Tékozló Homár

Spammol az Auchan

2012.12.14. 12:25 | jackyll | 80 komment

Az internetbe beépített ügynökeink jelentették, hogy az Auchan speciális karácsonyi akció keretén belül véletlenszerűen bárkit lenapalmoz digitális katalógusaival:

Más még nem jelezte, hogy spammol az Auchan? Emailben, az akciós újságjával, és nincs link az alján lemondással, hanem loggolj be hozzájuk, és ott be tudod állitani. De mivel sose reggeltél, nem tudsz beloggolni, mert a jelszóemlékeztetőt nem tudja kiküldeni. Gondolom nincs meg a címem se nekik, akkormeg miafasz?! Milliós kár ért már most!! Erkölcsi meg pszichológiai kár :D És a Google is tuti bennevan, mert nem szűri ki, hogy spam, pedig rákattintottam elsőre, de folytatják.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2012.12.14. 12:31:52

Nem mondod??? Biztos azok az ósanos hörcsögök küldik!! Nem? Csak rájuk kell nézni le sem tagadhatják..hmmm..

☺ágica (törölt) 2012.12.14. 12:35:15

szóval, ez lesz a hétvégi... speciel a csurisbót még nem talált meg...

England win The Ashes! 2012.12.14. 12:41:50

Valószínűleg valamelyik weboldalon nem szedte ki a pipát abból a kis négyzetből, ami a "Beleegyezek, hogy harmadik féltől ajánlatokat kapjak mélben" (vagy ilyesmi) mondat előtt állt.
Namost az oson egy ilyen "harmadik fél".

Rosamund24 2012.12.14. 12:44:14

Én is a hörcsögökre gyanakodnék. Már látom is a következő 3D-s übergigamegalol animációs filmet "Az ósanos rágcsávók támadása és bukása" címmel.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.12.14. 12:44:55

"Más még nem jelezte, hogy spammol az Auchan?"

Fasság. Az Auchan nem SPAM-mel. Komoly cég nem SPAM-mel, és az Auchan méreténél fogva az. Illetve egy kivétellel, és az pont egy bank volt.

Hülye poszter fogalmazásgátlót vett be írás előtt. Ilyen valótlan és idióta posztokat igazán nem kéne kitenni. Hiány van posztokban, vagy mi?

Manyecska 2012.12.14. 12:45:37

@Rosamund24: ahhh, ezt nézd akkor, hát nem cukik??:P

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-lQyRP1Oqgc#!

Atörökk 2012.12.14. 12:45:56

Engem ugyan nem spammol. Nekem csak feszt mell meg fasznövesztést ajánlanak. Most komolyan, mi a zistent hisznek ezek, azt gondolják, én egy kisfarkú transzvesztita vagyok?

Rosamund24 2012.12.14. 12:46:09

És megnézted már az akciós újságot? Árulnak benne kis faszenes grillezőt?

Fuxika 2012.12.14. 12:50:07

Spam, a bűvös sárkány, ki senkitől se fél...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.12.14. 12:50:41

@Rosamund24: Azt még nem, de törött üvegasztallal már találkoztam anno :)

Rosamund24 2012.12.14. 12:51:34

@Manyecska: Már láttam. :) Cuki, cuki, de nekem akkor is a seggel törölgetős patkány a kedvencem, a Bűbájból. :)
Itt, 2:50 körül: www.youtube.com/watch?v=Pb2si7fClqA

☺ágica (törölt) 2012.12.14. 12:52:11

@atörökk: olyanokat én is kapok az egyik címemre:) meg viagrával tömnének folyton...

helianthus 2012.12.14. 12:52:29

@atörökk: az a dulva, hogy nekem is ajánlanak f&sznövesztőt, pedig nekem nincs is olyanom. Vagy lehet pont ezért? Hogy legyen?

Rosamund24 2012.12.14. 12:52:50

@Jani haverja: :D Francba, pedig jól jött volna így karácsony táján a műemléki környezetembe!(!!)
EDE, az ósanos hörcsög!

Atörökk 2012.12.14. 12:55:49

@☺ágica:
Igen, karácsony előtt különösen. Nem tudom, mijért hiszik, hogy olyankor hirtelen mindenki impotens lesz. Vagy újabban trendy álló fasszal rohangálni a karácsonyfa körül? :D

@helianthus:
Persze. Először a növesztő, aztán ha már van, rád tuggyák sózni a kis kék bogyót is. Üzlet ez, mocskos üzlet. :D

Rosamund24 2012.12.14. 12:57:58

@helianthus: Pitik vagytok (már bocs). Nem ismeritek a régi viccet?
Józsi bácsi elmegy az orvoshoz. Megkérdik, mi a panasza, mire azt feleli:
- Doktor úr, hát az az igazság, hogy mintha összement volna a f@rkam...
- Na ne mondja! - feleli az orvos elképedve. - Hadd nézzem!
Józsi bácsi letolja a nadrágot, doki nézi.
- De hát Józsi bácsi, nincs ezzel semmi baj! Még tetoválás is van rajta, miszerint: "Róza"!
- Persze, persze, Doktor Úr! De eddig az volt rajta, hogy "Vitéz Nagybányai Horthy Miklós MatRÓZA"!

helianthus 2012.12.14. 12:58:26

@atörökk: "Vagy újabban trendy álló fasszal rohangálni a karácsonyfa körül"
Áhhhh! HüLe!

Manyecska 2012.12.14. 13:00:32

@atörökk: akinek nem fussa fára, annak még mindig ott a ....:D

helianthus 2012.12.14. 13:00:57

@Rosamund24: pitizést elnéztem (már bocs! :D) Ismertem a viccet, régi klasszikus. :)
Azt még nem is meséltem, hogy az elmúlt két hétben nyertem három ruhatárlecserélést, két karácsonyi nagybevásárlást és öt nagyobb összeget (10.000 és 1.000.000 $ között). Csak attól tartok az összes nyereményem postán küldik, mert még egy sem ért ide.

Atörökk 2012.12.14. 13:01:40

@helianthus:
Legyen már kis fantázijád. Arra is lehet valami szép díszt aggatni. Vagy szaloncukrot, és előétel/játékként onnan leenni. :D

☺ágica (törölt) 2012.12.14. 13:04:06

@atörökk: :DDD manapság én már egyre kevésbé lepődöm meg...

@helianthus: ja, én is sorban nyerek mindenfélét...

helianthus 2012.12.14. 13:04:48

@atörökk: hát persze. a többiek meg (apu, anyu, dédike, gyerekek, ...) majd barkochbáznak közben, hogy ne uncsizzanak ők sem.

helianthus 2012.12.14. 13:05:52

@atörökk: ja, még az jutott eszemnbe, hogy a szaloncukrot én kigörbített gémkapoccsal rögzítem a célhelyére. Ez nem gond, ugye?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.12.14. 13:06:07

Na, máá.. megint chatelés felé hajlotok. Látom a szemetek sarkában. Ki az a harmadik személy?? Már rengeteget kerestem, de nagyon jól rejtőzködik. Az megvan, hogy a beloggolás csak beguggolás közbe lehet sikeres?

Rosamund24 2012.12.14. 13:06:16

@atörökk:
"Legyen már kis fantázijád. Arra is lehet valami szép díszt aggatni. Vagy szaloncukrot, és előétel/játékként onnan leenni. :D"

Ezt olvasva felmerült bennem egy vajmi gusztustalan gondolat, miszerint miért ajánlgatják nekem a pin*tágítót...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.12.14. 13:07:49

@helianthus: éterből megérzik a péniszirigységed. Hamarabb tugyák, mint te. Nézz csak magadba? Ugye-ugye.

Manyecska 2012.12.14. 13:07:54

@atörökk: basszus!:D én meg kidobtam a régi habcsók-díszeket!!:))

Atörökk 2012.12.14. 13:08:53

@☺ágica:
Azt nem is szabad. :D

@helianthus:
Ha a görbítés megfelelő méretvételezés után történt, nem.

@Rosamund24:
Hol gyártanak ekkora szaloncukrot? :D

Bálintka. 2012.12.14. 13:09:08

Higyjétek el, az Auchan csak jót akar. Csak titeket akarnak tájékoztatni arról, hogy milyen ócsóság van ott, ha már pénzt akartok költeni. És ugye az emberi evolúció tetőpontján élünk, ahol az az elsődleges feladatunk az, hogy pénzt költsünk. Ki a magáét (10%), ki a bankét (90%). Tehát csak NEKTEK AKAR SEGÍTENI a madarasteszkó!

Rosamund24 2012.12.14. 13:11:55

@atörökk: Nem, én inkább a zsákbamacska szaloncukorra gondoltam. 10-20-30 (a tágítás sikerétől függően) közül halászd ki az egyetlen zseléset. Nem használhatsz közben segédeszközt (se ilyet, se olyat!), a kezedet, lábadat. Csak egyetlen, a szájüregedben elhelyezkedő szerved. Ha érted. :)

helianthus 2012.12.14. 13:12:19

@Kellemes Zérókomponista: péniszirigység? Azom pont nincs. Tökre szeretek és mindig is szerettem nőnek lenni. Ezt megint benézted. Amúgyis nem arról volt szó, hogy neheztelsz engem? vagy ez nem zárja ki a csetelést? Márcsak azért, hogy nehogy megint megsértsek valami fontos játékszabályt.

Atörökk 2012.12.14. 13:13:17

@Rosamund24:
Jaaaa... Újfajta zsák. Mindent értek :D

helianthus 2012.12.14. 13:13:25

@atörökk: milyen görbítés? Szúrás!!!

Atörökk 2012.12.14. 13:14:30

@helianthus:
Az nem jó. Akkor leereszt, mint a lufi, oszt mire mész vele? :D

Rosamund24 2012.12.14. 13:20:07

Visszakanyarodva a témához kicsit: az ósan nem csak mailben spammel (már ha a két évvel ezelőtti állapotok még megállják a helyüket). A soroksáriba igyekeztem be anno, munkából hazafelé, mire egy kiscsaj elkapott a bejáratnál, de először nem is figyeltem rá, mert se madárnak, se hörcsögnek nem volt beöltözve, de miután vagy tíz méteren keresztül ugrált a nyomomban azt hajtogatva elfúlóan, hogy "Hölgyem! Hölgyem! Elnézést, hölgyem!", megfordultam, mire belekezdett, hogy "Ajánlhatom Önnek, hogy tájékoztatom jelenlegi akcióinkról?"
Mondom "Köszi, de csak 3 sajtos stangliért jöttem...'
Válasz: "Kérem, hadd tájékoztassam akciós ajánlatainkról!"
Mondom: "De értse meg, sietek, stb..."
Válasz: "Kérem, hadd tájékoztassam akciós ajánlatainkról!"
Ezt már olyan olyan könyörgően mondtam, hogy megsajnáltam, mondom oké, tájékoztasson.
Erre a kezembe nyomott egy akciós újságot, és otthagyott.
Hát bazz.

Atörökk 2012.12.14. 13:28:09

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.:
Én is utálom , ha így tukmálnak rá, na most ezeket ilyen akciós újságokat általában diákmunkások, stb. osztogatják, nyilván ő sem jókedvében áll ott. Inkább elfogadok tőle egyet, aztán legfeljebb 20 méterrel odébb kidobom.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.14. 13:32:41

@atörökk: jó, de ha eccer elmondok valamit magyarul, érthetően, azt mér nem értik?

itt a bevásárló központba ilyen kenceficéket tukmálnak próbára mindég, három méterrül:, szeretné kpróbálni az új hiperszónikus szempillaspirált? mondomnemkösz. de csak egy perc, jöjjön! mondom NEEEEEMMMM!!!!
na aszt utálom :)

Atörökk 2012.12.14. 13:34:34

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.:
Ezt én sem értem... :D
De ez sajnos elég általános. A 80 decibel alatti, csúnya szavakat nem tartalmazó kommunikáció sajnos kevés ember ingerküszöbét éri el.

☺ágica (törölt) 2012.12.14. 13:35:14

@Rosamund24: :D

@atörökk: tőlük én is mindig elveszem. már előre nyújtom a kezem érte. némelyik totál meglepődik... meg egy idősebb fazon szokott osztogatni az árkádnál vmi nyelviskolásat, tőle is mindig elveszem...

Manyecska 2012.12.14. 13:36:18

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: én azt szoktam mondani köszönöm, nekem már minek?!

Manyecska 2012.12.14. 13:38:47

@helianthus: Hmmm:D én nem irigylem a férjemét, jut abból mindenkinek..:P

Rosamund24 2012.12.14. 13:42:58

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Ilyen nálunk is volt! :D Párommal sétáltunk el a kenceficés pult előtt, gizda kiscsávó meg ott ugrált öltöny-nyakkendőben, és hirtelen nekiugrott páromnak, hogy "Szia, adhatok egy rozmaringos-levendulás-pörköltszaftos-szürkemarhás-kamillás-bikaherés sztrimmel end sájn extraszuper fürdőgolyót?"
Párom oda se nézett, elvette (azt hitte, ilyen minta), majd mentünk volna tovább, mire a srác szólt, hogy itt kell nála fizetni. Párom ránézett, megkérdezte, hogy mennyibe kerül (az egész nagyjából 5 centi hosszúságú kis rudacska volt), mondja a girnyó, hogy most akciósan 3990-ért megkapjuk.
Ezt a kis szart?
Csávó bólogat, párom meg megkérdezte, hogy hogy kell használni. Mondja a srác, hogy fürdés közben bekened vele magad, aztán lemosod, és tökfriss illatod lesz.
Szappan felkiáltással visszadobtuk neki, és otthagytuk.
Na, azóta én is utálom. :)

Rosamund24 2012.12.14. 13:46:04

@atörökk: Nekem sem az volt a bajom, hogy adott egy újságot, hanem ennek felvezetése - mert nem az újságot nyújtotta, hogy vegyem el (elvettem volna, mert jó lett volna a hátsóm alá a villamoson, télen mindig hidegek az ülések).

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.14. 13:51:37

@atörökk: ugyehogyugye?? nem győzöm a gyerekeimnek mondani, hogy ha halkan pofékolnának, akkor jobb lenne mindenkinek, de hiába. lehet süketek.

@Rosamund24: el kell gurítani a mozgólépcső felé, hadd szalaggyon!

Atörökk 2012.12.14. 13:52:23

@Rosamund24:
Ó, ilyenkor néha mondom, ha megveszi azt az újságot, ami nálam van, akkor én is elfogadom az övét :)

Atörökk 2012.12.14. 13:53:33

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.:
Monyuk azt megfigyeltem, ha iszok, nekem is romlik a hallásom :D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.12.14. 13:58:23

-val, -vel, spammel. Kérdőszó: mivel? Amiről mi beszélünk annak a kérdőszava a mit csinál? Spamel.

Tron65 2012.12.14. 14:01:16

Napi szinten 2-5 levelet kapok olyasmiről, amit soha nem kértem. Megy a spam listára. Ha az alján ott a szöveg, hogy "kattintson ide a leiratkozáshoz", olvasatlanul törlöm.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.14. 14:03:58

@Kellemes Zérókomponista: mink úgy monnyuk a tanyán, hogy spammog, mert nem tudunk úrijasan beszélni, mög flancolni mindég a hellyösírással se.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.12.14. 14:04:33

@atörökk: ő sem jókedvében, viszont hülye. Képtelen felmérni ki az, akivel dolga van, akibe érdemes energiát fektetni, ki az, akibe nem, csak droidként szajkózza a szöveget. Engem nemigen szólítanak le, mert már a nézésem is káros (hogy ez előnye-e vagy hátrány..) de volt már, hogy de. Kérdésre kérdés. ugyanannyi értelemmel és hangsúllyal. Azért leesett neki a leesendő és voltaképpen hála mutatkozott az arcán, hogy tükröt kaphatott, bár verbálisan ezt nyilván nem adta tudtomra. Na, ez a ritkább, hogy tanul is valamit.

Atörökk 2012.12.14. 14:07:42

@Kellemes Zérókomponista:
Nem. Azért mondja, mert ez a dolga, és bármikor ellenőrizhetik, és ha nem mondta, esetleg nem kapja meg azt a napi 2-3000 forintot amiért ott ácsorgott. Nem az ő szégyene, hogy ott kell álljon, rajtam állna, én mondjuk ezt betiltanám, ahogy azt a rengeteg reklámújságot is, amit dobálnak be mindenhová.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.14. 14:13:30

@atörökk: ugye?? napi két kiló papírszar, amit totál feleslegesen nyomtatnak, szállítanak és szórnak mer úgyse olvasom el. najóvan, némelyik jó patkányalomnak.

Atörökk 2012.12.14. 14:17:44

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.:
Azzz... jó, valamennyi papír köll, mer hijába a híreket elolvasom interneten, no de a laptopba mégse lehet s@gget törölni. :D

helianthus 2012.12.14. 15:34:15

@atörökk: odaadom Furaszemnek, hogy preparálja ki. :)

lingar4 2012.12.14. 15:41:54

Nekem meg feszt a szemüvegemet akarják megtisztítani. Nem engedem. Pedig ingyen van. És ha nem adja vissza?

Atörökk 2012.12.14. 15:47:14

@helianthus:
Aztán úgy mire mész vele? ;-)

Dooka88 2012.12.14. 17:59:49

@Manyecska: XDXD a hörcsögök olyan cukik én nem hinném hogy ők ilyet tennének:D:D:D

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2012.12.14. 18:09:29

@atörökk: Ha rajtad múlna... Akkor ne vedd el a droidtól az aluljáróban és (tudom, lehetetlen de) ha mindenki így tenne és nem könyörületsegítségnek venné, hogy legyen munkája a szerencsétlennek, szépen lassan megszűnne ez a szemét módszer. Persze ilyenkor mindenki egyenként külön-külön azt gondolja, hogy Ő nem fogja egyedül megváltani a világot.
A levelesládába dobálóst pedig nagyon hatékonyan meg lehetne szüntetni, ha lenne az országban normális rendőrség (akik nem másnap jönnek ki, ha valamit bejelentesz), akkor simán el lehetne vitetni a sok nyomoroncot magánlaksértésért (vagymiaz), mert semmi keresnivalója a társasházak közös területén sem, hacsak nem hívta valaki, szemetelésért, környezetkárosításért, vagy létre lehet hozni egy önálló cickelyt nekik...

Ennél undorítóbb és kikerülhetetlenebb reklámozási mód nem sok van. (Azokkal ennek felszámolása után foglalkozhatunk :))

Xezs 2012.12.14. 21:51:34

@Rosamund24: ezen jót röhögtem :) faszid jóarc.

Xezs 2012.12.14. 21:52:38

@Tron65: Helyes. Az a link ugyanis nem azért van, hogy te leiratkozhass, hanem hogy ezzel jelezd, egy aktív email címről van szó, amit a gazdája rendszeresen olvas.

Az ilyen pedig kincset ér a spampiacon.

Xezs 2012.12.14. 21:56:37

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Egyetértünk. Hülye magyarázat az hogy azért vegyük el mert ez könyörületesség. Ilyen alapon azért kéne szemetelni izomból az utcán, hogy az utcaseprőnek legyen munkája. Tulajdonképpen a kutyát is csak ezért szaratják az utcára.

Ha hozzánk jönnek szórólapozni és a mi kapucsengőnket találják meg (mert miért ne azt találná meg) meghallgatom hogy mit akar majd közlöm hogy nem kérünk szórólapot és lerakom. Nem vagyok bunkó, csak közlöm a tényeket. És tényleg nem kérek szórólapot, el sem olvasom. A szomszédaim igényét meg leszarom, ha akarnak szórólapot, engedjék be ők a szórót.

England win The Ashes! 2012.12.14. 22:32:17

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: De. Az A4-es papírlapokkal teleragasztott busz-, troli-, hév- vagy villamosmegálló.

Xezs 2012.12.15. 00:35:02

@Dr Jozef Vengloš: Ma egyetértős napom van mert veled is egyetértek. De emberek ezért képesek fizetni mások meg képesek elvállalni. Nem értem én ezt.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.12.15. 12:38:35

Van, aki spammol, van, aki szpemmel. Persze a lényegen nem változtat.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.12.16. 00:32:06

Mit jelent vajon a span szó? És zsíron?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2012.12.17. 16:08:12

@Dr Jozef Vengloš:
"Ennél undorítóbb és kikerülhetetlenebb reklámozási mód nem sok van."

"De. Az A4-es papírlapokkal teleragasztott busz-, troli-, hév- vagy villamosmegálló."

Nem sok van. De. És mondasz egyet... :)
Akarsz vitatkozni? ;)

Auchan Magyarország Kft. · http://auchan.hu 2012.12.17. 16:26:08

Tisztelt Szerkesztőség!

Engedjék meg, hogy a cikkükre reagálva ismertessem az Auchan Magyarország Kft. álláspontját!

Cégünk a cikk címében állítottakkal ellentétben természetesen nem küld direkt marketing levelet olyan internet felhasználóknak, akik nem jelezték volna erre egyértelmű igényüket. Auchan hírlevelet kizárólag opt-in feliratkozással, a magyar törvényi szabályzásnak megfelelő módon kérhet valaki. Minden olyan felületünkön, ahol lehetőséget nyújtunk a feliratkozásra – legyen ez a www.auchan.hu vagy más, idegen felületen futó regisztrációs kampány – ismertetjük a feliratkozással járó előnyöket.

A honlapunkon profillal rendelkező felhasználók mentett belépési adataik segítségével tudják lemondani a hírlevelet, a profillal nem rendelkező feliratkozottak az info@auchan.hu-ra küldött levélben mondhatják le hírlevelünket. A kérelmeket egy-két munkanapon belül kezeljük. Gyors leiratkozásra bármely felhasználónknak az alábbi webcímen biztosítunk lehetőséget:
www.auchan.hu/?leiratkozas

Az Auchan Magyarország Kft. adatkezelési tevékenységére a következetesen megtett adatkezelési bejelentéseken keresztül a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnak teljes rálátása van.

Bízunk benne, hogy a blog bejegyzésükben megalapozatlan vádakat korrigálják olvasóik hiteles tájékoztatásának érdekében!

Üdvözlettel

Auchan Magyarország Kft.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2012.12.17. 16:52:41

@Auchan Magyarország Kft.: Elég furi ilyen nickkel ilyan hozzászólást írni:

"@Nils Holgersonné: Na igen nem vagyok fül-orr-gégész, én is csak olvastam valahol az infót. Köszönöm, hogy szóltál, már csak ki kéne deríteni, mi van a köznyelni "füllyuk" és a dobhártya között!+

2012.12.20. 06:28:51

@Auchan Magyarország Kft.: Ha létezik olyan link a leiratkozásra, melyhez nem kell belépni, továbbá nem kizárólag regisztrált ügyfeleknek küldik a reklám-emaileket, akkor mért nem a közvetlen leiratkozásra mutató link van a levél alján?

Xezs 2012.12.20. 08:57:48

@Wendriner Piroska sakál és balerina: Ahogy már fentebb mondtam, egy leiratkozási link sosem arra van hogy te leiratkozhass, hanem hogy jelezhesd: egy működő, rendszeresen olvasott email címről van szó.

Ha az ő szarjukról még le is iratkozol, attól még eladhatják másnak az email címedet és mellébiggyesztik, hogy utoljára olvasva, xy napon.

Ördögi kör, sosem kerülsz ki belőle.
süti beállítások módosítása