Még a legegyszerűbb műveletért is véresre kell koptatni a billentyűzetet ebben az országban:
5 éve vagyok a Voda feltöltőkártyás előfizetője. Annyi összezördülésem volt már velük, hogy úgy gondoltam váltok és átmegyek T-Mobile-hoz. A számom szeretném megtartani, ezért 2 hete kezdeményeztem a számhordozási procedúrát. A jogszabályban az áll, hogy ha az átadó szolgáltatónál kezdeményezem a számhordozást, akkor ők 2 munkanapon belül kiállítanak egy engedélyt, amivel az átvevő szolgáltatóhoz kell bemennem és max pár napon belül már az ő előfizetőjük leszek. 2 hetet vártam, ami ugye bőven túl van a 2 munkanapon még a karácsonyi időszakban is, nemhogy szeptemberben és felhívtam az ügyfélszolgálatot. Ott azt mondták, hogy látják, hogy én ezt szeretném, de még nem mozdult semmi ezügyben.
E-mailek tömkelegét elküldtem már, de még csak válaszra sem méltattak. Facebookon persze pár percen belül válaszolnak, de csak annyit, hogy keressem fel az ügyfélszolgálatot. Ahol ha egy fogós kérdéssel sarokba szorítom az ügyintézőt akkor azt a választ kapom, hogy ebben ő nem tud segíteni és mailben keressem fel őket. Amire nem válaszolnak persze. Ha válaszolnak is akkor is 30 nap múlva, ami pedig igencsak túl van a 2 munkanapon. Tiszta vicc, amit ezek művelnek. H az előfizető nem tartja be az ÁSZF-et akkor ugranak, mint a hiéna a dögre. Esetleg nem csak betartatni kéne, hanem be is tartani, hiszen a szolgáltatóra is vonatkozik a dolog. A szerződésbontás is a szolgáltatás része. Kíváncsi vagyok, hogy meddig húzzák a dolgot, már azértis megvárom a végét. Pedig már letettem a régi számomról.
Üdv: Bender
A vonatkozó jogszabály
Az utolsó 100 komment: