Megjött a válasz a Toshibától Balázs garancia problémájára:
Tisztelt Homár! A fenti című posztjukra reagálok az alábbiakban. Alapvetően két dolgot kell különválasztani.
A Toshiba az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban ún. EMEA garanciával értékesíti notebookjait. Ez azt jelenti, hogy minimum 2 évig (modellfüggő) az ebben a régióban lévő valamennyi márkaszerviz a hibás notebookot (amennyiben garanciás eseményről van szó) díjmentesen kijavítja a garanciás feltételeknek megfelelően.
Amennyiben az ügyfél a vásárlás után gépét nálunk regisztrálta, számla bemutatására sincs szükség (természetesen a regisztráció nem feltétele a garanciás ügyintézésnek, csak az adminisztrációt könnyíti meg). Ez a szolgáltatás hosszú évek óta működik, hazánkban helyi szervizközpontokat és telefonos ügyfélszolgálatot üzemeltetünk. A Toshiba saját szolgáltatásai között többféle módozattal rendelkező “garancia kiterjesztés” is létezik, ezek időben, vagy színvonalban (pl. helyszíni javítás) jelentenek pluszt, és természetesen az EMEA régióban érvényesek.
A másik dolog pedig az, hogy egyes kereskedők (többek között a Comet, illetve Magyarországon is számos kereskedő) külön szolgáltatásként ún. biztosítást értékesítenek (általában minden vagy majdnem minden eladott gépre). Ezekhez a Toshibának gyártóként nincs köze, a kereskedő saját szolgáltatása.
Az ügyfél egy ilyet vásárolt a brit cégtől. A gépre a gyári garancia lejárt, ezért az itthoni márkaszerviz valóban nem tud segíteni, a Comet az egyetlen, aki ebben lépni tud. Azt tudom felajánlani, hogy amennyiben ezek a próbálkozások nem vezetnek eredményre, keressen meg közvetlenül, megpróbálunk neki segíteni, azonban mivel ez egy harmadik fél szolgáltatása, így a sikerességért felelősséget nem tudunk vállalni.
Üdvözlettel:
Sz. Tamás
É2I 2011.08.24. 13:03:38
Dr. Kix 2011.08.24. 13:05:00
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.24. 13:06:50
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.24. 13:08:15
England win The Ashes! 2011.08.24. 13:19:39
Rosszindulatú Vászka 2011.08.24. 13:21:11
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.24. 13:22:11
MI
NEM
FIZETÜNK
ILYEN
GARANCIÁNAK
HAZUDOTT
ÁTVERŐS
BIZTOSÍTÁSOKAT!!!!!!!!!!!
mortalwombat 2011.08.24. 13:27:37
gyufak 2011.08.24. 13:28:19
Valóban ez a helyzet. A gyártó garanciája már lejárt. Az áruháztól vásárolt biztosítást pedig nem tudjuk érvényesíteni.
Hogy tudom önt közvetlenül megkeresni?
A segítségét előre is köszönöm!
Balázs
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.24. 13:34:34
Egyedül a központ nincs rajta, és Sz. Tamás.
gyufak 2011.08.24. 13:45:33
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.24. 13:47:26
Dr Gregory House 2011.08.24. 13:48:12
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.08.24. 13:55:19
Aki a Cometnél vásárol, az sikeres ember nem lehet.
Viktus 2011.08.24. 14:34:39
Viktus 2011.08.24. 14:36:16
Angliába kitudtál menni kütyüt venni mi lenne, ha bemásznál hozzájuk vagy felhívnád őket nem itt próbálkoznál kommunikációval egy blog megjegyzései közt ... ugye nem te vagy a család esze?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.24. 14:40:05
"(...) NEMZETKÖZIvéééé lesz
hol-
napra
a
világ!"
Skodakék Fábia 2011.08.24. 14:43:17
vernarancs 2011.08.24. 14:51:08
Laptopot csakis az Aldibol.
vernarancs 2011.08.24. 14:57:47
Laptopot csakis az Aldibol.
gyufak 2011.08.24. 15:16:02
hehehehe 2011.08.24. 15:32:02
A country full of aliens · http://angliavagyamitakartok.blog.hu/ 2011.08.24. 17:54:11
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.24. 18:00:01
Ebben a történetben valószínűleg a Comet a sündíjas.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.08.24. 18:07:32
Gondom a homár elküldte Tamás elérhetőségét neked. Így lenne értelme (ha elolvasnák amit kiraknak)
Ha nem, írj egy posztot a nem ügyfélbarát homárról a homárnak :)
igazságos 2011.08.24. 19:54:33
Mindig mondtam én, aki nem életrevaló, az menjen a levesbe. Aki még egy sima garanciát se tud elintézni magának, az hogy boldogul külföldön?
Ha meg bizony lejárt a gari, egy dolgot tehetünk, ha mindenképpen kell a cucc: pénzért javíttatni. Vagy veszel újat, másikat olcsóbban. A szemét, anyagias világ már csak ilyen.
@vernarancs: meg őstermelőtől.
Sz. Tamás 2011.08.24. 23:07:23
A Homárnak küldött emailem természetesen aláírtam, ők - nyilván adatvédelmi okok miatt - nem másolták ide az adataimat.
De bemutatkozom: Szabó Tamás a nevem, és szívesen állok Balázs rendelkezésére. Hamarosan küldök neki közvetlen üzenetet is.
A Technotrade a Toshiba egyik magyarországi nagykereskedője, ezért az adataim nem találhatók meg az ő weboldalukon. Balázst megkeresem közvetlenül, mindenkinek további kellemes csevegést kívánok!
Megdobbent 2011.08.25. 02:04:04
TOSHIBA
es
COMET
Ez a nyomorult orig. poszter hogy a faszba' latta azonosnak a kettot? Ilyeneket beengednek Angliaba? Na, akkor oda nem megyunk.
Megdobbent 2011.08.25. 02:06:05
Egyet mondok: ha majd olvasom, hogy segitettetek, akkor tuti semmilyen toshiba termeket nem vasarolok tobbet.
Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.08.25. 07:48:18
Szerintem ez a válasz is megfelelő volt. Még Homár szemmel is.
1- válaszolt a posztra a magyarországi márkaképviselet nevében,
2- pontosan, de nem kioktatóan, és nem is az eredeti posztolót szidva (aki egyébként tényleg benézte) elmagyarázta, hogy nem ugyanaz a gyártói garancia és a kereskedővel kötött biztosítás, majd
3- segítségét ajánlotta fel.
Korrekt!
calmy 2011.08.25. 08:38:45
Igaza van Megdobbentnek! Megis hogy kepzeled hogy nem vagy rosszindulatu?!
Mit gondolsz hol elsz? Azt hiszed itt mar mindent lehet?
Bicskanyitogato ahogy egyesek rendesen vegzik a munkajukat.. Fogadni mernek hogy az ugyfeleidet is rendszeresen nem basz*d at.. Szanalmas..
Sz. Tamás 2011.08.25. 08:48:19
Balázs akkor is ügyfél, ha esetleg vásárláskor nem olvasta el pontosan a biztosítás feltételeit. Nekünk meg fontos, hogy elégedett ügyfeleink legyenek. Főleg úgy, hogy van esély a probléma megoldására.
Sz. Tamás 2011.08.25. 08:49:32
Sz. Tamás 2011.08.25. 08:51:08
gyufak 2011.08.25. 10:00:43
1. Senki nem kevert össze semmit. Nyilvánvaló, hogy a Comet biztosítás nem a Toshiba felelőssége. Csak mivel Mo-ban nincs ilyen áruház, a javítást, cserét a márkaszervíz végzi, amit a C.térít meg neki a (már) beszedett bíztosítási díj fejében. (ezt állítják szerződéskötéskor és ez elég logikusnak is tűnik)
Az, hogy a csillagot lehazudják az égről, mikor vásárolsz, aztán meg elhajtanak az a gond. (world wide, total product cover, pf...)
Átbaksztak, ez nyilvánvaló. Úgy lenyúlnák ezt a pénzt, hogy még csak nem is koccintanak belőle az egészségemre.
2. Nem állt szándékomban rossz hírét kelteni a Toshibának! És nem is tettem.
Ha így jött le, személyesen kérek elnézést Sz. Tamástól. Neki amúgy így kommentben is köszönöm a korrekt hozzáálását.
Nem utazok ki, nem veszek ki szobát pár napra, hogy a helyszínen pattogjak, mert nem fér bele sajnos.
De, ha a Toshiba bevállalja, hogy nálam kicsit nagyobb nyomást fejtsen ki egy áruházra, aki a márka termákeit nyilvánvalóan kamu biztososítási szerződésekkel is árúsítja, (aminek nincs meg a megfelelő háttere) akkor köszönöm, élnék a lehetősséggel.
Sz. Tamás 2011.08.25. 10:32:10
igazságos 2011.08.25. 10:57:10
XD
Hát ez nagyon szórakoztató, végre valami.
Sz. Tamás 2011.08.25. 11:09:31
gyufak 2011.08.25. 12:00:29
Utólagos engedelmeddel én is írtam neked, remélem célba ér.
Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2011.08.25. 13:04:57
Sz. Tamás 2011.08.25. 13:30:59
Balint Gyuri bacsi 2011.09.01. 00:04:01
1. en mielott garanciat vasaroltam volna egy aruhaztol megkerdeztem, h hogyan ervenyesithetem. azt mondtak, h az CSAK az adott orszagban. => nem vettem
"Warranty will only be valid in the UK/Ireland, you need overseas warranty if you are going anywhere else."
2. megneztem a commet es mas angliai webaruhazak vasarloi kritikait. eppen ezert letettem analuk valo vasarlasrol. altalaban a panaszkezelesuk abbol all, h nem allnak szoba az ugyfellel vagy ha igen akkor hamis informaciot, feligazsagokat mondanak. arra megy ki a jatek, h hagyja a fenebe.
3. a weblapjaik atverosek. "argaranciat" hirdetnek. talaltam vagy 12 jobb aron levo laptopot es irtam nekik errol e-mailt. valaszlevelukben elismerik, h hazudnak.
"The prices on the website are the correct prices we are selling the items at. We do try and offer the items at the cheapest price possible and we try to stay competitive. On some occasions our prices are more expensive. So I do apologise for any inconvenience that this has caused you"