Tékozló Homár

Kevés a szagelszívás a BKV-n

2012.12.18. 16:03 | jackyll | komment

Naiv ügyfél bojkottálni akarja a tömegközlekedésen a fizetést, amíg a beköltözött hajléktalanok szagától nem lehet levegőt kapni. Ígyis-úgyis totál bukó az egész, fizessenek csak a külföldiek, meg még a zenét is be lehetne vezetni, a hangulat jobb lenne.

Szeretném ha foglalkoznánk kicsit egy visszatérő és elég kellemetlen problémával: borzasztó büdös van a villamosokon (Budapest, 3-as, 47-es vonal pl.) a hajléktalanok miatt. A bosszantó az, hogy míg az utasok többsége bérletet és jegyet vesz, addig a hajléktalanok vagy csak egyszerűen nagyon ápolatlan utasok, általában jegy nélkül élvezik az utazást, de inkább a fűtött kocsikat. A kérdés az, hogy mi lenne, ha azt mondanám, hogy akkor én sem fizetek. Ingyenes szolgáltatásért nem panaszkodom.

Vagy mégis, hogy lehetne rávenni a BKV-t, hogy ne engedjék fel a villamosra, aki undorító. És itt most ne menjünk bele, ha én lennék, akkor mi lenne, meg hogy kinek a problémája, felelőssége a hajléktalanok kérdésköre. Koncentráljunk arra, hogy van egy szolgáltató: BKV (BKK, akármi), és vannak az utasok (jeggyel, bérlettel), akik nem azt kapják, amiért fizetnek. Mert a hányinger nincs benne a jegy árában. Régen pl. benne volt az utazás-szabályzatban, hogy aki koszos az kizárható az utazásból, de ezt ha jól látom mára kivették). A metrók egész jól használhatók, régen ott is vizeltek a hajléktalanok, lent a peronon. Miért nem lehet ugyanígy kiszorítani őket a villamosokról is? Én dolgozni megyek bérlettel, ő meg melegszik ingyen, és betegséget terjeszt meg rosszul lesz mindenki körülötte, de még órákkal később is, abban a kocsiban.

Szóval valamit tenni kéne.

Ki mit gondol? Hova írjunk? Kit vegyünk meg?

Sajnos egyelőre szagot nem lehet feltölteni a YouTube-ra, így a videóüzenet nem pálya.

Mindenki írja le mit gondol, mik a tapasztalatai. Aztán az egészet küldjük el a BKV-nak.

Köszi.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igi1 2012.12.19. 14:29:37

@hagyma: kisszívem, akkor te aztat feltételezed a másikról, hogy ezt nem tuggya???

há most ez öngól lett

már megint

mer nem érted

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.19. 14:30:09

@igi1: fejletteb orszagokban hetente, vagy kethetente penteken van zseton
dolgozni meg dolgozunk
december 31-en megyek ujjlenyoimatot adni charlotteba
szoval meg a hivatalok /FBI/ is melozik, nem csak ilyen csoro szallodai alkalmazottak mint en
ez van
/mondjuk en most az iden mar nem melozok, kerestem eleget, majd januarban/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.19. 14:31:26

@igi1: utalok ongolt loni
mikor veled vagyok a palyan eselyem sincs ra
de ezt szeretem benned:)

igi1 2012.12.19. 14:33:35

@hagyma: há nekem te és a tildy izzítása a specialitásom

ti vagytok az én kedvenceim

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 14:38:05

@dr. phil. Sün‼ ツ: most mit vártátl? Magyar találmány, persze, hogy nem százas. Meg hát volt tervbe véve Palesztína is, de sem jött össze. Meg hát van még hazátlan kisebbség több is arrafelé, pl. a Kurd, majdnem 30 millió ember. Úgy ánblokk az egész afrikai kontinenst jól elkúrták a gyarmatosítók kézenfogva mind együtt asszem.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.12.19. 14:39:13

@hagyma:
Jóvan, velem lehet üzletelni!
Amúgy hogy áll a meccs?
Most igasságos kollegina van föllül a traktorral, vagy te?

#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk
#diaksztrajk

helianthus 2012.12.19. 14:41:39

@hagyma: én is kíváncsi vagyok. :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.12.19. 14:42:34

@Rosszindulatú Vászka:
A kurd eset is eléggé átláthatatlan, az eccer szent!
Mindkét fél részérül van ismerősöm, és mindegyiknek igazsága van a saját verziójában.
Namost ember legyen a talpán aki valamelyiknek igazat ad.
Nem kő basztatni egymás kiccsalággyát, oszt jónapot.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.12.19. 14:43:51

@helianthus:
Hát még én!
Hun vannak az alkatrészfotók, he?

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 14:43:51

@dr. phil. Sün‼ ツ: meg nem köll aljas indítékból és szántszándékkal visszalőni. Hát így megy ez.

igi1 2012.12.19. 14:44:27

@dr. phil. Sün‼ ツ: ez nem kérdés, te

úgy látszik, a világvége tényleg közeledik

:)

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 14:44:50

@dr. phil. Sün‼ ツ: abba maradtunk, hogy mivel én se saját művet kültem neki, ő se saját fotót küld. Bebuktuk. Ez van.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.12.19. 14:47:36

@Rosszindulatú Vászka:
Asszem, most így a világvége előtt végre megváltottuk a világot!
Javaslom is mingyá, hogy harcojjunk a békéjért!44!!!!!
Megmég: énekejjük el a dzsingóbellszt!

www.awise.org/files/productsimages/BS_C/38831.jpg

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.12.19. 14:49:04

@igi1:
Pffff, még mindig nem látom az eredményjelzőt!!44nyóc!

igi1 2012.12.19. 14:49:38

@Rosszindulatú Vászka: ajjaj

pedig, ha nincs mit itten titkolni, akkor tökmindegy

különben meg holnapután...

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 14:51:52

@dr. phil. Sün‼ ツ: nem szeretem a szőkéket, hamar koszolódnak, főleg ha majd a világvégébe a nagy kavarodásba.

Állítólag ijen katasztrófahejzetekbe átértékelődnek a dolgok meg az értékrendes, pl. a bajusz meg a kopaszodás nem gátolja a sikeres randit, ellentétbe azzal, ha nincs lőfegyvered.

Inkább valami nagy erős harcinőstény kéne nekünk, aki majd jól megvéd.

Asszem. Monnyuk, ha mégis elmarad, akkor meg szarban leszünk. Én mindenesetre a csekkeket föladom.

helianthus 2012.12.19. 14:52:27

@dr. phil. Sün‼ ツ: ki voltak rakva a játszótéren, de be kellett zárni. :) Szóval most sehol sincsenek. Különben se lessél már állandóan a lepattanókra, meg egy-két ziccert is kihagyhatsz időnként, főleg, hogy a 80/Bémmel labdába sem rúghatok nálad. :P

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 14:52:55

@igi1: hát mikor jönnek le az Égbűl a tűzmeteoritok úgyse lesz áram, akkor aztán tökmindegy mijen képeket kaptam elektronikusan.

igi1 2012.12.19. 14:55:50

@Rosszindulatú Vászka: há éppen ezér kell előbb elküldeni, hogy még megnézhesd

mer véleményezésre úgysincs idő utána

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.12.19. 14:57:20

@Rosszindulatú Vászka:
Cserébe viszont nincsen agyuk, ami vajjuk be, néha poziív is lehet.
Viszont ha jó a frizura, akkor adott esetben megáll rajta a söröskorsó, ami ugye ismét pozitív.
Szóval ez az eset se eccerű.

@helianthus:
Én azt nem tudom, merre van az a jáccótér.

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 14:59:14

Le a köcsög szpemmerekkel!

"
Dr Nagy Emese

Intenzív élvezet és a nagyobb önbizalom egy kattintásra"

Kattintottam és nem is volt ojan jó. Meg önbizalmam se lett.

Át lettem verve.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.19. 14:59:31

@igi1: hat engem mar mary is nehezen izzit, tudod milyen bekesen kavezgatok es elmelkedem mi a faszt kene reggelizni?
@helianthus: majd beszamolok, igy penz nelkul tuti odaer
foleg hoy ra is rtam
"nincs benne penz, ne bontsd fel"
szerintem ebbol ertik...

din viesel (törölt) 2012.12.19. 14:59:56

@ColT: no,ezzel itt nincs gond,itt ulok a kvgep mellett...

igi1 2012.12.19. 15:01:35

@hagyma: nem kérdés, tojást, sajttal, mellé sült szalonnával (de ez elhagyható), és egy kis salátával

nyamm

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.19. 15:02:54

@Rosszindulatú Vászka: akkó ez lesz a nekedvaló inkább mégis, mer az alkohol olgya a gátlásokat:

Ünnepi ajánlataink

Iratkozz fel hírlevelünkre és nyerj egy 5000 Ft értékű ajándékkupont amelyet a borhaz.hu oldalon bármikor és bármire beválthatsz! Minden héten sorsolunk.

A közelgő ünnepek alkalmából megajándékozunk egy 1000 Ft értékű ajándékkuponnal, melyet december 16.-án éjfélig válthatsz be a borhaz.hu weboldalán.
Az ajándék kuponkódod: NW1000FT
A kupon érvényes 2012. Decemner 16. éjfélig. A kupont regisztrációt követően a kosárt követő oldalon a kedvezmények pontban tudod beváltani.

Atörökk 2012.12.19. 15:04:47

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.:
Én asztat nem értem, az 1 perc csend mijér tart két órájig? :D

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 15:07:24

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: azt te nem tudod, hogy az alkohol nem csak a gátlásokat oldja, de bizony az elhatározásokat meg a tetterőt is?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.12.19. 15:07:56

@din viesel: De rossz neked :D
Én most másztam oda, és megittam, és vissza.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.19. 15:10:56

@igi1: ah tojashoz lusta vagyok/voltam/
mar elottem
sonka, kenyer , retek, zoldpaprika paradicsom, sajt, a salata talalt, kv

igi1 2012.12.19. 15:11:18

Na, majd szombaton visszajövök.

Ne rosszalkodjatok itt addig.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.19. 15:15:05

@atörökk: eszt mán az egyszemű kollega is feszegette, szerintem akkor van az ajcsiosztás.

@Rosszindulatú Vászka: hát nemtom. én mindég nagyon bátor és okos és szép leszek tőle.

Troppauer_Hümér 2012.12.19. 15:15:38

@igi1: Jutalom nálunk megvót múlthéten, céges hányásos buli tennap, mától két hétig fájront, így van időm traktorostanfojamra.

Ekét még nem tudom felvenni, de bármilyen kisebb testű állatra rá tudok már tolatni.

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 15:20:59

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: az addig rendbe van, én is, csak még innen sohasenem sikerült tovább lépnem.

Példul a múltkor is, mikor már ojan agyon erős és okos voltam, hogy hovatovább, ne is veselkedtem nagy dúlva, hogy legott üstvöllést jól megverek ezt-azt, meg akárkit, de valahogy csak az lett a vége, hogy kaptam pár istenes pofoncot, igaz, azt legalább jól kiélvezhettem a belassult időfojásnak köszönhetően.

Szal ezt azért nem tekinthessük sikertörténetnek, hacsak nem unortodox módiba. Mer akkor lehet m ondani, hogy taktikailag én nyertem, meg ijenek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.12.19. 15:22:39

@igi1:
Péntek az uccsó nap.
Csaxólok.

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.:
Hát ha nekem vóna facebukkom, má rég híres ember lennék.

helianthus 2012.12.19. 15:24:36

@Rosszindulatú Vászka: akkor nézd meg gyorsan mit kaptál!

@dr. phil. Sün‼ ツ: már tudod. Ha elolvasod a privit. :)

helianthus 2012.12.19. 15:27:22

@ColT: én is most kávéztam ötödjére, vagy hatodjára. Egészségünkre váljék!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.19. 15:29:02

@dr. phil. Sün‼ ツ: ingyér van szinte, csak a lelkeddel kell fizetni érte, nabumm.

@Rosszindulatú Vászka: megmonták már régen, hogy ha valaki pofánver balrul, tartsd oda a jobb képed is. ez gondolom a szimmetrija egyensúlya miatt vót fontos. na, ha így nézzük, akkor teljes sikersztori, mer még a zistennek is teccett.

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 15:31:47

@helianthus: néztem, msotmég semmit, de nem gond, tudok várni :)

@dr. phil. Sün‼ ツ: arra már nem emléxek, csak arra, hogy akkor rettentő fontosnak és jelentősnek tünt a dolog, de mostmá mindegy.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.19. 15:32:45

@igi1: hova mégy? csaknemtán???

@atörökk:

az majd viktor után gyün.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.12.19. 15:34:42

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.:
Csak engem meg nem érdekel.
Micsinájjak ottan?
Lájkojjam a dartvödört?
Óder vasz?

@Rosszindulatú Vászka:
Hát az egy derék, becsületes dolog, ha az ember kiáll az igassága mellett, meg harcol a szebb jövőért!
Talátam neked bodyguardot:

popey.hu/wp-content/uploads/2012/01/ekkora-nagy-benga-not-lattatok-mar-vicces-kepek.jpg

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 15:36:50

@dr. phil. Sün‼ ツ: eh... hagygálmár, ez szöszke plázacica sztilettóba.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.19. 15:36:59

@igi1: csutortok-pentek nincs internet?
szomabtba meg ne bizzal
penteken vilagvege!
nem olvasol internetet, meg ujsagot?

Atörökk 2012.12.19. 15:37:34

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.:
A zufókok a kettő közt gyönnek, és elhozzák Pataki Attilát, aki addig énekel nekünk?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.19. 15:38:55

@dr. phil. Sün‼ ツ: a kérdés jó. kérlekszépen, a törődés magascivilizációjja a fészbukk. ha van rokonod, gyereked, barátod, akkor mán nem köll velük fárasztó módon beszélgetni, meg jáccani, csak hoppegylájk, oszt le van tudva az egész szeretet meg törődés ügye is.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.19. 15:41:01

@atörökk: talán inkább mégis az élveperzselést választanám pataki helyett. azér majd viszek türülködzőt, biztos ami tuti.

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 15:41:50

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: aha, értem már, akkor a modern idők lájkja tuggya mindazt, amit a digitális világ előtt egy makarenkói pofon a felmenő részéről osztva. Ravasz, nagyon ravasz.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.19. 15:46:49

@Rosszindulatú Vászka: jaja, csalóttam is bennük, nem is szerettek igazán. se egy pofon, se egy lájk, se egy lófax.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.12.19. 15:48:21

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.:
Na pont ezé nincs nekem ollyanom.

@Rosszindulatú Vászka:
Ja.
Ennek folyamodványa pl az ámerikai eset is.
Szép új világ.
Régen ezt úgy hítták, hogy anyád meg csózlival etetett.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.19. 15:49:50

nah, elmenek szijesztálni. ha szombatig nem gyünnék, akkor jó volt veletek.

Atörökk 2012.12.19. 15:50:19

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.:
Mosmijér? Múltkor láttam a tévébe, ijjen szalon-kalózkapitánynak vót öltözve és dzsipszikingszet énekelt. Magyarul. :D

@Rosszindulatú Vászka:
Hátazér fészbukkon pofoszkodni nem jó, úgy nem aggya ki a pofoszkodás savát-borsát.

babo81 2012.12.19. 15:50:39

@hagyma:nincs megtakarított lóvém,nem tudok németül v. angolul,te így nekivágnál? Jó lenne itthon melózni,nincsenek nagy igényeim,fizu területén csak ne haljak éhen!

helianthus 2012.12.19. 15:55:35

@Rosszindulatú Vászka: pedig én elküldtem válaszul arra, ahonnan te írtál 15:01-kor és nem írt a levelező démon, hogy nem küldte el.

@babo81: írtak neked fentebb, hogy írjál privit, meg Pesten laksz-e. Nézd meg, lehet állásajánlatot kapsz. :D

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 15:57:03

@babo81: eztet-e szoktad-e nézni?

www.facebook.com/SzarnyasFejvadasz?ref=ts&fref=ts

Ne monnynad, hogy néncs fészed, mer pár perc alatt tucc egyet ingyér gyártni és már lájkolhatod is eztet, akár álnéven is. Hacsak nem az erdőbe lax, mint a Sün :D

helianthus 2012.12.19. 15:57:41

@babo81: itt nézd:
dani27bpbp 2012.12.19. 10:21:59

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 15:58:10

@helianthus: namost megjött, nézem, kicsit izgulok is...

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 16:03:56

@helianthus: köszönöm szépen, nagyon és külön köszönöm, hogy bár nem volt elvárás, az évszakhoz képest sok a fotón a hamvas, pőre bőr :)

Repült is a Homér mappámba Igi mellképei mellé :D

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2012.12.19. 16:04:45

@igi1:
Dehogy fürödtek. Olvass mondjuk eredetit Mátyás korából. Arról ír, hogy a Budai Vár kertjébe csak a király, udvartartása, vendégei (de a vendégek szolgái már nem) szarhatnak. Mindenki ürülékét pedig a saját szolgálójának kell összeszednie. Szerinted volt náluk wc papír?
Vagy olvass monjuk XIX. századi franciát. Ruhaatka, bolha, poloska minden háztartásba jutott.

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 16:10:21

@ErtelmetlenSzajkarate: bizonyám. Meg lehet rajta spekulálni, hogy a Napkirájnak is mér kellett új palota ugye. Meg Londonba is miért is forszírozták annyira rengetgsok pénzből azt a csatornát, nem is nagyon régen.

De nem kell ojan messzire menni, ott a Tóték méltán világhírű latrinája. Bizony a szarkaparó illet pöcekarbantartó kisgyermekkoromba még működő, igaz már akkor se sikerszakma, de volt.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.12.19. 16:12:57

@Rosszindulatú Vászka: Amikor még fijatal és szép vótam, a haverokkal néha kocsmáztunk is, mert az jó buli volt. Az egyik haver neve Csöpike volt, kb 150 centis mnitugrálsz, de hatalmas harciszellem lakozott benne. A kocsmázás 90%-nak az lett a vége, hogy Csöpi beszólt, általában valami kétméteres idegennek, és neki is ugrott. Persze, mindig szarrá páholták. Nem lehetett leállítani, pörgött és küzdött, rossza volt nézni komolyan. Nemrég találkoztam vele, az orra el volt törve. Kérdem, hoyg mi történt, erre elmesélte, hogy békésen üldögélt aq kocsmában, mire odalépett hozzá valaki, és megkérdezte: Tudod, ki vagyok? Mire Csöpike azt felelte, hoyg nem, erre kapott egy hatalmasat, és eltört az orr.

Na, most én nem vagyok biztos, hogy Csöpike előéletét ismerve is, így történt a dolog:)

babo81 2012.12.19. 16:13:27

@dani27bpbp: Igen.tudok küldeni, van önéletrajzom. Érettségizett,budapesti lakos vagyok.

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 16:17:25

@babo81: ne köszönnyed, nem kaptál semmit, csak rágódni valót, meg külömbe is ingyen volt :)

De ne szólj senkinek, mer itt mindenki azt hiszi, hogy nagyon kemény vagyok!

Atörökk 2012.12.19. 16:18:44

@batgirl:
Hasonló vérmérsékletű és felépítésű ismerős eccer a kezét törte így el. Szintén bele akart kötni egy hegyomlásba, előtte rögtönzött egy Dzsekicsan bemutatót, minek része volt, hogy belebokszolt egyet az ott lévő villanyoszlopba. A bemutató nem sikerült. :D

babo81 2012.12.19. 16:20:42

@Rosszindulatú Vászka: nem vagyok regisztrálva a facebook-on ,őszintén műszaki analfabéta vagyok. Ciki, de ez van. De majd pótolom a hiányosságaimat! Ja, és nem az erdőben lakom de néha szívesebben élnék ott, mint ebben a városnak mondott koszfészekben!

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 16:21:33

@atörökk: @batgirl: van egy arc egy ismerős kocsmába, az fojton rinyál, hogy soxor megverik, de nem is érti, hogy mér.

Külömbe békés arc, csak furán kommunikál. Ijeneket mond a betérő ismeretlen arcoknak, hogy: "szia, te mér itt iszol?", meg hasonlók. Hát ez van, mikor nem teszel szmájlit a mondat végire, meg nem gondolkozol el a cociális hálon, meg érzékenységen és a kommunikációs közeg sokrétű ám labilis állagán. Mint Xezs kartács :)

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 16:24:45

@babo81:

0. lépés: nyuxik, liheg. Szőke pitságnak meg kiskorú gonoszetvőknek készült, faék eccerű a cucc, ha nekik megy, neked is fog. Ha bonyolult lenne, senki se használná.

1. lépés: regelsz magadnek egy ingyér e-mail. Nó para, gmail meg freemail is tud magyarul. Hasznáhatsz régit is, de jobb külön mélt csinálni erre paranojából.

2. lépés: ezzel az új e-mail cammel már tudsz magadnak fészbúk fiókot reggelni. Nó para, a fészbúk is tud magyarul.

Ennyi. Na hajrá!

Atörökk 2012.12.19. 16:25:22

@Rosszindulatú Vászka:
Hátőőő... Ijjjen ismerősöm nekem is volt. Bérelt negyven centi hejje volt neki a kocsma pultyánál, ő is gyakran fogadta hasonló kedvességekkel a betérő nemtörzs vendégeket. Némelyiknek alapos verést helyezett kilátásba. Hitelességét nagyban csökkentette, hogy a beígért pofozás mekkezdés előtt félfordulatot bemutatva hanyatt esett, és legalább két ember tutta csak talpra állítani.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.19. 16:34:43

@babo81: kerlekszepen engem ne kerdezz, mar sokszor leirtam, en kb 15 eve jottem ki nulla angollal es egy db 100 dollarossal a zsebemben:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.19. 16:39:25

@atörökk: @Rosszindulatú Vászka: nekem meg volt egy 100 kilos haverom
a Keves Pali
ha tobbet ittam, akkor neha en is kotekedtem, de csak viccbol
viszont ha komolyra fordult, akkor O megjelent mellettem es szent volt a beke

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 16:39:26

@hagyma: ha nincs pénze, nem tud repcsijegyet se venni, meg mostmá ki se engedik és vízumt se kap, ami szintén majdnem 200 dollár.

din viesel (törölt) 2012.12.19. 16:41:23

@ColT: nem rossz,bar az egyik uj kislanzt meg kell tanitanom kvt fozni,mert egy pottyet zaccos,amit csinal...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.19. 16:51:06

@Rosszindulatú Vászka: najo kotekeggy:)
a vizumom mar megvolt par eve
a repjegyrevalot meg ugy kerestem meg, hogy elmentem ejszakai melora egy nyomdaba
az egesz beruhazas nem volt tobb mint 500 dollar
de az tenyallas, manapsag mar igen nehez itt feketen melot talalni
de nem lehetetlen
tippeket nem adok, mert torvenytisztelo vagyok

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.12.19. 16:51:08

@din viesel: Kávét főzni, mi...? :D

@batgirl: Én fordítva láttam... Alacsony, de bokszoló srácba kötöttek bele nagyobb darabok, akik elszeleltek, amikor az első közülük kidőlt 1 egyenestől :D

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 16:55:22

@hagyma: értelek, de az az inrkiminált szituációban objektív tényállások hiánya okán nem leheccséges. Ez van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.19. 16:56:11

@Rosszindulatú Vászka: hogyhogy ki sem engedik, lezartak a hatarokat?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.19. 17:13:28

@Rosszindulatú Vászka: dehogy olvasom, bar ma raerek ez nem erdekel
az odaig OK, hogy annak idejen mikor jonni akartam nem engedtek KI, mikor meg jottem alig engedtek BE, de most, hogy ne engednenek KI, azt kotve ketlem

Rosszindulatú Vászka 2012.12.19. 17:37:45

@hagyma: a mi neked a be, az itt a ki. Amikor elindultál, még pont fordítva volt. Innen kiengedik, de oda be nem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.19. 17:46:45

jo ezt megbeszeltuk
maradhatunk annyiban, hogy magyarorszagrol mindenki oda megy KI ahova akar ha BEengedik
amikor elindultam mar kiengedtek minden tovabbi nelkul, de Chicagoban ultem 6 orat mire beengedtek:)

Manyecska 2012.12.19. 19:42:44

@helianthus: mér? Még mindig nincs új? nem lehet új jelszót generálni? Vagy új szupertitkos-atombiztos posztot csinálni? Nem linkeltem be ide jelszóstul, tudtommal. Bár remélem egy valamirevaló hekker megteszi:P:D..Most ti tényleg itt ültök két napja és siránkoztok ahelyett hogy folytatnátok??? Hát ember, ebből kiindulva akkor ÉN vagyok a normális!:))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.19. 20:16:48

@Manyecska: ne kapálózz már annyit, mer beleizzadsz, aztán nem engednek föl a villanyosra se :D

Manyecska 2012.12.19. 20:24:48

Szóljon már valaki a fakezű moderátornak hogy pont olyan ellenszenves ahogy kinéz:D! :)

Manyecska 2012.12.19. 20:26:14

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: hát hozzád meg ki szót, baszodalássan??

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.12.19. 20:29:08

@Manyecska: óó, ne legyél ingerült, nem egészséges dolog :D igyál egy finom teát, a szex is segíthet az ilyen feszült pillanataidban, esetleg magányos meditáció....

ouroboros 2012.12.20. 04:45:11

Nem újkeletű gond ez, már régen megénekelték:
www.youtube.com/watch?v=yDvAQbgiaF4
Valami nem vagy nehezen változik...

helianthus 2012.12.20. 09:29:27

@Rosszindulatú Vászka: ne hergeld már a többieket, így is állandóan ostromolnak a képekért.
:)

helianthus 2012.12.20. 09:30:34

@babo81: nekem sincs mit köszönni, csak figyelmeztettelek, nehogy elkerülje a figyelmed a komment. :)

helianthus 2012.12.20. 09:34:32

@l4c1: ez a beszéd ember! Adj egy ötöst!

helianthus 2012.12.20. 09:36:18

@atörökk: még nem szóltam? Akkor most mondom, hogy elfogytak a képeim, az utolsót Vászkának küldtem. Nincs több. :O

Fuxika 2012.12.20. 13:29:08

Én csak azt szeretném mondani, hogy régen volt egy lemezem a világ legjobb miskolci zenekarától, aminek az volt a címe, hogy Szaga van.
Na most itten nálunk megint szaga van a szabadságnak...
Meg a BKV-nak is. De mondjuk az is állami cég.
süti beállítások módosítása