Tékozló Homár

Kilopják a böröndökből a cigit Lisztferihegyen?

2013.01.14. 18:09 | jackyll | 238 komment

Zsolt környezetében többek feladott táskájából tűnt el pár doboz vagy akár fél karton cigi is a budapesti reptéren. Ha ez tényleg évek óta megy, valakinek csak feltűnt volna, nem? És most?

Az alábbi levelet küldtem ma a Budapest Airportnak: "Tisztelt Budapest Airport! Egy olyan probléma ügyében szeretnék írni, ami megtörtént már velem is 2 éve, és azóta sokadszorra hallok ilyen esetről. Sokan pakolunk a feladott poggyászunkba olyan dolgokat, amik apróságok, mégis felháborító, amikor eltűnik. És most már több közeli ismerős esetéről tudok, hogy a poggyászba pakolt cigarettája egyszerűen eltűnik. Az én esetemben 5ből 3 doboz tűnt el, és egy ideig éltem a kétséggel, hogy esetleg én emlékeztem rosszul. De most konkrétan barátnőm táskájából egy felbontatlan karton cigaretta fele tűnt el.

Úgy gondolom kölcsönösen érdekünk ennek a gyakorlatnak a megszüntetése: nekem mint utasnak, hogy ne nyúljon bele senki a táskámba és tulajdonítson el dolgokat, Önöknek mint üzemeltetőnek, hogy ne sérüljön a jóhírük. Pozitív visszajelzésnek venném, ha jeleznék, hogy Önök is elítélik ezt a gyakorlatot és tesznek lépéseket az ügy érdekében.

Köszönettel,
Zsolt

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsams 2013.01.14. 18:27:39

mindig is loptak, ezután is fognak

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.14. 18:28:13

bingóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
Olyan nincs, hogy a magyar lopna! ezt határozottan visszafogják utasítani!

nincs_nicknevem 2013.01.14. 18:32:28

bizony, hogy ki. asszonynak is kilopták, de csak a felét. lehet, hogy ez valami egészségvédő szolgáltatás

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:35:21

nekem meg ugye a 30 dollarom
bar en tamogatom a cigaretta elkobzasat
es volt-e rajta zarlegy?

Baluci 2013.01.14. 18:35:30

Hihetetlen ennyi amatőrt!... Hogy a f.asz.ban nem lehet egy sima számzásra bőröndre beruházni?...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.14. 18:36:47

@Baluci: számzásra bőrönd, milyen típus, és hogyan vég a cigitolvaj ellen?

Rejtélyes 2013.01.14. 18:38:07

Az sem elég... Fóliázni kell, azt nem nyitják ki, mivel azt nem lehet nyomtalanul visszazárni (fólia alá kerül egy egyedi sorszámos papír, másik fele utasnál, a fóliázott papírt lehetetlen sérülés és nyom nélkül visszafóliázni)

igi1 2013.01.14. 18:38:35

Valaknek a londoni bögrèm kellett. Egèszsègère!

Kindle Fire vásárlás 2013.01.14. 18:48:24

Tőlem az egérpadot lopták el. Nem biztos hogy ferihegyen de PDX és BUD között eltűnt.. Jó kis gamer egérpad volt..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:49:44

amugy meg dizserjuk maeg, mert szolidarisak voltak
eloszor otbol kettot, majd tizbol otot vettek ki
azert hagytak szivnivalot
jut is marad is
szerencsetlen rakodomunkas mar ra se gyujtson, Ti meg nmosgattok az altalunk kifizetett diplomaval londonban es meg a cigit is innen viszitek, mert ott draga es tovabba, miert pont BP Airport? egy normalis repulo legalabb 2 repterrel erintkezesbe lep

2013.01.14. 18:50:32

Az volt, akinek nikotinsárga az ujja!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:50:56

@Kindle Fire vásárlás: az egeremre meg az egerpadomra en is kifejezetten kenyes vagyok
az egyik kimult egeremet el is temettem, rossz helye dugtam be es tul sok naftat kapott

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:54:40

@igi1: traktoros lehetett az akinek a bogred kellett!!!

Baluci 2013.01.14. 19:00:25

@batgirl: Nem értem a kérdést!...

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 19:05:07

Elég szar lehet Zsolt picsológusa, ha két év után most reklamál. Vagy nagyon jó, az is lehet.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 19:06:54

Elég szar lehet Zsolt picsológusa, ha két év után most reklamál. Vagy nagyon jó, az is lehet.

Lehet, hogy pár hónap vagy év múlva már mer reklamálni a vendéglőben is.

Manyecska 2013.01.14. 19:07:52

@Rosszindulatú Vászka: hát lehet hogy eddig izébe volt, hipnózisban:D:D

igazságos 2013.01.14. 19:16:14

@hagyma: a traktorosok nem bögrét lopnak, hanem dízelt a tankból! :)

igazságos 2013.01.14. 19:18:03

@Rosszindulatú Vászka:
tényleg rosszindulatú vagy :)

legalább MERT REKLAMÁLNI, na

semmit se tudtok értékelni????

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 19:20:00

@igazságos: na haggyálmár! Ha a behorpadt ajtó elévült két év alatt, akkor szted a pár doboz cigi miatt mi fog történni?

dpspeti 2013.01.14. 19:21:31

Nekem pont 1 hete 8 doboz cigibol 2ot elloptak. Szamzaras borond? Meg foliazas?? Tehat nekem kell vedekeznem, nem nekik olyanokat alkalmazni, akik nem lopnak? Ertem.

(a cigi nem nekem volt...)

igazságos 2013.01.14. 19:22:41

@Rosszindulatú Vászka: rák nőtt ki belőle, meg abból, aki elszívta???

cigit a kézipoggyászba kell vinni, ha bizniszelünk, és a boltba venni

jó pénzér eladni Angliába

numlockholmes 2013.01.14. 19:42:08

Lehet kapni ebayen és sok egyéb oldalon nyomkövetős álca cigisdobozt. GPS és rádiós jeladó is bele van építve. Egyszer le lehetne követni hová tűnik a dohány... :)

chillking 2013.01.14. 20:04:29

enyémből is többször loptak a rohadékok,BUD London közt,meg a haverjaiméból is cigit

herk 2013.01.14. 20:19:02

egyszer valami tökös csávó csinálja meg, hogy beletesz a bőröndbe egy kis kamerát meg egy mozgásérzékelőt inditáshoz.
Esetleg valamelyik TV megcsinálhatná, aminek van költségvetésük ilyesmikre. Szerintem nagy sikere lenne. Tegyen bele ezt azt, mittudomén cigit, tabletet, ilyesmit valami könnyen nyitható bőröndbe. Szerintem 3-ból 1x biztos bejönne.

Kukabúvár【ツ】 2013.01.14. 20:29:25

anthrax spórát a bőröndbe!

Megdobbent 2013.01.14. 20:31:54

4-5 eve bezzeg nem a cigimet loptak el, hanem a nokiatoltomet. Iden az mar nemigen kelendo, marad a cigi - gondolom.

Píter 2013.01.14. 20:51:32

A számzáras bőrönd sem ér semmit Bp-en. 2 db számzáras lakat volt egyszer a bőröndömön, BUD-BRS útvonalon, egyik letörve, másik félig széttörve... Cuccaim szanaszét, de úgy tűnik a ruhák nem kellettek nekik... Gusztustalan, hogy tényleg évek óta rendszeresen lopnak, "törnek" fel bőröndöket Budapesten és a Budapest Airport láthatóan szarik az egészre. Érdekes módon más reptereken nem hallottam/tapasztaltam ilyen problémát (egyelőre)... A fóliázás tényleg védelem lehet, de ha sokat repülsz baszott drága, meg egyébként is...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 21:07:38

@herk: @Kukabúvár【ツ】: tokom
valami bombat
egynek leszakad a karja, a tobbi nem nyulkal

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 21:09:50

@hagyma: remek ötlet. Repülőtérre bombát vinni nem nagy cselendzs. Tán még a tévébe is benne leszel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 21:09:53

"Úgy gondolom kölcsönösen érdekünk ennek a gyakorlatnak a megszüntetése: nekem mint utasnak, hogy ne nyúljon bele senki a táskámba és tulajdonítson el dolgokat,"

Tök egyszerű! Szokj le a dohányzásról, avagy a cigicsempészésről, és máris több pénzed marad piára...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 21:11:34

@herk: De csak olyat, ami mondjuk mobileneten adja is a képet, mert különben nem lesz felvétel (azt is ellopják :D )

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 21:13:06

@Rosszindulatú Vászka: nem vinni, kuldeni
cigarettasdobozba
amugy is ne felejtsed el, hogy repuloteren nem valtunk valutat es nem adunk fel se cigit se bombat
a cigit megvesszuk londonba a pakisztani feketarus olcsobban adja mint az ukran
amatorok kuldozgetnek multifiltert
lofaszt
mosogatni kell, nem cigizni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 21:14:22

komodot meg cask az Aldibol!!!

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 21:14:28

@hagyma: és mi van a coccolino-s honfitársunkkal?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 21:15:35

@Rosszindulatú Vászka: ugye milyen nagy a csend?
hehe
remelem mar deportaltak, nem szeretnem az adombon eltartani a bortoneletet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 21:16:38

adombon=adomboL
ez fontosh
menneyen haza es nosuljon meg otthon Belaval

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 21:17:40

mer' az meg OK, hogy egy amerikai borton ellatasat az adombol fizetik, de hogy egy Magyar gyoker illegaliset is?
hat ez nem OK

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 21:19:11

@hagyma: nem ő kérte az ingyér szállást, és amikor bezártátok, még nem volt illegális. Szal szépen fizessetek neki.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 21:44:59

@hagyma: de ha eccer bezártátok, hogy mennyen haza? Mer tik jenkik csak lincseltek, meg bezárjátok gettóba az etnikumokat, ahhoz értetek. Bezzeg a jogállamiság az smafu.

igazságos 2013.01.14. 21:47:49

@hagyma: szerintem se

már akkor megmondtam, hogy tuti kamuzik a pali

mer ilyen nincs

persze, öblítő, coccolinós

minek utaztatsz olyat a repülőn

hát nem?

na, innen indult a kamu

Logofet 2013.01.14. 21:49:27

Nekem 10-ből 4 doboz maradt Bp-London járat után

igazságos 2013.01.14. 21:49:45

ha már itt tartunk, a tóásó előd se volt olyan ártatlan bárányka

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 21:50:18

@Rosszindulatú Vászka: ez van, mentsegunkre szoljon, hogy Guantanamo mar bezartuk
a hokotrassal vannak meg gondok..., meg ha kuldom haza a zset azt nem nyomkovetjuk

igazságos 2013.01.14. 21:51:20

egyáltalában mennyi cigit lehet bevinni?

tudtommal a bőröndbe 2 kartonnál több nem lehet

ezért kell a boltba venni, meg kézipoggyászba vinni

régen hatalmas biznisz volt ebből, ma már nem annyira, de még mindig van azért

nandika68 2013.01.14. 21:59:16

Nekem az osszes cigim eltunt mindig.Ezert en mar nem is jarok arra.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.01.14. 22:17:35

Óh, pedig van biztonsági szolgálat ahol ellenőrzik a ki-belépő repteri dolgozókat. Egy lopás után én kimentem és megnéztem a ki-beléptetést. Kifelé jött egy műszak, mindenkinél jól láthatóan dugig tömött táskák. Kérdezem a biztonsági őrt nem kéne-e ellenőriznie mit visznek ki. Lemondóan rám nézett aztán oldalra fordult és nem foglalkozott velem. Na, ez a magyar repter. Jobb is, hogy nincs malev.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.15. 06:09:58

@igazságos: Bevizsgálták a cuccot, nem volt semmi para vele, ha minden igaz...

Col.Maybourne 2013.01.15. 07:12:39

A posztolo egy balek. Keszpenzt es azt helyettesito dolgot (dohanyaru, alkohol, parfum, stb) nem teszunk feladott poggyaszba. En is megtanultam a sajat karomon meg '91-ben (mar akkor is loptak).

A zar es a lakat meg felesleges, mert csak TSA approved dolgokkal zarhatod le, tehat csak olyannal amit a biztonsagiak / GH ki tudnak nyitni. Egyeb kerdes?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.15. 07:25:29

@Col.Maybourne: Atól még rendben van az, hogy lopnak egy reptéren? Nincs.

Col.Maybourne 2013.01.15. 07:28:15

@ColT: Valoban nincs rendben. De minden repteren lopnak, sajnos. Meg olyan kis helyeken is, ahol kb. 20 meter ami nem lathato a csomag utjabol.

2013.01.15. 07:51:44

@ancsams:
Háppersze :)
Asszony bőrönsjéből is (többek között) egy karton cigi párolgott el tavaly. Igaz ott a lakat is köddé vált eltört lakat furattal mire ferihegyre ért a gép.
De hogy a Magyar nem lop, decemberben rendeltem e-bay-en 5 különböző eladótól 5 csomagot. 4 jött tracking számmal, egy sima nemzetközi csomagként. Na vajon melyik tünt el nyom nélkül? Persze az amelyik nem követhető.... mert csak.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.15. 08:26:25

JÓREGGELT,nincs túl jó kedvem.

2013.01.15. 08:47:32

Hosszabb szabira mentem Karácsony környékén (15.), volt 1 karton + 2 doboz cigim a feladott csomagban és a 2 doboz eltűnt. Csodálkoztam is, aztán úgy voltam, váljék egészségükre... persze attól még nem jó. De annak örülök, hogy nem valami fontosabb tűnt el.

BGYCS 2013.01.15. 08:48:52

Ferihegyen mindig is loptak. Évente 3-4 alkalommal utazom a munkám miatt. 1992 óta nincs olyan út, hogy szét ne barmolják a bőröndömet. Vagy el ne tűnt volna valami. Lehet van valami titkos jel ami miatt érdekes vagyok. Utóbbi 10 évben már csak kínai bőröndöt veszek amit az út után nullára írok. És csak vackokat teszek a bőröndbe. És mégis kilopnak egy borotvát vagy egy tábla csokit vagy bármit ami két fillérnél többnek tűnik. Máshol nem lopnak ilyen mértékben, csak Ferihegyen. 10 útból 8 alkalommal tűnik el valami vagy törik szét a bőrönd. Két külföldi reptér között emlékeim szerint 92 óta egy, azaz egy alkalommal történt ilyen. Kollégák inkább elmennek Bécsbe és ott szállnak fel :)

pizzaboy 2013.01.15. 08:50:55

Ennyit utazik a tisztelt posztoló, és nem hallott még bőrönd lakatról? Magára vessen.

Sonkatekercs 2013.01.15. 08:51:26

kell fogni egy tekercs vastag celluxot, és az egésszel körbetekerni a bőröndöt. olcsóbb mint a fólia, és azt sem lehet úgy kinyitni, hogy ne lássad elsőre.

Szenthomárság 2013.01.15. 08:58:41

Jó, hát nem lehet rájuk haragudni, mert mégiscsak kényelmesebb lopni, mint kapálni meg kiscsirkét nevelni!

hazsoo 2013.01.15. 09:02:55

2012.November 8-an jöttem vissza Skóciába. BUD-EDI 13:00 órai gép, kettő karton gold marbi bánta,de hat én voltam a hülye miért a nagy csomagba adtam fel.Persze eddig Pozsonyt használtam ott soha semmi gond nem volt.

Void Bunkoid 2013.01.15. 09:02:57

Nekem is kilopták a jó kis kékszofimat tavalyelőtt a bőröndből.

Ami a vicces, hogy ugye állítólag a légiközlekedés-bizniszben dolgozók fizetése a legmagasabb kis hazánkban (ebbe akármennyire is furának tartjátok, igen, beleveszem a csomagpakolót is, az is ugyanúgy a reptér alkalmazottja, és gondolom, hogy nagyságrendekkel jobban keres, mint egy teszkós árufeltöltő) - de akkor mi a francnak kell nekik az én proli szofim???

Akarmiszalami 2013.01.15. 09:10:53

Le kell szokni a dohányzásról.Inkább rágozz!

Peetee 2013.01.15. 09:11:24

Bécsből kell repülni, ott évek óta nincs ilyen gond!

wektor77 2013.01.15. 09:11:54

Nekem,csak 5 csikkal loptak ki a gis g@cik tavaly oktoberben.Mondjuk volt benne meg ket liter palinka is,szerencsere azt otthagytak :)
Azert,ha olvassa ezt valamelyik kis nyomorek,akkor innen uzennem neki,hogy:R@hadj meg te kis sz@r.. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.15. 09:17:58

@Col.Maybourne: Az ügyes. Mindenesetre nem kéne hagyni.

@batgirl: Nekemsenem!

@wektor77: Pedig ha eszük lett volna, csak a páleszt nyúlják le :D

OdettésaMacskák 2013.01.15. 09:23:38

nekem nem tűnt el semmim, pedig csomószor vittem karton cigit, sőt még 4 karton cigit is!

Jokkura 2013.01.15. 09:25:00

@Sonkatekercs: lehetőleg valami céges lógóval ellátottat,amit nem lehet minden sarkon kapni ( pl.: Katasztófavédelmi, vagy rendőrségi )

spike179 2013.01.15. 09:27:02

Mondanám, hogy kell bele egy kis robbanóanyag, ami nyitásra robban, de gondolom ez egy repülőtéren nem olyan jó ötlet. Bár feltétlen megérdemelnék a szarkák.

ellenséges békaember 2013.01.15. 09:27:41

A ciginél kevésbé kapós dolgok is tűnnek el, tőlem bontatlan doboz fogkrém tűnt el (jó, a bontott már egy kicsit perverz lenne),az mindig kell otthon alapon. Varsóba mentem azt hiszem, de azt azért vegyük figyelembe a lopkovicolásnál, hogy általában az indulási reptéren tölt sokkal több időt a koffer, ott van idő szépen átnyálazni a dolgokat, érkezésnél sokkal rövidebb ideig van a rakodók keze között a poggyász. Ezért aztán cseppet sem kételkedem szenvedő alanyunk történetében.

Netuddki. 2013.01.15. 09:28:45

A fidesz hivatalos közleménye szerint nem ellopták csak kölcsönvették. Örökbe...

Jokkura 2013.01.15. 09:29:19

ahogy olvasom szinte csak a cigi tűnik el (jóhogy ,hisz azt el lehet szívni és nem is kell kivinni a területről)
Még egy ötlet: Mérgezett cigit tenni a csomagba ( csak te tudod,hogy melyik az) ,aztán,ha zsinorban pusztulnak a "szarkák" ,csökken a lopások száma és még felszabadul pár munkahely...(ötlet by Rejtő:Vezstegzár a Grand hotelben és valamelyik Bujtor film)

Mr. Homn 2013.01.15. 09:30:32

megkérem a vegyész haveromat kavarjon már valami színtelenszagtalan, ám roppant hányósfosatós anyagot (csinált már ilyet játszásiból). oszt' beleinjektálom a cuccost néhány doboz cigibe, üveg piába utazás előtt. hadd kapjon kis plusz élményt a tolvajbanda.

spike179 2013.01.15. 09:34:06

Sőt, sokkal jobb ötlet: Cigibe egy kis cián. Vagy az a méreg, amit a Breaking Bad sorozatban kotyvasztottak.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 09:35:11

@Jokkura: Csak semmi pánik

@Mr. Homn: és ha megkínál vele valaki kívülállót, aki pont ártatlan, de allergiás a cuccodra?

Void Bunkoid 2013.01.15. 09:35:11

@Jokkura: LOL, de nem is olyan rossz ötlet amúgy. A nikotin maga méreganyag, csinálj egy dobozzal, ahol telenyomod a szálakat ampullából kiszipkázott koncentrált nikcsivel (semmi nem fog érződni-látszani rajta, standard cigibűze marad), nem is kell nagyon halálos adag amúgy (csak előtte gondosan nézd ki az LD50 értéket, meg gondosan mérd be), elég annyival túllőni, hogy egyetlen száltól olyan rosszul legyen a kedves tolvaj, mintha egy egész dobozzal tolt volna el egyben, elmenne a kedve egyből nemhogy a lopkodástól, a dohányzástól is egy életre :P

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.01.15. 09:35:22

Mi ismerosnek hoztunk , 5-bol 1 tunt el. Mondjuk azt erdemes tudni, 4 csik felett mar kereskedelmi mennyisegnek szamit, de ezt akkor sem igy kene elintezni, hogy kinyitjuk , kivesszuk.

Mr. Homn 2013.01.15. 09:36:42

@spike179: kemény vagy :)
de nem kéne kinyírni őket, csak megkínozni. elég annyi cucc amitől széles sugárban hánynak napokig.

spike179 2013.01.15. 09:37:17

Hmm, úgy látom elkéstem az ötlettel. Védelmemre szóljon, hogy amikor írtam akkor csak az első kommentemig voltak betöltve a hozzászólások.

malanya 2013.01.15. 09:37:33

A budapesti reptéren mindig fóliázz...ez alap, pampogni nem érdemes, úgyis lopni fognak, ott a fóliázó, tekerd be és csókolom.

Mr. Homn 2013.01.15. 09:37:54

@Rosszindulatú Vászka: így jártak. ha nem lopja el nem kerül hozzájuk. ilyen alapon a gyógyszertárban se legyenek mérgek, mert hátha ellopják őket.

2013.01.15. 09:40:46

@Mr. Homn: ez azért különösen jó ötlet, mert ha felteszem nem napi 5 doboz cigit lopnak el, hanem mondjuk üzletszerűen, akkor a meglepi dobozodat még visszavásárolhatod a sarki boltban, aki "okosba" tölti fel az árukészletét.

Persze közvetve lehet visszajut a a szarkához a balhé, feltéve hogy a szerencsétlen, aki megveszi a cigit, hozzá tudja kötni a dohányhoz a hasmenést. (lehet egy jó oldala a dolognak: valaki hátha leszokik ettől :) )

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 09:43:59

@Mr. Homn: fals példa. Meg böribe is te kerülsz majd.

Mr. Homn 2013.01.15. 09:48:03

@Rosszindulatú Vászka: nem.
(látom kekec napod van. nem bírod a havat?)

Zedder 2013.01.15. 09:48:30

Nem csak cigit visznek...

Nálam a legalja az volt, amikor egy sokéves, csak edzőtermi/szállodai zuhanyzóban használt láthatóan kopottas flip-flop papucsot loptak ki a bőröndből. Nyilván ferihegyen, mivel az érkezési reptér olyan volt, hogy praktikusan végig a saját két szememmel láttam merre jár és mi történik a csomagommal.

Azóta is csak azt kívánom, hogy a tettesnek sose legyen nagyobb fogása és öröme az életben.:)

BGYCS 2013.01.15. 09:49:06

Régebben lehetett kapni fingópatront. Nem volt semmi. Azt kell belerakni a kartonba úgy, hogyha feltépik akkor durranjon. Testi épséget nem veszélyezteti, de napokig bűzlik tőle a csávó. Le sem lehet mosni.

sasa 2013.01.15. 09:51:24

Nekem 2011 oktoberében Ferihegy 2-ről induló járat célbaérkezése után észleltem, hogy egy karton Pall Mall cigit kiloptak. A bőrönd kis lakatja is el volt törve.Feljelentést tettem a Repülőtéri Rendőr Igazgatóság
Bűnügyi Igazgatóságán. kb 6 hét múlva közölték, hogy visszanézték a felvételeket és nem észleltek lopást. Hát persze, mert nem tudja a rakodó, hogy hol vannak a kamerák.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.01.15. 09:51:45

Fóliázás hahaha. A csomiknak is van egy ugggyanolyan fóliázógépük mint amit fenn látsz :D

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 09:52:28

@Mr. Homn: de. Ha mérgezed a cigit, akkor egyértelműen rosszhiszeműen jársz el, a patikába meg nem. Te nem tudod hathatósan becélozni a célszeméjt a mérgezett cigivel, csak a szerencsén múlik, hogy ki kapja, a patikába meg névre szólóan és dozírozva adagolják a mérget szigorú szabájok szerint. A te cigidet vétlen júzer is bekaphatja jóhiszeműen, a patikai mérget csak nem megfelelő kezeléssel és hanyagsággal, vagy direkt kaphatja más.

Manyecska 2013.01.15. 09:52:53

@Make Valamit: eccer a hírkernél egy macskát lefóliáztak a gyökerek:(( három napig élt utána még:((

BGYCS 2013.01.15. 09:53:53

@pizzaboy:
Van egy gyűjteményem elcsipett \ csavarhúzót belevágott \ lefeszitett Ferihegyi bőröndlakatokból. A magyar fantázia határtalan :)
Egyébként a papucs lopás nálam is előfordult többször. Itt olvastam, másnál is. Lehet valami cipőboltos vagy lábfétis vonalon kellene nyomozni.

Zedder 2013.01.15. 09:54:31

@malanya: napersze, ez lehet kifizetődő ha évente egyszer repülsz, de akit a munkahelye hetente akár kétszer is repültet, és a céges szabályzat nem engedi elszámolni a fóliáztatás költségét? Régen még én is csináltam saját kontóra, aztán rájöttem az alábbiakra:

- Értékesnek tűnő cuccot eleve nem szabad feladni (ami eleve ellentmondásos, hiszen csak egy heti ruházkodásom százezrekben mérhető, nem is beszélve a bosszúságról, ha egy "kedvenc" cuccod tűnik el)
- Lásd az előző kommentemet: a totál értéktelen szart is kilopják, tehát okos nem lehetsz
- Fóliáztatás talán véd a lopástól, de igazából ugyanúgy felnyithatják, és megnézhetik mi van benne. Utána visszafóliázzák (régebben ez ki is volt függesztve a fóliázónál, nem tudom most mi van)
- A bőrönd egy idő után ígyis-úgyis tönkremegy, fólia az ellen nem véd, én is átálltam 5-6000 forintos kínai cuccokra. Néhány repülés után nullára van írva.
- Százalékosan nálam annyira alacsony volt a lopás (1 eset kb. 300 repülésből), hogy már nem foglalkozom vele. Csak plusz stressz, és sokat nem tehetek ellene...:(

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 09:54:53

hehhe. nekem a szállodában tettek bele a külső, zárhatatlan zsebbe egy gyöngyvászon-cippzáras tartóban egy kijelzős, kétkimenetes "csíptetősvégű" műszert. azóta sem tudom ki és miért, egy jelöletlen najlontáskába téve kibasztam egy messzebb lévő kukába az üdülőtelepen...
ötleteket várok...

Kata78 2013.01.15. 09:56:09

Ajándékba hozott díszdobozos konyakmeggyből fogyasztottak tőlünk pár éve... és jó fej volt, még a szemetet is visszatette a bőröndbe. :/ a lakat amúgy semmit nem ér, van egy jó kis video Tube-on, ott megmutatják, hogy lehet a lakatolt bőröndöt is simán nyitni.

Manyecska 2013.01.15. 09:58:14

@Dr. Körömlakk ®: örüjj hogy nem coccolinót tettek bele.

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 09:59:05

@Manyecska: monnyuk ja. most ott ülnék Előd mellett balra a második cellába.

Kata78 2013.01.15. 10:00:36

@Dr. Körömlakk ®: megpróbálom .... én is évekkel ezelőtt láttam :( a lényege, hogy magát a cipzárat húzzák szét óvatosan, cucc ki és utána cipzár másik irányba bezár, lakat sértetlen.... :/

Rolph Meyer 2013.01.15. 10:04:36

Fennebb többször is megfogalmazódott. Viszont cián, nikotin stb helyett hadd javasoljam az állatszőrt. Némi szöszmötölést megér hogy néhány szálból kipiszkáljuk a dohányt, 2-3 szál szór, pl. kutya, majd dohány vissza, jó alaposan. Cig mehet vissza a dobozba. Az esetek 99%ában heves rosszúllét, hányás, majs ezen tünetek megismétlődése évekig, ha az illetőt megcsapja a dohányfüst. Igazából egy vegyész ismerős találmánya aki fogadásból leszoktatott egy baráti társaságot 3 nap alatt. Mindet. Örökre. Azóta nem barátok, de nem is dohányoznak. Más mellékhatás nincs.

blue angel 2013.01.15. 10:08:46

A borondoket le lehet lakatolni? Szerintem kinyithatonak kell lennie biztonsagi szempontokbol , a biztonsagiaknak, stb, nem?
Velem egyszer nyittattak ki borondot, leadtam, majd kesobb a hangosbemondon hivtak. Akkor rendor allt ott, es nekem kellett kinyitni. Mondjuk nem ertem, valami testapolora jelzett a rendszer, azota sem volt ilyen.
Na de lenyeg: akkor nem nyithatjak ki nelkulem? Mert akkor foliazok...

madandcrazybird (törölt) 2013.01.15. 10:13:15

@ColT:
4 karton cigi hivatalosan kiviheto, behozhato, tehat nem csempeszes

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 10:14:56

Sztem a bőröndfóliázás két dologra jó:

1. ne essen szét a bőrönd, ha dobálja a magasan kvalifált betanított munkás

2. jelezze a rakodónak, hogy a bőrönd tulajdonosa vagy paranoiás, vagy rejteget valamit, érdemes belenézni.

Meridian74 2013.01.15. 10:17:47

@Mr. Homn: pontosan erre gondoltam énis, valami fosatós, hánytatós anyagot keverni a csali cigibe.
Egyébként ősszel tesóm volt Londonba, ajándékba akarta vinni a cigit 1kartonnal, és a kis naív meglepve tapasztalta, hogy nincs meg a cigi a böröndből. Ráadásul rendőr is, szóval cikiztem is eleget, hoyg na mi van bazzd a rendőr úrat is meglopták? És nem vered ki a balhét? Aztán nem tuodm mit csinált, de szerintem lemondott róla.. ennyit a magyar reptérről. Egyszer majd jól megjelenik egy külföldi szaklapban, amit a túristák olvasgatnak, aztán lehet sopánkodni azon, hogy má' megint lejáratják Magyarországot... csak éppen ebben az esetben jogosan.

Démonmac1 2013.01.15. 10:19:14

Ferihegy? haha, az összes beléptető/kiléptető csókát, csomagmozgató menedzsert ki kéne hajítani onnan.
Szánalmas ami ott megy.

(folytatva azzal, hogy a belső váróban fém evőeszközök vannak, kés és villa is:)

A lakat nem megoldás, a fóliázás megoldás(ha olyan bőröndöd van ami bírja)bár szerintem azt is meg lehet kerülni.
Sok felé utaztam, primitívebb helyeken is, és mégis csomagban kár és sérülés, csak és kizárólag Magyarfődön történt... ezmiért van így?

u.i. nem kár a malév -ért.

Kata78 2013.01.15. 10:20:05

@blue angel: nem, hivatalosan nem nyithatja ki nélküled, ugyanis magántulajdon, stb....

Meridian74 2013.01.15. 10:21:13

@Meridian74: Vagy még az is jó ötlet, ha vissza tudod csomagolni a karton cigit, a cigis dobozokból kiszedni a cigit, és helyére felaprított szárított lószart, vagy tehénszart rakni...

helianthus 2013.01.15. 10:21:27

Azon tűnődöm, vajon mennyit spórolok azzal, ha hetente hazarepülök mondjuk A pontból, a reptéren váltok valutát forintra, veszek belőle két karton cigit, azt egy ósünös nejlon szatyorban feladom, a visszajárót visszaváltom valutára és visszarepülök a célországba, mármint az A pontba.
Ha mondjuk a cigit csak minden második alkalommal felezik meg nekem, még akkor is jól járok mindennel együtt, nem?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.01.15. 10:23:28

számzáras bőrönd nem jó, mert le van írva hogy ha bármilyen okból ki akarják nyitni akkor ki is fogják. ha ehhez széjjel baszni a bőröndöt akkor széjjel fogják. a lakat még oké, mert azt le tudják vágni, a bőrönd nem sérül.
ezért kártérítést nem fizetnek, szóval jobban teszed ha nyitva hagyod. de értelmes országokban nem lopnak. itt elutazáskor fóliázni kell, de hazautazáskor ez nem megy, mert kinnt nincs fóliázás.

Kata78 2013.01.15. 10:23:52

@helianthus: 300as EUR-nál, használd erre a bankkártyát, a középárfolyamon vált és máris jobban hangzik, mint a 9,50 per doboz Marlboro :) (nem, én sem megyek hetente)

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 10:24:32

@Kata78: azért basszák meg a kurva annyukat. most agyalok, hogy kéne kivédeni ezt. nyilván valami hasonló módszerrel bugázzák a tartalmat ezek a leleményes fiatalemberek. valami bőröndön belüli szopatás kéne...

Szenthomárság 2013.01.15. 10:25:28

@Zedder: ha a cég nem engedi elszámolni a fóliázást, akkor ha cégest lopnak így járt a cég
ha maszekját lopják, akkor meg így járt az utas
nem értem a problémát!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.15. 10:25:55

@madandcrazybird: Bemondásra elhisszük, hogy 4 volt? :)
Illetve, ha 4 karton is, pl. vegyük, hogy a postoló nem dohányik, kint megveszi a cigajt, itt eladja. Ki tudja?

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 10:26:41

neragadjatok le a ciginél, azt lehet szárított lószarral meg macskaszőrrel tömni, de mi van a laptopokkal, fényképezőkkel, és egyéb értékekkel, azt hogy véded?

Zedder 2013.01.15. 10:32:06

@Szenthomárság: látom átjött a hozzászólásom lényege... Ha téged kiküldetésre küldenek, akkor a cég előtte vesz neked egy komplett garnitúra ruhát zoknitól kezdve az alsógatyán át a fogkefédig?

Okos...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 10:32:24

esetleg takonnyal, vérrel bekenni, ótvar szart teszkós szatyorba csomagolni, nemám samsonite meg flancolni.

Démonmac1 2013.01.15. 10:32:45

Amúgy szerintem valami titkos csip kéne bele nyomkövetéssel pl "Find My iPhone".

Amelyik dolgozót így elkapják, annál már megáll a 3 csapás elve, egy olyan 20 évet kezdésnek. Lenne itt rend.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2013.01.15. 10:35:21

Van új poszt. Gyertek át másodikozni!

Szenthomárság 2013.01.15. 10:40:07

@Zedder: mielőtt nagyon belelendülnél:
elég fillérbaszó vagy, ha csak akkor fóliáztatod be a csomagod 2000 forintért, ha a cég kifizeti.
amikor én megyek, akkor ha fontos a cucc benne, akkor befóliáztatom, mert így fizet a biztosító is, a fóliázásban bizti is van.
bár nekem a cég nem szarakodik ilyesmivel, de ha szarakodna, akkor fizetném magam.

Kata78 2013.01.15. 10:40:36

@Dr. Körömlakk ®: teljesen igazad van, úúúútálom is Ferihegyet, de sajna ez van. Én maradok a fóliánál, azóta nyugi van. Annyit meg megér.

Zedder 2013.01.15. 10:45:02

@Szenthomárság: örülök, hogy te annyira sikeres ember vagy, hogy havi 30-40 ezer forintot simán ki tudsz fizetni zsebből a fóliáztatásra. Csak azért, hogy dolgozhass. Külföldön általában még drágább, már ha egyáltalán van.

Őszintén örülök, hogy vannak ilyen sikeres magyar polgártársaink, akiknek ennyi pénz meg se kottyan (kvázi a semmiért, mert ugyanúgy szétkúrják a bőröndöt és ugyanúgy kilopnak belőle bármit, majd visszacsomagolják!), és szórják az ablakon!

Globetrotter2014 2013.01.15. 10:45:20

Egyébbként meredek hogy ennyire nem tudják ezt a jelenséget megszűnmtetni.

Mondjuk ez engem még megkímélt pedig évente jópárszor utazom vagy utaztataok valakit. Még sosem hallottam ilyne problémáról első kézből.

Michelle, a francia ellenállástól 2013.01.15. 10:45:51

@Zedder: Százezer a heti ruhatárad, de sokallod az 1700 forintot?

Az arcod mekkora, arra lennénk még kíváncsi?!

Ej de menő csávó vagy! :D

LOL

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 10:46:28

Egy ismerősöm folpakkal szokta betekerni a bőröndjét jó alaposan. Először én is kiröhögtem, de működik a dolog.

Szenthomárság 2013.01.15. 10:47:40

@Zedder: ennyit csak a túlsúlyért fizetek.

és még mindig sikeresebb dolog ez, mint a fillérbaszásoddal menőzni a homáron

Dour ® 2013.01.15. 10:48:39

Néhány eltűnt doboz cigin felháborodni ...
Ugyan már ....
Az, hogy az egész MALÉV flottát ellopták, az fel sem tűnik.

Zedder 2013.01.15. 10:49:13

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: nem tudom milyen lédigagának kell ahhoz lenni, hogy összejöjjön egy kisebb összeg...

- 5 ing: 50-100e Ft
- 5 alsónemű-zokni: 10e Ft
- Váltás / leasure ruhák (pl. farmer-póló), cipő: 50e Ft
- Tisztálkodás, borotva, stb: 10e Ft
- Edzőcucc: 30-40e Ft
- stb, stb, stb...

És akkor az öltöny rajtad volt végig az utazás során.

Zedder 2013.01.15. 10:52:19

@Szenthomárság: eleve nem lehetsz sikeres ember, ha túlsúlyért fizetsz, az ugyanis törzsutas kártyával included. A plusz csomagok is. Feltéve, hogy rendes légitársasággal utazol.

Az alapvetés továbbra is az volt, hogy ha a cég küld ki, akkor miért fizetnék a saját pénzemből extra szolgáltatásokért, amelyek:

1. Placebo, semmit sem érnek
2. Európai, kulturált normák szerint lopás elő sem fordulhatna

Tudod mit? Mondd inkább azt, hogy te is a dézsmálók között dolgozol, és azért erőlteted ezt a fóliázás dolgot, mert ez egyfajta védelmi pénz. Hitelesebb lennél!

2013.01.15. 10:54:33

@Void Bunkoid: A csomagosok elég .zarul keresnek, ott is a kft fölözi a hasznot. Dolgoztam régen az abc kft - nél csomagosként, majd rámpásként, vastag könyvet tudnék írni...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 10:54:34

@Zedder: nekem csak kínaipiacos ruháim vannak, az kigyün tízezerbül egy évre.

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 10:55:17

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: attól nem lesz jóillatú a csánel kiskosztümöm!

@Void Bunkoid: mér, a Linkoln se vót székely.

@Kata78: hogyér fóliáznak? én már a repjegyre is úgy koldulok baszki, hát százezres fizuk mellett ki a halál faszának van mindenre kerete ugye. ahogy a vóttférjem monta, nem azér lopom én a pézt. ugye.

Void Bunkoid 2013.01.15. 10:56:21

@Zedder: te ilyen multis középvezető lazacsákó vagy? :) csak abból, hogy egy üzleti útra is kell edzőcucc, de a "leisure" szót már nem tudod helyesen leírni :)

Szenthomárság 2013.01.15. 10:58:20

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Én meg csak rakodom a bőröndöket, aztán irigykedek, amikor meglátom a @Zedder: -t a nagymenőt, hogy neki húszezres ingei vannak és ő az élet császára.
Utána huss, egy vágás és már lopom is ki a fogkeféjét, mert a cége nem állja a fóliázás árát ő meg ilyenekre már nem költ.
OMG! :D

daito 2013.01.15. 11:00:05

1. Feladott bőröndben SEMMI értékeset nem tartunk. Értékes minden 2 eurónál drágább és/vagy számodra értéket jelentő dolog.
2. Mindenféle bőröndzárási technika reménytelen; ráadásul itt is "szakértők" dolgoznak, pontosan meg tudja állapítani, hogy ki tudja-e nyitni, átnézni, visszacsukni 1-2 perc alatt. Mindenféle kis lakat és társa annyit ér; ha van "hozzáértő", akkor pikkpakk kinyitja. Sőt, felhívás keringőre; amin számzáras, kulcsos, lakatos anyám tyúkja van, az jó eséllyel rejtegethet valamit.
3. Elektromos vicces cucc nem igazából jó ötlet - nincs frankóbb, amikor a robot szétlövi neked, mert bombának nézik; picit jobb csak az, amikor tűzszerészek óvó szeme alatt kell kinyitni, és elmagyarázni, mi a rákért kell neked működő gps egy repülőgépbe. (És mondjuk ezt nem Ferihegyen, hanem egy kevésbé mókás szituációban az Orly-n...)
4. Ugyanez ilyen bekevert, fosatós, ciános ötletnél is fennáll. Simán lehet, hogy eladja a cuccot - akkor pont nem a tolvajjal szúrsz ki; neadja isten egy kutya, vagy valami detektor kiszúr valami vegyi anyagot, és megint magyarázkodhatsz.
5. Mindenhol, minden reptéren történnek hasonló dolgok, csak Ferihegyen talán gyakrabban - meg mi, magyarok Feriheggyel találkozunk állandóan. Ez igaz az összes többi trükkre - azt kell érteni, ahol több ezer ember jön-megy, és ahol sokan dolgoznak: ott mindig vannak trükközők, simlisek.
6. Azt érteni kell, hogy az ilyen bőröndcipelés, pakolás, rakodás sosem a túlfizetett agysebészek munkája...
7. Ferihegyen különben sincsenek az emberek agyonfizetve, évek óta szeretettel csinálják a cégek azt, hogy vidéki embereket dolgoztatnak, így törik meg a drágán dolgozó fővárosiak pénzéhségét. (Értsd, egy Szolnokról feljövő ember hajlandó 110-130 nettóért is olyan munkát elvégezni, amiért egy pesti 20-30--50 ezerrel többet kérne.)
8. Fólia nem rossz, lopás ellen persze az sem véd. (Tehát, ha ki akarják nyitni, akkor snicerrel végigvágják és kész.) Persze macerásabb, meg ott maradhat a nejlon az illető nyakán; bár simán végig tudják vágni és vissza is ragasztják. Csak macera.
A nejlon elsősorban külsőleg védi a bőröndöt, amikor az orkok dobálják, tehát a Samsonite-od nem lesz az első útja után olyan, mintha a repülőgép után kötötték volna. (Meg, ha nincs rajta nejlon, akkor rögtön tudod, hogy valami történt.)
9. Ja. Nemcsak az értékes dolgokra utaznak, vannak egyéb mókák is...
10. "Feljebb" nem azért nem törődnek velük, mert nem érdekli őket, hanem ebben pénz mozog, és sokan megkapják a maguk részét.

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:00:59

MEGVAN A MEGOLDÁS!

fel kell terjeszteni a zálam felé, és kérni rá únijós pézet.

kell egy flesmob jellegű banda, mindenféle nációból, mindenféle korosztállyal, stb...

azt fél évig utazgatni ide-oda, osz mindég geciséget tenni a bőröndökbe. avagy robbanófestéket, mint a pézkazettákba. osz ez menne fél évig, osz nem nyitogatná a sok szarfaszú a bőröndöket teljes nyugalommal, majd sehogy.

jogdíjat kérek.

Horst Nilgerson 2013.01.15. 11:01:58

@Void Bunkoid: Business Classon mellettem szokott ülni, fekete melegítőalsó arany csíkkal.
A stewardesek bugyija csak úgy tocsog!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.01.15. 11:02:29

ha csak a cigit lopnák ki, de hallottam már ismerőstől, hogy drága hajszárítót, fehérneműt is loptak már ki.

De nem csak a lisztferihegyen, visszafele is előfordul.

(mondjuk akkor se biztos, hogy nem ott teszik)

Zedder 2013.01.15. 11:03:24

@Szenthomárság: kiestél a szerepedből, az előbb még fillérbaszó voltam, most pedig drága (? ember, tudod te mi az a drága ruha? elárulom nem a 10-20 ezres ingeknél kezdődik) cuccaim lettek? Egyrészt a nagymenő - élet császára szöveggel te jöttél, nincs itt semmi látnivaló, leírtam a tapasztalataimat. Nem fogok azért bocsánatot kérni, hogy nem kínai piacos göncökben szaladgálok. Ha itt csak prolik kommentelhetnek, akkor itt sem vagyok, további jó sárdobálást.

Miközben a téma az lenne, hogy ferihegyen a magyar nemzetközi reptéren lopnak. De egymás ekézése jó magyar szokás szerint most is megy. Gratulálok, de tényleg.

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:04:18

érdekes, én vagyok az egyetlen, akitől nem loptak, hanem beletettek a bőröngyébe? igaz az a szállodába vót.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.15. 11:04:39

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: te most füllentettél, mert van máshonnan is cuccod. Én még emlékszem bizonyos üzletekre, ami után leszakadt a lábunk:)))

vagy ez titok vót?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.15. 11:05:55

@Dr. Körömlakk ®: Téged megajándékozott a szálloda egy saját modern reptetővel, és erre kidobod. lüke nő

Bicepsz Elek77 2013.01.15. 11:05:58

Nem tudom, hogy hova utaztal, de Angliaba pl. csak 4 karton cigit vihetsz mar be 2012-tol, szoval meg is b..nanak ha ilyen miatt panaszkodsz!!!
Amugy meg jol le kell zarni a borondot oszt jonapot!!!!

Szenthomárság 2013.01.15. 11:06:02

@Zedder: pont ezért vagy fillérbaszó
mert előadod, hogy mekkora király vagy, de fóliázni csakis cégköltségen.
hát nem érted!?

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:06:06

@Zedder: de ugye proli IS kommentelhet, meg proli-irodapatkány kombó, mer az imént írtam ki a fizumat, és ez most azér szopás.

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:07:17

@batgirl: vagy reptető, vagy börifikszáló vót. kituggya. de nem hallottam utána nagy durranást!

Manyecska 2013.01.15. 11:08:44

Minek öltözni amikor vetkőzni is lehet??

Horst Nilgerson 2013.01.15. 11:09:06

@Zedder: Prolinak levés nem egyenlőnek levés fillérbaszónak levés.

Sőt: repülőn már ülés mondásával menőzés, gáznak levés!

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 11:09:08

A dohányzás impotenciát okoz, meg büdös lesz tőle a ruhátok.

Az a jómunkásember csak a javatokat akarja.

Értetek lop, nem ellenetek.

Bicepsz Elek77 2013.01.15. 11:09:18

A 110-130 000 az egy jo fizetes Pesten is borondpakolasert!!! Haz azt mondod 80 000 huf akkor inkabb elhiszem a dogot.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.01.15. 11:09:25

@Col.Maybourne:
De minden repteren lopnak,

- Van ahol levágják érte a kezedet.
- És van ahol nem lopnak.

- És van BUD

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.15. 11:09:55

@Dr. Körömlakk ®: helyedbe rákérdeztem volna, hoyg ez most mi, és mivel érdemelted ki?

Manyecska 2013.01.15. 11:10:53

@Rosszindulatú Vászka: a körömvágás is impotenciát okoz??, mer nekünk eltűnt a manikűrkészletből! eccer a kisolló.. tudod, úriember visz magával manikűrkészletet is!:D Más nem, de az olló az igen.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 11:11:02

@batgirl: mostan jáccok a trollal.sikeres ember amúgyis a célállomáson vásárol be, igaz?? :):)

@Dr. Körömlakk ®: enyimbe napszemcsit raktak .

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:11:11

sztem a bőröndben lévő cucc tetejére szarosgatyát, tépőzáras zsebkendőt kell tenni. oszt nem túrnak alá. nem?
ez má a soronkövetkező második megoldájavaslatom. és nagyon ócsó.

Egyéves Önkéntes 2013.01.15. 11:11:16

Én ha repülök (heti nyolc-tíz alkalom, főleg tengerentúl), akkor minden egyes Hilfiger ingemet külön befóliáztatom és másról kérek számlát, hogy a cégem kifizesse, mert nekem se a legyek hordják össze!

Horst Nilgerson 2013.01.15. 11:12:05

@Rosszindulatú Vászka: köszönöm mondás, jóérzés eltöltés levés!

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:13:16

@batgirl: kitől? a délamerikai szállodatakarítótól, aki mindenre aszonnya: OLÁÁÁÁÁ! :D

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: legalább menőt?

Manyecska 2013.01.15. 11:13:44

@Dr. Körömlakk ®: de egy jó szarospelenka az igazi! ha lehet, nagyié..:D

Egyéves Önkéntes 2013.01.15. 11:14:52

Mivel repülőteres poszt van, jó eséllyel (és persze irigykedve) várhatjuk azok feltűnését is, akik 23 euróból nyolcszor körül repülik a földet és mindenhol luxusszállóban alszanak, mert elkeverték a foglalásukat!

helianthus 2013.01.15. 11:16:00

@Kata78: te most komolyan válaszoltál az én komolytalan kommentemre vagy komolytalanul? Csak mert nem tudom eldönteni, nevessek vagy magyarázzam el, miért nem életszerű, amit írtál. :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 11:16:32

@Egyéves Önkéntes: repüljön a faxom, én a titkáromat küldöm, szopjon az a havi kétmillás fizujáért cserébe.

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:17:29

@Manyecska: igen, zsír, de azzal megint a saját csánelkosztüm-probléma jön elő.
monnyuk a bugyingót szar helyett csokival is összekenyhetem, vagy filccel, és az nem bűzli össze a ruháimat ugye.
még kicsit agyalok, és megvan a megoldás. faszt fóliáztatok. nemésnemésnem.

Egyéves Önkéntes 2013.01.15. 11:18:04

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: csak ennyit kér havonta a szopásért?
küldheted :D

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 11:19:03

@Manyecska: azt nemtom, de körömollóval simán lehet impotenciát okozni.

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:19:13

sőt! míg kimentem a kukáig, úgy döntöttem imitált szarosvéresbugyi. elnézést, nem gusztustalankodni akarok, hanem megoldást a problémára. így teszek. gyüvő hónapba röpüllök, addigra kész lesz a prodzsekt.

helianthus 2013.01.15. 11:22:09

Azért jó, hogy mondjátok ezeket a dolgokat, ha valaha egyszer repülőre ülök, kimosok, kivasalok minden cuccot (és persze csak a legjobb cuccaimat visszem el, ezzel eleve kizárom, hogy túlsúlyom legyen) oda és vissza is, nehogy rólam pletykáljanak már, miket találtak a börimben (viselt fehérnemű, szöszmöszös fésű, használt fogkefe). És teszek bele csokikat is meg jókívánságkártyákat, pölö Köszönöm a munkáját! Hálás vagyok, hogy fáradozik értem és gondoskodik a bőröndömről!, hadd lássák, hogy úrinőtől lopnak.

Manyecska 2013.01.15. 11:24:50

@helianthus: szerintem tök elég, ha belehánysz, indulás előtt. Na ilyenkor kell fóliázni!!

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:28:48

@helianthus: több nyelven írd bele, mert mi van, ha svéd a bőröndnyitogató maganer? ugye? mindenre kell gondolni. sőt, legyen benne brei írásos is, meg egy hangkazettás.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 11:30:10

@helianthus: ez valójába túlspilázott álprobléma és egyre kevesebb embert érint, köszönhetően a MALÉV-nak.

Merhogy aki nyaralni, vagy utazni akar, az vagy fapadossal megy és cígolja a motyóját az utastérbe, vagy inkább kibumliz Schwechátra, ottan meg nem lopnak.

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:35:53

@Rosszindulatú Vászka: most néztük a bécsi megoldást, az se ócsóbb, ha összeadom pestig a kötcséget, meg pesttől bécsig. meg minden. bár az én úticélom fos, oda alig megy reptárs, osz felkúrják a jegyárakat. én még nem utaztam sose fapadossal, mer mikor még (régebben is, máshová), akkor ha ránéztem a másikra, az is éppannyi vót. ezek a 6-15 eFt-os repjegyárak bazmeg urbanlegendek.
bár eccer az egyik ismim 1900 ft-ért ment-jött Brüsszelbe. nem kellett illetéket se. na az jó ár vót.

sámli 2013.01.15. 11:41:25

Nem kell méreg, bomba, vagy egyéb. Csak egy felhúzott egérfogó. :o) Azt szállíthatod minden balhé nélkül. Ha már egy faszinak letilózza a mancsát, megérte. Lehet kapni műanyagból, ami nem igényel olyan nagy helyet, mint a sima. Olyan, mint egy cápafej.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 11:45:04

@Dr. Körömlakk ®: Ferihegyről elég foghajas a menetrend, sokan kényszerülnek Bécsbe, meg Pozsonyba emiatt, nem jókedvükbe.

helianthus 2013.01.15. 11:45:11

@Dr. Körömlakk ®: na ez jó ötlet, erre nem is gondoltam. Szerintem az lesz a legegyszerűbb, ha belezárok egy minden szinten nemzetközi tolmácsnőt, aki aztán minden igényt kielégít. :)

@Rosszindulatú Vászka: nem, nem tévedsz! Úrinő sosenem ül fapadosra, mert a fapad kemény és töri a popót, és bumlizni sem bumlizik, mert arról nem tudja micsoda, de hangzás alapján biztosan valami proli dolog.

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:47:05

@Rosszindulatú Vászka: akkor csak én vagyok ilyen proletár, hogy ahová én utazok, oda a ferihegyről is megyen repüllő, mi?

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:48:11

@helianthus: minden igényt? és az a tolmácsnő lenne? :D

joska61 2013.01.15. 11:49:08

Visznek mindent, ami mozdítható. Ezesetben kifejezetten humánusan jártak el, mert hagytak benne pár dobozzal.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 11:50:07

@Dr. Körömlakk ®: nemnemsoha. Te annyira toppon vagy, hogy csak frekventált hejekre utazol.

@helianthus: jó meglátás. Sztem is elég pronyó dolog repülőterezni, akinek nincs saját repcsije, az annyit is ér, vagy maraggyon otthon.

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:52:27

@Rosszindulatú Vászka: jatélleg! elégíccs ki lécci.... mijen úticél, ahová innest nem megyen repüllő? de nemér úgy, hogy közvetlen nem megy, mer olyan sok van. meramikor a szesell szigetekre, vagy az antillákra, vagy jamaikába utaztam, bizony akkor is át kellett szálni, méjen meg is viselt a tortúra.

helianthus 2013.01.15. 11:52:59

@Dr. Körömlakk ®: gondolod, hogy maradi vagyok? Legyen inkább tolmácssrác? ;)

@Rosszindulatú Vászka: na ugye, hogy igazam van? Örülök, hogy beláttad és mégsem kell rádküldeni a meggyőző embereimet.
-Szása! Júzsa! Kám bek szgyudá!

BGYCS 2013.01.15. 11:53:12

@sámli:
Egérfogóm nincs itthon, de van egy príma élve fogó nyestcsapdám. Abból a kezét nem tudná kihúzni, úgy kellene élnie egy bőrönddel az alkarján.:)

Tényleg, még mindig cselebi-nek hívják a földi kiszolgáló céget? Lehetne nevet változtatniuk, pl. elcselebi...

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:54:38

@helianthus: ez tökre cápasrác és lávalányos lett :D

Az EREDETI 2013.01.15. 11:57:04

Tavaly felkérték a kézipoggyászomat, ami a méretnek/súlynak megfelelő volt, mégis gondot okozott volna a tárolása az utastérben. Az 5 csík cigi nem de némi kp borítékban eltűnt... Nem vettem ki mert gyorsan történtek a dolgok, nem is volt eszemben. mégegyszer ilyen nem lesz.

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 11:57:35

én mosmán eldöntöttem. veszek 2 db ocsmány nagyméretű öregasszonybugyogót a kínaiba 130-é/ db. egy viccesbótba művért mittomén öccázér. a bugyogókat c sokival meg ezzel a megfelelő helyeken összecsunyálom, és hagyom beszáradni utazás előtt 2 nappal. majd szépen a cuccok tetejére helyezem hanyagul. hát ezzel meg is vónák.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.15. 11:58:17

@Dr. Körömlakk ®: bezony, csak te vagy, mert ha én repülni akarok, akkor a boing itt száll le értem az utcánkba, és a sarki omw-nél tankol.

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 12:00:12

@batgirl: át kell gondolnom a helyemet a táplálkozási láncba. veszek egy ugrást a törzsfejlődésbe. faszom.

pelinkovac 2013.01.15. 12:10:12

Az én feladott csomagomból egyszer a kolbászt lopták ki. A szalonnát meghagyták... :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.15. 12:13:24

@beszoptuk: "Dolgoztam régen az abc kft - nél csomagosként, majd rámpásként, vastag könyvet tudnék írni..."

Mondjad!

helianthus 2013.01.15. 12:17:16

@Dr. Körömlakk ®: kedvelem azt a filmet, de nem mondd el, titok, mert asszem ez nem túl trendi dolog, pláne az én koromban. ;)

@pelinkovac: ha én lettem volna, én is csak a kolbit lopom ki. Persze csak a téliszalámi és pármai sonka után, ha még éhes vagyok.

2013.01.15. 12:17:35

@Void Bunkoid:
"légiközlekedés-bizniszben dolgozók fizetése a legmagasabb kis hazánkban"

Szerintem a légiforgalmi irányítókra gondolsz. Egy check-in pultos fizetése nettó 130-150.000

Dr. Körömlakk ® 2013.01.15. 12:23:16

@helianthus: én nem láttam, de a címétől berosáltam :D
én nézek mesét, pedig ... :D

Hobbijogász 2013.01.15. 12:42:58

Száz éves sztori... volt szerencsém néhány évvel ezelőtt a szabálysértési oldalát csinálni, az átlag gépre fel - gépre le pakoló apparátus kéthavonta változik, ha lopás miatt idézni kellett 90%-ban az a válasz jött vissza, hogy már nem áll alkalmazásunkban... És még úgyis meglovasítottak egy rakat cuccot hogy akár napi többszöri váratlan ellenőrzésen estek át, szekrényük, öltözetük átfésülve...

Mogyoró007 2013.01.15. 12:48:26

Nekem is tűnt el cigi. És nem csak az.

daito 2013.01.15. 12:48:47

@Bicepsz Elek77: nem is a rakodómunkásra írtam... :-)

mokas_gizi 2013.01.15. 13:01:14

A cikkhez max annyit fűznék hozzá, hogy X éve az egyik ottani dolgozó nem akart lopni, a főnökei megfenyegették, mert OTT kötelező volt és most is kötelező lopni…
Akkor a TV-ben ment egy komolyabb riport a dologról, hogy 50.000Ft-ot kötelező leadni a főnökségnek én úgy emlékszem 60 percenként 50.000 de lehet hogy napi 50.000Ft-ot.
A másik vicces dolog, hogy utólag nem igazán lehet bizonyítani, hogy lopás történt ezzel ők is tisztában vannak…

Nem tudom külföldön mennyire szokás az ilyen dolog, de nálunk ez szó szerint ipari szinten ment a akkori vezetés tudomásával, én úgy tudom hogy ez kb most is így megy de pár éve 100% hogy így ment, ez nem kitaláció akinek van ismerőse ott kérdezze meg + ismétlem erről pár éve riport is ment a TV-be…

átlátó 2013.01.15. 13:17:20

Régen mindet kilopták volna.

mirx 2013.01.15. 13:20:44

ha mindenki biztosíttatná a csomagját, és utána a légitársaságok MINDEN EGYES ALKALOMMAL levernék a ferihegyen a kárt, akkor talán megszűnne ez a jelenség.

dehát milyen a magyar, áh "nem érek én erre rá" meg nem "érek rá feljelenteni" meg "áh csak egy karton cigi", így aztán marad minden a régiben

Démonmac1 2013.01.15. 13:20:47

www.utasbiztositas.hu/portal/index.php/cikk/Hogyan+lopnak+Ferihegyen%3F
részlet:
"Mielőtt a csomag a futószalagon az osztályozóba kerülne, egy röntgenszobában átvilágítják. Ezt az utasbiztonsági ellenőrök végzik. Nyolc éve tíz utasbiztonsági ellenőr ellen indult büntetőeljárás, akik a röntgengép képei alapján szereztek tudomást arról, hogy a repülőgépre feladott csomagokban van-e számukra értékes tárgy. Ha volt, akkor a poggyászt felnyitották, s már meg is szerezték, amit akartak. Ezután a csomagokat eredeti állapotuk szerint visszazárták."

Kata78 2013.01.15. 14:32:05

@helianthus: komolytalan komolyan válaszoltam a felvetésedre :) nem vagyok tök szőke :D

@Dr. Körömlakk ®: kb 2000 szokott lenni, de úgy vagyok vele, hogy csak nasiból a gyerekeknek több van forintban a bőröndben, ha egy évben 2szer haza vetődök, szóval ennyit nekem megér.

helianthus 2013.01.15. 14:51:36

@agresszív kismalac: most erre mit mondjak. Az, amelyikben a Cápasrác és Lávalány szerepel. :D Egy családi? mesefilmszerű izé, már többször láttam és valamiért mindig leragadok előtte.

Andr1s 2013.01.15. 14:53:38

A lopás szervezetten megy.

malévnál így volt:

az osztóknak,diszpécsereknek a rakodó járatonként fizet x összeget,hogy arra az érkező/induló járatokra küldjék őket amikkel olyan utasok utaznak,melyek bőröndjei köztudottan nagyobb arányban tartalmaznak értéket,így a kedvencek london,amszterdam,brüsszel,koppenhága...

a rakodó brigád 3 fős(D.S. érdekeltségébe tartozó A.S.Kft malév alvállalkozó cég által B.J. vállalkozó kft-jét bízta meg a rakodással.

Nagyobb gépnél 2 van a raktérben,1 lent a szallagnál dobálja fel/le a poggyászt.Igazáből ő elég lassúra állítja a szallag sebességét,és közben folyamatosan figyel,jön e ellenőrzés.
Mondjuk hiába van folyton egy ellenőr,ő nem nézhet be a raktérbe,csak úgy ott állhat(muszály benne lennie neki is)továbbá hiába van kamerás,ő vagy elfelejti bekapcsolni a kamerát,vagy úgy állítja be,hogy ne látszódjon a képen a lopás.

helianthus 2013.01.15. 15:14:48

@Kata78: nem vagy tök szőke, de még lehetsz. :D

Kata78 2013.01.15. 15:18:12

@helianthus: ááá, kizárt.. ezt a fodrászom is tudja :D már nem próbálkozik Ő sem haha

M. Péter 2013.01.15. 15:29:02

@Co@blue angel: l.Maybourne: A bőröndöt le lehet zárni, csak az USA-ban van az, hogy csak olyan zár lehet rajta, amelyet a TSA ki tud nyitni.

Tőlem meg pont a lakatot lopták el, mert kinyitották a bőröndömet ellenőrizni valamit, tettek bele egy cédulát erről, de a lakatot nem rakták vissza.

Nem csak Ferihegyen lopnak, JFK-n napi 200 lopás történik, a légitársaságok meg falaznak: newyork.cbslocal.com/2012/03/27/exclusive-cbs-2s-explosive-report-on-jfk-baggage-thefts-leads-to-demands-on-faa/

Manyecska 2013.01.15. 15:30:34

Gyerekek, a ferihegyi reptéren van Freshnapf!! Minek? Kinek? Hogyan? :D

Kata78 2013.01.15. 15:33:49

@M. Péter: Azért állunk meg egy szóra, hány járat fordul meg JFK-n egy nap? A 8 terminálon? Ez kicsit körte - alma összehasonlítás, nem? Persze, ott is lopnak, nyilván mindenhol, csak az arányok.. Na, az nem mindegy.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.15. 15:34:16

@Manyecska: Fura, én meg folyton azon gondókodom, hogy a freshnapfi reptéren van-e Ferihegy.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.15. 15:36:13

@Kata78: A körte és az alma közötti különbség nem az arányokban van. Csaxólok.

Égyébként értyük mit akarsz mondani.

Mérgező Hulladék 2013.01.15. 16:00:39

@Az EREDETI: egy exkollégám is hasonlóan járt, a feladott poggyászába került a pénze, természetesen eltűnt, pedig az nem Budapest volt, hanem London-Lisszabon vonal.
Tőlem Pesten csak az oldalzsebbe szórt ötvenforintosokat (50p-s helyett jó volt a londoni utcai telefonokba, még a mobilkor hajnalán ez jól jött) szedték ki, mondjuk nem nehezítettem meg a dolgukat :(

bobsys 2013.01.15. 16:18:10

@M. Péter: Azert nagyon hulye lehet az is aki $160K erteku ekszert adjon fel sima poggyaszkent

M. Péter 2013.01.15. 16:30:46

@Kata78: A Malév csődje előtti Ferihegyhez képest JFK kb. 5-ször akkora. Azt kellene már csak tudni, hogy Lisztferihegyen mennyit lopnak. JFK-n nem csak cigarettát lopnak, hanem pl. egy nőnek 160000 dollárt érő ékszerét lopták el.

Aureliano Buendía 2013.01.15. 16:36:50

Le kell szokni a dohányzásról, ez van na.
Amúgy sem lehet sehol rágyújtani már.

Atörökk 2013.01.15. 16:52:46

Gondolom a pakolóemberek nem vannak agyonfizetve. Na most érző szavű, józan belátással gondolkozó utas igazán nem várhatja el, hogy Havannával pakolják tele a bőröndjét.

Aureliano Buendía 2013.01.15. 18:09:41

Nem elég, hogy az eurót milyen horror áron váltyák, még ez is.
Mindig a magyar népet éri a csapás.

Manyecska 2013.01.16. 11:03:05

@atörökk: nade b+, ha mindenki csak elvesz lassan ingje-gatyája nem marad az embernek! aggyál borravalót ennek, annak, kisf@szom..:P lopjon magának azt csá. Ja, azt csinálja?:P

tuningfine1 2013.01.17. 18:41:52

1 órája érkeztünk meg EDI-be, 4 karton cigi tünt el...........

v2peti 2013.04.05. 19:26:59

Nem értem! Biztosítást nem lehet rá kötni? Ha meg van biztosítás, akkor a biztosítónak a saját érdeke, hogy leverje a légitársaságon!

v2peti 2013.04.05. 19:36:35

Javítás: A reptér üzemeltetőjén!
süti beállítások módosítása