Úgy látszik lassan meghirdethetjük a "leglassabb karácsonyi ajándékszállító cég" versenyét, hiszen még mindig futnak be jelentkezők. A T-Home is árul már minden szemetet az alap szolgáltatásán kívül, pedig elég lenne, ha a saját ügyfélszolgálatukat képesek lennének kezelni, de nem... Blendy közel egy hónapja várja, hogy megérkezzen a konzolja. Közben a díjcsomagváltás miatt átélt egy 5 napos offline periódust is:
Az ügyem még karácsony előtt indult el. Naivan egy X-Box-ot szerettem volna megrendelni karácsonyi ajándék gyanánt, amelyhez díjcsomagváltás volt szükséges plusz hűségidő. Ezzel nincs gond, hiszen ezer éve T-Home ügyfél vagyok trpilanet meg egyéb kedvezménnyel. Azért gondoltam a T-Home-ra a vásárlásnál mert nagyon-nagyon kedvező áron kamatmentes részletre adták a kütyüt. Itt kezdődött a hercehurca.
A megrendelés után még december 23-án is azt ígérték, hogy 99%, hogy 24-én 13 óráig kiér a futár a konzollal. Itt lehetne megemlíteni, hogy a 1412 teljesen alkalmatlan a feladatra. Az ügyfélszolgálatot sokszor hívtam és a legmókásabb az volt, amikor a Szuperszervíz részleghez kapcsoltak, hogy velük tudom egyeztetni a házhozszállítást. Ott enyhén kiröhögtek, hogy az nem az ő feladtuk, azt egy futárcég intézi. Nos természetesen nem érkezett meg az ajándék. Szerencsére a gyerekek nem tudtak semmit, így nem volt annyira rossz a helyzet.
27-én telefonált a szerelő, aki a díjcsomag váltás miatti beltéri egység cserét végezte volna. Nos nem kellett, ugyanis műszakilag nem lehetett a DSL vonalamra a Netmánia M díjcsomagot telepíteni….. Rendben de ez miért csak ekkor derül ki? Ok. Szerelő tanácsára hívom a 1412-t. Nos ott hallva, hogy problémás az ügy inkább egy T-Pont-ba küldtek. Azonnal mentem is a legközelebbibe, hiszen ekkor a gyerekek már tudták, hogy valami érkezett volna karácsonyra.
Szerencsére egy lelkiismeretes ügyintézőhöz kerültem. Úgy nézett ki, hogy minden rendben van. Megrendeltem a kábelre történő migrációt. IPTV, Internet és telefon. Amikor telepítésre kerül a kábel, akkor majd megszüntetésre kerül a DSL. Nos ismét elindult a folyamat.
8-án az egyeztetett időpontban megérkezett a szerelő, hogy telepítse a kábelt. Nos ekkor derült ki, hogy megint gond van a palacsintával. Hiába van a bejárati ajtó mellett a kábel vége, onnan be kell még hozni a lakásba átvezetve a lakás másik végében lévő nappaliba.
Szerelő tanácsára és a praktikusság miatt is, inkább a furás, faragás ésteljes átkebelezés helyett inkább wifi egységet kértem (12 havi kamatmentes részlet a számlában… ez itt a reklám helye? ). Így legalább nem lesz szétfúrva a lakás és nem látszik mindenhol a kábelcsatorna.
Raktáron nincs ilyen egység, így a szerelő megrendelte őket. Azt hittük minden ok és milyen szuper lesz az egész. Kapok egy SMS-t a szolgáltatótól, hogy a „Magyar Telekomtól rendelt szolgáltatás létesítése az Ön kérésére egy későbbi időpontban történik” Ok. Ezzel semmi gond nem lenne….
9-én minden szépen ment…. villanyszerelővel egyeztetve, hogy direkt a 2 wifi egységnek, egy külön konnektor rögtön a bejárat mellé, hogy itt se kelljen kábelezni a fal átfúrás után.
A feketeleves 9-én este 9-kor jött. Egyszer csak elszállt minden IPTV, Internet és telefon. Az ember azt hiszi, hogy műszaki hiba…. fáradtak voltunk így inkább elmentünk aludni. Reggel látom, hogy nem megy semmi…. gyerekek nyűgösek, hogy nincs Minimax (ez itt a reklám helye :-) pedig milyen hasznos ez, amikor Apa és Anya a reggeli teendőket csinálja.
Hívom a 1412-t… hibabejelentés. Hibabejelentő közli, hogy nincs hiba…. lekapcsolták a DSL szolgáltatást mert átmigrálták a megrendelt kábelszolgáltatásra. Hoppá! De hiszen nincsen kábelszolgáltatásom mert még ők küldtek erről sms-t, hogy majd később lesz, amikor lesz wifi raktáron. Ügyintéző javasolja, hogy reggel 8 után hívjam a 1412-t…. hívtam… most és utoljára….
Ügyintéző átérzi a helyzetet de nem tud segíteni. Amíg hétfőig nem lesznek raktáron wifi készülékek nem lesz TV, Internet és telefon. Kérdem, hogy ha egy „gombnyomásra” lekapcsolták a szolgáltatást, akkor nem lehet visszakapcsolni? Nem…. töröljem a megrendelést és akkor visszakapcsolják a DSL szolgáltatást néhány nap alatt… Ok, Itt elég lett! Irány a T-Pont és lelkiismeretes ügyintéző… ha ő nem volna már rég feladtam volna az egészet.
Kiderül, hogy több idő a DSL visszakapcsolása, mint ahogy a Kábelszolgáltatást hétfőn telepítik. Itt derül ki, hogy hiába volt úgy beállítva a megrendelés, hogy a DSL lemondása csak a kábel aktiválása után történjen, a rendszer úgy érzékelte, hogy lejárt a számhordozásra (mókás, hogy ez kell szolgáltatón belül ha DSL-ról Kábelre megy) szánt idő, így automatikusan lekapcsolták a DSL szolgáltatást. Akkor miért küldik az sms-t, hogy az én kérésemre történt a halasztás? :) Végül az ügyintézőhölgy lassan kihámozta a dolgot és hétfőre kaptam gyorsan időpontot a telepítésre.
Jelenleg az online ügyfélszolgáltatáson azt látom, hogy van nálam DSL-en alapuló Internet, IPTV és telefon szolgáltatásom és mellette párhuzamosan Kábelnet, Kábeltv és telefon. De közben semmilyen szolgáltatás nem megy nálam…..
Hoppá! Még valami… az X-Box még mindig függőben… amíg nincs telepítés és csomagváltás addig nincs…. Húsvétra talán lesz :)
Instant update: Végre 14-én megtörtént ténylegesen is a kábelre történő váltás. A szerelők gyorsak voltak és hatékonyak. Végre valami pozitívum! Legalább a TV, net és a telefon visszajött. Viszont X-Box még mindig nincs…. 1412 telefonos ügyfélszolgálat először megint a Szuperszervízhez akart küldeni…. utána kiderült, hogy „belső kommunikációs hiba miatt nem fordult át a megrendelés kiszállításra…..” A hölgy ismételten csak közölte a „varázsigét”… megsürgeti a kiszállítást. Hurrá!
Várom a havi számlát, amelyen előreláthatólag kiszámlázzák majd a szolgáltatás nélküli időszakot is….. tehát még mindig nincs vége a sztorinak.
Üdv
blendy
Az utolsó 100 komment: