Dóra rekordmennyiséget telefonált a T-Home ügyintézőivel, miután úgy tűnt, hogy már megszabadult még hűségidős előfizetésétől. Az átírás azonban nem ment zökkenőmentesen, s ez idő alatt még egy havi számla is becsúszott:
2010. októberében 1 év hűségidővel IP TV előfizetői csomagot kötöttünk kábeltelefon, és internet eléréssel együtt 5680 Ft-ért. Hónapokig semmi gond nem volt, mi használtuk a szolgáltatást, ők küldték a számlát. 2011. júliusában kiköltöztem a lakásból, ezért az előfizetést (mivel még hűségidős volt) átvette egy ismerősöm. Az én számlázási nevem és címem: K. Dóra, 6724 Szeged, T. u. 3. az új előfizetőé V. Sándorné 6729 Szeged, Z. u. 6. Készülék, illetve előfizetői szerződés áthelyezést kértünk meg telefonon 2011.07.21.-én telefonon az új előfizetővel karöltve. Körülbelül egy óra egyeztetést követően az ügyfélszolgálatos hölgy készségesen tájékoztatott, hogy minden rendben, postán küldik a szerződést az új előfizetőnek, és akkor vehetjük ezt elintézettnek.
Az áthelyezést követően (07.21) körülbelül 2 héttel később érkezett egy számla V. Sándorné részére az én címemre (!!). Semmi gond, gondoltam magamban, felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy írják át. Felhívom, a hölgy elnézést kérve kijavítja. Megint eltelik néhány hét, ugyanez megtörténik, V. Sándorné számlája az én címemre érkezik újra. Megint telefon, ügyintéző, elnézés kérés, javítás. Itt már kicsit kezdtem mérges lenni, nem gondoltam, hogy feladja a leckét 2 ügyfélhez 2 címet beírni, de mégis…. Közben V. Sándorné áthelyezéséről is a szerződést hozzám küldték… Mivel a postaládán nincs kiírva a neve (miért is lenne, hiszen sosem lakott itt??), a kukában találtam meg. Átvittem a hölgynek… Hangsúlyozom háromszor jött rossz számla, rossz címre, mindannyiszor betelefonáltam…És én fáradtam át a város másik végére, hogy átvigyem a számlákat….
Gondolom, sikerült ezt harmadik nekifutásra átírniuk, mert azóta csak egyszer (!!!) kaptam rossz számlát… Most a változatosság kedvéért (2011.07.21-én elindítottuk az átvállalást), kaptam én egy számlát 2011. október végén K. Dóra 6724 Szeged Francia u. (?????) kábeltelefon használatának kiszámlázásaként…. Erre már teljesen felforrt az agyam… Életemben nem laktam a Francia utcában, az előfizetést pedig már augusztus 24-re áthelyezték… Hogy telefonálhatnék én? A kábeltelefon számla mellé (miért is ne) érkezett egy számla 10860 Ft-ról (!) közel 4 hónappal azután, hogy nincs előfizetés a nevemen.Gondoltam újra (kb ötödszörre) betelefonálok, és megkérdezem, hogy mi ez az összeg? 45 perc zenehallgatás után vonalba kerülök. Az ügyintézőnek felvázolom a problémáimat (rossz cím, kábeltelefon számla, és hogy mit takar a közel 11000 Ft). Hebeg-habog, nem tudja megmagyarázni, én nem tudom megérteni… Abban maradtunk, hogy rögzítik a panaszomat, 30 napon belül írásban reagálnak. Meg is érkezett a levelük. Ő szerintük jogos a követelésük…. A válaszlevelükben gyakorlatilag kétszer ugyanazt írták le, 2 különböző dátummal..
Megint telefon, hogy egyeztessünk… A hívás követő 57. percben ügyintézőhöz kerülök (egy mellékes megjegyzés: hogy engedhetik meg maguknak, hogy ennyit várjanak az ügyfelek? Nem egyszer, hanem minden híváskor??). A fiatalembernek felvázolom a problémákat, kis türelmet kér (már elfogyott)… Pár perc olvasás után (gondolom megnézte az előzményeket) közli velem, hogy minimum 30 perc lenne, mire megértené (?!), hogy mi folyik itt, és mi a panaszom, és kéri, hogy telefonáljak vissza holnap, hogy egy olyan ügyintézővel beszéljek, aki kompetens ebben a kérdésben.
Természetesen visszatelefonáltam (hiszen erre kértek…). Amikor vonalba kerültem, és felvázoltam a problémám, az első kolléga azonnal átkapcsolt, mondván, hogy ő nem kompetens a kérdésben. A második is hasonlóan járt el (ennél a pontnál már úgy éreztem, hogy teljesen hülyét csinálnak belőle, és senkinek nem érdeke segíteni az ügyfeleknek). A harmadik ügyfélszolgálatos kollégával végre (hetedik ügyintéző!!) érdemi beszélgetést tudtam folytatni. Érthető módon, és hangon közölte, hogy az egy hónapnyi plusz számla az abból fakad, hogy a Magyar Telekom Nyrt-nek 30 napja van az áthelyezés elvégzésére. Nekem a visszapostázott válaszlevélből kiderült, hogy ők az áthelyezést a 29. (!!!) napon végezték el, „rámverve” egy havi plusz költséget úgy, hogy sem a Tv, sem az internet, sem a kábeltelefon szolgáltatást nem vettem igénybe.
Közöltem vele, hogy nem fogadom el, hogy ki kell fizetnem egy olyan szolgáltatást, amit nem vettem igénybe, úgyhogy rögzítette a panaszomat, emellé kértem, hogy a beszélgetésről hangfelvételt kérek.
Most itt tartunk, kaptam egy sms-t másnap reggel, hogy kivizsgálják a panaszomat…. Elfogadhatatlannak tartom ezt a fajta viselkedést az ügyfeleik felé.
Dr. Kix 2011.11.23. 13:07:19
Dr. Kix 2011.11.23. 13:11:02
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.23. 13:14:31
Simán, hol nem szarják le az ügyfeleket... Egyébként ha van bármi cetlid az áthelyezés megtörténtéről, akkor szard az egészet lefele, majd ha kell menni bíróságra, akkor bemutatod, és kész neémi kártérítést...
" kértem, hogy a beszélgetésről hangfelvételt kérek."
Mindenképp rögzítik, de ha jót akarsz, te is...
varvizib 2011.11.23. 13:23:10
Elvégre mindig akad jó pár új balek, akit le lehet húzni! Ebből élnek!!!
T-home-os cikk mennyi is volt csak a Homáron? Külön kategóriát is nyitottak neki, minden bizonnyal nem véletlenül!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.23. 13:24:53
Dr. Kix 2011.11.23. 13:25:36
XCat 2011.11.23. 13:55:50
A t kezd felzárkózni a upc-hez, utoljára azoktól volt ilyen nehéz szabadulni.
XCat 2011.11.23. 13:57:36
Cica30 2011.11.23. 14:02:39
Együtt érzek veled!
Kitartást és sok sikert!
Dr Gregory House 2011.11.23. 14:11:38
2011.11.23. 14:11:51
Nalam a megoldas. 2 oldalas panasz irasban. Benne nemi felemlegetese a fogyvednek, es az esetleges pernek, amennyiben nem valtoztatnak az allasponton. Kiemelve hogy amit tesznek az a fogyaszto megtevesztese. Datumokkal, illetve kerve az osszes beszelgetes visszahallgatasat, nekem elengedtek 2 havi bert, illetve nagyon szepen bocsanatot kertek.
Lengyel 2011.11.23. 14:14:08
Személyesen mentem be az Ügyfélszolgálatra, és megérdeklődtem, hogy él-e a kártya, illetve hogy a fiam nevén van-e, mert a fiam külföldön tartózkodván nem tudta, hogy lejárt-e az 1 éves kártya, illetve mennyi a türelmi idő.
Az ügyfélszolgálat azt közölte, hogy a kártya élő, és aláírattatta velem, hogy tényleg az adott számra akarom utalni a pénzt, bár nem tudhattam meg, hogy a fiam nevén van-e a kártya, hisz ez titkos adat. Mivel a kártya kódja a fiam nevére utaló volt, kifizettem a 3500 Ft-ot.
Később derült ki, hogy a T-mobil a kártyát érvénytelenítette, és másnak átengedte, s az nem a fiam nevén volt már, amikor a rá kifizetett 3500 Ft-ot átvette.
Később kértük az új kártyatulajdonos nevét, címét, hogy vissza kérhessük a tévesen a kártyára utalt pénzt. Ezt a T-mobil megtagadta.
A Rendőrség a kártya új tulajdonosa elleni nyomozást megtagadta, mivel a sikkasztás a 20 eFt-ot nem haladta meg.
A tolvaj nő többszöri hívásra sem utalta vissza a pénzt.
A t.com nem adta ki az adatokat.
A Rendőrség szerint a T-com perelhető.
Kérdezem: Miért nem kapom vissza per nélkül a tévesen a lejárt, és másnak átadott sim kártyára utalt összeget?
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 14:15:46
Mert szeretnek!
ex-dr. vuk 2011.11.23. 14:17:20
ex-dr. vuk 2011.11.23. 14:19:07
Ez innentol szanalmas balkanisztan. Ha jogallamban akarunk elni, akkor koltozunk, ennyi.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 14:20:26
Mindjárt jön egy faszkalap, és közli, hogy nem készíthetsz hangfelvételt a saját beszélgetésedről. (Mert ismer valakit, akek a haverja egyszer azt hallotta...)
Pedig de.
organikusviselet · http://organikusviselet.blog.hu/ 2011.11.23. 14:24:20
XCat 2011.11.23. 14:24:41
XCat 2011.11.23. 14:25:59
És hová költözöl, ahol jobb?
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 14:26:49
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 14:39:33
Az nem elégséges feltétel.
XCat 2011.11.23. 14:44:18
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.23. 14:45:33
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 14:46:14
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.23. 14:46:45
??????
Amúgy a T itt is bekaphatja, de a yard is. Jegyzőhöz vele!
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 14:49:23
ex-dr. vuk 2011.11.23. 14:52:27
nanemar.
eleg sok hely van, ahol mukodnek a dolgok.
Skodakék Fábia 2011.11.23. 15:13:26
kicsit sem vagy izé
ha utalás előtt felhívod és nem a lakásriasztó veszi fel akkor mindezt megúszod
ugye milyen hülye mindenki rajtad kívül?
dr. _mmm_ 2011.11.23. 15:19:28
dr. _mmm_ 2011.11.23. 15:21:58
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 15:36:55
közödeszed 2011.11.23. 17:22:43
Nem értem mit kavarogtál itt az "akárkinéval"...
elköltöztem ha műszakilag lehetséges viszem az előfizetésem az új címre , az új lakó meg köt amit akar...pulcsit zoknit..te szívsz az ismerős miatt..kérdezted hogy beszáll-e a számlába ha már miatta vagy sz@rban?
FDToth 2011.11.23. 17:24:59
CID 2011.11.23. 17:55:11
CID 2011.11.23. 18:03:40
ex-dr. vuk 2011.11.23. 18:29:47
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.11.23. 19:15:19
Dear poszttoló tévedésben leledzik. Ő már nem (kedves)ügyfél, azért van rajta a szoptatóálarc.
CID 2011.11.23. 19:23:46
Megdobbent 2011.11.23. 20:27:11
CID 2011.11.23. 21:16:34
Nem az a szomorú, hogy itt a homáron találkozik az ember ilyen idiótákkal, hanem az, hogy élőben is volt már szerencsém, a hozzád hasonlókkal.
Te most tényleg képes voltál, a saját hibádból elbaszott 3500 ft miatt rendőrségre menni ? Kibaszott kúrva sok időd lehet.
Szerintem még most is röhögnek a yardon :)
T-nél megkérdezted élő e még a szám, válaszoltak, igen. Ahhoz neked kurvára nincs közöd, hogy kinek a nevén van, pláne ha titkos.
Azt sem értem, mit rázod itt magad, hogy nem adják ki a tulaj nevét. Mert ha megkapnád, mit tennél ?
Ha nagyon vissza akarod kapni a nyamvadt 3500 ft-odat, hívd fel a számot, aztán beszéld meg a tulajjal, hogy utalja vissza, ha AKARJA. Ha nem, elmehetsz a sóhivatalba. Meg milyen kódról beszélsz te nagyon te ?
Hülyébb vagy a postolónál, pedig ő sem piskóta.
Baszkikám a legutolsó 3500 ft-os feltöltés után 1 évig él a szám, utána még van 90 napod, hogy feltöltsd a SIM-et, hogy megmaradjon a szám ( ezen 90 nap alatt már nem tudsz hívásokat fogadni és indítani sem kivéve 1777, 1778 esetleg 1430. Azután legalább egy hónap míg kiadják a számodat...............
Nincs jobb dolgod, mint magadat szopatni ?
CID 2011.11.23. 21:24:44
Kért egy áthelyezés és egy átírást. Ennek a díja több mint 10000 huf, és egyszerre nem is megoldható dolog. Mi a faszért nem fizette még két hónapig azt az 5680 forintot a lejárat után meg lemondja. De nem, bonyolítja az életét( meg a T-s ügyfélszolgálatosét ) aztán meg szop. Bár lehet szeret.
Az nem tűnt fel senkinek, hogy 5680 ft-ot fizet a net IP TV telefon kombóért. És még azt mondják, drága a tré :)
Hívjad csak a telefonos ügyfélszolgálatot, hívjad ...........
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.11.24. 10:10:57
_megint_ hűséget esküdtem a 25/5-ös csomagra... felhívnak, jönnének modemet cserélni, hogy menjen a szolgáltatás! wtf!!?? mondom eddig is ez a sebesség volt, csak újra lett kötve! jah.. akkor már tavaly ki kellett volna cserélni a modemet!? wtf!!?? akkor most vagy fizetnek kötbért az akadásért, amiért tavaly _elfelejtették_ kicserélni, vagy elhúznak a náthásba, mert hogy én nem fizetek egy vasat se egy feles modemcseréért az tuti! hozzátenném, olyan szar a netjük, hogy van hogy hajnali 2kor index anyánk főoldala 2 perc alatt jön fel! ha ne adj véletlenül letöltök ezt+azt, az viszont 3MB/sec-el stabilan jön... lehet torrentezőknek szánt csomag ez, nem szörfölőknek!? -.-"
CID 2011.11.24. 11:14:15
CID 2011.11.24. 11:15:21
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.11.24. 12:10:23
galaci50 2011.11.29. 15:05:50