Naiv ügyfél nem érti, hogy a robotok éjszakai műszakban dolgoznak, vagy miért nem napközben értesítik az utalásokról. Mostmár elvileg 4 órán belül kellene értesíteni is, vagy az ráér?
A K&H Bank rendszeresen odab@sz az éjszakai alvásomnak, mint az EB döntőben a spanyolok az olaszoknak. Valami hasonlót írtam nekik a rendszeresen éjjel küldött banki SMS értesítőjük miatt.Ha közlésre alkalmas találod, megtisztelsz. UI: Javukra legyen mondva, panaszos emilemet hamar továbbították valami illetékesnek.
Tisztelt (vagy nem) Cím!
Ismételten tájékoztatom Önöket, hogy az utóbbi hónapokban már többször fordult elő, hogy a banki műveletekről (jóváírásokról, terhelésekről) a 06/30/….-….. hívószámú telefonomra küldött SMS (Short Message Service, magyarul talán: „rövidüzenet- szolgáltatás!!!”) értesítőjük számomra elfogadhatatlan időpontban, a késő esti, illetve éjjeli órákban érkezett meg. Feltételezem, ezen pénzügyi tranzakciókat nem az éjszakai órákban végezték (ha mégis, jelen levelem további részét tekintsék tárgytalannak).
A problémát telefonos ügyfélszolgálatukon keresztül - mint említettem - már jeleztem Önöknek, ennek ellenére a héten megismétlődtek a fenti kellemetlen esetek (SMS értesítők a telefonból kimentve, .jpg formátumban csatolva).Kérném Önöket, hogy az SMS üzeneteiket a továbbiakban ember normál életciklusához jobban igazodó időpontban, mondjuk hétköznap 07.00 óra és 19.00 óra közötti időszakban próbálják teljesíteni.
Remélem ez az egyszerű feladat - amit közel egy hónap alatt sem tudtak a rendszergazdáik (vagy az ezért felelős munkatársaik) megoldani -, az Önök számára a továbbiakban nem jelent képességeiket meghaladó, erőn felüli kihívást.
Töretlen bizalmam jeléül várom a fent jelzett problémára tett észrevételüket, esetleges megoldásra tett javaslataikat. Ezek között kérem ne szerepeltessék a telefon éjszakai órákban történő kikapcsolására, éjjeliőri állásba, éjszakai műszakba való elhelyezkedésre, az éjszakai alvás időtartamának csökkentésére, munkavédelmi zajcsökkentő füldugó használatára stb. vonatkozó ötleteiket.Maradok továbbra is türelmes, a fenti szolgáltatásért természetesen fizető, de sajnos egyre kialvatlanabb ügyfelük.
_____________ 2012.07.09. 13:52:35
Rosszindulatú Vászka 2012.07.09. 13:54:26
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.07.09. 13:57:56
Alikam 2012.07.09. 13:58:03
Vagy leveszed az üzenetjelzés hangját estére. Ez már a 10 évvel ezelőtti készülékekben is lehetséges volt.
Vagy egyszerűen lehalkítod, kikapcsolod a telefonodat.
Legyél már egy kicsit talpraesettebb bazmeg...
Balage76 2012.07.09. 13:58:18
Jóravaló fiatalember · http://baldgirls.blog.hu 2012.07.09. 13:59:29
Alikam 2012.07.09. 14:00:57
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.09. 14:01:45
Rosszindulatú Vászka 2012.07.09. 14:02:41
Willie 2012.07.09. 14:04:57
bounty123 2012.07.09. 14:05:34
Jóravaló fiatalember · http://baldgirls.blog.hu 2012.07.09. 14:06:39
bounty123 2012.07.09. 14:07:54
murva 2012.07.09. 14:08:32
hasonló területen nyomulok...a pénzügyi rendszerek zárása általában az éjszakai órákban történik. Ekkor kezdik jóváírni a beérkező utalásokat, megterhelni a számlákat.Talán nevetséges, de nagyon függ az SMS kézbesítésének ideje a felhasználó nevétől, hiszen a rendszer ( nem árulom el a nevét ), ABC-sorba rendezve továbbítja az SMS-küldő felé a neveket.
Ez majdnem mindenhol így van, hidd el kedves postoló..
Rosszindulatú Vászka 2012.07.09. 14:11:14
Jóravaló fiatalember · http://baldgirls.blog.hu 2012.07.09. 14:12:54
murva 2012.07.09. 14:17:13
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.09. 14:19:20
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.09. 14:20:12
Rosszindulatú Vászka 2012.07.09. 14:21:09
Még alunni senem haggyák a júzert, akinek a pénzén híznak.
RAVATAL!!!
murva 2012.07.09. 14:22:22
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.09. 14:24:07
Rosszindulatú Vászka 2012.07.09. 14:25:21
Kösz a szervát, majd meghálálom, értem ám :)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.09. 14:28:31
Én kemény vagyok, mint a kád széle! Úgy otthagyom a gaz szolgáltatóját, hogy csuhaj. Eddig kettőt hagytam ott. Nagyon fogynak alattam a mobilszolgáltatók...
2012.07.09. 14:29:02
Sokorai_Atala 2012.07.09. 14:32:15
Aggódós típus vagyok, talán azért.
murva 2012.07.09. 14:39:36
Elég sok mindent nem lehet napközben elvégezni, hidd el nekem...kivétel persze az azonnali SMS-ek : kp felvétel, fizetés, matrica, mobilfeltöltés...de az utalások, terhelések az más tészta...
2012.07.09. 14:44:53
Willie 2012.07.09. 14:48:17
Mylady 2012.07.09. 15:03:33
Sasfióka 2012.07.09. 15:21:27
Ehhez meg kell tanulni a Giro1 és mostmár a Giro2 működését.
Mivel számomra fontos, hogy a bank azonnal értesítsen, ha a számlámon változás állt be, így örülök neki, hogy a Giro1-ben jóváírásra kerülő összegről - mivel a Giro1 rendszer talán 22 és másnap reggel 6 óra között számol el - azonnal értesítést kapok.
Most már ami Giro2-ben érkezik - ha a rendszer üzemideje alatt indították - legkésőbb 18:30-ra (ha lassú a bankod, kicsit később) a számládon van. Mivel 16:30-kor indul az utolsó utalási ciklus, és 2 órán belül teljesíteni kell a tranzakciókat (nem négy, két órán belül, ennyi idő alatt kell megtörténni a bankközi elszámolásnak. Az, hogy a bank mennyit zongorázik rajta, az már más tészta, de neki sem lehet több összesen 4 óránál).
Emellett az első tranzakciós kapu 8:30-kor nyílik, amelyre a két órás intervallumot számolva 10:30-ra kell teljesülni (figyelembe véve a már előbb elmondottakat).
Mivel most még párhuzamosan működik a Giro1 és a Giro2, sőt a MÁK az kizárólag Giro1-et használ, így a Giro1-ben történő jóváírások 22-06 között (a valóságban inkább 00-09 óra között) kerülnek a számládra. A bank pedig ekkor ki is értesít.
A Giro2-ben történő első jóváírási ciklus alapján az első utalás viszont az eddig megszokottól később, kb. 10:30-ig érkezik meg a számládra, de nem korábban, mint 8:30.
És a csavar az egészben: a Giro1 és Giro2 jelenleg átjárható.
Azaz ha valaki a Giro2 rendszer zárása után indított tranzakciót, akkor esélyes, hogy a Giro1-ben megkapja a pénzét másnap hajnalban.
szekertabor · provo.blog.hu 2012.07.09. 16:10:14
Alikam 2012.07.09. 17:04:00
mrzigi 2012.07.09. 17:10:25
A gond inkább az, hogy BÉÉÉÉÉNAAA LÚÚÚÚZER programozók-szervezők nem képesek beleírni a rendszerbe, hogy az SMS értesítéssekkel várjon reggelig.
Mert igen, vannak itt azért jó programozók és bankok is, ahol normálisan meg vagyon ez írva
:D
ancsika 2012.07.09. 17:24:48
ha ki van kapcsolva nincs probléma
ezen kívül:
- le lehet némítani a csipogást
- lehet magán telefont tartani évente 1x feltöltve és arra nem fog a bank semmit küldeni
- banknál nem kérsz sms értesítést
- banknál nincs számlád
Neon Fu 2012.07.09. 18:46:23
Hát te roppant elmés megoldásokat sorolsz. Idióta.
Xezs 2012.07.09. 19:14:47
2. Aki felébred egy sms hangjára, annak alvási gondjai vannak, fordulj orvoshoz.
Én is kaptam már banki sms-t nem egyszer hajnali 3-4 körül, észre se vettem, csak reggel.
Xezs 2012.07.09. 19:16:39
asdf 2012.07.09. 19:53:16
Xezs 2012.07.09. 20:32:12
Alternatív 2012.07.09. 21:21:57
Megdobbent 2012.07.09. 22:52:29
2012.07.10. 08:15:33
(btw ha zavarja az sms hangja, akkor halkítsa le a telefont. Az a mobil, amit fel lehet hívni azt fel is szabad hívni, és nem illetlenség)
Harlequin 2012.07.10. 09:44:56
Köszönjük bizalmát amellyel felkereste ügyfélszolgálatunkat. Nagyrabecsülésünk jeléül, szeretnénk önt megajándékozni egy 1.5perces, "Telefon némítása" tanfolyammal, melyet személyesen, bármelyik bankfiókunkban, csak az ön számára tartunk meg, amennyiben ezt előre jelzi nekünk.
Üdvözlettel:
KH Béla, ügyfélszolgálati manager
Róth 2012.07.10. 12:28:38
Így banki postagalamb bekussol, ha meg az anyós háza lángol, ő csak nem ír SMS-t.
khkommunikacio 2012.07.11. 10:22:35
Köszönjük észrevételeit, az Ön által jelzett problémát egy sajnálatos technikai hiba okozza. A tranzakció feldolgozása valóban napközben történt azonban az erről szóló értesítéseket tartalmazó sms üzeneteket néhány esetben késedelmesen tudtuk csak továbbítani ügyfeleinknek, nem közvetlenül a tranzakció után. Ennek a rendszerhibának a kivizsgálása jelenleg is folyamatban van, reméljük, hogy minél előbb sikerül megoldást találnunk rá.
Az Önnek okozott kellemetlenségért és a hibáért elnézését kérjük, és köszönjük, hogy felhívta rá figyelmünket.
Üdvözlettel:
K&H
sapka 2012.07.12. 16:48:20
szar banknak szar rendszere van, ami éjjel dolgoz fel, éjjel sms-ez, jó banknak jó rendszere van, amelyik prompt dolgoz fel, prompt sms-es.
raiffeisen, citi jó bank ebből a szempontból. sőt, talán azt hiszem a citinél fel is hívják a figyelmeedet a citionline-on, ha a tranzakcióidról fél órán belül nem kapsz sms-t, akkor keressed meg őket. (nem raiffeisenneél, nem citinél dolgozok, mielőtt jönnének a troll és vicces manók)
Xezs 2012.07.13. 18:20:28
főboszorka45 2012.07.13. 20:28:57
Ezt 2-3 alkalommal játszották el.
Harmadjára munkaidőben felhívtam őket és megkérdeztem, hogy honnan vették a fax számomat és a bátorságot a hajnali spam fexolásra? Mire az ügyintéző elkezdett hebegnei, hogy ők nem is gondoltak arra, hogy magánlakáson is lehet fax.
Mondtam, hogy azért sok kisvállalkozásnak nem telik irodára, ugyanakkor már 10 ezerért lehet faxgépet kapni. Különben meg legyenek szívesek megkímélni a hajnali spam faxuktól, mert én is fel tudom keresni hajnalban az ügyvezetőt a lakásán, hogy mondjuk piros festéket kérjek tőle.Soha többet nem jött tőlük fax még napküzbne sem.
Egy volt kollégám szintén így kapott tólük faxot, de azóta rászoktak már, hogy reggel 6 és este 9 közt küldözgetik a spam faxaikat...
Altaïr 2012.07.14. 00:23:57
"kérem ne szerepeltessék a telefon éjszakai órákban történő kikapcsolására, éjjeliőri állásba, éjszakai műszakba való elhelyezkedésre, az éjszakai alvás időtartamának csökkentésére, munkavédelmi zajcsökkentő füldugó használatára stb. vonatkozó ötleteiket."
Xezs 2012.07.14. 19:30:52
Tehát akkor még egyszer:
Poszter! Kapcsold ki azt a baszom telefont estére, nem vagy te annyira fontos ember hogy ne tehesd meg.
Altaïr 2012.07.14. 19:34:09
GFs 2012.07.20. 23:46:09
Ennyi.
johevi 2012.08.21. 17:05:17