Naiv ügyfél bízott benne, kedvezőbb áron tud netezni és telefonálni, ha a T-sek helyett az Invitel csapatának fizet, ezért januárban vett egy nagy levegőt, és váltott. Azonban csak azt sikerült elérnie, hogy most már két cégtől kapja a számlákat ugyanazért a szolgáltatásért.
Az Invitel jött, látott és győzött nálunk januárban. Szégyenemre mondom, be tudtak palizni. Internet és telefonszolgáltatást nyújtottak volna kedvezményesen. Mivel előbbi az én, utóbbi a nagyanyám nevén van, át kellett volna vinnem mindkettőt az én nevemre. Erről szándéknyilatkozatot alá is írtam, mondták intézkednek a T-Com-nál. Nagyon jó. Első számla után felhívott a T-Com egyik ügyintézője, hogy ez bizony nem sikerült, így a szolgáltatás sem került át az Invitelhez. Ezután semmilyen más megkeresés nem történt az új szolgáltatótól, de a csekkek rendületlenül jöttek.
Budapest környéki ügyfélként nincs (!) ügyfélszolgálati iroda, ugyanis a gödöllői iroda csak a gödöllői ügyekkel foglalkozik, kiutaztam oda, hogy megkérdezzem, mi is itt a történet, de semmit nem tudtak intézkedni. Nem volt őszinte az öröm az arcomon. Telefonon túl sok információt - semmit - nem tudtak adni. Így ahhoz a polgári engedetlenséghez fordultam, hogy nem fizetem be a számlát. Ki is kapcsolták a telefonvonalat.
Ekkor kb. 2 órás procedúra után tudtam egy ügyintézővel telefonon beszélni, aki csak azt hajtogatta, roppant enervált módon, és hallatszott, hogy nem az ügyfelekért dolgozik, márpedig szolgáltatás van. Mondom márpedig nincs. De van.
Ez a vita elhúzódott még egy darabig, míg arra jutottunk, hogy kiküldenek egy összesítő számlát minden "tartozással", és amint lehet felbontjuk a szerződést. Ezután a T-Comtól újfent azt az információt kaptam, hogy szerződésünk az van az Invitel felé, de szolgáltatás az nincs.
Vagyis úgy néz ki, hogy azokat a perceket, amiket lebeszélünk mindkét cég kiszámlázza. A mostani T-Com csomagban van X db. perc lebeszélhetőség vezetékes irányba, amit a havi díj ára tartalmaz. Ezeket a perceket az Invitel viszont kiszámlázza. Fonák helyzet, nemigen tudom mi a megoldás ebben a helyzetben, ezért fordultam ehhez a csatornához!
qwerty01 2011.10.24. 13:01:48
qwerty01 2011.10.24. 13:02:53
serfecs (törölt) 2011.10.24. 13:07:41
Dr. Kix 2011.10.24. 13:11:02
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.24. 13:12:05
Ne mondjátok, hogy ne járjak ide, ha nem tetszik. Mert szeretek ide járni.
nemb arna 2011.10.24. 13:12:59
Dr. Kix 2011.10.24. 13:17:04
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.24. 13:18:10
KecskeDotyi 2011.10.24. 13:18:21
ttimeea 2011.10.24. 13:19:20
Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.24. 13:20:10
helianthus 2011.10.24. 13:31:30
helianthus 2011.10.24. 13:32:37
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.10.24. 13:33:48
Szabika0818 2011.10.24. 13:35:25
A vonal az a T-től van azért kapsz számlát a díjcsomagról csak az Invitellel kötöttél egy szerződést és ő lett az alternatív szolgáltatód.
Tehát a beszélgetéseid után nekik fizeted a percdíjakat.
Manyecska 2011.10.24. 13:37:19
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.10.24. 13:37:56
Ennek fényében meglehetősen nagy lúzerség a szartól a még szarabbra váltani. Bár ahogy olvasom, ezt már kapisgálja a posztoló.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.24. 13:39:26
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.24. 13:40:56
Manyecska 2011.10.24. 13:45:51
Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.24. 13:47:53
Jannus 2011.10.24. 13:48:17
naiv nagymama meg azt hitte hogy a t-hometól jöttek, hiszen minden adatát csomag típusát, személyes adatokat tudtak róla. Szépen alá is írt mindent és kb 2 hét múlva érkezett a szerződése postán. Amikor rájött hogy nem t-home szerette volna vissza csinálni de közölték vele hogy a szerződést csak 8 napig lehetett volna vissza mondani, de amióta aláírt eltelt két hét...
Gondolta jól van akkor ezek után invitel meg kedvezőbb percdíjak... Lófasz
Jött a számla. T-home havi díjról plusz az új inviteles kb másfélszerese ennek.
Kiderült hogy az invitelnél ha tárcsázol és csörög máris azt hiszem negyven forintot számláz.
Nagyanyám meg előszeretettel csörgette napi szinten a két kis unokáját estefelé...
A sok huzavona után neki is az lett tanácsolva hogy minden hívás előtt 1515-öt üssön be és úgy csak a t-home számláz.
Valóban így van. Jó ideje nem jött inviteles számla.
De ez egy iszonyatos kibaszás hogy az adatokat kiadják mindenkiről.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.24. 13:53:49
ex-dr. vuk 2011.10.24. 13:53:59
Zavaros ez nekem.
Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.24. 13:56:59
InvitelGuide · http://www.invitel.hu 2011.10.24. 14:02:36
Az Invitel közösségi média operátora vagyok és a fenti blogbejegyzés nyomán írok nektek azzal a céllal, hogy a felmerült problémát mindenki megelégedésére kezelni tudjuk!
Ahogy a cégünkről szóló korábbi bejegyzésekben, úgy ebben sincsenek olyan konkrét információk, amelyek alapján az esetet házon belül gyorsan és eredményesen kivizsgálhatnánk. Ha az érintett olvassa soraimat, kérem, küldje el nekünk elérhetőségét és szerződésének adatait, mert szeretnénk felvenni vele a kapcsolatot, hogy további részleteket tudhassunk meg az esetről. A címünk online kukac invitel.co.hu.
Az email tárgy rovatába kérjük, hogy írja be az alábbi kódot is az azonosíthatóság érdekében:
SM-000736
Segítségüket előre is köszönöm!
Tisztelettel
Invitel Guide
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.24. 14:03:08
Én csak barlangba szeretek:)
Jannus 2011.10.24. 14:05:08
asdf 2011.10.24. 14:05:13
Ha ceges vonalra kottet valaki fix elohivos alternativ szolgaltatot, ahol havi tobb szaz ora hivas van, na annak mar lehet ertelme, de meg annak sem mindig van.
_Infy_ 2011.10.24. 14:39:03
Amúgy meg hatalmas hiba volt a poszt-tolótól, hogy a szarabb szolgáltatóra akart váltani.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.24. 16:20:29
Ja, hogy egyik szarabb, mint a másik.
ⓏⓈⓘⓝⓓⓔⓧ 2011.10.24. 19:57:17
CID 2011.10.24. 22:40:19
Emberek miért hiszik, hogy a Telekom adja a vonalat és valami más cég valóban olcsóbban tud szolgáltatni ?
asdf 2011.10.25. 21:22:55
Meg ennyi erovel matav teruleten a matav adsl-nek kene a legolcsobbnak lennie, aztan megse az. Szoval gondold ezt at egy kicsit szerintem.
E-Sz-A 2011.10.26. 03:35:32
Jelenleg úgy néz ki a helyzet, hogy van a vonal, amit fizetünk a Telekomnak. Ezenfelül van ez a "szolgáltatás" amit fizetünk az Invitelnek. Azonban a vonal áttelepítése az én nevemre a Telekom információi szerint nem történt meg, azonban az Invitel küldi az én nevemre, a Telekom pedig a nagyanyám nevére a telefonszámlát, amelyben ugyanazok a percek vannak mindkét fél felé elszámolva. Lehet, hogy kissé zavarosabban fogalmaztam ezt meg a levélben, de épp egy Inviteles számla felb@szta az agyam és utána ragadtam klaviatúrát!
E-Sz-A 2011.10.26. 03:39:12
Kocsari Antal 2011.10.31. 12:55:41
Itt két kommentel feljebb a megoldás, baszki.
Ettől függetlenül sszarjanak sünöt.