Tékozló Homár

Karácsonyi ajándék a Digitől

2012.12.14. 13:10 | jackyll | komment

A végső mindent államosító roham előtti kétségbeesett költségcsökkentésben a Digi saját alkalmazottaival is szó nélkül kibaszott karácsonyra. Eddig ugyanis ingyen kapták a leglassabb internettel egybekötött mindenes csomagot, amit amúgy 4200 forintért kínálnak az embereknek, nekik most kiszámlázták kérdés nélkül hatezerért:

A minap egy számlalevelet kaptam a Digi Kft-től, amiben nem is lenne semmi különös, csak az, hogy eddig, mint Digis alkalmazottnak nem kellett fizetnie bizonyos szolgáltatásokért a cégen belül. Igazából nem is a számlával, illetve az abban szereplő árakkal van gondom, hanem azzal a mérhetetlenül aljas és alattomos módszerrel, amelyet a cég képviselt a dolgozóival szemben. Semmilyen értesítést, tájékoztatást, szerződést nem kaptunk, hogy „Hé paraszt, januártól fizetni kell! Kő vagy nem kő, ha nem , akkor mond le!”

A legszebb az egészben, hogy velem egyetemben rengeteg kolléga kénytelen még otthon is dolgozni, mert a munkaidő keretbe nem fér már bele, illetve nagyon sokaknak távoli asztal segítségével kell a hálózatot felügyelnie, korrigálnia, illetve egyéb teendőket ellátnia.

Nem elég, hogy túlóra nincs elszámolva, de még ezek után fizessek is azért, hogy otthon dolgozzak a napi 8 óra felett. De, „sajnos” vagyunk ennyire birkák és megtesszük, mert nem szeretnénk, hogy az ügyfelek ebből bármit is észrevegyenek, nem rájuk tartozik a belső viszály. Ők fizetnek egy szolgáltatásért és jogosan várják el a zavartalan működést, amely gyakran nem a cégvezetésén múlik, hogy az úgy is legyen. Röviden sz@rból várat…

Elgondolkoztam, hogy ha Mi nem kaptunk tájékoztatást, sem semmit, akkor mire számíthatnak a gyanútlan ügyfelek, ha a cég a saját dolgozóival így bánik(el)?

A cégen belüli helyzet és kettészakadás is megérne pár sort, de az egy már egy másik blogba tartozik. Kíváncsi vagyok hány kolléga fog érdeklődni/reklamálni a cégnél, bár sokan féltjük az állásunkat, így a mellékelt számlát „kikockázva” csatolom.

Míg pár hónappal ezelőtt arról ábrándoztunk, hogy karácsonyra biztos kapunk valamit a cégtől, mert szívünk-lelkünk odatesszük. De, be kell, hogy lássam kaptunk, kaptunk kettőt a szemünk alá. Meg kaptunk borítékot is, csak nem Deák Feri lapult benne, hanem egy szép sárga csekk. De, ne legyünk telhetetlenek. :o)

Egyébként nem ez az első számla, mert novemberben a rendszerben elkészítették a decemberi havidíjakat, ám az a kollégák visszajelzése szerint nem érkezett meg.

Nos így a végére nem tehetek mást, mint áldott, békés, boldog, csekkekben mentes karácsonyt kívánok Mindenkinek!

digibonusz.jpg

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bálintka. 2012.12.14. 13:17:54

Szerintem idáig voltál szerencsés helyzetben, hiszen sok felebarátodnak kellett eddig is fizetnie a netért akár túlórára használták, akár szórakozásra. És most hogy normális életet kell élned, azt most nehéz lenyelned. Sajnálom.

helianthus 2012.12.14. 13:21:00

" nem szeretnénk, hogy az ügyfelek ebből bármit is észrevegyenek, nem rájuk tartozik a belső viszály"
Ezt elrontottad, mert én észrevettem. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.12.14. 13:24:13

Nem a Homárra kell ezért írni, hanem az elvárt otthonról dolgozás miatt a munkaügynek...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.12.14. 13:26:35

@Bálintka.: Nem, mert azért normális cég mégsem szarik bele abba, amiből él.

gelsystem 2012.12.14. 13:27:59

hu dö fak iz semLYén Sóóóóóti????

hopptarisznya 2012.12.14. 13:29:56

minden cégnél ez van, ahol a kisstílű és kapzsi középrétegnek túl nagy hatalmat adnak. Pár seggfej öltönyös ki kell baccni a hóra, és a fizujából rendezni a karácsonyi partit.

Eino81 2012.12.14. 13:30:32

A Digi az a szar, ami kivágta a Discoveryt a csomagjából? Akkor mit várunk...

Rosamund24 2012.12.14. 13:31:50

Elvárt, nem elvárt... Olyan, nem tudom, talán csak én vagyok ilyen hülye gondolkodású, de ha úgy alkalmaztak, hogy otthonra biztosítják a netet, akkor illendő lett volna tartani magukat ehhez. Mert, teszem azt, ügyfél nem elégedett, akkor felmondja a szerződést, oszt' szevasz. De egy dolgozónál megint más a helyzet, az én szemszögemből az inkább kényszerhelyzet: lett egy kötelező havi kiadásod a cég miatt, és persze megteheted, hogy azt mondod, köszi, nem kell, másik szolgáltatónál fizetem a netet, de kérdés, hogy egy ilyen kijelentésnek milyen következményei lehetnek a munkahelyed megtartását illetően.

Secnir 2012.12.14. 13:32:29

kérdés, mi van a távmunkaszerződésedben? fizetik-e az internetet vagy sem?
ha igen, bekaphattyák, ha nem, akkor örüjjé, hogy eddig nem számlázták ki.

Atörökk 2012.12.14. 13:37:22

Még jó, hogy a Digi nem árul gázt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.12.14. 13:39:01

@hopptarisznya: Nem a hóra... Visszazavarni dolgozni...

Anti Anyag (törölt) 2012.12.14. 13:40:05

Tényleg szar ez a Digi.

Nekem a legdrágább csomagom van a HWR-nél, TV, net és így valami 9000 Ft bruttó, beleértve 2 db. digitális - analóg átalakítót és havi 1500 Ft értékben 3 db. fizetős, csomagonként 4-5 csatornát tartalmazó csomagot.

Anti Anyag (törölt) 2012.12.14. 13:43:43

@Bálintka.: Ez egy szarrágás a Digi részéről. Elég nyilvánvaló, hogy az összes versenytársa jobb lehet nála, aki tudja, lemondja, nyilván a lemondások száma átléphetett egy kritikus pontot.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.12.14. 13:43:57

@Secnir: Szerinted van szerződésük erről? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.12.14. 13:45:08

@Anti Anyag: Miben?
kétezer-párszázért 20/10 net, ami a legkisebb csomag...
Ez drágább a T-nél meg a UPC-nél is, ráadásul a UPC-nél a feltöltési sebesség a 15Mb-s csomagban 5Mb... :D
Mindig kiröhögöm őket amikor felhívnak...

parkolok.com 2012.12.14. 13:46:38

Munkaszerződésben benne van az ingyenes tv + net? Ha nincs akkor eddig voltatok szerencsések.

Egy haverom is egy telekommunikációs cégnél dolgozott. Mivel jóban volt 1-2 emberrel a cégnél azt tudta elintézni, hogy megrendelte a legolcsóbb net csomagot, és rányomták ami a csövön kifért. De fizetni kellet.

Szilárd Farsang 2012.12.14. 13:47:17

@Bálintka.: Okoska. Sok cégnél adnak plusz juttatást, főleg ha ez nekik nem kerül semmibe.
Most azért kell nekik is fizetni, mert már minden kibaszott szarra extra adót vetnek ki.
Ezeket kell kigazdálkodni valahol.
Még egy-két év és ha ez így folytatódik akkor a cafetéria juttatásokra is keresztet vethetünk.

Szilárd Farsang 2012.12.14. 13:49:18

@Bálintka.: Gondolom nálatok nincs semmi ilyen ezért zavar az mi egyébként sok helyütt bevett szokás.
Vagy legalábbis az volt ezidáig.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.12.14. 13:49:34

Még szerencse, hogy az Aldiban ilyen nem fordulhat elő.

rozsé drazsé 2012.12.14. 13:52:14

HI

Ezek annyira sz.rr.gók, hogy folyamatosan több tízmillióval tartoznak a műsorosoknak, hónapos késésekkel fizetik az alvállalkozóikat. Úgy könnyű olcsónak lenni, ha nem fizetnek ki senkit időben, vagy épp soha, és hagyják magukat perelni szar pénzekért is, addig is megy az idő alapon...Miközben milliárdokat kaszálnak le a piacon és ki tudták várásolni az UPC-t Romániából, egybek közt a magyarok pénzéből.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.12.14. 14:09:05

@Dr. Kix: Ja, még jó, hogy a posztoló lovai megvannak...

Vagy azok is eltűntek? D

tryclops 2012.12.14. 14:12:12

A vicc az hogy ugyanezért én 5500 jó magyar forintot fizetek (hűségszerződés nélkül!) a Diginek. Jómunkásembernek meg 6k? LOL

pimpusek 2012.12.14. 14:18:16

Ez a fajta "spórolás" nem újkeletű. Tavaly a BKV-nál akarták bevezetni, hogy a dolgozók is vegyenek bérletet, vagy jegyet. Ott a szakszervezet miatt nem valósult meg ez a marhaság.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.12.14. 14:19:59

@rozsé drazsé: Valszeg az üzletpolitika része. Kicsit még kamatoztatják a lóvét.

@tryclops: Jaja,jó, hogy belépőt nem szednek :D

sudribunkó 2012.12.14. 14:21:24

én már a digitől semmin nem lepődök meg. történt egyszer hogy késve fizettem be a számlámat, és küldtek egy felszólító emailt amire kiszámláztak 200Ft adminisztrációs költséget. egy emailre! és az egészben a legszebb hogy a felszólító emailt már a befizetés után küldték. ráadásul a weblapjukon keresztül bankkártyával fizettem be, tehát még az sem magyarázat hogy nem érkezett meg addig a pénz...

Kettes LEGO 2012.12.14. 14:24:22

Ahol én dolgoztam internetszolgáltatónál ott is "járt" az ingyennet otthonra a dolgozóknak. Azon csodálkozok, hogy van szolgáltató, amelyiknél nincs így.
Egyébként meg távmunkaszerződés, meg szerződésben az otthoni munka? :D Ugyan már. Leírva nincs, elvárva van. Ha húzod a szád, akkor akad a helyedre egy tonna munkanélküli...

Red Harlow 2012.12.14. 14:25:10

Hát nem tudom. Nekem jár a három ingyenes mocsok szobaantennával, ami meg érdekel azt torrentről letöltöm reklám nélkül. Discovery és társai. Szépen kifizetném azt a havi netet amibe már belementem, aztán közölném a céggel hogy nem kell a digitől semmi. Váltanék egy független szolgáltatóra, benn meg közölném hogy csak mobilon van netem, nehogy otthoni melót akarjanak végeztetni velem.

genghini 2012.12.14. 14:25:53

Évek óta a M.Telekom alkalmazottja vagyok és 9-10 ezret fizettem mindig is kb. ugyanezért. Hmmm... Szerintem is örülni kéne az eddigi ingyenességnek. (Ja és rendszeresen dolgozom hétvégenként otthonról is, én marha...)

káplárka 2012.12.14. 14:28:00

A dolgozóval teljesen egyetértek, ez egy aljas húzás volt. Akik viszont a Digi szolgáltatásait szidják, hát velük nem értek egyet! Pécsen 30/20-as net(tényleg annyival jött, vagy még többel), full kábel csomag(HD csatornákkal), telefon. Havi 7500-ért. Westport Írország: 20/10-es net( valójában 10/1) 65 euró havonta. És ez a legolcsóbb! Visszasírom a Digit :( !

Red Harlow 2012.12.14. 14:28:19

Nincs húség, nincs szarság, de 25 mega sebesség se. De legalább korrekt. Ha nem fizeted be a netet, akkor nincs neted. Nincs kikapcsolási díj meg egyéb trükkök.
Magyar cég.

www.netsurfclub.hu

movhu 2012.12.14. 14:37:27

@genghini: Nem az a baj amint látod, hogy fizetni kell, hanem hogy egyszer csak minden szerződés nélkül elkezdték kiszámlázni, nekem legalábbis ez jön le.

Egyébként a DIGI genya, de sajnos van a dolognak NAV aspektusa is. Ugyanis hivatalosan nem adhatsz a dolgozódnak netet, tévét ilyesmit, mert rejtett juttatás, adózni kellene érte.
Mondjuk ezt belsőleg a DIGI megtudná oldani, tehát mégis csak egyfajta kitolás a dolgozóval. Nem hiszem, hogy a DIGI-t ez a pénz húzná ki valami bajból.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.12.14. 14:43:32

Spam
http://www.facebook.com/kilatas?ref=hl#!/photo.php?fbid=513045002061836&set=o.124288434368538&type=1&theater

orient 2012.12.14. 14:54:05

@Rosamund24: érdekes helyzet lenne mondjuk ha a digis kolléga felmondaná s szerződést és kötne egyet csak úgy heccből a konkurenciánál mondjuk a UPC-nél. Ha már úgyis privát akkor netezzen annál akinél akar nem? Lehet még olcsóbb is a szolgáltatása. Én biztos meglépném :)))

(tegyük hozzá meg is tettem mert az egyik nagy telkonál dolgoztam évekig, de az alkalmazotti csomagjuk sokkal szarabb volt mint a konkurencia piaci terméke ezért fel is mondtam és a konkurenciánál volt számom. Ez egyfajta lázadás volt, hogy vegyék már észre mennyire nem versenyképes a cég, hogy még a saját alkalmazottainak is rosszabb csomagot kínál mint a piacon lévő ajánlatok)

micra9807 2012.12.14. 14:54:17

A hozzászólásokat elnézve a szövegértés nem mindenkinek megy... (tisztelet a kivételnek)
Az alapgond a posztoló szerint nem az, hogy fizetni kell és mennyit, hanem, hogy sumák módon nem közölték, még akkor sem, ha eddig mondjuk grátiszban ment.

Idézem:
"Igazából nem is a számlával, illetve az abban szereplő árakkal van gondom, hanem azzal a mérhetetlenül aljas és alattomos módszerrel, amelyet a cég képviselt a dolgozóival szemben. Semmilyen értesítést, tájékoztatást, szerződést nem kaptunk, hogy „Hé paraszt, januártól fizetni kell! Kő vagy nem kő, ha nem , akkor mond le!”"

2012.12.14. 14:56:35

Büdös román cég

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.12.14. 14:59:09

@orient: Tényleg, hogy kapnak Digaj netet azok az alkalmazottak, akik olyan helyen laknak, ahol nincs Digaj szolgáltatás?

kverti 2012.12.14. 15:09:03

Nekem semmi bajom a digivel. Kijött a gyerek papucsban szerződést kötni, kapott baracklevet. A megadott időre jött a kábelbarát, 15 perc múlva lett 20/10-es netem kétezerhétszázé' semmilyen hűség meg lófasz nélkül. Kb három havonta befizetem a számlákat, tökre tolerálják hogy nem az a rendszeres fajta vagyok. Ja, és mindig van net.

lutria 2012.12.14. 15:10:58

Amelyik alkalmazott meg ezek után felmondja a digi szerződését azt meg árulónak tekintik és kirúgják mert megkárosítja a céget és veszélybe sodorja a vezetőség év végi bónuszát?

Bambano 2012.12.14. 15:12:57

Szerintem ne fizesd be, mondd fel. Az otthonról dolgozásnak meg csinálják meg a jogi, műszaki feltételeit.

A másik cégnél is átmentek a konkurenciához, amikor fizetős lett a saját net meg tv...

@kverti: nekem mostanában lett bajom velük, kezd túlterhelődni a gerinc felénk.

Bambano 2012.12.14. 15:14:11

Ja, és aki összefüggést lát aközött, hogy felültek a digis alkalmazottak a szopórollerre, meg aközött, hogy milliárdokat kell megint befizetnie a távközlési cégeknek kábel-adóba, az aljas ellenforradalmár :P

kverti 2012.12.14. 15:14:35

@Bambano: Ehh.. az viszont szopóroller. Mert ez után a számlázósdi után lehet nem fejleszteni fognak.. :S

bobsys 2012.12.14. 15:16:13

Tenyleg 6 rongyon megy a siras?
En ugynevezett mobility jomunkas meber lennek, vagyis otthonrol dolgozom es nekem sem fizetik az otthoni netet. Ha akarok bemehetek a ceg mobility irodajaba dolgozni, de azt meg nem akarom, mert 30 merfoldre van/lesz. Es a tulorat sem fizetik, meg azt sem mikor 5 orat repulok az ugyfelhez. Ha nem tetszik keressel mas munkat.

movhu 2012.12.14. 15:20:23

@bobsys: És mindezért hány USD/EUR üti a markod havonta? Gondolom nem annyi, mint mondjuk egy DIGI-s ügyfélszolgálatosét, mert akkor tudnád, hogy mit jelent 6 rongy. De gyanítom, hogy még csak nem is annyit keresel ezzel a melóval, mint a DIGI-s emberkék átlagfizuja.

Aureliano Buendía 2012.12.14. 15:21:19

A megoldás az lenne, ha hirtelen sok ember állna fel az asztaltól, és hőzöngene (sok=50 felett). Az már ellehetetlenítené a működést.

Bambano 2012.12.14. 15:22:02

@Eino81: a discovery az a szar, aki megpróbálta végigszivatni az összes magyar kábelszolgáltatót, és most erősen csodálkoznak, hogy be lett ütve az orcájuk? ahha.

jani74 2012.12.14. 15:22:43

Ahogy a postban áll az valóban etikátlan de az olyan ötletek, hogy máshoz kell szerződni, nem igazán kivitelezhetők. Egy egy helyen, jó ha van két szolgáltatóra lehetőség, de inkább az egy a jellemző. A mobil lehetőségtől eltekintve, ami se nem gyors, se nem olcsó. Nekem szintén DIGI van, a másik lehetőség a t-online lenne. Azért a DIGI lényegesen olcsóbb, és a hazai szolgáltatók árait összevetve, a DIGI kedvező árban van. Tud valaki olcsóbbat? Tényleg érdekelne. Ezzel természetesen nem akartam a DIGIT védeni.

Bambano 2012.12.14. 15:23:44

@kverti: én viszont az ún. "nehéz eset" kategóriába tartozom, mint ügyfél :) A matávnál már tudnak róla :)

@bobsys: nem, azon megy a sírás, hogy mennyi funkcionális analfabéta kommentel, akik vagy nem olvasták el a posztot vagy nem értették meg.

Circus 2012.12.14. 15:29:20

@Jani haverja: pont most akartam rákérdezni, hogy a lovakkal mi van, kivágták-e vajon a Disco Channellel együtt?

ze11 2012.12.14. 15:29:42

Minthogy pártunkésqrmányunk jól megsarcolja a természetbeni juttatásokat jövő évtől, a döntés, bár szemétségnek tűnik, de gazdasági racionalitása megvan.

WoRld 2012.12.14. 15:32:00

Azért látom sokan nem látják a fától az erdőt. Szerintem a lényeg nem az a pár ezer forint amivel "lehúzzák" a saját dolgozóikat, hanem maga az ahogy ezt megtették. Ráadásul karácsony előtt... Gusztustalannak tartom az ilyen sunyiba intézkedünk dolgokat. Más kérdés, hogy ha erre saját csomagot alakít ki külön árazással abból már egyből lehet adózni. Emberekhez és saját dolgozókhoz való hozzáállás kérdése az egész. De többet nem is néztem volna ki a Digiből, Román... Kíváncsi lennék rá, hogy vajon tényleg ennyire szegény a cég, hogy erre rászorul, vagy csak ilyenek köcsögök a vezetői. A Forbes magazin román top100-ban mintha nem azt láttam volna, hogy csúnyán elgszegényedett a tulaj... Vagy csak én látok rosszul. :) Az is röhej, hogy két naponta csatornákat kell hangolni a tv-n, mert folyamatosan eltűnnek/máshova kerülnek az adók. Mostanában egyre gyakrabban variálnak és már napközben is. Az ember néz valamit, aztán egyszer csak eltűnik onnan és már kutathatom a távirányítót. Vicc a cég ezen a téren is. Pedig régebben ilyenek nem voltak.

Circus 2012.12.14. 15:32:06

@jani74: olcsó húsnak...
Már nincs discovery, adnak valami saját trutyit. Rendszeresen összekockázódik a kép csak úgy. Netet néha utoléri a csiga. Folytassam?
Jó, sz@r helyett másik sz@ar az nem megoldás, tényleg.

Rosamund24 2012.12.14. 15:32:22

@orient: Igen, én is erre gondoltam. Csak sajnos - szintén saját tapasztalatból kiindulva - egy ilyen lépés azt (is) eredményezné, hogy a delikvens kereshetne új munkahelyet.
Itt maga az eljárás bosszantó, a tájékoztatás hiánya és a patthelyzet (fizeted, vagy új munkahelyet keresel).
Plusz, belekalkulálva az otthonról dolgozást: még azért is fizessen, hogy a nem kifizetett túlóráit ledolgozhassa? Milyen utolsó, mocsok dolog már ez?
Még anyám is, aki pedig 25 évig dolgozott állami tüzépnél, megmondhatja, hogy napi szinten hordta haza a munkát kis este-éjszakai túlórára, de nemhogy kifizették neki, MÉG TOLLAT IS HOZHATOTT HAZA, ne a sajátjával kelljen állami munkát végezni az állami cégnél.
Igaz, ennek cirka 25 éve már.

kverti 2012.12.14. 15:34:41

@Bambano: :D Akkor viszont sisakrostély le, és hajrá! :)

komplikato 2012.12.14. 15:44:59

Ebben az a szép a sima START NET 2700 forint, míg pl. sima előfizető nagyobb TV csomaggal 2000-ért kap 20 Mbitet(!) és az 55 vagy 57 csatornával és telefonnal együtt is olyan 6000 rongy. Ennyit fognak nőni az árak januártól, akkor a konkurenciának marha sok ügyfele lesz januártól ...

komplikato 2012.12.14. 15:46:46

@Bambano: Hát ez az, ezt sem a "Zemberek" fogják kifizetni ... LOL.

Bambano 2012.12.14. 15:46:50

@komplikato: szerinted a tegnaptáv mit fog csinálni januártól, ha látja, hogy a legnagyobb konkurense árat emelt, neki meg 11 milliárdot pluszban be kell tolni a költségvetésbe? Nyilván ide fogják hordani a német tulajok pénzét...

Másrészt meg a januári árakat már kiplakátolta minden szolgáltató, amelyik nem akar fizetni a felügyeletnek.

bobsys 2012.12.14. 15:47:44

@movhu: belepo szintu (legalacsonyabb) fizetes amit ebben a munkakorben adnak

ze11 2012.12.14. 16:12:49

@Bambano: Ötszáz embert kirúg - amúgy karácsonyi ajándék gyanánt (holott pár hónapja már megvolt az elvi döntés), illetve ezen felül még 300 ember megy a levesbe, ezek vagy vezetői pozíciók, vagy (elő)nyugdíjba vonuló dolgozók.
Az áremelés az mindenütt meg kell legyen, hiszen a kábel méteréért is fizetni kell állambácsinak...

mojoking77 2012.12.14. 16:13:15

@Bálintka.: Sajnallak, hogy eletedben nem hallottal meg a beren kivuli juttatas fogalmarol. Azert ne szivd mellre, de szar lehet neked a "normalis" eletedben...

WoRld 2012.12.14. 16:14:32

@bobsys: Cikket te sem olvastad el figyelmesen úgylátom. Hozzászólásaidból meg az jön le, hogy még csak nem is ebben az országban dolgozol és az is elég nyilvánvaló, hogy nem 90-100 eFt -nak megfelő a fizetésed. Ezeket a 6 ezer forinton megy a sírás meg a belépő szintű fizetésedből erre tudok gondolni. Vagy politikus vagy... Nekik vannak ilyen hülye megnyilvánulásaik. Neked is csak annyit lehet mondani, mint a sok eszes vezetőnek, hogy gyere haza vedd át a munkáját egy dolgozónak, vitatkozz napi 8-10 órát idiótákkal miközben jópofát vágsz hozzá és vidd szépen haza a 100 ezredet amiből majd 6-ot levonnak. Majd akkor kicsit átértékeled az előbbi véleményedet.

Aureliano Buendía 2012.12.14. 16:18:07

Nem kell tévézni, netezni. Vissza kell térni a könyvekhez. sétálni, beszélgetni.

És legalább nem kell ennyi hozzászólást olvasnom:)

eßemfaßom meg áll 2012.12.14. 16:18:16

Az a digi-dolgozó aki nem azon a szerencsés kis földdarabon él ahol elérhető a digi netszolgáltatása, annak fizette eddig a digi mondjuk a matáv vagy upc netszámlát? Vagy minden digi-s dolgozó lakásához kihúzták az optikát, hogy legyen nekik ingyen céges net?

tecsóba sose többé 2012.12.14. 16:22:15

A digi karrier oldalán az amit kínálunk alatt ez áll:
Amit kínálunk

Amikor azon gondolkodunk, mit tehetünk még azért, hogy munkatársaink valóban elégedettek legyenek, nem csak a munkakörülményeket tartjuk szem előtt. Újabb és újabb lehetőségeket keresünk, hogy a munka világán túl az élet mely területén segíthetjük munkatársainkat.

Az így kialakított juttatási rendszer a támogatások széles körét kínálja, amelyből minden dolgozónk megtalálja a számára fontosakat, legyen szó a családról, egészségmegőrzésről, sportról és rekreációról vagy tanulásról:

• szolgálati mobiltelefon rendkívül kedvezményes használattal

• munkába járás költségtérítése

• budapesti/ vidéki tömegközlekedés költségtérítése

• meleg étkezési támogatás

• önkéntes nyugdíjpénztári tagság esetén munkáltatói tagdíj-hozzájárulás

• szolgáltatási területeinken élő munkavállalóink számára ingyenesen igénybe vehető szolgáltatások

• kedvezményes sportolási lehetőségek

• üdülési csekk

na ebből önkéntes nyugdíj nincs, üdülési nincs, és a kedvezményes sport is csak a pöstieké.

hazank fia 2012.12.14. 16:23:45

@Bálintka.: Persze, csak nyilvan a ceg halozataba otthonrol bedolgozni internet nelkul nem megy. Ezert kultur helyeken gyors ceges internet jar ennek megoldasara. Nem internetszolgaltato cegek siman fizetik neked az otthoni netet egy hasonlo szituacioban. Igy igencsak szarragas ez a szolgaltato reszerol...

tecsóba sose többé 2012.12.14. 16:25:57

@movhu:
Mennyi is a számla adóvonzata? Elég lett volna csak az adót kiszámlázni a dolgozóknak, de nekik a nyereség is kellett.

VilMarci 2012.12.14. 16:37:52

Szerintem ott a bibi, hogy az "ingyen céges internet" juttatás, s mint ilyen, adóköteles. Nálunk az irodai kávéautomatát kellett fizetőssé tenni, mert az apeh-nek szúrta a szemét az ingyen kávé.
Tehát simán lehet, hogy itt is a NAV szólt be, persze a dolgozókkal azért illett volna kommunikálni.

a rettegett drótos 2012.12.14. 17:16:57

Bekötni tudsz? A kollégáid tudnak? Segítitek egymást? Van a melósok között szolidaritás? Van tesztmodemed? Vannak teszt eszközeitek? Lúzer vagy? Ne sírjál már bazmeg, rossz hallgatni.
Ja, és tudom mit beszélek.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.12.14. 17:35:48

Belépőszintű fizetés. Húúú, de gagyi válasz. Ezt betanultad? Szerződés köt, hogy nem beszélhetsz róla vagy így titokzatosabb? Fájna ezek közül valamelyiket írni? ...

pisontpista 2012.12.14. 17:37:04

Ez egy elég aljas húzás volt (a levél írójától). Én azt tanultam, hogy nem szarunk a saját fészkünkbe.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.14. 17:50:15

Egy ismerősöm a Nemzeti Bankban dolgozik. Eddig vihettek haza bármennyi pénzt, de most januáról már megszűnik ez, csak a fizetésüket fogják kapni. A szakszervezet sztrájkra készül.

mojoking77 2012.12.14. 17:55:55

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Meglepodnel.... :)
Bar manapsag mar nem igazan megoldhato, hogy mindenfele mocsokos banki alkalmazott jatszon az ugyfelek szamlajan levo penzzel a lebukas veszelye nelkul

komissarlajos 2012.12.14. 18:10:14

@pisontpista: 1. (1989-ben egy megyei napilap átjátszása az AS-konszerhez.)
Az ajánlattevő: Bayer József (Német Miklós ex min.elnök hűséges lakája.)
Gyerekek! Írjatok alá, it pár év múlva Kánaán lesz. Jogfolytonosság, jutalmak, a fizetést Márkába kapjátok. (Még volt.)
Aláírtunk, kb 120-an.
Jelenleg 12-13 ember dolgozik a lapnál, automata telefonközpont zenével, stb.. stb...
2. Te balfasz vagy pisont fiam.

Q-match 2012.12.14. 18:16:21

Nálam is digi van.
Én is dolgozom itthonról sokat.
Nem a diginél dolgozom.
A digi ügyfélkezelésével már így is tele a tökönm, a posztoló ne tartson semmitől...

Nebameg 2012.12.14. 19:16:26

Inkább örüljön, h ezentúl fizetnie kell, mert mostmá jobban meg fogja becsülni! És ez nem számla,hanem hozzájárulás a munkahely fenntartásához.

Sárkányböffentő 2012.12.14. 19:47:54

@tecsóba sose többé:
"na ebből önkéntes nyugdíj nincs, üdülési nincs, és a kedvezményes sport is csak a pöstieké. "

Hát igen, én is kaptam kedvezményes sportot, csak sajnos félig vagyok pösti, ezért:
1.: sok pénz az utazás;
2.: ha ott vagyok, akkor a köcsög munkásszállós pösti lenéz, mert nem bkv-val mentem, hanem suzukival. ;)

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2012.12.14. 20:32:02

Addig örüljön, amig CSAK 6.000 Ft-ot fizet a 3 szolgáltatásért...

Ahogy néztem TV (57csatorna), telefon alap, net meg (20/10MBit), van ez a DIGI-nél 6.000 Ft-ért!

Én a meganta T-nél, most 1év hűséges újrakötésnél a csak az 1 digitális - set top box-os TV-ért (59csatorna) és papíron (50/5Mbit) - valóságba csak (20/5Mbit) netért fizetek 10.400 Ft-ot!

Szal addig örülj, míg hasonló TV-t, jobb netet, plusz ingyen telefont fele annyiért kapsz... (mivel itt csak a T szolgáltat)

Amúgy meg hülye a posztoló!
Megnéztem a DIGI honlapját, és ezek a sima árak!
itt van kép:
digi.hu/uploads/images/other/tabl30_.jpg

Ottvan a lista ár 6.000 Ft, az 1év hűséges az 5.400 Ft, a 2év hűséges 4.200 Ft! Így szó sincs semmi magasabb díjról...

Itt csak esetleg egyedül a nem szólunk, hogy jövőre fizetned kell a netet és nem béren kívüli juttatásként kapod!

bobsys 2012.12.14. 20:38:02

@Kellemes Zérókomponista: es azzal mit kezdesz ha leirom hogy 60K USD vagy 80K vagy esetleg 74300 EUR?

Megdobbent 2012.12.14. 21:24:45

Szegeny poszter. Ha majd jol nem tud tavoli asztalolni, mert beszart a netje, ugyanakkor bejelentest akar tenni, akkor nem tudja magat sem hivni majd, mert beszart a digifonja is. Ez am a faramuci helyzet :(
Nekem anno a dialin koraban jart ingyenes dialin acc, de baszhattam, mert addig sem fizettem erte, viszont a telefont meg addis is :>

Xezs 2012.12.14. 22:03:24

@a rettegett drótos: Mindenkinek nem lehet teszteszköze. Ha mindenkinek lenne az feltűnő lenne.

Xezs 2012.12.14. 22:05:26

@JunkieeeBoy: Az durva. Én a UPC-nél fizetek 6 ezer alatt, igaz csak 30 csatorna van, viszont a net 30 megás.

Aureliano Buendía 2012.12.14. 22:16:05

@Xezs: nálunk valami 60 vagy mennyi csatorna van, állítom, a 'zasszony, ha négyet néz.

Bélabáttya (törölt) 2012.12.15. 03:58:23

„Meg kaptunk borítékot is, csak nem Deák Feri lapult benne, hanem egy szép sárga csekk.”
Ezt tervezem én i skarácsonyi ajándékként a rokonságnak. Ki-ki kap egy szépen becsomagolt csekket ajándékba, és csereajándékként meg jól befizetheti.

pisontpista 2012.12.15. 09:44:47

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: nem a fészek szarik rá feltehetőleg, hanem a NAV. Mellesleg nem tudjuk, hogy mennyire szart rá és mennyire van benne sértettség más miatt.
@komissarlajos: ezt nem igazán tudom értelmezni. a második részét igen, de arra pedig nem fogok válaszolni.

MonsterFR 2012.12.15. 20:15:07

@Xezs:
Azért azt ugye tudod mi az a Digifon? És mit is lehet vele csinálni, mennyiért?? Mert aki postolt (vajon valóban a Digi alkalmazottja??), az azért írta mert nagyon unatkozott. Gyakorlatilag a céges Digifonnal alapdíjon hívhat szinte mindenkit kis hazánkban, de fillérekért beszélhet mondjuk az USA-ba is. Tehát nem kell nyüszíteni, nekem a cégem nem ad semmit és nem is tudok lopni semmit, mint a Digi dolgozói (mert azt nagyon elfelejtik az eszméletlen önsajnálatban), mégsem fosom tele egyik portált se a magam bajával.

Megdobbent 2012.12.15. 22:16:08

Kilencvenharom!!!! Teccik ezt erteni?!

Nebameg 2012.12.16. 12:18:02

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Naná! Egy picit többet szoktam adni, h sokáig fennmaradjon!

Xezs 2012.12.16. 17:30:11

@MonsterFR: Értem, de ezt miért pont nekem címzed?

koituszi transzvesztator 2012.12.17. 08:43:39

@genghini: azt vágod, hogy akkor téged nagyon csúnyán lehúznak...Nincs cafeteriád?

TC11 2012.12.17. 10:51:55

Amellett, hogy igaza van a levelet küldő dolgozónak, én mégis azt gondolom, hogy kicsit jobban át kellett volna gondolni ezt az akciót és nem ide kellett volna kiteregetni a szennyest. Legalábbis először inkább belső csatornákon próbálkozni. Hogy miért?
1. Ez nem csak, hogy nem visz közelebb a megoldáshoz (beker áron való számlázás, vagy a díj elengedése, ha a dolgozó - utólag - mégsem kéri pénzért a szolgáltatásokat), de még ront is az esélyeken.
2. Nem nehéz kitalálni, hogy ettől nem lesznek elragadtatva a vezetők (igazából senki). Ezért nagyon könnyen kihathat az akció az összes dolgozóra. Például amikor az év végi bónuszról döntenek. Ebben az esetben a többiek joggasl várhatják el, hogy megkérdezd őket az ilyen akciók előtt.
A fenti dolgok majdnbem minden cégre érvényesek. Ezért mindenkit kérek, hogy mielőtt hasonló leveleket fontolgat, jól gondolja át. Kérdezze meg a többieket is.

Intelli 2012.12.17. 14:04:42

hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz hazudsz

Aureliano Buendía 2012.12.17. 15:31:46

@TC11: végre a Digi vezetősége is állást foglal a kérdésben.

gt_ 2012.12.17. 18:49:40

@uraaam: ezt hogy érted. csak nem azt gondolod hogy én bárki is vagyok ott?

Mindezt csak azért írtam, mert volt már hasonlóhoz szerencsém.

Amit még hozzátennék:

Kíváncsi vagyok, vajon mit várt a kedves levélíró amikor mindezt megalkotta? Ez nam olyan téma, ahol majd jön a kereskedelmi egység tulajdonosa és majd jól elkezd mentegetőzni. Nem kell hozzá sok ész, hogy tudjuk: a büdös lével teli gödröt ezzel csak szélesíteni lehet, betemetni aligha.

gt_ 2012.12.17. 18:51:21

ja, mind a kettő az én accom. kissé összekavarodott mióta van ez a facebookos login...

Membantu 2012.12.18. 10:22:07

@TC11:
Nem ezen múlik. A vezetőség eddig is ki tudott volna találni valami megoldást, ha akart egyáltalán. A cikkből nekem nem ez sejlik… Ha mégis, akkor nem lenne cikk ugyebár?
Láthatóan a posztoló nem megoldást keresett, hanem az elkeseredettség hangja szólt belőle.
Nem hinném, hogy a cikk megjelenése hatalmas pénzügyi válságot okozott volna a Diginél. Vagyis, ha a vezetőség úgy ítéli, hogy mindenki tolta idén a közös szekeret, akkor ez nem befolyásolja döntésüket.
Ha mégsem, akkor van a Diginek egy balekja, bűnbakja, akire rá lehet fogni és ők meg moshatják kezeiket.
Végezetül csak annyit, hogy a rossz reklám is reklám…
süti beállítások módosítása