Tékozló Homár

A Telenor garantálja a 0 Mbit/s sávszélességet!

2012.11.09. 13:04 | jackyll | 68 komment

telenorgarantalt.jpgElsőre azt gondoltuk, hogy sajtóhuba látható az óriásplakáton, de aztán a Telenor oldalán is ugyanez fogadott. Még nem sikerült utánanéznünk a technológia sajátosságainak, de bizonyára ott van a kutya elásva:

Érdekes Telenor óriásplakátok kezdtek feltűnni a metróban. A mellékelt képekről kiderül, hogy gyakorlatilag semmit nem garantál a Telenor, csak azt, hogy két évig fizethetsz nekik. Ennyi erővel összeállhatnék a Homár bloggal és hirdethetnénk mobilnet szolgáltatást, fizessetek emberek havi 3 kilót, de nem garantáljuk, hogy tudtok netezni...Ez inkább tűnik védelmi pénznek, mint igazi szolgáltatásnak:) Lehet hogy ennyire beütött a telekom adó?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vape 2012.11.09. 13:07:30

Mi lenne, ha valaki ezt a kérdést eljuttatná a GVH-nak vagy az NFH-nak is?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.09. 13:11:35

Mit lehet várni egy cégtől, aminek szárnyasbetét a logója. Vagy gázláng. Vagy vízcsepp. Nyilván ős-szakértők az internet területén.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.09. 13:12:27

Fotóztam ezt a hirdetést (óriásplakátot), de pont a lényeg nem lett éles.

parkolok.com 2012.11.09. 13:13:09

Gondolom valahol rögzítve van, hogy nyomdai hibáért nem vállalnak felelősséget stb stb...

Anomalocaris (törölt) 2012.11.09. 13:13:19

Könyörgöm, legyen sajtóhiba!!

megamenn 2012.11.09. 13:20:18

@parkolok.com: pedig milyen kecsegtető ajánlat !!

CorsairS 2012.11.09. 13:20:44

A hírközlési hatóság valami új rendelete miatt van garantált 0 mbit/s, ugyanez van a vodánál is.

www.hwsw.hu/hirek/48508/mobilnet-internet-nmhh-sebesseg-vodafone-t-mobile-telenor.html

CorsairS 2012.11.09. 13:21:45

@r3dsnake: Ejj, ha nem ebédelnék éppen, egyszerre írtuk volna be :)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.09. 13:25:05

@CorsairS: ??? A Hivatal NEM ENGED szolgáltatni? vagy félő, hogy megdasszák őket, he nem teljesítik a minimumot, így inkább nem ígérnek semmit?

megamenn 2012.11.09. 13:25:32

Ha mondjuk csak 1000 ember fizetne nekem (jutányos!! ) 500 Ft-ot a 0Mb/s sávszélességért, és 10 légitársaság (csak ! ) 50 dodót a nemutazásért havonta...de szép vóna !

qwertzuiop1 2012.11.09. 13:34:06

Ez az őrült távközlési törvénynek/rendeletnek köszönhető, ami szerint már csak mbit/s-ban lehet feltüntetni net sebességet...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.09. 13:42:46

@qwertzuiop1: De a tizedes törtek használatát csak nem tiltják.

qwertzuiop1 2012.11.09. 13:49:23

@atpijkamo: Ott a pont, nem fejtettem ki a lényeget: hogy a rendelet szerint a vállalt értéket 100%-ban kéne garantálni. Nem fogják. Nem tudnak olyan hálózatot építeni, amit külső hatások ne befolyásolnának.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.09. 13:53:16

@qwertzuiop1: Hát igen. Mijafacé kell túlszabályozni. Inkább azzal törődnének, mikor tényleg kicsesznek egy ügyféllel.

anarch 2012.11.09. 14:07:53

0 Ft-os modemmel 0 Mbit/s. Tiszta ötödik elem: Nulla kő, nulla láda :).

j311 2012.11.09. 14:43:20

Nem sajtóhuba.

El van baszva a torvenyi szabalyozas ezert kenyszerultek a szolgaltatok egy nagy garantalasara.

st30 2012.11.09. 14:55:04

nem lenne ez kiírva, ha az emberek nem próbálnának térképen nem látszó falu földalatti borospincéjében is netezni.
fölösleges hatóságokhoz fordulni, itt ugyanis nincs hiba, törvény alapján ezt KELL kiírnijuk

töklámpa 2012.11.09. 16:12:28

Az oké, hogy a garantált sávszélesség 0Mbit/s, de a kínált sávszélesség is???
Ezek szerint lehet 0Mbit/s-os előfizetést kötni???

karosszékely 2012.11.09. 16:13:50

Ráadásul egy olyan terület próbál szabályozni a törvény (az ügyfelek érdekében, ellentétes hatást kiváltva), amiben Magyarország igen jól áll:

www.netindex.com/promise/

Konkrétan a világon a legjobb. Azt a sávszélességet nyújtja, amit ígér, sőt még egy kicsit többet is. Tehát egy 25 megás net tényleg 25 mega, vagy afölött egy kicsivel.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.09. 16:23:07

@töklámpa: "lehet 0Mbit/s-os előfizetést kötni???"

Lehet. Olyan, mint a Viagra Light: baszni nem lehet vele, de a strandon jól mutat.

Zirowe 2012.11.09. 16:37:19

Ez már elég régóta téma.

Röviden a lényeg: megváltoztak a törvényi előírások, amit úgy kerülnek ki a szolgáltatók, hogy a 0át garantálják biztosan, aztán ha annál több, akkor több, így az előfizető sosem tud panaszkodni.

Itt a részletes cikk erről:
www.hwsw.hu/hirek/48508/mobilnet-internet-nmhh-sebesseg-vodafone-t-mobile-telenor.html

" hírközlési hatóság elnökének egyik tavaly év végi rendelete idén július 1-től megváltoztatja az úgynevezett garantált letöltési sebesség és garantált feltöltési sebesség definícióját és képzését. Ezek azok a célértékek, melyeket többek közt a reklámokban is fel kell tüntetniük a szolgáltatóknak annak érdekében, hogy az ügyfelek felé irányuló tájékoztatási kötelezettségeiknek eleget tegyenek, és jelezzék, hogy a reklámozott értékekhez képest esetenként jóval kisebb valós sebességet lehet elérni a mobil szélessávú technológiával.

A módosítás előtt érvényben lévő szabályozás szerint az adott lefedettségi területen csak az esetek 80 százalékában voltak kötelesek a szolgáltatók garantálni a sávszélességet, többek közt a mobilhálózat sajátosságaiból és külső befolyásolhatósági tényezőiből eredően. Az új rendelet ez utóbbi faktorral nem számol, vagyis a mobilszolgáltatókra ugyanazok a kritériumok vonatkoznak, mint a vezetékes szolgáltatókra, azaz a teljes szolgáltatási területen az esetek száz százalékában meg kell felelniük az ÁSZF-ben meghatározott garantált értékeknek."

Zirowe 2012.11.09. 16:38:43

Más kérdés, hogy normális jogállamban ilyet egy szolgáltató sem merne lépni, illetve a hatóság is reagálna az ügyre, de ugyebár ez Magyarország, homárra is csak ilyen lassan jutott el.

kerekes pereces 2012.11.09. 16:46:59

Ha a kedves posztoló értene a vezetéknélküli technológiákhoz, akkor tudná, hogy igen, ennyit lehet _garantálni_. És ez nem a szolgáltatók hibája. Sajnos a fizika miatt van így. Jelentsd be Istennek a bugot.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.11.09. 17:30:00

Azé' a vezetékes netet sem lehet garantálni:
ha Torrent Tomi épp nem tölt és éppen nem napkitörés van és atomot sem robbantanak attól még Károly bá' a felújításon elkaszálhatja az optikát...

Semmi sem 100% a világon, minden relatív.

kerekes pereces 2012.11.09. 19:04:05

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: Nyilván ha nincs kábel, nincs net.
Itt arról van szó, hogy maga a fizikai réteg (frekvenciaosztásos multiplexeléssel) megvalósítása x kliensnél többet nem enged a hálózatra. És ez azért van, mert máskülönben olyan fizikai hatások lépnének fel, amit nem tudunk ésszerűen hardverből kompenzálni.
Tehát ha nincs semmilyen káros külső hatás, akkor is csak korlátos egy cella áteresztőképessége, ezért nem garantálható, hogy ha minden működik és nincs természeti kár, akkor bármennyi sávszélességet kapj.

Zirowe 2012.11.09. 19:21:20

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: na jó, de az vis maiornak számít, itt pedig a szolgáltató részéről való szolgáltatásról van szó.

A probléma inkább ott van, hogy mindenki dobálódzik a megabitekkel, aztán a valós sávszéllel meg nem rendelkezik, hogy ezt meg is tudja valósítani (a lefedettségről nem is beszélve), de hát növelni kell a számokat, hisz a paraszt csak abból ért, és akkor már mondhassa Józsi bának, hogy "he, nekem gyósabb a netem!".

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.11.09. 20:23:42

@atpijkamo: A Viagra Light-nek van egy másik hatása is:
B@szni szintén nem lehet vele, csak b@szogatni másokat :)

Xezs 2012.11.09. 20:57:02

Höhö, vagy 13 éve már 56kbit/s-el töltöttünk. Szépen haladunk előre, mi? :)

Manci néni, a szomszéd 2012.11.09. 23:44:52

Na ez pont olyan drágáim, mint az upc a 120 megabites letöltésével. Az tudjátok milyen? Tölthetsz 120-al, 8 órán át. Aztán a fennmaradó 29 nap és 16 órában meg csak 12-vel, mert az apróbetűs, fehér alapon világosszürke 6 pontos betűvel szedett oldal legalján eldugott ászf linkjük alapján jogukban áll korlátozni téged. Mert te egy bűnöző vagy, ha arra használod a netet amire való, nem pedig csak fizeted az előfizetési díjat.

2012.11.10. 06:13:38

Aki a 3 rugót (vagy 3k-t, három rongyot stb) 3 kilónak írja az nem érdemel nulla megabit felett lófaszt se.

CID 2012.11.10. 09:03:57

@Xezs:
Höhö, éppen most próbáltam ki telón a speedtest alkalmazást, 6033kbps-ot írt. ;-)

JoeHUN 2012.11.10. 09:32:58

egyre szánalmasabb, hogy már minden vackot kiraknak, hogy legyen hír amit szidhatunk. ez pl pont felesleges volt...

pengusz 2012.11.10. 10:28:17

@kerekes pereces: De ugye a szolgáltató tisztában van azzal, hogy egy cellában Z db. előfizetőnek tud biztosítani sávszélességet, és nem ad el 10xZ db előfizetést erre a cellára?

pengusz 2012.11.10. 10:30:27

@Manci néni, a szomszéd: torrentezésen kívül mivel tudsz még összehozni 500Gigás adatforgalmat? :D

CID 2012.11.10. 10:57:51

@pengusz:
Oszt mégis mi alapján korlátozná az eladható mobilnetek számát ? :-o

Manci néni, a szomszéd 2012.11.10. 10:58:15

@pengusz: Nézd drágám, itt nem arról van szó, hogy mit töltök le, hanem hogy kihasználhatom-e a sávszélességemet vagy nem.

kerekes pereces 2012.11.10. 10:59:46

@pengusz: A szolgáltató szerinted megköti, hogy hé, te XYZ vagy, nem mehetsz át másik cellába, mert ott már sokan vannak. Az emberek mozognak, cellák között ide-oda mászkálnak.
Cellát meg nem lehet mindenhova telepíteni, interferenciaproblémák miatt például. Meg azért, mert a lakosság egy része irtózik tőle, hogy mobiltorony legyen a tetőn és nem járul hozzá. Meg egyéb okok is vannak. Ha pedig azt szeretnéd, hogy nagyságrendileg több mobilcella legyen, akkor a szolgáltató költsége annyira megnő, hogy nem fog neked még ennyiért sem mobilnetet adni, mert nem éri meg neki.

kerekes pereces 2012.11.10. 11:02:57

@pengusz: Csak egy példa, ahhoz, hogy Londonban az olimpia alatt legyen megfelelő minőségű mobilinternet és WiFi (pre-paid) , az egyik angol szolgáltató (aki támogatója és fő reklámozója volt az olimpiának), félmillió hálózati eszközt telepített ideiglenesen. Szerinted, ha ezt országos szinten kellene megcsinálni, mekkora költsége lenne egy ilyen rendszernek? Akár csak ha az áramfogyasztást és területbérlést nézzük. Az olimpiára, egyszeri alkalomra megérte. És ennyi.

Xezs 2012.11.10. 19:02:45

@Manci néni, a szomszéd: És mi a tököt kezdesz 421 Gigányi adattal? Mert 8 árán át tölteni ennyi adatot jelent. Ne mondd, hogy otthon minimum 5 Terás tárhelyed van, mert akkor ismét megkérdezem, hogy mi a töknek?

Ettől függetlenül egyetértek, adják csak a 120-at mindig, mert azért fizettél. De az se normális aki a nap 24 órájában 120-szal akar tölteni. Ez tipikusan fölösleges adatforgalom, a felével nem is tudsz mit kezdeni, törlöd azonnal.

Manci néni, a szomszéd 2012.11.10. 19:53:53

@Xezs: Hát ezt komolyan nem hiszem el, hogy nem értitek meg: itt az elvekről van szó. Ha valamit korlátlannak hirdetnek, azt nekem ne korlátozzák. Még elvben sem.

Ez pont olyan, mint amikor hajnali kettőkor nincs net. Bosszantó, dühítő a tudat, hogy nincs netem! Tudom, erre az a válasz, hogy olyankor minden rendes ember alszik. Én sem akarok semmit csinálni hajnali kettőkor a neten, de mi van, ha mégis?

Vagy mondok egy másik példát, mit szólnál ahhoz, ha nem tankolhatnál, mert aznap már ment az autód 200 kilométert?

Csak elmeséltem az upc-t, engem különösebben nem érint már, több évvel ezelőtt megszabadultam tőlük, amikor a tudomásomra jutott ez a dolog, hogy korlátozhatják a korlátlan netet. Az anyjukat korlátozzák, drágám!

Xezs 2012.11.10. 20:53:12

@Manci néni, a szomszéd: Pont a múltkor ment el a net éjfélkor és le is feküdtem mert tudom hogy olyankor nem is jön vissza egyhamar. Na de ilyen max. félévente egyszer van, gondolom karbantartanak, hát csinálják, én is IT-s vagyok, tudom hogy megy ez. Nyilván nem fognak 99,9999%-os rendelkezésre állást biztosítani ennyiért. Ha mondjuk 3-szor annyit fizetnék, akkor talán.

Nem értem mi a bajod, néha én is töltögetek ezt-azt de mi a fasznak szednék le közel fél Terányi szart 8 óra alatt? Minek? Kinek? Mire fel?

Engem még sosem korlátoztak bár igaz hogy sosem töltöttem ész nélkül.

Manci néni, a szomszéd 2012.11.10. 22:27:59

@Xezs: "mi a fasznak szednék le közel fél Terányi szart 8 óra alatt?"

Mert mondjuk pont ahhoz van kedvem, drágám. Kifizettem a szolgáltatást? Igen! Akkor hadd töltsek már azt és akkor, amit én akarok, anélkül, hogy bárki is megkérdezné, hogy minek kell az nekem.

120 megabites netet ígér? Akkor 120 megabittel szeretnék tölteni, ha úgy tartja kedvem.

Brekkerzolt 2012.11.10. 23:27:24

@Manci néni, a szomszéd: és melyik szolgáltatóra váltottál?
Bár nálunk, ahol lakok, csak UPC van, ADSl meg ki van lőve (hiába papíron lenne, de gyakorlatban mégsem).
Ha már a 0 mbit garantált sávszélességnél tartunk: az UPC mobilnetnél is ugyanez a helyzet. Ott is, ugyanennyit garantálnak.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.11.11. 10:01:04

Ehhehe, pont tegnap este láttam ezt a Döbrentei téri buszmegállóban, csak az a Vodafone redet reklámozta... garantált 0/0 Mbit!
Úgy látszik ez általános...

Azt tudtátok, hogy még tetheringezni se lehet vele (mobilon wifin megosztani), de azért reklámozgatják, hogy ez milyen király fícsör a legújabb tapifonjaikban...

Brekkerzolt 2012.11.11. 11:04:12

@Manci néni, a szomszéd:
Kiváltságos helyen lakik akkor. A Digi lefedettsége kisebb, a UPC-hoz képest.
Megjegyzem, UPC-nél más panasz is volt.
Nálam sem megy a net mindig. Váltani meg nem tudok.

Manci néni, a szomszéd 2012.11.11. 12:05:45

@Brekkerzolt: Drágám, ha neked egy belvárosi panel albérlet kiváltságos hely, akkor te vajon hol lakhatsz? :)

Az upc tipikusan az a cég, aki szolgáltatni nem akar, csak a pénzt hajtja be. Egy 120 megabites sávszélességet elad 20 helyre, hogy "majdcsak nem töltenek eccerre annyian", ahelyett, hogy azr mondaná, hogy "gyerekek, itt már nem tudok 120-at adni nektek, mert sokan vagytok és kevés a sávszélességünk, csak 10-et". De nem mond ilyet, mert neki kell a pénz, inkább korlátozza azokat, akik szeretnék arra használni a netjüket, amire előfizettek és amire való.

Xezs 2012.11.11. 12:50:07

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]: Ez mekkora görénység már. Ők adtak egy sávszélt, nem tökmindegy hogy mi fut rajta?

Erről azok az idők jutnak eszembe, mikor régen a vezetékes előfizetői szerződésekben ki volt kötve, hogy csak 1 gépet köthetsz rá a hálózatra. Fasz közük van hozzá, ugyanazt a sávszélt osztod többfelé, akkor meg?

Xezs 2012.11.11. 12:51:27

@Manci néni, a szomszéd: Szóval a net arra való, hogy 24/7-ben full sávszélen tölts?

Brekkerzolt 2012.11.11. 17:21:48

@Manci néni, a szomszéd:
Kertesházban lakom és Bp.-en belül.
Nálunk csak a UPC hódította meg a teret, azon kívül, csak ISDN, illetve 56K-s modemre van lehetőségünk. Nálunk még, a mobilnet is rossz.
(amúgy gondoltam, hogy panelház lesz a válasz, van ahol, 3 - 4 szolgáltató közül is választhat az ember).

CID 2012.11.11. 18:31:50

@Brekkerzolt:
Oszt az ISDN-nek mi köze a nyethez ? :)

CID 2012.11.11. 18:35:09

@Manci néni, a szomszéd:
Manci néni drága, maga el van ám tájolva kicsi trabijából. Biztos vagyok benne, hogy minden szolgáltatónak van olyan csomagja, ami engedné a havi több terrabájtnyi adat forgalmazását. Na de azt meg is kell fizetni. Ezt ugye belátja kedves ? ;)

Brekkerzolt 2012.11.11. 18:40:04

@CID: már semmi, csak panaszkodok, hogy nincs jó alternatíva itt.
Tudom, van olyan hely, ahol net sincs, így aztán örülhetek neki, hogy legalább egy szolgáltató van itt, aki tud széles sávú netet biztosítani. Jó, hogy nem a Bangladesi példát követik nálunk is:
www.sg.hu/cikkek/93221/bangladesben_biciklin_erkezik_a_falvakba_az_internet

Manci néni, a szomszéd 2012.11.11. 18:45:50

@Xezs: Ha azt ígéri a szolgáltató, hogy korlátlan és ahhoz van kedvem, akkor igen.

@CID: A korlátlan net azt jelenti, hogy nem korlátoznak semmiben, amíg rendesen fizetem az előfizetési díjat.

A digi pl. ilyen szolgáltató, aki pl. havi 4700 Ft-ért 80/25-ös netet ad és annyit tölthetsz vele, amennyit csak akarsz.

És mielőtt tovább basztatnátok drágáim, nem! Én sem töltök le havi több terabájt adatot, csak szeretem tudni, ha mégis ahhoz lenne kedvem, akkor nyugodtan megtehetem.

Manci néni, a szomszéd 2012.11.11. 18:48:58

@Brekkerzolt: A kertes háznak is vannak előnyei, pl. ültethetsz a kertedbe szép virágokat, amit a panelben elég nehéz megtenni. Nekünk is volt kertes házunk, csak eladtuk, mert falun volt és rájöttünk, hogy nekünk nem való a falusi élet.

CID 2012.11.11. 19:02:36

@Brekkerzolt: Én nem tudom, hol laksz pöstön, de 3-4 e forintért kapsz 10Mb sávszélességű DSL netet az, tuti, persze néhány terrabájt után lekorlátoznak, az biztos.

2012.11.14. 11:42:43

A Telenor húzzon ebből az országból a jóédes k. anyjába, mert amióta Telenornak híjják őket azóta a legszínvonaltalanabb banda lett a 3 közül!

Intelli 2012.11.19. 16:31:50

@Manci néni, a szomszéd: azért ez nem egészen így van. Én is sokat töltök relatíve, de még soha nem korlátoztak.

A korlátozás amúgy már régóta ismert, egy komolyabb, asszem átlag havi 300 GB feletti adatforgalom esetén van, de ott is úgy, hogy figyelmeztetnek előtte, hogy egy kicsit vegyél vissza és utána jön a korlátozás egy hónapig. Utána megint megpróbálhatod.

Értem én, hogy van egy 120-as neted, de azt inkább arra találták ki, hogyha esetleg van egy 4 tagú család, vagy kisebb cég, akkor azok megosztva még egyenként is jó sebességgel tudnak netezni párhuzamosan.

Szerintem a korlátozás jogos és nem is kevés, akinek nagyobb az adatforgalma 299GB-nál havonta az igencsak para.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2012.11.19. 16:43:43

@Intelli: Baromira nem jogos, ha 120-at árul, akkor annyit is köteles adni. Szerintem. Hogy mivel generálom, ahhoz pedig semmi köze.
Mert tegyük fel, beállítok a telkemen néhány HD kamerát és otthon folyamatos online streaming alapján folyamatos kijelzésen van a klotyóm falán...
És? Mi köze hozzá? Megvettem a sávszélességet, vagy nem?

Intelli 2012.11.19. 18:12:39

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: ha így vesszük, akkor pont jogos. Ugyanis az Internet-használatod eztán is korlátlan, a letöltési sebesség más kérdés, de az meg úgy sincs garantálva.

Felesleges ezzel vitatkozni, ez egy ilyen szabály, nem kötelező őket választani, T-Online-nál nincs ilyen, az más kérdés, hogy ott meg pár helyen az infrastruktúrára basznak és nálunk már visszafizették a havidíjat mert NAPONTA 15x szakadt meg az ADSL kapcsolat..., de tény, ott nincs adatforgalom utáni limitálás.

Xezs 2012.11.19. 21:45:56

Attól függ hogy mit írtok alá a szerződésben. Ha benne van, hogy havi 300 GB után korlátozhat a szolgáltató akkor teljesen jogos, hiszen azt kapod amit árul.

Ha nincs ilyen kitétel akkor már lehet vitatkozni a korlátozás tényével.

Ettől függetlenül röhejesnek tartom ezt az egész hisztit, mert akinek lakossági előfizetőként 300 GB nem elég egy hónapban az pazarol és hülyeségeket töltöget le.

Ha meg tényleg korlátlan net kell, akkor fizess érte annyit, amennyit a vállalkozások fizetnek.

El kell fogadni hogy lakossági célokra ezt tudják adni. Ha nem tetszik ne vedd meg.

Nagy Adrienn 2013.05.15. 21:39:51

Ebből látszik, hogy a laikus emberek kijelentései mögött mennyi tájékozatlanság van! Minden szolgáltató így hírdeti a mobilnet csomagokat, hogy 0 MBit/sec a garantált, mivel törvényileg ez szabályozva van. Nyílván nem azért írják ki ezt, hogy hülyét csináljanak magukból...
süti beállítások módosítása