Tékozló Homár

Tényleg rögzítik a hívásokat a T-Mobile-nál?

2012.05.16. 18:15 | jackyll | 233 komment

Naiv ügyfélnek a T-Mobile azt mondta, hálózaton belül ingyenes az átirányítás. Csak egy 60 ezres számlával később derült ki, hogy mégse. Az eredeti tájékoztatást viszont nem találják, hiába rögzítenek elvileg mindent központilag:

T-mobile-os történetem következik. Igyekszem érthetően és követhetően leírni az érthetetlent és bonyolultat. A magenták ügyfélvonala minden hívásnál elmondja, hogy a "beszélgetést rögzítik és bizalmasan kezelik". Na igen. De minek? A történet egy őszi estén kezdődik, amikor is felhívtam a T ügyfélszolgálatát, hogy megtudjam: saját hálózaton belül vajon ingyenes-e a hívásátirányítás. A válasz egyértelmű volt: igen. Hogy miért a kérdés? Nekem is és feleségemnek is van egy munkahelyi és egy privát számunk. Mind a négy T-mobile-os szám. A privát számokat szerettük volna átirányítani a munkahelyi telefonokra, hogy ne kelljen állandóan két-két telefonnal mászkálnunk. Az ügyfélszolgálat megerősítette, ingyen van, nincs akadály, hajrá.
Feleségem és én is régi mobilosok vagyunk, mindkettőnk számlája a szülői ház címére érkezik, ők intézik a számlákat és aztán vonják le tőlünk a szintén - közös cégbe tartozás miatt - hozzájuk érkező fizetésekből. Ezért fordulhatott el az, hogy csak néhány hónap után tűnt fel, hogy ahhoz képest, hogy nem használjuk a privát számainkat, nem indítunk onnan sem hívást, sem sms-t, mégis 10ezres számlákat vonnak le a szülők tőlünk. Megszorultak volna nagypapáék és le akartak húzni minket? Ennél egy nyári havazás valószínűbb, így hát nyomozni kezdtem. Újra telefon az ügyfélszolgálatra, válasz totál ellentétes: kiderült, hogy bizony pénzbe kerül az átirányítás hálózaton belül, nem is kevésbe. Percenként valami 20-30 forintba. Tehát a barátok, család, régi ismerősök - és mindenki, aki nem kolléga - a privát számon hívott minket ahogy korábban is, az átirányított percek pedig csak pörögtek szépen.

Így a néhány hónap alatt kb. 60 ezer forintnyi számlát kaptunk egy téves tájékoztatás miatt.

Hozzá tartozik a történethez az az aprócska esemény, mely szerint február végén az egyik nagy közintézmény flottájába kerültem, "bevittem" a privát számom hozzájuk egy egyszeri remek lehetőség nyílt, hogy jobb percdíjakat kapjak, mint addig. (Később lesz jelentősége.)

Márciust írunk már, amikor is megteszem az első reklamációmat, mely szerint engem tévesen tájékoztattak az átirányításról és ezért legalább 60 ezer forint károm származott. Kértem, vizsgálják ki a 2011 szeptember és december közötti hívásaimat, amiben az átirányítás ingyenességéről érdeklődöm. Rögzítik a hívásokat, tárolják, nekem nem hobbim az ügyfélszolgálat hívogatása, így könnyen meglesz. ... Aha, ahogy azt Móricka elképzeli. "Mikor volt a hívása, Uram?" Mondom neki, hogy valamikor ősszel. Erre a válasz: "Az nem jó, nekem pontos nap kell". Kérdezem a kedves hölgyet, hogy mit reggelizett múlt hét szerdán? "Hát én erre hogyan emlékezzek?" Na mondom, akkor tőlem se tessen elvárni, hogy egy hónapokkal ezelőtti hívás pontos napjára emlékezzek. Azért van fejlett számítógépes rendszerük, hogy megtalálják az én hívásomat és kivizsgálják. "Rendben, felveszem a jegyzőkönyvet." Úgy éreztem, nyert ügyem van, hiszen jól emlékszem a téves tájékoztatásra, ők megtalálják, elnézést kérnek, jóváírnak, megköszönik, hogy ügyfél vagyok, viszon'látás.

Itt következik az első csavar (nem, eddig nem volt csavar). Három hét után kézhez kapom a tájékoztatást. Levélben jött a nevemre és lakcímemre (ennek is szerepe lesz később) Azt írták, kivizsgálták az üzleti ügyfelek részére fenntartott vonalra (1400-ra) érkezett hívásaimat és nem találtak a kérdéses időintervallumban hívást tőlem. Nem csoda, hiszen a kérdéses időpontban lakossági ügyfél voltam. Itt még nem gyanakodtam, csupán feltettem a kérdést az ekkor már valóban üzleti ügyfélszolgálaton (hiszen ugye február vége óta flottásként üzleti ügyfél vagyok a nagy tekintélyű és komoly közintézményben), hogy lakossági ügyfélként fel tudom hívni egyáltalán a 1400-s telefonszámot? A válasz először mismás: "Hát, nem biztos". Akkor megkérdezem újra: Fel tudom hívni lakossági ügyfélként a 1400-t? Igen, vagy nem?. ... Nagy csend. Majd utána halkan a válasz: "Nem".

Akkor tehát szabad megkérdeznem, hogy miért folytattak le 3 héten keresztül egy olyan vizsgálatot - már ha bármit is folytattak - aminek első pillanatban is láthatóan semmi értelme? ... Semmi gond, türelmes vagyok, új reklamációt vetetek fel. Biztos én voltam gondatlan, meg kell határoznom, hogy a lakossági ügyfélszolgálatra érkező hívásaimat vizsgálják, hiszen már üzleti ügyfél vagyok, de 2011-ben még lakossági voltam. Ugyan pontosan látják ők is ezt és egyik úgy van elzárva a másiktól - lakossági az üzletitől - hogy semmi átjárás, na mindegy... Reklamáció felvéve, köszönik szépen. Újabb 3 hét...

Postaládámban egy értesítő, mely szerint az én otthoni címemre, de már nem a nevemre, hanem a közintézmény nevére érkezett levél. Képzeljenek el egy közintézményt, ahol több ezren dolgoznak és ahol egy fénymásolást elintézni két hét. (Nem, nem a parlament az, de majdnem.) Innen meghatalmazást szerezni, hogy átvehessem a levelet a postán, lehetetlen. Megpróbáltam átvenni, a postás az átvételi fiókban nem adta, mondván az állásával játszik, nem adhatja. Igaza volt, másodjára már valamiért nem nekem címezte a T-mobile a vizsgálat eredményét. Elsőre még gond nélkül ment nekik, másodjára már nem. A postás állásával én sem kívántam játszani. Elköszönés, megértés, új telefon a T-nek.

"Mi nem címezhetjük másnak a levelet, csak a számlafizetőnek, úgyhogy kérjek meghatalmazást". Mondom, hogy elsőre sikerült nekem címezniük, próbálják meg újra, mert mire az adott levél azonosítási számára meghatalmazást szerzek, addigra a posta visszaküldi a T-nek, hiszen csak 10 vagy 15 napig tárolják a levelet.

Mi mást tehetnék, új reklamáció felvétele az ügyfélszolgálaton. Az eddigiekkel ellentétben a hölgy nem kedves. Elmondom neki a történetet, mire közli, hogy ő nem vesz fel reklamációt, nem fogják a kollégái újra vizsgálni, amit már vizsgáltak egyszer. Finoman közöltem vele, hogy én vagyok az ügyfél és a kollégái akár ezerszer is ki fogják vizsgálni, amit kérek. Megértette, felvette a reklamációt, megjegyzésbe feltüntette, hogy a közintézmény neve mellett az én nevem is szerepeljen a címzésnél. Újabb hetek...

Na mi volt tegnap a postaládában? Értesítő. Kinek a nevére? Hát nem az enyémre. Folyt.köv.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etruszk 2012.05.16. 22:59:03

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ezt rólam is feltételezted...

Én az ügyintéső második mondatából leveszem, hogy kompetens-e vagy sem, illetve, hogy akar-e segíteni vagy sem.

A célomat végül mindig elérem.

Mint magánszemély, lehet velem szarakodni. Mint döntéshozó, kivágom a szolgáltatót, ha szarakodik velem. Aztán keresse a felelőst cégen belül.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 23:01:08

@TERMOSZ: nem. de nem fogok barkóbázni, előre megmondom.. :)

XCat 2012.05.16. 23:02:04

@etruszk: Mondjuk sosem értettem, hogy ha már ennyi eszük van, miért gondolják jó bulinak hencegni is vele.

Arra tippelek, hogy nem igazán fogják fel, milyen kárt okoz valami, ami őszerintük jópofa.

XCat 2012.05.16. 23:03:16

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Akkor nemérdekes. Komolyan problémám eddig csak velük, meg az upccal volt. De azok mondjuk egészen megszerettek, az istennek sem akarták hagyni, hogy lemondjam az előfizetést.
Jah meg az egyik bankkal.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 23:03:26

@etruszk: hát ezt regélem már vagy 20 kommenten át. ha nem vagy elégedett, állj tovább egy ajtóval. abból érteni fognak, ha nem egy teljesen elcseszett cégről van szó.

nelegyelhülye 2012.05.16. 23:04:00

@I_Isti: nekem ugyan nem..akar az igazgatóval beszélni a halál lövése nincs arról mit csinál egy ügyfélszolgálatos mi a francnak csesznék ki magammal..ha panaszom van megteszem írásban arra kijelölt emberke majd kivizsgálja és válaszol..
nem érdekel hány operátora van egy cégnek az se érdekel hogy diák nyugdíjas mittomén , szimplán rühellem az IVR rendszereket szolgáltatótól függetlenül..
A foglalkoztatást meg oldja meg az éppen hatalmon levő kormány , kicsit aggaszt a jelenlegi helyzet, de ez nem ehhez a poszthoz tartozik..
:-D

I_Isti 2012.05.16. 23:04:29

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Közelebb vagyok a Kovács Jánoshoz... :)
Egyébként meg én tényleg nem értem: ha nem ízlik a hambuci, amit a mekiben adnak, akkor nem megyek oda, és nem eszek belőle -> nem tetszik egy szolgáltató ügyfélszolgálata, nézek olyat, ami tetszik.

etruszk 2012.05.16. 23:06:42

@atpijkamo: TV igen, talán. Bár budapesten is van egy csomó kerület, ahol tányért nem rakhatsz ki a falra-tetőre. Az építtető pedig kizárólagosan leszerződött egy szolgáltatóval.
Az internetet illetően tévedsz.
Még az Budapest egyes kerületeiben sincs ott minden internet-szolgáltató. Az agglomerációban pedig kifejezetten gáz a helyzet.

etruszk 2012.05.16. 23:07:52

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: VaAn ahol nem lehet. Van a T és nincs más. Ott mit tennél?

XCat 2012.05.16. 23:09:56

@I_Isti: A szolgáltató és az ügyfél között van egy úgynevezett szerződés, amiben mindkét félre érvényes dolgok vannak. Ez általában az ügyfél esetében annyi, hogy fizet, a szolgáltató meg szolgáltat.

Namost ha a nyakadba varrnak két év hűséget, mert mondjuk úgy havi 25 az internet, az addigi betárcsázós 80 helyett, és pl. jó tíz évvel korábban vagy, amikor még nem volt 470 szolgáltató, akkor örülsz mint majom a farkának.
Csak akkor leszel ideges, amikor a szolgáltató baszik szolgáltatni, te magyarázd meg egy rakás ideges embernek hogy miakurvaistanbaszom van már, és fizess kötbéreket, mert szolgáltatóék a faszukat verik, viszont ha azt mondod, hogy itthagylak titeket a kurvaanyátokba, akkor verik a nyálukat, hogy hűségnyilatkozat, és fizess százezreket, akkor megpróbálod rendezni a helyzetet.

Nem tudom, sikerül-e neked érteni ezt a te fejeddel..... de arra tippelek, hogy nem.

etruszk 2012.05.16. 23:10:18

@nelegyelhülye: Az nem cél, hogy hamar elérd az ügyfélszolgálatot. Ezért nincs több szám...

etruszk 2012.05.16. 23:12:01

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Én meg azt, hogy ahol normális az ügyfélszolgálat, ott nincs probléma. Nm szoktam mérni az időt.

Ahol viszont csak a seggüket meresztik és nem értenek semmihez, ott minden sokáig tart.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 23:12:21

@etruszk: nem muszáj büdipesten lakni se.
persze ez a poszt szempontyábul tejjesen mind1, csak gondoltam szólok.

I_Isti 2012.05.16. 23:13:17

@TERMOSZ: A második reklamáló e-mailt már cc-ném az nhhh-nak. (vagy most a franctudja kinek.)

XCat 2012.05.16. 23:13:20

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Országon belül máshol viszont nem érdemes. :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 23:15:31

@TERMOSZ: ízlés dolga, nyilván. nekem pl. nem tudnának annyit fizetni, hogy bp-re költözzem.

XCat 2012.05.16. 23:26:36

@I_Isti: Sajnálatos módon akkor még nem volt homár (vagy ha volt, én nem láttam), és nem voltam megfelelően képzett ideológiailag.
A duma bolykottyát se tudom a mai napig se.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 23:28:45

@TERMOSZ: akkor további jó iddogálást neked, én viszont mék alunni, mer holnap vár a sok kedves ügyfél....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 06:29:14

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Viszont, mint a Homáron olvasható sok esetben, megesik, hogy már ötödször hívja fel az üfsz.-t az ügyfél, mert már napok/hetek/stb óta nincs elintézve a baja.
Ilyenkor már kurvára nem fogja érdekelni, miért nem teszi a dolgát a szolgáltató, aminek ő fizet.

Ezen kívül a dolog menetéről sok esetben nem is tájékoztatják rendesen, illetve amikor az üfsz.-on elakad az ügyintézés (mondjuk pont emiatt kering szerencsétlennek a problémája), akkor sem fog türelmesen viselkedni.

Környezettudatos 2012.05.17. 06:54:13

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Segíts rajtam mini einstein! Az ELMŰ-től kihez mehetek át? Koncessziója van a területre. Esetleg a TIGÁZ-tól kihez mehetek át? Ugye nem gondolod, hogy költözzek más szolgáltató koncessziós területére? A T-t is nehéz cserélni...a vízműről és a csatornásról ne csevegjünk.

A Spanyol Inkvizíció 2012.05.17. 07:42:11

@Környezettudatos: bár a stílusod alapján egy büdös paraszt vagy, sőt még ostoba is, de azért segítek:
A tigáznak nincs koncessziója, szabadon választhatsz gázszolgáltatót. sőt áramszolgáltatót is.
például a T-csoport most adott ajánlatot mindkettőre nekünk.
Persze a T csoport is pont ugyanúgy áll az ügyfeleihez, mint a tigáz.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.05.17. 07:42:49

Morgen!
Hol tartunk?
Jó hosszú egy poszt.
Igazi hétvégi...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.17. 07:44:52

@Környezettudatos: akkor írsz a homárra :) mi lenne velünk posztok nélkül????

Mészáros Laci 2012.05.17. 08:17:37

"Finoman közöltem vele, hogy én vagyok az ügyfél és a kollégái akár ezerszer is ki fogják vizsgálni, amit kérek. "

ottapont.

Mészáros Laci 2012.05.17. 08:19:23

@multi84:

ENNYIRE azért nem egyszerű, de nem is olyan bolonyult, mint aminek a T próbálja lefesteni.

Manyecska 2012.05.17. 08:22:59

@TERMOSZ: :D! most majdnem megfulladtam kissé a narancstól amit félrenyeltem..az a Kedves László különösen pikáns lett az elején..:D:D:P

dennisthemenace 2012.05.17. 08:28:07

@Mészáros Laci: Aha...
Én egy magyar szervizben kozoltem szintén finoman, hogy én vagyok az ugyfél, aki fizet. Válasz: "Angliában lehet, de ez itt Magyarország, oreg!"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 08:30:24

@Mészáros Laci: De azért ha van rögzítés, akkor az vissza is kereshető, azért van ugyanis...
Annyira bírom, amikor bekamuzzák, hogy "elveszett".

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 08:33:55

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Az a baj, hogy itthon többségében vannak a szar cégek, szar ügyfélszolgálattal, meg szarással az ügyfélre.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.17. 08:45:31

@ColT: tudom, hogy így van, de mit mondhatok erre? a klasszikus közhely összefoglalja: vagy megszox, vagy megszöx.

triplaszalto 2012.05.17. 08:51:04

@I_Isti: A tű a szalmakazalban témához. Minden ügyfélszolgálati telefonos reklamáció - nemcsak a T-nél, hanem eddigi tapasztalatom szerint az összes cégnél, de a T-nél egész biztosan - egyedi azonosítással kezdődik. Szóba sem állnak velem, amíg be nem pötyögtem digitálisan az ügyfélazonosítómat. Ez tehát egy olyan adat, amely alapján az összes hívásomra - és csak az én hívásaimra - egyetlen mozdulattal tud szűrni az ügyintéző.
Nás,saját élmény, telefonos beszélgetés rögzítéséről. Fapados repjegy indulási időpontját kellett utolsó pillanatban módosítanom a WizzAirnél az érkezési időpont változatlanul hagyása mellett, telefon, ráfizetés, megoldva. Már legalábbis én így tudtam. Hazafelé a reptéren viszont kiderült, hogy a módosításnál elfelejtettek tájékoztatni, hogy a módosítás következtében az új jegyem csupán egyirányú, a hazaútra nem szól. Telefon a reptérről a WizzAirnek, persze saját költségre, közlik, hogy kb. hatvanezer forintért felülhetek a következő járatra. Jeleztem, hogy momentán nincs a zsebemben hatvanezer forintnak megfelelő euró, mondták, hogy utólag szívesen kiszámlázzák, mondtam, hogy ez sem tetszik, mert a kollégájuk telefonos tájékoztatása alapján úgy tudtam, hogy már az egész út cehjét kifizettem - ha máshogy tudom, talán el sem indulok. Mindezt több körben, miközben ők magukkal konzultáltak, én meg egy kedves helybéli reptéri fickóval, aki megsúgta, hogy akármit mondhatok, mert az csak szöveg, hogy a telefonos beszélgetést rögzítik, ténylegesen semmit nem vesznek fel vagy őriznek meg. És neki lett igaza. Fölengedtek a következő járatra, azzal az ígérettel, hogy az egykori hívásunk kivizsgálása után az eredmény függvényében keresnek majd a számlával, ha nekik lenne igazuk. Hát, azóta se hallottam felőlük, pedig eltelt már egynéhány év.

Mészáros Laci 2012.05.17. 08:54:27

@ColT:

tényleg vannak ilyen adatbázisok, amiből vissza lehet keresni, hogy mikor hívták az ügyfélszolgálatot (évekre visszamenőleg) -- de a T-nél hangsúly van a többes számon, és a T-ről azt is el tudom képzelni, hogy az egyik adatbázis fölött (üzleti előfizetők) keresési jogosultságokkal rendelkező ügyintézőnek nincs módja másik adatbázishoz hozzáférni...

a következő lépés: ha megvan az adatbázis, akkor elő kell keresni azt a magnókazettát vagy külső hard disk tömböt, amelyre archiválták a régi beszélgetést.

Nhogy ezeket az erőfeszítéseket megtegye a T csoport annak érdekében, hogy a TE igazad kiderüljön, az a répamese, ahhoz szükség lesz a Helsinki Bizottság, a Társaság a Szabadságjogokért, a Fogyasztóvédelmi felügyelet, az Állampolgári jogok országgyűlési biztosa és még ki tudja együttes erőfeszítésére.

Mészáros Laci 2012.05.17. 08:58:34

@dennisthemenace:

én is ismerek pár embert, aki talicskával jár, azon tolja az arcát, pedig ÜGYFELEKKEL beszélve nem ez a hosszú nyugodt jövő kulcsa..

egy régi sztori jutott csak eszembe, amikor ember bemegy a boltba, ahol két eladó csacsog egymással, emberünk járkál a polcok között, már nagyon kérni szeretne valamit, de nem akarja félbeszakítani a fontos beszélgetést, aztán elfogy a türelme, és odalép az egyikhez, ámuldozó arckifejezéssel:
- Megismer...? Nem? Ne mondja, hát én vagyok az! Tudja! Már találkoztunk! Ne mondja, hogy nem ismer... de tényleg... lehet, más volt a hajam, de nézzen meg így profilból... így sem? Na jó, elárulom: én vagyok a _VEVŐ_.

Mészáros Laci 2012.05.17. 09:03:23

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:

igen :-)

<table style="width:auto;"><tr><td><a href="https://picasaweb.google.com/lh/photo/lZnekRFRj_i-nHtJ2R4MLdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=embedwebsite"><img src="https://lh3.googleusercontent.com/-Kae0TQqWpLg/T7SikGyawqI/AAAAAAAAAxk/qPka_mEB4Bc/s144/tape_backup.jpg" height="144" width="144" /></a></td></tr><tr><td style="font-family:arial,sans-serif; font-size:11px; text-align:right">From <a href="https://picasaweb.google.com/109567572335231654542/ScrapbookPhotos?authuser=0&feat=embedwebsite">Scrapbook Photos</a></td></tr></table>

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 09:05:01

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Hát ja. De kár, hogy ez a cégekre nem igaz :S

@Mészáros Laci: Csak jobb helyeken az ilyen bolt csődbe megy, de minimum a személyzet lecserélődik pár ilyen után...
Itthon meg nem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 09:07:11

@Mészáros Laci: Majdnem magnókazetta, de azért jobban szereti a DAT megnevezést ;)

barumka 2012.05.17. 09:08:01

A t mobile már régóta felejtős. 94 től voltam westeles, vagy nem is tudom mi volt akkor, és 2006 ban jöttem rá, átbasznak a számlákkal. Kiléptem. Azóta olcsóbban veszek telefonokat, kevesebb percdíjért beszélek, és ha számolom is, nem vernek át. Gooo t mobile.....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.17. 09:08:59

@Mészáros Laci: @ColT:

:D magnókazettától azért elég távol van, bár ez részletkérdés :D

vape 2012.05.17. 09:11:41

@klarky:
"Ezt meg valaki fejtse már meg nekem. Ki? Hol? Miért?"

Válaszoltak már erre a kérdésre ahz elmúlt 100 kommentben?
Szóval itt a privát telefon is céges, mert a szülők vállalkozása nevén van az előfizetés. Ügyes. És echte magyar megoldás.

Ettől függetlenül a végére nem értettem, mi a nagyobb baja a posztolónak. Hogy fizetnie kellett a hívásátirányításért, avagy hogy a munkáltató hivatal (majdnem parlament) nevére mentek a reklamációs válaszlevelek?

Mészáros Laci 2012.05.17. 09:11:42

@ColT:

amilyen idők járnak, mostanában itthon is csődbe megy. legfeljebb a tulajdonos nem érti: miért.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 09:15:43

@Mészáros Laci: :D

Bolt meg, nem feltétlen, és ez a legszomorúbb :D

Ld. még, Spar. 4 pénztár, kilométeres sorok, a 4 pénztárból max. kettő van nyitva. De a Pécs-Uránvárosi Tescoban is jó, ha a pénztárak fele nyitva van csúcsidőben. (Mondjuk ott nem szokott olyan durva lenni a helyzet.)
Szarnak ezek a vásárlóra, úgyis van elég.

Múltkor meg kártyával akartam fizetni egy autósboltban. Nem lehetett. Négyből háromban nem lehet. Na persze, még a végén nem lehetne elsikálni az áfát.

Mészáros Laci 2012.05.17. 09:16:09

@vape:

root cause analízis.

mindenki tévedhet, de érdemes a tévedésekkel külön foglalkozni és azokat korrigálni -- mintha ezen a ponton leszarták volna őt mint ügyfelet, pedig a T-* csoport belőle él.

ez egyébként megmagyarázza, hogy miért fosnak a mobilszolgáltatók attól, hogy egy negyedik cég és ezzel együtt netán a valódi verseny is megjelenik a piacon (világméretű megfigyelés azt sugallja, hogy a mobiltávközlés piacán három szereplő még oligopóliumot alkot, de négy szereplőnél már kialakul a valódi verseny).

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.05.17. 09:17:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Magába is!
Ma szép időnk lesz.
Meg van rendelve!4!4!!!négy!!!

szekertabor · provo.blog.hu 2012.05.17. 09:28:55

Ami az ingerült, bunkó, paraszt, stb. ügyfelet illeti, senki sem születik annak, ügyintézők évekig tartó hosszú szívós munkája teszi azzá. Ennek következtében, ha pl. kapok egy fizetési felszólítást, rögtön görcsbe rándul a gyomrom, mert

1. nagyítóval kell rajta keresnem azt az információt, hogy melyik számlámat keressem elő, aztán

2. ha megtaláltam a befizetett csekket, a sok burkolatlan fenyegetés között meg kell találnom, hogy kinél tudom kifogásolni a felszólítást.

3. Ha ezek után nem találok ilyet, és felhívom az ügyfélszolgálatot, 10 percig hallgathatom a Für Elise eredetileg fülbemászó, de idegesítőre áthangszerelt prüntyögését, mire egy ügyintézőt kapcsolnának.

Ezek után nincsen olyan bűbájos hangú ügyintéző, akire ne borítanám rá az asztalt, ha tehetném, és ez a tehetetlen düh tesz végül makogó idiótává. Meg az ügyintéző, aki nem megoldani igyekszik a problémámat, hanem megszabadulni tőle.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.05.17. 09:34:36

a megoldást már leírták párszor, de összegzem: a privát telóddal (ami vagy privát vagy céges, lényegtelen) benne voltál egy flottában vagy családi csomagban vagy valamiben, amivel ingyé beszélhettetek egymással. ha ez így volt akkor logikusan nem lehet ingyenes az átirányítás, mert akkor az összes t-s-t ingyé hívhatnád (asszony telefonját átirányítod Józsibácsira, majd felhívod ingyé)

dennisthemenace 2012.05.17. 09:54:24

@Mészáros Laci: Utána lett még jobb beszélgetésem is: elromlott a légkondi, nem kapott áramot a kompresszor.
Villamossági szerelo, fanyalogva:
"-Hár nem is tudom.. Útálok kondikkal szarakodni. Milyen kocsi is ez? Peugeot??!
Ja, én francia mocskokban nem turkálok, vigye máshova!"
És koszonés nélkul letette...

dennisthemenace 2012.05.17. 09:55:54

@ColT: Ezen már én is duhongtem. A Lángnál akartam féktárcsát venni, de csak a pesti uzletukben fizethettem kártyával..
Bárdi dettó...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 10:01:59

@dennisthemenace: Jaja, pedig ilyen helyeken jellemzően nem 3000Ft-ért vásárolnak az emberek, hanem mondjuk 10x annyiért.

kverti 2012.05.17. 10:06:11

@TERMOSZ: Annó ügyfélszolisként pont a te fajtádat imádtam a legjobban szopatni. Aki normális volt, azzal én is. Kivétel nélkül. De ha patrac módon kezdett valaki már az elején, az megnyalta. Nagyon.

dennisthemenace 2012.05.17. 10:08:34

@ColT: Pont ez a vicc... Az otven év lemaradását sosem fogja behozni az az ország. Egyszer vettem valamit a Halfords autósboltban és kártyával akartam fizetni. de valami számítógép hiba miatt nem mukodott a kártyaolvasójuk. Nem kuldtek el az automatához, hanem lemásolták a kártyámat és kész..

helianthus 2012.05.17. 10:09:32

@TERMOSZ: én. Bár a magyart csak úgy, hogy láttam egyszer a szegedi szabadtéri előadásokon, és hozzá kell tenni, hogy az első felvonás végéig az angol szöveg ment a fejemben a zenére (hallgattam előtte párszor :D), így csak a második felvonástól jutott el a magyar szöveg a tudatomig. Miért kérded?

Környezettudatos 2012.05.17. 11:35:26

@A Spanyol Inkvizíció: Szerintem anyád a büdös paraszt, mert nem kímélte meg az emberiséget tőled. ..és van koncessziós terület, nálunk pl. Gondolod, hogy akkora fasz vagyok, mint te, hogy ugatok bele a levegőbe? LASSAN MONDOM, HOGY TE IS ÉRTSED: NINCS....ALTER...NAAAAAAATÍÍÍÍVA ITTT. Veszed? Marha!

XCat 2012.05.17. 14:10:52

@helianthus: Volt benne egy szám, amit már régóta kerestem, de közben sikerült visszanyomozni... igaz, csak az angol verziót. De megteszi.

@kverti: Örülök hogy sikerült úgy intézni, hogy valamire te is büszke lehess.

helianthus 2012.05.17. 14:40:15

@TERMOSZ: értem. Gyere át a másik blogcira, meg kell súgnom valamit.

CID 2012.05.17. 17:42:20

Hát ez nekem nagyon testhezállo post lenne, de hát az előfizetőt ugye nem lehet. Bár, ha jobban belegondolok nem is ügyfél már :-)

CID 2012.05.17. 17:48:52

@Környezettuatos: jöhetsz a Telekomhoz. Ha van T-Home-os szolgáltatásod kaphatsz 8%0kedvezményt a villany és gáz fogyasztásodból ! ;-)

A Spanyol Inkvizíció 2012.05.17. 19:08:34

@Környezettudatos: Van alternatíva, csak ostoba vagy, hogy megtaláld.
Gondolom még mindig az otépénél vagy, mert nincs más takarékszövetkezet.

www.t-home.hu/lakossagi/energia

Ezt olvasd el, persze lehet, hogy az ország egész területe rád nem vonatkozik. :)))

Környezettudatos 2012.05.17. 23:12:07

@A Spanyol Inkvizíció: Jó nagy faszkampó vagy - ha már ilyen irányba vitte el a társalgási stílust te paraszt - mert a t-home-os szart az elejétől kezdve figyelemmel kísérem. Marketing dumában tudják az egész országot, a valóságban nem. Sötét barom vagy.

CID 2012.05.18. 05:15:54

@Környezettudatos: Dede, az egész országban, 04.01.-től !

atörökk fater 2012.05.18. 07:09:04

@Környezettudatos: Nem tudom ki vagy te, de az egészet te kezdted, mikor leeinsteinezted a zsiráfot.
Szóval vegyél már vissza egy kicsit, főleg annak tudatában, hogy még igazad sincs, mert nincs már koncessziója a gáz és villanyszolgáltatónak.

Környezettudatos 2012.05.18. 07:44:51

@A velő a pirítósról: Biztos nektek van igazatok, hiszen ide kommenteltek, de akkor félre a levegőbe beszéléssel! Intézzétek már el, hogy a villanyt és a gázt a T adja nekem!

Csak azért, mert a T nem adja. Kurva okos homár banda! :)

golyóstroll 2012.05.18. 08:10:00

@Környezettudatos: Mindenki hülye itt a homáron, csak te vagy helikopter!

Szerintem már ne süllyedj mélyebbre, mert már így is nagyon gáz vagy.

Környezettudatos 2012.05.18. 08:17:49

@golyóstroll: Ezt már az előtted szólók mind közölték. Továbbra is várom a nagypofájú kijelentések alapját képező műveletek realizálását. Leköpöm magam, amint megjön az első T-home-os gáz és vellanyszámlám. Addig azonban homárok vagytok, itt rejszoltok verbálisan és pont.

golyóstroll 2012.05.18. 08:20:39

@Környezettudatos: add meg az adataidat és kötök rád is egy szerződést!
utána kitörlöm a segged, mert látom, arra se vagy képes egyedül.

Környezettudatos 2012.05.18. 15:01:20

@golyóstroll: Nyugodtan köthetsz a saját adataiddal. Hülye. Már az egysejtű is megértette, hogy T nem volt képes lefolytatni a saját eljárását.

Mocsár 2012.05.18. 19:11:48

@ColT: amíg egy átlagos munkanapon 10-15000, hétvégén vagy ünnepnapon 6-8000 hívás érkezik egy-egy magyar szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatára, addig igenis kibaszottul hosszú ideig tart megtalálni egy hívást az adatbázisban, még akkor is, ha megvan, miről hívott a T. ügyfél. Ha csak annyit mond, hogy valamikor ősszel volt a beszélgetés, és ennek megfelelően 2-3 hónapos időintervallumra állítják a keresést, akkor (a tárolt hívások száma alapján értelemszerűen) kb. fél napig lefekszik a rendszer, mire esetleg talál valamit. Úgyhogy egyesek kurva nagy tévedésben vannak. Egy-egy ilyen adatbázis nem a Google, hogy a másodperc töredéke alatt megvan egy találat. Emellett nem is mindegyik "véglénynek", ahogy PlasticToyTrain volt olyan kedves jellemezni ezeket a minimálbérért hajtott szerencsétlen callcentereseket jellemezte, van jogosultsága elindítani egy ilyen keresést, komoly biztonsági és adatvédelmi okai vannak, hogy csak a megfelelő személyek kereshetnek neked vissza bármit.

XCat 2012.05.18. 19:15:31

@Eugenie Danglars: Ó szegény szerencsétlen callcenteres. Ó szegény szerencsétlen hülye callcenteres, hogy az anyja nyelte volna le idejében, mielőtt callcenteres lett belőle, de most már hogy így esett, rohadna ki a lelke a tetves férgének, aki nekem csinál kárt a hülyeségével, aztán illedelmes és alázatos bocsánatkérés helyett még neki áll feljebb. Ó hogy sajnálom.
Á, amúgy nem.
Dögöljön meg.
És te is.

Xezs 2012.05.18. 19:35:47

@Eugenie Danglars: Ahol fél napra lefekszik a rendszer egy ilyen primitív query miatt, ott az IT kurva gyorsan szégyellje össze magát és azonnal kezdjen el sírni magasabb büdzséért és/vagy jobb szakemberekért. Nehogy már az ügyfélnek még meg kelljen sajnálnia őket, mert egy UTP kábelt nem tudnak bedugni a helyére.

hha96 (törölt) 2012.05.18. 22:35:18

@Eugenie Danglars: Nebasszamármeg, 1M rekordos adatbázisban indexálva ügyfélszámra, hívószámra (mer ugye mimás alapján is kereshetünk) egy átlag kibaszott asztali PC-n is megvan a query percen belül, hogy hányas kazettán hányadik perctől van a felvétel...
Jó komoly rendszer lehet ahol ez fél napig tart...

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.05.19. 09:40:12

Első-e a mai napon?
Igen
a poszttoló meg nem komplett, his ő maga mondja
"(hiszen ugye február vége óta flottásként üzleti ügyfél vagyok a nagy tekintélyű és komoly közintézményben),"

Persze kell meghatalmazás, még a saját cégtöl is

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.05.19. 09:43:33

@Eugenie Danglars:
10-15000, hétvégén vagy ünnepnapon 6-8000 hívás érkezik egy-egy magyar szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatára"

Vajon miért? Csak nem szarul dolgozik a cég és sok a reklamáció?

Az adatbázist esetleg le kellene cserélni a dBase vagy Clipper-röl májsql-ra

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.05.19. 09:46:08

@hha96:
A megrendelő anyja nevét kifelejtetted
:)
Mert volt, más szolgáltatónál, hogy azt is kérték
Nem adtam meg, ennek ellenére megtalálták az adatot

CID 2012.05.19. 11:52:33

@Környezettudatos: lehet, az a gond, védett fogyasztó vagyó ( pölö a cociális irdoda a szolgáltatóhoz utalja a lakásfenntartási támogatást ) ;-)
@hha96: Van ugyebár az azonosítatlan ügyfél ( sem telszámhoz, sem MTID-hoz nem köthető)
@horex:
Vagy esetleg a sok istenbarma 5 sort nem tud elolvasni és értelmezni ?

Xezs 2012.05.19. 12:21:13

@horex: Voltam ügyfeles, nem azért telefonálnak be, mert szar a cég, hanem azért, mert az üf-ek nagyon nagy része síkhülye és alapvető dolgokat nem ért meg, illetve nagyon sokan képtelenek mérőállást jelenteni az alternatív (sms, internet) csatornákon, és ragaszkodnak a "felhívlak-bediktálom-rögzíted" típusú, múlt századi módszerhez.

Na ezért van sok hívás.

Környezettudatos 2012.05.19. 14:02:01

@CID: Nem vagyok védett fogyasztó, inkább nagyfogyasztó vagyok.

XCat 2012.05.19. 14:11:00

@horex: Szerintem azt nem azért kérték. :)

Lehoz_Tamás 2012.05.21. 17:52:15

En egyszer konkretan a beszelgetest kertem toluk egy cd lemezen, ezt tobbszor le is irtam nekik. Pontosan tudtam a hivas idopontjat is(sot igazabol nekem is meg volt rogzitve, de kellett volna egy toluk is). majd kaptam egy levelet, ami szerint en azt kertem, foglaljak ossze nekem a beszelgetest. Az osszefoglalasban meg olyan hazugsagok voltak, hogy csak neztem. Ezert inkabb azt javaslom mindenkinek, telepitsen valami ilyen programot a telefonjara, meg jol johet...

Xezs 2012.05.21. 19:26:06

@Lehoz_Tamás: Az én Nokiámon van egy ilyen alkalmazás gyárilag, csak annyi a bökkenő, hogy pittyeg közben (a másik félnek is) így a hülye is tudja, hogy most felvétel van. Nem csodálom hogy a Nokia ennyire mélyrepülésben van, meg is érdemlik, több más okból is.

CID 2012.05.22. 17:39:47

@Xezs: Mondjuk a Nokia tényleg a telefonok legalja, de ez a pittyegés minden telónál megvan ami legális sw-vel müködteti ezt a rögzítős alkalmazást. Gondolom azért mert tilos a másik fél tudta nélkül rögzíteni egy beszélgetést !

Xezs 2012.05.22. 19:13:52

@CID: Persze, gondolom így védik magukat a jogi következményektől, de akkor is nevetséges megoldás.

BritneyB*tch 2012.05.25. 19:16:04

A tudakozónál dolgoztam 2 és fél évig. Nem ugyanaz, de aki ilyet hív (ügyfélszolgálat is ide tartozik) az ne legyen bunkó, türelmetlen és értetlen. Mert akkor nem jut előrébb.

XCat 2012.05.25. 19:18:31

@BritneyB*tch: A tudakozó roggyonmeg. :) felhívom, félig elmondom amit akarok, erre a kiskurva belőki a géphangot, hogy sajnálják, nem szerepel ilyen.... én meg fizetek. Több számot nem tud megnézni, külön információt nem tud adni, gyakorlatilag nem jó semmire. Még panaszt tenni sincs hol rájuk. :)

BritneyB*tch 2012.05.31. 13:56:59

@PlastiCat: Ohh tudom, sokszor hallgattam végig, hogy a gépe rányomjuk blabla, csak van egy olyan bibi h ezt a főnökség adta meg, mellette monitoringoznak minket, és ha nem nyomom le azt a rohadt gombot, akkor én leszek lecseszve, vagy az adott operátor. Persze lehet mondani a főnököknek, akik soha, de soha nem ültek még bent kezelni, hogy ez nem jó, meg még vagy 100 másik dolog, őket nem érdekli, és az újabbnál, újabb hülyeségeket találják ki az irodában ülve.
Van panaszvonal, 80/200-198 :D
süti beállítások módosítása