Nyilván nem virágot és jókívánságokat szeretne naiv ügyfél az Enternettől, csak annyit, hogy 4 hónappal később ugyan utalják már vissza a decemberi előfizetését, ha már nem szolgáltatnak nála:
2011. december 5-én átutaltam az aktuális havi díjamat az Enternet kft számlájára (4750 Ft-ot). Majd 2011. december 6-án a Business Telecom tájékoztatott, miszerint december 1-jétől ők veszik át az Enternet kft-től az előfizetésemet. Miután én már átutaltam a havi díjat, felhívtam a BTel ügyfélszolgálatát, ahol azt az információt adták, hogy nem baj, hogy átutaltam a decemberi díjat, a januári díjat majd a megfelelő helyre utaljam. Az ügyintéző tájékoztatása szerint nem volt a dologgal további teendőm. 2012. március elején felhívott a BTel, hogy a december havi díjammal tartozom. Közöltem velük, hogy nem tartozom, csak nem időben tájékoztattak, így a díjat az Enternet kft-nek utaltam. Az ügyintéző kötötte az ebet a karóhoz, majd mikor mondtam neki, hogy engem nem érdekel, hogy ők mit keresnek rajtam, nekem tartozásom nincsen, így a szavaim közt szó nélkül levágta a telefont. Miután minden alkalommal tájékoztatnak arról, hogy felveszik a beszélgetéseket, hát keressék vissza és kérjék számon a téves tájékoztást!
Azt a további tájékoztatást kaptam, hogy nekem kell az Enternettől visszaigényelnem a decemberi díjat, majd újra el kell utalnom a BTelnek. Több levélváltást követően sem utalták vissza a díjamat, semmiféle hajlandóságot nem mutattak arra, hogy a két cég egymás közt ezt elintézze – holott a szerződésem átadásáról sem tájékoztattak időben!
Az alap az lett volna, hogy a pénzt rögtön, KÜLÖN KÉRÉS nélkül visszautalják a bankszámlámra vagy pedig a két cég elrendezi egymás között. Az Enternet Kft. e-mailen nem volt hajlandó elfogadni a visszautalási kérelmemet, hiába volt benne bankszámlaszám és hiába leveleznek ők velem folyton ilyen módon, nekem aláírt levelet kellett küldenem a visszaigénylésről postán vagy faxon!
Ez meg is történt március 12-én faxon, a mai napon még mindig nem érkezett meg a bankszámlámra az összeg – természetesen a felhasználásával nem akadt gondjuk! Többször érdeklődtem, hitegetést kaptam, a pénzemet nem. Amit ők már december 5-e óta használnak. De ha én nem telefonálok, akkor lenyelik a pénzem, merthogy visszaadják az eszükbe sem jutott.
A BTel szerint:
"Sajnos ha a decemberi díjat még az Enternet 2001 Kft felé fizette be azt Önnek kell tőlük vissza igényelnie, ezt a két cég nem tudja egymás közt elrendezni. Decemberben a folyamatok még nem tisztázódtak le teljesen, így fordulhatott elő, hogy ezt az információt kapta. Kérem hogy a decemberi díjat legyen szíves mihamarabb cégünk felé rendezni, ennek a leggyorsabb módja az átutalás vagy a személyes CIB bankos befizetés a következő számlaszámra: 10700103-44442105-51100005. A közlemény rovatba kérem ne felejtse el feltüntetni az ügyfél azonosítóját. A befizetésről az igazolást pedig juttassa el cégünk részére az alábbi lehetőségek egyikére:
E-mail: befizetes@btel.co.hu
Fax: 06-1/999-5012"
Hol érdekelnem engem az ő belügyeik? Vagy hogy letisztázódtak-e a folyamatok? Keressék meg a telefon felvételét, mikor közölték, hogy "nem gond, ha még nem jó helyre utaltam el az összeget"
A fogyasztóvédelem álláspontja:
„Az elektronikus hírközlési piaci szereplők között előfordul, hogy az egyik szolgáltató az előfizetői szerződéseiben szereplő szolgáltatói pozícióját egy másik szolgáltatóra engedményezi. Az ilyenfajta különös jogutódlás – a szolgáltatói alanyváltozás, és a szerződésállomány átadása, ideértve az előfizetők adatainak átadását is – azonban jogszerűen kizárólag az előfizetői szerződéseknek az előfizetőkkel közös megegyezéssel történő módosítása útján valósulhat meg.
Az előfizető ez esetben az utódlásról történő értesítést követően jogosult eldönteni az arra biztosított 15 nap alatt, hogy előfizetője kíván-e lenni az új szolgáltatónak, vagy felmondja a szerződést. Amennyiben az új szolgáltatónak nem kíván az előfizetője lenni, akkor ilyen tartalmú nyilatkozatot kell tennie, mely alapján a szerződés megszüntetésre kerül. Fontos kiemelni, hogy ilyen esetben a szolgáltatónak hűségszerződés esetén is biztosítani kell az előfizető számára a jogkövetkezmények nélküli felmondási jogot. A nyilatkozatot olyan formában (jellemzően írásban) célszerű megtenni a későbbi viták elkerülése érdekében, amilyen formát a szolgáltató az Általános Szerződési Feltételeiben a szerződést felmondó nyilatkozatra vonatkozóan megkövetel.”
Természetesen semmilyen tájékoztatást nem kaptam a lehetőségeimről.
Ma megírtam az Enternetnek, hogy amennyiben hétfőig nem érkezik meg az összeg a bankszámlámra, hétfőn megindítom az eljárást a Fogyasztóvédelemnél, elmegy a Homárra és elmegy minden létező és általam ismert fórumra. Igazán nem a 4750 Ft-ról van szó, mert átutalhatnám a BTelnek, nem ettől dőlne be a családi kassza, hanem az eljárásról. Dec. 6-án tájékoztatnak, hogy Dec. 1-től más a szolgáltatóm, nem tájékoztattak arról, hogy a szerződést jogomban áll azonnal felmondani, majd téves információkat adnak, használják a pénzem, hetek alatt nem utalják vissza, még ők támasztanak követelményeket velem szemben.
Mit tehetnék ez ellen a két tetű cég ellen?
Dr. Kix 2012.03.28. 14:38:38
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 14:40:45
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.03.28. 14:48:24
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 14:53:34
Akkor most tájékoztatlak, hogy minden ÁSZF változásnál van jogod felmondani - ha van hűségidőd, ha nincs. Ezt nyomtasd ki, keretezd be, és tedd ki a falra, el ne felejtsd többet.
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.28. 14:55:11
Skodakék Fábia 2012.03.28. 14:57:03
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.03.28. 15:00:43
Karaktergyilkosság:)
cicmen (törölt) 2012.03.28. 15:02:38
Az így húsvét táján belefér!
cicmen (törölt) 2012.03.28. 15:05:03
Beillik ő ide nem kicsit! :)
cicmen (törölt) 2012.03.28. 15:07:15
Karaktergyilkosság:)
Szeret gépelni!
Nem tudja, hogy mi nem szeretünk olvasni!
Offolni már lehet?
Skodakék Fábia 2012.03.28. 15:08:10
cicmen (törölt) 2012.03.28. 15:08:42
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 15:08:53
Pontosan tudom. Azért is vannak vele szemben elvárásaim.
Sokorai_Atala 2012.03.28. 15:21:48
Találjunk már ki mi is valami ilyesmit:)
VIC20 2012.03.28. 15:26:42
Két szó: fizetés meghagyás.
cicmen (törölt) 2012.03.28. 15:27:56
Aha! Jó vele bannolni! :)
Anomalocaris (törölt) 2012.03.28. 15:29:45
cicmen (törölt) 2012.03.28. 15:37:18
A végén még elkezdünk offolni!
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 15:38:09
Anomalocaris (törölt) 2012.03.28. 15:39:07
Anomalocaris (törölt) 2012.03.28. 15:40:58
cicmen (törölt) 2012.03.28. 15:54:13
Most csaj vagy vagy nem? Nem bannolok akárkivel!
Anomalocaris (törölt) 2012.03.28. 15:57:27
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 15:57:38
Dr. Kix 2012.03.28. 16:00:10
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 16:03:28
:)) Azok a fránya káros szenvedélyek.
Ha elsőzni van időd, akkor pár sutkát is benyöghetsz...
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 16:05:00
Dr. Kix 2012.03.28. 16:07:59
cicmen (törölt) 2012.03.28. 16:09:49
Mer mexoktam abból az időből, amikor nem tudtam még, hogy elég rákattintani a nickre. Különben ne izgujj! Idegesítenek engem is dolgok, mégsem hisztizek. Ne olvasd el a kommentemet legfeljebb!
Anomalocaris (törölt) 2012.03.28. 16:11:55
cicmen (törölt) 2012.03.28. 16:12:01
Találkozhatunk?
Nem akarok semmit, csak röhögni!
Faszán nézhetsz ki! :)
cicmen (törölt) 2012.03.28. 16:15:08
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 16:15:09
Miért másolod ki mindig az előző kommentet?? Ez őrjítő!!
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 16:16:48
Anomalocaris (törölt) 2012.03.28. 16:19:34
Anomalocaris (törölt) 2012.03.28. 16:21:21
cicmen (törölt) 2012.03.28. 16:32:11
Miért másolod ki mindig az előző kommentet?? Ez őrjítő!!
Rám ne fogjátok már, hogy miattam vagytok hülyék!
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 16:32:40
De sok más kommentelő még jobban:
- nem tudom, mire írja
- nem tudom, minek írja
- nem értem mit ír
- nehéz elolvasni
- nem lehet elolvasni
- teljesen értelmetlen
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 16:34:32
cicmen (törölt) 2012.03.28. 16:34:36
Akkor fogd rám, hogy plagizálok! Kihagyok egy sort, vagy kettőt az meg fel sem tűnik mi? Lábjegyzet nem kéne?
cicmen (törölt) 2012.03.28. 16:36:20
Jólvan!Szűrd össze vele a levet! :)
cicmen (törölt) 2012.03.28. 16:45:45
Most kicsit ne zavarjatok! Bartókot hallgatok! Teljesen lehalkítva! Így megnyugtat!
Anomalocaris (törölt) 2012.03.28. 16:46:46
Anomalocaris (törölt) 2012.03.28. 16:48:18
cicmen (törölt) 2012.03.28. 16:51:11
Jó nagy marha vagy Te is vazze! Akkor menjünk el sört inni valami kocsmába! Ha ott is összezavarnak, legfeljebb szétütjük a berendezést!
Anomalocaris (törölt) 2012.03.28. 16:57:16
cicmen (törölt) 2012.03.28. 16:59:22
Anomalocaris (törölt) 2012.03.28. 17:08:47
cicmen (törölt) 2012.03.28. 17:32:45
Megkérjük őket, hogy távozzanak! Te ezzel a fizimiskával, én meg egy kitépett facsemetével meggyőzőek leszünk hidd el! :)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 17:54:53
England win The Ashes! 2012.03.28. 20:00:15
Há' még jó, hogy bele nem lépett!
MaCS_70 2012.03.28. 21:07:39
Ha december 6-án kapta meg a tájékoztatást, akkor december 5-én csak a saját kockázatára utalhatott volna a jogutódnak, és a jogelődnek történt átutalás a szolgáltatás vonatkozásában teljesen rendben van.
A visszautalás / újrautalás nem is a megfelelő rendezési mód -- itt az ügyfél vegzálása nélkül teljesen a két szolgáltatónak kellett volna rendeznie a kérdést.
Üdv: MaCS
Xezs 2012.03.28. 21:29:15
Nem mondom hogy a nagyok az istenek, mert náluk is van probléma, de nem ilyen gennyes kis szarzsákok, mint ezek a kicsik itt a posztban.
AzHofi 2012.03.28. 21:53:24
Muad\\\'Dib 2012.03.28. 21:56:02
Attól függetlenül, hogy nem a legnagyobb szolgáltató, azért vicces egy BTel méretű céget kis gagyinak hívni.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.28. 21:59:49
VOIP-ban erős a Btel.
Én meg csak rágom a bételt.
Xezs 2012.03.28. 22:27:42
javit6atlan 2012.03.28. 22:31:22
*rockstar* 2012.03.28. 22:51:03
serwer 2012.03.28. 22:59:39
Chessterfield 2012.03.29. 00:07:33
Hol vannak már olyan epic posztok, mint Palkovicsné, Batz papucs, Árkád wc, stb...
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2012.03.29. 08:36:50
Mclaurin 2012.03.29. 10:24:49
Belana 2012.03.29. 14:12:57
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság ezt írta a panaszomra:
"Amennyiben a Hatóságnál eljárást kíván kezdeményezni, azt kérelem benyújtásával teheti meg.
....
A kérelem benyújtása esetén az eljárásért fizetendő díj összege 3000 Ft, amelyet a kérelem benyújtását megelőzően, átutalással kell megfizetni"
Tehát ha panaszt akarok tenni, fizessek, azok után hogy aki ellen panaszt akarok tenni, jogtalanul használja hónapok óta a pénzemet.
Most épp napi 20-30 alkalommal elküldöm az enternetnek, hogy adják vissza a pénzemet.
Közben természetesen a BTel telefonálgat, hogy fizessem ki a tartozásomat.
javit6atlan 2012.04.20. 19:37:28
javit6atlan 2012.04.20. 19:40:09
javit6atlan 2012.04.20. 20:07:51
Az Enternet elég nagy szolgáltató, jó pár évig voltam náluk, hibátlanul mentek a dolgok, tán egyszer volt egy napos kiesés, hurokátengedés után a sebesség is jobb lett.
Üfsz szo-szo, egyszer volt egy balesetem, felhívtam őket, hogy kórházban vagyok, késni fogok a csekk feladásával, hát úgy kikapcsolták a netet rögtön, hogy csak na, plusz a visszakapcsolási díjat is a nyakamba vágták.
Tavaly nyáron - gondolom akkor már tudták, hogy kiszállnak - kezdődtek komoly problémák, elkezdtek túlszámlázni, 500-95000 közti összegekben, a telefonos üfsz. javasolta - egyéb ötletei mellett - hogy a túlszámlázott összeget (3000 helyett 98000!!!) "most ki kéne fizetni", aztán majd jóváírják. :DDD
Én meg mondtam, hogy a számlát kellene inkább sztornírozni, mert a ténylegesen járó összegnél egy fityinggel se fogok többet fizetni, annyira, hogy azt el is küldtem. Erre kikapcsolták a netet. Utána persze visszakapcsolták díjmentesen, meg elengedtek egy hónap előfizetést, de úgy, hogy erről nem értesítettek, én marha meg persze feladtam nekik a pénzt rendes időben, és szóltam, hogy nem jött számla. Ezek után - az így keletkezett túlfizetés dacára - azt írták, egy havi elmaradást mutat az egyenlegem. Néhány anyázós e-mail után aztán "megtalálták" a befizetésemet, visszaküldeni persze nem küldik.
trett88 2012.07.15. 19:30:58
De tény és való, hogy több hibát vétettek, és egy effajta változásnál felmondható a szerződés a kézhezvételtől számított 15 napon belül.
Elolvasni az összes kommentet nem tudtam, de én inkább NMHH-hoz fordulnék ilyen esetben a fogyasztó védelem sokmindenben nem illetékes, és csak az idő megy vele, ha időközben a hatóság átadja a másiknak az ügyet.
De a lényeg, hogy kérd ki, hogy milyen úton módon értesítettek téged a változásról - hivatkoznak majd a weboldalukra, valamint hogy egy vagy két napilapban is megjelentették -, mivel téged mint érintett ügyfelet külön, igazolhatóan kellett értesíteni.
Volt szerencsém nekem is az enternethez, de vagy jót mondok vagy semmit, így inkább az utóbbi mellett maradok:)
trett88 2012.07.15. 19:33:15
De tény és való, hogy több hibát vétettek, és egy effajta változásnál felmondható a szerződés a kézhezvételtől számított 15 napon belül.
Elolvasni az összes kommentet nem tudtam, de én inkább NMHH-hoz fordulnék ilyen esetben a fogyasztó védelem sokmindenben nem illetékes, és csak az idő megy vele, ha időközben a hatóság átadja a másiknak az ügyet.
De a lényeg, hogy kérd ki, hogy milyen úton módon értesítettek téged a változásról - hivatkoznak majd a weboldalukra, valamint hogy egy vagy két napilapban is megjelentették -, mivel téged mint érintett ügyfelet külön, igazolhatóan kellett értesíteni.
Volt szerencsém nekem is az enternethez, de vagy jót mondok vagy semmit, így inkább az utóbbi mellett maradok:)
- félrekattoltam sry.@atpijkamo-nak ment a válasz.