Tékozló Homár

Trükkösen feltöltős mobilnet a Vodafone-nál?

2013.01.15. 13:25 | jackyll | 81 komment
Hiába lehet már naponta fizetni a feltöltőkártyás mobilnetért, Nikolettnek ez sem jó. Minthogy szerinte a 690 forintos napijegyet csak 2000 forinttal lehet minimum feltölteni. Pedig nem.

Úgy gondolom, hogy a Vodafeone-tól laptopomhoz vásárolt mobilinternet (netjegy) és stick megtévesztő a fogyasztók számára, engem is megtévesztett ezért szeretném kérni a segítségüket: A laptopomhoz vásároltam egy egy mobilinternetet és sticket. A Vodafone arról tájékoztatott, hogy lehetőség van 690 Ft-ért napijegy internetet vásárolni, 2490-Ft-ért hetijegyet és 3990-Ft ért havijegyet.

Azonban a következő feltöltés során vettem észre, hogy a a Vodafonnál a kártyát csak 2000 Ft-tal vagy 4000-Ft-tal lehet feltölteni. Ezáltal nem lehet 690-Ft tal feltölteni vagy 2490-Ft-tal amennyiért árulják. Tehát, ha egy 690-Ftos napijegyet szeretnék venni, akkor is 2000-Ft-tal kell feltöltenem a kártyát, ha csak egy hetijegyet akarnék venni 2490-Ftért, akkor meg 4000-Ft-tal.

Tehát az a szolgáltatás amelyet árulnak, azon az áron amelyen árulják nem megvásárolható. Úgy érzem, hogy emiatt engem megtévesztettek és hátrányom származott ezen szolgáltatás megvásárlásával.

Offline esélyes, de online bármilyen összeget be lehet írni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2013.01.15. 13:34:12

Hú B+. Laptopra futja, de azt a plusz 1310 Ft-ot gond előteremteni...

A percdíj meg cirka 40 Ft a Vodánál és jééé, nincs 40 Ft-os feltöltőkártya. Felháborító.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 13:38:13

abból származott nekünk hátrányunk, hogy a posztoló a világra született. hun lehet panaszkodni??

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.15. 13:39:31

Khm, ennyi. Több ezer éve nem vettem feltöltőkártyát.
Mondjuk a bankautomata is csak fix összegeket tud rátolni, idióta OTP.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 13:42:13

@Manyecska: a múltkor tényleg féltem az uszodába, hogy teherbe esek a medencébe, annyi párocska volt összetapadva benne XD

Manyecska 2013.01.15. 13:44:17

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: nemondd!? tényleg? Nabazz:(( ez még nálam is kiveri a biztit pedig én nyitott vagyok sok mindenre:P

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.15. 13:44:34

Kérünk, 2000 és 99999 közötti számot adj meg!

Tehát 2000 a minimum.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 13:47:37

@Manyecska: jaja, húztam is kifele izibe, mer hogy az istenbe magyarázok ki egy kölköt otthon?? 3D pornó, mi?

Mertcsak 2013.01.15. 13:47:57

@amsz:

Bizony, 2000 alatt nem engedi.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 13:54:04

posztoló egy idióta, ez egy ilyen nap. ottan van a weboldalon, hogy:

A honlapon keresztüli, elektronikus feltöltésnél te választhatod meg az összeget 2000 forint és 99999 forint között.
Más feltöltési módoknál az alábbi címletek közül választhatsz:
- Bankautomatáknál: 3 000, 5 000, 7 500 és 12 500 forint
- Terminálokon (hírlapárusoknál, benzinkutakon, lottózókban): 2 000, 3 000, 5 000, 7 000 és 12 000 forint
- Feltöltőkártyák esetén: 3 000, 7 000 és 12 000 forint

namostan ez nem azt jelenti, hogy a napijegyért többet kell fizetnie, hanem azt, hogy 20 fillérel nem lehet feltölteni. a mákot is darabra veszi a zőccségesnél?

É2I 2013.01.15. 13:55:10

@Mertcsak: Akkor ezek szerint jackyll a hüle :P

É2I 2013.01.15. 13:58:44

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Akkor nem hirdetünk 690Ft,-os napi jegyet. És egy úriember a porcukrot is darabra veszi :P

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 14:00:13

@É2I: pedig annyiba kerül a napijegy, tejjesen korrekt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 14:02:04

a bankautomatábul hiába akarok kivenni 239 forintot, mert annyiban kerül a helókittis bugyi a kínaiba, nem fog adni csak minimum egy ezrest. hát botrányos.

Démonmac1 2013.01.15. 14:07:21

Még hülyébb mint a havas, bár.. :)

Tron65 2013.01.15. 14:12:03

Kedves Nikolett! Kéretik elolvasni a szabályzatot.

Bálintka. 2013.01.15. 14:28:02

ÓÓÓÓÓ baz. szöszke. vagy milyen a posztoló. Olyan mint a prepaidos előfizetés. Ott is fel kell töltened a kártyát, hogy bizonyos időközönként levásárolgathasd, vagy letelefonálgathasd azt.

Harlequin 2013.01.15. 14:42:05

Ez diplomás, az hétszentség....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 14:47:26

@Bálintka.: jahh. gondolom megoldaná a fejében dúló ellentmondásokat, ha egy perc telefonálás 2000 HUF-ba kerülne, mer az úgy igasságos. elvégre a minimálisan feltölthető összegnek egyenlőnek kell lennie a minimálisan elkölthető összeggel is, ellenkező esetben sérülnek a jogai.

helianthus 2013.01.15. 15:08:26

Megnéztem a linkelt honlap gyikját és tök mókásat talátlam:
Kérdés: Tartozásom van, mit tegyek?

Válasz: Ha tartozásod van, jelezd felénk a hálózaton belül belföldről díjmentesen hívható 1750-es számon (elérhető hétfőtől péntekig 8:30 – 20:00-ig), mikor, hogyan tudsz fizetni.
(****!!! itt jön az izgi rész!!!***)
Mindemellett mi is keresni fogunk, hogy a számláid végösszegének befizetésére megoldást találjunk. Felkészült munkatársainkra mindig számíthatsz (!!!!)

Ez nem burkolt fenyegetés? Vagy nem is annyira burkolt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.15. 15:10:21

@helianthus:

Felkészült munkatársainkra mindig számíthatsz, ...

...most is lent vannak a konditeremben.

vagy

...most is a törlesztőrészleteket számolják.

helianthus 2013.01.15. 15:13:54

@atpjkamo: vagy
...most is lőgyakorlaton vannak. :D
ugye, hogy fenyegetőnek tűnik ez a szöveg?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.15. 15:18:25

@Harlequin: Nem a diploma a baj, hanem hogy BŐCSÉSSZ.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.15. 15:30:22

@helianthus: Vannak, akik fondorlatos fogalmazásért óránként tízezreket kapnak. Jogászoknak hívják őket.

Én meg ilyen szép kommentekért nem kapok pénzbeli elismerést se.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.15. 15:32:44

@ColT: Nem az a baj hogy bőcsész, hanem hogy az első félév után kirúgták, és azóta is az igazát keresi ahol tudja.

Rejtélyes 2013.01.15. 16:01:31

Posztoló tényleg kevés agyilag :)

Feltölt x összeget, AMIBŐL elkölt y összeget netezésre. A maradék ottmarad, s ha nem lenne elég a kövi aktiválásra, akkor kell megint tölteni.

Példa:
alapegyenleg 0
rátölt 2000-et, egyenleg 2000
vesz napijegyet 690-ért, egyenleg 1310
vesz napijegyet 690-ért, egyenleg 620
rátölt 2000-et, egyenleg 2620
vesz napijegyet 690-ért, egyenleg 1930

Szerintem innen már bárki érti 69-es IQ felett :D

helianthus 2013.01.15. 16:06:30

@atpjkamo: pénzbelit nem is, de az én összes erkölcsim a tiéd. Mármint elismerésem. És ez sokat ér ám! Bár euróban nem mérik.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.15. 16:19:25

@Rejtélyes: "Szerintem innen már bárki érti 69-es IQ felett"

Azt igen. De hogy mér vesz héccázé napijegyet, mikor máshol nyóccáz a havi, ahhz mennyi IQ kell?

Aureliano Buendía 2013.01.15. 16:47:49

@Harlequin: persze, a diáktüntire vette a mekbúkot, meg vett hozzá evián vizet, és elfogyott az ösztöndíj, amit a kettesért kap büfé-ruhatár szakon

Atörökk 2013.01.15. 16:54:16

Ülj le valagadra, oszt ott internetezz, ne kódorgás közbe', mert hasra esel.

adójogász- 2013.01.15. 17:45:13

@Rejtélyes: Kívánom a kommentelőknek, hogy a 100 forintos kenyeret a boltban ti is csak 250 forintos feltöltésért tudjátok megvenni a jövőben... Bár 100 forintért árulják...

adójogász- 2013.01.15. 17:56:14

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: De a feltöltőkártyákat teljes egészében le tudod beszélni, nem azt mondják, hogy 1500 Ft-ért beszélhetsz 3 napig a többi pénzed meg lóg a levegőben. itt 690 Ft-ért árulnak valamit, amit nem lehet ennyiért megvásárolni... Ez egy kissé más, mint a példák, amelyeket erre hoztál...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 17:58:16

@adójogász-: értelek én, de oda van írva a weboldalra. oszt ha teccik és megfelel, megveszem, ha meg nem, akkor nem csirpogok utólag, hogy jajjhát ezt se tudtam meg aztse tudtam.

adójogász- 2013.01.15. 18:02:16

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Ez teljesen így van, de ne áruljanak már valamit X összegért, ha annyiért nem kapjuk meg

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.15. 18:06:47

@adójogász-: hát pont ez a vicc. pontosan annyiért kapod meg, amennyiért árulják. ki van ez találva :)

aznemdolgozikakinemakar 2013.01.15. 19:08:18

Ha egy boltban 690 forintért veszek kiflit és tejet és kártyával akarok fizetni, akkor a legjobb tudomásom szerint nem mondják azt, hogy 2000 Ft alatt nem vásárolhatok kártyával, mert akkor átmegyek a másik ABC-be és ott veszem meg a terméket, ahol nagy valószínűséggel elfogadják a kártyámat. Ezt a dolgot nyilván csak a mobilszolgáltatók tudják megjátszani, mivel kellően monopol helyzetben vannak ahhoz, hogy ráerőltethessenek a fogyasztóra egy legalább 2000 forintos feltöltést, amit ugyanígy a legtöbb KKV szektorban dolgozó vállalkozás már nem tudna megjátszani az ügyfelekkel (legfeljebb egyáltalán nem fogadja el a bankkártyát). Ma egy budapesti kis vendéglőben ebédeltem 1450 forintért, kártyával fizettem és nem lincseltek meg, sőt, egész kedvesek voltak. De persze nem is attól gáz ez az egész, hogy legalább 2000 forinttal fel kell tölteni a kártyát, mert ezt szívük joga előírni, hanem azért, mert nem úgy hirdetik a terméket, hogy napijegy 690 Ft (minimális feltöltés 2000 Ft). Ha így menne a termék értékesítése, akkor az már nem lenne a fogyasztó megtévesztése, de attól tartok, hogy a termék eladáskor ez nem nagyon hangzott el és ezen a weboldalon sem igazán látom, hogy ez bárhol is fel lenne tüntetve: www.vodafone.hu/lakossagi/internet/szamitogepen/feltoltokartyas-internet-netjegy
Szerintem attól, hogy a megtévesztéssel bagatell összeget csikar ki a szolgáltató a fogyasztótól (amit az egyenleg elhasználásáig kamatmentesen használ), attól a megtévesztés az még megtévesztés. Más kérdés, hogy a társadalom már annyira hozzászokott az ilyesmihez, hogy el sem éri az ingerküszöbét.

Erdőtársulás 2013.01.15. 19:46:37

NA! Még egy kofidiszes! :-p

Mrs.Columbo 2013.01.15. 20:16:56

@Rejtélyes: De nem az a hobbija, hogy napijegyeket vásárolgasson, hanem lehet hogy idén csak most az egyszer akarná használni és az egyszeri alkalomért most így hirtelen nem akarna kifizetni 2000 Ft-ot a 690 helyett.

fda 2013.01.15. 20:30:04

A részleteknak nem olvastam utána, hogyan lehet a 690 forintos napijegyet megvásárolni.

Most őszintén ki az, akinek éppen egyetlen napon van szüksége az internetre?

Az egész nem egy nagy átverés, hogy kipróbáld, aztán előfizess egy normális szolgáltatásra?

fda 2013.01.15. 20:36:50

Csak megnéztem a voda honlapján. Tényleg azt írják, hogy 690-es feltöltéssel 1 napig megy. Aztán minimum 2000 a feltölthető összeg. Ez így tényleg átverős hangulatú, bár nem értem hogy posztolót milyen kár érheti emiatt, hiszen 1. egyetlen kattintással, 10 másodperc alatt kiderül ez a korlátozás 2. legfeljebb annyi kár ér, hogy a holnapi feltöltésig kamatmentesen használja a a voda az 1310 forintot.

fda 2013.01.15. 20:39:27

@Rejtélyes: Gyanítom, ezt a posztoló is átlátta, esetleg te nem értetted amit ő leírt és te elolvastál.

A helyzet épp olyan, mintha az újságosnál a 690 forintos újságot csak úgy vehetnéd meg, hogy minimum 2000-et fizetsz, a többit majd levásárolhatod. Ha ezt mondaná az újságos, nem néznél furcsán?

Így már te is érted?

adójogász- 2013.01.15. 21:36:59

@Mrs.Columbo: Ezzel én is egyetértek. Szeretne 1 napra 1 napijegyet 690 Ft- ért, ahogy hirdetik, mert épp szüksége van rá. De nem kapja meg csak 2000- ért...

Sákif za morro? 2013.01.15. 21:41:54

Ilyen kvalitású embereknek találták ki a feltöltőkártyát. Csak csendben jegyzem meg, hogy a magentás cégnél jelenleg 90Ft-ba kerül 100Mb havi adatforgalom túlforgalmazási díj nélkül. Csak lassítanak, ha túlléped. Talán a 2. hónaptól is csak egy ezres. Nincs hűség se. Ezek után nem teljesen értem a 4000Ft-os havijegyet.

Ferri.HU · http://www.ferri.hu/ 2013.01.15. 21:45:20

Nem tudom, de szerintem sem lehet feltölteni 2000Ft-nál nagyobb összeget a honlapon:
www.vodafone.hu/egyenlegfeltoltes

Ezt csak abból gondolom, hogy a TESCO-nál is van hasonló lehetőség, de az sem enged 2000FT-nál kevesebbet tölteni:
www.tescomobile.hu/online_egyenlegfeltoltes

Érdekesség, a TESCO előfizetéshez nem lehet offline az az kifizetem a pénztárnál és később feltöltöm, vagy ajándékba adom a feltöltést valakinek feltöltést csinálni... :)

Ferri.HU · http://www.ferri.hu/ 2013.01.15. 21:48:17

@Ferri.HU:

2000Ft-nál nagyobb helyesen 2000FT-nál kisebb

Vittore. 2013.01.15. 21:49:47

A posztolónak pedig igaza van. Ha 690 forint a napijegy, akkor lehetőséget kell teremteni a 690 forintos vásárlásra.

rio.pete 2013.01.15. 22:11:43

@adójogász-: @aznemdolgozikakinemakar: @Mrs.Columbo: tehát ezek szerint az emberünk x ezer forintért vett egy vodás eszközt, illetve egy SIM kártyát 0 forintért. Mondjuk a stick legyen öt rongy. Következtetés: emberünk nem azért vette meg, hogy egy napot internetezzen vele. Nincs miről beszélni. Amiért annyit fizetsz, amennyit használsz, azt havidíjas előfizetésnek hívják. Ez nem az. Előre fizetsz, és felhasználod, kábé amire akarod, ameddig a takaród ér.

Ppix 2013.01.15. 22:38:46

@aznemdolgozikakinemakar:
Feltölt, lehasznál, feltölt lehasznál.
Megvan?
Namost mégis, mennyivel szeretnél feltölteni 12 Ft-al????
Nem fogja 3 napon át használni a csilivili laptopját a tyúkeszű posztoló?
Csak egyszer és utána a büdös életben sohatöbbet???
Hagyjál már a monopol hülyességeddel, az egész világon így működik a prepaid konstrukció.
Ha ez nem sikerült felfogni nagyon sajnálhatod, lúzerek maradtok egész életre...
Ha a Vodafone meglépni hogy mind a 137 csomagjának árához lenne megfelelő feltöltő címlet, akkor ugyanazok a szellemi fogyatékosok ott reklamálnának hogy milyen hülye a Vodafone, nem lehet eligazodni a címletek között, el sem férnek egy weboldalon, stb.
Csak gondolkozni ne kelljen, mert az megártana, inkább egy Homár post. Bravo...

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.01.15. 22:45:25

@fda:
Miért ne vehetnék napijegyet csak egy napra, ha úgy hirdetik ezek a rablók?
Töltse fel az értékesítési pont, ha másképp nem megy.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.01.15. 22:47:56

Turista vagyok, elromlott a kábelnetem stb.
Teljesen reális, hogy mondjuk havonta egy nap kell vkinek mobilnet.

Mrs.Columbo 2013.01.15. 23:30:17

@rio.pete: @Ppix: Tudom, nehéz belegondolni, hogy ahány ember, annyi félék vagyunk, de elmondom, hogy olyan is lehet, hogy van egy ember, akinek van internete otthon, van internete a munkahelyén és teljesen felesleges neki még pluszba egy mobilnet előfizetés.

A laptopját alap esetben ugyebár otthon tudja wifin keresztül használni. Ámde előfordulhat, hogy elutazik Mucsaröcsögére a rokonokkal, de pont aznap lesz egy halaszthatatlan dolga, amit neten keresztül kell elintéznie. (Attól most tekintsünk el, hogy a Vodafone x %-os lefedettsége ellenére nagyobb a valószínűsége annak, hogy nem lesz jelerősség, mint annak, hogy lesz.) A lapotop tehát adott. Úgy van vele, hogy máskor is előfordulhat ilyen, így ez egy hosszú távú beruházás, megveszi a kütyüt. Ehhez egyébként adnak egy hetijegyet ajándékba, tehát a megvásárlás után az első használat úgymond ingyen lesz.

Aztán a stick el is felejtődik, majd fél év múlva újra szükség lesz rá, és újra előveszi. Persze, ha már feltöltött rá és használta, akkor mondhatjuk, hogy éljen, akkor még pont tud egy napijegyet venni, hiszen az előző 2000 Ft-os felöltésből még maradt rajta egyenleg, de mondhatjuk azt is, hogy miért erőltetik rá, hogy kiadjon 2000 Ft-ot, ha neki a 690 Ft elég lenne.

Egyébként tökéletesen ki van találva, mert ha 2000 Ft-tal feltöltöd, abból két darab napijegy jön ki, és marad 620 Ft, azaz 70 Ft hiány miatt megint feltöltheted 2000 Ft-tal.
Vagy hogy jobban érezd magad, napijegy helyett vehetsz hetijegyet, de ha ebből indulunk ki, érvényét veszti a napijegy, mint opció.

Van, akit ez zavar, van akit nem. Utóbbinak szerencséje van, mert akármit lenyomnak a torkán, elégedetten mosolyog hozzá.

Sasfióka 2013.01.16. 00:10:40

Én akkor is párhuzamot látok a 40 Ft-os percdíj és a 690 Ft-os napijegy ára között.
Ha nekem letiltotta a másik szolgáltató nemfizetés miatt a telefonszámomat és 2 percre haza akarok szólni, hogy mikor érek haza, akkor miért kell 2.000 Ft-tal feltöltenem egy vodás simet, amit most vettem, hogyha 40 Ft / perc van írva, és csak kettőt akarok telefonálni az elkövetkező 1000 évben arról a SIM-ről? Szerintem érezhető, hogy ez nem egy "reálisan elvárt" üzleti konstrukció a prepaidben.

Mrs.Columbo 2013.01.16. 00:44:26

@Sasfióka: Hát, nem pont helytálló a párhuzam. Én ahhoz hasonlítanám, hogy te akarsz egy 3000es feltöltést, mert van egy olyan fix opció, de nem tennék lehetővé, mert 5000 Ft-tal kéne feltöltened, hogy hozzájuss a 3000-hez.
Itt fix csomagokat kínálnak fix árakért. Igaziból annyit kéne tenniük, hogy 690 Ft-ra állítják a kezdő összeget a feltöltésnél.

Sasfióka 2013.01.16. 01:44:37

@Mrs.Columbo: Akkor ne percdíjakról, hanem csomagokról beszéljünk. Pl. 10 SMS 250 Ft-ért. (Ez csak példa, régen volt ilyen, most nem tudom, hogy van-e :))
Itt sem tudja igénybe venni, merthogy a legkisebb tölthető összeg 2.000 Ft. Szóval akkor ne 690-re, hanem 250-re állítsák a töltési lehetőséget.

Megdobbent 2013.01.16. 02:34:24

Az, hogy online SEM tudjak megoldani siman egy faszsag. Aki szerint ez igy fasza es rendben van, az remelem elegedett a kormannyal is, elvegre az elv azonos a ket szolgaltatas/szolgalas eseten.
Nos, en egyikkel sem.

aznemdolgozikakinemakar 2013.01.16. 09:01:15

@Ppix: Ha egész évben az otthoni netemet használom és egy évben egy napra kell a stick, amikor pl. lent vagyok Balatonon és meg akarom nézni az e-maileket, akkor konkrétan az történik, hogy feltöltöm 2000 forinttal az egyenleget, majd mivel egy évig tutira nem fogom használni, ezért mire legközelebb használnám, már le is járt az egyenlegem, a szolgáltató pedig a különbözetet - köszöni szépen benyelte. Ráadásul a sztori nem is hipotetikus, mivel 1,5 éve vettem egy Telenor sticket, amit azóta egész konkrétan egyszer használtam, úton Horvátországból hazafelé. Akkor nagyon jól jött, hogy nálam volt, de azóta nem kerültem olyan szituációba, hogy használnom kellett volna, így persze a rátöltött egyenleget is buktam. De ha elolvasod a posztomat, akkor látszik, hogy nem a prepaid konstrukcióval van bajom, hanem azzal, hogy a konstrukció lényegét hiányosan kommunikálják, tehát kihagyják a kommunikációjukból azt, hogy közel 3 napi napijegyet előre ki kell fizetnem ahhoz, hogy egy napra használhassam a netet.

rio.pete 2013.01.16. 09:49:01

@aznemdolgozikakinemakar: mutass egy országot, vagy egy szolgáltatót, ahol erre van lehetőséged feltöltőkártyás konstrukcióban. Egyetlen egyet.

Mrs.Columbo 2013.01.16. 10:10:22

@Sasfióka: Nem, ne hozzanak. Sőt, tulajdonképpen most, hogy mondod, nincs is ezzel az egésszel semmi baj. Teljesen igazad van, teljesen jogos, hogy úgy hirdetik, hogy "Mennyibe kerül a feltöltés? -> Napijegy, Ár: 690 -> Feltöltöm!" És ezek után a minimum összeg 2000 Ft.

Na. Remélem most meglett a kákán a csomó. :-D

fda 2013.01.16. 11:17:48

@Kara kán: Azt hiszem, igazad van.

Olyan, mintha az újságosnál a 690 forintos újságot úgy lehetne megvenni, hogy 2000-et fizetsz, a maradék 1310 forintot meg levásárolhatod később.

fda 2013.01.16. 11:21:41

@Sasfióka: Ez nagyon más. Azt senki nem mondta, hogy vehetsz 40 forintért telefont, amin egy percet beszélhetsz.

Azt viszont hirdeti a voda, hogy 690 a napiJEGY. Odamégy, kérsz napijegyet, és kiderül, hogy napijegy az nincs, hanem fizess be egy összeget és majd napi 690 forintért használhatod.

Mozijegy, 690 forint. Mit szólnál, ha azt mondanák, hogy 690-es mozijegy valójában nincs, csak kétezressel lehet fizetni, de sebaj, majd úgyis jössz még és levásárolhatod.

fda 2013.01.16. 11:23:25

@rio.pete: Egyetlen egyet? Ott van például a magyar vodafone.
Ezt hirdetik!

A poszt arról szól, hogy nem tartják magukat a saját üzleti ajánlatukhoz.

fda 2013.01.16. 11:26:11

@rio.pete: Küldöm a példát a vodafone.hu-ról:

"Válaszd az új Vodafone Netjegyet, melyhez most kiválaszthatod az igényeidnek leginkább megfelelő időtartamú feltöltést, akár egy napra, egy hétre vagy egy hónapra van szükséged internetre. Így költségeid teljes mértékben kontrollálhatóak, ha pedig elfogyott az egyenleged, kényelmesen, akár online módon, akár bank automatánál feltöltheted. Mindezt határozott idejű szerződés, havidíj és rejtett költségek nélkül."

Mrs.Columbo 2013.01.16. 11:38:03

@fda: Nekem egyébként az a durva, hogy eljutottunk egy olyan szintre, hogy neked kell győzködni a többi fogyasztó társadat, amikor átvágják őket.
Ráadásul miközben ezt teszed, még téged néznek hülyének és verik a mellüket a büszkeségtől, hogy ez igenis így van jól és te mit fontoskodsz.
(És ez nem csak ennél a posztnál van így.)

rio.pete 2013.01.16. 11:42:01

@fda: Félreértettél. Azt kérdeztem, van-e arra példa bárhol a világon, hogy egy előre fizetett szolgáltatással megegyező értékű feltöltés lehetséges. Puszta kíváncsiság. Pl. "Én csak egy SMS-t akarok elküldeni, utána kidobom a fenébe, nosza, feltöltöm 20 centtel."

Mrs.Columbo 2013.01.16. 12:00:41

@rio.pete: Figyi ezen elmerenghetsz még egy ideig, de a felvetett probléma szempontjából teljesen irreleváns.

Menj fel, nézd meg: www.vodafone.hu/lakossagi/internet/szamitogepen/feltoltokartyas-internet-netjegy

"Mennyibe kerül a feltöltés? -> Napijegy, Ár: 690 -> Feltöltöm!" És ha szerinted az normális, hogy ezek után a minimum összeg 2000 Ft, akkor gratulálok, te vagy a Vodafone célcsoportja.

És ehhez a témához én spec többet már nem tudok és nem is kívánok hozzáfűzni.

hintalo 2013.01.17. 11:19:20

Egyébként az ügyet már vizsgálja a Fogyasztóvédelem. Azok a felhasználók, akik korábban használták már a voda sticket, kaptak egy levelet, hogy nagyon jó lesz nekik. Eddig ha befizettek 2000-et, akkor 365 napon belül bármikor használhatták a tetves netet. De most, hogy jobb lett nekik, csak napi meg heti, meg havi jeggyel. Aki eseti felhasználó és mondjuk fél évente 1x fanyalodik rá a mobilnetre, az is kénytelen kifizetni 2000 Ft-ot, amiből vehet napijegyet, a többi pénzt meg köszöni a szolgáltató. Oké, hogy egyenleg, de azzal nem tudnak mit kezdeni, ha az ügyfél többé nem akarja használni őket, vagy max. 6-8 hónap múlva. Emiatt vannak szopóágon...

Ppix 2013.01.21. 09:10:13

@Mrs.Columbo:
"... eljutottunk egy olyan szintre, hogy neked kell győzködni a többi fogyasztó társadat, amikor átvágják őket."

Értelmezés kérdése. Egymillió cikk van pl. egy élelmiszerboltban, amit megveszeé X méretű kiszerelésben, egyszer elhasználsz belőle X/10-et, a többi meg ott fog porosodni a spájzban.
Mégsem árulhatják 25 féle kiszerlésben.
Ráadásul ez nem is ugyanaz az eset...

Arról meg nem tehetek hogy a fizetési konstrukcióhoz használt címletet _összekeveritek_ a termék (napijegy) árával.
Prepaid. Ez azt jelenti, hogy csak annyit költhetsz amit előre befizettél. Olyan címleteket fizethetsz be előre, amit a szolgáltató előre kitalál. Ennek semmi köze az adott termék árához.
Használgatod az előfizetést, folyamatosan feltöltögetsz, de kontrollod van felette, nem tud elszállni a számla. Erre ajánlja a szolgáltató. Havonta két havonta feltöltesz, és közben nyilván "hitelezel" a szolgáltatónak az előre fizetéssel, de előbb utóbb lehasználod.
A szolgáltatónak meg nyilván az az érdeke, hogy gyakran használd, és a többség így is tesz. Neki nem célja kiszolgálni azokat, akiknek évente egy napra kell. Ezért inkább olyan konstrukciókat hoz létre, ami a gyakoribb használatot támogatja. Ez még nem törvénytelen, jogosan gondolják házon belül hogy az "évi egy napos" sóhereket leszarhatják az árazásukban, máskép mondva nem csinálnak minden legkisebb egységárú termékhez feltöltési címletet.

szizoe · http://zoe-vn-szilagyi.tumblr.com 2019.06.04. 13:27:24

@movhu: Kedves (?) movhu, én -személy szerint- festőművésznő vagyok (amúgy jegyzett, GOOGLE: szilagyi zoe festomuvesz- ) igaz, ismert a nevem de fix havi keresetem NINCS. A jelenlegi magyarországon művészetet eladni NEM lehet. (s eltaláltad: más munka számomra BÜDÖS! 53 vagyok s SOSEM volt más munkám csak a net, ahol lakom nincs közmű csak áram, azt más fizeti a 2 szép őzike szemeimért. ) Mégis van egy laptopom amit egy műgyűjtő adott KÉPÉRT , a mobilnetemet havonta töltik KÉPEKÉRT. Képzeld , van UPC TV-m is KÉPEKÉRT , sőt mindenféle kütyüm - pl.egy 70 ezres Canon fotógép is, meg Bluetooth-os óriás erősitő-hangszóró meg basszusgitár is dettó...-amiket akkor veszek mikor néha vesznek képet. Mert azért egy kép manapság NEM 2 fillér! Pénzem, az SOSINCS. Mert ha van, KÖLTEKEZEM. NAAA? ILYEN IS VAN LÉPJ KI A KOMFORTZÓNÁDBÓL! LOL.

szizoe · http://zoe-vn-szilagyi.tumblr.com 2019.06.04. 13:29:22

@movhu: BOCS BOCS rosszul irtam, naszóval: sosem volt más melóm csak a FESTÉSZET (véletlen netet irtam, mert hát, neten tudom eladni.)
süti beállítások módosítása