Tékozló Homár

Facebookos lehúzás, magától a Facebooktól

2012.06.13. 18:32 | jackyll | 311 komment

facebook1.jpg

Robi facebookos hirdetésében megszaladt a szkript, és két nullát hozzácsapott az általa megadott értékekhez. Így a 10000 forintos keretű hirdetés 1000000-ig futott volna, ha nem kap észbe. Azt is valószínűleg onnan vette észre, hogy a kártyájáról leszedték az első 50 ezer forintot:

Meg kell osszak egy facebookos lehúzást, ami a FB Hirdetésekben található. Engem pillanatok alatt, amíg észbe kaptam és leállítottam a beindított hirdetést, 50ezer forinttal rövidített meg.

A lényeg, hogy hirdetés feladásakor beállítottam a 10.000 Ft -os Lifetime Budgetet, majd CPC-vel 20Ft/kattintás. Azonban a következő oldalon már nem figyeltem, amikor ellenőrzést javasolt, csak továbbléptem. Kár volt... A review lapon már 1.000.000 Ft (!!!!) keretösszeg és 2000 Ft/klikk szerepelt! És ez még nem minden! A PayPal-omat szándékosan nem töltöm fel a tervezett összegnél többel, azonban miután leszedte róla a FB az összes ott lévő pénzt, a maradékot a saját, privát bankkártyámról lehívta!

Valakivel történt már ez meg? Hol lehet jogorvoslatot kérni? Facebook nem reagál, pedig ez nyilvánvaló átverés.

facebook2.jpg

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XCat 2012.06.13. 22:33:25

@Kellemes Zérókomponista: Csak lusta. Azok nem cserélődnek folyton. Meg az ízlésem is jó, még ha erre a nonstop homározásom rá is cáfol néha.

Az amúgy tényleg istenverése, ha nem vagy milliárdos.

tejcsokoládé (törölt) 2012.06.13. 22:34:58

hát nemtom. nem 80 éves besavanyodott vagyok, ráadásul elég informatika-közeli az állásom is, de ... ezt a mai napig nem értem. ilyen baromságokra költenek emberek, amikor az interneten ingyen is lehet hirdetni, ha meg pénzt akarsz rá költeni, akkor ott az expressz... bemégy, kifizetsz kb. 1500 forintot oszt kész.
nyilván le vagyok maradva, mert én már azt sem értem, miért kell az interneten boldog-boldogtalannal megosztani, hogy éppen pisilek-kajálok-alszom-horkolok-shoppingolok-etc. ahelyett, hogy néha leülnének sörözni egyet azokkal akiket tényleg ismernek.

XCat 2012.06.13. 22:35:40

– Mi az élet?
– ???
– Isten egyik morbid módszere a hús tárolására.

***

Az ötvenedik házassági évfordulóját ünnepli a házaspár, a férj könnyezik. Feleség: Nem is tudtam, hogy ilyen szentimentális vagy!

Emlékszel - mondja a férj, amikor a csűrben megfogott minket az apád, és azt mondta: "Ha nem veszed el a Mariskát, akkor 50 évre lecsukatlak!"... Most szabadultam volna!

qwertzu 2012.06.13. 22:36:31

@qwertzu: Viszont hogy 10000-ből hogy lesz 1000000 azt azért nehéz megmagyarázni.

XCat 2012.06.13. 22:37:35

@tejcsokoládé: "amikor az interneten ingyen is lehet hirdetni,"

Javaslom, mondj fel.

XCat 2012.06.13. 22:42:03

Az országúton 80-nal autózik a házaspár. A férj vezet, a feleség megszólal:
- Tudod, sokat gondolkoztam a dolgon, és rájöttem, hogy nem tudok veled élni. Szeretnék elválni tőled.
A férj nem szól semmit, de egy kicsit jobban kezdi nyomni a gázt. Már 90-nel mennek.
- Találtam egy férfit, aki kedvesebb, mint te, jobb az ágyban és a gyerekeket is jobban szereti.
A férj ismét gyorsít, már 110-el mennek.
- A gyerekek természetesen nálam maradnak, a házra is igényt tartok. A pénz fele az enyém lesz - folytatja a feleség.
A férj továbbra is csendben van, de már 130-at mutat a kilométeróra.
- Miért vagy ilyen szótlan, neked semmi sem kell? - kérdi a feleség.
- Nekem mindenem megvan, amire szükségem van - mondja a férj nyugodtan.
- Igen, és mi az a minden?
- A légzsák!!!

delvideki 2012.06.13. 22:43:30

@Xezs: Jaaa, ha kötelessége, akkor az más. Akkor nem szóltam semmit :D

XCat 2012.06.13. 22:46:42

Egy ittas férfi berohan a kocsmába, és szétterpesztett lábakkal azt kiáltja:
- Ti itt mind barom állatok vagytok!
Erre feláll egy legalább két méter magas, széles vállú néger pasi. A részeg gyorsan helyesbít:
- Ti itt mind barom állatok vagytok, a fekete kivételével!
Mire a néger:
- Figyelj, haver! Nem hagyom magam diszkriminálni!

Xezs 2012.06.13. 22:51:44

@Kellemes Zérókomponista: Netbankon keresztül? Ne röhögtess már. Ha meg tényleg nem az akkor az egy szarrágó bank.

@Rosszindulatú Vászka: 2. igen? LOL, az nem eldöntendő volt :)

XCat 2012.06.13. 22:52:31

Mit jelent a NASA rövidítés?
Need Another Seven Astronauts.

Xezs 2012.06.13. 22:53:13

@qwertzu: Te sem jól tudod. Nálunk nem fordítva van. Nálunk a pontot hivatalosan SEMMIRE sem használjuk a számok világában. Az ezres tagolás nálunk szóközzel történik.

XCat 2012.06.13. 22:53:57

Sára férje, Jakab néhány napig kómában fekszik, hűséges neje mindig mellette virraszt. Egyik éjjel Jakab magához tér; int a feleségének, hogy hajoljon közelebb.
- Drága Sára - mondja - te mindig kitartóan mellettem voltál, akkor is, amikor kirúgtak az állásomból, amikor az üzletem csődbe ment, amikor meglőttek, amikor elvették a házunkat, amikor az egészségem kezdett odalenni. Te mindig velem voltál és mellettem álltál. Tudod, mit gondolok?
- Mit, kedvesem? - kérdi a hű nej.
- Azt gondolom, hogy nem hozol szerencsét.

kályhacső 2012.06.13. 23:11:10

A lófaszt történik vesszővel a tagolás.

Vesszővel a tizedesjegyeket választjuk el (sajnos, érthetetlenül a pont helyett).

A magyar helyesírás szerint az ezresek tagolásra keskeny szóközt lehet használni, de azt se kötelező (van erre megfelelő unicode karakterünk is: U+202F - nobr-es ).

Már megint felbasztátok az agyam, megyek is és jól megverek valakit! Mindenkinek egyenként a kurva anyja!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.13. 23:28:02

@tejcsokoládé: én nem a faszbukra haragszom. Sőt jó kérdés, hogy lehet-e egyáltalalán valakire, valamire is. Tény, hogy ez a fos kiemeli a szart. Vagy fordítva. Szépen kidomborodik, hogy kollektíve mennyire nincsen ész. Tejesen mindegy, hogy amott ezeöccá, ha emitt meg 15.000, de ezt az ismyk ajánlották, meg különben is mindenki itt van, ha lehúznak az meg csak egy kötelező sarc a közösségért, a birkaszellem művelésének lehetőségéért. Így mennek ezek. Indíttatás és metodika, tényleg ezek. Rémisztő.
Tétovázom milyen szájízzel fejezzem be ezt a posztot. Ne változtassuk meg a megváltoztathatatlant, még szándék nélkül se. Azthiszem ennyi.

Bundáskenyér.

magyar ember teli szájjal 2012.06.14. 01:52:41

Jujj. A paypalt feltöltöd de lehúzza a pénzt a kártyádról? Jujj. Add el az egered.

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2012.06.14. 05:58:46

ezért kell mindent elolvasni, mielőtt kattintgatsz.
tipikus magyar szokás, hogy kattintunk, olvasás nélkül!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 06:31:20

@Kellemes Zérókomponista: "de ezt az ismyk ajánlották, meg különben is mindenki itt van, "

Nem biztos. Lehet, hogy ő őttönyös marketing assistant, aztán a céget kellett vlna hirdetni (amiben a 3 emberből ő az egyik), és bebukták a kezdőtőke felét :D
Fb-n hirdetni biztos jó, mert sokan látják, csak azt nem tudom felfogni, ki az aki az ilyesmire rá is kattint. na mindegy.

Nekem volt olyan, hogy megkerestek, hogy hogyan lehet a Google-n hirdetni.
Mondom, hogy hogyan, regisztrál, bizonyos hirdetésekért mennyit kell fizetni...
...miii, fizetni kell? Hát akkor az neki nem kell. Azt hitte, a Google fizet érte.
Néztem, ez mi a f*szt hitt? Vannak elszállt emberek :D

2012.06.14. 07:34:19

@magyar ember teli szájjal: a paypalhoz lehet kártyát is rendelni, sokszor jól jön ha lemerül az acc és épp pár USD hiányzik, akkor a maradékot a kártyáról veszi le a paypal

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 07:36:04

@KárászAti: Hát, azért ettől keresztbe állna a szemem a fenti sztori ismerete nélkül is...

Grabbe · http://www.hirstart.hu/ 2012.06.14. 07:49:30

Van-e még hozzám hasonlóan olyan ősember, aki nincsen fent ezen a korunk csodáján? Néha megkapom a barátaimtól az "antiszociális" jelzőt, amiért még most sem sikerült regisztrálnom magamat. Mivel nem vagyok ott, nem érhetne ilyen probléma.

Amúgy az előttem elmondottakhoz csatlakozva, szerintem is elég gáz, hogy a FB-on már ilyen szinten megy a reklámozás, spammelés, stb. Sosem tudom, hogy a FB most egy másik lufi, amely majd egyszer ki fog durranni, vagy egy hosszú távra szóló valami a közösségi oldalak terén. Én továbbra is jól megvagyok nélküle.

Egyéves Önkéntes 2012.06.14. 08:03:11

Adblock részvények eladók.
Klikk ide.

Szenthomárság 2012.06.14. 08:06:05

Ne báncsátok a fészbúkt!
Onnan tudtam meg, hogy a foszfor legyőzi a kullancsot és hogy ICE számon hívja anyukámat Győrfi Pál, ha gáz van!

qwertzu 2012.06.14. 08:12:35

@Xezs: Jól tudom. Hivatalosan a pont nem ezres szeparátor, aztán néha meg mégis. Lásd a fenti képeket.

Xezs 2012.06.14. 08:29:48

@Grabbe: Engem inkább az aggaszt, hogy most már egyre több cég mondja azt, hogy látogass el a facebook oldalára a kedvezményekért + infókért. Tök béna hogy arra sem képesek, hogy saját weboldaluk legyen, ehelyett a FB-on bénáznak.

@qwertzu: Na jó, de az hiba, ne abból indulj ki, hogy mi van a képeken.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.06.14. 08:37:40

@Xezs: @qwertzu: na látom alakul a megoldás, szvsz ez nem hiba lehet hanem fícsör, ami abból eredhet h egyesek a böngészőt angolra kapcsolva használják, miközben a facéjuk magyar. valaki kipróbálhatná (nekem nincsen face accom)

Rosszindulatú Vászka 2012.06.14. 08:39:33

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: no ige, nekem is izgassa a fantáziámat az a tény, azazhogy az a nő talányosabb, mint a fák lelki életet. Lehet, hogy kalandjelleggel és tudományos alapossággal blokkolnám, ott leeht valami zsíros nagy titok.

@Xezs: meg ami nekem talány, az a lájkolósdi. Hogy aszondi, vizespóló szépségvetélkedő, klikkoda. NAnáhogy, már persze csak a disszertációmhoz gyüjtök anyagot, mer én enm vagyok ojan. De elötte lájkojjam. Mit, m iért? Látatéanba hüje? akkor inkább meg senem nézem. Merhogy lutri, lehet, hogy dagi kannégerek vannak a képeken, nem is liliomtprás minőseített esetére való felbújtásra alkalmas képenyag. Nomeg nemár ott legyen a profilomba, hogy Vászak ekkor és ekkor puci ribancokat nézegetett, ajánlja neked is. Klubbjai: szamáreszeksz, zumbatorna. Nem normális dolog,

Steven C Kovacs · http://www.perejjbe.hu 2012.06.14. 08:39:40

Az a vicces, hogy életemben először kb. 2 napja én is hirdetni akartam, és pont ott akadtam el, hogy 10e-ből csak azért is 1 milla lett. Kipróbáltam több gépről és több böngészővel, de hiába... De mivel rajtam kívül hirdetnek egy páran odaát, úgy gondoltam, hogy tuti én vagyok a hülye és megszégyenülten visszavonultam. Ezek szerint sikerült rossz időpillanatban rászánnom magam a dologra, mert el is ment a kedvem az egésztől. Pedig a szándék megvolt, hogy óriási forgalmat generáljak a fenti weboldalamra. :)

Manyecska 2012.06.14. 08:42:55

Ez olyan mint a bankkártyás benzinkutas tankolás ott is meg lehet szívni rendesen ha tizedesnek nézed az uccsó két nullát:)!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 08:45:30

Halló, Rendőrség?
- Igen, tessék!
- Ugye van Önöknek ilyen kábítószer kereső kutyájuk?
- Igen van.
- Akkor ide küldenék a lakásomra egy emberükkel? Ugyanis nemrég sodortam magamnak egy jointot és sehol sem találom.

@Egyéves Önkéntes: Az biztos, hogy jól megy :D

@Manyecska: Válaszoltam mailben :D
De akkor nincs kép, illetve van, ha magadnak nyomtatsz, mert szabadon felhasználható az összes (Kivéve Ági cuccai) :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.14. 09:02:46

@Rosszindulatú Vászka: Nem kevés titok lengi körül, több, mint parfüm és sztárügyvéd. Pl. már a nagyapja is (az eredeti önéletrajza szerint) Hajdúsámsonban volt görögkatolikus pap, ami nagyon jól hangzik, csak az a bibi, hogy amióta létezik olyan, hogy görögkatolikus, azóta ott nem volt sem önálló egyházközség, sem állandó pap. Jelenleg is a Debrecen-Csapókerti egyházközség "filiája", leányegyháza.
Aztán javított az önéletrajzán, hogy Hajdúsámson környékén, amihez elég magasról kell nézni a tájat, mert valahol Mátészalka környékén volt...

Jokkura 2012.06.14. 09:05:16

@Rosszindulatú Vászka: A láthalanban "lájkolodsi" így igaz!Ami azzal kezdi,hogy lájk,hogy láthassam, az rögtön törlés... Agyament hülyékre építenek, meg a sok 100 éves hoax :).. az internet 10 évvel ezelőtti retroja

Manyecska 2012.06.14. 09:06:02

@ColT: jó, köszi:D válaszoltam én is izé mer ugye illik ugye.. :D

qwertzu 2012.06.14. 09:06:05

@Xezs: Hiba, de nem egyedi. Előfordul gyakran.

@fghjk: A dolgot kétfelé kell bontani: a 20,00 => 2000 konverzió, az teljesen átlagos, elkúrták.
De a 10 000 => 1 000 000 átalakulás az elég durva, így hirtelen nehéz kitalálni hogy hozták össze. Vagy többszörös konverzió egymás után, vagy nem az összeget tartják számon, hanem hogy hány klikkelés fér bele az összegbe.

Grabbe · http://www.hirstart.hu/ 2012.06.14. 09:07:22

@qwertzu: Igen, emiatt is mondtam, hogy vajon a FB is egy lufi lesz-e, köszönhetően annak, hogy mostanra már rengeteg mindennel össze van kötve, vagy pedig az emberek rájönnek, hogy FB-n kívül is van élet.

Na nem mintha ezt azért mondanám, mert a közösségi kapcsolatok ellen lennék (ilyen módon), de engem speciel nagyon tud idegesíteni néha, amikor a "Majd FN-on megbeszéljük..." kezdetű mondatot hallom :-P

Rosszindulatú Vászka 2012.06.14. 09:07:47

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: titokzatosabb, mint Mata Hari.

Izgalmas nősténypéldány.

Már nagyon várom a kámingoutját valamej igényes tévéműsorba, vagy a blikkbe, de keülönösképpen a telcsijéről kiszivárogtatandó háziprnóját (sztem bondédzs-fétis témájú lesz).

Rosszindulatú Vászka 2012.06.14. 09:09:31

@Jokkura: ami még nekem felfoghatatlan, az klubbososdis kényszerbetegsélg jelenség. Azt miért csinálják a júzerek? Már az ivivbe sem volt vicces, meg haszna sem van.

Manyecska 2012.06.14. 09:12:00

@Rosszindulatú Vászka: na még az is orbitális állat aki felveszi saját magát eksön közben:D !

Manyecska 2012.06.14. 09:14:55

@Rosszindulatú Vászka: azért, mert ha klubod van zárt a fórumod!!! :D Én ezt már kitapasztaltam miután belinkeltek egy másikra oszt országos ismeretségre tehettünk szert -gyakorlatilag:D

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.06.14. 09:22:38

Google n kell hirdetni!
plus.google.com/b/108035417696103677008/
Itt sokkal hamrabb megtalálnak:-)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.06.14. 09:23:00

@Rejtélyes: alónak afaszát van MO-on, nem tizedespont. Vessző van.

nomeg ha beírom hogy campaign budget 10000 pontok vesszők nélkül (ahogy a képen) akkor abszolút nem áll meg hogy mit néz a FB, mert nincs benne egyik sem. Ha amire te gondolsz tényleg ilyen szar (=szar FB programozás), akkor 2000/klikk lenne, és mehetne 5 klikk a 10000-es költségből.
Tehát:
1. vagy programhiba
2. szándékos hiba

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 09:24:23

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Hát ki gépen száll fölébe, annak térkép e táj, aki meg rosszul navigál, annak Hajdúsámson Mátészalka...

@Xezs: Ja, én is láttam már elég nagy rendezvényeket FB-n szerveződni.
Fejem fogtam. Világ hülyéi egyesüljetek.

Jokkura 2012.06.14. 09:30:07

@Rosszindulatú Vászka: van amikor igaz amit @Manyecska írt de sokszor a kényszeres utánzási hóbórt . Ha annak van ,akkor nekem miért ne legyen...
csordaösztön működik

Tölgyasztal 2012.06.14. 09:30:21

Állítólag like-olni kell és minden rendben lesz...állítólag!

Jokkura 2012.06.14. 09:35:14

Egyébként az iviv,és a FB az önkéntes adatszolgáltatás a titokokzatos szolgálatoknak. Most már nem nem kell környezettanulmány, ismererősk kontrollja ,stb ,elég csak a FB(I) oldalát megnézni (mi könnyítjük meg a titokzatos szolgák munkáját, méghozzá önként,dalolva)
l.: a felháborodott amerikai munkafelvételi híreket megnézni ( de erősen terjed ez Mo.-n is)

Manyecska 2012.06.14. 09:38:48

@Jokkura: :) mért, ..én tagja voltam a Lincseljük meg Kertész Magdit..Baráti Körnek..az vicces volt! :)))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 09:42:22

@Jokkura: Az is hülye, aki publicba teszi a cuccait.
Nekem is van ismerősöm, aki az államigazgatásban dolgozik... Na ő defaultból nem lát semmit, amit csinálok.
Aki nem ismerősöm, szintén nem.

Aki a galériám oldalát likeolta, az is csak azt látja, ami ott van, de madaras, meg TV-tornyos képekkel kitörölhetik a valagukat.

Rosszindulatú Vászka 2012.06.14. 09:43:19

@Jokkura: és akkor emlíccsük meg a dolog árnyékos oldalát, a szervek rátermett nyomozását, az netszerte elhíresült Magyaroknyila vs. Carnivora volt homér kommenter esetét. Nem is ojan nagyon vicces.

Ill. a másik oldalt, ha meg nem vagy fenn közösségi oldalon fellelhetve, akkor meg az a gyanús a HR-eseknek.

Manyecska 2012.06.14. 09:46:09

@Rosszindulatú Vászka:.. ezért kell Barna Medve néven fennt lenni..... :D

Rosszindulatú Vászka 2012.06.14. 09:49:10

@ColT: a dolog ennél kissé cizzeltáltabb. Szerencsétlen esetben elég a problémádhoz a kapcsolati hálód, hogy rosszkor voltál rossz hejen (lsd. Carnivora esete), nem beszélve a célzott, aktivitásodtól függő reklámoktól, ileltve mi lesz akkor, ha a FB és vagy a Google ezeket az infókat eladja bárkinek is, mert miért is ne tenné.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 09:53:12

@Rosszindulatú Vászka: A célzott, célzatlan, akármilyen reklámokat leszarom. Nagyon.
Az adataimmal, amiket meg sem adtam (vagy kamuk), kezdjenek, amit szeretnének :)
Ennél már csak az jobb, aki még nevéből sem az igazit adta meg.
A kapcsolati hálómmal meg sokra mennek.

De különben is. Ha valami izgalmasat, vagy érdekeset találnak az életemben, szóljanak nekem is :D
(Vagy ha a kocsimban valami értékeset, felezünk.)

Rosszindulatú Vászka 2012.06.14. 09:53:57

@Manyecska: az csak a faékeccerű trollok ellen véd, attól még nem túl bonyolultan azonosítható vagy nem is túl eksztrém esetekben. Elég, ha csupán egy ismerősöd inkognítója bukik és borul az egész falka.

Például sokan nem hajlandóak tudomásul veni, hogy a pedóhirigek fojományaképpen a jenki okostelcsik fotóiban remekül benne vannak még a kép hejének GPS koordinátái is. Na ennyit a vicces háziállat meg paradicsompalánta képekről :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 09:54:28

@Rosszindulatú Vászka: Ha fellelhető vagy, akkor meg az a bajuk.
Baromság amúgy az egész (nem a közösségi oldal, hanem a HR).

Én pl. a népszámlálástól sem féltem.
Hol nem szarom le.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 09:55:31

@Rosszindulatú Vászka: Majd ha lesz olyan dolgom, ami az exifbe bele tud tenni GPS koordinátákat :) Akkor kikapcsolom... :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 09:58:41

@Rosszindulatú Vászka: Ja, mondjuk azt meg bizonyítsák be, hogy te csináltad a képet. (Persze a "itt üssük az ellent a haverokkal" kommenteklet nem kell erőltetni.)

Manyecska 2012.06.14. 10:00:06

@Rosszindulatú Vászka: nekem nincs okostelóm csak egy kis kodakom. Utálom az összes arcképes cuccot sokat árthat esetenként!:((

Rosszindulatú Vászka 2012.06.14. 10:00:53

@ColT: nem lehet, pont ez benne a poén. Annyira belepetézik a metaadatokba, hogy kiirthatatlan. Monnyuk még azt nem próbáltam ki, hogy valami ezelötti kőkorszaki progival tud-e valamit kezdeni a cucc.

Manyecska 2012.06.14. 10:01:33

@ColT: nekik nem kell bizonyítani:( Bezzeg! :)

Rosszindulatú Vászka 2012.06.14. 10:02:37

@Manyecska: @ColT: többször nem írom le: lsd.: Carnivora hirig, gúglizzátok ki :)

Manyecska 2012.06.14. 10:04:01

@Rosszindulatú Vászka: hát ha már a képernyődet is tudják figyelni, aszt hallottam! :)... az már lepkefing lehet!!

Legjobb ha az ember bese kapcsolja a gépet. nálamnál jobban szerintem senki sem utálja!:D

Manyecska 2012.06.14. 10:05:23

@Rosszindulatú Vászka: aha. Addig se tüntetni yárnak..ki van ez találva! :) Vendetta volt-e??:) majd elolvasom!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 10:12:02

@Rosszindulatú Vászka: Gondolom fényképezőgépe, telefonja válogatja.
Az én cuccaim alapból nem tudnak ilyet (Nokia C5, és Canon 1100D). A C5 képeit most néztem, azokban nincs GPS adat.

De ezzel talán ki lehet szedni :
www.photo-freeware.net/quick-exif-editor.php

@Manyecska: :D

Különben anyám képernyőjét is le tudom figyelni. VNC :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 10:13:45

@Rosszindulatú Vászka: Valami bővebbet pls., mert csak őslényeket találok.

Ja, az 1100D-ben meg nincs GPS, na ha az beleír GPS koordinátákat, akkor fejreállok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 10:15:10

@Rosszindulatú Vászka: Jah meg.
Ha valaki meg akart figyelni, eddig is megfigyelt.
Különben meg jobban szarik rád az állam, mint sokan gondolják.
Nagyon szarik.

Manyecska 2012.06.14. 10:15:21

@ColT: ja tényleg, WTF vagy mi:D:D persze, mi is szoktuk esetenként használni, távkapcsolat meg minden.. nade hogy bármikor/bárki..na ez pofátlanság!:((

Manyecska 2012.06.14. 10:21:08

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: vagy attól fél hogy többet nem fordul vele elő , az életben.. :)))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 10:23:56

@Manyecska: Hát, nem kell olyan megoldást használni.
Ha le van tiltva minden a routereden, akkor aztán menjen be rá valaki. Azért az elég urban legend, hogy bármikor bármilyen windóz képernyőjét lehet nézni.

Ja, meg aki Windowst használ, az meg is érdemli :D

Manyecska 2012.06.14. 10:37:07

Sza úgy nézzen mindenki pornóvideót otthon!! :D:D:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 10:55:24

@Manyecska: Na ezért van nekem is Linuxom, meg pl. anyámnak is.
Nincs vele baj, nincsnek vírusok, nincsenek betolakodók.

XCat 2012.06.14. 11:03:13

Most mit ijedeztek? Gyerekpornóztok, vagy droggal kereskedtek? Nem? Akkor nem tökmindegy ki nézi, hogy Mancikával milyen sütireceptet csereberéltek?

Manyecska 2012.06.14. 11:09:54

@PlastiCat: höhö, jut eszembe amit a csodálatos híradóban láttam...saját honlapjukról működtették a drogküldő szolgálatot, precízen fényképekkel, leírásokkal.. :D:D:D mint növényvédőszer...ehhez mennyi ész kell már..:D

XCat 2012.06.14. 11:13:54

@Manyecska: Lehet hogy növényvédőszernek is jó volt. Csinálhattál vele boldog sárgarépát, vagy valamit.

Az szerintetek állapot, hogy egy 95-ös könyvet sehol, de szószerint kibaszottkurvára SEHOL nem lehet beszerezni egész pesten?
Túl régi, nem tartják. Anyjukpicsáját.

Manyecska 2012.06.14. 11:20:46

@PlastiCat: antikváriumban sem???:O pedig a net is tele van néha antik könyvekkel. Na én kilendülök vásárolni eszt-aszt... ha nem írnék.

XCat 2012.06.14. 11:32:03

@Manyecska: alexandrát, librit, extrémdigitalt, a saját kiadójukat is, semmi... antkvárium nem jó, holnapra kellene. Online sincs, hogy nyuvadnameg.

20 év sem kell ahhoz, hogy valami eltűnjön?

XCat 2012.06.14. 11:34:05

@Manyecska: Antikvár nem jó, nekem ez ma kellene. De ott sem lelem egyébként. Időm sincs szaladgálni utána.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.14. 13:23:29

@Grabbe: ""Majd FN-on megbeszéljük...""
S ha szaraxik a faszbuk akkor inkább VÁR a birkája, meg persze bosszankodik. Ha nagyon a társadalom peremén van és elvetemült akkor ESETLEG átmegy Skype-ra, netán a végképp gáz MSN-re. Többekről tudok akik nagyszerelmükkel faszbukon trécseltek, beszart, nemment. Sírtak-ríttak, de vazzeg inkább kivárták amíg újra csünghetnek, ahelyett hogy másplatform. És szerelmes emberről beszélünk!
Nemis érdemel ez többszót.

@PlastiCat: "20 év sem kell ahhoz, hogy valami eltűnjön? "
Hát, sajnos mi még itt vagyunk.

"Túl régi, nem tartják."
Így jár aki a múltban él. Ez intő jel, légy modern, üres és instant. Nosza.

XCat 2012.06.14. 13:30:26

@Kellemes Zérókomponista: Olyan üres leszek a témában, mint annak a rendje... még idegennyelvül se találom sehol, a francesnebele.

Xezs 2012.06.14. 17:36:26

@Steven C Kovacs: De ha 10 ezret akartál beírni akkor miért nem próbáltad ki azt, hogy 100-at írsz be és abból lesz talán 10 ezer? Ha próbáltad akkor viszont kussolok.

Xezs 2012.06.14. 17:37:32

@Jokkura: féljen a titokszolgától az, akinek vaj van a fején

én leszarom hogy mit derít ki rólam

Xezs 2012.06.14. 18:01:27

@Rosszindulatú Vászka: Ezt a HR dolgot csak úgy kitalálják maguknak az emberek.

Mindig találnak valami indokot, hogy miért nem őket választották.

Meg azért elképzelem, ahogy megtalálják Kovács Józsefet, hát sok szerencsét hozzá, nagyon egyedi név, csak pár találat lesz rá.

Jokkura 2012.06.14. 20:20:40

@Xezs: Engem sem izgat ,csak bosszant. Mi a francot tudnak azzal kezdeni,hogy osztrák, orosz, belorusz, ukrán,norvég (valódi :) ) énekeseknek gratulálok a sikereikhez?
Egyébként a VKontakt-ot is kontrolállják :) ( csak nem ennyire nyíltan)

A HR-ek ,ha komoly munkaról van szó (fejvadász) , elkérik a a FB jelszavadat és úgy kukucskálnak bele a profilodba (főleg az amiknál és a Ny Eu-érdelekségű cégeknél)

XCat 2012.06.14. 20:23:59

@Jokkura: A gatyádba nem kukucskálnak bele? Nagyjából ugyanannyi közük van hozzá. :)

Steven C Kovacs · http://www.perejjbe.hu 2012.06.14. 20:26:31

@Xezs: Minden verziót kipróbáltam, de sehogy sem jött ki a matek... :)

XCat 2012.06.14. 20:53:08

@Xezs: Mindenkinek van vaj a fején. Neked is, csak legfeljebb nem tudod. Aki keres, talál. Egyik eb, a másik egy híján vb. Stb.

Jokkura 2012.06.14. 20:58:41

@PlastiCat:
kérdezd meg tőlük...,sajnos elég közeli rokon is megerősítette ezt.
Engem nem izgat,mivel önálló vállalkozásban döglödöm ( önállóan döglödöm)

ha a ,"tudjukik" fóbiáira gondolsz, azok úgy érzik,hogy nekik mindent szabad ,a saját védelmük címszó alatt.

XCat 2012.06.14. 21:01:55

@Jokkura: Mondjuk ez lehetne ilyen ismerkedős szöveg; megadod a facebook jelszavadat? Ha te is, akkor meg. Lájkoljuk egymást egymás nevében!

Annyira szar, hogy biztos népszerű lesz.

Jokkura 2012.06.14. 21:16:27

@PlastiCat: Jaj!bár a sok süket szöveg mellett ez sem lenne feltűnő

engem nem kell lájkolni :) , max az az epés/cinikus, szarkasztikus megjegyzéseimet szokták ...

Xezs 2012.06.14. 22:10:47

@Jokkura: Na ez meg mekkora kamu már, hogy elkérik a jelszavad.

Tudod kinek adnám oda.

Az információbiztonság első parancsolata, hogy soha semmilyen körülmények között ne adj ki semmilyen jelszót, pláne nem idegennek.

Bocs, ez a sztori nálam kamu.

Jokkura 2012.06.14. 22:30:30

@Xezs: nos egy jó sok nullát tartalmazó fizetés valós lehetősége,
nem elkérik: a HR gépén te ütügeted be ,de ki tudja,hogy az hogy van beállítva( jelszó mentés és tsai),aztán végig monitoroznak, hogy nincs-e rólad olyasmi, ami a cég szempotjából támadhatóvá tesznek téged.Jobb esetben megkérnek(!) ,hogy "takaríts" , rosszabb esetben megköszönik a megjelenésed . Ez a szöveg ,aztán te vállalod-e ezt a munkáért,vagy újra sorbaállsz , ez már a te bulid..

Xezs 2012.06.14. 22:37:42

@Jokkura: Azért valamiféle információforrást megjelölhetnél, és itt nem a blikkre gondolok.

Jokkura 2012.06.14. 23:02:03

@Xezs: Nos, egy közepes (?,vagy nem túl kicsi)) europai olajcég ,pénzügyi osztályvezető állás interjú (Az elmúlt 1 évben)
s,mint írtam fentebb, egy közeli rokon(féltestvér)
elég ennyi?
egyébként a te dolgod,hogy mit hiszel ,gondolsz.
Én sejnos minden további nélkül el tudom hinni (tudod, a Nagy Testvér figyel minket :) )

Xezs 2012.06.14. 23:44:06

@Jokkura: Ja vágom, ez ilyen haverom haverjának a haverja egyszer mondta kezdetű sztori.

Egyébként meg ha tényleg ilyenre kerülne sor, honnan tudnád, hogy nem-e azt tesztelik, mennyire vagy manipulálható?

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.06.19. 14:19:44

nem tudom volt-e már, de először is, a felhasználó balek volt, hogy nem csekkolta a visszaellenőrző adatokat, másfelől meg, a Paypal-t nem kell feltölteni egy kanyival se, automatikusan leemeli a hozzérendelt bankszámláról a hiányzó zsózsót, ha nulla a Paypal egyenleg. :)

másfelől meg, szoktam hirdetni a Facebook-on én is, de még életemben nem tapasztaltam hasonlót galibát soha...

hehe, most jól odamondtam. :P

DrNo56 2012.06.20. 14:56:18

LE A FACEBOOK-al !!
süti beállítások módosítása