Tékozló Homár

Apokaliptikus végkiárusítás a Bricostoreban

2012.11.26. 11:46 | jackyll | 217 komment

Ferenc az utolsó állólámpát hozta el az országunkból távozó barkácsüzletlánc végkiárusítási akcióján. Bár a soroksári üzletükben azt mondták, a lámpához kapni tartalék üvegbúrát a forgalmazónál, kiderült, hogy egyáltalán nem forgalmazza más ezt a lámpát az országban. Még jobb, hogy otthon az első bekapcsolásra leverte a biztosítékot. Csakhogy a kivonulóban lévő cég november 16. óta nem javít és nem cserél semmit:

Óva intek mindenkit, hogy a Bricostore hátralévő rövid magyarországi jelenléte alatt bármit vegyen, ami egy faéknél bonyolultabb, és drágább egy üveg sörnél. Bedőltem a "30% mindenre" akciónak, és nov. 24-én, szombaton vásároltam a soroksári üzletükben egy állólámpát (ára alapján nem óccó gagyi -- eredeti ára 34.690Ft). Utolsó, kiállított darab volt, ki is próbáltam, világított. Megkérdeztem, lehet-e hozzá tartalék búrát kapni (szép üvegbúrái vannak), azt a választ kaptam, hogy természetesen, a gyártónak van magyarországi márkaüzlete, ott már mások is vásároltak pót búrákat ezekhez a termékekhez. Hazamentem, bedugtam, lecsapta a biztosítékot.

Kiderült, hogy testzárlatos. Nosza, tettem egy próbát ma reggel a törökbálinti üzletükben (arra volt dolgom, a soroksári 20km-re van az otthonomról), rövid úton elküldtek (nem túl szép hangnemben, de ez már mindegy), hogy ahol vettem, ott problémázzak. Már sajnáltam a bizonytalanra megtenni oda-vissza 40km-t, felhívtam a törökbálinti üzletet, ahol először azt mondták, hogy van valami telefonszám, hogy hol lehet szervizeltetni, aztán, amikor mondtam, hogy talán mondják meg, mert ezért nem megyek be, kiderült, hogy ja, tévedtek, semmije nincs a gyártónak Mo-on (ez egybevág a netes keresésem eredményével: horvát cég, horvát honlappal, semmi mo-i információ).

Ezután sikerült beszélnem az áruházvezetővel (nem mutatkozott be, én meg nem kérdeztem). A következő tájékoztatást adta: nov. 16-a óta pénzt nem adnak vissza, szervizzel, hibás termék cseréjével nem foglalkoznak. Azaz, cseréljem ki a lerabolt üzlet kínálatából valamire (amire ugyebár nincs szükségem, nem véletlenül vettem ezt, és nem mást) és mivel a holnapi naptól már nincs akció, természetesen ha hétfőn viszem vissza a lámpát, akkor a lecserélt terméknek az az aktuális (teljes) árát kell kifizetnem.

Felvetésemre, hogy ugye tudja, hogy jótállást érintő hiba esetén törvényi kötelezettség az eredeti javítása/cseréje, vagy kérhetem vissza a vételárat, közölte, hogy tudja, de ez az áruházi szabályzat, és ha nem tetszik, forduljak a fogyasztóvédelemhez. Legalább félig őszintén vágta a szemembe, hogy a pénz náluk, én meg így jártam, mire bármi jogi dolog egyáltalán elindulna, ők már messze járnak. :(

Megígértem neki, hogy megy a levél a zindexnek, hát teljesítem. :)

Üdvözlettel egy régi olvasójuk:
Ferenc

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2012.11.26. 11:52:20

Ahh, de jó csönd van itt..!!!

Manyecska 2012.11.26. 11:53:55

Átfutottam, nem semmi sztori!!:(

England win The Ashes! 2012.11.26. 11:53:58

Leépített üzletben általában a selejt az utolsó darab. Szopacs.

Manyecska 2012.11.26. 11:56:46

Hamár lámpa: nem találna fel valaki hologramos napsütést bárányfelhőkkel?:D:D
Eskü előfizetném havi x összegért. Hogy lehet hogy a XXI.században még nincs rá igény???????? :)

bekbórd! 2012.11.26. 11:57:08

Posztoló, mit hittél, mit jelent a VÉGkiárusítás?
(vagy még ne kezdjük?)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.11.26. 12:04:45

@Manyecska: Itt az van, és jelenleg 19 fok :)

Egyébként meg a posztoló beütemezhet jövőre egy horvátországi lámpajavíttatással egybekötött nyaralást.

Rosszindulatú Vászka 2012.11.26. 12:05:34

Ferenc vadászott. Most minden rosszindulat nélkül, de télleg így járt.

@Manyecska: nektek nincs holodeck otthon? De gáz.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.11.26. 12:05:52

@Manyecska: Na jó, megnéztem, csak 17 fok van, de napsütés bárányfelhőkkel. :)

Manyecska 2012.11.26. 12:09:27

@Rosszindulatú Vászka: tapiznak engem anélkül is éppen eleget! :)@Jani haverja: neidegeljj:) itt a hegyek ködbe vesztek /vagy mi/ ..

Atörökk 2012.11.26. 12:09:50

Fogaggyunk, attól, hogy idekűtte ezt a levelet, a lámpa egy csapásra megjavult.

Rosszindulatú Vászka 2012.11.26. 12:10:39

@Manyecska: és ez most hogy jön ide? Mer nem értem.

Manyecska 2012.11.26. 12:12:00

@atörökk: Dzsémi /Oliver/ és a csodalámpa???

Manyecska 2012.11.26. 12:13:21

@Rosszindulatú Vászka: há' volt egy film ilyen hologramos nővel oszt azért!

Manyecska 2012.11.26. 12:14:31

A Bricostore mondta legalább hogy léc van..??:( onnan akcijósan csakis csempét, meg ilyet érdemes. Nem?? ki tudja mióta állt ott...

kovaszos ubulka (törölt) 2012.11.26. 12:17:19

a boltban mukodott,otthon nem...
utkozben lett testzarlatos,vagy ezt most hogy???

Atörökk 2012.11.26. 12:18:23

@Manyecska:
Az lehetett a baj, rossz hejen dörzsölte, azér' romolt el.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.11.26. 12:21:58

@Manyecska: A hegyek itt is ködbe vesznek :) Az már más kérdés, hogy itt egy kicsit nagyobb hegyek vannak :) Azoknak a tetejére sokszor ráül a felhő, mert elfárad a hegymászásban, ahogy az itteniek mondják :)

2012.11.26. 12:31:00

Ferenc az utolsó állólámpát hozta el az országunkból távozó barkácsüzletlánc végkiárusítási akcióján. Bár a soroksári üzletükben azt mondták, a lámpához kapni tartalék üvegbúrát a forgalmazónál, kiderült, hogy egyáltalán nem forgalmazza más ezt a lámpát az országban. Még jobb, hogy otthon az első bekapcsolásra leverte a biztosítékot. Csakhogy a kivonulóban lévő cég november 16. óta nem javít és nem cserél semmit:

Egyszóval Árpád egy ideig azt hitte, hogy sikeres ember, aztán kétségek merültek fel, majd kiderült hogy nem lózer!
Ha bambább, nem jár így!
Uccsó darabot venni ősi román szokás!

Mylady 2012.11.26. 12:32:08

Kiállítási darabot nem veszünk. Soha. Semmiből.

2012.11.26. 12:32:21

@cirróka: majd kiderült hogy nem lózer!

Helyesen: majd kiderült hogy nem, hanem lózer!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.26. 12:33:31

Na most, egy zárlatos lámpatestél a következőt kell csinálni. Szétszeded, és teszel bele új drótokat. kb 600 forint. Kaptál olcsón lámpát, ennyi ráfordítást megér.
Mellékesen: egy kivonuló cégtől semmi olyan terméket nem veszünk, amihez garancia kell. Vettél volna seprűt vagy hólapátot.

2012.11.26. 12:35:28

@Mylady: Kiállítási darabot nem veszünk. Soha. Semmiből.

Michelangelo, meg Rubens "termékekből" azért lehet! Meg kínai cuccokból! Ott olyan, hogy utolsó darab, csak elméleti kategória, biztosan úton van belőle pár konténerrel már!

Mylady 2012.11.26. 12:41:49

@cirróka: Nem csak azért, mert utolsó darab, hanem mert azt tapizta meg próbálgatta mindenki. Olyan, mintha használt lenne. Láttam egyszer pl az auchanban egy vízforralót. Kávémaradvány voltak benne :)

"Michelangelo, meg Rubens "termékekből" azért lehet!"
Az attól függ, honnan van. A múltkor volt egy előadás a szépművészetiben a műkincslopásokról. Tök érdekes volt. Tudom, nem tartozik ide, de most eszembe jutott.

parkolok.com 2012.11.26. 12:43:39

Gondolom a jobb, értékesebb, máshol is simán eladható árut már elvitték, a lelépés bejelentése előtt. Itt maradt a maradék szemét, amit kiárusítanak. Nincs min csodálkozni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.26. 12:45:44

@Mylady: egyszer az auchanban akartam vásárolni egy szendvicssütőt. Nézem a kirakott darabot, kicsit kopott volt már, régóta ott volt. Mondom az eladónak hogy becsomagolt darab kellene belőle. Erre fogja a kiállítási darabot, és ott becsomagolta előttem. Igaza volt.
De ott hagytam, enyhe anyázásos mondattal.

Manyecska 2012.11.26. 12:47:53

@parkolok.com: szerintem ezekben a turkálókban is -ami féláras-, olyanok vannak amik máshol a kutyának se kellettek! Milyen jó biznisz, még el is hiszed hogy jó vásárt csinálsz:D!

2012.11.26. 12:48:14

@batgirl: Aztat viszont lehet kérni, hogy árazzák le! Én csináltam már olyat hintaággyal. Azóta is boldogan hintázunk benne!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.26. 12:50:46

@cirróka: én is kértem előtte, képzeld:)) de nem.

2012.11.26. 12:51:57

@batgirl: Akkor viszont dugják fel maguknak!

Manyecska 2012.11.26. 12:53:47

@cirróka: a panelban??? a 10.-en??:D:D:O

helianthus 2012.11.26. 12:59:14

@cirróka: a lényeget mondd, kérlek! Kivel hintázol a hintaágyban? ??

Manyecska 2012.11.26. 13:02:43

@helianthus: én olyan tengeribeteg vok hogy még a hintaágyban is szédülök!!:D

2012.11.26. 13:03:23

@Manyecska: Először is a negyediken, másrészt anyámhoz vettem, az kertes ház. Mint említettem németjuhász is van, szintén nem panelban.
Ne kötözködjél! :)

2012.11.26. 13:08:54

@Manyecska: Nem szoktam itt kamuzni, legfeljebb amikor azt írom, hogy egy barátom hogy járt a bordélyban, ott nem biztos hogy kivel is történt! :)

Manyecska 2012.11.26. 13:11:19

@cirróka: áááá, csak elképzeltem a panelben ahogy lengtek!!! /vizuális típus vagyok, na!!! / Oszt akkor jó.

mojoking77 2012.11.26. 13:13:10

@parkolok.com: Ooooo, azert ez igy eleg eros csusztatas/idiotasag. Mi megvettuk a hetvegen a nyaralohoz a tetoteri Velux ablakokat, + a jarolapot a teraszra, kicsivel tobb mint 200 000-et sporoltunk. Ja, es nem torott, nem csinal zarlatot, nem a maradek...

rezsinnyu 2012.11.26. 13:44:01

Nincs akció már a Bricostore-ban.

Kérdeztem az eladóktól, hogy a polcokon levő árak azok már az akciósak, vagy abból van a kedvezmény?
A válasz: csak a hétvégén volt akció, most már nincs!
Akik körülöttem hallották, azok mind talpig ledöbbentek :)
Az áruház tele volt vásárlókkal, akik valószínűleg mind spórolni akartak, de az árukészlet már erősen le volt fosztva,

szelidorzo 2012.11.26. 13:47:23

Pénteken én is szemeztem pár barkácsgéppel, de végiggondoltam a dolgot.
saját márkás cuccot eddig se nagyon vettem,mert mind annyit is ér.
Occó kici és szar dolgozni nem lehet vele. Anno már iskolában megtanultam, hogy csavarhúzóból is csak minőségit, mert a kínai gagyi az csak szétbassza a csavar fejét, engem meg az ideg.

Márkás barkácsgépet pedig bizonytalan szervizháttérrel 30%-al olcsóbban nem veszek, inkább keresek akcióban, igaz ott csak 20% az engedmény.

Kedves Posztoló! Ez volt a tanulópénz.
Ilyenkor ilyen helyeken a csavarokat, réz-műanyagcsöveket, radiátorokat, csempéket fajanszot stb kell beszerezni és semmi olyat ami árammal működik, vagy pedig vállalni kell a kockázatot, hogy beszophatod a nagyon óccó üzletet.

parkolok.com 2012.11.26. 13:47:40

@mojoking77: gondolom jobban megérte a járólapot eladni itt, mint kamionnal átszállítani másik országba.

szelidorzo 2012.11.26. 13:54:57

29-től ujabb akció lesz hirdetve, ismereteim szerint 50%-os a 30 helyett.

Eladó mondta, hogy akkor már mit fognak eladni kérdésre: Még a szart is.

multi84 2012.11.26. 14:00:13

hát ha csak valami zárlat akkor keress egy villanyszerelőt 5 perc alatt megcsinálja aztán öröm és boldogság....

Albert Tannenbaum (törölt) 2012.11.26. 14:05:32

Micsoda egy olcsójános posztoló.

Megy marakodni a koncon, aztán amikor rossz falat jut már reklamálna.

Szánalmas...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.26. 14:06:23

ez a tipikus IJ esete
ha garage salen vasarlok, tudom, hogy azt mar vissza nem veszi a kutya sem

mojoking77 2012.11.26. 14:07:39

@parkolok.com: Alairom.
Az ablakoknak viszont nagyon orultem, nem is remeltem, hogy komoly cuccokra is lesz arngedmeny.
Amugy meg franciak, ugyhogy nem mindig kell ertelmet keresni a donteseik mogott. Beszeltem az eladosraccal, o azt mondta, a tervek szerint a koponti raktarat is a boltokba uritik es nem viszik at masik orszagba. Kis szerencsevel meg a epitoanyagokat is kiszorjak ev vegeig.. :)

johevi 2012.11.26. 14:09:27

Ezt kár volt megírni, utolsó darabokat, amikre garancia van ( lenne... ) nem hozunk el egy felszámolás alatt lévő boltból, ezen miért csodálkozik?

manigerzson 2012.11.26. 14:11:18

@mojoking77: csempevásárláshoz tippek (talán még nem késő) az alapterülethez kb 15%-ot rá kell számolni, az a vágási veszteség, mert amit levágsz a csempéről az egyik oldalhoz, nem biztos, hogy azt a felület más részén fel tudod használni. kifutós, kiárusításos csempéből ehhez minimum még két doboz vásárlása ajánlott, mert ebből soha többé nem kapsz. ergo ha ráesik a kalapács, vagy kicseréled a zuhanycsapot, az életben nem kapsz hozzá ugyanolyan színű, mintájú, gyártású darabokat.

wasawski 2012.11.26. 14:13:37

Egy szaros lámpát bárki meg tud javítani... Ezért nem kell Horvátba menni...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 14:16:10

@batgirl: Ezért tart itt az ország, mert a balfasz poszter, ahelyett, hogy negyedóra alatt megcsinálná azt a szájbabaszott lámpát, képes körbeabajogni a világot.

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2012.11.26. 14:17:41

Nemértem.

Poszter helyszínen kipróbálta, működött.
Arról is tudott, hogy kivonul a cég, tehát bárminemü garanciális igény annyira lesz megalapozott, mintha az ecserin vásárolt volna.
Le is volt árazva.
Utolsó példány is volt.
Akkor miről beszélünk? Ez miért Homáros cikk?

Manyecska 2012.11.26. 14:19:29

Mindenesetre most hogy jön a karácsony, óvattal vásároljatok ilyeneket!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 14:19:47

Gondolom, úgy ment ez, mint az Állami Áruház c. filmben ahol Latyi minden szart eladott.
Ebben a szereposztásban a posztoló a parasztbácsi szerepét kapta.
Mottó: "Törpében kicsi a jó!"

Manyecska 2012.11.26. 14:21:33

@szépjuhászné: hát, köszi!:) Kicsit ha élesebb lenne a kép sirály lenne! Ajánlom még hallgatni a szavanna-kamerákat ahol van hang, varázslatos!!:)

Fikik 2012.11.26. 14:21:55

Ezt érdemli minden keselyű/hiéna!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 14:21:58

@Manyecska: Amíg Féli nincs itt, addig én mondom, hogy ez az "óvattal" kifejezés felettébb ótva... modoros.

Manyecska 2012.11.26. 14:22:34

@Fikik: :)))))))!@agresszív kismalac: nem mondod??? ezt mondta?? az óvat az mi??

Manyecska 2012.11.26. 14:23:31

....Mingyá eszem egy 3.habot!! nem bírom a nyomást!:D persze, óvattal..!!

Manyecska 2012.11.26. 14:26:01

@agresszív kismalac: nekünk kiskanál?? viccelsz??:))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 14:28:57

@Manyecska: Nincs kiskanalad? Adok egyet, nekem kettő is van.
Szám meg csak egy.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.11.26. 14:32:55

De legalább occsó volt! ;)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.11.26. 14:33:51

Érdemes olvasni vásárlás előtt:

Közleményben figyelmeztette a fogyasztókat a kivonuló Bricostore által meghirdetett kiárusítások miatt a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (Feosz)
hvg.hu/kkv/20121126_Bricostorekiarusitas_figyelmeztetik_a_vas

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.26. 14:40:29

@agresszív kismalac: igy van
ez nem egy atomreaktor
zarlatos a lampa
faszomba, cserelje ki a vezeteket
es masokat zaklat ilyen faszsagokkal
vagy dobja ki a gecibe
vegyen gyertyat, az sosem zarlatos

schdl (törölt) 2012.11.26. 14:43:31

A jó cuccokat a dolgozók már rég elseftelték.

Intelli 2012.11.26. 14:46:10

Most komolyan elhiszi azt valaki, hogy a jobb cuccokat nem az eladók, főnökök és rokonaik nyúlták le?

Az ilyen akcióknak, meg végkiárusításoknak előre látható a vége. A sok hülye lemegy, tufakodva, tolakodva aztán megveszi a sok bóvli szart.

Pszt! 2012.11.26. 14:50:46

Az áruházban nem volt zárlatos?

Manyecska 2012.11.26. 14:54:26

Zárlatos vibrátorról lesz poszt majd?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2012.11.26. 14:55:01

@Intelli: Azért csippentettem én már ilyen akcióban komoly értéket, töredék áron. Kis kockázat de ha valakinek van szeme és nem teljesen hülye, megérheti, nagyon is. Vettem Logitech hangfalszettet, negyed áron, elektromos csörlőt, az óta is műxik, sok mindent. Mint mindent, ezt is lehet ésszel.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.26. 14:55:28

Az az érdekes, hogy idáig bírta.

Egy szakember haverom mesélte, hogy régebben 2 db. 25 m-es vezetéket vettek, mert szinte centire pontosan 50 métert kellett áthidalni.

Megvették és rövid volt. Lemérték, a 2 db. 25 méteres vezeték valójában csak 22 méter volt, volt is dühöngés rendesen.

Többet nem is mentek oda semmiért.
Én is vettem ott ugyanilyen piros 220-as hosszabbítót, ami valami kétszeri használat után gallyra ment. El lehet képzelni miből készült, vágtam ki az egészet és vettem máshonnan.

Mostanra már úgy látszik, túl sok lehetett ilyesmikből.

igi1 2012.11.26. 14:55:54

Tegnap mi is megtapasztaltuk, de fél óra után elmeneküldünk.

Ami már jó volt, elkapkodták, elvitték.

Ami akcióba volt, kevés cucc volt, de ennek ellenére nem volt parkolóhely.

A végkíárusítás azért van, hogy állítólag ebből fizetik az alkalmazottak bérét, készpénzből.

Azért írjatok már a múlt heti Tescós féláras játékvásárlásos átveréséről is.

Hogyhogy még nincs erről cikk a homáron?

Ami tegnap a Bricostore-ban volt, az minden jóérzésű embernél betette a kulcsot.

Mi nem voltunk hülyék, én pl. kinnmaradtam a kocsiban, mert járkáltak emberek az autók között többször is, mindig ugyanazok az arcok.

igi1 2012.11.26. 14:58:33

@Manyecska: ha a vibri zárlatos, akkor a hülyék szaporodása van.

Atörökk 2012.11.26. 14:59:52

@Manyecska:
Ha a záldozat beleegyezik, a kezelőorvos majd megírja. :D

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.11.26. 15:03:08

Még szerencse, hogy az Aldiban ilyen nem fordulhat elő.

igi1 2012.11.26. 15:03:51

@hüjehalyó: viszont nem is megy csődbe, meg nem ad 100 ft -os utalványba vissza a teljes áron kifizetett játékok árának felét. :D

kewcheg 2012.11.26. 15:09:59

...Hát nem tudom, de azért egy Partner vagy egy AL Ko motorosfűrész 30, de pláne 50 százalékkal olcsóbban nem olyan rossz üzlet még ha kint is volt a polcon.Valszeg fát még nem vágtak velük, más bajuk nem lehet..:)
(és ezek nem saját márkás szarok, ezeknek a garis háttere megvan, max. nem él a 3 napos visszavásárlási garancia....

MacChicken (törölt) 2012.11.26. 15:10:13

@mojoking77: Hat hogyan is okozhatna zarlatot a jarolapban a tetoablak? Meg a Velux sem!

@igi1: Ok biztosan olcso es nem zarlatos autoradiot szerettek volna.

Itt a Tecsoban le van ertekelve a szaloptikas karacsonyfa, amire nem kell ego hanem onmagaban vilagit (a tulevelek uvegszalasak). Csodalatos muremek, egybol bele is szerettem, szebb, mint a valaha altalam latott legszebb kinai falra akaszthato, csobogo es fenyjatekkal vizesest imitalo elemes festmenyek. Pedig ilyen kepbol mar olyat is lattam, ahol a vizeses felett hid volt, azon pedig kis matchboxok jottek-mentek!

igi1 2012.11.26. 15:12:20

@MacChicken: én vettem a Bricostore-ban vécét, aminek a tartálya repedt vót, de volt másik.

aztán vannak ott ablakok, amit nem lehet beépíteni :D

életemben kétszer voltam ott, elég is volt

Manyecska 2012.11.26. 15:13:09

@MacChicken: mi nem vacakolunk, egyből felgyújtjuk a fenyőt!! De tényleg, most már a 3. éve.."szépen ég" ahogy a dal mondja....de igaziból.. :))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.26. 15:14:11

@igi1: "Mi nem voltunk hülyék, én pl. kinnmaradtam a kocsiban, mert járkáltak emberek az autók között többször is, mindig ugyanazok az arcok. "

Nos, én meg nem is jártam arra...a többi mondatot képzeld utána.

igi1 2012.11.26. 15:15:14

@batgirl: pedig éppen rád gondoltam, amikor egyedül voltam a kocsira

közbe meg azon töprengtem, lehet -e zárlatos vibrit szerezni valakitől

igi1 2012.11.26. 15:17:14

@Manyecska: most az óccsó kínai égőt és a drága 20 ezres égőt is ugyanaz a kínai cég gyártja

akkó nem mindegy, mivel gyújtjuk fel a lakást?

lámpából meg mit kell akcijózni, az tényleg paraszt

mikor nem egy egetrengető kiadás, olyan 3-4 ezerér már szépeket lehet kapni

aki ezt a Bricostorban tömegnyomorban veszi, pláne, ha mást nem vesz, kiállja a három órás sort a pénztárak előtt, az nem normális, és megérdemli :D

Manyecska 2012.11.26. 15:18:34

@igi1: ne hülyéskedjetek a zárlatos vibrátor kiveri a fogakat..!!!
:D

Manyecska 2012.11.26. 15:21:40

@igi1: a mi fenyőnk a csillagszórótól ég le-bárhogy is sakkozunk az elhelyezésükkel a csillagszóróknak!! Én már rutinosan viszem mindig a lavórt!
:))) nincs is annál szebb videó amikor egy mp alatt átváltunk üvöltő tűzoltóbrigáddá..tavaly felvettük, hát összehuggyoztuk magunkat a röhögéstől!
Pedig veszélyes..

Gretsch2006 (törölt) 2012.11.26. 15:22:37

@agresszív kismalac: Hopp, ez az "Óvattal" nagyon jóóóóóóó, legalább annyira minta "kérsz sajt?" Gratula.

igi1 2012.11.26. 15:22:38

@Manyecska: vibrátorra nem költök, nem telik rá, nekem elég egy jó, igényes és történettel rendelkező pornófilm is, az ingyé van. :D

tudod, nekünk, kielégítetleneknek már a pornófilm nézés is beteszi a kulcsot

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 15:26:49

@Gretsch2006: Ezt Orosz Jóska használta előszeretettel, ki maga volt a két lábon járó modorosság.
Aztán Kanadáig szekálták a homofóbok.
(Azért a sajtos cuccot Vászkánál óvattal feszegesd.)

gnme 2012.11.26. 15:27:15

minek menjek én oda

se Dzsoki, se Henki, se nyasgem, se pia, se lacikonyha, se vattacukor, se oldtimer autók, se Ponton-projekt, se Hobó

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 15:28:23

@igi1: Szerintem te vagy az első, aki a pornófilmbe' a történetet keresi.

Manyecska 2012.11.26. 15:28:43

@agresszív kismalac: vénszivar?? tudtam!!@igi1: ejnye lányom, nem neked való az, még én is eltakarom a szemem közben!:P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.26. 15:36:57

@Manyecska: hat cigany mind a ketto nem kerdes
Orosz Jozsiban azt birtam, hogy egyszer a klub radioban kifejtette, hogy soha eleteben nem felt mert nagyon bator
elotte egy evvel volt irakban egy pinceben bujdokolt es hazajott, mert azt mondt be voltam szarva, feltem:)

MacChicken (törölt) 2012.11.26. 15:37:05

@agresszív kismalac: Pedig van tortenetuk. Van eloszo (vagy jatek), utana jon a bevezetes, a tortenet elegge egysiku, de van amikor ket szalon is fut (dupla bevezetes utan), majd amikor az izgalom a tetofokara hag akkor elcsattan a vegszo, ami altalaban artikulatlan hangokbol all (korabban volt "Ich komme", de mar nem szokas).

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.26. 15:37:59

vencigany meg jozanodik, hacsak nem ot szurtak meg a sotetben a desznyo helyett

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 15:43:54

@hagyma: Cigány? Én azt hittem zsidó.
Úgy lehet ez, mint a viccbe':
-Ismeri maga Lázárt?
-Nem én!
-És Papcsákot?
-...akkor mégis inkább a Lázárt.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 15:45:29

@cirróka:

"Michelangelo, meg Rubens "termékekből" azért lehet!"

Erre nem vennék mérget. Én tavaly vettem meg ennek az Angelo Mihálynak a Dávid-szobrát. Na, nem volt körölmetélve a fiúcsak, azaz biztos hamis. Reklamáltam, de nem válaszolnak. Fontolgatom, hogy a Fogyasztóvédelemhez fordulok!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 15:47:39

@MacChicken: Olyan is van, ami három szálon fut.
...állítólag.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 15:48:25

@Távmunkás:

Ez kb. olyan, mint amikor a Koreai Népi Demokratikus Köztársaság tizenötezer-ötszázharmadik utolsó figyelmeztetésben részesíti az USA kormányát, hogy ne veszélyeztesse a békét a Koreai-félszigeten.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 15:49:49

Most komolyan. Egy lámpa ennyiből áll: Konnektor, kapcsoló, foglalat, és egy szál drót ami az egészet összeköti. Nem vagyok egy 1000mester, de egy csavarhúzóval és szigszalaggal könnyen javítható. A lényeg, hogy javítás előtt húzzuk ki a konnektorból.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.26. 15:50:15

@agresszív kismalac: Te meg sosem hallottal ciganyzsidorol?
pedig van

MacChicken (törölt) 2012.11.26. 15:53:49

@agresszív kismalac: En is hallottam mar ilyenrol, de az mar thriller.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 15:55:06

@Manyecska: "zárlatos vibrátor"

Árampocsékolók!

A japánoknál használnak ilyet: két üreges golyó egy cérnával összekötve, az egyikben egy szabadon mozgó kisebb vasgolyóval. Az egészet fel kell dugni és kész. Japán háziasszonyt nem illik zargatni, ha hintaszékben átszellemült arccal ringatja magát.

BA2017 2012.11.26. 15:55:23

Hát poszter, így jártál. Én megdöbbentem, hogy a sok olcsó jános képes egy 1000 forintos kapcsolóért tülekedni...kemény 300 forint spórolás miatt. Persze ha az "okosba" téma rosszabbik oldalára kerülnek, akkor meg jönnek buzulni a homárba. :D Apám! Előre szóltak, hogy kockáztatsz!

MacChicken (törölt) 2012.11.26. 15:56:41

@atpijkamo: Ket szal drot! Egyebkent az aram alatt levo vezetek kinezetre egyezik az aramtalanitott vezetekkel, csak mas a fogasa.

BA2017 2012.11.26. 15:58:58

@MacChicken: "Egyebkent az aram alatt levo vezetek kinezetre egyezik az aramtalanitott vezetekkel, csak mas a fogasa."

Ön szakember vagy fogott már teljesen egyforma vezetéket! :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 16:01:16

@hagyma: Hát nem egy kimondott dzsíájdzsó a fickó.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 16:05:49

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: "a központi szervízbe..."

Semmilyen vízbe ne vidd, mert megráz. A víz (a benne lévő szennyeződések miatt) vezeti az áramot.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.26. 16:06:35

@agresszív kismalac: miert?
ezekbol lesznek a fasisztak, vagy a kommunistak
amelyik jobban fizet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.26. 16:07:43

@agresszív kismalac: de milyen buszke volt hogy ult egy garazsban egy szekrenyben es mikor lottunk nekik, gyorsan hazarepult:)
pedig nem is akartuk bantani
de lehet nem tudta

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.26. 16:08:37

@Bullshit generátor:

Mint a mániákus spóroló. Annyi sok cuccot halmazott fel a spejzban, hogy végül a padló leszakadt, s tönkre ment sok felhalmazott termék, pl. a két mázsa akciós cukor meg a 250 doboz akciós áfonyalekvár, meg a 300 kiló tejpor. Bár az 1000 konzerv kutyaétel és a 2 hektoliter étolaj sértetlen maradt, a spóroló dührohamot kapott a kár láttán, be kellett vinni a diliházba, rácsos ágyba, s benyugtatózni. Szerencsére gyorsan javult, alig egy hónap után már nemcsak szabadon járt-kelt a diliház udvarán, de önkéntes munkákat is elvállalt. Leginkább a diliház konyhai beszerzőjének segített abban, hogy hol érdemes a legolcsóbban beszerezni a szükséges élelmiszert.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 16:09:12

@agresszív kismalac: Azt hiszem az üres golyót kell feldugni először, utána közvetlenül a vasgolyóval töltöttet. Ahogy ringatózik a hintaszéken, a vasgolyó gurgulgat a burkában és az így lágyan lökdösi a másik üres golyót.

Nő lennék ki is próbálnám. Biztos lehet kapni a kínaiaknál.

Mert megérdemled 2012.11.26. 16:09:46

@Dr Jozef Vengloš: Tökéletesen összefoglaltad a lényeget.
Egy megszűnőben lévő boltban vásárolt a szerző, beszopta, ez van. Legközelebb több esze lesz és megy a KIKA-ba lámpát venni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 16:12:13

@MacChicken:

Két munkás az állványról leszól:
- Néni kérem, adja ide azt a kék vezetéket!
- Tessék, kedveském.
A munkás a társának:
- Na ugye, hogy a fekete a fázis!

MacChicken (törölt) 2012.11.26. 16:14:58

@Bullshit generátor: Ja, egyszer ramarkoltam a fazisra. Foldhoz vagott, alig tertem magamhoz (ez nem vicc). Mondtam is magamban: "Gyors vagy g.ci!"

MacChicken (törölt) 2012.11.26. 16:16:34

@atpijkamo: Rendor kepeket tesz a falra, keri a felesegetol a szoget. Feladja neki, mire a rendor: "Te, nem latod, hogy ez a masik oldali falba valo?!"

Parajpuding 2012.11.26. 16:17:05

A bricostore ahelyett, hogy folyamatos akciós áron árusítana ki mindent és szépen folyamatosan ürülne a készlet, hétvégékre időzíti a lényeges akciókat, (és ezzel együtt a rettenetes tumultust, az alkalmazottak túlterheltségét stb.). Hétköznap szinte minden normál árban van, az üzletben nem nagy számú csalódott érdeklődő (legalábbis ez volt ma a soroksári áruházukban). Ez is - úgy látszik - ahhoz a gyökér üzletpolitikához tartozik, amiért most kénytelenek beadni a kulcsot. Őszintén szólva cseppet sem kár, hogy bezárnak. Tolongjon hétvégén a sok idióta, akik hordják haza az árut, amire szükségük ugyan nincs, de legalább óccó. Mert a többség ilyen.

Don Quixote de la Ferko 2012.11.26. 16:19:53

A panelprolizmus diszkrét bája.

Szarrágókám megveszi az ócót mert kiárusításból van, aztán hisztizik, hogy szar.
Gratula.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.26. 16:20:50

@igi1: b+ belém zúgtááál???????????

sorry, a férfiakat kedvelem, de a lányokkal összedobunk neked karácsonyra egy 95D-és vibrátort

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 16:24:13

@batgirl: Épp most írtam, hogy van szelídebb megoldás: @atpijkamo:

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.11.26. 16:26:12

@atpijkamo: azt írta nincs pénze vibrátorra..én nem sajnálom tőle, szerintem zsiráf is beszáll az árban, és körömklakkci is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.26. 16:29:27

@batgirl: en tudok kuldeni fejlettebb vibratort...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 16:32:24

@batgirl: Két pingponglabda, egy csapágygolyó, és arasznyi cérna olcsóbb. Még össze is fabrikálhatjátok.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 16:34:03

@hagyma: Inkább dugd föl! Mindenkinek nagyobb élvezet.

pudliho 2012.11.26. 16:35:07

Egy lámpa nem túl bonyolult szerkezet, valószínű egyszerűen javítható ez igazán nem lehet probléma.
A tartalék búra meg nem létszükséglet, ha már ilyen drágán vette (hehe) akkor vigyázzon a szép lámpájára.

Nincs is itt semmiféle probléma, az élet szép :-P

Szumi 2012.11.26. 16:39:25

Ekkora láma.......megérdemled, öcsém.

buday008 2012.11.26. 16:44:46

Sajnos ez jellemző ebben az országban. Valami gagyi cég ( itt most nevezzük Bricostore-nak ) kiárúsítást tart, sok ember idióta módon rohan megvenni a szart ( amit egyébként lehet meg se venne )mert "óccsó" xd gondolkodjunk azért néha..

igi1 2012.11.26. 16:50:21

@batgirl: dehogy

nincs traktorod

Manyecska 2012.11.26. 16:51:34

@hagyma: ütvefúrót b..meg! :D@atpijkamo: oszt ha eltűnik fogjam rá a nyuszira???

Piszkos Freud a ... 2012.11.26. 16:52:08

A posztoló nem azért hülye, mert ott vásárolt, nem is azért mert nem javítja meg a hibás darabot. hanem azért, mert azt se tudja, hogy ilyen esetben a VÁSÁRLÁS HELYÉN kell érvényesíteni a jogait. Hibás darabot kapott, VISSZA kell vinni az üzletbe, ODA, AHOL VETTE, nem a lánc másik tagjához, mert ott nem adhatják vissza a pénzét. Elromlott, visszaviszem, cserélik, ha olyan nincs, adnak másfélét, vagy vissza a pénzt. De ki az a marha, aki másik üzletben kapott blokkal reklamál??? És, mivel még nem szűnt meg a cég, bizony, a Soroksári úton vissza is kellett volna kapnia a pénzét. 3 napon belül legalábbis. Ja, hogy 20 km? Akkor nem az a baj, hogy a Brico megszűnik, hanem hogy a posztoló azt hitte, hogy erre hivatkozva majd ő lesz a szegény áldozat, csak mert lusta visszamenni a vásárlás helyére. Hja, kérem, akkor olyan terméket kell venni, aminek az árában benne van a world-wide helyszíni szervizelés is. :)

Plumper 2012.11.26. 16:53:05

10ezerért vettem IKEA lámpát. mindent tud, amit kell és nem is csúnya. ehhez képest a fent író vki 35000ért vett valami lámpát...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 16:54:39

@batgirl: Nyitok egy posztot a palacsintálózóba' ott lehet felajánlást tenni Igi vibrátorába'.
Nehogy már kiszúrjuk a szemét valami Tesco Gazdaságos cuccal!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 16:54:46

@Manyecska: Azért van a cérna.

Lásd még Ariadné fonala...

(Apropó, ha már az Ariad felesége volt, akkor mit kavart a Thészeusszal?)

Falbala 2012.11.26. 16:56:09

Érdekes,most szombaton vettem a Budakalásziban egy rossz reluxát,amit ma szó nélkül kicseréltek és az árát is megkaptam volna ha mégsem kell.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 16:56:31

@Manyecska: Egyébként nem baj ha eltűnik. Felszállsz a hetes buszra végébe, oszt kirázza belőled. Előtte még tízmásodpercenként elélvezel, amekkorákat dob.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 16:57:44

@Plumper: Az állólámpa drágább, mint az ülő.

Manyecska 2012.11.26. 16:58:10

@atpijkamo: :D:D jól mondod, de nekem néha a 10 mp is sok! Ez van! :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 17:01:53

@Manyecska:

"Azt mondja a csajom, hog rossz szerető vagyok. Hogy lehet tíz másodperc alapján ilyen végleges következtetésre jutni?"
Vudiellen

Manyecska 2012.11.26. 17:06:51

@atpijkamo: ha jó az előizé akkor nem nehéz!!:) a férfiaknak cikibb:P! tény!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 17:12:47

@Manyecska:

- Kislányom, elment már a postás?
- Nem, de már nagyon liheg.

vendriner aladár 2012.11.26. 17:20:14

Egyébként egy ilyent megjavítani még talán én is meg tudok, én tuti szétszedném azt lássuk mi lesz belőle:)

Kolleganőm 1. nap nyitásra ment utánfutóval, hogy vesz a kertbe cuccokat. Nos nyitás után betódult a tömeg és nem nagyon volt már akkor áru elmondása szerint. A kiállítási darabok voltak főleg a kertosztályon, ott is egy hiányos darabot hozott el 70%-kal olcsóbban. Oké olcsó volt, de aki délre ment max a kutyának tudott venni etőedényt, ami jó cucc volt az nem elöl ment ki. Ez így szokott menni máshol is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.26. 17:27:43

@atpijkamo: mar megint a latens buzisag
tuti meleg lettel oregsegedre, de ez nem ciki
nem te vagy az elso

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.26. 17:29:14

@Manyecska: elfogyott a bricostorebol, az Aldiban meg leltaroznak ezert ma nem lesz galambleves desszertkremmel

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.26. 17:30:59

szabadsagot IGI-nek!!!
tobbszinu es meretu vibrator szettet!
kulon mellvibratort
nyitok FB oldalat igi vibratorjainak

okostojgli (törölt) 2012.11.26. 17:50:17

Kedves Ferenc, a helyzet az, hogy -ha plagizálhatom a kretént- te most éppen a döglött kutya fejét rugdosod.

Manyecska 2012.11.26. 18:07:56

@hagyma: szerintem a haverunk is nő!../akire gondolunk/..csak nő lehet ennyire getzi, és irigy!:D hidd el, tapasznyaltam!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.11.26. 18:17:05

@Mylady:

Kb. 4 éve vettem egy kiállítási, azaz utolsó darab fekete fém thonet-fogast, és azóta is meg vagyunk vele elégedve. (Nem úgy, mint a fa elődjével, ami szimplán kettérepedt pár hónap után.) A lényeg inkább az, hogy nem mindegy, miből vadászik az ember utolsó darabot. (Elektromos eszközöknél nem biztos, hogy megéri.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.26. 18:30:45

@Manyecska: en folyamatosan hiszek neked
bar a fantaziad is erosen tud szarnyalni neha:)
ami jo
gondoltal mar ra, hogy irj egy konyvet?

bumfordi 2012.11.26. 18:39:53

@Piszkos Freud a ...:
Na ez nem egészen így van. A H&M bármelyik üzletében (pl. Budapest, Vöösmarty tér) vásárolt terméket - ha meg van a blokkod - bárhol, pl. Amsterdam-ban is visszacserélik, vagy levásárolhatod. Saját tapasztalat.

yxcvbnma 2012.11.26. 18:43:12

@vendriner aladár:

Mi a fótiban voltunk szombaton. Ott nagyjából rendben volt minden.
Csak a kerti részleg volt lerabolva (ugye 70%), többi részleg normálisan fel volt töltve.
A tömeg se volt vészes, normálisan lehetett vásárolgatni.
Azon viszont elcsodálkoztam, hogy a csavarok, facsavarok meg a hasonló biszbasz fémáruk darabáron voltak, és emiatt nagyon nem érte meg.

OFF
Utána átmentünk a szomszédos Auchanba, az meg kongott az ürességtől (ahhoz képest, hogy szombat délelőttről van szó). Úgyhogy lehet az lesz az új nagybevásárló helyem:) Nekem a kihalt bolt megér 10 km plussz autózást.

Mylady 2012.11.26. 19:14:37

@Mj: Mondjuk egy fém fogas az más tészta. Ha nem látszik rajta semmi sérülés, akkor még oké is lehet. Bár én nem szeretem, ha megtapogatják ezren előttem a cuccokat.
Viszont van olyan kollégám, aki a 10% kedvezmény miatt megvett egy kiállított kanapét. Mondtam neki, hogy a tisztítás többe kerül, mint a kedvezmény. Nem értette, miért kellene kitisztíttatni. Hónapokig merengett, hogy megvegye-e, odajárt hetente és nézegette. Közben sokszázan ücsörögtek a kanapén a boltban, ki tudja hol jártak előtte. Ő meg azon fekve nézi a tévét.

igi1 2012.11.26. 19:40:36

@yxcvbnma: szerintem mi is abban voltunk, mer a csilli-vili Auchanben egy lélek nem sok, annyi se volt.

Pedig jobb, mint a Dunakeszi Auchannál is, állítólag.

BA2017 2012.11.26. 19:43:36

@Xezs: Mégis inkább gallyra. Van az a mondás, hogy: "Hallgatni arany..." Te is okos maradhattál volna. :)

DeMarco 2012.11.26. 19:46:52

Úgy látszik a kommentekből, h azon kevesekhez tartozom, akik sajnálják, h elmegy a Bricostore.
Az elmúlt évben építettünk és majd' kéthetente jártuk sorra a brico-t, obi-t, baumax-ot, stb. különböző kiegészítőkért.
Úgy ismertem a termékeket, mint tán' az eladók sem.
Kiváló minőségű és nagyon tetszetős árukat vettünk, a házunk bizony sokkal szegényebb lenne a brico nélkül.
A karácsonyfákat hosszú évek óta mindig ott vettük, jó áron, nagy választékból.

Az eladók zöme mindig segítőkésznek mutatkozott, sok ötletet, tapasztalatot gyűjtöttünk tőlük és vannak barátaink, akik ott dolgoznak.

Ha volt problémánk azzal amit vettünk, gyártói hiba miatt, akkor segítettek kicserélni, szervizelték az árut.

A terveinkben 2013-ra is többféle áru megvásárlása szerepelt, ezeket máshonnan kell majd beszereznünk.

Bár van olyan amit előrehoztunk és megvettük most az utolsó pillanatban. Már be is szereltük egy részét, pont lámpákat és tökéletesen működnek.

Még tartalékoltunk arra pénzt, hogy ha a végén esetleg az építőipari termékeket is leárazzák, akkor megvehessük, amire jövő év tavaszán szükségünk lesz. Ezért mi több időt töltöttünk az építőipari termékeknél, mint a leárazott részen, mert célzottan, tudatosan vásároltunk, nem érdekelt a mindenáron venni vmi gagyit.

A tömeg nagy volt, de nem vészes és eleve számítottunk rá, ahogy az üres polcokra is. Mégis simán megvettük amit már előtte hetekkel kinéztünk.

Persze közben jókat röhögtünk a piócákon, akik sorban vették a medence fóliát, amire medence volt nyomtatva, abban a hiszemben, h nagy medencét vesznek. Otthon aztán lesz meglepi... Meg ugyanígy vettek papírdobozban medence létrát, mert azt hitték a doboz alján ott a komplett medence. Lesz kis szobalétrájuk...

A pénztárnál sem volt sor, annyira nem, hogy mi beszélgettünk a pénztárossal és sajnálkoztunk, h munkát kell rövidesen keresnie.

Összességében: Köszönjük Bricostore!

Xezs 2012.11.26. 19:47:58

@Bullshit generátor: Ezt most nagyon beszoptad. Legalább gugliznál utána, hogy honnan ered a szó.

Mégis mi a lófasz értelme lenne annak, hogy gallyra megy?

Gajra megy, így helyes, és mielőtt vitatkozni kezdenél, guglizz.

BA2017 2012.11.26. 19:53:00

@Xezs: Aham. Benéztem tényleg. Akkor okos maradtál. :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.11.26. 19:55:25

@Mylady:

Konkrétan nem érdekel, hogy hányan tapogatták, mert a kabátokat szoktuk rendeltetésszerűen ráakasztani, ahogy azt általában szokás. A kabátommal meg csomó sokkal gázabb dologhoz is hozzáérek, mint az emberi tenyérnyom, pl. BKV jármű ülése.
Persze vannak, akik egyáltalán semmilyen használt dolgot nem vesznek, és irtóznak attól, hogy az általuk megvásárolni kívánt termékhez bárki más is hozzáérjen. (Holott, azt ugyebár valaki betette a dobozába is, és lehet, hogy közben a fogát piszkálta/orrát túrta.) Ez az ő dolguk. Az én esetemben meg enyhén poros volt a fogas koronája, úgyhogy amikor hazahoztuk, fogtam egy nedves szivacsot, és letöröltem. Nagy ügy.:P

Piszkos Freud a ... 2012.11.26. 19:55:43

@bumfordi: De nem kötelesek. Ahol ezt megteszik, az ott plusz szolgáltatás. És meg is fizettetik, akár bevallják, akár nem.

igi1 2012.11.26. 20:04:09

@DeMarco: hát ez nagyon céges marketing vót

ennyire senki nem nyal

DeMarco 2012.11.26. 20:06:02

Ami meg a Tescós akciót illeti, az cool volt. Délelőtt lementünk, átnéztük ötvenedszerre is a játékos pultokat. (Nem mintha nem tudnánk, mi hol van.) A vicc az volt, hogy már régen megvettünk mindent a gyerekeknek, igazából nem is kellett volna semmit sem venni. De féláron...azért más a helyzet. Szép nyugodtan kiválasztottunk néhány drága játékot, ahol már érezni a felezést, vevő nem volt egy sem a környéken. Fél ötre visszamentünk, ketten pillanatok alatt beszórtuk a kosárba amit korábban kiválasztottunk és lazán, elsőnek mentünk ki ötkor. Ötre aztán már elszabadult a pokol a játékrészlegen, de azt mi már csak a tévében láttuk...
A kedvencünk a nagy Barbie-s autó volt, benne egy Barbie-val, amit a Tesco okosan leárazott 10.000-ről, 5.000-re és ezt elhoztuk 2.500-ért... Könnyű helyzetben voltunk, mert előtte egy hónappal már megjártuk az összes játéknagykert és pontosan tudtuk, mi, hol, mennyibe került, mit akcióztak le. Így különösebb variálás nélkül eldöntöttük, h mi a jó vásár.

Jókor voltunk jó helyen és jó időben.

DeMarco 2012.11.26. 20:12:24

@igi1: Mi értelme lenne a céges marketingnek, amikor kivonulnak az országból???

Simán csak elégedettek voltunk velük és hiányozni fognak. Rögtön decemberben, amikor máshol kell kari fát vennünk. Oké, persze, sok helyen lehet venni. De hozzászoktunk, h normális áron (nem lehúzós horror áron) és eleve kiválogatva minőség, típus, magasság szerint nézelődhetünk. Soha nem volt gond, hogy akár húsz fát is kibontsunk, nem néztek ránk csúnyán, türelmetlenül. Minden évben kivárták, amíg megtaláltuk a nekünk tetsző fát.
Ez persze csak egy példa a sok közül.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 20:13:36

@Mj: Jó, hát aki kitalálta, hogy a BKV járművein a műbőr üléshuzatokat kicseréljék erre a bársonyszerűségre, na, az konkrétan egy kretén volt.
Ennyit szerettem volna mondani.

Xezs 2012.11.26. 20:19:43

@agresszív kismalac: Meg az is egy kretén, aki nem állít a járatok legalább felére egy verőembert, aki a nemfizetőket de legfőképp a csöveseket páros lábbal rugdalná le. Akkor talán a bársonyszerűség sem koszolódna olyan gyorsan, de ettől még persze szar megoldás, aláírom.

A magyar egyébként borítás nélküli, keményfa székeket érdemel, mert annyira sutyerák.

most magam ellen is beszélek, de tényleg ez van, nekünk nem való semmi sem, ami egy faéknél bonyolultabb, vagy szebb, mert szétvagdalják, összefirkálják, összekoszolják.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.11.26. 20:37:51

@agresszív kismalac: @Xezs:

A BKV-n most is van olyan járat, ahol kemény, dupla farpofa alakú műanyagülés van - akit valamivel kisebb vagy nagyobb mérettel áldott meg a sors, az így járt -, de van műbőr is elég sok "old timer" buszon és trolin is, plusz bársonyutánzat is, többféle mintában.:) Úgyhogy kérem, van ám itt választék.:) (Néha leszállítják a csöveseket a sofőrök, de sajnos nem jellemző.:-/ Múltkor pont mellém, kívülre akart leülni egy alkesz, de még időben felálltam ahhoz, hogy kiszabaduljak a kosz és bűz alkotta satu szorításából.:))

kasu 2012.11.26. 20:47:18

Hallottátok? Nem is megy ki a Bricostore, csak magas volt a készlete:-))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 21:12:42

@Mj: A farpofás cucc konkrétan a hannoveri villamosokon van. Úgy látszik, az igénytelen sváb népségnek ez is megfelelt.
Nem tudnak ezek élni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 21:18:48

@Xezs: Azért érdekes volna látni, mi jönne ki egy ilyen bársonyhuzatból mosás közben.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.11.26. 21:30:16

@agresszív kismalac:

Bezony, pont tegnap volt "szerencsém" hozzá, azt hittem, eltörik a hátsó felem. Bár, szerintem már a lépcsője is béna.

Egyszer láttam egy videót arról, hogy mennyi kosz jön ki az ülésből, miután rávertek párat egy kalapáccsal. Elmondhatatlan.:)

igi1 2012.11.26. 21:31:38

@kasu: de kimegy, más lesz a tulaj, ennyi változik :D

valami 100 leggazdagabb magyar közül vette meg az egyik pali

átverés ez a javából

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 21:40:10

@Mj: A lépcsője azért ilyen, hogy magas peronnal is lehessen használni. Ami mondjuk, nálunk érdektelen, mert itt nincs ilyen- ergo a lépcsőmegoldásnak csak a hátrányait élvezzük.
De hát szegény ember vízzel főz. Én sajnálom az UV-kat.

Xezs 2012.11.26. 21:53:54

@agresszív kismalac: Egy laboratóriumi bevizsgálás alkalmával a sperma és a fekália csak a jéghegy csúcsai lennének azoknak az anyagoknak, amiket találnának.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.26. 22:11:36

@buday008: Ez több orsdzágra is jellemző. Mármint a kiárusítások, mindenféle "színes napok" alatt testcsatázó tömeg. Vagy ezer éve Bildi is megrajzolta...
antikva.hu/onan/boritodisp.jsp?kep=http://antikva.hu/borito/3-119801-638.jpg

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.11.26. 23:39:02

@agresszív kismalac:

Pont ez az, értem én a lépcsőt, de ide ilyet minek, könyörgök?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 23:47:23

@Mj: Hát, mert ezt adták ide szaré'-hugyé', na.:-)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.26. 23:50:09

@Mj: Ugye, ebbe' az a szomorú, hogy a Ganz villamosa anno korszerű volt. És mi gyártottuk. Most meg uraságtól levetett cuccokat kapunk.
Lásd még- IKARUS.

Trójai 2012.11.27. 00:30:39

@atpijkamo: a szerkezet neve gésa golyók és mindkettő golyóban van fém golyó belül.

John Fowler, a Csülök 2012.11.27. 01:35:23

Kolléganőm 2 napja próbálkozik bejutni.

John Fowler, a Csülök 2012.11.27. 01:38:58

@Trójai: Ezt árulják a Brikóban? Ezért akar a csaj annyira bejutni?

kiskutyauto 2012.11.27. 02:55:27

@DeMarco: Csak gratulálni tudok! Vettél egy rakás szir-szart amikre semmi szükséged, csak mert ákcijós...
Jaj kispolgár olcsójános.. tipikus magyar fogyasztózombi... és még te hiénáztál másokra a másik Brico-s beírásodban... Ember te még csak hiéna sem vagy, hanem valami töményen pitiáner pláza-zombi...

DeMarco 2012.11.27. 07:38:14

@kiskutyauto: "Vettél egy rakás szir-szart amikre semmi szükséged, csak mert ákcijós..."

Beteg vagy ember. Először is nem "szir-szart" vettünk, az nem jellemző ránk. Jó minőségű és alapból éppen ezért elég drága játékokat vettünk. Még felére akciózottan sem kapkodtak értük.
Másrészt meg ahogy írtam korábban, tisztában voltunk az árakkal. Bizonyos játékok árait, például minőségi puzzle-két, társasjátékokét évek óta követek minden üzletben. Ezért azt is láttuk, h a játékokat enyhén túlárazták az akció előtt. De még így is olcsóbbak voltak, mint máshol.
Harmadrészt meg nem vásároltunk semmit feleslegesen. Lesznek születésnapok, névnapok, karácsony. Bár az igaz, h már bevásároltunk, de kérdezd meg bármelyik gyereket, h elbírna-e még vmivel több játékot annál amit kapott...
Az "olcsojános" azért elég vicces. Talán nézd meg, h mennyibe kerül egy 18.000 darabos puzzle, vagy a civilization nevű társasjáték és hány üzletben lehet ezeket megvásárolni mondjuk vidéken. Csak akkor írj, ha megvan a megfejtés...

kewcheg 2012.11.27. 08:51:53

@DeMarco: az én véleményem is az, hogy a barkácsáruházak közül- legalábbis vidéken- ők voltak a legjobbak,valszeg nem mentek a minőségi cuccok, ezért a bukás. OBI-ba, praktikerbekb. egy évben egyszer megyek be filléres dolgokért..../az a helyzet hogy Mo.-on azért nem sokan vesznek Fiskars hasítófejszét, vagy Gardena tömlőt barkácsáruházban/

Netuddki. 2012.11.27. 10:19:31

"testzárlatos"

Rendőrségen feljelentés gondatlanságból elkövetett gyilkossági kísérlet miatt. Gondolom a boltban azért nem derült ki mert nem volt megfelelően földelve, bárkit agyoncsaphatott volna...

Netuddki. 2012.11.27. 10:26:41

@kewcheg: Hát bammeg nem fogok 60ezerért fűnyírót venni amikor 30-ért is jót kapni bármelyik "bótba"...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.11.27. 11:37:45

@agresszív kismalac:

Én nem vagyok olyan biztos benne, hogy ráadásul olyan ócsó lett volna.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.11.27. 11:42:20

@kiskutyauto:

Az ilyeneket sosem értettem. Spórol 200 ezer forintot - érted, ahhoz költeni is kell mondjuk 1 milliót -, minőségi dolgot vesz, és olcsójános proli az illető.:D Akkor én csöves vagyok, mert úgy spórolok, hogy még milliós tételt se tudok kiadni?:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.11.27. 11:45:46

@kovi1970:

Jót röhögnének. Kezdve ott, hogy gondatlan emberölésnek nincs kísérleti szakasza.:)

igi1 2012.11.27. 11:55:17

@DeMarco: de nem felàrba vetted, te idióta, mer a rendes àrat fizetted èrte, ès utalvànyt adtak, amit vagy bevàltadz, vagy nem

ugyanazokat a jàtèkokat meg tudod venni 30%kal olcsóbban, ès akkor tènyleg akcoiós, mer pènzben kapod

Mylady 2012.11.27. 12:02:16

@Mj: Az olyan lehet, mint a gondatlanságból elkövetett okirathamisítás :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.11.27. 12:27:45

@igi1:

Az utalványnak is van értelme, csak több kötöttséggel jár. Viszont, ha mindenképp elköltene annyit, amekkora összegre az utalványok szóltak, annyi időn belül, amíg az utalványok érvényesek, nem tud semmit sem veszíteni, csak nyerni.

@Mylady:

Aztán kb. minden második ember, aki magán- vagy közokiratot állíthat ki, eljárás alatt lenne, mert annyi felületes barom van.:) Bár az sem nagy móka, amikor véletlenül rosszul tölt ki valamit a földhivatalos Manyika, és máris volt házad, nincs házad.:)

Mylady 2012.11.27. 12:35:44

@Mj: Azt a földhivatalos bulit egyszer láttam egészen közelről. Egy kollégám lakást vett, ügyvéd intézte az adminisztrációt. Fél évvel később véletlenül derült ki, hogy a földhivatalnál nem a kolléga nevén van a lakás. Kinyomozta mi történt: hiánypótlásra visszaküldték az ügyvédnek, aki "megfeledkezett róla". Kolléga kicsit ideges volt míg nem rendeződött az ügy.

Manyecska 2012.11.27. 13:08:04

@batgirl: mér olyan drága a vibri? Messéjetek már!!!:D ?? vattafakk?

igi1 2012.11.27. 17:04:26

@Mj: ja van értelme, csak nem a Tescóba

Mer ott pl. 100 forintos utalvány esetében kell vásárolnod 1000 forint felett.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.11.27. 20:04:03

@igi1:

Ha ez konkrétan ebben az esetben is így van, ahhoz nagy tételben kell vásárolni, hogy megérje. Ha viszont nem egészen, akkor várnám a konkrétumokat.:)

kiskutyauto 2012.11.28. 02:34:45

@DeMarco: Az lehet, hogy én beteg vagyok, de szerintem te meg egy sima fizetett promóter vagy... megfigyeltem az írásaid és nem életszerűek, a cél egyértelműen, egyfelől pörgetni az ilyen témákat pozitív beírásokkal másfelől motiválni az érdeklődőket arra, hogy elmenjenek vásárolni...
Semmi gond... hát mindenkinek meg kell élni valamiből.. Meg tudom érteni ás ez még a kisebbik gáz, ha valaki ilyet vállal, a sokkal csúnyább amikor politikai világnézeti témákban vannak komisszárok... további sok sikert...!!! ;)

Fairy Girl 2012.11.28. 16:03:41

Az már volt, hogy lehet-e sikeres...? :))

peppe83 2012.11.29. 09:03:35

@DeMarco: " és vannak barátaink, akik ott dolgoznak."
Na itt van a kutya elásva. Persze, hogy mindent kicseréltek neked, meg a legtutibb darabokat tudtad mindig leakciózva elhozni. Ez kb. olyan, mint a SPAR-ban a 50-70%-os kedvezményű 1-1 db termék, amit már ki sem raknak, mert a dolgozók megveszik azt a pár db-os készletet, amit kap a bolt.
süti beállítások módosítása