Tékozló Homár

Hosszúnadrág nélkül nincs étterem a Spiritben pénteken

2012.07.10. 13:40 | jackyll | 412 komment

Desszkód-fasizmust észlelt naiv ügyfél a sárvári luxuswellness Spirit hotelben. Szerdán és csütörtökön még vacsorázhatott rövidnadrágban, pénteken azonban már kihajították a teraszra, ahova párja hozhatott ki neki kaját. A picsanadrágos csajok persze bemehettek:

Gondolkodtam, hogy megírjam-e Magyarország egyik legjobb szállodájának a kritikáját, de úgy gondolom megéri, mert sok kellemetlen perctől mentheti meg magát valaki, ha mindent elolvas. Párommal a sárvári Spiritben voltunk már nem először egy kicsit wellnesselni, de egy kis üröm is csapott a sok gyönyörűségbe. Sajnos mi voltunk figyelmetlenek, mivel a foglaláson az szerepelt, hogy urak számára a vacsora hosszú nadrágban kötelező, mivel nem először jártunk ott a vouchert nem néztük át figyelmesen. Este rendesen kiöltözve ingben, elegáns rövidnadrágban mentem vacsorázni, mire a személyzet közölte, hogy menjünk egy elkülönített dohányzó teraszra enni, esetleg a szobában elfogyaszthatjuk a vacsoránkat, de be nem tehetem a lábam a többi vendég közé,( mert Herr Obersturmbannführer előírta az ukázt, hogy csak hosszú nadrág.)

A párom bemehetett persze, s ő akár ehetett is vagy hozhatott nekem ki kaját a teraszra. Ami mindenképp szemétség volt, hogy érdekes módon szerdán és csütörtökön még beengedték az embert rövidnadrágban, pénteken már nem. Állítólag sokaknak bökte a szemét, hogy valaki kiöltözik, valaki pedig rövidnadrágban merészel enni. Persze, ha valami nem alkalomhoz illő megértem, de mi a hozzáállást vettük zokon. Velünk együtt egy 20 év körüli szintén rövidnadrágos fiatalembert engedtek be, aki a szüleivel volt. Megkérdeztük, hogy ő miért mehet be és én miért nem, a válasz mindössze annyi volt, hogy fiatalkorú.(én 29 vagyok) Szintén beengedik a picsanadrágos lányokat, a molyrágta hosszú farmert viselőket is.(Alkalomhoz illő öltözet rulez) Legközelebb szülőkkel kell menni, vagy 2 fonnyadt német nyugdíjast beállítani nagyszülőnek hátha beengednek.

A legkellemetlenebbül még sem mi jártunk, hanem egy középkorú cégvezető, aki egy 7/8-os nadrágban próbált meg bejutni, teljesen sikertelenül. Ő még az osztrák igazgatónál is járt, aki persze elhajtotta jó messzire. Egyébként nagyszerű minden (ennyiért persze legyen is), de ha már ilyen idióta etikett van alkalmazzák rendesen, mert pihenni mennek oda az emberek és nem bosszankodni, hogy no trousers no dinner.

Písz, Anonymous

Ui: Jelen poszt nem a szálloda lejáratásáért íródott, hanem, hogy legyenek már következetesek.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.10. 13:43:43

"rendesen kiöltözve ingben, elegáns rövidnadrágban"

Nem bírtam tovább olvasni a röhögéstől.

Medgar 2012.07.10. 13:44:43

vicces a poszt-toló

venszivar 2012.07.10. 13:46:26

Lehet,hogy már a bejelentkezéskor "ráment" a gatyája !?!

Dr. Kix 2012.07.10. 13:47:57

Én csak azt akarom mondani, hogy amikor idejöttünk a Kárpát-medencébe, a románok ellopták a lovainak!

Manyecska 2012.07.10. 13:55:02

És akkor nem is ehettek? mindezt mennyi pénzért..:D??? Basszus.

☺ágica (törölt) 2012.07.10. 13:55:13

milyen az az elegáns rövidnadrág?

Bálintka. 2012.07.10. 13:56:08

waz. és ha egyenesen a wellness részlegről mennék vacsorázni? A fürdőköntös alá akkor is hosszú nadrágot kell húznom?
Hosszúnadrágban, de meztelen felsőtesttel bemehetek?

Manyecska 2012.07.10. 13:58:34

@Bálintka.: :D:D:D ..ez jó kérdés!!

Szerintem fel kellett volna vennie egy "pitsanadrágot" és akkor TUTI nincs diszkvalifikáció izé ..na az.. :D

venszivar 2012.07.10. 14:01:08

@☺ágica: Gondolom, tán olyan, amilyent Federer viselt vasárnap ..........:):D

Pláne, hogy NYERT !

qwerty01 2012.07.10. 14:01:36

Többször találkoztam már olyan tárgyalópartnerrel, aki - ha nem is rövid - de térdnadrágban jött. Ha én megtisztelem azzal, hogy tisztességesen felöltözöm, akkor tegye ő is ezt. Ez vonatkozik szállodára, étteremre stb. is. Főleg ha fel is hívják rá a figyelmet! A posztoló meg ne járjon úri helyre, ha nem úriember.

fidoone 2012.07.10. 14:05:00

Bocsi, de oda nem nyaralni/pihenni mennek az emberek? Mondjuk lehet, hogy a személyzet nem állt volna a kaja és én közém. Az rendben van ha fürdőruhában nem szabad, de egy halásznadrágban miért nem?

fidoone 2012.07.10. 14:09:25

@qwerty01: Egy fizető étteremben kit tisztelsz meg? Talán a másik asztalnál étkezőt? Ilyen helyen mindenki lesz...ja, hogy milyen hosszú a nadrág a szomszédon.

Manyecska 2012.07.10. 14:12:24

Mindenesetre roppant kulturált lehetett a teraszon étkezni..

qwerty01 2012.07.10. 14:16:26

@fidoone: Mindenkit, aki megjelenik egy alkalmon, pl. vacsorán. Az Operába is fizetsz, meg egy színházi előadásra is jegyet veszel. Nem a pénz a lényeg. Magyarországon az éttermet csupán kajálási helynek fogják fel az emberek, miközben étteremben enni kikapcsolódás és szórakozás. És nagyon rossz érzés, hogy túlöltözött (a sok alulöltözött miatt), vagy alulöltözött vagy. Ezért van dress code, amit illik betartani. Igeni megnézem, hogy hogyan vannak körülöttem felöltözve. Meddig lehet elmenni? Csak kicsit pecsétes póló? Csak kicsit szakadt neccharisnya?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.10. 14:18:38

Az mijaz a "Desszkód-fasizmus"?
Valami tipperes antifaszista találmánya?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.10. 14:23:44

"Este rendesen kiöltözve ingben, elegáns rövidnadrágban mentem vacsorázni,"
MIIII? :D:D:D:D:D:D:D:D

Dolcse és Gabbana volt-e?! :D

Bálintka. 2012.07.10. 14:24:12

"mire a személyzet közölte, hogy menjünk egy elkülönített dohányzó teraszra enni, esetleg a szobában elfogyaszthatjuk a vacsoránkat". Azért nagyon kevés olyan szálloda van (sőt talán ez az első), mely engedélyezi az étteremből való vacsora kihordást. :) Ha panziós vacsoráról van szó, két hónapra előre rakatnék el a szobám bőröndjébe kis vajakat, mézet, lekvárt stb.

megamenn 2012.07.10. 14:24:16

Ez a kedvencem: ...vagy hozhatott nekem ki kaját a teraszra.
Ja, a párja meg bennmaradt valamelyik fonnyadt német nyugdíjassal.

A másik: A legkellemetlenebbül még sem mi jártunk, hanem egy középkorú cégvezető, aki egy 7/8-os nadrágban próbált meg bejutni, teljesen sikertelenül.

- Jóestét kívánok, középkorú cégvezető vagyok, vacsorázni szeret...
- ...hétnyolcados nadrágban ???? Na húzzapicsába a füstös teraszra, ccscscssőőőőőőőg!
- Az osztrák igazgatót akarom!!!!
- Sanyi! Dobd ki a picsába ezeket a csóró bunkókat !

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.10. 14:24:46

" Szintén beengedik a picsanadrágos lányokat, a molyrágta hosszú farmert viselőket is."

Valakit a főnöknek is kefélnie kell... Ők egyenlőbbek.

helianthus 2012.07.10. 14:27:23

Naiv kérdés, de miért nem szaladt fel a szobába a posztoló egy elegáns hosszúnadrágért? Ha már fasiszta dresszkódos helyre jár wellneszelni? Bezzeg én otthon wellneszelek így akár bugyiban is elfogyaszthatom a vacsorámat!

Manyecska 2012.07.10. 14:28:14

@ColT: ..Angelo Litrico /ralytam most az van, a férjemé:D/ echte céjundáá :P

Manyecska 2012.07.10. 14:30:53

@helianthus: az nem ugyanaz mint a 3/4-es???:) :D

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2012.07.10. 14:36:08

Megértem a poszt-tolót, mivel nem az elvárással, hanem annak elvtelen használatával kapcsolatban fakadt ki. Ha az uraknak hosszú nadrág, a hölgyeknek térdig érő szoknya és vállat takaró blúz! Vannak erre rendszeresített kifejezések, amit alkalmazhatnának mint pl a business casual, ami a jelek szerint az alkalmazandó megjelenési forma. Aki meg ezt nem érti, nahh az vessen magára, és günter nagyira a hajhálójával

Sokorai_Atala 2012.07.10. 14:40:23

Egyszer véletlenül nyaralni voltam Mallorcán és ott is a rendes szállodai étterembe este, csak hosszú nadrágba engedték be a férfi népet. Pedig az tényleg nyaralóhely, meg tengerpart meg ilyesmi. Aki meg nem vett hosszú gatyát az evett a teraszon meg a grillben.
Van ilyen máshol is.

Teccikérteni? 2012.07.10. 14:42:16

Engem egy 19/21-es nadrágban néztek ki a fasisztoid hottentották. Pedig azt beszélték a környéken, hogy csak a 18/21-es gatyóért jár gázkamra. Mondjuk engem nem dugtak be oda, nekem sem dugtak be semmit. Mégsem sírom tele a homárt.

Manyecska 2012.07.10. 14:44:05

@ColT: kicsi volt neki. Már a póló. én végeztem szabás-varrás tanfolyamot /OKJ-s szabó vagyok:D/ de 7/8-os gatyával ritkán találkoztam:P!

Egyéves Önkéntes 2012.07.10. 14:44:34

@helianthus: És is Bugyiban vacsoráztam tegnap, ott voltam a cégtől kiküldetésben. :D

Ruce Lee 2012.07.10. 14:47:35

3/128-as ribancnadrágban voltam és nem akartak beengedni!
Férfiként ez nagyon sértő ám.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.10. 14:49:10

@Manyecska: Mikor hogy. 7/8-os a nadrág, ha 7 vagy 8 óra van.

@Ruce Lee: Menj a Kék Osztrigába, ott tuti siker.

Manyecska 2012.07.10. 14:49:33

@Ruce Lee: :D nem 3,14 /pí/-es nadrágban?:)

megamenn 2012.07.10. 14:50:07

...én meg emlékszem olyan posztra, ahol a dolcsegabana papucsos szuperelegáns csókát nem engedték be az étterembe...a kommenteket meg később kiküldték a homárról a teraszra, ha nem az egész posztot...

Manyecska 2012.07.10. 14:50:50

@ColT: jóvan én meg itt gombolkozom két hete 7/8-os vagy hosszú legyen a lengatyám, dehogy merem akkó levágni!! hátha...:)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.10. 14:51:52

Rövidnadrág strandra való, esetleg háztetőre. Ki a fene akar evés közben szőrös embilábakat látni. Bizony desszkód-fasiszta vagyok.

Ruce Lee 2012.07.10. 14:52:21

@ColT: Na életem első kommentje és egyből lebuziznak. :)
@Manyecska: azaz, vilagoskék lakk, hókuszpók belémszeretne egyből, ha meglátna benne.

megamenn 2012.07.10. 14:52:26

Ilyen nyolcados gatyákat nem csak a vízvezetéxerelők hordanak ?

Manyecska 2012.07.10. 14:53:05

@megamen: nem, a kőfaragók és a balett-táncosok is..!

_____________ 2012.07.10. 14:55:09

@Dr. Kix: Meg az összes hosszúgatyánkat.
:-D

Anomalocaris (törölt) 2012.07.10. 14:55:58

@helianthus: Ezt régen úgy hívták, hogy kinőtt nadrág. Olyan divat mikor lesz, hogy a molyrágta lyukak lesznek a menők? :)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.10. 14:57:27

@Ruce Lee: Addig örülj, amíg nem embizlek le.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.07.10. 14:57:27

Most ezt nem értem! Az volt a baj, hogy a poszt toló nadrágja nem ért a földig?? Mér' nem tolta akkor le ? :)

Amúgy a hosszúnadrág és a szőrös lábfejet nem takaró "lábujjas" kínai strandpacsker az okés? Mármint közepes méretű körömgombával ami nem árnyékol túlságosan és 72-es lábszaggal.

helianthus 2012.07.10. 15:00:20

@Manyecska: teljesen összezavarsz! az kizárt, mert én nem tudom!!! beírtam gugliba és összesen ezt a képet találtam férfiváltozatban!négynégy

helianthus 2012.07.10. 15:01:26

@Egyéves Önkéntes: pont Bugyiba küldtek ki? Ezt a mázlit!

@Ruce Lee: ezen sírtam! :)

Manyecska 2012.07.10. 15:01:56

@ColT: ja, az van ráírva: deutsche fussbal national mannschaft ..

helianthus 2012.07.10. 15:03:27

@Manyecska: :D

@Emberiségellenes háztartási gép: nem
úgy hívták régen, hogy elegáns kinőtt nadrág? akkor én másra emlékszem. A molyrágta cucc a holdjáró cipőcske előtt volt divat. Vagy utána.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.10. 15:07:12

@helianthus: Én emlékszem azokra a borzalmas csatos cipőkre is, amik úgy néztek ki, mint valami hülye 18. században játszódó filmben.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.10. 15:09:54

@Ruce Lee: Nem buziztalak le, csak javasoltam egy helyet, ahol nem gáz :D

@Manyecska: Pfff :D
Nincs láb, nincs vacsi!

Manyecska 2012.07.10. 15:11:52

@ColT: és mi van ha skótok..?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.10. 15:14:36

@Manyecska: Miért? Azok csak gatyát nem hordanak a szoknya alatt :D

Manyecska 2012.07.10. 15:15:20

@ColT: akkor én skót vagyok. Basszus.

Egyéves Önkéntes 2012.07.10. 15:17:05

@helianthus: igaziból nem ez jutott először szembe a kommentedről
cöcöcö :D

VIC20 2012.07.10. 15:17:27

"A párom bemehetett persze, s ő akár ehetett is vagy hozhatott nekem ki kaját a teraszra."

Na, ha ez velünk esett volna meg, a párom onnantól nem a párom.

tregard 2012.07.10. 15:17:57

@Bálintka.: szerintem nem otthon vagy, úgyhogy nem lenne illendő köntösben vacsorázni vadidegenek között.

Manyecska 2012.07.10. 15:19:09

Nálunk a kutya rendszeresen meztelenül vacsorázik.

notime (törölt) 2012.07.10. 15:19:17

Szerintem ezt meg kellene írni a Homárra.

Ruce Lee 2012.07.10. 15:23:09

@Manyecska: Nálunk a csigák meztelenül rohangálnak a kertben.

Manyecska 2012.07.10. 15:24:30

@VIC20: :D @Ruce Lee: szörnyű micsoda erkölcsök:D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.10. 15:25:11

@Manyecska: A 3/4-es enyhén körülmetélt 7/*8-os.

@Emberiségellenes háztartási gép: Mi a fasz(ista) az a desszkód?

@Ruce Lee: Mit vársz hőségrekord idején?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 15:25:56

ment volna a poszter inkabb tanyara nyaralni, ottan meg szaros gumicsizmaba is vacsoralhatna feher trikoba meg klottgatyaba, oszt a kutyat nem erdekelne, hogy kilog a szore a gatya szarabul.

igaz, hogy ottan meg nem lehet villogni a seggibol kiallo ezustkanallal se.

bocsi most nincs ekezet.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.10. 15:30:46

@Manyecska: És férfi is? :D

@VIC20: Miért? Nem ő döntötte el, hogy bemehet-e. És csak lehetőségről volt szó.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Seggből kiálló ezüstkanál az máshol szokott lenni :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.10. 15:31:39

@megamen: Rákérdezhetek?
Bodzaszedő cégvezetőkről van szó?

Manyecska 2012.07.10. 15:34:59

@ColT: nem, rendeltetésszerűen használunk mindent.

helianthus 2012.07.10. 15:38:45

@Emberiségellenes háztartási gép: én nem. Én a hosszú orrú cipőkre emlékszem, ami még tartott előre 5-6 centit, mint a bohóccipő.

@Manyecska: kinek nincs? a posztolónak? azt azért biztos mondta volna, ha így lenne.

helianthus 2012.07.10. 15:40:42

@Egyéves Önkéntes: még jóhogy nem azt írtad, ami először. Biztos valami rémséges dolog. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.10. 15:48:41

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Fentebb emlegettem Bruce Lee-nek :D

@Manyecska: Na ugye. A skótoknál ugye a férfiak nem hordanak gatyát a szoknya alá :D
www.youtube.com/watch?v=q2fizeoT22g

Neon Fu 2012.07.10. 15:50:07

Vissza kellene hozni az illemtanórákat, mert riasztóan tudatlan a társadalom. Nem kínos, kedves posztoló, hogy még a pincér is elegánsabb nálad? És ahelyett, hogy levonná a tanulságot, még posztot ír, kis mókamester.

megamenn 2012.07.10. 15:56:45

Na és Petőfi, aki gatyában táncolt ?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.10. 15:58:19

@Neon Fu: Eghységsugarú vendég válasza fenti kérdésedre: "Mi van, bazmeg?! Gyere ki a mekdonác elé!"

helianthus 2012.07.10. 15:58:33

@megamen: á, az csak urban legend! nem gatyában volt, hanem 7/8-os jégeralsóban.

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 15:59:34

:S ez pont olyan, mint amikor arra kényszerítenek, hogy a tudomány hittételeit magold be állami intézményekben

bár egy hosszúnadrágot felölteni mégiscsak lehet, hogy könnyebb

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.10. 16:05:16

@megamen: A gatya nem tévesztendő össze az alsónadrággal! Az is 3/-es vagy néha 7/8-os, de nem alsóruházat, hanem felső, és leginkább csizmával viselték, ha "alkalom" volt. Lehet, hogy Eperjestől Máriapócsig mezítláb zarándokolt a ruszin hívő, de a kegytemplomba már csizmában ment be. Templomon kívül lakodalomban és temetésen is elképzelhetetlen volt, hogy felnőtt, ivarérett férfiember a lába szárát mutogassa. Az alatt sem viseltek egyébként alsónadrágot "kisgatyát", csak ha nem jól működtek a záróizmok.

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 16:09:44

@ColT: :S

ha arra gondolsz, nem vagyok hosszúnadrág-fetisiszta

fidoone 2012.07.10. 16:09:55

@qwerty01: Érdekes a példa. Igen a színházi előadás, az opera vagy legyen egy ünnepélyes vacsora, esetleg estély, ezek mind megfelelő viseletet igényelnek. Egy háromnegyedes nadrág és ing viselete egy hétköznapi vacsorához szerintem elegendő. Ha pihenni megyek nem veszek fel nyakkendőt.
Szóval ne keverjük össze a valódi ünnepélyes eseményeket egy hétköznapi vacsival, ami lehet, hogy valakinek nem az. Számomra is kikapcsolódás kimenni a strandra, vagy sétálni a parti sétányon de nem várom el, hogy mások ezért ünnepi díszbe öltözzenek a kedvemért. A könnyített öltözet egyébként nálam nem a szakadt, pecsétes kategóriát jelenti. Nem értem miért ilyenre gondolt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 16:10:40

fejlettebb orszagokban sem mehetsz be egy fejlettebb etterembe vacsorazni rovidnadragban, bar jelzem nekem eszembe sem jutna barmilyen elegans rovidnadragban vacsorazni egy fejlettebb etteremben

Sasfióka 2012.07.10. 16:11:05

Szerintem a Villa Medicivel egy a tulaj :) Vagy itt a baccpapucs megengedett, csak a rövidgatya nem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 16:15:17

@fidoone: azert, mondjuk egy atlagos ertelemmel /kulturaltsaggal, muveltseggel stb./ rendelkezo ember meg tudja allapitani, hogy ahova megy zabalni, oda mit vegyen fel
ezt ugy lehet tudni
talan ezert van, hogy eltelt 50 ev alatt meg mindenhova beengedtek?

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 16:21:53

@hagyma: :o

azért amerika egy egész más világ... egy fejlettebb világ, fejlettebb éttermekkel

a félig letolt gatyás négerek országában az öltözék az önkifejezés része, ott persze, hogy beengednek téged is a zsíros atlétádban... :X

fidoone 2012.07.10. 16:24:04

@hagyma: Még mielőtt belém kötnél:
1. Köszönöm de még nem vagyok 50 éves, éppen ma lettem 39.
2. A szállodákban én is hosszú nadrágot viselek a vacsoránál, de próbálom megértetni a posztoló nézetét. Elismerem, hogy engem nem zavar egy ilyen viselet, ugyanakkor elvárom az udvarias viselkedést. Hiába vesz fel valaki bármilyen puccos ruhát ha közben úgy eszik és viselkedik mint egy bunkó.

Ruce Lee 2012.07.10. 16:24:34

Ez a spirit egyébként is furcsa hely, mert a szaunába se engedtek be, pedig 9/8-os vadászöltönyömben mentem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 16:28:47

@wmiki: de azok nem is mennek csak mekdonadszba:)
miert gondolod, hogy zsiros atletaban jarok, mikor pl egyaltalan nincs atletam?:)
@fidoone: en vagyok 50 es meg sehonnan sem tiltottak ki
/ na jo 17 evesen a rendorok kivittek egy P.Mobil koncertrol, de nem az oltozetem miatt/
en meg elvarom, ha jobb helyre megyunk Maryvel, neha megesik, akkor oda ne jojjon be este vacsorazni egy pasi rovidgatyaban
ha csak strandi etterem,, vagy mekdonaldsz, vagy ilyesmi, bannya kanya, de bizonyos szint folott ne

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 16:32:33

@hagyma: :=

tehát, ha jól értem, atléta nélkül hordasz fehér inget, közszemlére téve az őszes afrikkal szegélyezett, püspöklila mellbimbóidat a fejlett éttermekben...

sokat kell még fejlődnünk ebben a lángoktól ölelt kis országban

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 16:35:07

@wmiki: nem nem jol erted
egyaltalan nem hordok feheringet
es atletat sem
ha kivancsisagod kimerithetetlen, elarulom
rovidgatyat sem
makkos cipot sem
szandalt sem
es a mellbimbom nem puspoklila raadasul szolid
az utolso mondatoddal maximalisan egyetertek:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 16:36:15

igaz ehhez nem kellett idekoltoznom
ez otthon is ugyanigy volt:)
urnak szuletni kell, a paraszt az terem

Alikam 2012.07.10. 16:36:49

"Sajnos mi voltunk figyelmetlenek, mivel a foglaláson az szerepelt, hogy urak számára a vacsora hosszú nadrágban kötelező"

És ennyi,a többi rizsa...

fidoone 2012.07.10. 16:37:26

@hagyma: Ha én elmegyek a párommal akkor biztos nem a pasik lábát nézegetem.
De félretéve a tréfát, itt most konkrétan egy pihenőhely étterméről van szó, ezért nem lepődök meg az ilyen viseleten. Sőt szerintem még jobb is mint a farmer nadrág+póló viselet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 16:38:18

@ColT: de en szeretem:) es ma van az utolso offom, holnaptol nem lesz idom homarozni 1 honapig
hagy elvezzem mar az eletet:)
@Alikam: raadasul ez szerintem kikotes nelkul is nyilvanvalonak kene lenni, de meg segitettek is, raadasul, mi a baj a terasszal?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 16:40:18

@fidoone: de akkor mondjuk bemehet fecskeben es atletikatrikoban is, ha ugy se nezel ra?
a fecske egy elegans furdonadrag
volt

Harlequin 2012.07.10. 16:45:36

Dögöljön meg a szomszéd tehene is...

fidoone 2012.07.10. 16:53:07

@hagyma: Nem, ha visszaolvasol már az elején kizártam az ilyen jellegű ruházatban történő megjelenést.

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 16:54:09

@hagyma: a divat és a közízlés változik. voltam olyan wellness szállóban, ahol a hatvanas úrnak kilógott a pisztolytáska a frottír köntösből vacsoránál

egy hat ötödös nadrág nem ez a kategória. de igaz, a szabály az szabály

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 17:04:11

@fidoone: OK. Te mashol huzod meg a hatart, de Te is meghuzod, az ettereme itt
lecet
@wmiki: ez teny
az is teny en meg sosem voltam wellness szalloban
nincs ra igenyem
es fingom sincs ilyen 6/5-os meg 7/8-os nadragokrol
nekem leer a cipomig oszt jonapot

Manyecska 2012.07.10. 17:06:44

@Ruce Lee: :D:D én meg most az 5/4-es szoknyámba a Dunába. Egész kellemes. A kutya meg meztelen fürdött:D

Manyecska 2012.07.10. 17:08:08

@hagyma: "nekem leer a cipomig oszt jonapot " hol is lax, mit mondtál??? :P:))

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 17:08:28

@hagyma: rendben, de próbáljunk kompromisszumra jutni

ha egy magadfajta vonalas gentlemannek a kivillanó bokákkal szemben vannak averziói, akkor elfogadható megoldás, ha a kilenchetedes nadrághoz lakkbőr combcsizmát húz a posztoló?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 17:10:38

@Manyecska: ashevillle NC USA
@wmiki: nekem semmi averziom nincs
kicsit elegansabb hewlyre eszembe sem jutna rovid vagy halasznadragban menni
/a halasznadrag hanynyolcados/
hat ha buzi akor igen

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.07.10. 17:11:47

Én csak azt tudom, hogy Spanyolországban leRAJZOLJÁK(!), hogy milyen öltözékben lehet meglátogatni az étkezőt. Így max. a vakok sipákolhattak, az analfabéták nem.

Amúgy pedig jogosan negatív diszkrimináció! Picsanadrágot a 29-es fiatalemberekre! Rajtuk még nem lóg annyi minden. XD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 17:12:18

de akkor eleve buzibarba kell menni
@Manyecska: a farmeremrol beszeltem, hulye:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 17:17:24

volt itt egy poszt
valami szcientologus balhezott hogy nem mehet be valahova rovidgatyaban
na, azt a posztot is befagyasztottak, mint EDE-t
de ott nem en voltam az utolso

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.07.10. 17:17:48

@Manyecska: Szeméremsértés közterületen?! Azt ugye tudod, hogy a "nem büntethető korú elkövető után a szülőn hajtjuk be a bírságot" elv alapján, a perverz mutogatós kutya miatt a gazdája büntetendő. Pénzbírság, letöltendő vagy közmunka. Én különösen a középsőt nézném meg.
-Te miért ülsz?
-Leszúrtam az élettársam, mert molesztálta a gyereket.
-Te?
-Elsikkasztottam 40 milliárdot.
-Na és te, koma?
-A kutyám meztelenül fürdött közterületen.

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 17:18:55

@hagyma: én úgy tudtam, hogy az igazi, békebeli vendéglátás egyik aranyszabálya volt, hogy a vendégnek mindig igaza van. az újgazdag sznobizmus térhódítása vezetett oda, hogy a fizetővendégnek beugat valami diákszövetkezetes nyikhaj

sajnos a fogadósokból kiveszett már ez a boldog békebeli áttitűd. a paraszt vendéglős is csak terem, mint a krumpli

venszivar 2012.07.10. 17:20:38

16:36:15:
A "paraszt meg terem" . Úgy biz a ! Akár csak a lila hagyma !!! :):D

Manyecska 2012.07.10. 17:23:13

@hagyma: jó wanna csak az utolsó sort láttam, oszt megijedtem de frankón!:D
Bocs. :))

venszivar 2012.07.10. 17:25:16

@Manyecska: ma jártam a városba s láttam egy bepelenkázott kutyát........, lehet, hogy az is foxot ?!:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 17:25:30

@wmiki: az igazi bekebeli vendeglatas idejen oltonyben jartak vacsorazni:)
a nok meg bokaig ero szoknyaban es kalapban
paraszt vendeglos is van nem ketseges
na most felreertes ne essek, ahova mi jarunk is boven eleg a farmer + polo/bluz/ stb
de van hogy evente egyszer elmegyunk valami "olyan" helyre, akkor maskeppen oltozunk
nekunk nem telik wellness hotelre, ez a magyarok hobbyja
@venszivar: igy van, jo is az

Manyecska 2012.07.10. 17:26:59

@venszivar: nem, az tüzelt valószínűleg! már nem brikettel. Nőstény..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 17:27:44

@Manyecska: en is
le is neztem a szekem ala
meg a boxerbol sem log ki
ez van
@venszivar: az tuzelt

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 17:31:09

@hagyma: jogosan mutatsz rá, hogy akkoriban másféle viseletben jártak az emberek. száz éve.
szerintem viszont, ha valaki nosztalgikus hangulatban próbálna kisujjeltartva urizálni, az menjen maszkabálba.
a posztban wellnesselésről van szó, a folyosón vietnámi szandiban slattyognak a népek, a vacsihoz meg felöltőben és rizsporos parókában kell járulni?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 17:33:22

@wmiki: minmt mondtam nincsennek informacioim a wellnessrol
nem tellik ra
meg amugy sem szeretek egy kadban furdeni idegenekkel
viszont az etterem vacsoraidoben elvarja, hogy oltozz fel
ne nagyon, de legalabb hosszugatyaba
ha nem
egyel a teraszon
szerintem korrekt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 17:36:05

arrol nem beszelve, hogy nem tudom, miert nem volt jo a terasz, de ha nem volt jo, akkor miert nem ment fel a szobajaba9/9-es nadragert
unortodox vendeg

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 17:38:04

@hagyma: egy nyolchatodos pantalló csak egy kicsit rövidebb, mint egy hosszúnadrág. lehetségesnek tartom, hogy valaki az utolsó megveszekedett garasaiból még be tudja fizetni a wellness-hétvégét, de a kinőtt nadrágja helyett nem tud újat vásárolni. ilyen esetben a szegényember haljon éhen? hát a kevésbé tehetősek egyenek a macskaasztalnál? miféle szép új világ ez?!

venszivar 2012.07.10. 17:39:28

@Manyecska: Akkor a gazda csajszi foxott ! De lehet, hogy az is tüzelt, mert 123/145-ös zárt gatyába volt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 17:45:03

@wmiki: najo de az erintett fel sima elegans 1/9-es gatyaban volt
szeretnek fotot, hogy eldontsem szeretnek -e egy helyen vacsorazni ilyen gatyaval
a kozepkoru cegvezeto a 7/8-saval csak mellekszal, bar dogojjek meg ha tudom, hogy derult ki a foglalkozasa
@venszivar: 123/145 az hatareset

venszivar 2012.07.10. 17:48:06

Mit ugatsz, ki kérdezett !?! te büdös paraszt .

mire föl ""jő pofizol"" :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 17:50:02

amugy tartok tole, hogy a posztolo egy kibaszott gusztustalan rovidgatyaban, merhetetlenul kidudorodo nagy farokkal akart bejutni
jersey, vagy ilyesmi
es elhajtottak a picsaba:)
raadasul ing es rovidnadrag?
ma haggyuk ez fake reklam a hotelnek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 17:51:30

@venszivar: mert kurva jo a humorom
fejlettebb orszagokban jo a humor
nalatok kihalt Hofival

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 17:54:32

hat egy elmeny volt megint, bar macska meg igazsagos hianyzott
/engem erdekelne mit gondolnak a rovidgatyarol vacsoraidoben, etteremben/
de mennem kell ebedelni
hosszugatyaban megyek
levis
szurke polo
remelem beengednek a cracker barrelbe:)

Ruce Lee 2012.07.10. 18:00:04

És akkor azt még nem is meséltem, hogy a Hotel Galya portása nem engedett be, pedig talpig 4/4-es hegedűkotta volt rajtam.

LenaLondon 2012.07.10. 18:02:41

Egyébként ja, miért mehet be más rövidnadrágban? Vagy a fiatal szőrös férfilábakat lehet mutogatni, a harminckörülieket már nem? Engem étteremben sokkal jobban zavar a sok picsa, akinek a seggepartja meg a tangája kilóg a nadrágjából, meg fodrozódik a hája a nadrág felett és kivillan a rövid top alól.

venszivar 2012.07.10. 18:08:39

Bizony, inkább te, meg a fajtád döglött volna már meg !!!
Beengednek. Mert látják rajtad, hogy dila vagy + jött ment menekült, kinek az AID-szes szarcsimbókja kilóg a rövid gatyából. A Levist még innen vitted .

Nekem is jó a humorom. Tudom, hogy született bolondokon nem illene röhögni, de te világ barma vagy, így veled kivételt teszek. Szóval. Mész mosogatni. A maradékon osztozol meryvel ? Zabálj paraszt..........:):D

Rosszindulatú Vászka 2012.07.10. 18:13:34

Oly zsenánt, mikor nem megfelelő az öltözék a szuppéhoz. Skandallum.

Anonymous meg jó nagy proli.

Zirowe 2012.07.10. 19:00:34

Tipikus magyar hozzáállás: ki van írva, de nem olvastam el, ezért leszarom és nekem áll feljebb.

Ajánlom az elegáns rövidgatyában való kéregetést.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.10. 19:07:05

@wmiki: Adj hozzá több fűszert, és süssed még egy kicsit.

Manyecska 2012.07.10. 19:12:42

@LenaLondon: ja hát attól én is hátast dobok:(

Anomalocaris (törölt) 2012.07.10. 19:20:08

@LenaLondon: Hát még, akinek a haja fodrozódik a nadrág felett.

Mylady 2012.07.10. 19:45:27

Anno 12-13 évesen (még az előző rendszerben) voltunk családilag nyaralni egy céges üdülőben (SZOT) a Balatonnál. Már akkor, ott volt dresscode. A konkrétumokra ugyan nem emlékszem, de akkoriban nem is volt divat férfiaknál a 7/8-os nadrág, kb a fürdőnadrág/rövidnadrág/hosszúnadrág hármas játszott, el lehet képzelni, melyik volt engedélyezve.

venszivar 2012.07.10. 19:46:58

@wmiki: mégis kóstólgaccccc........?!

igazságos 2012.07.10. 19:52:09

Már megint csak a nyavalygás megy itten ezerrel....

Komolyan mondom, egy kis talpraesettség kell itten, a poszter menjen be a kiszemelt helyre ÁDÁMKOSZTÜMBEN, oszt, ha reklamálnak, hogy a többieknek bántja a szemét, mondja azt, hogy képzeljék oda a hosszúnadrágot, meg az inget.

Ha meg a rendőrséggel fenyegetőznének erre, akkor mondja nekik, hogy jó barátom a rendőrfőkapitány.

Énbagoly 2012.07.10. 19:53:34

Olyan jól indultak a kommentek, de a végén csak átment anyázásba.
Pedig már kezdtem sajnálni, hogy mostanában alig érek rá netezni. :)

@Ruce Lee: szia:) Megnevettettél. :)

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 19:54:31

@venszivar: :S gondolom, nem sokat mond neked az, hogy átvitt értelem

pedig vihetne hozzátok valaki egy szekérderékra valót. hisztérikus fajankó vagy

igazságos 2012.07.10. 19:57:12

Vagy esetleg adtam volna egy-két ezrest, hogy nézzék el ezt a kis botlást nekem, a többieket meg nyugtassák meg.

Egyeseknek, ha ki van írva, hogy xy dolgot NEM LEHET, akkor direkt csak azért is, hogy megmutassák, nekik nem pofázhatnak, bepróbálkoznak vele. Ezek az emberek olyanok, mint a durcás kisgyerekek, az óvodában, akiknek nem lehet azt mondani, hogy nem, mert akkor is az van, amit ő akar.

Igaz is, nem is feltételeztem, hogy az óvodás gyerekek, akik szállodába mennek, és utána posztokban panaszkodnak, tudnak olvasni.

A szálloda helyében, meg a foglaláson azt is kikötném, hogy proliknak duplán kell fizetniük mindenért, valamit semmibe nem pofázhatnak bele, valamint minden egyes szó kiejtéséért, ingyen wifiért fizetni kell, de nyilván ezt se olvasnák el.

igazságos 2012.07.10. 19:58:28

@wmiki: aki átvitt értelmezik, az egy HAZUG ember. Most mondd meg a frankót EGYENESEN, vagy kussolj, ne tereljél, finom emberekkel... XD

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 20:00:16

@igazságos: rendben. azt kívántam kifejezésre juttatni, hogy vénszivar modortalan félnótás, indokolatlanul durváskodott másokkal

igazságos 2012.07.10. 20:00:53

@wmiki: ugye, hogy mindjárt jobb, meg levezetheted a feszültségeket is! Mindenkinek hasznos a névtelen őszinteség.

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 20:02:04

@igazságos: igaz. talán ez egy lépés egy élhetőbb, emberibb világ felé
köszönöm a tanítást

venszivar 2012.07.10. 20:03:55

@wmiki: Szigorúan CSAK "átvitt" értelembe !!! a redvás anyádnak ugass, te barom, ja s fésülködj meg ! :):D
te, ilyen selymes dumával, te köcsög vagy !! "átvitt" s valós értelembe IS !:D

igazságos 2012.07.10. 20:07:49

@wmiki: vénszivart meg tudni kell kezelni is.

Ha másként nem, legalább névtelenül legyél őszinte, egyenes ember, ha már a való életben ez nem megy.

venszivar 2012.07.10. 20:12:30

@igazságos: nem ártottam neki s beszólt az isten faszán egy pattanásnak kinéző senkiházi ! na jóval kezd ki .........
pedig ilyen nagy melegbe még engemet is könnyű pirítósra kenni. :)))

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 20:12:47

@igazságos: én nem szeretem az őszinte embereket. ordítanak és toporzékolnak. hiányzik belőlük a diplomáciai érzék.

igazságos 2012.07.10. 20:12:56

@venszivar: nézd el neki, ilyen mentalitással csakis tudod, mi lehet.

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 20:13:56

@venszivar: persze, hogy nem ártottál. mint ahogy én sem ártottam neked. ne vedd a szívedre a jószándékú dorgálást.

igazságos 2012.07.10. 20:14:49

@wmiki: névtelenül lehet. Őszinteség nem fér össze az ordibálással, mert az őszinteség inkább a halálos odavágást jelenti úgy, hogy hatásos legyen, garantáltan kicsinálja azt, aki pattogni mer.

Ordibálással semmit se érsz el, azt az ostoba emberek teszik, de náluk könnyű bebizonyítani, hogy nem nekik van igazuk, ha másként nem, az ordibálásuk miatt melléd állnak a többiek.

venszivar 2012.07.10. 20:17:06

@igazságos: Nagy ritkán s már régen diskuráltunk.
A hozzá szólok 30-40 %, érzi, hogy stikkes a csávó ! :):D

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 20:17:42

@igazságos: meg kell védenem vénszivart. az érzelmileg túlfűtött kommentjei még nem jelentik azt, hogy egy sötétben bújkáló aljadék lárva. ő így őszinte és nincs jogod kétségbevonni a tisztességét.

igazságos 2012.07.10. 20:22:24

@venszivar: szerintem a 20:03-as üzeneted volt a legtalálóbb.

@wmiki: ő már csak ilyen, hozzá kell szokni, de általában ok nélkül nem szokott ugatni.

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 20:25:09

@igazságos: igyekszem elfogadni, hogy ő ilyen. egy háromlábú hamis korcsnak is vet az ember csócsálnivalót időnként. igen. ez a helyes ösvény.

venszivar 2012.07.10. 20:25:46

@wmiki: le félnótás, fajankózol, most meg ezeket vegyem "jószándékú dorgálásnak !?!
Akkor az én válaszaimat, meg vedd építő
jellegű kritikának. Na döntetlen ? te félkegyelmű . oszd a hittant pl. Nigériába, ott csupa finom emberrel találkozhatsz......., de csak addig, míg rá nem jönnek,hogy híg agyú vagy.

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 20:29:14

@venszivar: rendben, legyen döntetlen, hamár ilyen taktikusan hátbaszúrod igazságos barátodat azzal, hogy útmutatása ellenére behízelgően törleszkedsz, méghozzá névtelenül

igazságos 2012.07.10. 20:42:36

Szabadságoltam magam, amúgy ilyen melegbe csak este lehet diskurálni, mert felforrósodik a számítógép a padlásszobában.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.10. 20:45:35

@hagyma: Huh, akkor jó melót :)

@venszivar: Én már csak egy popcornt, meg egy sört kérnék.

@igazságos: Adj neki sört.
De nekem is hozhatsz.

England win The Ashes! 2012.07.10. 20:46:53

@Dr. Kix: Az semmi. "A Török Szultán már két napja nem ment ki az utcára,
mert valaki ellopta a nadrágját. Ezt a ruhadarabot nehéz nélkülözni, ha
valaki sétálni megy."

venszivar 2012.07.10. 20:47:53

@wmiki: törleszkedik hozzád az a sok buzi, kiknek ismered a nevét........

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 20:53:57

@venszivar: segítek: pattogatott kukoricát kér. ez egy ilyen fiatalos csemege. rágcsa.

_____________ 2012.07.10. 20:58:05

@hagyma: Az ami leér a cipődig az az aranyered...
:-D

venszivar 2012.07.10. 20:58:35

@wmiki: te magadon SE tudsz segíteni ! még 2 perc s takarodód lesz. "fiatalos", te isten barma,te..........

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 21:00:05

@venszivar: hé, nem igazán tisztességes, hogy miután kikönyörögted a döntetlent, még ellenségeskedel...

venszivar 2012.07.10. 21:05:04

@igazságos: mikortól s mennyi időre ? tervek ? felétek nincs zuhé, ami hűtené a tetőt ? akarsz róla beszélni.....? :):D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 21:07:26

mondjuk én elég nagy paraszt vagyok, de ennek ellenére sikerült megtanulnom, hova milyen rongyot húzzak fel.

az már más kérdés, hogy ilyen übersznob helyekre, ahova a hosszúgatya kötelező, de ellenbe az alapvető jómodor és a biznic pontos színvonalának belövése hiányzik, nem megyek.

hosszúgatyába is lehet csámcsogni meg büfögni az asztalnál, ami jóval zavaróbb, mintha valaki rövidgatyába eszik hallhatatlanul.

meg még nem is nagyon van olyan étterem, ahol akár drágán is, de elfogadható színvonalon főznek.

Xezs 2012.07.10. 21:10:59

faszkalap egy banda
mármint a szálloda tulaja és személyzete

igazságos 2012.07.10. 21:19:37

@venszivar: nem igazán van, ami van is, nem hűt, egyszer volt egy nagyobb zuhé, de egyébként hótt szárazság van.

@Xezs: azért a poszternek is van némi beütése, ha nem olvassa el, hogy mi van előírva, oda, ahová megy.

Mert akkor mondjuk estélyire is, ha a meghívón rajta van, hogy szmoking, frakk, akkor ne menjen már alsógatyába, ami úgy néz ki, mintha pizsama lenne.

Ne legyünk már igénytelenek, na. A szállodában, meg gondolom, amúgy is van légkondi, szóval, igazán nem lett volna fáradtság felvenni egy nadrágot, láthatóan a párjának nem volt gond.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.10. 21:19:50

@venszivar: Hát, a műsor mellé ezek járnak.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ez az, hogy nem vagy elég sznob :D

igazságos 2012.07.10. 21:22:49

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: én csak azt nem értem, egyáltalán minek kell gatyát, ruhát venni. Ha egyszer ezek a feltételek, persze, hogy egyesek szarnak magasról rá, hátha még ahhoz olvasni is kéne.

Komolyan mondom, az ész megáll. Hogy lehet az ilyen baromállatnak elmagyarázni, hogy de uram, nem megyünk be gatyába? Hát persze, hogy a baromállatja sértődik meg, és mindent bunkózásnak és hisztizésnek vesz, miközbe csak annyit kellett volna tennie, hogy elolvas egy papírt.

Persze, hogy ezek szarnak általában a panellakóházban a házirendre is.

@wmiki: most már kezdjél más témába.

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 21:25:15

@igazságos: remélem, nem bánkódsz nagyon, de nem kezdek
kicsit többet vártam volna tőletek. ágyő

Xezs 2012.07.10. 21:26:08

@qwerty01: én mondjuk pont leszarom hogy hozzám képest ki hogyan van felöltözve

ez egy hülye magyar szokás hogy a másikat nézzük, nem magunkat

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.10. 21:26:40

"Este rendesen kiöltözve
ingben, elegáns rövidnadrágban..."
Idióta.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 21:27:17

@wmiki: nem igasságost vedd itt etalonnak, kérlek. hozzá kell szokni, mint a házipáleszhoz. maradj.

igazságos 2012.07.10. 21:30:17

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: figyelj, ő az elvakult vallásos, én meg a finomabb, aki titkolja.

Erős a gyanúm, hogy meleg is a pali, ami nem feltétlen baj, hiszen szerintem mindenki azt szeret, akit akar.

Csak neki még tanulni kell, bár a stílusa nem rossz, kezdésnek.

venszivar 2012.07.10. 21:30:55

@ColT: vegyél magadnak. ingyé, nem jár semmi ! te is az a követelőző fajta vagy ? "eltűnt" a haverod ?! "láttam" máshol, jó két órája ott értetlenkedett......, mint az elején szokott, majd úgy 30-40 szer elkezdi osztani az ""észt", meg mery vagy nem mery :):D

igazságos 2012.07.10. 21:31:44

@wmiki: ok, legközelebb hatásosabb beszólást kérek tőled, olyat, ami üt is. A finomkodás nem ez a kategória, se az átvitt értelem.

Majd én megnevellek, csiszolok a stílusodon, nem rossz egyébként kezdésnek.

igazságos 2012.07.10. 21:36:53

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nem is ítélkezem, csak formálom, csiszolom a csiszolatlan gyémántot, hogy még jobb legyen.

Xezs 2012.07.10. 21:37:13

@igazságos: Igen de szállodába pont azért megy az ember, hogy leszarhassa az ilyen faszságokat, mint hogy milyen ruha van rajta. Pont elég a dresszkód a melóhelyen, még egy ilyen prasnya helyen is ezzel kell gecizni?

Meg amúgy totál hülyeség: férfiaknak tilos a rövidgatyó, de nőknek nem? Nekik még a miniszoknya is engedélyezett ,gondolom.

Van aki pánikrohamot kap egy szőrős férfilábtól vagy mi a fasz?

Ha azt mondják hogy férfiak-nők-kutyák-gyerekek mindenki csadorban, egy szavam sincs. De így, hogy férfiakra igen, nőkre nem vonatkozik az előírás, nettó faszság az egész.

Ráadásul ahogy írtam, ez nem munkahely, nem opera, ez szálloda.

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 21:37:37

@igazságos: nézd, az érdes stylusnak is megvan a létjogosultsága, amennyiben a másik oldalon helyet foglaló társalkodó - hogy' is mondjam - esetleg egy árnyékoltabb világból tekingél kifelé. a jószándékú felajánlkozásodat köszönöm, de vissza kell utasítanom.
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: köszönöm a megnyugtató szavakat, eszemben sem volt általánosítani

venszivar 2012.07.10. 21:37:50

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: mi van akkor, ha vallás nem stimmel ?
miből gondolod, hogy ki melyiket vallja v. nem vallja magáévá. ja, hogy tévedni ateista dolog !?! :)

igazságos 2012.07.10. 21:40:47

@wmiki: majd úgy csinálom, hogy ne vedd észre. :)

Ruce Lee 2012.07.10. 21:42:17

@Énbagoly: szia.
@Manyecska: vidd el reggel 1/4 7-kor sétálni, de adjál rá picsanadrágot (vidéken: szukaszerkó) meg ne hűljön. :)

igazságos 2012.07.10. 21:43:13

@wmiki: naugye, már hatok rád

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 21:43:36

@igazságos: öhöm. vak vezet világtalant megvan ?

@wmiki: csak arra próbáltam célozni, hogy elkel itt a friss hús:D van itten diverzió, csak ki kell ásni :D

@venszivar: a vallás egyik furcsa sajátossága, hogy mindig stimmel. ugye pont azért nevezik hitnek. ha nem így lenne, akkor történelemkönyvnek neveznék, vagy túrórudinak.

igazságos 2012.07.10. 21:46:53

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: meg, ne legyél féltékeny, mert lepattintottalak

wmiki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.07.10. 21:48:00

@igazságos: miféle ördögi praktikákat űzöl?! a bolondját járatod velem?
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: sajnos én már nem vagyok oly üde és friss, mint kegyed

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.10. 21:49:05

@venszivar: Milyen haverom bazmeg? Süket vagy, vagy hülye is? Hagyma ont annyira a haverom, mint neked, agyatlan.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 21:52:37

@igazságos: öhöm.

@ColT:@venszivar: ne bactassátok mán hagymát, hát honnan máshonnan szereznénk be naprakész információkat a fejlett országokról, ha nem tőle? :D

igazságos 2012.07.10. 21:53:36

@wmiki: még nem találkoztam egyébként veled itt, de majd megszokod a stílusom.

Egyébként megnyugtatlak, ártani nem szokásom, nem vagyok arra rászorulva, hogy másnak betegyek, alapvetően a segítő szándék vezérel, még ha ez másnak nem is tetszik.

Majd meglátod.

venszivar 2012.07.10. 21:56:04

@ColT: na megint egy feszült állat ! fingj egy nagyot, hátha megkönnyebbülsz.
a süketség, az miért "játszik" ?!
no a bazzzmegért + a hüjjjézésért még KAPSZ !
hol van ilyenkor az a walamilyen miki ?

ja s volt egy agyatlanozás, is . :):DDD

venszivar 2012.07.10. 21:59:25

@wmiki: "lófaszt" !!! te perverz állat ! csak kibújt a lófasz a szádból.......

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 21:59:37

@Xezs: a hagyma nem troll....nemán. egy dolgot értékelek benne, azt, hogy kiírja nevét, címét, nem hantázik. nekem eszembe se jutna nyilvánosan kiírni, hogy ki vagyok valójában.

igazságos 2012.07.10. 22:02:13

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: pont ez benne a gyanús. Jól csinálja, hogy másnak adja ki magát, esetleg élt kint egy ideig, és azokat a képeket használja fel.

De valamiért mégse tudok neki hinni. Nem azért, mert mindenki eleve kételkedik, nekem a megérzésem súgja ezt.

Xezs 2012.07.10. 22:04:47

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nem troll? Minden hozzászólása arról szól, hogy "bezzegamerika" "köcsögmagyarok" "mary", ennyi.

Ez nettó trollkodás.

Olyan, mintha bizonyítani akarna magának valamit, de még ő sem tudja, hogy pontosan mit.

igazságos 2012.07.10. 22:05:43

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: de mind mondottam, ez az én egyéni szociális problémám, hagyma mégis mindig megsértődik.

Aztán bizonyítsd be, hogy nincs igazam, addig nem veszem magamra az emesézést.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.10. 22:08:51

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Én hol basztatom?

@venszivar: Iazd van, tényleg felesleges az ilyen hülyéken felhúzni magam :D:D:D Kelted itt a faszültséget... :D
Wmiki meg minek neked, még trollkodni akartok ? :D:D:D

@Xezs: Nem troll. nem pofázik be senkinek, amíg nem szólnak be neki.
Na persze, van akinek troll vagy már attól, hogy válaszolsz a kommentjére. Mindanyian trollok vagyunk :D

igazságos 2012.07.10. 22:11:50

@ColT: ilyenkor elvileg már itt szokott ő is garázdálkodni.

venszivar 2012.07.10. 22:17:49

Én elejétől fogva azt kérdeztem tőle, hogy ha oda, kiette a fene s ott baromi jól érzi magát, akkor miért ugat s okoskodik visszafelé nap mint nap. mindenhez ""ért"", minden témába magyarázza, hogy ott ámerikába hogyan van. ha kíváncsi lennék, akkor kérdezném v. kimennék . no meg a mery a mery meg a mery. itt rajta kívül ki emlegeti a párját. ez a pöcs,egy Háryjani szindrómás, kit ott kint semmibe vesznek s ezért dumál "erre", mert itt páran tátott s pállott szájjal "hallgatják". még azt is inkább elviseli, hogy kiröhögik, kicikizik. vastag a bőr a pofáján, mindent elvisel, csak, hogy szerepelhessen....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 22:18:31

@ColT: te nem, igaz, bocs. @Xezs: ez nem trollkodás. csak leírja mit gondol a mérirül meg a fejlett országokrul, de nem basztat senkitse.

@agresszív kismalac: psssszzzt. csak néha:D

én meg agylágyulást kaptam ebbe a kurva melegbe, na ezt még leírom, hadd röhögjetek egy kicsit:

ma ügyintézni voltam, az összes papíromat, de tényleg mindent, ami létezik, anyakönyvi kivonatok, útlevelek, minden egyebet amit mappában vittem, ottfelejtettem a dm-be, ahova beugrottam vásárolni. félóra múlva vettem észre, hogy üres a kezem, majdnem a metró alá estem ijedtemben. visszarohantam, a pénztáros már messziről vigyorgott, hogy ittfelejtettem ám a mappát meg két tubus fogkrémet is, de ő eltette ám nekem. adtam neki tíz ajrót, nem akarta elfogadni. elmagyaráztam neki, hogy a benne levő papírok beszerzése nekem legalább kétezerbe fájna. utálom a kánikulát.

Jóravaló fiatalember · http://baldgirls.blog.hu 2012.07.10. 22:25:03

@venszivar: Ki az anyád kenderkócba tekert faszát érdekli a véleményed, te beteg fasz? Egy kisszerű trágyagiliszta vagy rengeteg komplexussal és az átlagosnál gyengébb szellemi képességekkel. Faszt foglalkozol mindig mással? Dögölnél megfele.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 22:25:51

@venszivar: ugyan, mindannyian ezt csináljuk. te meg az orálszexről beszélsz állandóan, oszt mégse dől össze a világ :D

@Rosszindulatú Vászka: gyere, éppen trollmeghatározást végzünk.

igazságos 2012.07.10. 22:32:19

@venszivar: nálam több dolog nem stimmel nála.

1. Ha olyan jól megy neki kint, minek bizonygatja. Ha jól megy, nem kell neked senkit győzködnöd, milyen jó kint, pláne le se tojod, mi van itthon, mert nem érdekel.

Voltam kint, néha megnézegettem az indexet, de egyébként a két hét alatt én is letojtam, mi van itthon, nemhogy még egy hónap alatt, vagy, ha kint élsz.

Olyanok írnak hazai blogra, akik vagy még mindig itt élnek, vagy szorosan kötődnek Magyarországhoz, szeretik megmondani a többieknek, hogy működnek kint a dolgok. Voltam kint Amerikába, nagyon sok mindent nem vennék át, de eszembe nem jutna innen írogatni a kinti magyaroknak, hogy nincs igazuk, milyen jó nekem itthon. Pedig itthon is lehet sikeresnek lenni, ha nem csak a lúzerek írogatását és panaszkodását tennék ki minden blogra.

Abban igazatok van, hogy egyébként nem szokott hagyma senkit sem bántani, szándékosan beszólni, érzem rajta is a segítő szándékot.

De utána mindig mond olyan dolgokat, ami miatt megint kételkedem.

2. hagymánál már eleve a másik gyanús dolog, minek vezet itthon, magyar nyelven blogot, tegye ezt kint, Amerikában, amerikaiaknak, angol nyelven a magyarokról. Mert annak lenne értelme, hogy egy kicsit megismertetné az országot a kintieknek, mert semmiféle könyv, semmiféle ismeretük nincsen az amerikaiaknak, csak annyi, hogy Magyarország, Hungry, Kelet - Európa, kb. ennyi.

3. Sikeres ember nem plakátolja ki, hogy mennyire sikeres, ismét csak előjön az első pont, milyen boldog, ezt csak azok teszik, akik másnak akarnak megfelelni, akik egy képet próbálnak magukról közvetíteni, olyat, amilyen köszönőviszonyban sincs a valósággal.

Aki tényleg boldog, sikeres, elégedett magával minden szempontból, az csak azzal foglalkozik, hová menjen nyaralni, mi legyen a családdal, egyszóval, magával, a maga életével. Aki nem ezt teszi, magamból kiindulva, másnak szereti osztani az észt, annak valami nincs rendben, mármint az életében, például nekem sincs párom, tehát magánéletileg nem vagyok rendben. Szakmában viszont jól megvagyok, szeretek itthon lakni, sok jó dolgot észreveszek, rossz ellen szót emelek. De nem szeretem azt hallani, ahogy kintről ugatnak szánalmas, megkeseredett emberek, akiknek ez okoz örömet, hogy leírhatja, kint mi van, a valóságot egészen elferdítve. Mindenki foglalkozzon azzal az országgal, ahol éppen él, beszéljen olyan nyelven, ahol éppen lakik, törődjön azzal, hogy az ő országában menjenek jól a dolgok. Mert, akkor én is ugathatok Romániába, hogy az ottani magyarok hogy éljenek jobban, mit csinálnak szarul.

Ruce Lee 2012.07.10. 22:36:51

Amikor én kimentem amerikába, meztelen voltam és mára van egy 7/8-os nadrágom. Szóval az ott tényleg a lehetőségek világa. Vagyis ez itt!

venszivar 2012.07.10. 22:37:28

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: állandóan ??? ha linkelsz öt példát "munkásságomból", akkor kilépek ! Húzz bele ! Azért HA , így is lenne ?!!! a kettőt összehasonlítani........? Várom a bizonyítékaidat !
Szerintem is, ha valaki nem tetszik a másiknak, akkor az rámondja, hogy troll.
Az "lesz" kicsit előnybe,aki előbb mondja a másikra. De ez nevetséges ! Mindannyian "trollok" vagyunk. VÁROM !

igazságos 2012.07.10. 22:39:11

@Ruce Lee: az egy fejlett ország, mi meg fejletlenek vagyunk, tudomásul kell venni, na. Irigykedünk is hagymára.

igazságos 2012.07.10. 22:40:58

@Rosszindulatú Vászka: igen, román, meleg bodzaszedő és még rasszista is.

igazságos 2012.07.10. 22:43:53

Szerintem, mi fejletlenként nem érhetünk fel a fejlett gondolkodással. Ez van, primitív népség vagyunk, akiknek kintről kell megmondani, hogyan illik viselkedni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 22:45:14

@venszivar: hát most csak kettőt találtam, de ha nekem válaszolsz, akkor mindig van benne ilyesmi, azér tűnt föl :D

de csak azt akartam mondani, hogy mi itt mindannyian nem vagyunk normálisak, meg némelyek pedzik a sárga ház színvonalát is, meg okostojásunk is van, meg mindenféle állatunk, oszt ez így jó, én így szeressem a homárt. csak a trollokat utálom, akik beleszarnak itt a homokózóba mindig, de azokat nagyon.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.10. 22:45:40

@igazságos: Ez hülyeség. Amúgy meg nem mindegy, hagyma honnan írogat? Irigylem a problémáidat.

igazságos 2012.07.10. 22:47:52

@agresszív kismalac: ha tényleg segíteni akarna, akkor Amerikában népszerűsíti az országot, ott tájékoztat.

Mert ezzel így felesleges dolgot csinál, és csak megmondóember.

England win The Ashes! 2012.07.10. 22:50:06

@igazságos: "rossz ellen szót emelek"

Aha! A múltkor is hogy lebasztad a buszmegállóban cigiző arcokat. Itt a Homáron kommentelve... :DDD

igazságos 2012.07.10. 22:52:51

@Dr Jozef Vengloš: jót akarok neki. Ha látsz te is leépülő rákos embereket a cigi miatt, majd nem nevetnél. :)

De csak nyugodtan szívják a hülyék.

England win The Ashes! 2012.07.10. 22:53:06

@igazságos: Ha esetleg nem tűnt volna fel, hagyma dumájának egy jelentős része poén. Jó vagy rossz, ízlés kérdése, de poén.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 22:53:43

@igazságos: a tévedhetetlen megmondóember az te vagy itt, csaxólok :D

megamenn 2012.07.10. 22:53:47

@igazságos: "primitív népség vagyunk"
Meg kötsögök is.
Amikor amerikában éltem, eszembe nem jutott rövidnadrágot ( hétnyolcadossat sem )fölvenni...persze, hát alig volt április eleje :)

venszivar 2012.07.10. 22:54:10

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: igen ! mert az a kettő, most a napokba volt. ti, mások is azon a sikamlós mezsgyén eveztetek. de lényegtelen !

KERESS még hármat s ha megvan az öt, KILÉPEK !!! Ne legyél troll ! BIZONYÍTS.
Hátha lesz segítséged is.........:)))

igazságos 2012.07.10. 22:56:02

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ne nyalj, nem szeretem. :)

Egyébként nem vagyok ám tévedhetetlen, de megmondóember az igen. Mondjuk én itthon lakok, Magyarországon, tehát nekem lehet és jogos is ugatni, ha nem akarom más cigijét a pofámba kapni, az árnyékban, negyven - emberrel körülöttem, amiből hárman cigiznek.

England win The Ashes! 2012.07.10. 22:56:19

@igazságos: Félreértesz. Azon röhögök, hogy (elmondásod szerint) a helyszínen csendben tűrted, hogy az arcodba fújják a füstöt, itt a Homáron meg vért ivó amazonként anyáztad őket. :D

igazságos 2012.07.10. 22:57:44

@megamen: hát igen, OTT TUDNAK VISELKEDNI, PLÁNE OLVASNI

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 22:58:10

@venszivar: keresgéjje a fene, nem ez a lényeg, már írtam. hanem az, hogy mindannyian buggyantak vagyunk itt, a hagyma is, te is, sőt, még én is. és ez így jóóóó! :)

igazságos 2012.07.10. 22:58:45

@Dr Jozef Vengloš: mivel jött a busz, csak csendben röhögtem rajtuk, hogy kettőt szippantottak a cigiből és már el kellett dobniuk. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 22:59:09

@agresszív kismalac: altalaban semmit de neha polot
ez nem tudom mitol fugg
mondjuk volt az eletemnek olyan idoszaka, amikor boxert se vettem fel
/de egyszer becsipte z ipzar.. es leszoktam rola/
es januarban sem hordtam zoknit
most mar azt is hordok
ateletat nem:)
@igazságos: neked ez a fixa idead,, itt elek bazmeg, north carolinaban, amerikai felesegemmel
nem voltam itt vagy leszek itt ez az otthonom
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: hat kb es thx
az egeszben az a vicces, hogy sokakat kifejezetten irrital, hogy amerikaba vetett a sorsd:)
na ezeknek alom amerika:)
jonnenek, jonnenek, de fosnak, ezert jol megmondjak annak aki megcsinalta amit akart
vicces neha az oktalan gyulolet

igazságos 2012.07.10. 22:59:49

@Dr Jozef Vengloš: szóvá szoktam tenni, le is szoktak bunkózni. De persze, csak a nálam vékonyabbakkal kezdek, elismerem. :)

@hagyma: mondom, az én egyéni szociális problémám, mi bajod van már megint.

igazságos 2012.07.10. 23:01:43

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ismerem a fajtámat, lányokkal nem kezdek. Még barátságba se.

venszivar 2012.07.10. 23:02:29

@igazságos: "ne nyalj"! na valahogy én is így oráloztam, tán ötször !

pár napja, egyszer Giráffnak, pedig akkor az egészségemre kívánta. :)

England win The Ashes! 2012.07.10. 23:02:44

@igazságos: Ha csak csendben röhögted volna, akkor nem szidtad volna őket itt. Kábé erre emlékeztet a sztori:

Az orrszarvú nyit egy italmérést az erdőben.
Jönnek és állnak sorban az állatok.
A sor végén ott áll a nyuszika is, egy 2 literes palackkal a kezében.
Jön az oroszlán egy 50 literes hordóval és beáll a sorba legelőre.
Megszólal a nyuszika a sor végén:
- Azért ott, elöl sorba kellene állni!
- Ki mer pofázni? - kérdi az oroszlán.
Nem mer felelni senki. Mindenki hallgat. Sorra mindenki megvásárolja a boradagját. Sorra kerül a nyuszika is, megveszi a boradagját. Hazamegy, megissza a bort, felugrik, rácsap az asztalra és elkiáltja magát:
- Hát én, a nyúl!

igazságos 2012.07.10. 23:03:30

@Dr Jozef Vengloš: hátha, egy kettő magára ismer. Sose lehet tudni. Legközelebb megengedem nekik, hogy leüssenek, ha beszólok.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 23:04:56

@hagyma: nézd, én pontosan értem, miért írogatsz ide, én is azért teszem. ez lehet másoknak szánalmas, de nekem ez egy pici kapocs ide és jólesik. ennnyi.

England win The Ashes! 2012.07.10. 23:06:17

@igazságos: Ne csináld már! Egyrészt hölgy vagy (ugye?), senki nem bántana, másrészt volt ott még negyven személy, csak megvédtek volna, nem? :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 23:08:50

@Dr Jozef Vengloš: ne sírjunk, mer mingyár előveszem a pálinkásüveget, oszt megnézem a regős bendegúzot is.... sniff :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.10. 23:10:12

@igazságos: Sose állította, szerintem, hogy segíteni akarna. Nem az Üdvhadseregnél melózik.
Elmondja, amit akar. Mint te, vagy én.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 23:14:43

@igazságos: segitek megfejteni
csak neked
csak most
az index...
hat mikor kijottem, tenyleg sziksegem volt kapcsolatra a szulohazammal
ez az internet volt
es azota is megmaradtam par blogon
igazabol talan mar csak a homaron

hogy miert magyar nyelven mostansag eppen nem/ irom a blogomat?
ez az anyanyelvem, de azert ne legyel benne biztos hogy nem blogolok amerikaban is:)
es magyaroknak szol
az en tortenetem magyaroknak lehet erdekes, ha egyaltalan, nem az amerikaiaknak
bar jelzem itt is zabaljakl mikor elmeselem, hogy kerultem amerikaba es hogy nosultem
visszajaro vrndrgrk elmeseltetik ujra:)

sosem allitottam, hogy mi kurva jol elunk, total sikeres vagyok es tele vagyok penzzel
ezt ugy belembeszeltek itt, mert ugye a fogalmatlanok szerint amerika ezzel jar
hat nem
kurva sokat melozunk

egy teny Mary a megtalalt boldogsagom
sokat rohogunk, ha barmelyinkuknek is valaki ezt mondja 15 eve, hogy O es en
muhhhaha
de Isten igy akarta es ez jo huzas volt tole

hogy egyeb csaladommal mi van az maganugy arrol nem irok
van
nem jarunk nyaralni es nem akarunk nyaralni
par napos "turaink" vannak
igy nyaralasrol mit beszelgessek
nyaralas, tunezia, meg gorog az magyar vircsaft
/ OK az teny meg 2 helyre elmegyyunk - es akkor majd irok is rola - magyarorszagra, oda Mary akar meg Alaszkaba, oda en akarok

ez egy nagyon nagyon buta gondolat, hogy mindenki foglalkozzon azzal ahol el
mar miert kene?
engem az is erdekel mi van ujginean
T csak a faluddal foglalkozol
hat a vilag nem ilyen
++++
ne feledjuk el en magyar allampolgar vagyok
amugy sosem ugatok
sokkal tobb magyar szidast olvasok otthon elo magyaroktol
en meg rosszat nem irtam le a szulohazamrol
nade ez is egy ilyen ize
kivulrol ne ugass
ha ugatok ha nem
ez egy sztenderd valasz
megszoktam
leszarom
azt csinalok, amit akarok

azert meg elnezesedet kerem, hogy en beszelek angolul is, magyarul is
sot nemetul es spanyolul sem adnak el
igy bocs de hsznalom ezeket a lehetosegeket
az teny az indexre feljovok minden nap, engedd meg, hogy erdekeljen mi tortenik otthon

koszonom, ha segithettem:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 23:17:02

@igazságos: nekem semmi, csak faraszto 118 szor olvasni, hogy
szerintem hazudik
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
kb, bar azt sem tudom kapocs-e
hat egyszeruen erdekel mi tortenik otthon
hat optt szulattem, ott eltem majd 40 evig
hogy a faszba ne erdekelne:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 23:20:06

@Dr Jozef Vengloš: hat nem veszem veresen komolyan a homart:)
onnan tudom, ha jo a poen, ha ugranak:)
az szorakoztat

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 23:22:13

@hagyma: ja. azon gondolkodtam, belinkojjam-e a derstandardos meg a többi külföldihonos nickemet is, amin ott írogatok, hogy hátha úgy autentikusabb leszek-e. de inkább nem. gondoljon mindenki amit akar :D

igazságos 2012.07.10. 23:23:07

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ugye? ez van.

okvetlen kell szereznem magamnak valami meleg pasit, nehogy kielégítetlenségemben még hagymát untassam tovább, hogy szerintem hazudik. :)

Nem lehet minden tökéletes, na. Láthatjátok, hiába van az embernek 95D-s melle. Majd megyek holnap dolgozni, és fogok magamnak a határon valami külföldi pasit.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.10. 23:23:13

Bocs, nem volt időm elolvasni a kommenteket, biztos valaki már írta:

DG papucs, Baccpapucs, scientológia, és kismértékben EDE.

Nekem ezek jutottak az eszembe.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 23:27:36

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: hat ezaz
rolam is azt hiszik itt elek
normalis napokon napi fel ora
ilyen offos napokon tenyleg tobb
de ilyenkor egesz nap internet
/Mary melozik, duplazik, kurva meleg van, mit lehetne csinalni?/

venszivar 2012.07.10. 23:29:51

@igazságos: Azt írtad, hogy szabin vagy.
Már majdnem meghívtalak úszni.....:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 23:31:08

@igazságos: nem untatsz
de hat a korkulonbseg es Mary miatt a dugasra nincs eselyunk

csak szolok, a buzi ferfiak ferfiakat szeretnek, karmekkora melled van, ne ott keresgess pasit

venszivar 2012.07.10. 23:33:28

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: isten is besegít ?!Fene a gusztusod. Már majd utoléred a "fejletteket", hantázásba. :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 23:36:51

@venszivar: tartok tole O mar fejlettebb orszagban el:)
Te voltal canadaban , meselhetnel miert kuldtek haza?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.10. 23:37:48

@igazságos:

@igazságos: ez egy nagyon jó ötlet:D végre lenne pasid, elköltöznél a nagy külföldre, oszt akkor onnan oszthatnád az észt, lenne nagy revideálás azonnyomba.

@venszivar: hát persze. eccer nyertem hazugságversenyt is. de ezt már mondtam.
(iagzából férfi voltam régen, de nem teccet a farkam oszt levágattam. de azóta meg nincs orgazmusom sose. nehéz ám így az élet, ki ne próbáld... :D )

álmodjatok szépeket, jó éjszakát gyerekek.

venszivar 2012.07.10. 23:47:43

Én, mint turistaként jártam külföldön, te rühes állat ! Mondhatnám........

a mesélést meghagyom a hozzád hasonló nyomoroncoknak, kik meseországba tengetik nyomorult fos "életüket".
Hárytivadar...........ott arrafelé, csak a picsák dolgoznak ?! :))):D mivel te mindig itt aszod.........:DDD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.10. 23:50:21

@venszivar: hol voltal turista?
atmentel parkanyba akcios kannasborert a CBA-ba?
de csak szlovakul volt kiirva es nem talaltad meg?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.11. 00:01:00

legkozelebb ott keresd, hogy
halmaji kannacskova olaszrizlongovics
sajnos vacsoraido
bluejeans-Tshirts

venszivar 2012.07.11. 05:15:18

hantázz valamit, te húgyagyú ......., már megetettem a jószágokat, így azok már nem eszik meg. én meg soha nem voltam a baromságaidra vevő (se éhes).
mery dolgozik,hogy te zabálhass s ihasd a lóhugyot. megyek úszni :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.11. 06:26:48

@igazságos: "Pedig itthon is lehet sikeresnek lenni, ha nem csak a lúzerek írogatását és panaszkodását tennék ki minden blogra. "

Lehet, az első NAV ellenőrzésig... :D

Rosszindulatú Vászka 2012.07.11. 07:15:22

@ColT: és akkor ennek szellemében a Homárt be is zárhatnánk ugye.

Ruce Lee 2012.07.11. 07:19:16

Picsanadrágos Jóreggelt minden kedves elmaradott országban lévő Homározónak!

Rosszindulatú Vászka 2012.07.11. 07:32:37

Hehe :)))

És hagymát hagymával reggelire minden szittya bélű júzernek!

Manyecska 2012.07.11. 08:14:34

A sok szexbe bele lehet halni?? végelgyengülésben??

Manyecska 2012.07.11. 08:28:16

@Ruce Lee: majd! :D most nem tudok...
:)

bekbórd! 2012.07.11. 08:34:38

Ha neked ilyen puccos helyek jönnek be, ne csodálkozz, ha tőled is elvárják, hogy viselkedj úgy, mint ők. Biztos lehetsz benne, hogy a sok sznob törzsvendég azt lesi, hogy ki miben tette tiszteletét az estebéden, ha már ő fölvette a legfényesebb outfitjét.

Ruce Lee 2012.07.11. 09:00:57

@Manyecska: Ja, még mindig tart?! Akkor bocs! :)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.11. 09:01:31

@Manyecska: tán Rembrandt mester is isvarkodás közben adta vissza a lelkét a Teremtőnek, igaz, nem volt már fiatal.

A megvonás ellenbe állítólag kifejezetten káros.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.11. 09:13:04

@Manyecska: nem tudom, de ha lehet, akkor én olyan halált kérnékszépen.

ha holnapig nem írsz, kezdjünk aggódni?? :D

Rosszindulatú Vászka 2012.07.11. 09:14:13

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: csalás, mer, ha közbe halsz meg, akkor frusztráltan mész a Mennybe, hameg utána, akkor meg túl boldog leszel az angyaloknak. Sztem.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.11. 09:19:48

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: hát ugye Nászredim Hodzsa szerint lehet, hogy a Mennyben jobb a klíma, de a Pokolba jobb a társaság. Érdekes meglátás.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.11. 09:27:53

@Kellemes Zérókomponista: nem, a Hiszti Kommandó este szokik lenni csak.

Ruce Lee 2012.07.11. 09:29:57

@Manyecska: Ha nem gusztustalan, akkor be se kezdj a mesélésbe! :D

helianthus 2012.07.11. 09:30:32

Ma 8/11-es nadrágban jöttem, aztán nem akartak beengedni a melóhelyre, mert a 9/7-es nadrág a dresscode! Láttatok már ilyet?

Ruce Lee 2012.07.11. 09:31:28

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: neked szép halál, de a még jelen lévő másik három embernek nagyon kellemetlen élmény marad ez! :)

Manyecska 2012.07.11. 09:32:07

@Ruce Lee: jó.most erőt gyűjtök /éjfélkor vacsoráztam:P/..

Manyecska 2012.07.11. 09:33:57

@Ruce Lee: :D:D mér, haljon mindenki!!!:)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.11. 09:34:53

Én meg itt ülök elöl diszkréten sáfrányos, hátul vonalkódos alsógatyában, de szép testem van és én nem szégyellem. Dönörűszépen gyöngyöznek a verítékcseppek a tökéletesen gömbformaa haspocakomon, csak úgy futnak-szaladnak a szőrszálak között tova bele a gatyusomba, éppen csak köldöktájt állanak meg kissé gondolkodni.

Ruce Lee 2012.07.11. 09:39:40

@Manyecska: én is akörül vacsiztam!
de én nem meztelen, hanem volt a kezemben egy szusi! nálunk dresszkód van, fejlett család vagyunk!

@helianthus: úgy látszik ma mindenki megőrült, én 3/3-as hálóingben jöttem be és a portás lebuzizott!

helianthus 2012.07.11. 09:40:46

@Rosszindulatú Vászka: ejj, de festőien írtad le ennen tested gyönyörűséges tájait! Azt kihagytad, hogy a pipacsutorát mélán szopogatod és időnként kortyintasz egyet a pálinkásbutykosból majd sercintesz egy jóízűt a fogaid között.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.11. 09:43:08

@Ruce Lee: holnap mindenképpen hatnyolcados zoknit is húzzál, az volt a hiba.

Ruce Lee 2012.07.11. 09:45:25

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: húztam ma is, de holnap megpróbálom a lábamon is :D

Manyecska 2012.07.11. 09:45:36

@Rosszindulatú Vászka: én meg gumicsizmában és miniszoknyában:P na jó erre csak gondoltam tegnap de elvetettem, mégse.. naaagy zuhé volt!...ezt csak mondom most nem lényeg..

Manyecska 2012.07.11. 09:46:49

@Ruce Lee: tejóóég csak nem??? :D

Rosszindulatú Vászka 2012.07.11. 09:51:32

@helianthus: hö, hát ki vagyok én? Egy Túri Dani? Piha!

@Manyecska: nyírségi topogó? A kedvencem. Most felizgattál...

Manyecska 2012.07.11. 09:51:37

@Ruce Lee: basszus te is? még a végén lebukunk:D ..

helianthus 2012.07.11. 09:53:02

@Rosszindulatú Vászka: Ki szeretnél lenni, ha nem Piha Dani? Lackó betyár?

cicmen (törölt) 2012.07.11. 09:53:08

@helianthus: Ma 8/11-es nadrágban jöttem, aztán nem akartak beengedni a melóhelyre, mert a 9/7-es nadrág a dresscode! Láttatok már ilyet?

Naponta! Ez gumicsizmához való viselet! Fővárosi Vízművek, munkaárok dresscode!

Ruce Lee 2012.07.11. 09:55:34

@helianthus: :D kéne link a webshophoz!

@Manyecska: Te is szusit ettél? Kész lebukás! :)

cicmen (törölt) 2012.07.11. 09:57:56

Desszkód-fasizmust észlelt naiv ügyfél a sárvári luxuswellness Spirit hotelben. Szerdán és csütörtökön még vacsorázhatott rövidnadrágban, pénteken azonban már kihajították a teraszra,

Fasizmus? Ez inkább olyan zsidós tempó! Egyik nap szabad, a másik nap nem! A liftet nem állították le? Disznóhús volt aznap?

helianthus 2012.07.11. 09:58:29

@cicmen: akó azé! rossz helyre mentem dolgozni!

@Manyecska: az kizárt mert én nem tudom. de a Piha Danit se!*

*most találtam ki, nemlétező személy, ha meg igen, akkor nem ismerem.

cicmen (törölt) 2012.07.11. 09:59:51

@Rosszindulatú Vászka: Én meg itt ülök elöl diszkréten sáfrányos, hátul vonalkódos alsógatyában,

Elöl jaffás hátul csokis!

Rosszindulatú Vászka 2012.07.11. 10:00:03

@helianthus: tréfálkozol itt eleink hőseivel!

Resszkessél te Kuczugh Balázs!

helianthus 2012.07.11. 10:00:58

@cicmen: ne csináld már, ez vicces poszt, ne vess még véget neki!!!!

helianthus 2012.07.11. 10:02:06

@Rosszindulatú Vászka: a Köcsög* Balázst ismerem. Ott lakik a szomszédja mellett.

*elnézést és elhatárolódást kérek!

Manyecska 2012.07.11. 10:02:54

Télleg a liftbe is kell dress-kód?:P

Rosszindulatú Vászka 2012.07.11. 10:05:29

@Manyecska: nekem van dressz-kód. Most montam. Vonalkód.

Manyecska 2012.07.11. 10:06:12

@Rosszindulatú Vászka: lyally ne haragudj hogy nem iszom szavaidat..
:P

helianthus 2012.07.11. 10:07:25

@Manyecska: minimális igen. mondjuk pölö nem púzunk és ha hagymát ettünk előtte vagy sört ittunk, nem sóhajtunk nagyokat. Erről van egy sztorim.
fősulin beültünk a besörözött haverral előadásra, meleg volt nagyokat sóhajtott. Egyszer csak megkérdezte a mellett ülő ismeretlen lányt, hogy te is azért sóhajtozol, mert meleg van? mire ő: nem én azért mert büdös van. :D

Manyecska 2012.07.11. 10:12:43

@Rosszindulatú Vászka: ! már úgy értem, most! alig élek..
:)

Manyecska 2012.07.11. 10:14:31

@helianthus: tényleg megható! meg is könnyeztem:P

Manyecska 2012.07.11. 10:19:52

:) HAHÓÓÓÓ! /tahó..-szoktam mondani a szomszédnak ha nem köszön../! van valaki a csatornán? Az éterbe? megyek kávéért..

cicmen (törölt) 2012.07.11. 10:21:19

@helianthus: ne csináld már, ez vicces poszt,

Az igaz, csak ez az állandó fasizmus emlegetés ha nem tetszik valami unalmas.
A szabályok viszont akkor értelmesek ha mindenkire mindig érvényesek. Különben a péntek állítólag a buzik napja. Elhiszem hogy nem akarják azt hogy néhány a visszeres lábszáraktól felhevült buzi egymás szőrös seggének essen a vacsoraasztalnál! :)))))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.11. 10:22:08

el kéne mennem visszapillantótükröt venni a kocsiba.

szerintetek egy kék bikinifelső egy hatnyolcados függönnyel szoknya gyanánt meg flipfloppal megfelelő dresszkód-e?

Ruce Lee 2012.07.11. 10:22:53

@Manyecska: Ha nem vagyok ott a kávégépnél, akkor hozz egyet nekem is lécci!

cicmen (törölt) 2012.07.11. 10:29:42

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: szerintetek egy kék bikinifelső egy hatnyolcados függönnyel szoknya gyanánt meg flipfloppal megfelelő dresszkód-e?

Ha visszapillantó tükröt vásárolsz akkor jó! Ablaktörlőlapáthoz viszont túl kihívó! :)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.11. 10:34:19

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: már úgy attól függ, mit szeretnél. Élményeket, és/vagy tüköröt?

apd (törölt) 2012.07.11. 10:36:03

mé'nem mentél fel a szobába átöltözni?

Manyecska 2012.07.11. 10:37:15

@Ruce Lee: hoztam, gyere érte:D:D @Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: egy 19/35-ödös sötétítőt szerintem!:D@Rosszindulatú Vászka: :D:D

Manyecska 2012.07.11. 10:38:26

@cicmen: erre én is gondoltam.., csak tudod hogy én nem vagyok homofób:D !!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.11. 10:41:11

@cicmen: "egy kék bikinifelső egy hatnyolcados függönnyel szoknya gyanánt meg flipfloppal megfelelő dresszkód-e?"

Attól függ. Képzeld el, milyen hülyén festenél benne. (Még ecset nélkül is.)

oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.07.11. 10:45:01

joreggelet...

miert is baj az,ha egy etteremben normalisan koll megjelenni a t.egybegyulteknek???
a loteri kutya nem kivancsi eves kozben a masik szoros/gombas/viszeres labara...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.11. 10:46:27

@Rosszindulatú Vászka: élményekből túltengésem van. tegnap magamra zúdítottam a népharagot a liftbe, mert meg mertem jegyezni, hogyha nem állna meg a barom állattya az ajtóba a 200 kilójával, akkor esetleg be tudna menni két ember a húsz-személyes liftbe. pampogott egy sort, hogy mennyek a másik ajtóhoz. merhogy kétoldalt nyílik. mondom, kibaszott meleg van.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.11. 10:58:19

@Rosszindulatú Vászka: hátbasszus, csak most mondod???? telivolt a szekrényajja korbáccsal meg lovaglópálcával pedig. dehát te mindég csak a verseiddel meg a filmjeiddel sóhajtoztál, gondoltam nem zavarok bele a lelkedbe :D:D

Manyecska 2012.07.11. 10:59:46

..nyugodtan beszéljétek meg, ezt még megvárom.../:P/

Manyecska 2012.07.11. 11:02:22

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: az igazi szadi az amikor nem kötöd ki a kezét, mer nem tud rágyújtani /utána/!

Manyecska 2012.07.11. 11:09:04

:)) Amíg ti itt élvezkedtek, meg jól érzitek egymá..magatok,.. kimegyek kenyérér../P/

Rosszindulatú Vászka 2012.07.11. 11:11:37

@Manyecska: ez mejik kód? Beszállsz a buliba?

Manyecska 2012.07.11. 11:12:35

@Rosszindulatú Vászka: pinkód. Nem, most nem, de Apti örülne ha bevennétek:D!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.11. 11:15:20

@Manyecska: gyere csak bátoran :D bilincset hozzál. tudod olyan kis szőrmókusos dizájnt. :D

Manyecska 2012.07.11. 11:17:35

@Rosszindulatú Vászka: Nahát..!! Te is?
:D najó örüllyetek ilyenek mennem kell bótba!

cicmen (törölt) 2012.07.11. 11:43:17

@Manyecska: csak tudod hogy én nem vagyok homofób:D !!

Én sem! Én egy olyan férfi vagyok aki nőnek képzeli magát és leszbikus is ezért nőkkel csinálja! Ezek után lehetek én homofób? :)

cicmen (törölt) 2012.07.11. 11:44:39

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: A fasizmust legInkább a faszisták emlegetik

Ez igaz. Naponta gondolok a Ducera!

Manyecska 2012.07.11. 11:49:23

@cicmen: :D:D! ..na velem + kikezdett a pénztáros: "dolgozol még?/csodálkozva nézek rá/..vagy már végeztél?" /mi van???/ Kár hogy nő volt.

Manyecska 2012.07.11. 11:54:10

@cicmen: kicsit igyekezned kéne! :D

helianthus 2012.07.11. 11:55:34

@cicmen: nálatok is volt ilyen régen a suliban, hogy aki pénteken piros zokniban van, az buzi? Mi játszottunk ilyet. :)

helianthus 2012.07.11. 11:56:38

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: attól függ! Ferrari szalonba igen. Opel szalonba inkább kinézős a szerelés.

Manyecska 2012.07.11. 11:56:47

@helianthus: nálunk is. Úgyis kötelező lesz ne izélj..:D

Manyecska 2012.07.11. 11:58:59

Egy Fordhoz való a flipp-flopp + 8/10-es roppant ízléses lábtörlő..?? :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.11. 11:59:08

@Manyecska: kötelező??? akkor levágatom a pöcsömet tényleg mostmár.

helianthus 2012.07.11. 12:01:05

@atpijkamo: hát, miért ne. Mennyi a jogdíjam? :}

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.11. 12:02:00

@helianthus: @Manyecska: az autóbontóig kéne elvánszorognom de úgy fáj a fejem. szerintem homloküreggyulladásom van. vagy esetleg trópusi lázam.

Manyecska 2012.07.11. 12:07:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ebben az országban, igen, úgy fest! Szép világ lesz itt 30 év múlva minden bizonnyal!:(

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.11. 12:07:16

@helianthus: Három fabatka. Tíz fabatkáért kapsz egy hajítófát.

Manyecska 2012.07.11. 12:10:43

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: veszettség nem játszhat? :P dongaláb? varjúháj? egyéb baj? :D majd a fiúgg küldenek gyógypuszikat én most lepadlóztam a pénztároscsajtól..ez tényleg meleg volt. Másrészt rájöttem tegnapról /ki emléxik már?/ röhögcséltünk ugyanis vénf@sz csapta neki a szelet, oszt engem meg feltartott a pénztárnál...., mondom neki: "ha már ő nem megy magával én nem leszek jó?" rondán nézett.. mondom "úgyis közös kasszán vagyunk már magával"... degetzi voltam, szegény:( :D:D!

helianthus 2012.07.11. 12:20:21

@atpijkamo: akkor küldök még két sztorit gyorsan!

helianthus 2012.07.11. 12:36:42

@atpijkamo: várjál, még ki kell találnom. :)

Manyecska 2012.07.11. 12:52:28

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: az nem lehet hogy keveset ittál?? attól is rohadtul tud fájni! Vizet, úgy gondoltam...
Ilyenkor nem menő a vírus. Hacsak nem lékkondid van.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.11. 13:17:45

@Manyecska: Pszt! Ne mond meg neki, de állítólag kivetkőzött kóbor apácának álcázott Moszad-ügynökök fertőzik sorra a légkondikat és a beltéri csobogókat legionellával!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.11. 13:51:22

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: béla? azt nem ismerem...

@Manyecska: deb. beteg dagyok. a mókahelyi klíma sztem. dizda dagony a fejem. hát fújj. de azér lehet iszok majd egy felest, ártani nem árthat :)

Manyecska 2012.07.11. 13:56:15

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: én most olvastam egy felhívást de mivel nem linkelte be a forrást és a honlapon sem találom nem tudom kacsa-e? :(

Manyecska 2012.07.11. 13:57:21

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: de nem is használ. Marhás kutyakaját ne vegyél most, hátha, mindenesetre!:P
Érted-E?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.11. 14:00:19

@Manyecska: úgy érted, azt a kevés sejtállományomat, ami maradt, már ne irtsam ki? :D:D

Manyecska 2012.07.11. 14:19:35

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: most nem írnám ide mert ha kacsa..? téged nem érint egész biztosan..! Nyugi. Nagyon minket se igazán...majd ma kiderül úgyis selytésem szerint, a híradóba talán:D ..! Bocsi.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.11. 14:25:39

@Manyecska: Ha így folytatod tovább, feljelentelek izgatásért, mint az impotens párttitkár a feleségét!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.11. 15:22:57

@Manyecska: Küldd át privátban, rontottam eleget a népegészségügyet ahhoz, hogy értékén tudjam kezelni.

Xezs 2012.07.11. 21:01:13

@hagyma: Olvasd vissza ezt a kommentedet. Színtiszta bizonygatás. Van azért valami abban, amit Igazságos ír.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.07.11. 23:28:02

@oregember nem venember:
Elhiszem hogy öreg vagy de azért végig olvashatnád a postot sőt ha még tudnál szöveget is értelmezni, az maga volna a tökély.
Mert ez a post NEM arról szólt hogy miért nem lehet a bárba menni tangában, hanem arról hogy ha van dresscode, akkor azt miért nem következetesen alkalmazzák.
Magyarul ha szerdán és csütörtökön még megfelelő volt a ruha amiben vacsoráztak, akkor pénteken mi volt vele a gond?
Továbbá ha nem engedték be a postolót rövidnadrágban, akkor miért engedték be a picsanadrágos csajokat, továbbá a másik illetőt miért engedték be mégiscsak rövidnadrágban?????

Nem lenne itt semmi gond, ha már ez első napon azt mondják a postolónak hogy bocsi ide csak így lehet bejönni és ezt az előírást MINDENKIVEL betartatják, ellenkező esetben jogos a felháborodást hogy miért vannak "egyenlőbbek" amikor én is ugyanannyit fizettem a szolgáltatásért mint a másik vendég.

tejcsokoládé (törölt) 2012.07.12. 14:50:32

fegyvert fogtak a posztoló fejéhez, hogy a spirit-ben kell nyakig szmokingban ennie? ha oda vágyik, tartsa be a szabályaikat. én is voltam nem egyszer, jó a luxus, és jó, hogy ha estére normálisan nőnek öltözöm, akkor nem kell fürdőgatyás pasikkal vacsorázni.
amúgy rövidgatyából nincs elegáns.

d(o..o)b 2012.07.12. 16:50:42

Erre mondják mostanában, hogy "first world problems"...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.12. 21:13:42

@Xezs: jo, akkor bizonygatok es kurva szarul erzem magam, gyotor a honvagy es megdoglok egy pacalporkoltert
süti beállítások módosítása