A fránya gyári számok miatt naiv ügyfél nem egészen azt kapta az Aquától, amit rendelt. Minthogy a kiválasztott videokártya nem volt elérhető, az arra leginkább hasonlító modellből küldtek egyet, hátha jó lesz:
2012.07.20-adikán az AQUA Electromax internetes boltjából rendeltem egy MSI Radeon R6850-PM2D1GD5 típusú videókártyát. Minden rendben lement (várni kellett a raktárkészlet feltöltésére pár napot, azért volt egy kis késés), a termék is megérkezett 26.-ára - persze itt szakadt meg a "rendben lement" című történet, mivel nem azt a terméket kaptam amit beígértek. (MSI Radeon R6850-PMD1GD5 lett kézbesítve.)
Na most, ezen felül van még egy "kis" baki: a termék számláján, és a garanciapapírján is az eredetileg rendelt termék neve szerepel. Itt már kicsit jobban felpöccentem (nem mintha túl nyugodt lettem volna a termék megnézésekor), amire kaptam még egy nagyobb löketet: a termék ki volt csomagolva az ESD zacskójából, és koszos volt a rajta levő hűtőborda. Na most, ez mi? A rendelttől eltérő típusú termék, rossz papírokkal, kicsomagolt állapotban és felbontott csomagolásban? Ez azért kicsit fura...
Az ember azt gondolná, hogy egy munkanap alatt lerendezi ezt egy ilyen nagy cég, dehát itt is csalódnom kellett... mivel a kézbesítés csütörtökre (07.26.) esett és én meg csak szombaton (07.28.) tudtam hozzáférni a csomaghoz magánéleti okok miatt, így akkor tudtam meg hogy hibás lett a rendelésem. Természetesen rögtön aznap írtam nekik egy levelet ezzel kapcsolatban, és a következő munkanapon (07.30.) meg is kaptam a választ: nem tudnak az adott kártyából többet beszerezni, ezért küldték azt ami - persze erről nem kérdeztek meg engemet előbb, hogy elfogadtam volna-e úgy a másik terméket -, a papírok meg azért lettek rosszul kitöltve, mert "rosszul" volt bent a rendszerükben. Természetesen felajánlották a kártya cseréjét és a pénz visszafizetését mint opciót, én az előbbit választottam, aznap vissza is írtam nekik ezzel kapcsolatban (és egy másik kérdéssel). 08.03-dikán írtam nekik egy újabb levelet (mivel nem válaszoltak az előzőre), gondolom sejthető hogy arra se jött még válasz...
Szóval, a történet röviden: a megkérdezésem nélkül az eredeti rendelésem helyett mást küldtek, rosszul kitöltött papírokkal... és túl sokat nem kívántak tenni a panaszbejelentést követő munkanap óta. Mindezt az ország egyik vezető informatikai cégétől...
Az utolsó 100 komment: