta forró lett a talpa, pereljem-e be a gyártót ?
Direkt szivatnak minket a homárosok ilyen agyhalott posztokkal ?
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.08.03. 12:20:02
Egyébként van olyan app ami méri a zadatforgalmat.
Mell-ékesen a dídzsúsz benyalhat tövig,hogy előre fizettetne 25K-t.
asdf 2011.08.03. 12:51:30
Amugy az online.telenor.hu oldalra regisztralva meg lehet nezni a kiszamlazatlan teteleket, tutira lesz adatforgalom az aljan (1300 ft/megabyte aron).
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.08.03. 12:55:52
Okosteló kell, de pénz rendes előfizura nincs. Nekem már ez fura, de még erre is van megoldás.
50 Mb 590 ft, 100 Mb 990 ft.
Nekem még a 20 Mb-os régi csomagom van, de opera minivel netezésre, levelezésre bőven elég. Ja, és ha elérem a forgalom meghatározott részét jön az sms, h húzzam be a féket.
Tényleg nem értem, h mit nem lehet ezeken érteni...
Nindu 2011.08.03. 12:56:51
Nervus 2011.08.03. 12:58:22
Arrol van szo, hogy NINCS tartozasom, de azert buntetnek, mert tul sokat hasznalom a szolgaltatast? Komolyan, ki szerint normalis ez??
Nervus 2011.08.03. 13:00:33
Van olyan, hogy nem a posztolo a hulye.
asdf 2011.08.03. 13:20:14
bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.08.03. 13:25:27
Nervus 2011.08.03. 13:27:03
karosszékely 2011.08.03. 13:29:56
bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.08.03. 13:53:02
Nervus 2011.08.03. 14:09:30
- a legdrágább (ami 2500 ft...) és a havidíj lebeszélhető (asszem ez az egyetlen ilyen díjcsomag náluk).
- 20 ft a percdíj minden irányba.
De szerintem rohadtul nem arról van itt szó, hogy melyik díjcsomagot választottam és miért.
2011.08.03. 14:13:40
Elővigyázatosságból építették ezt be, mert volt jó pár okos júzer, aki többszázezres telefonszámlát csinált és azt utána nem fizette be.
Ezért most van egy limit, azt befizeted és megy tovább a buli, mi ezen nem érthető !!??
Ha olvasnál is homárt és nem csak irogatnál, akkor tudnád, hogy ez nagyon régi gyakorlat már a mobilszolgáltatóknál.
Jóregelt ébresztö !
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.08.03. 14:15:31
Ne kapd fel a vizet, a végén még árt a szépségednek...
bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.08.03. 14:16:59
Nervus 2011.08.03. 14:28:02
Nálam az a tök normális, hogy ha megkapom a számlát, kifizetem. Ha nem, akkor büntessenek meg, lőjenek főbe, heréljenek ki, zárjanak kalodába a Kossuth téren - de amíg nincs számla, ne büntessenek azért, amit ki sem fizethetek. Számomra ez így logikus.
@bikmakk: Elnézést, de egyrészt az ügy is felháborít, másrészt meg az is, amikor megpróbálnak meggyőzni arról, hogy de igenis, az tök helyes, hogy előre büntetnek.
Ez kb. olyan, mintha 20-án kikapcsolnák az áramot, mert túl sokáig égett a villany, fizessek be 100 ezer forintot és akkor visszakapom, ha nem lesz annyi a számla, majd levonogatják.
Azért kértem előfizetést pont, hogy ne kerüljek olyan helyzetbe, hogy nem tudok telefonálni, mert nincs pénz a telefonon. Nekem az logikus, hogy a szolgáltató örül, ha valaki használja a szolgáltatását.
hawkeye 2011.08.03. 14:36:53
Flotta, kaució letéve, net alapból letiltva, 2 nap múlva kimenő híváskorlátozás, értesítés nélkül.
Majd egy hétig tartott, míg kiderült, hogy valamelyik idióta hszp a 14 telefont egynek tekintette, és rögtön letiltatta, s átadta az adósságkezelő osztálynak.
Mivel az egész kalamajka során egyszer nem jött a szájukra, hogy elnézést kérünk (annál többször kezeltek bűnözőként), azonnal felmondtam a szerződést, hivatkozva a hiányos teljesítésre.
Mostantól nálam a vodafon káromkodással egyenértékű....
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 15:09:17
Beszéltél háromezerért, ohne adatforgalom, de fizessél 25-öt, mert csak.
Itt valami nem gömbölyű.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 15:10:51
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 15:12:26
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 15:14:55
dögöjjé+!
igazságos 2011.08.03. 15:16:25
Amúgy meg elnézést kérni nem divat, sehol, senki nem alkalmazza. Ide jutottunk.
2011.08.03. 15:16:36
Utólag fizetős díjcsomagnál, amikor a szolgáltató hitelez neked, mert te csak egy hónappal a "fogyasztás" után fizetsz, beépítettek egy féket.
Ha a hóközi forgalom elér egy szintet, akkor hóközi pénzbefizetést kér a szolgáltató.
Mindegyik.
A mi céges flottánk Vodás és azok is kérnek ilyet, ha a szokásosnál magasabb forgalmunk van.
Erről rakás homár poszt született már.
Amíg ezt a hóközi számlát nem fizeted be, addig korlátoznak.
Felszólítottak, hogy fizess ? Igen. Megtetted ? Nem.
Miről beszélünk akkor !!!??
Tényleg ennyire értetlen vagy ????
Nervus 2011.08.03. 15:21:55
@estrella negra: Azt mondták, hogy ez a limit. Ezt kell kifizetni. HA utána kiderül, hogy a számla kevesebb, ezt levonják.
@Kulics: Jaj, édes istenem. DE ELŐRE KIFIZETTEM AZ ELSŐ HÓNAPOT, AMI MOCSKOSUL NEM TELT LE MÉG MOST SEM.
Nem szólítottak fel, hogy fizessek! Egyáltalán nem! Kaptam egy sms-t, hogy kérdezzem meg tőlük, hogy mivan. Semmi hivatalos levél, semmi!
Tényleg ennyire értetlen vagy?
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 15:26:09
Sőt, szinte biztos.
Manci néni, a szomszéd 2011.08.03. 15:26:22
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 15:29:54
(Nem arról volt szó, hogy elmész dolgozni? Vagy kismamaműszak volt?:-))
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 15:33:13
Nervus 2011.08.03. 15:36:59
@estrella negra: A háromezres forgalom sacc, de leírom ide, amit a telefon számolt.
2 óra 15 perc beszélgetés (amikor az sms jött, 2 óra 2 perc volt, a többi az már az ügyfélszolgálattal folytatott csevegés).
Ez a 20 forintos percdíjjal számolva: 2440 ft (122*20)
Emellett volt max. 10-15 sms (nem számolom meg őket most). Az 10-15*20 ft, tehát 200-300 ft.
Ennyi volt a forgalmam. De kerekítettem 3000-re, de akár lehetne 4000 is, 5000, nem normális, hogy rögtön korlátozás. Előre kifizettem az első havidíjat (nyilván), ha azon felül akár x ezret is beszéltem, nem helyes ez így.
Viktus 2011.08.03. 15:39:36
Viktus 2011.08.03. 15:44:18
Gyerekeknek vesznek ilyen djuice szart, és a szülő lehet nem fizetné ki a 4-5000 forintos többlet bohóckodást nem is beszélve a szerződés bontás utáni tízezreket ... így fő a biztonság alapon bebiztosítja magát a szolgáltató.
djuice_hu 2011.08.03. 15:44:48
Köszönjük a cikket, Daninak, hogy minket választott, jó döntés volt! :)
A panaszban jelzett eset a mobilszolgáltatóknál bevett gyakorlat, az előfizetői szerződés is tartalmazza részletesen. Az új előfizetők által rövid időn beül generált magas forgalom miatti korlátozásnak két célja van.
Egyik, hogy megóvjuk új előfizetőinket egy akaratlanul magas havi számla generálásától. A korlátozás másik célja, hogy a rosszindulatú, nehezen kiszűrhető „trükkös” előfizetők által generált gigantikus, majd be nem fizettet számlákat elkerüljük. Sok próbálkozással találkozunk.
Dávid, számlás előfizetésed mellé djuice-nál 100 MB-os net csomagot díjmentesen kérheted (automatikusan nem aktiválhatjuk). A 100 MB-os, és nagyobb díjcsomagok kedvező mobilos netezési lehetőségeket kínálnak, de csomag nélkül egy hosszabb youtube videó vagy pl 2 heti háttérben zajló szinkronizálás is generálhat magas adatforgalmat/összeget. Illetve wifi-s telefon ellenére érdemes azt ellenőrizni, hogy milyen netkapcsolódási preferenciával működik a telefon (állítható, de ha itt a Mobilos net az elsődleges, azt fogja választani a telefonod, nem a wifi-t).
Kérdezz bátran, szívesen segítünk a továbbiakban is, még gyorsabb és hatékonyabb mindez a facebook oldalunkon keresztül: www.facebook.com/djuice.hungary ;)
Üdv
djuice team
Viktus 2011.08.03. 15:46:06
+ egy jó tanács. Bankoknál se junior kártyát kérj majd :P , mert ott is cummanthatsz aztán :D
djuice_hu 2011.08.03. 15:46:14
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 15:47:19
Priceless.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 15:50:45
Itt vagy még, dídzsúsztím?
Nervus 2011.08.03. 15:54:20
@djuice_hu: Hajaj. Miért nem lehet megérteni, hogy nem 14 éves kissrác vagyok, aki összevissza nyomkodja a telefonját, hanem van annyi eszem, hogy első dolgom volt azt a *** mobilnetet letiltani????
Muszáj minden egyes kbaszott felhasználót hülyének nézni? Esküszöm holnap délelőtt az első dolgom lesz az, hogy bemegyek hozzátok személyesen és egy pörölykalapáccsal az orrotok előtt intézem el a telefont, aztán kifizetem a kötbért és úgy takarodok el tőletek, mint az állat.
Miért próbáljátok bemagyarázni nekem, hogy biztos én vagyok a hülye és titokban internetezik a telefonom? NEM, NEEM CSINÁL ILYET.
Nem nézeek rajta jutubvideót sem, mert 'asszameg itt van 22" és 85 mega, kicsit nagyobb élmény, mint 120kB/s-vel 3"-on nézni egy videót, az istenértmár. Nincs szinkronizálás, főleg, hogy APP SINCS EZEN AZ ÁTOKVERTE TELEFONON. És nem, nem Androidos.
És nagyon köszönöm, hogy fent vagytok facebookon, és még a szmájlikat is használjátok, lehet, hogy a 15 éves előfizetőitek ettől összeszarják magukat, hogy milyen trendi, de én nem! ;)
És nem, ÁTKOZOTTUL ROSSZ döntés volt hozzátok menni!
És elnézést a kirohanásért, de elegem van abból, hogy két hete győzködtök, hogy deigenisúgyvan!
Viktus 2011.08.03. 15:55:58
Na végre egy telenor féle ügynök. Okos telefon meg a többi szépség mellett a telenor hálózat még képes lesz pl. telefonálás esetén rögtön kivitelezni a híváskezdeményezést, és nem akár 15-20 másodpercig gondolkozni hajlandó lesz e egyáltalán működni ...
Az egyre sűrűbb hálózati problémakörökről nem is beszélve ...
Nervus 2011.08.03. 15:58:25
Viktus 2011.08.03. 15:58:54
Ez olyan, mintha beiratkoznál az oviba, és nekiállnál dühöngeni , hogy ebéd után mi okból van csendes pihenő, amikor te felnőtt vagy, és nem vagy álmos :D:D:D:D:D
aranyos.
2011.08.03. 15:59:07
épp ezt akartam leírni. nekem is volt hasonló t-éknél, bácsi felhív, hogy látja, hogy nagyon rövid időn belül hirtelen megugrott a számla, amivel kapcsolatban két dolog lenne: a) tudok-e róla, b) be kell fizetnem egy előlegszámlát (mondjuk ők postán oldották meg).
mondjuk @djuice_hu: lehet sokat segít, ha az ügyfelet, főleg ha már személyesen is ott van, szembesítitek az aktuális számlájával. akkor látja, hogy igen, sok volt a net, mert én sem akartam elhinni.
kedves postoló: értem én, hogy meglepő, de ha közlik, hogy fizess 25e előlegszámlát, és te nem teszed meg (lényegtelen, hogy ez most jogos-e), akkor joggal mondja a gép, hogy számlatartozás.
másrészt nem egy olyan ismerősöm van, aki nem programozó, sőt én sem vagyok programozó, de mindenkinek ki tudtam kapcsolni úgy a netelérést, hogy egy fillérjébe sem kerülhet.
(megsúgom: írd át az apn-t, az életbe nem kapcsolódik :) )
Viktus 2011.08.03. 16:00:35
Na igen ez az utóbbi időben elég sűrűn megesik a telenor hálózatán ... mindig arra hivatkoznak, hogy fejlesztenek csak a fejlesztés végét nem lehet érzékelni , hogy végre tökéletesen működne a szolgáltatás.
Oktalanokoska 2011.08.03. 16:02:45
Másrészt én eleve nem mennék olyan gyökér szolgáltatóhoz vagy legalábbis olyan gyökér díjcsomagot nem választanék, ahol egyáltalán az esélye megvan annak, hogy túlforgalmazás legyen.
Ha meg mégis van, akkor tényleg van egy limit - én spec elolvastam a szerződési feltételeket, így tudom, hogy nálam (Voda 4000 Ft-os előfizetésem van) ez 16 000 forint - amit, ha meghalad a fogyasztás összege, akkor részszámlát állíthat ki a szolgáltató.
De nekem ez max hívásból jöhet össze, mert ha túllépem az mobilnet keretemet, akkor csak lecsökkentik a sávszélességet.
Viktus 2011.08.03. 16:04:27
Mondjuk az a bibi, hogy a telenor v. djuice becézett v.mi nem prezentált neki semmiféle egyenleget pedig elvileg az akutális addigi egyenleged bármikor lekérhető ... ha pedig azon nincsen sokezres mobilnet forgalom mire fel az előleg? ha van akkor biza nem kapcsolt ki mindent mégsem, és cumi.
Nervus 2011.08.03. 16:04:30
A másik, ami zavar, hogy amikor rákérdezek az ügyfélszolgálaton egy konkrétumra, hogy mégis mennyit használtam vagy mikor, rögtön jön az elterelő válasz, hogy erre nem válaszolhat. Mondom: ha kijön egy számla, kifizetem. A net+teló+tv számlám 16k volt (nyilván a teló miatt), meg sem néztem, hogy telefonáltam-e ennyit, befizettem. Mert nem egy rohadt sms-ben jött az, hogy ha akarom használni a telefonomat, hívjam fel őket, és ők megmondják, hogy a két szép szemükért csengessek ki 25k-t. És majd levonják. Biztos nem fogják ellopni a pénzem, ha többet fizetek be, de nem szeretek csak úgy fizetni.
Nervus 2011.08.03. 16:06:13
Nervus 2011.08.03. 16:07:08
2011.08.03. 16:12:54
nem akarom védeni őket, de ez a jelenség, a fizess gyorsan dolog, akkor jön be, ha hirtelen megugrik a számla. ha ez részedről ismeretlen forgalom miatt történik, és nem fizeted be, jogos, hogy korlátoznak, főleg, mert nem szívod meg jobban.. ezt én valahol pozitívnak érzem, az sms-es megoldást is, mert a T felhívott, postázott és +8 nap volt a határidő. ennyi idő alatt pöröghetett volna tovább a szar.
bár arra nem tudom, hogy képesek-e, hogy van e valami olyan eljárás, mint a hívásrészletezés.. itt jött el az a pont, hogy valami kiemelt ügyfélszolgálatis főnökkel kezdd el a párbeszédet, és ne hagyd ott, míg be nem bizonyosul, hogy ki a hülye
hajrá
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 16:14:53
Nervus 2011.08.03. 16:15:33
Nervus 2011.08.03. 16:19:26
Oktalanokoska 2011.08.03. 16:20:04
Mondjuk nekem az Androidos telefonomon messze nem lenne elég a böngészőnek azt mondani, hogy ne használjon mobilnetet, mert akkor csak az nem használna legfeljebb, a többi app még simán. És lehet, hogy megint a fogalmazásodban van a zavar, de nem csak azok az appok működnek, amiket az ember kitesz az asztalra, hanem az összes feltelepített, netet igénylő app...
Nervus 2011.08.03. 16:24:32
Nervus 2011.08.03. 16:25:44
djuice_hu 2011.08.03. 16:28:44
Ha Te biztosan tudod, hogy nem neteztél, a mi rendszerünk szerint viszont az adatforgalom okozta a magas számlaforgalmat, akkor ezt fel kell göngyölíteni, nem kérdés. Légy szíves küldd el a telefonszámodat és a telefon típusát a teretadunk@djuiceteam.hu címre. Senki sem tévedhetetlen, mi sem. Az általad jelzett probléma jellemzően ilyen esetekben fordul elő, amit mi feltételez(t)ünk. Ha hibáztunk, biztosan találunk megoldást, hogy elégedettségedre jóvá tudjuk tenni, és mindenképpen a T. Homár olvasóinak is elmeséljük, mi volt a baki. Köszi előre is, djuice team
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 16:30:50
Djuice-os barátunk is csak ezt a generálszószt bírta ideönteni, aztán lefarolt.
Egyébként mi a faxom az, hogy djuice?
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 16:33:29
Imádom a meséket! Holamackóm?
-MACKÓÓÓ! MESE!
asdf 2011.08.03. 16:33:31
a, a pannon a hulye ezert meg ezert,
b, en (marmint te) vagyok a hulye ezert meg ezert.
Eredmenyesebb lenne, mint itt vagdalkozni orak ota.
Viktus 2011.08.03. 16:33:54
Egyébként minek okos telefon, ha nem is használod semmire amire fejlesztették? :D
Nervus 2011.08.03. 16:35:23
@Viktus: Hát ez beszarás. Kérek engedélyt arra, hogy olyan telefont vegyek a saját pénzemből, amilyet akarok. Másrészt az, hogy a mobilnetet nem használom és nem használok 2500féle appot, még nem jelenti azt, hogy nem használom ki a telefont.
Viktus 2011.08.03. 16:39:18
Nem kell engedély csak minek ez a panaszáradat? gyerek szolgáltató gyereknek néz nincs ebben semmi meglepő ...
neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 17:06:08
User számlát miért nem kap, ha elvileg havidíjat fizet?
Röhögnék, ha kiderülne, hogy másnak is eladták ugyanazt a telefonszámot, és az ő tartozását akarják poszttolón behajtani.
Egyébként meg: ET hazatelefonál
igazságos 2011.08.03. 17:06:31
Tudod, itt már csak így mennek a dolgok, lehet cikizni a poszotolót, kivéve, ha az én vagyok!!!
Elég hamar bedobtad a sértődős figurát, amúgy, nem jósolok itt hosszabb távú sikersorozatot.
napalm 2011.08.03. 18:08:37
Caprica99 2011.08.03. 18:47:07
"Okosteló kell, de pénz rendes előfizura nincs."
Te nem szoktál Homár posztokat olvasni?
Hát hányszor volt már, hogy sunyiban számlázgatnak nem is kért netért a kedves szolgáltatók. Legutóbb a t-Mobile-t b@szta meg érte a "hivatal".
Ez a posztoló is így járt.
Nem kért CSAK egy telefont, hogy beszélni és SMS_ezni tudjon.
Már miért ne lenne ehhez elég rendes az előfizetése?!
A Telenor kapja be! Remélem, ők lesznek a következő, aki jó pár millás büntetést kap és kötelezik a sunyinet mellőzésére, mint a nagy magentát.
S1lver 2011.08.03. 18:49:40
2 ora 2 percet beszeltel, ami 122 perc. Csakhogy a szamlazas nem masodperc, hanem perc alapu, igy ha egy percen belul tobb hivast inditasz, mindegyik teljes perccel szamlazodik. Tetelezzuk fel, hogy volt mondjuk 1 perc alatt 3 hivasod, akkor az maris 7320 Ft (az elmeleti maximum ugye 122*60*20=146400 Ft, de ehhez nyilvan masodpercenkent kell hivast kezdemenyezned, ami lehetetlen).
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.08.03. 20:02:56
Talán azért, mert akkor már a telefon megvásárlásakor kért volna legalább egy 100 MB-os csomagot, és az nem fogy el 2 nap alatt holmi weather widget, vagy push mail üzenet lehúzása miatt.
De vszínű nem így volt, különben nem járt volna pórul poszter.
karosszékely 2011.08.03. 20:33:50
megasün 2011.08.03. 21:05:19
Nincs értelme ide bármit is írni. Dögöljön meg a fogyasztó. A keselyűk már köröznek.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.03. 21:45:28
Esetleg nézz át a cukiságblogra.
igazságos 2011.08.03. 23:19:36
Az ilyenekből tanul az ember, abból nem, ha agyonra dícsérik, meg benyalnak neki.
Teszt.Elek 2011.08.03. 23:24:39
"Tisztelt ügyfelünk, a rendszerünk XXXX forint számlatartozást jelez, melyet kérünk 24 órán belül befizetni."
Aláírom, nem szoktam a telós számlákkal vesződni.. Mindig amikor kapok egy SMS-t, akkor pár napon belül befizetek pár 20-30e forintot és akkor 2-3 hónapig megint békén hagynak.
Ettől függetlenül maga az elképzelés, hogy majd egy !!!SMS!!! hatására robogok nekik számlát befizetni 24 órán belül.. hát nem tudom kinek a fejéből pattant ki, de minimum a cocializmuson eddződött a lelkem, ahol ha a "hivatal" szólt, te ugrottál. :)
Az a baj, hogy nálunk a szolgáltató és ügyfél viszony még nagyon gyerekcipőben jár és az ügyfél szinte elvárja, hogy a szolgáltató lábtörlőnek nézze.
Én szeretném azt hinni, hogy a szolgáltató van értem és nem fordítva.
Teszt.Elek 2011.08.03. 23:42:28
1) Mennyi időd ment el eddig erre a problémára, és ha azt munkaidőre vetíted, akkor mennyi pénzedbe került. Megérte?
2) Ha bosszant a szolgáltató hozzáállása, miért nem váltasz?
3) Ha lekötötted magad fix időre és/vagy nem akarsz váltani, miért nem fizeted be az előleget amit kérnek?
Ami pedig az "engedtessék meg nekem..." beszólásaidat illeti, ha nem szeretnéd azt, hogy emberek vájkáljanak a tetteid miértjében, talán legközelebb ne sírd tele az internetet a problémáddal.
Csak hogy értsd: nem azért tartanak hülyének, mert nem voltál képes beállítani a telefonodat..
Azért tartanak az emberek ostobának, mert nem vagy képes felfogni, hogy miért korlátoztak le: de leírom, hátha másodjára olvasva megérted, mert a djuice-os is leírta, csak azt valszeg a vörös ködtől nem is láttad.
Ha van egy új előfizetésed (és itt most tök 8, hogy befizetted-e az első hónapot, vagy sem) és rövid időn belül (a történetedben pár napot emlegettél) jelentősen (százalékosan) túlléped az előfizu összegét, akkor a szolgáltató aki sajnos a trükkös magyar néphez eddződött a SAJÁT védelme érdekében arra fog kérni, hogy ugyan pengess már be némi biztonsági tartalékot, hogy ŐK nyugodtan alhassanak.
Ez nem mondom, hogy helyes, vagy ügyfélbarát, de ez a helyzet.
Ezzel vitatkozni felesleges, mert nem fognak miattad megváltozni. Befizeted és szépen fokozatosan feléled az első 1-2 hónapban (értsd: akkor nem is fogsz havidíjat fizetni). Utána vélhetően megnyugszanak majd, hogy rendesen fizetsz és nem fognak többet problémázni.
Sok sikert a probléma megoldásához.
.NetRolller 3D 2011.08.04. 04:52:45
-A havi keret pl. 20000 Ft. Ennek 1 percre eső része: 1 perc / (20000 Ft / hó) = 1 perc * (20000 Ft / 40320 perc) (28 napos hónappal számolva), ami nem egész 50 fillér.
-Ezzel szemben az ügyfél 1 perc alatt (hogyha a híváskezdés idejét figyeli - ha a hívás végét, akkor 6 perc, az sem sokkal jobb) 100 forintnyi hálózati terhelést generált.
-Mivel 100 Ft > 50 fillér, ezért az ügyfél a havi keretének időarányos részét többszörösen túllépte, vagyis a "trükkös" túlforgalmazás elkerülése érdekében le kell tiltani. Ellenkező esetben az 1 perc alatt keletkezett terhelést (28 nappal számolva) egy hónapra lineárisan extrapolálva az ügyfél várhatóan 4032000 Ft, azaz négymillió-háromszázhúszezer forint tartozást fog felhalmozni, melynek behajthatósága kérdéses.
És szegény számítógép riadtan köpte ki az esemest, hogy szerencsétlen ügyfelet megvédje a várható négymilliós számlától...
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.08.04. 08:49:25
Fontosch ember alig, vagy egyáltalán nem hiv senkit
Őt hivják!
djuice_hu 2011.08.04. 11:16:08
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.08.04. 12:36:57
Adj nekik korlátlan csoportos beszedési hozzáférést a bankszámládhoz - ki fogják szolgálni magukat és annyi pénzt vesznek el és annyiszor amennyit nem szégyellnek !
(kárörvendő ördögi vigyorgás)
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.08.04. 12:45:26
Matematikailag stimmel, de érthető okokból szerintem nem időarányosan nézik a fogyasztást. Hátha sok ember perverziója, hogy aktiválás után felhív valakit.
Sokkal valószínűbb, hogy az új ügyfelek szokását nem ismerve az átlag ember számára megszokott havi számlák összegét írják be, mint plafon, időtől függetlenül. Amúgy pl. ivóvíz szolgáltatásnál remek csőtörést lehetne ezzel megelőzni :)
A vodánál régen (5-6 éve) az új ügyfélnek 40ezer kauciót kellett pengetni (erről is volt itt poszt) amit folyamatosan jóváírtak. Közben kialakult, hogy ő, magánszemélyként kisforgalmú fillér*aszó lesz, vagy VIP.
@djuice_hu:
Talán megnézte a forgalmát az online oldalon és rájött, hogy lehet, hogy valós a követelés.
Jó hogy itt vagytok. Sok fiatal ügyféllel, bár inkább csak a versenyhelyzetet erősíteni, mundér becsületét védeni. Képzelem mi lenne, ha csak a T uralkodna...
Teszt.Elek 2011.08.04. 14:45:31
Van különbség a "kérdés nélkül kifizetek mindent" és a "nem kötözködöm feleslegesen" között.
Nem mellesleg a csoportos beszedési megbízást azért (sem) használom, mert a hátam mögött senki ne akarjon a pénztárcámban kotorászni.
Ha kell pénz, akkor majd szólnak és befizetem, amikor NEKEM kényelmes elmenni befizetni. Ha pedig ezzel problémájuk van, nos.. nem kötelező, hogy az ügyfelük legyek.. csak egy szavukba kerül és viszem máshová a pénzem.
A mai világban, amikor az emberek egyik fele fillérbaszó a másik fele pedig egyszerűen csaló, nos.. én úgy gondolom, hogy a számláit rendszeresen és megbízhatóan (még ha a saját ütemezése szerint is) fizető előfizetéses ügyfél valami olyasmi, amit a cégek jobb ha megbecsülnek.
Amúgy csak a rend kedvéért. Nem mondom, hogy amit csinálok az maximálisan korrekt, hiszen ha a szerződésben az áll, hogy X időre fizess be Y összeget, akkor azt illenék időben teljesíteni. Ugyanakkor én úgy gondolom, hogy némi rugalmasság elvárható lenne az ügyfelek felé, csak sajnos ilyen rugalmas rendszer nincs.
Én párhavonta befizetek több hónapnyi előfizetést és számladíjat ELŐRE, amit szépen egy idő után elhasználok. Teszem ezt azért, mert utálok ezzel vacakolni, ennek megfelelően sokszor eltellik némi idő mire megint odajutok, hogy fizessek nekik, miután jelzik, hogy elfogyott a ZS.. Ilyenkor általában felszámolnak a köv számlán pár száz forint késedelmi díjat, ami az igazat megvallva nem is érdekel. Én ezt a kényelmem árának könyvelem el. Annak, hogy ennyibe kerül akkor befizetni a számlát, amikor nekem kényelmes és nem akkor, amikor ők szeretnék.
Egy ideális világban a szolgáltató az ügyfélhez igazodna és nem csinálna problémát belőle, ha az illető egy számlát nem fizet be azonnal, hanem csak mondjuk fél hónappal a határidő után, mert épp úgy jött ki a lépés, hogy nem volt kedve/érkezése ezzel vacakolni. Sajnos nem ideális világban élünk. Mindenki a fogához veri a garast és ennek megfelelően ha pénzt vár, akkor azt nem is azonnal, de már tegnapra várja.
S1lver 2011.08.05. 15:18:14
Teszt.Elek 2011.08.06. 00:56:39
Mellesleg láthatóan nem fogtad fel a lényegét annak amit írtam, de sebaj.
Gyk: Én később fizetek, kamatokkal növelt összeget. Ergo kifizetem azt a pár napnyi késedelmi kamatot amivel később kapja meg a cég a következő 2-3 havi előfizumat.
Szerintem összeteszik a kezüket, hogy van egy madár az országban, aki előre több hónapot fizet nekik rendszeresen :) Ám nekem így kényelmes, szóval nem bánkódom miatta.
Megdobbent 2011.08.06. 03:57:10
@Nervus: No mizujs programozo, appfejleszo zseni? :> Esetleg megtrefalt egy nem alatalad irt app, es most ilyen kis farokbehuzas van? :))))))))
Aztakurva, melldongeto programozoval nagyon tele mar minden padlas, de az appfejlesztok asszem a leghisztisebb ribancok :)
Ha mar itt osztottal minket, es kerultel minden modot arra, hogy a szolgaltatod megtudja mondni mi a stejsz, akkor legyen arcod ahhoz is, hogy idejossz, es mea culpazol egy jolesot.
APPFEJLESZTO!!!!!!!!!
Ahaha, lojetek ra! :>>>>
Megdobbent 2011.08.06. 03:58:52
Nervus 2011.08.06. 17:03:30
Nervus 2011.08.06. 17:05:32
Megjegyzem nem kerultem a modot arra, hogy megmondjak mi a "stejsz", ugyanis kb. 25x beszeltem veluk es 42 e-mailt irtam nekik. Ilyen egyszeru, de eld ki magad nyugodtan :)
Megjegyzem kurvara leirtam felezerszer, hogy semmilyen app nincs a telefonomon egyreszt, masreszt megertem, ha valaki irigykedik a masikra. Mondom, csak nyugodtan. :)
Nervus 2011.08.06. 17:06:46
Nervus 2011.08.06. 17:08:50
Teszt.Elek 2011.08.07. 16:05:48
Ha nem tetszik a véleményem, lehet menni a sóhivatalba, vagy írhatsz a homárra a sok ostoba és meg nem értő hozzászólósórl a történeted kapcsán.. hátha azt több együttérzéssel fogadja majd a nép.
Nervus 2011.08.07. 16:29:35
Nervus 2011.08.07. 16:32:12
Bármiből levontok bármilyen degenerált szarfos következtetést (appfejlesztő? áh, OSTOBA HOZZÁNEMÉRTŐ SENKI!) meg ilyenek. Pláne, hogy gecire nem is fejlesztek appokat és a bankszámláimat elnézve nem csinálom szarul, de mindegy.
Másrészt ha 1 napig nem válaszolok a kommentekre, rögtön tudjátok, hogy igazatokvót! (Tisztelet a kivételnek.)
Teszt.Elek 2011.08.07. 16:56:21
te: "Asszem nem sírtam tele az internetet"
én: "rosszul hiszed."
te: "Mit is hiszek rosszul?"
"Egyébként minden történetnél van fél ezer ostoba, degenerált troll, aki beszól."
Mert itt mindenki hülye, csak te vagy helikopter, nem? Óvatosan lépkedj, mert egy rossz lépés és az EGOdról lezuhanhatsz az IQdra. Egy ilyen zuhanás akár végzetes is lehet.
"Bármiből levontok bármilyen degenerált szarfos következtetést (appfejlesztő? áh, OSTOBA HOZZÁNEMÉRTŐ SENKI!) meg ilyenek."
Szerintem sokkal inkább az ilyen alpári, minden stílust és modort nélkülöző hozzászólásaid miatt tartanak ostobának az emberek. Én biztosan.
"Pláne, hogy gecire nem is fejlesztek appokat és a bankszámláimat elnézve nem csinálom szarul, de mindegy."
Oké.. eljutottunk a "de az enyém nagyobb. bibibíííí" stílusig. Ne felejtsd el, hogy vannak nálad nagyobb halak is a biliben. Az ilyen bránerméricskéléssel könnyen ráfaraghatsz, ha csak nem garantált, hogy tényleg tiéd a legnagyobb, márpedig ennek az esélye szinte nulla és ehhez elegendő megnézni az előfizetésedet.
Amúgy talán újdonságot mondok: nem érdekel mennyi pénzed van. Lehetsz csóringer, de lehetsz egyszerűen Sóher Norbert.. a lényeg, hogy egy piszlicsáré ügy miatt verted a tamtamot, majd amikor az emberek jobb híján (mert az általad felvetett problémát nem találták érdekesnek) elkezdtek téged analizálni, akkor bevágtad a durcát.
Aki nem akarja, hogy megk*rják, az ne álljon kurvának. Értsd: Ha nem érdekel mások véleménye, vagy nem vagy képes azt elviselni, akkor ne teregessed ki a gondjaidat ország s világ színe elé, de ha már megtetted, hát legyen annyi gerinced a bankszámlád mellé, hogy elviseled a téged ért kritikát.
Nervus 2011.08.07. 17:04:57
Pont te beszélsz EGO-ról? Jaj.
Másrészt: nem azt mondtam, hogy mindenki hülye, de a trollok létezése elég nyilvánvaló. Ahhoz nem kell helikopternek lenni, hogy ezt belásd.
Másrészt: sem a posztban, sem a kommentekben nem voltam alpári, amíg meg nem jelent a sok idióta. Ezt is észrevehetnéd.
Hajaj, megint eljutottunk az előfizetésig. Nem azt írtam, hogy az enyém a nagyobb. Azt írtam, hogy ha szar lenne, nem fizetnének érte. Ez nem büszkélkedés, ez csak egy nyilvánvaló tény.
Megint jössz az előfizetéssel. Újra leírnám: erre van szükség egy ilyen telefonnál. Van mellette kettő másik, ami összesen 30-40 ezret elvisz. De biztos igazad van!
Nem annyira piszlicsáré ügy, hogy ok nélkül elkérnek 25ezret, akkor is, ha nem annyit kell. Lehet, hogy neked az, de nekem nem az. Mondják meg, hogy eddig a számlád 5824 forint, fizesd be, vagy korlátozunk. Erősen kétlem, hogy csak a számla elkészítésekor látják, hogy mennyit telefonáltam el.
Naná, hogy bevágtam a durcát, kurvára nem szeretem, ha olyanok elemeznek, akik a nevemet sem tudják. Másrészt ez nem egy pszichoblog.
Most megint a bankszámlán fogsz lovagolni, de fentebb kifejtettem, hogy soha nem szoktam arra verni, csak megjegyeztem, hogy a szarért nem fizetnek, mivel egyesek rögtön, ismeretlenül, minden háttértudás nélkül levonták azt a következtetést abból, hogy írtam ide egy panaszt, hogy még a munkámban is szar vagyok. Ne mondd már, hogy téged ez nem idegesítene fel...
Az engem ért kritikát elviselem, de azt hiszem, hogy nem rólam van szó a posztban. Vagyis (mielőtt valaki belekötne), nem a személyemről írtam. Másrészt nem sírni jöttem ide, ezt is mondtam már - ezért van ez a hely, hogy leírhasd, hogy mi nem tetszett valamilyen szolgáltatásban. Ez van.
Mocsár 2011.08.08. 01:58:09
Az isten óvjon attól, hogy valaha akár még prepaid szinten is közöm legyen a Telenorhoz vagy a Djuice-hoz, de utánanéztem már a(z egyébként fos) honlapjukon ennek a fura tafifacsomagnak. Számlás 20, ugye? Lehet, hogy csak én vagyok kretén, de SEHOL nincs az oldalukon, de még az ÁSZF-jükben sem, hogy ez másodperc alapú lenne. Ergó az akár 10 mp-es hívásokért is lazán kicsengethetted az alap percdíjadat. Így lehet, hogy a telód okos kis belső időszámlálója 2 óra valamennyit mutat, de hogy az kurvára nem mérvadó, az hétszentség. Egyenleglekérdezésről még nem hallottál? Vagy arra már sajnálod a pénzt?
Egyébként nem értem. Samsung Star II? Ki a faszom vesz olyat férfi létére? Köcsög vagy, vagy mi van?
neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.08. 14:28:06
svinjahond 2011.08.14. 00:02:16
Ha már egyszer Samsung Star II, akkor az!
Remélem, legalább pink előlappal vette:
3.bp.blogspot.com/_vxlI4PdZD_Q/TIL8VyWvVvI/AAAAAAAAAG8/8i74-jz-7Cg/s1600/Samsung-Star-pink.jpg
Az összes hazai mobilszolgáltató húzzon el a faszba a rejtett költségekkel elvert, ócska havidíjas csomagjaival együtt! Ilyen alávaló tróger húzást is csak itt, a Balkánon lehet megtenni velünk, magyarokkal. Szerintem tőlünk nyugat(abb)ra menne vissza a boltba a telefon a kirakat nagy portálüvegjén át, egy méretes blokktéglához "szigszalagozva", kísérőlevéllel, hogy legközelebb kivel is szórakozzanak a jóhiszemű alultájékoztatott ügyfél helyett...
Hajrá fejlesztő Úr, ne add fel!
Küldje ki a "kedves" szolgáltató a részletes, pontos számlát, hogy mire (mekkora forgalomra!) is akarja azt a 25-öt zsebregyűrni! Ez nem bordély, hogy előre fizessünk és a végén minket dugjanak meg. Engem nem érdekel(ne) a "tisztelt" szolgáltató nyomora, hogy sokan friss előfizuval nagyot pofáznak, aztán nem akarnak tejelni, ezt hívják VÁLLALKOZÁSI KOCKÁZATNAK. Talán tessék elhúzni ebből az országból, ha annyira szar itt vállakozni! Miért kell eleve tisztességtelen hozzáállást feltételezni a fogyasztótól? Menjen a "gyümölcslé" a pícsába!
Ui.: fejlesztő Uram! Remélem, nem háttérben kommunikáló, magas számlát generáló mobilappokat fejlesztgetsz szolgáltató cégeknek, alvállalkozóként??! :)
Liliom08 2011.08.22. 13:40:02
A másik, hogy mindig van egy limited. Az elején még 20k körüli, utána viszont a forgalom alapján állapítják ezt meg és ha elérted elkérik, nem hagynak nagy számlát csinálni. Ez miért gond? Nekem jól jönne, ha ez akkor van mikor ellopják a tel-t... Szerintem maradjon is meg! Aki meg nem tudja kifizetni az előleget, az a normál számláját sem fogja tudni. Szerintem jó.
2011.08.23. 10:50:20