Tékozló Homár

Hagyják az influenzaoltást a gyógyszergyárakra!

2011.10.26. 22:36 | jackyll | komment

Érdekes tanulmány röppent fel a minap, ami megerősítette a Homárt abban a hitében, hogy az influenza elleni vakcinákat a hajunkra kenhetjük:

Az influenza elleni oltás egészséges felnőttek esetében alig csökkenti a tüneteket, és nem mutatható ki, hogy fékezné a szövődményeket, vagy csökkentené a vírus terjedését. A rendelkezésre álló kutatás nem nyilatkozik a 65 évesnél idősebbek esetében sem arról, hogy hatásos lenne az influenza megelőzésében, sem arról, hogy csökkentené a kórházi kezelések gyakoriságát, a szövődmények előfordulását vagy az elhalálozások számát. Arra sincs meggyőző bizonyíték, hogy az egészségügyben dolgozók beoltása mérsékelné a páciensek, gondozottak megbetegedésének esélyét. A krónikus betegségekben szenvedőknél (szívelégtelenség, asztma, cisztás fibriózis, HIV, gyermekrák) sincs bizonyíték arra, hogy volna értelme a vakcinának. Egyedül a krónikus obstruktív légúti megbetegedés (COPD) esetében tapasztalták az oltást követően a tünetek jelentős csökkenését.

Aki még nem olvasta, pótolja most és adja tovább minél több ismerősének! Ideje bedönteni a kamuvakcinabizniszt. A madárinfluenza és a h1n1 óta legalább mindenkinek tiszta, hogy a gyógyszergyártók bármire képesek, hogy eladják a rajtuk rothadó készleteket.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.10.26. 22:49:37

ez még ujdonság valakinek?

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.10.26. 23:07:12

Külön vicces, hogy nálam a poszt alatt éppen az Országos Influenza Oltópont hálózat hirdetése fut.

Megdobbent 2011.10.26. 23:20:01

Mondjuk ilyen kerdesekben pont nem az index lesz a mervado, onnan eleg ha a napi jobbikot atlapozva eljutok a baszos sztorikig. Eljen az uj szerkesztoseg, es a lelkes segedmunkasok :>

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.10.26. 23:21:27

@hüjehalyó: tüzelőróka + adblock plus a barátom. megkímél az ilyenektől. ajánlom neked is :)

algi 2011.10.27. 00:07:13

Nagyszerű, most minden őrült, aki a gyerekét nem oltatja be alapvető vakcinákkal, igazolást találhat, mert az idényoltásokat a kockázati csoportoknál nem minden tanulmány támasztja alá.

tundrazuzmo (törölt) 2011.10.27. 01:35:01

A vírus elleni oltást maguk a vírusok találták ki. Legyengítve (persze...) beoltatják magukat a gyanútlan emberek szervezetébe, ahol lesben állnak a következő holdtöltéig vagy péntek 13-ig vagy húshagyókeddig, és utána ZAMMM! Lerohanják a bélrendszer tartalmát (szar ügy), ott garázdálkodnak a nyirkos nyirkos helyeken, és persze szájon át átterjednek a papagájra, grillcsirkére, sőt még a szárnyas anyákat is lefertőzik a műhelyben.

Mit tehetsz? Semmit. Már mindenütt ott vannak, étvágyuk magukkal ellentétben olthatatlan, és már tűvé tették az összes orvosi rendelőt érted, és bármikor kiszúrnak.

slingsh0t 2011.10.27. 02:48:59

Kedves Jackyll, hogy miért nem szakadt bele az az ocsmány fejed abba tetves geciszagú kurvába, aki a világra szart!

Bazmeg, ha te az index nevű bulvárlap "tudomány" rovatából tájékozódsz ilyen kérdésekről, akkor nem lett volna kár érted.

Shinjuku 2011.10.27. 04:33:49

@slingsh0t: Szep mondat volt. A hirt a zindex tudomany rovata az MTI-tol vette at.

tregard 2011.10.27. 06:16:12

férjem asztmás, így minden évben oltatunk. eddig soha nem volt influenzás, pedig sok emberrel van körülvéve. hogy szerencsénk volt-e, vagy az oltás miatt nem betegedett meg, nem tudjuk, de nem is akarunk kísérletezni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 07:18:04

Bejött a kollégám, rám brummogott, és közölte, hogy haza megy, mert influenzás.
Most fertőtlenítettem a szobámat utána, csípi a szememet. Jó reggelt!

..és még bele is hajol a nyakamba..

Grg76 2011.10.27. 07:34:20

Én csak annyit fűznék hozzá, hogy feleségem nagymamája ezen oltás hatásaként lett gyógyszeresből napi 3x-os injekciós cukorbeteg...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 07:47:48

@Grg76: "gyógyszeresből napi 3x-os injekciós"

Ez azt hiszem előbb-utóbb elkerülhetetlen.

Az, hogy mindez az oltás hatására, még akár igaz is lehetne, de mindenképpen bizonyíthatatlan.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.10.27. 07:48:07

@Grg76: sógorom anyukájának meg kinőtt tőle a töke

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 07:50:09

@fghjk: :)))

(Ez most plusz vagy mínusz?)

Rosszindulatú Vászka 2011.10.27. 08:12:24

Brit tudósos is lesz, vagy csak az inedkszes cikket reklámozzátok itten jobb híján?

Hamár Homár, nem-e lehetne-e inkább a (ál)tudományosan biovitaminos szélhámosokat ekézni? A sokezer forintos C-vitamin, meg korallgyöngykálciumtabletta meg szorongásoldós vitaminkoktél meg társasis pénügyi álegésségügyi sarlatán vállalkozásokat? Vagy az túl meleg téma?

Rosszindulatú Vászka 2011.10.27. 08:15:47

Vagy még az lehet, hogy a hollandoknál életszerűen az oltás a THC-val együtt kombinációban adva áldásos hatással van az infulenza tünetekre, miszerint már nem tűnik fontosnak. Végülis az is megoldás, jó tudományosan tüneti kezelés.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 08:23:21

@Shinjuku: gebu.artsennet.nl/Archief/Tijdschriftartikel/Werkzaamheid-en-effectiviteit-van-influenzavaccinatie-1.htm

Az erdeti cikknek az a lényege, hogy nem kielégítőek a kutatások, és sok lelkes cikket pénzel a gyógyszeripar. Nem állítja, nem állíthatja, hogy az oltás nem hatásos.

Természetesen minden egyes esetben az orvos dönt a körülmények figyelembevételével.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 08:25:54

@Rosszindulatú Vászka: Az Inforádióban a "Női vonal" interjúalanya azt mondta, hogy a kivonatos vitaminok nem jók egymagukban. A természetes formájukat ajánlotta.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 08:33:30

A praxison voltam az előbb, és most mintha ugyan ott lennék.

staropramen 2011.10.27. 08:33:37

Türelmetlenül várom a Homár állásfoglalását az Asztrofizika alapvetései, valamint a denevérek életciklusának változásai a napkitörések gyakoriságának függvényében-témakörben is.
Ha már ilyen kompetens lett a virológiában.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.27. 08:37:26

@atpijkamo: ne is mondd, én már tisztára idegállapotba vagyok, mer félévente hol a margarin, hol a vaj, hol a zsír rákkeltő, én már nem is tudom mit évő legyek.

Meg mostmá vannak jó zsírok, meg rossz zsírok, meg makacs zsírok is. Picsábamá!

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2011.10.27. 08:39:12

Nyílt titok, hogy a védőoltásoknak semmi haszna. De valakinek legalább jó üzlet.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.10.27. 08:42:45

Ha már offol a Homár, akkor nem lehetne inkább valami meztelennős fotó minden nap, hataaalmaaaas csöcsökkel?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 08:44:06

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): Az ufókat is titkolja a kormány. (Melyik, melyik? Hát mindegyik.)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 08:46:58

Na, azért nem hiába. Ilyen fasságra, is milyen jó kommentek jönnek!

helianthus 2011.10.27. 08:49:54

@batgirl: ez a rendszámletörős kollégád? Mert akkor lehet, hogy hatott rajta az átkod, amit tegnap rászórtál. :)

vendriner aladár 2011.10.27. 08:51:42

Például a tej is káros, mert ha épp iszod és a tehén rádül, az arcát összekoszolja az embernek.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 09:13:15

@staropramen: a denevérek életciklusa nagyon egyszerű. Főleg a napkitörések szempontjából nézve.
Ha közel vannak a naphoz, amikor az kitör, akkor elégnek. Ha kicsit távolabb, akkor néha napoznak egy jót. Amúgy meg nem dolgoznak, jóformán egész nap lógnak. Este felé felébrednek, és elmennek vacsorázni, és inni. sűrűn szeretkeznek, mert mi a nyavaját csinálnának egész éjszaka, se tv se napkitörés, netük sincs.
Szóval a szeretkezésük gyakoriságát vizsgálva, főleg a napkitörések számának függvényében egészen jó értéket ad.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 09:14:32

@Rosszindulatú Vászka: Telített zsirok is vannak. Gondolom zsírral telített.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 09:16:35

@hüjehalyó: én pl..szívesebben nézek hímnemű példányokat, hamár meztelenségről beszélünk, és szerintem vagyunk itt jó páran akik így gondolkodnak. Engem nem hoz lázba a nagy cici. Olyan nekem is van, ha akarom nézem.

szaboi 2011.10.27. 09:22:23

Szerintem amit nagyon erőltetnek, tukmálnak vagy reklámoznak, nem kell megvenni, igénybevenni. Amögött csak üzlet van, és nem az, hogy neked akarna valaki jót. Oltásoknál meg különösen. Persze orvos tukmálni fogja, hogy ez milyen nagyszerű dolog, szegényt egész életében agymossák a gyógyszergyárak, a kezdetekkor az egyetemen, amit ők pénzelnek, aztán meg továbbképzéseken.

Manyecska 2011.10.27. 09:27:02

@estrella negra: na az enyémet látnád, öcsém, mindent visz. De most nem érek rá..:)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 09:30:00

@estrella negra: Nem mutogatom, ha cicit akarsz látni akkor menj a STOP vagy a Blikk oldalára. Ja, ha beírod a gugliba, hogy "nagy cicik" akkor többet is felhoz.
Ez az én magán cicim, és csak akkor mutogatom, ha komoly szándékot látok a férfijú szemébe:))

TiZ 2011.10.27. 09:34:13

A reklám szerint igyál Fantát, garantáltan fejre állsz tőle.
Szerintem pedig igyál lóhugyot, attól is garantáltan fejre állsz.
:-)))

Secnir 2011.10.27. 09:41:46

idézet a cikkből:
"Egy holland szakfolyóirat szerint nem támasztható alá tudományosan"

ennyi.
a maradék pedig átkerülhet az
index.hu/tech/hoax rovatba

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 09:48:15

@batgirl: Azt mindenki láthassa, engemet ausgetippelt a te cicid érdekel.
Meg mostmár egy kicsit Manyecskáé is.
Ha már annyira promózzátok...

Grg76 2011.10.27. 10:03:16

@atpijkamo: Persze, idővel szép lassan biztosan kialakul, de nem egyik (hó)napról a másikra.

@fghjk:
Nagyon vicces, remélem majd akkor is ilyen vicces kedvű leszel, ha a hozzátartozódód, vagy te magad leszel az érintett. De szivesen vállalom majd, hogy napi 3x beléd nyomjam a tűt, pl este 11-kor ha épp úgy határozza meg a doki.

KecskeDotyi 2011.10.27. 10:19:53

Az elmúlt 23 évben sosem kaptam influenza elleni oltást, és kétszer voltam influenzás.

Míg anyukám járt az öregotthonba, az oltás idején sose ment, mert a legyengített vírustól is az összes öreg a halálán volt.

KecskeDotyi 2011.10.27. 10:22:21

@fghjk: Cukorbetegséggel poénkodni nem menő...Meg úgy a legtöbb betegséggel se...

A_blogger 2011.10.27. 10:23:26

jackyll, múltkor a katolikusok, most pedig a gyógyszergyárak... mindenáron a fekete merci csomagtartójába vágysz? :D

AlulírottFentemlített 2011.10.27. 10:29:35

@szaboi:
Kivételek természetesen az ALDI reklámjai, mert azok a valót mutatják.
Ezért aztán influenza oltást csakis az ALDI-ból!

megamenn 2011.10.27. 10:56:42

@batgirl: denevér nagy cicikkel...az nem orrnehéz-e ?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 10:57:42

@megamen: de nehéz, ezért amikor repülök, lecsatolom.

megamenn 2011.10.27. 10:59:26

@batgirl: és olyankor sem nézheti meg senki?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 11:04:57

Legközelebb, ha lecsatolom, hívlak, és megnézheted:)

Rosszindulatú Vászka 2011.10.27. 11:08:02

Haló!

Én is kebelbarát vagyok!

megamenn 2011.10.27. 11:08:55

@batgirl: Köszi, izgatottan várok. :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 11:09:34

@KecskeDotyi: ha jól értelmeztem ezután tök poén lesz betegnek lenni. Kövér vagy? Dohányzol? Magas a vérnyomásod?? Majd ellenőrizzük, és ha a te hibád, akkor fordulj fel. Ha nem a te hibád, akkor is fordulj fel, mert az államnak nincs pénze ilyen baromságokra. de sorolhatnánk még különböző betegségek, plussz a retorziókat.

megamenn 2011.10.27. 11:10:13

@Rosszindulatú Vászka: ...de batgirl téged nem csecsegtetett.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 11:14:41

@Rosszindulatú Vászka: na jó, majd mindenkit értesítek, ha repülni készülök.

megamenn 2011.10.27. 11:16:14

@batgirl: Márpedig itt mindenki egészséges lesz, akkor is ha beledöglünk !

KecskeDotyi 2011.10.27. 11:17:34

@batgirl: Ööö, nem jól értelmezed. :)

Amúgy igen, nem, igen :D Első én hibám, másodikra nincs válasz, harmadik genetika, immár 4 generáció óta fennálló probléma. És évente egyszer lát orvos.

Épp azt akartam mondani, h azon poénkodni, h valakinek napi 3szor kell adagolnia az inzulint, nem jófejség.
Honnan vetted te ebből, h betegnek lenni menő?

Rosszindulatú Vászka 2011.10.27. 11:17:40

@megamen: nem bizony. Engem aztán nem. A mi onlájn mezalianszunk túlmutat az eccerű ivarszájkaratén. Csak szólnák.

Persze nem a te hibád, a mai fiatalok lófaszt se tudnak a decens flörtről meg az igazi Nőkről. Kicsit azér (le)sajnállak tikteket :)

Steve31 2011.10.27. 11:22:03

Kár volt közölni ezt a hülyeséget.

Sőt a kölyköknek sem kell a paralízis elleni cseppeket beadni.

Az miatt vacak miatt alig találni kis bice-boca, béna kölyköket a koldusmaffiába.

Pedig azok jobban tudnak "keresni".

KecskeDotyi 2011.10.27. 11:24:53

@Steve31: A cseppek bizonyítottan hatásosak? Igen. Az oltás is? NEM.

megamenn 2011.10.27. 11:31:28

@Rosszindulatú Vászka: "onlájn mezalianszunk" úbazz, az valami nagyon durva perverzijó lehet :)
"Persze nem a te hibád, a mai fiatalok lófaszt se tudnak a decens flörtről meg az igazi Nőkről"
Miért lenne ez az én hibám? Nekem kellett volna tanítanom a mai fiatalokat? :)

Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.27. 11:32:30

sose kaptam infulenzaótást, egyszer sem voltam infulenzás. sztem pont azért.

amúgy meg újdonság még valakinek az, hogy a gyógyszergyárak belőlünk élnek??? bírom, mikor a gyóccertárba vásárolgat az anyuka, ilyesmiket:

*C-vitamint kilószámra -anélkül nem éljük túl a telet

*vitamin-komplexet- mert ugye afrikában lakunk és semmi, baszki de semmi gyümölcsöt nem eszünk, ugye

*homeopata bogyót-mert nehogymár igazi gyóccert szedjek ha valami bajom van

*rákmegelőző csodagyógykeveréket, mert rákot ugye csak az kap aki ilyet nem iszik

*minden egyéb vacakot, ami csak arra jó hogy eladják.

manapság már nem lehet úgy élni mint régen, ha náthásak voltak, akkor nem tragédia történt, hanem normális volt és kivárták a 4 napot mire elmúlt.

Steve31 2011.10.27. 11:33:33

@KecskeDotyi:

Kinek nem bizonyítottak?
15 éve oltatom magam.

Nem voltam az alatt influenzás.
Miért kezdtem el az oltást?
Mert előző évben elkaptam - meg még elötte is többször.

10 napon keresztül kaptam infuziós kezelést, hogy a hallásomat megmentsék.
5-6 ismerőssel is találkoztam az osztályon akiknél ugyanez volt az influenza szövödménye. Középfülgyulladás.

Nekem bizonyított.
A sok birka meg azt csinál amit akar.

Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.27. 11:39:14

@Steve31: figyelj, mindenki azt csinál, amit akar :D

ha neked ez jó és bevált, hát bátran oltassad magadat. akinek meg nem teccik, az nem ótassa magát. ilyen eccerű és mindenki nagyon boldog.

Steve31 2011.10.27. 11:43:13

@akiazsiráfotszereti:

"*C-vitamint kilószámra -anélkül nem éljük túl a telet"

Az a jó!!!
Én is ettem kilószám.

Aztán megtudtam hogy vesekövet is tud okozni.
Akkorra azonban már késő volt, a falat kapartam a beszorult vesekő miatt.

Anyját annak aki 1000 mg számra eteti a jónéppel a C vitamint. Biztosan degeszre keresi magát vele. (pl. Lenkei..?)

Steve31 2011.10.27. 11:44:55

@akiazsiráfotszereti:

Aha, most is ez van.
Mindenki happy.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 11:46:26

@batgirl: Engem nem kell, nem utazok lecsatolhatósba'.
Manyecskaaaaa!!!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 11:48:20

20 deka aszaltszilvát ebédeltem.
Király e vagyok?

Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.27. 11:49:00

@Steve31: bezony. soha nem nem szedek vitamint, sem csodateát, sőt, gyógyszert sem nagyon. kivéve az algériámat csillapítandó sprajot meg hébe korba fájdalomcsillapítót ha túlteng a nyomás a zagyamba.

szal tök egésségtelenül élek és még dohányzom is, jááááj, ami ugye köztudottan kiirtya a cé vitaminokat. ennek ellenére szinte soha nem vagyok náthás, influenzám pedig sose volt.

viszont kezek szok mosni és ha tüsszögő ember áll mellettem a metrón, akkor odébbmék három méterrel.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 11:54:04

@Steve31: A vesekőre is szedhecc aztán valamit. Ki van ez találva.

KecskeDotyi 2011.10.27. 11:56:29

@fghjk: Igen, ő rohadtul poénkodott azzal, h a felesége nagyija szúrja az inzulint...

Rosszindulatú Vászka 2011.10.27. 11:58:52

@estrella negra: tolsz rá egy pohár tejet és minnyár plakkot is csekkolhacc. Felér egy tisztítókúrával. Méregtelenítés.

KecskeDotyi 2011.10.27. 12:03:50

@estrella negra: Nem köll rá semmi, csak ki kell deríteni, h mitől van (rá lehet jönni abból, h melyik kő van (húgysav, oxalát, foszfát, vagy stb) és célzott diéta megoldja. Én pl hiába imádom a tejet, nem ihatom literszámra, mert baj lesz. De mióta odafigyelek, minden oké ...kopp-kopp-kopp...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 12:18:43

@Steve31: @akiazsiráfotszereti: Sose oltattam magam. Se tizenöt éve, se azelőtt. Mégis néha elkapom az influenzát. Lehet, hogy azért. De lehet, hogy pont fordítva. De inkább náthás leszek, minthogy tűt szúrjanak belém. Majd tíz év múlva, amikor a mamut is hamunak mondom, hogy pár hónappal meghosszabbítsa nyomorult éltetemet.

pcmci 2011.10.27. 12:32:27

én meg azt olvastam valahol, hogy aki uborkát eszik, az előbb vagy utóbb meghal. még nem volt olyan vizsgálati alany, aki akár csak 150évvel is túlélte volna az uborka elfogyasztását. vitathatatlan az összefüggés!

a posztoló meg köpjön egyet felfelé, aztán álljon alá.

helianthus 2011.10.27. 12:34:30

@Rosszindulatú Vászka: képzeld, én tejbe (joghurtba) szoktam gyümölcsöt aprítani és azt eszem. Néha. És semmi szokatlan nem történik utána. (ezért sokan irigyelnek is). Szal azért az a tisztítókúra nem biztos, hogy mindenkinél bekövetkezik. :)

helianthus 2011.10.27. 12:35:30

@batgirl: akkor lehet, hogy átokszórás közben pont felé néztél, na.

Steve31 2011.10.27. 12:38:10

@atpijkamo:

Az influenzát én is legyürtem.
Gyógyszer nélkül is - mivel vírusra nem nagyon van ilyen.

A szövődményei, na azok voltak a gyilkos dolgok.

Állítólag aki vizet tüdőzik le az rövidebb ideig él és meghal.

A dihidrogén-oxid egy nagyon gyilkos vegyi anyag.

Miért nem tiltják már be????

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 12:45:09

@Steve31: Vannak a vírusokra is viszonylag hatékony szerek, de ágyúval verébre nem lövünk. Meg antibiotikumot ír fel az orvos, hogy a ráfertőzést megelőzze.

Ha az influenza hosszan meggyötör, akkor baj van az immunrendszereddel, azon javítani kéne.

KecskeDotyi 2011.10.27. 12:54:44

@Steve31: Méreg- nem méreg, kurta finom teát lehet belőle készíteni :D

labi 2011.10.27. 13:05:19

Nah, olvasom, hogy a Föld népessége nő mint a barom és ha ez nem változik akkor nagy bajok lesznek.

Utána azt, hogy ne legyenek védőoltások.

No, végre valami amire találtak jó megoldást.

De azért élvezett itt olvasni a "nagyapám gyerekkorától láncdohányos volt, mégis 100 évig élt" példákat. :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 13:08:37

@KecskeDotyi: csak épp máshol olvastam, hogy kegyetlenül büntetni fognak egyes betegségekért, aztán felment az agyvizem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 13:09:28

@labi: "a Föld népessége nő mint a barom"

Csak az inteligencia öszege konstans.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 13:09:54

@megamen: perverzek vagyunk...(féloldalas sejtelmes mosoly)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 13:12:40

@KecskeDotyi: ó..én nekem van tejallergiám...beeeeeee..
Neked mid van?:))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 13:14:30

@helianthus: jaj, képzeld,! Kaptam tőle egy rendszám tartó garniturát! Vadiújak. Gyorsan kicseréltettem a kocsimon. Nem vele. Szemét vagyok e?:))
(és baromira meg van sértődve)

KecskeDotyi 2011.10.27. 13:19:15

@batgirl: Tudom, drágább lesz a gyógyszer - amit én nem szedek :D

Ja, nekem már semmi sincs, csak a szervezetem meg a kalcium nem barátok :) Legalábbis egy bizonyos mennyiség felett. De biztos ami biztos, évente párszor csinálok egy tejoltó galaj-kúrát és kész is. Semmi bajom.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 13:39:58

@Rosszindulatú Vászka: Hát ez nálam nem jáccik. Általában össze-vissza tolok befelé mindent, ami a kezem ügyébe kerül.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 13:41:20

@KecskeDotyi: mi az a tejoltó-galaj kúra? komolyan érdekel. Néha szeretnék inni tejet. Néha megteszem, aztán félórán keresztül nem kapok levegőt.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 13:42:54

@estrella negra: veled nagyon kell ám vigyázni...

"Általában össze-vissza tolok befelé mindent, ami a kezem ügyébe kerül. "

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.10.27. 13:50:58

@batgirl: vibratort, kigyouborkat etc.. ? ;P

Amugy mi a bánatos fasz az a "gyermekrák" ??
A hollandok valoszinuleg csak azt igazoltak, hogy a - sertesinfluenza elleni vedooltasok amik megmaradtak, es ugyanolyan faszak voltak a madarinfluenza ellen is - csak egy kurvanagy atveres, mind artalmatlan sooldat volt.

KecskeDotyi 2011.10.27. 13:52:55

@batgirl: Az neked nem hatan sajni. Ez egy gyógynövény, ami frankón kipucolja a veséket. És még egész jó az íze is. Egy időben ittam a fagyöngyöt is a vérnyomásomra, de ma már az illatától is öklendezek.

Igyál pl zabtejet, házilag is elkészíthető. Én csináltam már, igaz, csak kíváncsiságból:
www.nosalty.hu/recept/zabtej-2

Amúgy tudod h a tejben mire vagy allergiás, vagy úgy kompletten magára a tejre vagy? :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 13:58:34

@KecskeDotyi: nem tudom mire vagyok allergiás a tejben. Még nem vizsgáltattam ki. Sajtra , kefirre nem vagyok allergiás.
A zabtej...fhh..még a szója tejet sem vagyok hajlandó megkóstolni., Ne kérdezd miért, nem tudom.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 14:00:50

@batgirl: Ha itt lenne CatMother, most beszúrtam volna egy madártejes poént.

Lille havfrue 2011.10.27. 14:02:08

Ez a cikk igen nagy badarság!
Amióta beoltatom magam, nem voltam influenzás, előtte pedig minden szezonban elkaptam a betegeimtől.
Ergo: oltás - nem kapom el - nem adom tovább. Ennyi.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 14:04:13

Hogy nektek micsoda mocskos fantáziátok van!
Még az enyémnél is mocskosabb.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 14:05:47

@estrella negra: Szúrjad! Vessen magára, hogy hanyagol minket.

KecskeDotyi 2011.10.27. 14:09:04

@estrella negra: Huppsz, ez van mikor nem olvasom vissza amit írok. Szóval nem hatna sajni, azaz nem hatna sajnos :D

Amúgy nem ártana kivizsgáltatni. Nővérem és anyukám pl tejcukorra allergiásak, elég durván meghajtja őket a tej. De pl a kefírt már megehetik, nővérem a joghurtot is, sajttal egyiknek sincs baja, stb.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 14:09:47

@batgirl: "Néha szeretnék inni tejet. Néha megteszem, aztán félórán keresztül nem kapok levegőt."

Nem szeretem az uborkát. És milyen jó, hogy nem szeretem, Mert ha szeretném, akkor megenném, pedig utálom.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 14:13:53

@KecskeDotyi: "Nővérem és anyukám pl tejcukorra allergiásak"

És te? Apád gyereke vagy?

Nem feltételezek semmi rosszat, csak egy kósza gondolat.

KecskeDotyi 2011.10.27. 14:16:53

@atpijkamo: Nővéremnek és bátyámnak más az édesapjuk mint nekem, sajnos ő elhunyt. Aztán jött az én apukám, találkozott az anyukámmal, és így lettem én :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 14:16:55

@estrella negra: hogy jön ide a madártej (hmm..szeretem) és catmother?

pfekete101 2011.10.27. 14:17:52

Beoltassam, ne oltassam?
Ha nem oltatod be magad, akkor az influenzat kockaztatod meg annak szovodmenyeit.
Ha beoltatod magad, akkor meg a vakcina mellekhatasait (ami akar hosszutavon johet csak elo, de persze ezt nehez bizonyitani).

Valaszthatsz. Veszithetsz.
(Amugy en nem oltatom be magam.)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 14:20:39

@estrella negra: "'hatan sajni'"
esküszöm azt gondoltam, hoyg valami hindu tejallergia elleni szer, amit kecskedotyi nem akar velem megosztani:)))))))))
:DDDDDDD
Jaj, most nagyon röhögök:DDDDDDD

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 14:23:49

@KecskeDotyi: Tejallergia nézőpontból ezt űgy mondják, hogy mákod van.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 14:24:50

Sok étel intoleranciát hibásan allergiának gondolnak.

Ninfus Corporation · http://fesztivaljunkie.blog.hu/ 2011.10.27. 14:29:23

Kíváncsi lennék ki olvasta el az eredeti cikket, mert ahogy látom az csak hollandul hozzáférhető...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 14:30:04

@batgirl: Nemt'om, én csak egy buta kismadár vagyok...

Rive 2011.10.27. 14:36:39

Ühüm.

A nyugati módszerekről nem tudok, de itthon a vakcina engedélyezése ahhoz vanik kötve, hogy a tesztcsoport kilencven-valahány százalékának vérében a második hét végére előáll-e a megfelelő antitestszint (~= védettség).

A H1N1-macera közepette beoltottak közül valami féltucat kapott infulenzát.

Szóval eléggé cikis azt feltételezni, hogy a védőoltás hatástalan: pláne, ha nagyvonalúan az összes védőoltásra kiterjeszti valami idült a feltételezést.

Nagyszabású oltóprogramok (pénzbeli) hasznát infulenza esetén éppen meg lehet kérdőjelezni bizonyos feltételek mellett, de akkor arról kell irni, korrekt cimekkel.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 14:44:18

@batgirl: Naugye. Ilyenkor szokja leordítni CM a hajamat.
...hiányzik.

KecskeDotyi 2011.10.27. 14:46:41

@Rive: És a nem beoltottak közül hány kapott? Arányokban számolva? Összehasonlytva a normál influenza beoltottaival és halálos áldozatainak számával? Pontos adatok nélkül csak beszélsz a levegőbe...

KecskeDotyi 2011.10.27. 14:47:59

@atpijkamo: Más betegség szempontjából meg lúzer vagyok. És mivel a páromnak is van, így 80% az esélye, h a gyerekeinknek is lesz.

Rive 2011.10.27. 14:54:30

@KecskeDotyi: a teljes lakosság érintettsége 15-20% közé esett a statisztikák alapján. Azaz elég nehéz megkérdőjelezni a védőoltás hatékonyságát.

A normál influenza esetén egy évben a lakosság érintettsége ~10% körüli. A halálos áldozatok számára vonatkozóan csak statisztikai becslések vannak, tekintve, hogy bodycount jellegű számolás normál influenzára még sose történt.

Amúgy normál influenza esetén is a statisztikailag elhanyagolható kategóriába esik azok aránya, akik az oltás ellenére megbetegszenek (influenzában).

PiBá 2011.10.27. 15:01:19

Na ettől a cikktől belilult az agyam! Előre is elnézést kérek, de most nem leszek udvarias.

Ki volt az a hülye, aki ezt a cikket lehozta és ki az a hülye, aki még tovább terjeszti?

Az oltás nem a tünetek csökkentéséről elsődlegesen. Ez egyik nagyeszűnek sem tűnt fel még???
Az oltástól nem kapok el egy adott betegséget illetve nagy mértékben csökken a valószínűsége annak, hogy elkapok egy betegséget. Ha meg elkapom, akkor várhatóan enyhébbek lesznek a tünetek. Ez az oltás, aki egy picit is ért hozzá, az ezt mondja.
Aki nem ért hozzá, ne írjon barom cikket! Ugyanis a hülyeség hatványozottan gyorsabban terjed, mint a valós és helytálló információ.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.27. 15:04:04

@estrella negra: hátha egyszer vissza jön..és leordítja a fejedet. Mi is nagyon várjuk:DD

KecskeDotyi 2011.10.27. 15:07:16

@Rive: milyen érintettségét? Annyian lettek betegek vagy annyian oltattak? Mivel oltottak és oltatlanok közt is elhanyagolható volt a halálos áldozatok száma, így semmi sincs bizonyítva. Plusz aki megengedi, hogy egy NEM TESZTELT anyagot juttassanak a szervezetébe, az megérdemelné, h minimum lerohadjon a lába az oltás miatt. DE nem baj, egyszer élünk, rövidítsük meg úgy, ahogy csak lehet.

Zöldegér 2011.10.27. 15:07:43

Soha nem oltattam be magam influenza ellen. Sose voltam influenzás. Semmilyen gyümölcsöt nem bírok megenni, vitamint nem szedek. A tudomány mai állása szerint már rég el kellett volna pusztulnom a vitaminhiánytól. De megvagyok, köszi.

Rive 2011.10.27. 15:15:28

@KecskeDotyi: ~hárommillió H1N1 oltást adtak be. Ebből megbetegedett féltucat.

~hétmillió embert nem oltottak be. Ebből megbetegedett ~20%.

Elég egyértelmű amúgy, amit irtam. Ha nem érted, IJ.

KecskeDotyi 2011.10.27. 15:33:59

@Rive: A 20% az pitsafing...

Plusz nézz utána, h az oltás beadás után pár perccel hány embernél jelentkeztek kellemetlen tünetek órákon keresztül.

Akinek gyenge az immunrendszere, az akkor is elkapja, ha be van oltva. Mert a gyümölcsök és zöldésgek nem ellenségek, a friss levegőn tartózkodás nem ellenség, a kézmosás nem ördöngősség, stb. Mondom, nekem 21 évig (levettem a két évet, mikor elkaptam) bevált. Az uram ha esetleg elkap valami búbánatot, akkor is én ápolom és nekem semmi bajom, nem kapom el. Igaz, én minden évben úgy állok hozzá, h én bizony nem leszek beteg, és nem úgy hogy "jajjjj, jön az influenza..."

PiBá 2011.10.27. 15:34:58

@KecskeDotyi: Tesztelt. Olvass utána. Van egy alapoltás, amit teszteltek, évente a vírustörzset cserélik benne. Remélem, egy 30 éve virológiával foglalkozó profnak hiszel :) Berencsy prof cikkét keresd!

Rive 2011.10.27. 15:41:25

@KecskeDotyi: a normál influenza évi 10% körüli érintettséggel 'dolgozik'. Azaz mindazt a 'védettséget', amit te a gyümölcsökre, friss levegőre, mifenére fogsz, a lakosság ~ 11%-a (úgy egymillió ember) az átlagos magyarosch pörkölt-diéta mellett is produkálja.

Matekot tanulni, használni nem ördögtől való...

KecskeDotyi 2011.10.27. 15:47:28

@PiBá: Igen, tesztelték, a tömeges oltás előtt 160 felnőttön és 40 gyereken. Teszt ám a javából...

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.10.27. 15:55:33

@estrella negra: hatan sajni, hatna sajna, hatna sajni, sátán hajni

Padlásszoba 2011.10.27. 15:55:40

Sose értettem az ilyen és ehhez hasonló idióta posztokat/cikkeket (BTW: hogy került ez egyáltalán a Homárra? - tök nem ide való).
Akinek tetszik, oltasson. Akinek nem tetszik, ne oltasson. Felnőtt emberként mindenki döntsön saját meggyőződése szerint. De egymást győzködni vagy épp a szembenálló felet a miénktől különböző véleménye miatt hülyézni a legnagyobb baromság szerintem.
A magam részéről: oltás. De emiatt én még soha senkit nem hülyéztem le, aki nem oltat és azt sem tűröm, hogy engem hülyézzenek, mert én meg igen. Nem felnőtt, önálló döntéshozatalra képes emberekről van szó? Mindenki csinálja úgy, ahogy neki megfelel, de mi a francnak téríteni vagy lehülyézni bárkit is? Ez kb. az a szint, mintha én arról próbálnék posztolni, hogy szerintem barom, aki nem szereti a töltött káposztát, mert én igen. És rá két napra valaki más meg azt posztolná ki, hogy szerinte barom, aki szereti a töltött káposztát, mert ő meg nem.
Értelme???

Martinicske 2011.10.27. 15:56:07

Menjetek már az ilyen baromságokkal.

Nem tudom kin mit teszteltek, én magamon azt látom, ha beoltatom magam akkor nem kapom el az influenzát, ha nem oltatom akkor elkapom.

A gyerekünk ugyanígy.

Azért mert valakinek valamilyen fóbiája van nem kellene ilyeneket terjeszteni.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 16:04:39

@vazsmegyeigerdezsház:
Énhalovics Tehamér, énmiszteri tetkár
Tehalovics Őhamér, temiszteri őtkár
Őhalovics Mihamér, őmiszteri mitkár
Mihalovics Tihamér, miniszteri titkár

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.10.27. 16:08:19

@estrella negra:
bálömböki bag u fan
bálombökö big a fún
búlámbákö bög i fan
balúmbaká bög ö fin
bilambúka bág ö fön
bölimbakú bag á fön
bölömbika búg a fán

KecskeDotyi 2011.10.27. 16:13:14

Erre csak annyit tudok mondani, hogy MÁRHÍVÓ!!!!! XD

www.youtube.com/watch?v=9sClsCMAhM0

_Zsoo 2011.10.27. 16:17:36

Igaza van a posztolónak, akár Indextől származik a cikk, akár nem. Ha jobban utánanéztek a dolognak, megvilágosodik minden a vakcinabizniszről. Mellesleg mire való az immunrendszerünk ha nem arra, hogy megvédjen minket a betegségektől? Nem külső segítségre van szükségünk, hanem belül kell helyretenni a dolgokat. Egészséges életmóddal pl. Érdekes én az utóbbi időben nem vagyok már influenzás, pedig régen évente 3x lebetegedtem. Pedig egy oltást sem adattam be!

ddd.dino 2011.10.27. 16:20:46

énekelek
terítesz
örül
miákolunk
tivornyáztok
őklendeznek

elwood 2011.10.27. 17:05:03

@_Zsoo: "Érdekes én az utóbbi időben nem vagyok már influenzás, pedig régen évente 3x lebetegedtem."

mert már sok törzs ellen védett vagy,

másrészt mások beadatják és nem fertőznek meg téged, egész addig amíg sok ilyen marhaságot nem olvasnak mint a poszt

Padlásszoba 2011.10.27. 17:06:49

@_Zsoo: Na, pont az ilyen tudálékos hozzászólásokról írtam az előbb.
"Igaza van"... "megvilágosodik minden" - hát, örülök, hogy megvilágosodtál, csak azt nem értem, miért olyan nehéz vajon úgy fogalmazni, hogy szerinted meg hogy a te jelenlegi ismereteid szerint. És főleg úgy, hogy a te szemléletedhez ez áll a legközelebb, ezért ezt vallod.
Aki ugyanis ellenkező "bizonyító erejű" cikkeket olvas, az meg amúgy "világosodik meg" és szerinte meg annak "van igaza".
Segítek: a köznép felé publikált cikkek alapján egy laikus (értsd: mindenki, aki nem virológus) SOHA nem fogja tudni eldönteni, hogy melyik verzió igaz, ugyanis k*vára nem értünk hozzá. Még akkor se, ha szeretünk abban hinni, hogy de igen. De nem, nem vagyunk virológusok, se kutatóorvosok (legalábbis jó részünk nem az). Csak és kizárólag az alapján tudunk dönteni, hogy a mi életszemléletünkbe melyik verzió passzol bele jobban, ezáltal melyik oldal "tényeinek" és "tudományos cikkeinek" hiszünk inkább. Ennyi, ezt jobb, ha elfogadod (már ha te nem vagy épp virológus és nem ez a szakterületed, amit kötve hiszek).
Szóval tényeket kijelenteni ebben a témában laikusként teljes hülyeség, megvilágosodásról meg igazságról meg mégnagyobb. Ez van. Itt a "pórnépból" senki nem tud ebben a témakörben megvilágosodni, mert gőzünk sincs, hogy működik ez valójában, csak hisszük, hogy az, amit mi igaznak tartunk, az úgy is van. Én hiszem az oltás hasznosságát, te meg nem. Ennyi. De ettől még lövésünk sincs, hogy kinek van igaza. Már bocs.
Ui.: Az egész komment visszavonva, amennyiben vírusokkal foglalkozó kutatóorvos vagy.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.27. 17:25:37

Az már volt, hogy az influenzavírus rendkívül alkalmazkodó? Kb. mint a vándorpatkány. Csak a patkány nagy, és ha lapáttal agyonvered, nem tudja továbbörökíteni a tetves kis génjeit, hogy még több poronty tudja még messzebbre vinni a bennük élősködő kórokozókat.

Péklapátot az influenzavírusra!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 17:34:49

@neccharisnyás útonálló: "az influenzavírus rendkívül alkalmazkodó"

Igen, ezért (is) csinálnak minden évben új oltáskoktélt. Na és?

Ha most azt mondod, hiogy az oltással a vírus változatosságát növeljük, akkor nagyon ingoványos talajra térsz.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 17:45:47

@atpijkamo: Ingoványosnak ingoványos, de egyre égetőbb probléma, hogy a szelektálódás miatt olyan kórokozó-törzsek fejlődnek ki, amelyek immunisak a nyakra-főre slkalmazott szerekre.

Rive 2011.10.27. 17:52:50

@neccharisnyás útonálló: valóban nagyon alkalmazkodó. Ezért aztán a klf. virusellenes szerek az első szezon végére lényegében egyként használhatatlanná váltak.

Ugyanakkor az oltás - ami ugye a szintén nagyon alkalmazkodó immunrendszeren keresztül ad védettséget - ma is ugyanazon a törzsön alapul és ugyanolyan hatékony.

Fura fintora a sorsnak, hogy az oltásellenes kampányt támogató pénzek mögött elég sokan a virusellenes szerek gyártóit gyanitják.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.27. 18:22:05

@Rive: Én aztán letojom ki mennyi pénzt szed össze ebből. Vakcinagyártás is csak egy meló. Munkáért meg jár a kompenzáció.
Csak azért durva, hogy minden szezonban oltatod be magad egy teljesen új verzióval, erre lehet, megfertőz egy törzs, amire csak jövőre fejlesztenek ki ellenanyagot.
Nomindegy. Én megoldom ezt természetes úton szezon elején 1 hét torokgyuszi-megfázással, azt onnantól 6-7 hónapig csend és nyugalom.
Ha meg öreg leszek, úgyis vagy a tüdőödéma vagy az agyvérzés fog elvinni. Le vannak már osztva azok a lapok.

KecskeDotyi 2011.10.27. 18:33:25

@PiBá: Ennél a résznél rájöttem, h kamu a pali:
"MN: A 380 ember nem kevés a kipróbáláshoz?
BGY: Beoltják őket, mindegyiküket naponta megvizsgálják, majd kettőjüknek 37,5-38 fokos láza lesz, mert mondjuk nem jól fertőtlenítették az oltás helyét, és bevittek egy baktériumot is. Ha 3800 embert vizsgálnak, akkor 20 embernek lesz ekkora láza. Ugyanaz."

Aztán láttam, h köze van a WHO-hoz, szóval nem csodálkozom, h az oltás mellett kampányol.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 18:33:47

@estrella negra: Miről beszélsz? Az oltőanyag nem olyan, mint a növényvédőszer, hogy elpusztítja a kártevőt! Csak bemutatja az immunrendszernek, ami így helyzeti előnnyel indul a kórokozó ellen. A te logikád mentén mesterségesen le kellene gyengítenünk mindenki immunrendszerét, hogy a kórokozó (DNS-e) kevesebb rossz tapasztalatot szerezzen, és így kevésbé mutálódjon.

TBC-re felírnak antibiotikumot, de mikor elmúlnak a tünetek, nem szedik tovább, és így a megmaradt - ellenállóbb - bacik terjednek tovább. Erre a problémára gondoltál.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 18:35:54

@neccharisnyás útonálló: "Én megoldom ezt természetes úton"

Helyes. Ezzel semmiképp nem vitatkoznék.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 18:39:21

@KecskeDotyi: "A 380 ember nem kevés a kipróbáláshoz?"

Az orvosok spéci statisztikai módszereket használnak, hogy minél inkább csökkentsék a viszonlag kis mintavételből következő torzításokat.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 18:41:35

@atpijkamo: Úgy gondolom, hasonló probléma (a mutáció miatt) a vírusok esetében is fenn áll.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 18:57:30

@estrella negra: Olvasd, amit írtam.

Itt mi vagyunk az antibiotikum, akarom mondani az antivirotikum. Nem fogjuk magunkat direkt megbetegíteni, csak hogy csökkentsük a vírus mutációját.

Csak egy analőg példát tudok felhozni az űrkutatásból. Egyik volt űrhajós szerint úgy kell vontani a fagyott kavicshalmaz kisbolygókat, hogy közelébe navigálják az űrhajót, és az a saját gravitációs vonzásával téríti le a kisbolygót az ütközési pályáról. Elvben igaza van, de a gyakorlatban évszázadoknak kell eltelnie, hogy valós hatás történjen. Ennyi erővel jóval hatékonyabb módszerek alkalmazhatóak. Ez az igaza van, de akkor is hülyeség kategória.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.27. 19:00:36

Nekem azt meséljétek el, alaptalan-e a félsz, hogy beoltatja magát ÁtlegBéla hinivel, mert hát külső okból kifolyólag muszáj, nomeg HINI(!!!!!) majd az immunrendszer alkalmazkodó periódusában össze-vissza jár-kel a város leglepukkantabb szögleteiben, saját nyálukban folyó alkoholisták, járdához fagyott hómleszek között.... (mindenkinek kell lakni valahol, kinek melyik kerületre futja)
Szóval előfordulhat olyan, hogy ebben az időszakban benyeljen valami olyat a "szomszédságtól", amit egyéb időszakokban teli szájjal kiröhög a szervezete, és valami igen komoly baja legyen?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 19:05:46

@neccharisnyás útonálló: Nem alaptalan. Ezért kell egy héttel előtte oltanti.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.27. 19:12:22

@atpijkamo: Egy héttel mi előtt?
ÁtlagBéla ott lakik Kólikáék szomszédjában, majd kitalálja, hogy beoltatja magát, és onnantól gyengébb immunrendszerrel lakik majd Kólikáék szomszédjában, számolva azzal, hogy Kólikáékhoz időnként benéznek a régen látott rokonok, akiket ÁtlagBéla még nem ismer.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.27. 19:44:46

@atpijkamo: Lehet. Ehhez már ilyenkor tasunko vagyok.
A női vonal még megy odaát.
...asszem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 19:52:11

@neccharisnyás útonálló: "Egy héttel mi előtt?"

Azelőtt, hogy elkaphatná, mielőtt kitör a járvány.

Meg oltás után ugye ne menjen különösebben veszélyes helyre.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.27. 19:55:43

@atpijkamo: H1N1-ről beszéltem, aminél ugye már voltak súlyos esetek, mikor elkezdték oltani a népet. Hajlékony meg ott városbarangolás után ott pihen a sarkon.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.27. 20:01:17

@neccharisnyás útonálló: Majd az orvos eldönti, hogy mi a nagyobb kockázat, és aszerinty adja be, vagy nem. Ezért kapja azt a hatalmas fizetését.

PiBá 2011.10.27. 20:16:12

@KecskeDotyi: Beszélgess el virológusokkal.
Amiről a prof beszél, nem a teszt, hanem az aktuális évi vírus törzsre a hatékonyság vizsgálata.
A WHO kamu?
Neked mi a szakmád? Virológus vagy járványügyi szakember vagy (nem szakértő!)?

Rive 2011.10.27. 21:29:54

@neccharisnyás útonálló: az immunrendszer maga egy fertőzéstől (vagy oltástól) nem legyengül, hanem felpörög. Túlpörgött állapotában okozhat olyan mellékhatásokat, amik pár napon át gyöngítik a szervezetet (láz, enyhe megfázásos tünetek) - de ezek nem tartanak soká és általában nem is komolyak, mert (oltás esetén) hiányoznak mögülük az aktív vírus okozta bajok.

Ráadásul ugye tervezhetően jönnek, lehet rá készülni.

Szumma: nem jellemző, hogy az oltás miatt szedjen össze valami komolyat az ember. Influenza mellé viszont szinte törvényszerű.

CID 2011.10.27. 22:27:49

Hát nem is tudom, amióta asszonypajtás beoltatja magát, infi szezonban semmi baja ( előtte azért lerobbant egy-két hétre ), én most fogom harmadszorra beoltatni magam, igazándiból az oltások előtt, s azóta sem volt gondom a szimpla takonykóron kívül. Aztat hallottam, hogy a tejérzékenyek igyanak kecsketejet, szóval a repülő patkány, meg a kecsketrogy jöjjnek össze :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.28. 07:41:16

@CID: majd megnézem mit tehetek ez ügyben.

anarch 2011.10.28. 12:33:09

@estrella negra: Vesekőre mit szedjen? Hát sört, orvosi javaslatra :). Kollégának volt, valószínű a sok energiaitaltól, amit azért ivott hogy bírja az "elvárt" túlóraszámot...

KecskeDotyi 2011.10.28. 13:08:07

@anarch: Nem minden vesekőre jó. Nekem pl sz@rt se ért volna, ugyanis a kő elzárta az urétert és csak úgy lett volna jó, ha fejjel lefelé ugrálok. Helyette jött a katéter, aztán vesevezeték katéter, aztán zúzás, aztán katéter eltávolítás. Mindez egy év volt kb.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.28. 18:37:33

Nono, drágáim, a hini oltás az tulképp egy bőr alá ültetendő chip. Éljenek a chipeltető űrgyíkok! Éljenek soká!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.10.29. 12:02:28

:((

ilyet cikket írni egy indexes blogon :((

amikor minden értelmiségi, liberális olvasó tudja, hogy a tudomány sosem téved, a gyógyszereknek nincs mellékhatásuk, és az orvosok mindenkit meggyógyítanak

és aki ebben kételkedik, azt máglyára kéne vetni!

az értelem nevében!

hajrá szdsz!!!

PiBá 2011.10.29. 14:06:08

@KecskeDotyi: Ezekben hol van szó az influenza oltás alap tesztjéről? Mert mintha arról beszéltünk volna, nem pedig a gazdasági trükközésről ...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.01. 13:02:59

a lényeg, hogy eltartsátok a gyógyszergyárakat!
ne egyél zöldésget, gyümölcsöt... neeee! egyél supravitamint meg bérescseppet meg salacillint!
nem kell mozogni! elég, ha napi 3x beveszel egy bogyót és az ágyban fekve, chipset zabálva fox lefogyni!

aki ezeket beveszi, az bevehetné az enyémet is. tartok tőle, nem bírnám szuflával.

immunerősítők... ja!

egyetlen dolog ami én ugyan nem szedek pedig kellene, az a magnézium. mert bizony a stressz az egyetlen, ami kinyírja a mai embert.
a vitaminok, étrendkiegészítők után.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.03. 10:11:45

@dubai_tennis: :D
először nem értettem, mire írod. aztánátolvastam böffenetemet és...
BOCCCCS! nem volt szándékos, csak ezeken amikor hülyítik a jónépet nagyon ki tudok akadni.

Guy_Montag 2011.11.04. 01:20:25

á, szerintem belefér

világméretű összeesküvés 2011.11.05. 12:43:10

@KecskeDotyi: Ez azért van, mert a tehéntej nem emberi fogyasztásra való. A bocinak kell, de neki is csak addig, amíg el nem éri a születési súlyának a háromszorosát. Anyatejet sem iszunk felnőtt korunkban... Érdemes letölteni és meghallgatni az utolsó interjút innen:
skydrive.live.com/?cid=866895aad339cd45&sc=documents&id=866895AAD339CD45%21627
süti beállítások módosítása