Anna rokonságától értesült, hogy a hírhedt MLM-es "távközlési" cég, az ACN immár hazánkban is megkezde áldásos agymosó tevékenységét. Amíg megkapjuk az első felháborodott videotelefonos ügyfél panaszát, nézzünk egy egyszerűbb esetet, amikor csak simán a rövidlátó anyósra sóztak rá egy szerződést:
Egy nagyon érdekes élményben volt/van részünk az ACN Communication Hungary Kft jóvoltából. Előrebocsátanám, hogy anyósom vezetékes telefonja férjem öccse nevén van, de egymás mellett laknak, Tibiék a 2-es, anyósom a 3-as szám alatt laknak. A héten érkezett a sógorékhoz egy számla, meg egy "Örömmel értesítjük, hogy ügyfelünk lett" típusú levél az ACN-től. Senki nem tudott semmit, hogy ez mi, amikor felhívtuk a telefonos ügyfélszolgálatot, akkor angolul jelentkezett be valaki (úgy is csöngött, mint Angliában), holott budapesti a szám (06-1-777-90-88).
Kiderült, hogy 73 éves anyósomhoz becsöngetett valaki 2 hete, hogy lépjen át másik telefonszolgáltatóhoz, de ő mondta, hogy nem akar átlépni, ráadásul nem is az Ő nevén van a telefon. Erre azt mondta az illető, hogy jó, akkor írja itt alá, hogy nem akar átlépni. Valószínüleg itt verték át anyósomat sikeresen, mert ki íratna alá egy olyan papirt aminek az az üzenete, hogy "nem akarok veled üzeletet kötni", ráadásul anyósom rosszul lát, így szerintem el sem olvasta mit ír alá. Tehát itt egyértelműen kiderült az üzletkötő szándéka, csak kár, hogy utólag! Persze a legszebb az egészben, hogy semmiféle papirt (pl: az állítólagosan aláírt szerződést) vagy nevet, elérhetőséget nem hagyott az üzletkötő, sőt az állítólag aláírt szerződést sem kaptuk meg!
Tehát most az a helyzet, hogy már az ACN is, és az Invitel is számláz a sogóréknak a telefon miatt úgy, hogy a telefon tulajdonosa, azaz a sógor nem is tudott a szerződésről, anyós pedig nem akart szerződést kötni! Azon felül, hogy az üzletkötő direkt átverte anyósom, kérdés, hogy lehet, hogy a tulajdonos helyett valaki más szerződést megszüntett és egyben köt, mert ugyanis az Invitelnél megszüntették, az ACN-nél meg megkötötték állítólag. Vagy ha Tibi neve van aláírva a szerződéseken, akkor kérdés, hogy az ki hamisította oda.
Ma felhítuk az ügyfélszolgálatott, de mivel angolul jelentkeztek be, letettük a telefon, és a honlapjukon levő kapcsolathoz írtunk reklamáló levelet ... és várunk ...
Az első számla összege 250 forint, nem nagy összeg, de ez egyetlen hívás volt, mert augusztus utolsó hetére számláztak. Ami felháborít még, azon kivül, hogy nem tudok reklamálni, hogyha meg akarjuk szüntetni a szolgálatatást 6000 forintot kellene fizetni, ha nem fizetjük be a számlát előre, akkor 1000 forint büntetést kell majd fizetni. De milyen jogon?
Továbbá ma megnéztem a neten, hogy mi ez az ACN - egy fantomcég, aki MLM mögé bújva épít piramist, szóval egy jó nagy átverés. :(((((
Üdvözlettel
Anna
Az utolsó 100 komment: