Tékozló Homár

Éjszakai vásárlás a Tescóban

2012.07.19. 13:49 | jackyll | 82 komment

Naiv ügyfél azon akadt ki, hogy a próbafülkék 22:00 után nem üzemelnek, és ezt sehova nem írják ki a Tescóban. Ennél kábé az összes zárva tartó részleg fájdalmasabb, a mobiltelefonos kuckótól a sajtpulton át az alkoholkimérésig, legfőképp.

A Tesco éjjel-nappali nyitva tartását régebben soha nem használtam ki, de gondoltam, hogy ha egy buli közepén elfogyna a pia, vagy egyéb fontos dolog jutna az ember eszébe az éjszaka közepén, még jól jöhet. Aztán amikor bejött a nagy kánikula, nem igazán volt kedvem a munka végeztél bevásárolni menni. Ezért megvártam, amíg lehűl a levegő és 21.30 körül indultam el a nem túl messzi Váci úti Tesco áruházba. Mivel már csak a műszaki osztály felöli végén lehet bemenni az áruháznak (régebben a másik végén, illetve később az áruház közepén is volt bejárat), át kellett haladnom a ruha részlegen, ahol 50%-os kiárusítással kecsegtettek. Némi válogatás után indultam is a kiválasztott darabokkal a próbafülkéhez, ahol minden ki volt világítva, a pénztárgépek üzemben (eddig azt sem tudtam, hogy ott is van), de eladó sehol. Rutinos versenyzőként először elolvastam a kihelyezett táblákat, hátha valamelyik a korlátozott nyitva tartásra, vagy egy éjszaka ebédidőre figyelmeztet, de nem. Mivel nappal többször próbáltam már ruhát itt, és sokszor fordult elő, hogy senki nem volt a pultnál, ezért az emberek csak úgy bementek próbálni, hát gondoltam megpróbálom én is. Azonban a fülkék előtti tolóajtó kulcsra volt zárva.

Ezután megpróbálkoztam a vevőszolgálaton, ahol közölték, hogy a próbafülkék 22.00 óráig üzemelnek. Kérdéseimre, hogy ez miért nincs sehova kiírva (se az áruház bejáratánál, se a próbafülkéknél), illetve hogy akkor mi értelme az éjszakai nyitva tartásnak, csak egy vállrándítást kaptam. Arra a kérdésre viszont, hogy akkor mégis mi a teendő, hogy ha én ruhát szeretnék próbálni és vásárolni,  már konkrét megoldási javaslatot kaptam: Vásároljam meg a ruhát, vigyem ki az üzletsoron található mosdóba, próbáljam fel, majd ha nem jó a méret hozzam vissza. Hát ez az európai szintű kereskedelem??? És ha nem jó a méret és visszavittem, de én még mindig szeretnék abból a ruhából, akkor kezdjem elölről egy másik mérettel? Végül is keringhetek egész éjszaka….
 
 Ezután elkértem a panaszkönyvet, és leírtam az esetet, majd visszamenve a próbafülkékhez még egyszer meggyőződtem róla, hogy a kint lévő táblák egyike sem tartalmazza-e esetleg mégis a nyitva tartásra vonatkozó információt. És nem. Erről készítettem is egy fényképet a telefonommal.
 
 A napokban megjött a válasz a panaszomra, melynek lényege szerint nagyon sajnálják a kellemetlenséget, de ki volt írva a próbafülkénél a nyitva tartás…..

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r22op 2012.07.19. 13:53:33

Aki a TESCO-ban vásárol, ráadásul ruhát, sikeres lehet-e?

Annál már csak a testfestés van lejjebb.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.19. 13:54:37

Bazmeg, kihalt az egész, a placc közepén is cserélhetsz ruhát. És ha mégis meglátnak, egy életre depressziós leszel?

Anomalocaris (törölt) 2012.07.19. 13:55:17

Nekem is mindig vágyam volt, hogy éjszaka, egyedül, a tescóban szoknyákat próbálgassak.

Manyecska 2012.07.19. 13:56:05

@atpijkamo: röhögni fox de én úgy szoktam. Szombat délelőtt. Múltkor melltartót /pólóra/:D...ki nem szarja le..
:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.19. 13:57:03

vajon csillámporos pinkish alsógatyát akart-e venni? vagy mér kell annyira titkolódzni?

KecskeDotyi 2012.07.19. 13:58:33

Mi kínja van a postásos posztnak? Blogmotor sztrájkol-e?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.19. 14:02:17

A fűszoknyás lányok nem hiányoztak?

"illetve hogy akkor mi értelme az éjszakai nyitva tartásnak, csak egy vállrándítást kaptam. "
Mondjuk az, hogy ha esetleg kaját, miát, epilálót akarsz venni, megteheted.
Hogy ruhát pont nem, végülis, azt is megteheted, csak nem próbálhatsz.

Amúgy az 1 hónapos Tesco-s melóm alatt tényleg volt egy arc, aki éjjel vett epilátort. Kicsit se röhögtünk a szekusokkal...

Különben tényleg gáz, hogy nincs kiírva, de ez legyen a legnagyobb baj a Tuskóval...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 14:06:58

Tescoba soha!
Az Aldi a megoldássss!!!

-taz- 2012.07.19. 14:07:10

Szerintem nem zárják kulcsra a próbafülkét csak egyszerűen nincs ott senki....
Bemegy felpróbál, kimegy ennyi, senki nem szólt volna hozzá..

bekbórd! 2012.07.19. 14:09:23

Tényleg nincs a fotón, hogy zárva a fülke.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.19. 14:09:27

és ha ki van írva, hogy éjjel nem lehet próbálni, akkor jobb lenne?

mifelénk falun, ha bé van zárva az ajtó, akkor mögércsük izibe, nem köll még írásba is adni.

Manyecska 2012.07.19. 14:09:30

@ColT: jézus, kotont hogy vesz? Rádob egy százas nagyméretű csillagszórót mer a kerül a keze ügyébe ha jön egy ismerős? /megtörtént eset:D/ ..a pénztáros meg csodálkoz mekkora buli lehet majd..:P

helianthus 2012.07.19. 14:12:36

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ha mégsem akkor azért megrázzuk kicsinykét az ajtót, hogy tényleg bö van-é zárva...

bekbórd! 2012.07.19. 14:13:15

Így most már tudom, hogy melyik 2 helyiség helyettesíti egymást a Teszkóban, vagyis hogy hova brunyáljak, ha egyszer zárva lesz a budi.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.07.19. 14:13:30

most nemazért de ilyen poszt nem volt már? csak mintha akkor a húspult nyiltvatartását reklamálták volna

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 14:14:49

@Manyecska:
Kotont a kotonteszternél lehet tesztelni!
Nagyságra, ízre, mindenfélére van már teszter.
Ja, és bio ofkorsz.

Sokorai_Atala 2012.07.19. 14:20:25

Most akkor nem piáért indult, hanem valamiféle bugyingóért?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.19. 14:22:39

Én is szoktam a Tescoban vásárolni, és legtöbbször éjszaka, mert én szégyellem, hogy rászorulok. A próbafülkék előtt nálunk - legalábbis az átépítés előtt - nem tolóajtó-, hanem sima, könnyen bepattanó ajtó volt, egy vevő lendületesen benyitott, utána működött az éjszakai műszak is.

Sokorai_Atala 2012.07.19. 14:23:21

Most akkor nem fél tíz volt?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 14:23:55

@Sokorai_Atala:
Piáért indult,és közben elvesztette a bugyingóját. (Itt pontos j-t kell használni)

Manyecska 2012.07.19. 14:25:51

Én nem járok teszkóba csak madárosba..oszt ott nincs ilyen éjszakai fürdőzés..

Manyecska 2012.07.19. 14:27:20

Szerintem a kutyakaják közt még diszkréten szoptatni is lehet.

Csináltátok már próbafülkében?? van aki igen. Hallottam róla. Mondjuk nem százas a csávó most se!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.19. 14:29:01

@Manyecska: Én még nem, de már volt olyan, hogy szerettem volna...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.19. 14:29:39

Én amíg volt éjszakai műszak mindig de mindig éjszaka jártam. Fú de micsoda hangulata volt. Yee.

Manyecska 2012.07.19. 14:31:40

@Kellemes Zérókomponista: komolyan??? és fel kellett rázni a pénztárost??:D:D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 14:33:17

@Manyecska:
Lyavaslom az Interspárt, mint alternatîvát.
Tiszta bio.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.19. 14:33:33

@Manyecska: Lehet, hogy együtt is használja... !

@Kellemes Zérókomponista: Előző melóhelyen én is szerettem. Főleg amikor már döglődött a cég, éjjel aludtunk + filmet néztünk :D

Sokorai_Atala 2012.07.19. 14:34:41

@Sün‼ ツ: már értem, mert furcsállottam kissé a szituációt.

Manyecska 2012.07.19. 14:35:47

@Sün‼ ツ: és milyen színvonalas árai vannak! Ismerem..

Ahoj- 2012.07.19. 14:36:51

Éjjel ha elfogy a pia, akkor éjfél környékén már NEM vehetsz a Zuglói hipersupermarketben mert egyszerűen nem szolgálnak ki, le van kordonozva az italospult

Bakter 2012.07.19. 14:40:30

BOLYKOTY!!!!
Ezután csak cba-ba menni. Nincs nyitva éjjel, nincs benne próbafülke, de MAGYAR!. A gyarmatosítók meg ott rohadggyanak meg az időlimites próbafülkéikkel, ahol vannak. Ott is legyőzzük őket. És a próbafülkék 50%-a kerüljön Magyar Kézbe!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 14:43:27

@Manyecska:
Nívós kérem, nívós.
Cswrébe nem átximkézett fost árulnak.
Mint máshol ugye....
Pl épp a TESCO.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 14:45:44

Majd írni is megtanulok egyszer.
Csak kissé zötyög a tengeralattjáró.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 14:48:08

@Bakter:
Ez az!!
Magyar seggbe magyar próbafülkét!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.19. 14:59:23

@ColT: mivolt papíron a munkaköröd?
@Manyecska: komolyan. Iőnként mikor nagyon trécseltek a túlvégen és már sokadik perce vártam a kasszánál, bekapcsoltam a szirénát (behajtani tilos marhastoppot elhajlítottam), örült. Én is. Mindenki. Munkaidőben készenlétbe kéne talán állni. Na mindegy. Jó volt azért. Meg egyszer megkérdezte, hogy fizetni szeretnék? Mondom nem, de muszáj!

Harlequin 2012.07.19. 15:12:50

Felsőoktatási intézmények gyöngye.

Manyecska 2012.07.19. 15:13:13

@Kellemes Zérókomponista: :D tőlem néha megkérdezik: segíthetek? ha bunkó, a válaszom: igen egy kis pénzzel..:P :D
Na akkor mindig otthagynak!

Manyecska 2012.07.19. 15:14:45

@Sün‼ ツ: mondjuk én már elveszítettem az összes illúziómat ezzel kapcsolatban:P..

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe n. 2012.07.19. 15:51:25

mekkora poorfag már aki éjszaka tesco ruhát akar vásárolni

igazságos 2012.07.19. 16:45:00

hogy ha egy buli közepén elfogyna a pia, vagy egyéb fontos dolog jutna az ember eszébe az éjszaka közepén, még jól jöhet.

Aha, jól kezdődik. Ezen már lehet elmélkedni!!!!

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe n.: ez egy szabad ország, (még), vagy nem? Ha éjszaka ruhát akarsz, akkor, ha a Tescó nyitva tart, vegyél ruhát éjjel. Tényleg fejletlen ez az ország.

Én meg még éjszakai műszakos szűz vagyok, vagyis még nem próbáltam ki a dolgot.

épaetekmogyoo 2012.07.19. 18:40:58

Ez kérem a lopásgátlás tipikus esete. Éjjel még kevesebb a személyzet, a fülkében nincs (vagy nyíltan nem vállalható) kamera, így kisebb a bugyilopás kockázata.

A forgalom is kisebb emiatt, de ki nem szarja le, ugyi?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.19. 18:50:18

@negyerebemegnegyereerrehe: ez bizony igy van, meg a lefejlettebb orszagokban sem nagyon tudok olyan helyet ahol probafilkekkel allnanak a vasarlok rendelkezesere ejjel negyed 4-kor

mondjuk meg anno, mikor feketemunkaskent a Targetben voltam padlotisztito-es vakszolo szakmunkas, akkor rendszeresen a probafulkeben szunyaltam
a hendikepben persze, mert ott nagyobb a pad

Balint Gyuri bacsi 2012.07.19. 19:13:15

Ha ki van irva hat ki van irva. Most azert nem halt meg senki, hogy nem tudtal ruhat venni este 10 utan, ugye?

Egyebkent az ugyfelszolgalatos felemelhette volna a segget es kinyithatta volna azt a probafulket. Ismerek olyan mentalitasu helyeket ahol ezt megteszik mert a kolcsonos elegedettsegre mennek ra. Persze az is igaz, hogy ott az alkalmazottak nem gombokkal vannak kifizetve es ezert jobban motivaltak. Kis orszag=kis foci. Tetszik erteni?

nincs_nicknevem 2012.07.19. 19:33:50

halljátok/olvassátok a verdiktet: a poszt toló egy fasz. éjjel, teszkóban ruhát? teszkóból ruhát egyáltalán?

amúgy egy téliszalámi köré tekerve kell kiokoskodni, de előtte rúgj be a boltban

England win The Ashes! 2012.07.19. 19:42:54

Mekkorára nyúlt volna a képe, ha kicsit később megy. Pár éve legalábbis szokásban volt, hogy asszem 22:45 és 23:15 (vagy ilyesmi) intervallum alatt nem működtek a pénztárak. Igaz, ezt be szokták jelenteni.

Más: errefelé a Tescoban (sőt, az Asdában is) éjszaka nem üzemel sem a dohánypult, sem a gyógyszer-részleg, sem a mobiltelefon-szekció, sőt, asszem a hentespult sem. A próbafülkéket még nem teszteltem. (Bár az Asdában az emeleten van a ruházat, az oda vezető mozgólépcsó viszont éjszaka nem üzemel.)

Summa summarum: ha éjszaka hantoltad el az anyósodat a közeli erdőben, akkor kellett volna váltóruhát is vinned magaddal. Ne feledd ezt, ha legközelebb az asszonyt mész elásni.

England win The Ashes! 2012.07.19. 19:47:12

@nincs_nicknevem: Pedig néha hasznos. Sőt, néhány (hangsúlyozom: NÉHÁNY) ruházati cikkük egész használható. Vastag zokni pl. :)

nincs_nicknevem 2012.07.19. 19:50:04

annak amúgy is szezonja van :-)

England win The Ashes! 2012.07.19. 19:56:02

@nincs_nicknevem: :)))

Amúgy egyrészt tavaly októberben vettem, másrészt IGEN, itt sajnos szinte mindig szezonja van.

nincs_nicknevem 2012.07.19. 19:59:18

fura hely lehet a vendeglod ;-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.19. 20:02:39

azert nyugtassatok meg, hogy reggel visszament es megvette a "kivalasztott darabokat"
fejlettebb orszagokban ejjel ketto es reggel 8 kozott egy kibaszott sort nem adnak, nemhogy kiskosztumot
hihhetetlen igenyek keletrol

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.19. 20:04:11

@Ahoj-: Az angyalföldiben SEM vehetsz.
Hogy dögöljön meg, aki ezt kitalálta!

Mylady 2012.07.19. 20:13:30

@agresszív kismalac: Hát ne menjél Angyalföldre! Különben is: semmi érdekes nincs Angyalföldön :)

igazságos 2012.07.19. 20:25:16

@hagyma: látod, mik vannak, az igények hatalmasak, csak nincs, aki kiszolgálja....

FDToth 2012.07.19. 20:29:12

melyik vidéki nagy Tesco-ban egy rohadt ÁFa-s számlára kellett várnom vagy 20 percet. Pultnál ki van írva h 21 után hova lehet fordulni, így hát odamentem. Kiszolgáló sehol... bőr mondja h 9-kor zárnak és a kolléganő mindjárt jön. na ez a mindjárt volt 15 perc és mivel még idegen nyelven sem beszélnek, így a cégnév diktálása is kb. 2 perc volt...
sosem vásárolok tesco-ba, ált madaras tesco és cora, de az uótbbi sajna meszűnt. kár érte, pedi gtalán ez volt a legnormálisabbb hiper.
Egy auchna-tesc kb. mint egy hajáktalanszlló (érdeks, pl. nyugat-európában csili-vili és minőségi bármlyik auchan, tesco, stb.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.19. 20:30:42

@Mylady: mar nincs meg a csavargyar sem?
@igazságos: naugye
ebben az esetben ugye kene a neni aki ott ul es odaadja a sorszamot hany balhet akar felprobalni hajnal haromkor

igazságos 2012.07.19. 20:33:19

@hagyma: szerintem részegen leszaggatták róla a ruhákat, azért akart vásárolni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.19. 20:42:02

@igazságos: ilyen messzire nem mennek, mert akkor nem probalni akar, hanem bemegy es feloltozik, oszt jonapot
esetleg csinal meg egy csendes sarokban ket szendot

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.19. 20:54:18

@hagyma: "esetleg csinal meg egy csendes sarokban ket szendot"
Ezt a cselekményt elképzeltem pisztonsági kamera felvételéről visszanézve, kismonitoron "waddafakk" kérdőszavakkal fűszerezve.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.19. 21:04:01

@Kellemes Zérókomponista: amugy nevetni fogsz egy sima szendot mar csinaltam hiperben fenyes nappal/ nemhogy ejszaka/ Mary annyit varialt valami szaron es eppen en is ott voltam,baromi ehesen, kibontottam a szeletelt kenyeres zacskot, a lapkasajtot, meg a szeletelt szalamisat /az utobbi volt a legnehezebb, mert azt nagyon bezarjak/ es megettem
a zacskok persze maradtak a kocsiban
zoldpaprikat nem mertem, mert az sulyra ment, nem lett volna elegans

szombi 2012.07.19. 21:22:47

"de ki volt írva a próbafülkénél a nyitva tartás.."

Pedig ki volt írva, csak épp a fülke ajtaján volt. BELÜL. :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.19. 21:30:11

@szombi: X-akták egy részében elbűvölték az elméket a fődönkívüliek (emberalakba' persze), szt a nő kitűzött egy cetlit a melles kasára, hogy "nurse" (azaz npvér), onnantól fogva mindenki nővérnek látta. Holott csak fehér ruhában volt. Jó rész volt az. Nade nekük mekkora hipnotikos erejük vót! Dear posztoló meg mindent elhisz. Ezaza fajta aki "dehát azthittem a zebra megvéd", aztán szarrá töri magát. Nos.. Nemmondok semmit. Mégmielőtt azt írnám, hogy megérdemliaz ilyen?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.19. 23:27:53

Örüljön a posztoló, hogy meg nem ruházták!

Akkor mekkora lett volna a sírás!

Megdobbent 2012.07.20. 00:29:42

ez is buzi. mennyel cba-ba bazdmeg, az europa!

Grg76 2012.07.20. 06:20:56

Csak úgy megemlítem, hogy a soroksári tacskóban ki van írva :)

_____________ 2012.07.20. 09:40:11

@atpijkamo: Nem, csak az esik súlyos, visszafordíthatatlan letargiába aki meglátja... :-D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.20. 09:42:41

@_____________: :)) Megérdemli, facér megy kukkolni a ruhás osztályra este 10 után.

Manyecska 2012.07.20. 09:43:01

Mindenki chatel amikor az afrikai törpesünök éheznek???

lupetto 2012.07.20. 11:50:27

Egész jó ruhákat lehet kapni mostanában a tescoban, végre nálunk sem csak a hulladékokat pakolják ki. Ugyanebben a cipőben jártam én is néhány nappal ezelőtt pont a Váci úti áruházban, de én megtaláltam a nyitvatartás táblát, bár lehet azóta került ki. A ha nem jó a méret hozd vissza szerintem egész korrekt egyébként, ruhát tanuld meg, hogy napközben lehet vásárolni mint ahogyan műszaki cikket, halat, satöbbit is.

qwertzu 2012.07.20. 14:10:17

"hogy ha egy buli közepén elfogyna a pia, vagy egyéb fontos dolog jutna az ember eszébe az éjszaka közepén, még jól jöhet."

Vagy nem. A legtöbb önkormányzat rendeletben szabályozza, hogy meddig lehet alkoholt eladni.

_____________ 2012.07.20. 21:57:00

@atpijkamo: "A legperverzebb is számít, teszkóóó" :-D

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.07.21. 02:09:31

Éjjel a biztonsági személyzet is takarékon működik, nem tudnak odafigyelni arra az összesen 3 db vásárlóra, kik esetleg kompletten átöltöznének a fülkékben, és közben befalnak egy fél kiflit, vagy Túrós Rudait.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.07.21. 02:10:56

@atpijkamo: TabajdiManó: Őt meg kukkolják mások fentről kamerán :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.21. 07:29:15

@qwertzu: ez nagyon kemény törvény, még szerencse, hogy nem lehet azzal elébe menni, hogy elegendő mennyiségű pilyát veszek, ami kitart másnapig, két napig, több napig.

Neutun 2012.07.21. 15:43:45

Persze,majd pont miattad és hasonszőrű dologtalanok miatt fognak éjszakás eladót fizetni!Hülye vagy és még világgá is kiáltod!Az a típusú szerencsétlen,jelentéktelen ember vagy,aki annyira kevés figyelmet kap az életben,hogy éjjel enyhítenéd a magányod a Tecsóban,de még ez se jön össze,ezért kivered a balhét egy baromsàg miatt!A vesztes ember prototípusa!
süti beállítások módosítása