Anna rokonságától értesült, hogy a hírhedt MLM-es "távközlési" cég, az ACN immár hazánkban is megkezde áldásos agymosó tevékenységét. Amíg megkapjuk az első felháborodott videotelefonos ügyfél panaszát, nézzünk egy egyszerűbb esetet, amikor csak simán a rövidlátó anyósra sóztak rá egy szerződést:
Egy nagyon érdekes élményben volt/van részünk az ACN Communication Hungary Kft jóvoltából. Előrebocsátanám, hogy anyósom vezetékes telefonja férjem öccse nevén van, de egymás mellett laknak, Tibiék a 2-es, anyósom a 3-as szám alatt laknak. A héten érkezett a sógorékhoz egy számla, meg egy "Örömmel értesítjük, hogy ügyfelünk lett" típusú levél az ACN-től. Senki nem tudott semmit, hogy ez mi, amikor felhívtuk a telefonos ügyfélszolgálatot, akkor angolul jelentkezett be valaki (úgy is csöngött, mint Angliában), holott budapesti a szám (06-1-777-90-88).
Kiderült, hogy 73 éves anyósomhoz becsöngetett valaki 2 hete, hogy lépjen át másik telefonszolgáltatóhoz, de ő mondta, hogy nem akar átlépni, ráadásul nem is az Ő nevén van a telefon. Erre azt mondta az illető, hogy jó, akkor írja itt alá, hogy nem akar átlépni. Valószínüleg itt verték át anyósomat sikeresen, mert ki íratna alá egy olyan papirt aminek az az üzenete, hogy "nem akarok veled üzeletet kötni", ráadásul anyósom rosszul lát, így szerintem el sem olvasta mit ír alá. Tehát itt egyértelműen kiderült az üzletkötő szándéka, csak kár, hogy utólag! Persze a legszebb az egészben, hogy semmiféle papirt (pl: az állítólagosan aláírt szerződést) vagy nevet, elérhetőséget nem hagyott az üzletkötő, sőt az állítólag aláírt szerződést sem kaptuk meg!
Tehát most az a helyzet, hogy már az ACN is, és az Invitel is számláz a sogóréknak a telefon miatt úgy, hogy a telefon tulajdonosa, azaz a sógor nem is tudott a szerződésről, anyós pedig nem akart szerződést kötni! Azon felül, hogy az üzletkötő direkt átverte anyósom, kérdés, hogy lehet, hogy a tulajdonos helyett valaki más szerződést megszüntett és egyben köt, mert ugyanis az Invitelnél megszüntették, az ACN-nél meg megkötötték állítólag. Vagy ha Tibi neve van aláírva a szerződéseken, akkor kérdés, hogy az ki hamisította oda.
Ma felhítuk az ügyfélszolgálatott, de mivel angolul jelentkeztek be, letettük a telefon, és a honlapjukon levő kapcsolathoz írtunk reklamáló levelet ... és várunk ...
Az első számla összege 250 forint, nem nagy összeg, de ez egyetlen hívás volt, mert augusztus utolsó hetére számláztak. Ami felháborít még, azon kivül, hogy nem tudok reklamálni, hogyha meg akarjuk szüntetni a szolgálatatást 6000 forintot kellene fizetni, ha nem fizetjük be a számlát előre, akkor 1000 forint büntetést kell majd fizetni. De milyen jogon?
Továbbá ma megnéztem a neten, hogy mi ez az ACN - egy fantomcég, aki MLM mögé bújva épít piramist, szóval egy jó nagy átverés. :(((((
Üdvözlettel
Anna
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.08. 13:12:50
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.08. 13:12:53
Amúgy meg nem kell befizetni a számlákat, akkor majd előkerülnek.
Esetleg feljelentést lehet tenni, mert ez már bőven belefér.
Dr. Kix 2011.09.08. 13:13:26
napalm 2011.09.08. 13:14:34
mire frissítettem már írtatok.
pedig l is olvastam.
hiába, igazságtalan a világ.
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.08. 13:15:59
A boros bige vagyol-e?
A_blogger 2011.09.08. 13:21:45
"A multimilliárdos Donald J. Trump támogatja és ajánlja az ACN társaságot és jövőképünket."
"A billió eurós telekommunikációs piacon tevékenykedő ACN számos munkatársnak segítséget nyújtott már saját üzleti tevékenysége kialakításában: egyszerűen azáltal, hogy az ügyfeleknek előnyösebb, innovatív és jövőbe mutató lehetőséget nyújt az általuk naponta igénybe vett szolgáltatások területén, ezenkívül sikeres fő- és mellékállású üzleti tevékenységet, továbbá rendszeres és értékálló jövedelmet biztosít olyan munkatársaknak, mint Ön."
"Ma az ACN a világ legnagyobb, közvetlen értékesítő vállalata telekommunikációs szolgáltatások területén, de a többi iparágban is vezető társaságnak számít, négy kontinens több, mint 20 országában nyújt szolgáltatásokat elégedett ügyfelek millióinak – és a cég folyamatosan növekszik."
Skodakék Fábia 2011.09.08. 13:25:53
a többi is ijjen bonyolult? mer akkor inkább kommenteket olvasok...
Skodakék Fábia 2011.09.08. 13:30:50
Balint Gyuri bacsi 2011.09.08. 13:32:53
Probalkoznak csak penzt lehuzni rolatok. Undorito csurhe.
Ne is keresd veluk a kapcsolatot. Egyszeruen ne vegy tudomast roluk.
Ja, es jelentsd is fel oket!
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.08. 13:38:24
Az a baj,hogy két "szolgáltató" is próbálja róluk lenyírni a gyapjút.
Taurusz 2011.09.08. 13:38:30
"2-es, anyósom a 3-as szám alatt laknak"
Most akkor hogy? Egymás mellett, vagy egymással szemben? Vagy ott már görbül a tér, görbül az utca?
Skodakék Fábia 2011.09.08. 13:38:47
valaki más szerződést megszüntett és egyben köt, mert ugyanis az Invitelnél megszüntették, az ACN-nél meg megkötötték állítólag"
most akkor mi van? A Tibiék igazán bekommentelhetnék most hol tart a zügy
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.08. 13:40:50
Ahol a 71-gyel szemben vagy a 74, vagy a 26 van, ott szerintem nem meglepő a 2-es a 3-as mellett, még akkor sem, ha a másik oldalon kéne lennie :D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.08. 13:42:18
qtyqruty 2011.09.08. 13:44:17
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.08. 13:47:07
@birka0000: "anyósom vezetékes telefonja férjem öccse nevén van" - vagy nem ismeri a "sógor" szót, vagy csak a lyuksógorra használja.
Rosszindulatú Vászka 2011.09.08. 13:47:14
A férjem öccse meg magyarul a sógorom.
Sztem a Sógor kezdjen levelezésbe az iletékes hivatalokkal és szervekkel. Ha csak simánnem fizet és várja a hiriget, az sokkal macerásabb lehet neki a végén, mindenesetre hevesen reklamáljon, de ne fizessen, mert az ráutaló magatatrás, de mindenképpen éljen ellenvetéssel.
Rosszindulatú Vászka 2011.09.08. 13:49:15
Kedevs Anna!
Mi kérünk elnézést!
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.08. 13:49:31
@qtyqruty:
Vagy például a társasházaknál. Tibi a fődszint 2-be lakik,az öreglány meg a fődszint 3-ba.
igényes 2011.09.08. 13:51:06
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.08. 13:51:08
Taurusz 2011.09.08. 13:53:01
Szelid sunmalac 2011.09.08. 13:54:27
S1lver 2011.09.08. 13:55:32
tehat az anyos irta ala, aki nem vonal elofizetoje es nem is meghatalmazottja -> papir mehet a kukaba.
pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2011.09.08. 13:56:56
És végül egy gonosz: ha az ACN ennyire nagy, hogy Donald Trump is ajánlja meg milliárd eurós árbevételű (angolban a billion = milliárd), miért nem veszi meg a cég kompletten Magyarországot? Vagy legalább önmagától létrehozna itt egy céget, az elkezdené kiépíteni az infrastruktúrát, marketing-stratégiát készítene, reklámoztatna, munkahelyet teremtene, stb? Miért kell a sokakat elrettentő MLM-mel szétszarni egy elsőre korrektnek tűnő bizniszt, hacsak nincs rejtegetnivalója?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.08. 13:57:05
H nem a nagyi nevén van a teló, akkor mindegy, aláírta-e...
qtyqruty 2011.09.08. 13:57:29
samcro 2011.09.08. 13:57:52
Alatta meg: "Csökkentse telefonköltségeit..." és ugyanaz a telszám volt megadva, mint a felette lévő álláshirdetésesben.
Gondoltam, hogy ez valami átbaszós cég, de most már tudom.
Mondjuk nemrég rokon vett bioptoron lámpát a zepternél 460.000-ért (mire kifizeti, 6xx.000 lesz belőle), na, az is megér egy misét.
Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2011.09.08. 13:58:21
Érvénytelen a szerződés, ha a törvényben meghatározott valamilyen oknál fogva nem alkalmas a kívánt joghatás előidézésére.
Az érvénytelenségnek két fő formája van, a semmisség és a megtámadhatóság.
A szerződés megtámadhatósága azt jelenti, hogy a szerződés keltétől számított egy éven belül a sérelmet szenvedett fél, és az, akinek a megtámadáshoz törvényes érdeke fűződik írásban a törvényben meghatározott okokra hivatkozva megtámadhatja a szerződést. A másik fél írásbeli tájékoztatása kötelező, ennek eredménytelensége esetén pedig a bíróság előtt kell haladéktalanul érvényesíteni az igényt. Sikeres megtámadás esetén a szerződés a keletkezésére visszaható hatállyal, tehát visszamenőlegesen válik érvénytelenné.
Megtámadásra vezető okok:
- Tévedés, megtévesztés"
A többi részlet itt nem játszik.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 14:00:12
2) Agyérelmeszesedéses mamikát gyámság alá venni. Ingatlan vagyonát másra átiratni. Gyereke haszonélvezetét ingatlan nyilvántartásban rögzíteni. Bármit olvsatlanul aláír, és példányt se tart meg belőle.
Olcsón megúszták, még ha a 6 rugót ki is kell pengetni. Tanulópénz. Mehetett volna a ház/lakás is.
S1lver 2011.09.08. 14:01:43
Skodakék Fábia 2011.09.08. 14:01:55
ON :
Én egyébként a Tibi helyében marhagyorsan rárakatnék valami jelzálogot a mama lakására mielőtt a maffia kideríti honnan jött a levél. Neadjisten ha apróbetűsen elé rakjnák a zadásvételit.
Tisztára Smittpali...
qtyqruty 2011.09.08. 14:03:53
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 14:04:22
Jól mondod. És így az emberek félnek bármi változástól. Ezért fizetnek a helyi hívásra 5 Ft-ot, távhívásra 10-et, külföldre százakat, mikor mindez jobb helyeken percenként 1 Ft alatt van.
Jimbo75 2011.09.08. 14:05:02
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.08. 14:07:22
A spamben kapott ajánlatok nagy része is jó biznisznek tűnik egy újszülöttnek :D
Sőt, némelyik MLM is.
Eric_Cartman 2011.09.08. 14:07:46
.lll. 2011.09.08. 14:18:17
oson a foson
az Ósanba.
Írta anyósom fiának a harmad unokatestvére nagybátyjának az alsó szomszédja verse
L2007 2011.09.08. 14:19:23
Mamika módosíthatja másvalaki szerződését? Vagy szerződhet helyette?
Az ACN mutassa be a sógor által aláírt meghatalmazást, hogy anyukája szerződhet helyette.
victor vacendak 2011.09.08. 14:23:17
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2011.09.08. 14:24:21
bazzmeg!!!!! mintha késsel vagdosnának ahogy olvasom. űűűűűűááááhááá:(((
A_blogger 2011.09.08. 14:25:50
É2I 2011.09.08. 14:30:51
Hallod sün, meló van!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.08. 14:34:34
Rosszindulatú Vászka 2011.09.08. 14:34:56
labi 2011.09.08. 14:36:40
megamenn 2011.09.08. 14:38:37
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.08. 14:40:30
Az ACN Potenciális Jövedelmet Biztosító Kompenzációs Terve
Az ACN Kompenzációs Terve egyedülálló a multi-level marketing iparágban. Az ACN-nél Ön határozza meg jövedelmét, és eldöntheti, hogy kisebb vagy nagyobb szintű jövedelmet kíván-e elérni. Az ACN kompenzációs terve páratlan az iparágban – az üzleti növekedést elősegítő azonnali bónuszszerzési lehetőség hosszú távú jövedelem kialakításával párosul, amely megváltoztatja az Ön életét. Eljött az idő, hogy Ön végre annyit keressen, amennyit megérdemel!
Ha az Ön segítségével az ügyfelek pénzt takaríthatnak meg az általuk már igénybe vett szolgáltatásokon vagy olyan új technológiákat ismerhetnek meg, mint pl. az innovatív ACN Videótelefon, Ön mindaddig jövedelemhez jut, amíg az adott személy az ACN ügyfele, vagy amíg a létrejött megállapodás érvényben van. Ez a rendszeres jövedelem előnye.
És ha Ön másoknak is megtanítja ugyanezt, akkor Ön az általuk végzett tevékenység után is jövedelemben részesül. Ha Ön minél több embert megtanít, annál nagyobb lesz a szervezete, és így még több pénzt kereshet.
Az ACN Önt is várja! Ne Álmodozzon, Kezdjen Élni!
Köszönjük, hogy érdeklődik az ACN üzleti lehetősége iránt. Örömmel nyújtunk Önnek további információkat, és lehetőséget biztosítunk arra, hogy Ön megismerje ezt a figyelemreméltó lehetőséget.
Ha szeretne többet megtudni az ACN Lehetőségről, kérjük, vegye fel a kapcsolatot azzal a Független ACN Képviselővel, aki Önt erre az oldalra irányította, vagy hívja az ACN Képviselői Szolgálatot a 06 1 777 9089 számon.
Ha ez az első kapcsolatfelvétele az ACN vállalattal, kérjük, kattintson ide.
A kereskedelmi ügyletek résztvevői vagy promóterei nem beszélhetnek rá senkit kifizetés teljesítésére mások bevonásán keresztül szerzett előnyök ígéretével. Ne vezessék Önt félre olyan ígéretek, amelyek szerint könnyen elérhetők magas bevételek.
Az ACN üzletből csak ügyfélszerzés útján generálható jövedelem. Az ACN független képviselőinek sikere nem garantált, hanem egyedi erőfeszítéseik eredménye. Az ACN Független Képviselőnek jövedelme nem garantált, és nem minden ACN Független Képviselő válik nyereségessé.
egggyüttműködő partner 2011.09.08. 14:42:57
janikahhh (törölt) 2011.09.08. 14:43:46
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.08. 14:47:36
Hallom ám!
Amúgy most akkor a sógornak az anyósa a gyilkos?
Vagy hol tartunk?
GGG77 2011.09.08. 14:47:43
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.08. 14:51:41
- Ha Tibi lakik a 2-ben, az anyós a 3-ban,
akkor hányassal kezdődik a számozás?
- Mennyit kellene fizetni, ha az anyós lakna a 2-ben?
- Ki foglalkozik az ACN-nél szoptatással?
Megannyi kérdés, amire a posztból nem kapunk választ...
qtyqruty 2011.09.08. 14:52:46
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.09.08. 15:00:39
herk 2011.09.08. 15:05:57
"...de végül a fia testvérének az apja " =/= férje, mert az ő saját maga :-)
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.08. 15:06:30
Ha netén Tibi meg az öreglány egy emeleten laknak, akkor ki kell ütni a falat a két lakás közt,oszt jó.
Zsvars 2011.09.08. 15:08:49
Az Invitelt felmondani, és egyszerre számlát kapni nem lehet.
2 eset van:
1. Az Invitel adja Nálatok a "drótot" - azaz fizikai hálózatot ők építették ki. Ekkor az előfizetési díjat fizeted az Invitel felé, a forgalmi díjat pedig az ACN felé.
2. Ha nem az Invitel a főszolgáltató, hanem pl. a T-home, akkor az ACN az Invitel helyére lépett - azaz több kettős számlát nem fogtok kapni.
Plusz info:
Nézd meg a percdíjakat a két esetben, ha olyat hívtok, akinél van ACN előfizetés (analóg, és nem digitális) akkor az ingyen van, ha meg nem ACN számot hívsz percdíjak megmondják melyik a jobb. Van egy négy jegyű kód, amit ha a telefonszám elé beüt, akkor az alapszolgáltatós csomagban mennek ki a hívások - ilyenkor semmit nem kell ACN felé fizetni. (a havi egy hívás az aktivitás feltétele ahhoz, hogy ingyenes maradjon az egymás közötti beszélgetés, havi egy hívás nélkül meg lehet tartani felmondás nélkül, és nincs szankció).
A módszer egyébként valóban gusztustalan, de nem a céget minősíti meglátásom szerint.
És az ilyen módszert egyébként tiltja is a cég.
A telefonszámról vissza tudják keresni, hogy melyik üzletkötő adta le - az ACN-nél is adjátok le a panaszt, hogy kizárják ezt a gerinctelen köcsögöt.
A szám, amit hívtok jó - én mondjuk elég gyakran hívom - és külön kell választani az angol nyelvű kezelőt - figyelmesen hallgassátok végig a szöveget, és akkor tudjátok hogyan juttok el a magyar nyelvűhöz.
Anyósod telefonjáról az ACN központi számát (a négy jegyű kód nélkül) ingyen hívjátok, mert az is ACN csomagos...
Skodakék Fábia 2011.09.08. 15:09:24
esetleg elküldeni tanyára
ott most lassan de biztosan épül a júpíszí
megamenn 2011.09.08. 15:12:33
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.08. 15:15:41
Vagy jó erősen becsapni az ajtót, akkor kidől a fal is!
Az antennás kábeltelefon előnyeiről esett már szó?
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.08. 15:18:42
Már ott bukik a dolog, hogy normális cég nem MLM modell alapján terjeszkedik.
qtyqruty 2011.09.08. 15:19:27
Vagyis továbbra is két szálát fogtok kapni, csak nem az Inviteltől és az ACN-től, hanem a T-home-tól és az ACN-től.
Akkor most hol van a korrekt tájékoztatás?
TiZ 2011.09.08. 15:20:23
qtyqruty 2011.09.08. 15:21:50
Skodakék Fábia 2011.09.08. 15:22:41
magician 2011.09.08. 15:22:42
qtyqruty 2011.09.08. 15:23:14
Bambulka 2011.09.08. 15:23:56
elwood 2011.09.08. 15:24:42
aláírt szerződés jogán
a mammert nyakonvágni, hogy ne írjon alá hülyeségeket, a szerződést megpróbálni udvariasan megszüntetni, vagy ügyvéddel,
de alapban, ha van egy aláírt megrendelés azért nem biztos, hogy egyszerű
Skodakék Fábia 2011.09.08. 15:24:56
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.09.08. 15:25:44
TiZ 2011.09.08. 15:28:03
- Üdvözlöm, Tibi vagyok az itt lakó anyósa. Bejön egy percre? (bájos mosoly)
Szerinted hány másodperc alatt futná a száz métert?
lordjim 2011.09.08. 15:29:14
megamenn 2011.09.08. 15:31:48
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.08. 15:32:14
Ennek roppantmód örülünk.
De hányas szám alatt laksz?
@elwood:
Ha az anyós írta alá, akkor a Tibinek nem kell fizeteni.
A kedves mama más módon fog meglakolni.
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.08. 15:32:35
Milyen marketingduma ez :D:D:D Az ACN titokban már felvásárolta az AT&T-t is. :D:D:D
megamenn 2011.09.08. 15:33:37
Skodakék Fábia 2011.09.08. 15:35:28
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.08. 15:36:20
Rákérdezek:
Ő a Tibi szomszédja?
Bambulka 2011.09.08. 15:37:02
L4C| 2011.09.08. 15:38:07
TiZ 2011.09.08. 15:38:31
Erre a molla fog egy botot, és jól elveri lányát, majd így szól hozzá.
- Menj haza, és mondd meg a férjednek, egy mollát nem lehet megalázni. Ha ő megveri a molla lányát, a molla megveri az ő feleségét.
Bambulka 2011.09.08. 15:38:43
Skodakék Fábia 2011.09.08. 15:42:44
Sokorai_Atala 2011.09.08. 15:43:19
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 15:43:44
Fogadjunk, hogy van valami alapdíj is ebben.
4 havonta 3000 forintért heti 300 percet beszélek. És utána is nagyon baráti áron.
2 Ft/perc, nuku alapdíj. Budapest, vidék, Franciao, Amerikába is.
TiZ 2011.09.08. 15:44:37
Atala, add ki te albérletbe :-)))
voodoux 2011.09.08. 15:46:09
Bad Request (Invalid Hostname)
:D
Sokorai_Atala 2011.09.08. 15:47:49
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.08. 15:48:48
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 15:49:48
Mamika módosíthatja másvalaki szerződését? Vagy szerződhet helyette?"
Te olvasol is néha, vagy csak írsz. Milyen szerződést???
Átfogalmazom: ha a mamika látatlanba aláír bármit, aláírhatja a házának az eladását is. Adásvételi, nem szerződés.
Zsvars 2011.09.08. 15:50:13
mert ők mlm-ként kezdték.
Amelyik cég az ügynökeinek jutalékot fizet már félig mlm, ha megspékeli azzal, hogy fennt tart igazgatóságot, ahol az igazgatók a saját embereik teljesítménye után kapnak lóvét, az is mlm.... (csak nem olyan mély).
utóbbira gyakorlatilag az összes biztosító példa...
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.08. 15:51:08
(Bocsánat az előzőért, csak segítek a guglinak releváns ACN-találatokat gyűjteni...)
magician 2011.09.08. 15:51:38
Nos, a hoppánál nekem spec 2590 az alapdíjam 2 év hűseggel.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 15:53:02
Zsvars 2011.09.08. 15:53:29
A Hoppá havonta 3000 Ft.
Az ACN2ACN ingyen van.
Utóbbi mellé bármilyen csomag tehető a T-home-tól.
A T-homenak van minimál csomagja, havi 1000 Ft.
Ez így akkor 1000 Ft.
Nyílván mindenkinek meg kell találni azt, ami igazán neki való - és lehet, hogy az nem az ACN csomag.
Még egy plusz: 1 hívás max 1 óra a Hoppánál, ha túlléped, akkor az egész órát kiszámlázzák.
ACN esetén mind a 3000 percet lebeszélheted egyszerre....
Én egyébként 700 Ft-ot fizetek a telefonomért.... (merthogy mobilt mobilról hívunk...)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 15:54:28
Zsvars 2011.09.08. 15:55:58
Az ilyen alternatív szolgáltatóknál a vonalbérletet mindig az alapszolgáltatónak fizeted (előfizetési díj), a forgalmat pedig annak, akin keresztül kimegy a hívás.
Ha így nézed, akkor darabra kettő a számla.
Azért nem mindegy, hogy ugyanazért a telefonért 1 számla összege 4-5000 (hoppával 3000) Ft, vagy 2 számla 1000 Ft.
Cégeknek pedig nem működik a Hoppá, de az ACN-es igen!
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 15:56:21
- Egy!!!
A ló megint megbotlik.
- Kettő!!!
A ló harmadjára is megbotlik.
- Három!!!
Leszáll a cowboy és a felesége. A cowboy lelövi a lovat. Azt mondja erre a felesége:
- Miért tetted ezt szegény lóval???
- Egy!!!
qtyqruty 2011.09.08. 16:00:09
Zsvars 2011.09.08. 16:02:48
Nyilván az ACN akkor 0, ha ACN csomagosokat hívsz, de miért ne kötnéd meg, ha egyszer se havidíja, se egyebe nincs? (és még az alapszolgáltatónál esetleg vállalt hűségidőt sem bántja).
Ha pedig olyanokat akarsz hívni, akiknek nincs ACN-jük, akkor belföldi vezetékesre tudsz tenni még 1100 Ft-ért 3000 percet az ACN-nél.
Második verziónál valóban a két számla már 2100 Ft, de az még mindig nem 3,4,5 ezer..
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.08. 16:05:27
1. "No, mielőtt nagyon elkezded szidni a céget. Egy "képviselő" verte át anyósodat. Nem a cég."
- A képviselő a cég ( ACN ) képét viseli, annak nevében és meghatalmazásából jár el. Kivétel nélkül. Válogassa meg a cég, hogy kiket vesz föl, és képezze ki őket rendesen! Ja, hogy az drága? Az olcsó szolgáltatók nem megbízhatók.
2. "A telefonszámról vissza tudják keresni, hogy melyik üzletkötő adta le - az ACN-nél is adjátok le a panaszt, hogy kizárják ezt a gerinctelen köcsögöt."
- Miért pont azt az egy szerencsétlen "gerinctelen köcsögöt" zárják ki? Mi lesz a többivel?
EMP 2011.09.08. 16:06:21
A masik meg, hogy utcan alairni soha semmit senkinek. Adjon szorolapot meg egyeb info anyagot amit majd atolvasok, aztan ha akarok szerzodest kotni akkor majd en felhivom.
Addig meg tunes.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.08. 16:07:59
qtyqruty 2011.09.08. 16:09:05
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 16:10:06
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.08. 16:13:46
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 16:13:48
Teljesen elment az eszed???
Össze fogunk veszni, ha így folytatod.
Zsvars 2011.09.08. 16:15:53
Ott aztán igazán sok volt a hozzá nem értő, vagy szándékosan kárt okozó. És ott nem arról szólt a történet, hogy a legnagyobb kár, amit okoznak az, hogy 1 éven keresztül négy számjeggyel többet kell ütni a telefonszámoknál, és akkor rendben kimegy a hívás.
Ott hagytam akkor a céget, mert nem tetszett ez a mentalitás - holott azt sem a cég akarta megvalósítani, hanem az egyes üzletkötők tették, amit.
Ellenőrzésnél, meg vizsgáztatásnál mindig lehet jó pofát vágni, és jól viselkedni - a próbavásárlót meg könnyű felismerni.
Az MLM egyébként szépen lassan le fog tisztulni, és a nem hozzáértők kikerülnek.
Az én ACN csapatomban sokkal lassabban haladók, de végsőkig korrektek vannak - nem is volt még panasz, egyetlen ügyféltől sem.
Mint olvashattad, most is azon vagyok, hogy leírjam a bloggernek a megoldást, amivel el tudja kerülni a további kárt. (persze, ha tényleg nem jön ki jobban.)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 16:17:08
Nem tisztem az MLM-et védeni, meg amit ismerek, azt rühellem is, de nincs igazad.
Az MLM eleve egy jó ötlet, kizárni az ár feléért felelős kis- és nagykereskedőket.
Szerinted a bolti eladók mind idióták.
Zsvars 2011.09.08. 16:17:17
mondjuk ezek legalább drágák, de szarok... (legalábbis nálam heti egyszer 1 napig biztos nincs internet...)
magician 2011.09.08. 16:18:00
Zsvars 2011.09.08. 16:18:55
Az MLM azért megy így, különösen Mo-n, mert mindenki azt hiszi, hogy arról szól, hogy szépen beregisztrálok, és minden hozzáadott munka/önképzés/stb. nélkül dől a lé...
csak ez kurvára nem így van...
Utánajáró75 2011.09.08. 16:22:32
Végigolvasva a kommenteket rájöttem, hogy sokan olyan dolgokról mondotok véleményt amiről fogalmatok sincsen.
Hozzáteszem: Nem vagyok ACN munkatárs!
És nem is szeretnék személyeskedni és senkit nem akarok megbántani. Viszont a nagymamám kötött az általatok ócsárolt céggel szerződést és a telefonszámlája 5100Ft helyett 2600Ft.
Akkor kamu a cég vagy nem? Működik az általuk ajánlott szolgáltatás vagy nem?
A legelső bejegyzéshez csak annyit, hogy a cég képviselője egy tudatlan ember lehetett, aki gerinctelen módon próbálta eladni a szolgáltatást. Az pedig természetesen igaz, hogy nem írok alá olyat amiről nem tudom hogy mi is az.
Pl. Tudjátok mitől piramis a piramis:
http://www.youtube.com/watch?v=csWwc7HhUx8&feature=player_embedded#!
Én alkalmazott vagyok egy cégnél. Na az pl. egy tipikus piramis. :) A nagyfőnök kaszál én meg aprópénz keresek. :)
Nem találni semmit a www.acn.com-on? Talán nem az a weboldaluk címe???
Zsvars 2011.09.08. 16:25:16
A Hoppá egyébként mivel internet alapú, nem megy anélkül, hogy lenne internet szolgáltatásod is - márpedig ha már van internet szolgáltatás, akkor az egy szolgáltatás, ami mellé már köthető dupla kedvezménnyel az a bizonyos 1250 Ft-os csomag, amit reklámoznak ( és a dupla kedvezménnyel már csak 1000 Ft...)
Zsvars 2011.09.08. 16:28:35
Egyébként pedig Voip a Hoppá. Olvasd el a leírást a T csoportnál.
Szerinted miért adják ilyen "olcsón".
A végződtetési díjakat nekik is ki kell fizetni.
Egyébként újra elmondom, hogy T ügyfél maradsz az ACN mellett, a vonalad is a T, a beszélgetések is a T vonalán mennek, csak a percszámlázást kapod az ACN-től. Nagyanyám például úgy beszél, hogy ha engem vagy a család többi (ACN-nel rendelkező) tagját hívja, akkor az ACN-n megy ki vonalas szám esetén a hívás, ha 30-ast hív, akkor pedig beüti a 1515-öt elé, és már a hoppán megy ki ingyen.
Ha majd lejár a hűségideje a hoppára, akkor alapcsomagra vált.
ennyi...
Rózsahegyi László 2011.09.08. 16:29:34
Már jó ideje az ACN független képviselője vagyok. Ami veletek történt felháborító. Az ACN nemcsak, hogy tiltja az ilyet, hanem még azt is előírja, hogy az üzletkötők kizárólag saját baráti, ismeretségi körükben dolgozhatnak. A jó hír az, hogy annyira buta volt az illető, hogy a szerződés beküldésével bizonyítékot szolgáltatott az illegális, egyébként a magyar törvényeket is sértő tevékenységéről.
A telefonszámot kb. 5000-en használjuk, úgyhogy annak jónak kell lenni: Tel: 06 1 777 9088 (A holland központban szól, mert ott van minden európai ország ügyfélszolgálata egy helyen)
Ha gondod van írj és segítek elintézni.
Végezetül pedig had mondjak pár szót erről az ACN-ről, amit már többen lelőttek, felakasztottak és vízbe fojtottak, mielőtt a nevét is kimondhatta volna. Az ACN képviselők, velem együtt sima üzletkötők! 4 kontinensen 23 országban segítünk a helyi szolgáltatóknak ügyfeleket találni. Van az ACN-nek saját szolgáltatása is, de nem ez a fő.
Ezt a piramis dolgot azért sikerült kitalálni valakinek, mert valóban, ha alakítok egy csapatot, akkor az ő szerződéseikből is jár pénz. Ezt a modellt rengeteg cég használja, mint például biztosítók is. Ha ez a piramisjáték, akkor a munkahelyem is az, mert van egy főnök felül, mi hordjuk neki a pénzt, aztán ő meg visszaadja egy minimális részét hónap végén.
Tehát a lényeg nagyon egyszerű, mi viszünk egy ügyfelet, a szolgáltató meg fizet érte. A ti mobil számlátokból is kap jutalékot az a bolt, ahol kötöttétek a szerződést, ezek ugyanis magán kézben lévő boltok. Nem gondolom, hogy mi rosszabbak volnánk.
Nekem a Vodafon számlázott túl, aztán meg a UPC váltott műholdat, hogy 3 hónapig csak fizettem és nem volt adás. Sajnos mindenhol vannak ilyen gondok, de azért még nem akarnám, hogy bezárják őket, mert akkor egy nap alatt nem maradna egy szolgáltató sem. Egy másik példával, biztosan találnátok olyan embert is, aki a ti kedvelt autó márkátokról mondaná el, hogy miért nem szabad megvenni.
A tisztességes ACN képviselő mindössze elmegy egy ismerőséhez vagy barátjához és elkéri a számláját, ha mód van rá, akkor az ACN-en keresztül köt neki egy jobbat. A cég 18 éve működik. Nyugat-Európában egy évtizede. Komolyan gondoljátok, hogy egy Svájc vagy egy német hatóság nem vágta volna már rég ki őket, ha gond lenne velük? Mi a legtöbben csak egy kis pénzt szeretnénk keresni a régi munkánk mellett. Higgyétek el, hogy nem 5000 gonosz, rosszindulatú ember szövetkezett. Az ACN csak egy lehetőség, ahogy a mobil telefont sem kell venni, ha nem akar valaki, úgy a mi szolgáltatásaink is annak valók, akinek segítenek spórolni egy kicsit. Az ACN nem talált fel semmi csodát, soha nem állította, hogy a legjobb vagy a legolcsóbb lenne, és olyan terméket sem ajánl, ami mindenkinek jó lenne. Egyszerűen azért, mert ilyen nincs. Nézzetek tehát úgy ránk, mint bármely boltosra, akinél telekom. szolgáltatást lehet venni, csak nekünk nincsen boltunk.
Nagyjából ennyi. Ha valakinek gondja akadna még egy ilyen gengszterrel, mint Annának, akkor egyből írjon aztán együtt elintézzük, hogy csalásért elkapják. Én is nagyon mérges vagyok érte, hogy mindenhol feltűnik előbb utóbb, egy ilyen nem is mondom mi.
magician 2011.09.08. 16:35:47
qtyqruty 2011.09.08. 16:36:01
"A Hoppá egyébként mivel internet alapú, nem megy anélkül, hogy lenne internet szolgáltatásod is - márpedig ha már van internet szolgáltatás, akkor az egy szolgáltatás, ami mellé már köthető dupla kedvezménnyel az a bizonyos 1250 Ft-os csomag, amit reklámoznak ( és a dupla kedvezménnyel már csak 1000 Ft...) " - Ezt honnan veszed???
www.t-home.hu/lakossagi/telefon/dijcsomagok/hoppa/hagyomanyos_telefon
Lap közepe táján keress egy olyan sort, hogy "Ha nincs több T-Home szolgáltatása"! Némá! Oda van írva, hogy önmagában is lehet rendelni.
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.08. 16:37:49
Zsvars 2011.09.08. 16:41:41
vagy
olcsobban.acnrep.com (ez a sajátom:))
a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2011.09.08. 16:44:06
és egymás között ingyenes.
Zsvars 2011.09.08. 16:45:02
Zsvars 2011.09.08. 16:46:06
Újra elmondom: én 700 Ft-ot fizetek a telefonért.
Van még kérdés?
a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2011.09.08. 16:46:48
(a rohadékok nemrég emelték meg! 0 Ft volt)
qtyqruty 2011.09.08. 16:47:40
Utánajáró75 2011.09.08. 16:49:15
vagy
olcsobban.acnrep.com (ez a sajátom:))
Köszi. Én tudom a helyeset. :)
Azt csak arra írtam, hogy fent valaki megjegyezte, hogy:
"hűha www.acn.com -ra ez:
Bad Request (Invalid Hostname)"
Nem minden weboldal=http://www.acégneve.com. :)
Rózsahegyi László 2011.09.08. 16:50:06
Vannak azért pozitív példák is. Az AVON pl. 125 éve csinálja az MLM-et és a világ legnagyobb kozmetikai cége lett.
Igazad van, nem sok ilyen sztori van. Olyanok az MLM cégek, mint bármely vállalkozás a világon. 95% megszűnik 2 éven belül. Ettől azonban még nem merném senkinek azt mondani, hogy ne kezdjen el egy vállalkozást. Ha ügyes és talpraesett, és ha valóban hajlandó megfizetni az árát, akkor sikeres lehet. Én mondjuk személy szerint soha nem mennék bele, hogy krémekkel meg táplálék kiegészítőkkel rohangáljak, de akinek ez bejön az nyugodtan csinálja, engem aztán nem zavar. Az ACN azért egy kicsit más. Az ügyfélnek már meg van kötve a szerződése, mi csak átkötni szoktuk egy kedvezőbbre, vagy választhat egy modernebb, Internet alapú telefont is, ha neki az tetszik. Ezt fel tudom vállalni, mert nem érzem tukmálásnak.
Olyan ez az egész ACN hisztéria, mint mikor a rómaiak elkezdték terjeszteni, hogy a keresztények csecsemőket dobálnak a kútba...
Utánajáró75 2011.09.08. 16:56:46
Egy rossz esetből miért mondja mindenki (leginkább akinek nincs reális rálátása) azt, hogy szar? Pl:
Fent említett nagymamámra több mint 10 éve havi 395 Ft-ot számlázott a telefonszolgáltatója "készülék használati díj" gyanánt. Retro piros kommunizmusból származó tárcsás telefon. Gondolom mindenki ismeri. :)
Azt elfelejtette kedves szolgáltató mondani, hogy ha a készülék idősebb 10 évnél akkor egy egyszeri díjért meg lehet vásárolni! Felhívtuk őket és láss csodát: Tényleg meg lehetett vásárolni. 295 Ft-ért! Ha csak 10 évvel számolok:
10*12*395=47400 Ft. Akkor a szolgáltató szar? Kezdjük el nyilvánosan fikázni? Esetleg nem kellett volna ezt is kommunikálnia a szolgáltatónak?
u.i.: Ha van valakinek ilyen régi telefonja a fenti infó jól jöhet. :)
Rosszindulatú Vászka 2011.09.08. 16:58:35
Zsvars 2011.09.08. 17:01:37
pjm 2011.09.08. 17:02:37
a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2011.09.08. 17:02:37
Utánajáró75 2011.09.08. 17:03:12
Azt nem mondtam, hogy nincs másik kettő telefonja ami modernebb. :)
Meg hát a nagymamám meg a telefonos ügyfélszolgálat. :)
Ha boldogult volna velük, akkor nem fizetett volna nekik 5000 Ft felett. :)
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.09.08. 17:03:22
Zsvars 2011.09.08. 17:06:11
Egyébként nem csak BP-n elérhető a Digi?
qtyqruty 2011.09.08. 17:08:58
A versenytársakat alaposan feltérképezted.
Rosszindulatú Vászka 2011.09.08. 17:10:36
@Utánajáró75: Nagymamák csudalények, a miénk is gyárt sok problémát, dehát evvan, mink se leszünk eszesebbek, ha megéjjük.
Zsvars 2011.09.08. 17:12:00
A T egyébként nem is versenytárs. És amíg én 700-ért beszélek, addig tudok mit mondani.
Gyerekem van, munkahelyem van, mellékállásban csinálom, ez meg egy állandóan változó piac ( a telekomm.)
én elmondom, hogy mit tudunk nyújtani, korrekt tájékoztatás keretében, oszt vagy jobb, vagy nem jobb.
Ennyi.
Nyilván nem mindenkinek jobb, sebaj, van más szolgáltatásunk ( és lesz is).
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 17:13:44
Én ddig csak okosodtam, és nincs sok már hátra.
qtyqruty 2011.09.08. 17:14:38
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 17:15:31
Hát az a legfelkészültebbeken is ki tud fogni, nem csk egy csökkent nagyin.
a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2011.09.08. 17:16:12
nem csak budapest: digi.hu/megrendeles
a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2011.09.08. 17:18:07
alekiborg 2011.09.08. 17:39:11
a voip egy hang adatatviteli protokoll, egy eljaras, voice over ip, tudod
a hoppa meg egy dijcsomag, egy szempont a szamlazasnal
eleg szakerto lehet a csapatotok, ja
Rózsahegyi László 2011.09.08. 17:53:23
Rózsahegyi László 2011.09.08. 17:55:18
magyar ember teli szájjal 2011.09.08. 18:07:27
alekiborg 2011.09.08. 18:07:32
a kollegaid viszont ugy nez ki, hogy nem
Rózsahegyi László 2011.09.08. 18:17:11
Lehet, hogy rosszul tudta, biztos még most tanulja. Most akkor lőjük a Dunába? Te biztosan 100%-os tudással rendelkezel a szakmádba? Ez az egész most már nem a logikus érvek összecsapásáról szól, hanem valami másról, ami még senkinek nem hozott se eredményt, se boldogságot...
alekiborg 2011.09.08. 18:21:04
Zsvars kollegad idejott okoskodni, hogy o ezt meg azt is tudja, "ez az info resze"
ha valamihez nem ertek, nem okoskodom a temaban (de foleg nem dolgozom)
ennyi
Rózsahegyi László 2011.09.08. 18:23:32
Rózsahegyi László 2011.09.08. 18:28:49
A beírásaid alapján nem vagy egy IQ hiányos valaki. Nem tudnánk emberien "beszélgetni"? Biztos mindenkinek megvannak a maga értékei és hibái egyaránt...
magyar ember teli szájjal 2011.09.08. 18:34:20
ormotlan 2011.09.08. 18:34:52
SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM
Strössner_Alfréd 2011.09.08. 18:42:37
Elképzelem ahogy az irodában megy az eligazítás:
- Gyerekek! Valami paraszt sározza a Céget! Regeljetek, és írjatok valami meghatót!
- Ok, Főnök! Megvédjük a mundér becsületét!
a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2011.09.08. 18:48:35
az ügynök igen.
igazságos 2011.09.08. 18:57:31
Azt mondani valakinek, hogy akkor ha azt akarja, hogy ne szerződjünk, itt és itt írja alá, ez zseniális, kéremszépen. :)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.08. 18:58:35
Legegyszerűbb úgy magyarázni, hogy internet kell hozzá.
Ugyandehogy (törölt) 2011.09.08. 18:59:19
megamenn 2011.09.08. 19:05:21
sokatkeress 2011.09.08. 19:07:44
És aki napi 12- 14 óra munkából nem él meg a 2 műszakban az nem szánalmas?
Ugyandehogy (törölt) 2011.09.08. 19:09:30
Sasfióka 2011.09.08. 19:12:31
Nálunk konkrétan az EGÉSZ FALUT lőtte be azzal egy üzletkötő, hogy HA NEM ÍRJÁK ALÁ A SZERZŐDÉST, megszűnik az Invitel. Most jöttek meg az első számlák, mindenki mondja lefelé - az ACN javára legyen mondva, hogy felveszi a panaszt, azonnal törli a CPS-t, a kiszámlázott hívásokat NEM KELL kifizetni, tehát a számlát is lesztornózza, erről levelet is küld, hogy le lett zárva a szerződést, feltesz az üzletkötésre vonatkozó információkat, majd tájékoztat, hogy eljárást indít az üzletkötő ellen. Tehát van náluk rá protokoll, azon a számon elérhetőek, amit hívott a posztoló is.
megamenn 2011.09.08. 19:18:52
Rózsahegyi László 2011.09.08. 19:27:47
A hozzászólásaitokkal megtettétek azt a szívességet nekem, hogy bemutattátok, mennyire szabad komolyan venni a véleményeteket, egy véletlenül ide látogatónak! :)
Jó éjt!
alekiborg 2011.09.08. 20:06:25
1 sorral alatta irtam, hogy voice over ip
ertsd: tudom, hogy mi az a voip
viszont a hoppa nem feltetlenul voipon megy, ezert volt a kerdes az acn nagyszeru uzletkotojehez
olvass a sorok kozott, ne csak irj
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.08. 20:08:41
szerintem leginkabb meg a panelekben.... vagy mar az nincs is otthon?
vernal 2011.09.08. 20:23:11
Megdobbent 2011.09.08. 20:42:46
Rosszindulatú Vászka 2011.09.08. 21:07:59
Rózsahegyi László 2011.09.08. 21:29:22
Rosszindulatú Vászka 2011.09.08. 21:41:53
Nomeg na peeersze, a profit meg ittmarad :)))
cicmen (törölt) 2011.09.08. 22:05:20
Mondtam az anyósomnak, Tibi! :)
cicmen (törölt) 2011.09.08. 22:09:29
Makacs az öreglány!
Megdobbent 2011.09.08. 22:11:47
Hihi, megis lett velemenyem :>
Megdobbent 2011.09.08. 22:20:55
Akkor asszem meg is vagyunk, oktato video ide, magyaregre magyarufo oda.
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.09.08. 22:22:25
ÜGYNÖKTŐL SOHA, SEMMIT!!!
Indoklás:
Ha eladható árut, vagy szolgáltatást kínálna (ár-érték arány megfelelő), akkor megvenné mindenki a boltban, vagy az adott szolgáltató irodájában előfizetne rá. Mivel a termék, vagy szolgáltatás eladhatatlan (az emberek többsége - ha józan paraszti ésszel gondolkodna, akkor nem venné meg - azaz az ár-érték arány nem megfelelő), így ügynökökre van szükség.
Rosszindulatú Vászka 2011.09.08. 22:32:59
@Jani haverja: egyetértek. Továbbá a házaló többnyire ojasmit tukmál, amire a júzernek nincs is szüksége igazából.
Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.09.09. 00:42:20
Milyen videótelefonos panaszra vár a tisztelt homár, csak hogy tudjam mire számítsak, mert nekem is van videótelefonos ismerősöm.
Manci néni, a szomszéd 2011.09.09. 07:40:39
Mamika írta alá a szerződést, nem? Ő nevén van a telefon? Nem. Tehát a szerződés érvénytelen.
Próbáljatok meg bemenni a tré-hez vagy az úpécéhez személyi, lakcímkártya, jogosítvány és születési anyakönyvi kivonat valamit útlevél nélkül. Úgy elhajtanak, mint a sicc!
Miért nem a sógor pattog, hogy márpedig ő nem írt alá semmit?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.09. 08:24:32
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.09. 08:34:41
Én ebben az esetben konzultálnék a Sünnel és letörném az ilyen asszony derekát!
Embörök!
Még csak a kilencedik a Guglinál a Homár az ACN keresőszóra! Valaki másolja már még be a fenti (@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:) trollkodásomat!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.09. 08:38:53
cicmen (törölt) 2011.09.09. 09:46:30
Hülyék! Fél óráig tartott, mire végigolvastam! Ne szórakozzatok!
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.09. 09:50:49
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.09. 09:55:25
De azért aláírta.
cicmen (törölt) 2011.09.09. 09:57:34
Nekem a süket nagyimra sóztak rá alumínium kistányért Karády CD-ként!
cicmen (törölt) 2011.09.09. 10:00:57
Miért nem másoltad be neki ötszázszor?
cicmen (törölt) 2011.09.09. 10:03:01
Biztosan mondták neki, hogy fogadjunk nem tudja leírni a nevét szemüveg nélkül!
Rosszindulatú Vászka 2011.09.09. 10:04:37
üresezés.
@cicmen: valójába az első hasrmonegy után ismétlődik, jól átvertek téged :)
cicmen (törölt) 2011.09.09. 10:07:24
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.09. 10:16:14
Rosszindulatú Vászka 2011.09.09. 10:20:20
szamárszex
és kit leltek? Na kit?
cicmen (törölt) 2011.09.09. 10:25:04
Rosszindulatú Vászka 2011.09.09. 11:18:08
cicmen (törölt) 2011.09.09. 11:34:23
XCat 2011.09.09. 11:36:23
Jah hogy a szülőkkel élni nem trendi? Hát istenem....
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.09. 11:38:05
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.09. 11:39:38
Jól értem, hogy lecigányoztad az ACn egyik kedves munkatársát? :D
XCat 2011.09.09. 11:47:56
proszpero 2011.09.09. 12:15:06
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.09. 12:29:39
A poszt toló nem lehet, mert akkor lopná a telefont,nem fizetne rá elő :D
Bár az, hogy nem tud az öreglány olvasni,na az már gyanús! :D
Az ügynök meg azért nem az, mert dolgozik! :D
Dobosipeti 2011.09.09. 12:46:04
Van olyan kistelepülés, pl: Szamoskér, ahol a számozás úgy van, hogy az utca egyik oldalán megindul, majd mikor végére ért, a másik oldalon visszafordul. Így lehet, hogy szám szerint az első és az utolsó ház egymással szembe van, a kettes meg a hármast követi.
Zsvars 2011.09.09. 13:05:18
nem most regisztráltam be gyorsan.
Zsvars 2011.09.09. 13:06:33
Olvasd el az első beírásomat, ahol én -Veled ellentétben - komolyan vettem, hogy átverték a posztolót, és megpróbáltam segíteni neki, hogyan tudja egyetlen fillérrel megúszni anyósa okosságát.
Zsvars 2011.09.09. 13:09:26
Zsvars 2011.09.09. 13:15:18
Bocs, ez kettő.
Te hol dolgozol? Ott nem kell értékesíteni?
Mennyivel jobb boltban kitenni, és még drábban árulni?
Mennyivel jobb az, hogy becsábítanak a boltba pl. egy telefon/internet szolgáltatónál azzal, hogy 2000 Ft havi díjért internet - és ott derül ki, hogy bár kábelnetként kötik be, de a sebessége még a dial-up rendszerű internetét sem éri el. Ha akarsz gyorsat, akkor kapsz - 8000-ért. de már ugye ott vagy, akkor már megkötöd.
Ez szimpibb?
Nekem nem.
Zsvars 2011.09.09. 13:17:48
qtyqruty 2011.09.09. 14:18:57
Ezeket Te állítottad.
alekiborg 2011.09.09. 15:37:49
pontosan ugyanannyi ideje lehet analog fovonalra hoppat rendelni mint voipra
nem valogat a T a platformok kozott
ugyanazt tudod ugyanannyiert megvenni kabeltelefonra/voip telefonra/analog fovonalra
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.09.09. 21:35:10
"a férjem öccse magyarul a sógorom"
Az anyósnak meg a fia :)
kultúrpesszimista 2011.09.09. 21:46:55
Anyád kibaszott istenverte picsáját. Azt.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.10. 06:22:45
Tudom, az ilyen imázsrombolás olyan a hálózati marketingszekta-hívőknek olyan, mint a normálisoknak az istenkáromlás...
Szszab 2011.09.10. 14:32:54
MAYA2011 · http://jazminka.acnshop.eu/default.asp?CO_LA=HU_HU 2011.09.10. 17:55:00
magician 2011.09.10. 18:51:20
MAYA2011 · http://jazminka.acnshop.eu/default.asp?CO_LA=HU_HU 2011.09.11. 10:45:15
Várom a válaszod!!!
magician 2011.09.11. 11:11:30
MAYA2011 · http://jazminka.acnshop.eu/default.asp?CO_LA=HU_HU 2011.09.11. 17:11:01
Igen, maximálisan biztos vagyok benne, hogy T.-s volt az illető, mert hivatalos papírjai is maradtak nálam, ami alátámasztja! Pl.: a kitölteni kívánt új ajánlatok. Mert már teljesen úgy volt, hogy dolgozom neki! Már megbocsáss, de a hűségidő lejárta után, telefonon egyezkedtem egy T.-s belső emberével, és még is az lett a vége, hogy rám sózta a vezetékes telefont, sőt azt hazudta, hogy annak nincs alapdíja, és kiderült, hogy hazudott! Szerintem a T.-nek is érdeke, hogy minél többet fizessen az ügyfél! Mert ugyan a telefonban bemondják automatikusan, hogy a beszélgetés rögzítésre kerül! Ne haragudj, az írásodból érzem, hogy őszinte ember vagy, de hidd el, nagyon sok minden történik, amiről még nem tudsz!!! Az Invíteles szerződésekre rákötöttek, hogy nem lesz csak egy szerződésük, és két irányba kell az embereknek fizetniük! Akik utána jártak, hogy elrendezzék, különböző bírságokat fizettek. És még folytathatnám!!!!
Ezekkel, nap mint nap szembesűlök!!!
magician 2011.09.11. 17:21:13
MAYA2011 · http://jazminka.acnshop.eu/default.asp?CO_LA=HU_HU 2011.09.11. 20:43:05
LiberAll 2011.09.13. 17:06:25
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.09.13. 17:07:28
A kérdés költői: vajon miért nem problémamegoldó a többség?
Van a T-nek több ezer ügyfele akinek kedvezőbb feltételekkel lehetne újrakötni, még a hűségidő rabigáját, vagy egy mobilt is szívesen vennének (hosszú távú nyereség). Mégis vagy nem informálják ügyfeleiket (mert ha többet fizet nagyobb a nyereség) a rövidtávú nyereségért.
Persze mentségükre szóljon, hogy nincsenek egyedül: a pillanatnyi bizonytalan helyzetben nagyon is jobb ma egy veréb és még nem is túzok :)
Ezért is a .(politika). a hibás!
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.09.13. 17:08:41
magician 2011.09.13. 17:56:51
slingsh0t 2011.09.18. 17:18:07
Zita85 2011.10.05. 11:19:58
NE VEGYETEK BE MINDEN SZART BAMBÁK!
meggi 2011.10.14. 18:32:25
spec 2011.10.26. 08:40:17
Olvastam Tőled azért szinvonalasab dolgot is. Ezt nem gondoltad végig, hogy ilyen baromságot írtál.
Baromságot, mert ebből semmi sem lehet igaz. Ehhez látnod kellett volna legalább egy szerződés nyomtatványt. Azon egy nagyon lényegest olvashattál volna: Telefonszám aktiválását az ACN előválasztáshoz (A szerződést kötőnek ismernie kell); Szolgáltatási cím: Egyezzen meg az eredeti szolgáltató (pl. INVITEL) által kibocsájtott számla adataival;
Nos, itt bukott meg ez a félrevetető, az embereket megtévesztő, megvezető levél forma.
Nekem is van szerződésem, s addig szóba sem álltak velem, (érdemben) míg elő nem bányásztam a telefonszámlámat. Tehát helyettem a "mama" nem tudna szerződést kötni, mert nincs az a hülye "ügynök", aki így kötne szerződést.
Amúgy meg az óriási pénzeket mozgató ACN helyében én bizonyára kiforgatnám még a gatyájából is a Homárt, hitelrontás címén. Egy ilyen világcégnek bizonyára nem megoldhatatlan feladat kideríteni, kit is rejteget a Homár fedőnév. Már csak presztizsből is...
MAYA2011 · http://jazminka.acnshop.eu/default.asp?CO_LA=HU_HU 2011.11.08. 06:47:50
MAYA2011 · http://jazminka.acnshop.eu/default.asp?CO_LA=HU_HU 2011.11.08. 06:50:20
dobverő 2011.11.12. 23:22:47
XCat 2011.11.12. 23:42:37
A következő lesz;
ACN? Mi az, valami potencianövelő? Jah a homáron láttam. Biztos valami szar, vegyünk másikat.
Kb.
dobverő 2011.11.13. 10:39:57
XCat 2011.11.13. 15:32:28
Segítek, jóval többet ártottál neki, mint a poszt.
dobverő 2011.11.13. 16:00:07
dobverő 2011.11.13. 16:06:21
XCat 2011.11.13. 17:54:22
Pár komment még tőled, és elküldöm a topic címét az anyacégnek... ha van ott valaki, aki kicsit is értelmesebb tőled, a mai napon volt utoljára állásod.
Ha nem.. az megint egy érdekes adalék az acn-ről.:)
dobverő 2011.11.13. 18:13:59
XCat 2011.11.13. 18:18:49
A következőnek azt fogom mondani, hogy jó, menjünk. :)
dobverő 2011.11.13. 18:36:10
XCat 2011.11.13. 18:43:09
Becsmérlés volt? nem. Ki a csaló? Aki átbaszta az ügyfelet. Mocskolódott? Nem. Volt személyes tapasztalata? Volt. Ki a hülye? te.
Mi a probléma?
XCat 2011.11.13. 18:44:50
dobverő 2011.11.13. 19:14:14
Most is ki becsmérli a másikat és illeti negatív jelzőkkel? Egyébként nem voltunk együtt katonák és libát sem őriztünk együtt ugye? Csak azokat tegezze!
A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2011.12.08. 16:13:30
Szétrobban a szarkupac!
Bencsik
(Miután arra szerződtem, hogy legjobb tudásom és lelkiismeretem alapján szolgáljam az országot, ezért a Lázár Képviselő úr által benyújtott indítványt támogatni nem tudom.)
Semjénn romaügyi főtanácsadója
( nem akart beállni azok sorába, akik bár bőséges javadalmazást és jól csengő címet kapnak, de kritika és ellenállás nélkül kell fogadniuk és közvetíteniük a romák felé kellemetlen kormányzati intézkedéseket)
Fellegi
(Az IMF-tárgyalások vezetése és a fejlesztési minisztérium vezetése párhuzamosan nagy terhet jelent - jelentett ki csütörtökön reggel tartott sajtótájékoztatóján a Parlamentben Fellegi Tamás fejlesztési miniszter. Ezért "hosszú mérlegelés után" felmentésemet kértem a miniszteri posztról)
első gondolatom a süllyedő hajó-okos patkány relációja volt.
második az szöges ellentéte, hogy kezd lemorzsolódni a fideszből a kevésbé gerinctelen része.
harmadik pedig, hogy előbb-utóbb el fog fogyni OV körül a levegő.
negyedik pedig az (amit régóta szajkózok csak senki nem hiszi el):
"Szakadok és repedek,
mint a liftet leküldenek
Fém sarok és szegecsek
szorítják a lelkemet"
tehát oszlásnak indult szép csendben a fidesz parlamenti frakciója.
Magyarország látszik a jövő, eltünnek ezek is a süllyesztőbe!
merrybear 2011.12.10. 20:49:18
Sajnos aláírta a szerződést, és már meg is van a már 5 éve is elavult ócska f..s telefonos "szolgáltatás" (ami gyönyörűen gyilkolja a netem, de ez pillanatnyilag mellékes) és áramszolgáltató vagy mi.
Egymástól függetlenül öcsém és én is próbáltuk anyánkat észhez téríteni, felvilágosítottuk, mekkora átverés ez az egész, de ugyan hiába. Összegyűjtöttem a netről egy hosszú bűnlajstromot, de ugyan hiába, anyám már se lát se hall.
Azt mondanám nem érdekel, mindenki ott rontja el az életét, ahol akarja, de sajnos nincs anyagi fedezetem arra, hogy önálló egzisztenciát teremtsek, magyarán kénytelen vagyok a szülői házban élni és elszenvedni az acn "csodálatos" "szolgáltatását" valamint az agymosott anyámat. Mit tehetnék, hogy visszakapjam a korábbi, épeszű, normálisan gondolkodni képes anyámat, és megszabaduljunk az acn-től?
naneee3 2012.01.25. 21:10:44
hogy haladsz az acn-es pályádon, várom lelkesült beszámolód
KisKassai 2012.03.29. 15:01:48
csakegymagyar 2012.05.23. 17:11:19
Szerintem a "magyar suttyó" kifejezést gondold át Magyarországon!! (pláne, hogy belőlük keresel olyan jól állítólag!!)
Utána azon gondolkodnék el a helyedben, hogy miért vesznek fel szinte bármilyen képzettségű embert arra a munkára ami egyébként szakértelmet igényelne? Gondolom te is egy magasan iskolázott ember vagy.
Egy nagyobb hazai cégben vagyok társtulajdonos és én nem engedném, hogy bármilyen emberek képviselnék a cégemet, pedig ez nem egy világcég!!
Azért van erre szükség, mert a termékük nem tud máshogyan betörni a Magyar piacra!!! Ezek az emberek pedig a saját családjukra és barátaikra tukmálják rá azokat a termékeket, amikről igazából fogalmuk sincs. Szerintem neked sincs semmi fogalmad arról, hogy a termék amit árulsz milyen minőségű, vannak-e hátulütői. Téged csak arra tartanak, hogy szállítsd a szerződéseket. Így a termék nem a minőségével adja el magát, hanem a te kapzsiságoddal!
Az ilyen hálózati kereskedelmen alapuló cégek jelmondata: Anyukád, a testvéreid és a barátaid hisznek neked, ezért megveszik a terméket amit árulsz!
Ha pedig te azon kevesek közé tartozol akinek ez meg fogja érni hosszútávon, akkor ünnepeld meg magad egy pohár borral, ill. egy sörrel, mivel azt már tudjuk mekkora magyar vagy!
XCat 2012.05.23. 17:25:12
csakegymagyar 2012.05.23. 17:42:44
Ezért regeltem be.És te ki vagy, hogy engem leszerencsétlenezel? Isteni szerencse, hogy az ilyeneknek névtelenséget biztosít az internet. Kíváncsi vagyok, hogy szemtől szemben is ilyen nagy szád lenne-e? Valószínűleg nem:)
Az eszemről pedig annyit, hogy programtervező matematikus vagyok és elvégeztem egy laza közgazdasági főiskolát. És te?
XCat 2012.05.23. 17:46:10
Szemtől szemben nem hiszem, hogy találkoznánk bármikor, de ha mégis, majd meglátod. Aztán te is meg merj mukkanni. :)
"Az eszemről pedig annyit, hogy programtervező matematikus vagyok és elvégeztem egy laza közgazdasági főiskolát. És te?"
Sürgősen vidd vissza a papírodat, rúgd őket seggbe, majd kérj elnézést azért, hogy ok nélkül raboltad az idejüket.
Tőlem is kérj elnézést ugyanezért, ugyanis nem érdekelt volna, majd köszönd meg, hogy azért elolvastam.
Az enyémhez pedig semmi közöd. :)
csakegymagyar 2012.05.23. 17:48:42
Akkor válaszoltál, amikor nem kérdeztelek.
XCat 2012.05.23. 17:51:39
Tanuld meg a helyedet. A helyed jelenleg valahol Lapos alatt van.
csakegymagyar 2012.05.23. 17:55:57
Miért is adjam vissza a diplomámat? Indokold meg! Vagy azért mert te mondod? A találkozót pedig ezek után akár össze is hozhatjuk. Úgyis régen volt már, hogy eligazítottam egy ilyet, mint te!!
csakegymagyar 2012.05.23. 17:58:59
Hozzászólok egy ilyenhez és te nekem támadsz? Mi ez a hely ahol nem mondhatom el a véleményem? Végül pedig áruld már el, hogy melyik ország miniszterelnöke vagy, hogy ilyen magas lóról beszélsz??
csakegymagyar 2012.05.23. 18:01:02
És akkor sem tied az internet.
XCat 2012.05.23. 18:02:34
Nem szokás féléves posztokat felhozni, továbbá nem szokás féloldalas kommenteket írni.
Szokás ellenben kiröhögni azokat, akik a pozíciójukkal és a végzettségükkel villognak.
Tájékozódjál.
Persze a véleményed elmondhatod, csak ezzel bevállalod, hogy másnak is lesz véleménye, méghozzá rólad. Otthon nem ezt tanultad? Átbasztak, öcsi.
Egyelőre egyiké sem. Mondjuk ezt nem is tervezem.:) És te melyiké vagy, hogy kizárólag miniszterelnök pattoghat neked? :)
csakegymagyar 2012.05.23. 18:18:15
Az iskolát azért írtam, mert hülyeséggel vádoltál. Ha villogni akartam volna, akkor mást írok. A kommentet már elmondtam, hogy miért írtam. Nézd meg te is és megérted. És beléd nem neveltek annyit otthon, hogy az emberekkel normálisan kell beszélni?? Nekem bárki pattoghat, csak azt szemtől szembe tegye.
És ha már sokadjára lehülyézel, akkor elárulom, hogy mellé nyúltál!! Valószínűleg nemsokára lehülyézhetsz személyesen is.
XCat 2012.05.23. 18:23:53
"És beléd nem neveltek annyit otthon, hogy az emberekkel normálisan kell beszélni?? "
Emberekkel?... De.
"És ha már sokadjára lehülyézel, akkor elárulom, hogy mellé nyúltál!! "
Sajnos nem. Észt nem adnak a diplomához. Az vagy van, vagy lesz, vagy így maradsz, ahogy vagy.
XCat 2012.05.23. 18:26:22
csakegymagyar 2012.05.23. 18:39:47
A magyarságomat pedig ne vedd még egyszer a szádra, mert ez már becsületsértés. Főleg úgy, hogy egyre biztosabban tudom, hogy a magyarság védelmére tett nyilatkozatom bántja a füledet. Bocsánatkéréssel pedig az tartozik, aki megsértette a másikat!
XCat 2012.05.23. 18:49:45
csakegymagyar 2012.05.23. 19:00:39
csakegymagyar 2012.05.23. 19:01:50
ACN!!!!!!!!!!!!! 2012.06.08. 19:12:56
marko77 2012.06.17. 12:25:51
Amúgy pofátlanság voipot pénzért árulni.Az ACN valóban nem engedi a hideg értékesítést, de egy ilyen ótvart még hidegen sem lehet eladni.
majd megbánod 2012.08.14. 14:30:44
dubai tennis 2012.10.23. 17:48:54
nos , kedves ACN!!!!!!!!!!!!!, nem akar mesélni az életéről kicsit?
minden rendben? péniszméret ok?
kedves ACN!!!!!!!!!!!!!, marko77 kolléga
elég pontosan rávilágított az acn mibenlétére, ha ez önnek fáj, az sokat elárul önről.
magának fociztak a tornazsákjával az isiben, vagy durvább dolog történt?
..nemoldal.. 2013.01.25. 19:38:29
merrybear 2011.12.10. 20:49:18 :
1. 5 éves szerződés nincs.. 2 éves szerződés van csak, itt az első buktád.
2. Nem gyilkolja a neted, mert megmaradt ugyan az a szolgáltatótok ami volt (T-Com, UPC, Invitel), csak rákötötték az ACN vezetéktelefonos szolgáltatást, a nethez semmi köze ahhoz, a net ugyan azon a vonalon megy, amelyen eddig, csak a vezetékestelefonhoz kötöttétek meg mivel internetszolgáltatást nem köttethettetek, itt a második buktád.
3. Áramszolgáltató, vagy mi? Mi? Én is ezt kérdezem, mert még nincs bevezetve Magyarországra, 2012 tavaszán vezetik be.. Itt a harmadik buktád.
A negyedik az, hogy olyan hülye vagy, hogy égetni akarsz egy céget kamu sztorival, de utána sem nézel egy picit sem..4 buktád van, ez már K.O.
Mindent összegezve, szép kis homár oldal ez, csak aki picit többet tud róla a kelleténél, annak leró, hogy bizony hihetetlenül hülye emberek szeretnék piszkolni az ACN-t..
Szép napot!:)
BTZ 2017.12.25. 00:12:50