Interneten vásárolni kényelmes, mert ki sem kell mozdulni érte és 8 napon belül szó nélkül vissza lehet küldeni a cuccot. Kivéve, amikor nem. Naiv ügyfél a hasznosholmik.hu-ról rendelt ágyneműt, ám a kiszállított termék paraméterei nem egyeztek a rendeléssel, így saját pénzén visszaküldte. Ez már több mint 1,5 hónapja történt, azóta is várja a pénzt:
Július 29-én a nő kitalálta, hogy a fehér ágynemű, na az való hálószobába. Meg is találta egy online áruházban a leírás alapján teljesen megfelelő fehér huzatot, ami 2 személyes, van benne kispárna, nagypárna, paplanhuzat, lepedő méghozzá 100%-os pamutból és mindezt összesen 6990 forintért. www.hasznosholmik.hu klikk, rendelés. Szabadság miatt csak kicsit később szállitják a terméket, semmi gond. Kicsit később meg is jött. Na és a csoda. A sima fehér ágyneműt, ami teljesen megfelelőnek hangzott a leírásban, nagy meglepetéssel szállították: egy elképesztően nagy és minden részére kiterjedő rózsahímzéssel. Ízlésesnek cseppet sem mondhatóan.
reklamáció 1: Telefonon, a törvény teljes ismeretében – talán már volt ilyen jellegű ügyük? – közölte, hogy nekem kell visszaküldenem a saját költségemen a rendelt árut. Mondjuk, aki ezt kitalálta, annak is gratulálnék.. 7.17-én elküldtem nekik, amit ők át is vettek, nem tudni, hányadikán, ugyanis az nem látszik a postai értesítőn… csoda egy dolog.
reklamáció 2: email:
Tisztelt Cég, július 29-én rendeltem meg Önöktől a csatolt ágyneműt. Kérem minél előbb térítsék vissza részemre a vásárlás árát (8690 Ft), ugyanis a leirtakban sehol nem szerepel, hogy hímzett ágyneműről lenne szó. Számlaszámom ez és ez. Üdvözlettel: XY
reklamáció3: telefon: Kollegina szabin van, utánanéznek.
reklamáció4: telefon: ők időben feladták a pénzt, a postán akadhatott el. (Proféta: az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni - most tartunk 47 napnál)
reklamáció 5: a posta 5 nap után visszajelez nekik, ők azonnal jeleznek nekem, ahogy megkapták. (Not.)
reklamáció 6: telefon: ők utánakérdeznek a postán és azonnal értesítenek.
reklamáció 7: telefon: a kollegina, akivel beszélhettem, szabin van.
A telefonhivások, természetesen saját zsebből, nem ilyen kedvesen csacsogós stilusban zajlottak.
reklamáció 8: Márpedig ők pedig 30 napon belül küldték vissza, és ezt ahogy visszaér be is fogja bizonyitani, a feladóvevény elküldésével emailen. Jelen pillanatban a szabadságok, a posta, stb. ellenére a 47. napnál tartunk. és a feladóvevény azóta sem érkezett meg.
reklamáció 9: férj telefonál nekik, természetesen 2 napon belül elutalják. Láss csodát, el is utalták, de csak az ágynemű árát. a postaköltség sehol nem szerepel.Eddig voltam türelmes, a törvényt olyan jól ismerő hölgy azonban úgy látszik, nem ismeri a törvény további részleteit, miszerint: eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni.
Az utolsó 100 komment: