Tékozló Homár

Ételmérgezés a Bécsiszeletben

2012.04.17. 11:43 | jackyll | 50 komment

Naiv ügyfél nem vette figyelembe a jeleket, és annak ellenére pontyot rendelt az egyik Bécsiszelet vendéglőben, hogy nem volt. Vagyis pontyosított fogast kapott kedvezményes az előbbi árában, aminek gyógyszerezés lett a vége:

Tegnap este voltam a párommal a Bécsiszelet vendéglőben. Én mindenképpen valamilyen halételt szerettem volna fogyasztani, rendeltem hát pontypatkót rántva. A pincér a rendelést követően kb 10 percen belül jelezte, hogy a ponty elfogyott. Megnyugtatásomra a következő felajánlást tette: Megcsinálják nekem a rántott halat fogasfiléből, de csak a ponty árát számolják föl érte.(jelentősen olcsóbban) Erre örömmel rábólintottam, és csak később döbbentem rá: nem kellett volna. Igen erős hasfájás gyötört egész éjszaka, a többi tünetet hadd ne részletezzem. Ma reggel is csak gyógyszerrel vagyok képes dolgozni. Valószínű, hogy a hal nem volt épp friss és csak túl akartak adni rajta. Szomorú hogy ilyenek még előfordulnak elvileg minőségi éttermekben….

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trunkel 2012.04.17. 11:46:50

Nincsenek hozzászólások?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.17. 11:48:15

Tegnap este voltam a párommal a Réntottpontypatkó vendéglőben. Én mindenképpen valamilyen húsételt szerettem volna fogyasztani, rendeltem hát bécsiszeletet. A pincér a rendelést követően kb 10 percen belül jelezte, hogy a bécsiszelet elfogyott. Megnyugtatásomra a következő felajánlást tette: Megcsinálják nekem a rántotthúst szűzérmékből, de csak a bécsiszelet árát számolják föl érte.(jelentősen olcsóbban) Erre örömmel rábólintottam, és csak később döbbentem rá: nem kellett volna. Igen erős hasfájás gyötört egész éjszaka, a többi tünetet hadd ne részletezzem. Ma reggel is csak gyógyszerrel vagyok képes dolgozni. Valószínű, hogy a hús nem volt épp friss és csak túl akartak adni rajta. Szomorú hogy ilyenek még előfordulnak elvileg minőségi éttermekben….

Dr Gregory House 2012.04.17. 11:55:28

@lazarjozsef75: Jó hosszú hétvégi pihenő volt!

oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.04.17. 11:57:20

rantotthus etterembe halat enni majd nyafogni???

pffff...

fidoone 2012.04.17. 12:02:50

A rák is elfogyott de tudjuk pótolni rovarral és csak a rák árát számítjuk fel.....

Koholmány 2012.04.17. 12:06:32

Tehát volt valahol kajálni, (elötte persze semmit sem evett ) aztán fosott egy nagyot.
Nesze neked, fogd meg jól, kenjük a bécsiszeletesekre. Nem lehet, hogy az asszony főzte ebéd volt romlott?

Manci néni, a szomszéd 2012.04.17. 12:06:54

De gyenge gyomruk van egyeseknek. A férjemnek már huszonöt éve főzök és még egyszer se lett rosszul a főztömtől. Pedig ha tudná mit eszik...

staropramen 2012.04.17. 12:20:28

Mindez azért történt mert a felajánlott és végül is feltálalt fogason véletlenül rajta maradt két rommáázott bőrdzseki és egy sísapka.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.04.17. 12:26:13

a poszttolót lehet mán?
de érzékeny beled van.
mondjuk fasznak esznek az emberek fogast? én oda a zekémet szoktam főakasztani.

fidoone 2012.04.17. 12:27:30

A@staropramen: A bőrszerkóhoz sok kenyér kell. Biztos azért feküdte meg a gyomrát mert nem evett eleget hozzá.

Gerw 2012.04.17. 12:30:55

És műanyag fogas volt vagy fából készült? Különálló vagy fali fogas? Megannyi gyötrő kérdés!

A sok műanyag megfekszi a gyomrot, legközelebb kérd fából!

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.04.17. 12:36:23

Kizártnak tartom, hogy fogas volt az: a balatoni sütödékbe évek óta nem lehet kapni csak hekket vagy pangásziuszt (cápaharcsa).

Amúgy meg tetszett volna enni paprikáslisztben sült keszeget! Na az a finom, nem ilyen urizáló...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.17. 12:36:47

Még ne!!!! kÖNYÖRGÖM MÉG A POSZTOLÓT NE!!!!
Ha most elkezdjük, akkor mi marad a következő 10 napra!!!!!!
Most ekézzük az éttermet:))) jó???

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.17. 12:37:55

@Manci néni, a szomszéd: és ha mérges vagy rá, te is a fogkeféjével tisztítod a wc-t??

Manyecska 2012.04.17. 12:59:08

@batgirl: az csak akkor buli ha utána szakítasz vele mer csókolózni utána brrr!

Anomalocaris (törölt) 2012.04.17. 13:02:04

Rusztikus, rurális vagy mondén volt-e a pincér?

gelsystem 2012.04.17. 13:03:42

sosenem tanultok-e????
ebből balhé lesz, marha nagy balhé......hitelrontás-mi1más!
.
a poszter meg szerintem tuti bőcsééész, minimum több diplomával!
.
kékszalagra beneveztetek-e??? ez FONTOSCH!!!

Manci néni, a szomszéd 2012.04.17. 13:15:03

@batgirl: Olyankor paradicsomos káposzta a vacsora, azt nagyon utálja :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.17. 13:19:13

Balatoni fogasokat a vén halász fog a' sokat!

Manyecska 2012.04.17. 13:30:37

@batgirl: :D hát én a saját férjemmel léptem félre a legjobban.. de hát ez más sztori:D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.17. 13:33:31

@Manyecska: Most már mondd! Meséldd el, nem ersztünk.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.17. 13:34:32

@Jani haverja: Egyszer főztem fogast, de ehetelenül szálkás lett.

CID 2012.04.17. 13:40:28

Há me nem kuktában főzted @atpijkamo: :-)

fidoone 2012.04.17. 13:42:35

Lehet, hogy Surstromming volt.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.04.17. 13:43:36

@atpijkamo: A borjúcomb jelentősen olcsóbb lenne a szűzpecsenyénél?
Kötve hiszem.

Archie the inventor 2012.04.17. 13:51:53

Remélem az étterem tulaja is olvassa a posztot. Most őszintén, majma elmegy fogast enni, aztán éjszaka fosik, mindzet ráfogja az étteremre. És mi van, ha a barátnőd pin@jának /barátod f@szának nyalása után lettél rosszul?
Vagy a Redbullos dobozod nyílását fogta meg valaki szaros kézzel, és elkaptál valamit???
De lehet, hogy a reggeli kakaóscsigádat fogta meg a pékné szaros-hugyos kézzel...

Stupido_Girl 2012.04.17. 13:56:02

Én 2 éve ettem a Pozsonyi úti Bécsiszelet vendéglőben tatár beesteaket, és napokig olyan állapotban voltam utána, amit most az ebédidőre való tekintettel inkább nem részletezek.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.17. 14:02:47

@atpijkamo: hát tulajdonképpen a filé jó csak belőle, de ahhoz meg nagy kell, és úgyis sok megy belőle pocsékba.

Manyecska 2012.04.17. 14:05:13

OFF @Archie the inventor: :) te amolyan romantikus alkat vagy igaz??? Majdnem behánytam most:(

daniferi 2012.04.17. 14:39:40

Én Sparban vásárolt kolbásztól fostam másfél napig, aztán miután jobban lettem, gondoltam, kidobom a maradékot. Erre kiderült, anyám megette. Utána ő is fosott. Legalább megtanulja, hogy kérdezés nélkül nem esszük meg más kajáját :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.17. 15:46:30

@Jani haverja: "a filé jó csak belőle"

Néztem az OBI-ban, fogas van fémből, fából, de filézve nem láttam.

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.17. 15:54:36

@staropramen: Kevés volt a víz,mert a bőr felszívta!!!!! :)))

Vagy lehet le kell a séfet szopni az áráért,és a végén még nyelt is belőle,mert nem tudta kifizetni.

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.17. 15:58:07

@daniferi: Nem is kellett székrekedés ellen gyógyszert szedned vagy DanoneActiviát.

Xezs 2012.04.17. 23:08:58

Nyápic városi faszkalap, nem bírja a gyomra.

A bécsiszeletben én degeszre zabáltam magam, leöntöttem sörrel, aztán aludtam mint a bunda. Mondjuk nem halat ettem.

Bécsiszelet 2012.04.18. 16:30:54

A teljesség kedvéért itt a teljes levelezés a feladó neve nélkül:

2012. április 18. 10:09

Köszönöm a vàlaszukat!Ebben az esetben elképzelhető,hogy màs vàltotta ki a gyomorproblémàimat.üdvözlettel:

2012.04.18. 9:29, "Bécsiszelet Vendéglő" <info@becsiszelet-vendeglo.hu> ezt írta:

Tisztelt Úr!

Megdöbbenve olvasom sorait, hiszen hasonló panasszal több éves működésünk során még nem találkoztunk.

Bizton állíthatom, hogy kizárólag friss nyersanyagokkal dolgozunk, minden higiéniai előírásnak megfelelően, melyeket hatósági ellenőrzések során is rendben találtak minden esetben. Mindezek következtében romlott étel nem kerülhet feldolgozásra, főként nem a Vendégeink asztalára!

Az Ön által említett este folyamán is, mint ahogy máskor, több adag fogas került felszolgálásra, mindennemű panasz nélkül, ezért nem gondolom, hogy gyomorproblémái a nálunk elfogyasztott vacsorától keletkeztek.

Ha véletlenül a nálunk fogyasztott vacsorája okozta volna problémáját, elnézést kérünk kellemetlenségeiért!

Engedje meg, hogy ezúton kifejezzük sajnálatukat, és együttérzésünket gyomorbántalmaira!

Amennyiben éttermünkben fogyasztott vacsorájának tulajdonítaná panaszait, ez esetben szíves elnézését kérjük, és természetesen vacsorája költségét megtérítjük, illetve ha az Önnek jobban megfelel, felajánljuk meghívásunkat egy - az Ön által választott időpontban történő - vacsorára.

Mielőbbi jobbulást kívánva várjuk megtisztelő válaszát!

Üdvözlettel,

Bécsiszelet-Vendéglő

1085 Bp., József Krt. 63.

+36-1-318-57-51

www.becsiszelet-vendeglo.hu

Sent: Tuesday, April 17, 2012 1:56 PM
To: info@becsiszelet-vendeglo.hu
Subject: PANASZLEVÉL

Tisztelt Cím!

Tegnap este voltam a párommal a Bécsiszelet vendéglőben. Én mindenképpen valamilyen halételt szerettem volna fogyasztani, rendeltem hát pontypatkót rántva. A pincér a rendelést követően kb 10 percen belül jelezte, hogy a ponty elfogyott. Megnyugtatásomra a következő felajánlást tette: Megcsinálják nekem a rántott halat fogasfiléből, de csak a ponty árát számolják föl érte.(jelentősen olcsóbban) Erre örömmel rábólintottam, és csak később döbbentem rá: nem kellett volna. Igen erős hasfájás gyötört egész éjszaka, a többi tünetet hadd ne részletezzem. Ma reggel is csak gyógyszerrel vagyok képes dolgozni. Valószínű, hogy a hal nem volt épp friss és csak túl akartak adni rajta. Szomorú hogy ilyenek még előfordulnak elvileg minőségi éttermekben. Szeretnék ez úton kártérítést kérni. Amennyiben nem kapom meg a jogos kártérítésemet, abban az esetben minden rendelkezésemre álló fórumot fel fogok használni az ügy közzétételére. (fogyasztóvédelem, tékozló homár, ÁNTSZ, facebook stb)

24 órán belül várom Válaszát!

Üdvözlettel:

Mille38 2012.04.18. 16:48:40

Simán lehetett epegörcsöd is a rántott haltól, azt meg nem szép dolog az étteremre fogni...

Xezs 2012.04.18. 22:06:37

@Bécsiszelet: Hahaha, hát ezzel a vendéggel nem kellett sokat cívódni. Még ő kért elnézést.

Kamu-e ez az egész sztori?

Palibácsi 2012.04.19. 20:23:54

Eddig nekem mindig ízlett a Bécsi-lánc.

Kelpo 2012.04.22. 20:40:09

@Xezs: Ahogy szoktákvolt mondani a negatív reklám is reklám(lásd pl.: apple) de ahogy nézem itt a posztoló csak az ingyen ebédre ment, ez rögtön kiderült az étterem válaszára adott válaszleveléből.

Másrészt többször is ettem már a Bécsiszeletben, sőt céges vacsorák is voltak már ott(a körútiban) és mindig korrektek, és jófejek voltak, mellesleg a kaja is finom volt, no meg a pia is, talán a hely volt kicsit szűkös, de amúgy minden rendben volt, kaptak is jattot szépen.
Szóval én nem hiszek a poszt-tolónak :)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.04.26. 00:05:37

Tüneteket sok minden okozhat. Az agyunk szinte csodákra képes. Kérem, kapcsolja ki.
süti beállítások módosítása