Tékozló Homár

Miért kell Tunéziából fizetni a Vodafone roamingját?

2012.08.14. 11:39 | jackyll | 141 komment

Naiv ügyfél radikálisan alacsonyabb roamingárakat kapott a Vodafone-tól smsben, mint amit a honlapjukon írtak. Ennél kellemetlenebb, hogy 2012-ben rendületlenül nyomják a hóközi befizetés bohózatot, azaz naiv ügyfélnek Afrikából kellett volna befáradnia a nyaralás addigi roamingdíját rendezni. Mire hazaért, le is korlátozták. A Homár fennállása óta kíváncsiak vagyunk, hogyan nem képes a számítógép feldolgozni, hogy a felhasználó külföldön tartózkodik, és ezért nem fog befáradni hetente telefonszámlát fizetni? Aki tudja a választ, akár a Vodafone-nál, akár bárhol, kommenteljen bártan!

2012.07.28-án Tunéziába utaztam, és mint ilyenkor szokásos, a Vodafone, mint mobilszolgáltatóm sms-ben tájékoztatott a roaming díjakról.Ezt egyébként remek ingyenes szolgáltatásnak tartanám, hacsak... Az sms-ben, amit kaptam a következő díjszabások szerepelnek:(ez az üzenet nekem megvan, érdekes módon a Vodafone telefonos ügyfélszolgálatán ez a rendszerüzenet már nem volt meg 08/10-én, annak ellenére, hogy korábbi ilyen üzeneteket olvastak vissza már nekem) Tehát az SMS-ben szereplő díjak: a hívásindítás díja max 369Ft/perc, hívásfogadás 109 Ft/perc, SMS küldés 109 Ft, adatroaming használat díja max 2400 Ft/1MB, elszámolás 100 kB-onként (ami kevesebb, mint 245 Ft/100 kB) (itt azt is szeretném kérdezni, lehet-e ilyet írni, hogy valami ára maximum ennyi vagy annyi?) Ezekkel az adatokkal szemben a weboldalon, az ügyfélszolgálaton, ill. az ügyfélszolgálati munkatárs elmondása alapján az ÁSZF-ben a következő adatok vannak, és a "Vodafone csak ezek alapján tud számlát kiállítani...": hívásindítás:599 Ft/perc (itt nincs "max"), hívásfogadás: 219 Ft/perc, adatroaming: 341,8 Ft/100 kB.

Itt azt gondolom, igen nagyok a különbségek, és számoljunk gyorsan: heti egy charterjáratnyi ember (travel service airbus) kb 200 fő. annak 35%-a ha vodás, az stílusos átverése kb. 70 db jóembernek/ország/hét, percenként minimum 230 Ft-tal ha ő hív valakit, 110 Ft-tal percenként, ha őt hívják, 100 kB-onként is kb 100-110 Ft a különbség, az meg MB-onként 1000 Ft már.

Ezen felül a Vodafone "a megnövekedett forgalom miatt", amit Tunéziában forgalmaztam, hóközi befizetés eszközlését kérte. Mindezt természetesen még akkor, az utazásom közepén. Tehát ő látta, hogy megnőtt a számla, mert roamingoltam, azaz külföldről telefonáltam, és megkért, fáradjak be az üzletbe és fizessek be (vagy neten, Afrikában). Ezt köszönöm nekik, nagyon figyelmes. 08.02-án kaptam a felszólítást sms-ben (Ők egyébként SMS-ben tolják, mint a tinédzser unokahúgom), és 08.05-én (vasárnap, amikor nincs behajtási csoport) korlátozták a kimenő hívást és az internetet.

Természetesen, mikor hazajöttem 4-én szombaton, hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy részletezze az összegeket, amiket be kell fizetnem, több -3 db- számom van náluk. Ebben a beszélgetésben nem kaptam tájékoztatást arról, hogy 2-3 nap alatt akkor a lett a baj, hogy ha szombaton vagy vasárnap nem fizetek be, még a hétvégén kikapcsolnak. Vasárnap, mikor észleltem a korlátozást, hívtam az üf.szolgálatot, ahol 47 perces várakoztatás után kapcsolódott be az ügyintéző. Sikerült vele egyeztetnem, de rögzített vonalon történő panaszírásra vonatkozó kérésemet nem rögzítette a rendszerben.

A fizetés megtörtént hétfőn, amiről kaptam számlát; csak éppen a mai napon, azaz 08/10-én sem tudják megmondani, hogy mire kérték a befizetést, nem tudnak elszámolni az összeggel felém. Mai hívásom feléjük szintén érdekes volt: az első próbálkozásnál 60 perc, azaz egy óra ügyintézőre való várakozás után szétkapcsolt az ügyfélszolgálat telefonközpontja, amelyet későbbi, 42 perces várakozás utáni beszélgetésben megerősítették, hogy ez így van, szétkapcsol, az ő beállításuk, és ez így okés. Kinek?

A lényeg, ha külföldre utaztok, ellenőrizzétek a neten a díjakat, mert igen komoly a félretájékoztatás mértéke; és egyébként szerintem szándékos is. Itt a hivatalos link a roaming díjakhoz országonként.

Mindenkit szeretnék kérni, hogy ha volt idén már külföldön ellenőrizze le az adatokat, és amennyiben titeket is megint hülyének néztek, és Ti is borzasztóan unjátok már, hogy a nagyszolgáltatók a zsebeinkkel szórakoznak, tegyetek hivatalos panaszt a Vodafone ellen.

ÜDV

R

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mákony Béla 2012.08.14. 13:24:27

1: Mindenki hupákol a hirtelen megemelkedett forgalom miatti hóközi befizetés és a korlátozás miatt.
Bezzeg ha ez nem lenne, és pl. egyszer ellopnák a mobilját, amíg a bazárban alkuszik az asszonyra tevékért, és a jófajta sisától megszédülve csak 2 nap múlva venné észre... Thuraya telefonokat hívva és az arcukat szétnetezve csinálnának neki 450.000 forintos számlát, de biztos, hogy posztoló barátunk a keresztvizet is leszedné a szolgáltatóról, hogy miért nem kértek hóközit és miért nem tiltották. Kettős mérce.

2: hát ugye sajnos én már mindig úgy indulok neki, hogy valószínűleg a posztoló hazudik, de legalább csúsztat. Ezt a roamingdíjas SMS-t nem nagyon hiszem el, illetve inkább tudom elképzelni azt, hogy poszt toló barátunk egy roaming akcióról szóló reklám sms-t kapott, amit a saját olvasatában értelmezett, és most asztalt ver.

Azóta default nekem az, hogy a posztoló hazudik/ferdít, amióta pár éve Kerecsnediné Mokányos Margó 66 éves rokkantnyugdíjas posztoló besírta itt a homáron, hogy ő csak elment egy emelt díjas játékot reklámozó hirdetés mellett, és másnap elkezdtek jönni a telefonjára az SMS-ek, ami miatt nem telt neki gyógyszerre. Nagyjából szó szerint ezt írta.

Mákony Béla 2012.08.14. 13:27:00

Btw a posztoló azért is gyökér, mert okostojás módjára előre tudta, hogy lesz valami ilyesmi. Akkor a rákért nem fizet be lőre a számlájára valamennyit, ha annyira fontos, hogy felhívja minden nap a nagymamát?

Nem mellesleg ezt pl. a voda ügyfélszolgálatán alapból el szokták mondani az ügyintézők, hogy öcsém, ha fosol, hogy lekapcsolnak, akkor fizessél be valamennyit előre.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.14. 13:27:56

@labi: én azoktól az ismerőseimtől vagyok ki a facebookon, akik minden héten feltöltenek magukról képet. Én meg q-ra nem értem. Aztán jönnek a kollegák meg barátok és körbe nyalják, hoyg milyen jól néz ki. boáá

Manyecska 2012.08.14. 13:31:17

@cicmen: ha rajtad múlt volna, még mindig szűz lennék!!! :D hihetetlen ez a T.Továzás..

Skodakék Fábia 2012.08.14. 13:31:23

@ColT: de azon legalább nincs telefonadó!
De most tényleg, megy a rinyálás hogy jajj, meg jujj, két ft meg 800ft, meg cégesre mittoménmennyi, oszt tunéziából nem elég a 20vagy 50 nemtomhányezres keret...

napalm 2012.08.14. 13:32:04

akinek a vodafone a szolgáltatója, sikeres ember nem lehet.

cicmen (törölt) 2012.08.14. 13:35:02

@Manyecska: na, mi van, 24 óra után megkívántál már??? :P
:))))

Meg hát!
Izé!
Igen!
Tiszta a levegő?
Lekvár van bőven?

cicmen (törölt) 2012.08.14. 13:37:20

@ColT: @Zwei: This is HOMÁR :P :D

Ki ez az önkéntes mérvadó?

cicmen (törölt) 2012.08.14. 13:39:59

@Zwei: nem lehetne egy 'tahotlanitok' linket tenni erre a blogra?

Csinálj már rendet!!!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.14. 13:43:08

@cicmen: ha nem sütött belőle buktát, akkor vigyázzatok, mert bukta lesz a vége

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.14. 13:59:38

@Skodakék Fábia: Gondolom ha tudja, hogy többe kerül, nem használja... És megnézte, és nem annyi van kiírva...

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Ez egy chat, nem blog!

@cicmen: Mindenki. Vagy mi van?

Manci néni, a szomszéd 2012.08.14. 14:06:01

Drágáim, magyarázzátok már el nekem, hogy nyaraláshoz mi a francnak kell telefon?

Én ha elmegyek nyaralni, két hétig be se kapcsolom a telefonomat, nemhogy még telefonáljak is róla. Ilyenkor le van tojva az egész világ, ami nem volt fontos egész évben, azt ne most akarja megbeszélni velem senki.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.14. 14:10:04

@Manci néni, a szomszéd: Mancinéni drága, azért ha én elmegyek nyaralni, kell telefon, mert azért szeretném ha az itthon maradt kölykeim eltudnak érni, ha valami probléma van.

jó, tudom..most rám teccik uszítani a félkocsmát..

leonito77 2012.08.14. 14:11:05

@Eugenie Danglars: Szerintem nem arról szólt a poszt, hogy mit kellett volna tennie az általad hülyének titulált ügyfélnek, hanem arról, hogy sms-ben félretájékoztatták.

Nem tudom, hogy neked hány szolgáltatóval van jelenleg szerződésed, de nekem elég sokkal és nem igen szoktam bebiflázni az ászf-eket.

Lehülyézni a posztert nem menő, főleg, hogy elég kulturáltan, lényegre törően írta le a problémáját. Nem olvastam ki, hogy nagyon indulatos lett volna. Azt sem, hogy hülye...

De trallaaala trolllkodni jó :)

Anomalocaris (törölt) 2012.08.14. 14:11:29

@Manci néni, a szomszéd: "mi a francnak" Hát mert Tunéziában franciául is beszélnek!

helianthus 2012.08.14. 14:13:31

@Manyecska: mit olvasol? már ha publikus...

helianthus 2012.08.14. 14:14:31

Én ha elmegyek nyaralni...őőőő...ja én nem is járok nyaralni.

helianthus 2012.08.14. 14:17:30

@ColT: tudod, hogy szeretlek, de itt most nem biztos, hogy igazad van. Olvasni lehet regelés nélkül is. Eddig olvastak és most telt be a pohár, ezért regeltek, hogy meg tudják írni, betelt a pohár. Érted-e?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.14. 14:21:58

@helianthus: Na mámeg okot ad a kombinálásra.
Engem nem zavar, ha betelt nála a pohár... de ennyi idő alatt hozzászokhatott volna az itt folyó dolgokhoz (fertő ;) )

Meg hány éve is van itt Homárchat? :D Hát ha most telik be a pohár, akkor már olyan mindegy :D

Te se jársz nyaralni? :D

Manyecska 2012.08.14. 14:23:07

@ColT:hány éve? amióta betettem ide a lábam..3 éve..lehet megint köpködni:P! @Manyecska: 400 oldalas regény. A címe titok.
Mindenesetre nem a Mein Kampf-ot :D!:P

AlulírottFentemlített 2012.08.14. 14:24:42

@Manci néni, a szomszéd:
Csókolom!
És ha Zwickauból hívnák, hogy van egy eredeti féltengely a bilikék trabihoz?

Manyecska 2012.08.14. 14:24:45

@Manci néni, a szomszéd: nem tudom, én örülök hogy a gyerekeim is békén hagynak a pi..csába, őszintén szólva!:)) .. én is kikapcsolom. Volt hogy behívtak dolgozni:(

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.14. 14:24:48

@helianthus:
"Én ha elmegyek nyaralni...őőőő...ja én nem is járok nyaralni"
jajj, most megsajnáltalak! ugorj be a kisfalumba, oszt megmutatom a nevezettességeket! utána meg meghívsz egy sör+ gömbkóla vegyesre!
"Eddig olvastak és most telt be a pohár" asztat írta, hogymán kezdetek óta megolvassa a Homárt. akkó elég lassan telt be a pohár.
@leonito77:
"Lehülyézni a posztert nem menő" hát szarunk mi itt a menőségre,nem menőzni járunk ide

Manyecska 2012.08.14. 14:29:49

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): én csak azért írok ide mert tetszenek a Times Roma vagy mi..betűk, a piros betűkkel kombinálva. A fehér meg kiemeli, töktrendi!!

Manyecska 2012.08.14. 14:40:57

@batgirl: olyan mint a gömbcsukló, de mégse. A gömbvillámra nem hasonlít, semmiképp!

leonito77 2012.08.14. 14:42:17

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): A hozzászólásaidból ez nyilván való, de nem is neked írtam azt, ne vedd magadra.

spájdernecc 2012.08.14. 14:43:11

@Manyecska:
na-na!
jó társaságbon pont olyan, mint a gömbvillám
volt, nincs

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.14. 14:43:18

@Manyecska: 2008 végén már itt trollkodtunk Hagymáékkal. Meg előtte volt a moderálatlan időszak.

Titok c. regény, 400 oldal? :)

Manyecska 2012.08.14. 14:43:53

@spájdernecc: a Lájos 8 feles után már a gömbvillámot is kólának nézné!:)) bocs Lájos.

spájdernecc 2012.08.14. 14:44:22

@batgirl:
szerinted Sün!!!!!-t honan ismerem?
igaz itt ritkán pofázok bele a dolgokba

Manyecska 2012.08.14. 14:45:41

@ColT: igen, de ritkán voltak 1000 hsz-es kommentek:) Múltkor visszanéztem amikor valaki beszólt hogy nem chat..volt hogy csak 15 komment, 50 komment,.. sza..mondjuk nem chat hanem blog. Ja..:)

kutga 2012.08.14. 14:45:55

Külföldön mobil kikapcs. Ennyi.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.14. 14:46:08

@Manyecska:
azé hasonlít a gömbvillámra,mer ha sokat iszol belőle,az unikum is fődhöz basz, mint a gömbvillám

Manyecska 2012.08.14. 14:47:42

@ColT: 400 oldal, német kiadás: "Hogyan jöttem izgalomba a mozgalomba..?" :D

spájdernecc 2012.08.14. 14:49:44

@ColT:
na ja
élénken emlékszem Vászka sehova se mutató linjére az " üzemszünet" idején :)

Manyecska 2012.08.14. 14:49:50

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): igen, az unicum télleg jó cucc, szoktam látni a hatását itthon egyeseken:))!

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2012.08.14. 14:57:47

Vodafonéknál a hóközi befizetésekből vásárolják a vazelint a managereknek a Tescoban.

Manyecska 2012.08.14. 15:00:04

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): hát az uram, ki..ja, csak alkalomadtán! hétköznap nem. De ha igen akkor beleadnak apait-anyait:D..töményet, booááá! én a negyedétől lefordulnék.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.14. 15:03:18

Posztot fogok írni!!!!!!
Bevágtam egy hatalmas tiramisut, és most hányingerem van!!
ez azért szemétség volt az étteremtől!!
Nem tudom, hoyg szabályosak voltak e, de utána fogok járni a fogyasztóvédelminél!!

sünt nekik!!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.14. 15:03:53

@Manyecska:
hájóvan,de te asszony vagy, a tedógod a szülés! mi meg férfiak lemegyünk a kocsmába,oszt iszogatunk,beszélünk a focirúl, orbánról,gyúrcsánról. namost ezt józanon nem lehet bírni. ugyehogyugye?

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.14. 15:08:06

@batgirl:
csak nehogy attól a piramisutól rádgyüjjék a fosás, oszt nem jucc el a budiig,hanem odaszarsz a hejjiség közepébe

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.14. 15:13:02

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): nem szoktam én olyat csinálni, kérem szépen! volt gyerekszobám! Na meg szüleim is voltak, akik azért nevelgettek kicsit.

Manyecska 2012.08.14. 15:15:44

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): én most három deci narancslevet ittam, ettem négy szilvát, egy barackot..:))))
fehér 9/7-edes gatyában vagyok ráadásul biciklivel.. :))

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.14. 15:20:01

@Manyecska:
igyál még egy kis tejet is, oszt gyorsan foksz tekerni hazáig
(Két komment elküldése között várnod kell néhány percet! )

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.14. 15:23:41

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): hát igen. van akinek egy sörösüveg lóg a seggéből, vagy izé máshonnan..

helianthus 2012.08.14. 15:45:13

@ColT: nem, akkor együtt megyünk, igaz? :D

a másikhoz meg elfogyott a türelem, na. Nézd a jó oldalát kb 7 évig bírta, szvsz ritka türelmes ember. :P

helianthus 2012.08.14. 15:49:23

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): melyik megyébe vagyol? Mert nem mindegyikbe járok! B betűsök előnybe
->Békés: mert olyan békésen hangzik
->Borsod: mert szeretem a sört
-> BAZ: mert....őőőőőő......

helianthus 2012.08.14. 15:56:20

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: aztata nem szeretem. Különben senem beszélgetek éppen veled. Beszélgessél mással. :P

Harlequin 2012.08.14. 16:58:44

Végkövetkeztetés: a poszttolónak nagyon sok szabadideje van.

cicmen (törölt) 2012.08.14. 17:28:03

@Manyecska:
9/7-edes gatyában vagyok

:) Az az a beszarós középen lógós?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.14. 18:00:59

@Mákony Béla: "biztos, hogy posztoló barátunk a keresztvizet is leszedné a szolgáltatóról,"
Nem a fitymát varrhatják vissza ugyanennyi erővel?

Manyecska 2012.08.14. 19:06:09

@cicmen: még megdobtam egy kis sárgadinnyével és két deci banánturmixxal de köszönöm kérdésed jól vagyok..még!
Karácsonykor is én dőlök ki legutoljára a nagyzabálásból:D..ha egyáltalán kidőlök:D
Férjem mondja néha hogy inkább ruházna /nem úgy/ mint etetne:D:D

Manyecska 2012.08.14. 19:07:20

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): dicsértessék!:D:D szép, csendben, halkan, mint a templomban....belelépünk..:P

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.14. 19:25:39

Egy dolgot nem értek: miért nem utaltál nekik a neten Tunéziából? Ebben mi akadályozott meg?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.14. 19:30:56

@Mákony Béla:

Spanyol lapban olvastam pár éve: a spanyol tengerparton üdülő norvég turista meglepődött, hogy a számlájáról eltűnt a hónap végén 100 ezer korona (= kb. 15 ezer euró). Aztán kiderült: automatikus beszedésen volt a mobilszámlája, s ennyit telefonált el a spanyol tengerparton 2 hét alatt. Pl. letöltött filmeket is és azokat nézte.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.14. 19:32:05

@Manci néni, a szomszéd:

S hogyan ébredsz fel reggelente, hogy ne késd le a svédasztalt, ha nem ébreszt a telefonod???

Manyecska 2012.08.14. 19:40:12

@cicmen: te!! az én koromban az ember már nem éri be némi lekvárnyalogatással. Most kezdhetsz már kondizni..:P! jók a lábaim bébi?

jabloko 2012.08.14. 20:09:17

Engem telefonon, szoban tajekoztattak felre a dijakrol, amikor Oroszorszagbol kuldendo smsrol erdeklodtem. Hazajottem, latom, a duplajat vettek le. Kiderult, a csaj orosz helyett olaszorszagot ertett. Hivtam az ugyfszolgalatot, egy het mulva rendeztek, visszakaptam a 4 ezer forintot. Es az ugyfszolg telefonjan sem varakoztattak sokaig. Igaz, mindez 9 eve volt, akkor meg gyujtottek az ugyfeleket.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.14. 20:11:45

@Rosszindulatú Vászka: nem de ezt akartam mondani, mi a fasznak tuneziaba menni
mi ott az erdekes
komolyan nem ertem, nem egy fejlett orszag es dog meleg lehet, meg ilyenek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.14. 20:13:44

@Manci néni, a szomszéd: meg fox lepodni nekem egyaltalan nincs is mobiltelefonom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.14. 20:15:44

@batgirl: oszt mikor Te gyerek votal, hogy erted el anyadat?

a tiéd! 2012.08.14. 20:22:50

Troll mode ON: a Travel Service gépparkja csak Boeing 737-esekből áll, de még a legnagyobb sem tud 200 embert szállítani, max 189-et. Bocs. :)

Xezs 2012.08.14. 20:44:33

afrika egy szarfészek, minek mész oda

ott még net sincs, az elefántok meg összeszarják a beduinok sátrait

economister 2012.08.14. 20:48:57

Megnéztem a Vodafone oldalát, és azt láttam, hogy az SMS-ben szereplő árak egy másik díjzónára vonatkoznak (azzal egyébként megegyeznek), tehát a tájékoztató rendszer volt a hibás. A max 369 Ft gondolom azért van, mert ha preferált hálózatot használsz, akkor ennél van alacsonyabb percdíj is.

Egyébként ugyanezen az oldalon a "Percdíjak feltöltőkártyásoknak" táblázat hibás adatokat mutathat a 3. és 4. zóna esetében, legalábbis ha az országválasztóban szereplő díjakkal összevetjük.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.14. 20:53:24

@Xezs: beduinoknal ingyen lehet szarni?

kverti 2012.08.14. 21:01:29

Maradtál volna itthon a picsádon, akkor most nem kellene ennyi baromságot írkálnod.

Ugyandehogy (törölt) 2012.08.14. 21:05:42

nem mondom, hogy át kell menni a téhez, mert nem,
de azért azt elmondom, hogy jól meglepődtettek, múlt héten panaszkodtam meg lemondtam a távszámlát, amit az istennek se lehetett beállítani, erre mit tettek a számlámmal??
jóváírtak vagy kéthavi számlának megfelelő összeget.
azóta se térek magamhoz...

Xezs 2012.08.14. 21:12:54

@bróker: A te seggberugásod meg még nagyobb!

Xezs 2012.08.14. 21:14:01

@hagyma: szarnak azok mindenfelé, még el is temetik a homokba

meg a fejükre basszák a kosarat és abban hurcibálnak

kerék? mi a fasznak, használják a köcsögök, nekik ugyan nem kell :)

cicmen (törölt) 2012.08.14. 21:21:42

@Manyecska: jók a lábaim bébi?

Jók ám!

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.08.14. 21:23:31

Ajvééék, szörnyű benácult rettenetes rásszista árképzés ez, pediglen asszittük ez a szolgáltató is hitközségi alapon megy..:Dz

M. Péter 2012.08.14. 21:58:30

@Mákony Béla: A roamingos hívások számlázásához szükséges információt csak napokkal később kapja meg a mobiltelefoncég, addigra a tolvaj százezreket le tud telefonálni, ha nem veszed észre a lopást és nem tiltod le a telefont.

Manci néni, a szomszéd 2012.08.14. 22:42:05

@hagyma: Én se tudom, hogy nekem minek van?

Talán azért, mert ezt egyszerűbb kikapcsolni, mint a drótot kihúzkodni a falból, ha nem akarom, hogy zavarjanak.

Meg mindenkinek ezt a számot adom meg, és legalább meggondolják, hogy felhívjanak-e ennyi pénzért. Én meg nem nagyon szoktam erről hívni senkit.

Ja és nem ám havidíjas, hanem feltöltős. 3000 pénz nekem majdnem egy évig elég.

cö-cö-cö 2012.08.14. 22:59:33

Mi ez bazmeg? A fészbukk? 3-4 faszkalap csetelget a wall-ján (vagy hol a pélóban), oszt ennyi?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.08.15. 00:24:57

Izé, netkávézóban vagy ingyenes wifin szkájpolni nem könnyebb lett vón?
Nagy hülyeséget írtam?

Marvin McNasty 2012.08.15. 07:03:36

ilyen a közgép telekomnál nem fordulhatott volna elő.

helianthus 2012.08.15. 08:30:00

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Haha, na most vörös posztót dobtál elém. Beláthatatlan ideig kibírom és kész vagyok rá, hogy bebizonyítsam. Szóval benne vagyok a buliban, most kezdjük. ;)

helianthus 2012.08.15. 08:57:36

@Manyecska: :D mindig összekeverik a szezont a faszonnal, pedig annyira egyértelmű, nem?

Manyecska 2012.08.15. 09:02:16

@helianthus: én ezt nem is értem! Ja, de igazad van!!! Azért kivan a bré már tényleg.

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 09:18:13

@helianthus: Már megint csak a folytonos buli. Ozora nem volt elég??

Andris2009 2012.08.15. 10:40:14

A Voda addig fog bohóckodni ezzel, mig elfogynak az ügyfelek... Én is egy hasonló hóközis történet miatt hagytam ott őket. Mindenkinek ezt tudom tanácsolni, idióta egy cég... "Kezdj el valami újat" menj át máshová... :D

riccsi19 2012.08.15. 18:39:50

sziasztok
először is nem ertek egy ket HSZ-t.miert törvényszerű,h van Magyarorszagi szamlaja.ha van, miert egyertelmű h dombornyomott - azaz internetes vasarlasra alkalmas- a kartya?miert kellene üf.-nek akarkit büntetnie, h beküldi ismerősét-rokonat egy orara vmely Voda üzletbe?
de a legfontosabb:hoközi befizetés van T-mobilnal is tehat ettől nincs menekves- fizess előre be és ok-->Vitamax.... ami ennel is lenyegesebb h nem nagyon vettem eszre olyan kommentet ami a valodi problemat látja,azaz h a Voda félretajekoztatja az ügyfeleit szandekosan,nem is kis mértékben.ez a klasszikus tévedésbe ejtés és abban tartás esete,nekünk egyszerű közembernek magyarul csalás.ezzel kellen foglalatoskodni,nem azzal, h ki miert mennyit telefonal külföldről.pffff

Xezs 2012.08.15. 19:29:43

@riccsi19: Az internetes fizetéshez nem szükséges dombornyomott kártya.

Egyébként mindenki érti hogy az üf félre lett tájékoztatva, de most mit kéne csinálnunk szerinted, a fejünkön pörögni és közben náci indulókat énekelni batz papuccsal a lábunkon?

riccsi19 2012.08.17. 09:42:15

@Mákony Béla: Bèla ùr,maga nagyon buta. de ne aggôdjon,ahogy làtom,egyáltalán nincs egyedül.

kbiker 2012.08.17. 12:06:37

Egy érdekes dolog. A Tunéziával szomszédos Algériában azok a percdíjak vannak, amit a posztoló leírt. Nem lehet, hogy Algérián át utazott/ a határ mellett volt? Itt: www.vodafone.hu/szolgaltatasok/kulfoldon-roaming?p_p_id=RoamingPortlet_WAR_RoamingPortlet&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-3&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=3#roamingInfo-anchor megtekinthető. És az nem lehet, hogy ezen kívül volt egy másik sms is?
süti beállítások módosítása