Eszti egy érdekes anomáliával találkozott nemtudjukhol. A nemtudjukmilyenmárkájú telefonját az üzlet csak akkor hajlandó javítani, ha beviszi a töltőjét is, ami már nincs meg. A Homár ilyenről még nem hallott. Persze meghibásodhat a töltő is, de ebben a ködös esetben valószínűbb, hogy csak el akarták hajtani:
Csak a véleményetekre lennék kíváncsi: egy 3 hónapja vett garanciális telefon javításához követelheti tőlem a márkabolt a töltőt? Elhagytam és mivel a Voda nem árul töltőt, csak egy adatkábelt vettem náluk és megoldottam laptopról a dolgot. Én nem találtam a garancián és az ÁSZF-ben semmi utalást, az ő belső szabályzatuk meg finoman szólva se érdekel.. Annyira sem voltak hajlandók, hogy beküldjék a szervizbe (de ha egy bármilyen töltőt adok, akkor már igen). Természetesen írásos nyoma van...
Az utolsó 100 komment: