Dávid nem egészen érti, hogy most védelmi pénzt szed tőle a Djuice, vagy mi történik. Még az első számlája kiállítása előtt beriasztották, hogy "sokat interneteztek az appjai", ezért vagy betol 25 rugót a rendszerbe, vagy felfüggesztik a kimenő hívásait. Külön csoda, hogy az ügyfélszolgálat szerint nincs tartozása, de lehet, hogy lesz...
Mindössze 2-3 hete, hogy előfizetést kötöttem a Djuice-nál, méghozzá azért, mert (saját vállalkozás révén) elég sokat kell telefonálnom, így a feltöltőkártyával már nem volt kedvem szórakozni, valamint a percdíj is magasabb volt. Minden tökéletesen ment, a szerződéskötés alig fél óra alatt megvolt és máris élvezhettem a 20 forintos percdíjat minden irányba, valamint az új telefont is. Ez tartott egész pontosa múlt hétig, amikor hajnal 7-kor egy SMS ébresztett: "Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszintű forgalma elérte az ASZF-ben meghatározott magasforgalmi limitet. A további teendőkről SMS-ben informáljuk. Üdvözlettel: Telenor." Félálomban nem igazán tudott érdekelni, egészen addig, amíg meg nem jött a következő: "Ügyfélszámán magasforgalmat észleltünk. Kimenő hívásait 24 órán belül felfüggesztjük. Info a beszélg.előleg befizetéséről: 1220..." Na, ez kitörölt minden álmot a szememből, telefonáltam is az ügyfélszolgálatra, hogy mégis mi a búbánat van.
Az ügyfélszolgálatos hölgy nagyon kedvesen tájékoztatott, hogy van egy előre beállított limit (köszönöm a tájékoztatást - kérem, ne vessetek meg, amiért nem nyálaztam át az egész ÁSZF-t) és ilyenkor az a teendő, hogy bemegyek, befizetek 25 000 forint előleget és visszakapom a kimenő hívásaimat. Néhány perc néma káromkodás után megkérdeztem, hogy mégis, mitől van ez a magas forgalom. Ő azt nem tudja. Oké... Mennyit telefonáltam el az elmúlt 2 hétben? Azt sem tudja. Tartozásom van? Nem, nincs. Meg is néztem, volt 2 óra 2 perc beszélgetésem és mellette körülbelül 10 SMS. Ez nagyjából a 2500 forintos (előre befizetett) havidíjon felül 100-200 forintot jelent...
Írtam levelet, de nem tudtam nyugton maradni - főleg, amikor tényleg lekorlátoztak és egy aranyos robothang azt mondja minden híváskísérletnél, hogy "Számlatartozás miatt... stb". Telefonáltam tehát újra, akkor már átirányítottak egy másik helyre, meg még egy másik helyre... Ott is nagyon kedvesek voltak velem (legalább ennyit kaptam) és eljutottak odáig, hogy mobilinternet okozta. Na, itt már kezdett felmenni bennem a pumpa, hiszen egyrészt a telefonban van wifi, másrészt nyilván a mobilnet használatát nem méri semmi...Elmagyaráztam a hölgynek, hogy mi a tényállás, erre azt a választ kaptam, hogy ezek a mai okostelefonok maguktól is használnak internetet. Oké-oké, ezt még el is fogadnám, tényleg sokszor van az, hogy a telefon okosabb a felhasználónál, csak sajnos én ezt elég pontosan tudom, programozóként... Mondtam neki, hogy ez sem nagyon áll fent, a telefon mindig megkérdezi, ha valamihez net kell, hogy szabad-e és nagyon ügyesen mindig elsőre eltaláltam a "Nem" gombot. De, de, higgyem el, mobilnet miatt van és ezek a mai telefonok...
Megint megkérdeztem tőle, hogy mégis, tisztázzuk, van-e tartozásom vagy nincs. Nincs, de elővigyázatosságból lekorlátoztak... És mivel a limit az 25 000 forint, így azt fizessem be, vagy várjam meg, amíg augusztus 7-én elkészül a számla.
Hajlandó lennék még azt is elismerni, hogy éjszaka az ufók az én telefonomról neteznek, ha lenne igazi tartozásom, igazi számlám és nem csak úgy hasraütésszerűen kéne 25 ezret kifizetnem, amit "majd levonnak", ha több...
Az utolsó 100 komment: