Anna angolközértezett volna a Tátra utcában, de 5 munkanap alatt mindössze elveszíteni tudták a rendelését, készleten pedig természetesen nem volt minden:
Augusztus 18.-án rendeltem a British Store-ból néhány terméket - először és utoljára. Mivel az üzletük egy jó félórás séta tőlünk, így személyes átvételt kértem - ekkor fizettem volna ki a rendelést. A visszaigazoló emailben azt írták legkésőbb 5 munkanapon belül feldolgozzák a rendelést, és munkatársuk hamarosan kapcsolatba lép velem. Ma letelt az ötödik munkanap, párom ezért felhívta az üzlet weboldalán megadott számot (azt nem tudom miért csak hétfőtől csütörtökig 12 és 13 óra között lehet hívni...) megérdeklődni, hogy áll a rendelés.
Az úriember először azt mondta épp nincs bent az üzletben, de megnézi számítógépen majd közölte hogy a csomag elkészült és átvehető. Az igazi meglepetés akkor ért minket mikor a boltba érve az eladó nemhogy a csomagot nem találta, de a rendelésről sem tudott...
Előbányásztam neki telefonról a visszaigazoló emailt, személyes átvétel, fizetés átvételkor, stb. majd párom felhívta ismét a korábbi telefonszámot. Az úriember a telefonhoz kérte az eladót (?!), majd elkezdtek egyeztetni - az eladó valamiért abban a hitben volt, hogy a rendelés már ki van fizetve és ezt ecsetelte - igyekeztük jelezni neki, hogy most fizetnénk -, végül az úriember tanácsára az eladó két terméket pakolt elénk, ami viszont nem szerepelt a listán és egyébként meg sem közelítette a visszaigazolt rendelés összegét.
Ezt jelezük, mire az eladó elkérte a telefonomat (!!), hogy a visszaigazoló email alapján állítsa össze a csomagot. Viszont mire végzett vele, kiderült hogy a rendelt termékek közül több nincs is készleten - így inkább kifordultunk az üzletből.
Az utolsó 100 komment: