Tékozló Homár

Blokk nélkül a paprikafülbevalót sem cserélik

2013.01.21. 15:32 | jackyll | 414 komment

insitu.jpg

Naiv ügyfél bepróbált egy kézműves terméket, amit vélhetőleg illuminált állapotban fejlesztett a feltalálója. A hazavitt szárított paprika fülbevalónak teljességgel használhatatlannak bizonyult, hiszen az előtt szétesett, hogy kijutott volna a szabadba. Mindenesetre még így is vannak, akik 4000 forintokat adnak érte:

Nemrégiben - egészen konkrétan 1 héttel ezelőtt - az Astoria melletti Insitu nevű barátságos boltocskában jártam és vásároltam egy paprika formájú füllbevalót ajándékba. A boltról azt érdemes tudni, hogy egyedi, kézműves termékeket árulnak viszonylag nem olcsón. Olyannyira egyedi, hogy ez a füllbevaló konkrétan paprikából készült és olyannyira nem olcsón, hogy majdnem 4000 Ft volt. A vásárláskor az eladó felhívta a figyelmemet, hogy nagyon törékeny, óvatosan kell szállítani - persze egy papírzacskón kívül nem tudott mit adni (még pénzért sem). Nagy boldogan - töretlenül - hazavittem, majd az ajándékozás után nagyjából 3 perccel a paprika leszakadt. Eddig tartott a dolog. Gondoltam, semmi gond egy ilyen kis bolt, abból él, hogy az emberek vissza-visszajárnak, megkedvelik, nyilván ki fogják nekem cserélni. A hiba a számításba ott csúszott, hogy a blokkot nem őriztem meg. Ez nyilván nem volt okos dolog tőlem, de az igazat megvallva nem gondoltam, hogy szükségem lesz rá.

Amikor visszatértem, hiába volt teljesen nyilvánvaló, hogy itt vettem - képzelheted, nincs minden második boltban paprika alakú füllbevaló - az eladó azt mondta, hogy esélytelen blokk nélkül. Felhívta a boltvezetőt, de ő is elutasította. Mondom, akkor kérem a vásárlók könyvét, mire ő mondta, hogy rendben, de nem tudja hol van, mert 2 napja van itt. Néhány perc keresgélés után megtaláltam a falra kiakasztva. Megmutattam - én - az eladónak, hogy hogyan kell egy ilyet kitölteni, hogy vannak a példányok, stb.. Nagy nehezen elértem, hogy kapjak egy lepecsételt, aláírt példányt belőle./p>

Hogy mi a bajom a sztorival? Nyilván szigorúan jogi értelembe nem hibázott az eladó. A probléma ott van, hogy nekik valószínűleg semeddig nem tartott volna azt mondani, hogy akkor ez nyilván rossz volt, visszaviszik a gyártónak - mivel magyar, kézműves termékeket forgalmaznak (legalábbis részben) - ez nem lehet nagy feladat és mindenki boldog. Ehelyett elérték azt, hogy én ebbe a boltba soha többé nem teszem be a lábamat és ezt, nyugodt szívvel ajánlom másnak is. Bárki, aki arra jár, és valami egyedi kézműves ajándéknak valót akar venni, jobban jár az ugyanabban a kertben található Cukorka nevezetű boltocskával. Az persze szomorú, hogy egy aprócska designershop-ban senkinek annyi esze nincs, hogy rájöjjön, hogy ennek nem így kell működnie.

Üdvözlettel:

Egy kiábrándult vevő

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kersyl 2013.01.22. 12:47:30

a makacs tények:
1. nem volt blokkod
2. 4000 Ft-ot fizettél érte
3. ha lett volna egy kis gógyid, saját kezeddel megcsináltad volna az egészet egy 0-val kevesebbért (azt meg sem említve, mennyire másabb hangulata van egy saját készítésű ajándéknak)
4. megérdemled
Pont.

atörökk fater 2013.01.22. 12:52:00

@kersyl: A még makacsabb tények:
1. egyedi termék, ne szarakodj már ezzel
2. igen, itt hibázott
3. igen, itt is
4. egy tahó vagy
Pont.

kersyl 2013.01.22. 12:53:36

@A velő a pirítósról: Én vagyok a tahó azért, mert megérdemli...? Ezért (nem) szeretem én ezt az országot, meg a benne élő ... embereket, velőket.

atörökk fater 2013.01.22. 12:57:27

@kersyl: te bizony.
miért nem költözöl szlovákiába, ha itt mindenki szembe jön az autópályán?

kersyl 2013.01.22. 13:01:00

:D :D :D Mint a kis harci kutya, aki csahol messziről, de közel érve semmit se csinál. Ez süt le rólad, és mosolyogtató, ahogy elárulod, milyen típusba tartozol.
Mondtam én neked, hogy tapló vagy? Szidtam én a szőröstalpú, rohadt zsidó anyját a posztolónak vagy neked? NEM!
Fél éve vettem egy Sony fülest, elbarmoltam vhová a blokkját, nem tudtam becserélni, újat kellett vennem. Megérdemeltem? Meg.
Megérdemli a poszt-toló, hogy így járt? Sztem meg. Te meg jössz itt a nagyzoló, oltó és sértő! dumáddal, mintha ezzel vmit kompenzálnál. Nem veled, rajtad ...

kersyl 2013.01.22. 13:02:02

@A velő a pirítósról: :D :D :D Mint a kis harci kutya, aki csahol messziről, de közel érve semmit se csinál. Ez süt le rólad, és mosolyogtató, ahogy elárulod, milyen típusba tartozol.
Mondtam én neked, hogy tapló vagy? Szidtam én a szőröstalpú, rohadt zsidó anyját a posztolónak vagy neked? NEM!
Fél éve vettem egy Sony fülest, elbarmoltam vhová a blokkját, nem tudtam becserélni, újat kellett vennem. Megérdemeltem? Meg.
Megérdemli a poszt-toló, hogy így járt? Sztem meg. Te meg jössz itt a nagyzoló, oltó és sértő! dumáddal, mintha ezzel vmit kompenzálnál. Nem veled, rajtad ...

atörökk fater 2013.01.22. 13:05:34

@kersyl: Bezzeg te, a világ esze, aki egyből ítéletet tud mondani mindenki fölött
Abszolúte nem érdemli meg, hogy szarakodjanak vele egy oylan termék miatt, ami mivel kézműves, csak ott vehette.

Ne válaszolj, mert nem vagyok méltó rá!

kersyl 2013.01.22. 13:07:25

@A velő a pirítósról: :D :D sajnállak, rossz életed lehet ...

golyóstroll 2013.01.22. 13:09:27

@kersyl: Otthon zsidózzál te féreg!

atörökk fater 2013.01.22. 13:10:45

@kersyl: Nem én akadok bele mindenkibe. Nem én osztom az észt. Nem én játszom a mindenhez értőt.

Tényleg elég belőled. viszlát!

kersyl 2013.01.22. 13:10:59

@golyóstroll: Golyóstoll meg velő kéz a kézben járnak? Értelmező olvasás 1-es, ülj le te is!

kersyl 2013.01.22. 13:15:18

@A velő a pirítósról: Amikor te kommentelsz, ezek szerint te nem akadsz bele semmibe, nem osztod az észt (vagyis nem mondod el a TE nézőpontodat, véleményedet), és nem játsszod azt, hogy te végső soron értesz ahhoz, amihez hozzászólsz? Ha nem éreznél ilyet, nem kommentelnél, nem lenne közlési vágyad. Vagy neked lehet, nekem már nem?
Még egyszer megkérdezem, miért zavarja a kis zaklatott lelkedet, hogy leírtam a véleményemet korrekt! módon, erre TE nekifutásból letahózol ...?! Őszinte gyermeki rácsodálkozással kérdezem, érted te, miről beszélek? És ha rendelkezel némi érzelmi intelligenciával, akkor korrekten, ember módjára próbálsz válaszolni. Köszönöm.

golyóstroll 2013.01.22. 13:16:02

@kersyl: Zsidózol meg nagyképűsködsz és még neked áll feljebb?

kersyl 2013.01.22. 13:18:20

@golyóstroll: Te légy szíves olvasd végig még egyszer az egész részt, amit írtam, és utána mondd, hogy zsidóztam. Épp azt írtam, te nagyon okos, csak a zsidó szóra ugró emberke, hogy NEM zsidóztam. De mivel értő olvasásból egyes vagy, második nekifutásra se vártam tőled más választ ...

atörökk fater 2013.01.22. 13:20:29

@kersyl: Elmegy valaki és vesz egy ajándékot, ami szétesik, ha harmatos lesz. Visszaviszi és joggal elvárja, hogy kapjon helyette újat, mert egyértelmű, hogy csakis ott vehette.
Erre te azt mondod, hogy megérdemelte.
Hát nem, nem érdemelte meg, ezt csak a te beteg agyadban jelenti azt, hogy megérdemelte.
Vagy te is megérdemled, hogy ha egyszer nem figyelsz oda az úton, akkor elüssön egy úthenger? Mert miért nem figyeltél?
Na ezért vagy tahó.
Sajnálom, ha nem érted.

kersyl 2013.01.22. 13:25:34

@A velő a pirítósról: Mit kapok tőled, ha azt írom, hogy meg... :D
De nem szítom a tüzet, van aki szítsa azt eleget.
Remélem, te is mosolyogsz ezen az egészen egy jó nagyot, és nem veszed fel. Magyar emberek szívják itt egymás vérét, szidják egymás kurva anyját, amikor sokkal lényegesebb dolgokkal kéne foglalkozni, nem pedig tahózni a másikat.
Szar ez a szitu, de azért én még nyugodtan fogok aludni éjszaka. Remélem, te is. (nyújtva a békajobb)

Manyecska 2013.01.22. 13:33:49

@kersyl: "És ha rendelkezel némi érzelmi intelligenciával, akkor korrekten, ember módjára próbálsz válaszolni. " már kicsit Bocsika, de a másik posztban -Siket gyerekek nem mentek be..- hozzászólásod a következő volt: "legalább sétáltak egyet aznap" oszt ennyi. Csókollak. Öljétek meg egymást!

atörökk fater 2013.01.22. 13:36:30

@kersyl: na ilyet se láttam még, hogy valaki békejobbot nyújt!
Spongyát az egészre.

kersyl 2013.01.22. 13:37:52

@Manyecska: Látom, értő olvasás neked is egyes. :D
Nagyon örülök neki, hogy utánam keresgetsz, de hadd javítsalak ki:
"legalább mozogtak aznap vmit ..."
Ezt írtam, és ha gyakori olvasó lennél bizonyos blogokon (ez egyáltalán nem sértés, csak ténymegállapítás), akkor ismernéd ezt a nagyon sokszor használt kifejezést így, ebben a formában.
És lévén, hogy sírva vigad a magyar, lévén, hogy se te, se én nem fogjuk kitojni még egyszer a spanyol viaszt, és javítani a rokkantak helyzetén, ezer a keserédes 'magyar humor', sajnos, nem sajnos belefér a mai kommentezésbe. Én nem csókollak. Van nekem otthon saját Manyekom (macskám). :)

Manyecska 2013.01.22. 13:44:00

@kersyl: hát ha neked ez humor, csókollak, a macskával együtt! :D

kersyl 2013.01.22. 13:44:58

@Manyecska: átadom neki, szép vörös. :) Olyan, mint Garfield.

kersyl 2013.01.22. 13:46:49

@Manyecska: Jaaaa, és Subba kommenteket pl. ne olvasgass, nem alszol éjszaka!!! :)

Manyecska 2013.01.22. 13:57:46

@kersyl: én csak ezt a nyomorultat olvasom, bőven!! elég:)

Manyecska 2013.01.22. 13:59:30

@kersyl: vörös? izraelita biztos:)

kersyl 2013.01.22. 14:01:10

@Manyecska: na, ugye hogy megy ez a humor, ha akarod :)

venszivar 2013.01.22. 14:10:33

@kersyl: A macskát csókolgatod...
Hol a seggét? egészségedre!:)

kersyl 2013.01.22. 14:12:06

@venszivar: Ilyen névvel nem illik ilyet kérdezni. :D
Guglizd be, van más testrésze is a macskának, és kérdezz meg akármilyen macskatartót; igen, csókoljuk. :)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.01.22. 14:12:57

@A velő a pirítósról: nem egyet értve @kersyl: hozzászólásával, ezt a terméket még körülbelül ezer helyen meg lehet vásárolni. Tényleg csak a tények miatt...

venszivar 2013.01.22. 14:17:24

@kersyl: melyik névvel? a kersyllel? "más testrésze is van", netán a tökét?:):D Én KUTYÁS vagyok, de nem csókolgatom, dicsérem, lapogatom, max. megsimogatom!

kersyl 2013.01.22. 14:19:58

@venszivar: Ki is az a Freud ...? :)
Először a seggére gondoltál, aztán a tökére ... Háááát, nehogy ciki legyen a végén, Vénszivar ékezet nélkül, kisbetűvel. :)
Egy a lényeg, szeretjük az állatokat. Van is belőle pár ...

kersyl 2013.01.22. 14:21:38

Akkor most megérdemelte a poszt-toló, vagy nem érdemelte?
Valaki okos most már mondja meg nekem, mert nagyon izgulok.

venszivar 2013.01.22. 14:23:23

@kersyl: Emberekkel hogy állsz ? még mindig nem válaszoltál, hogy hol csókolgatod s minek?! mivel NEM a tulajdon nevem! nem is írom "úgy"! Más értelmes kérdés? ha már válasz nincs...

kersyl 2013.01.22. 14:27:48

@venszivar: Jajjj, jajjj, volt kérdés? Mea culpa, észre se vettem.
Most lőjem el azt az oldschool poént, hogy minél több embert ismerek meg, annál jobban szeretem a macskámat?! :)

gáspár zsófi gyöngyhalász 2013.01.22. 14:35:23

Kedves Mindenki!
A paprika fülbevaló kitalálója, levédője és készítője vagyok. Szeretném, ha tudnátok, hogy évekig kisérleteztem azon, hogy hogy lehet a legtökéletesebben ékszert készíteni egy igazi magyar fűszernövényből. Külföldiek sokan kérdezték az üzletemben, hogy van e valami, amit kivihetnének magukkal... De akkor még nem volt választék (mint most pl ez a rettenet sok kalocsaimindenféleség)Kitakáktam, elkészítettem, formáltam és mikor úgy éreztem, hogy tökéletes (számomra) akkor kezdtem el árusítani. Lehet ezt rosszindulatuan is felfogni, nem is csodálkozom én semmin, amiitthon történik. Én minden egyes darabot saját kezüleg készítek, nem adom ki semelyik folyamatát sem senkinek. Minden egyes párt egyesével válogatok össze. Én boldog vagyok, hogy kitaláltam és boldog vagyok, sok ember örült neki eddig. Természetesen, én szakszerűen becsomagolom, felhívom a figyelmet arra, hogy nem egy műanyag cucc, hanem természetes anyag és ennek sajnos vannak hátulütői, kicsit jobban kell rá vigyázni. A barátnőim pl.hónapok óta hordják és semmi baja nincs az ő paprika fülbevalóiknak. Volt olyan az én üzletemben is, hogy egyből eltört a száránál, természetesen egyből kicseréltem. Nem tudom, hogy miért nem cserélték ki az Insituban. Sajnos az ottani eladási árba nincs beleszólásom, de tény, hogy 4000 Ft-ért nem olcsó. A fülbevalókat továbbra is nagy szeretettel és odafigyeléssel fogom készíteni és remélem, hogy sok embernek fogok vele örömöt okozni ezek után is. Szép napot mindenkinek, még azoknak is, akik leszarozták és a cikk írójának is, aki ilumináltnak nevezett, pedig nagyon ritkán iszom alkoholt... Még arra kíváncsi lennék, ha azt írta, hogy iluminált volt aki kitalálta, miért vette meg? ÖÖÖ Hajrá Kedd!

gáspár zsófi gyöngyhalász 2013.01.22. 14:37:58

Bocs a hibákért, autóban ülve írtam...

gáspár zsófi gyöngyhalász 2013.01.22. 14:44:04

van aki máshogy gondolja:
muzgo.blog.hu/2013/01/16/muzeumshopok_ii_mucsarnok

Szóljon, aki megalkotta a tökéleteset!!! Köszönöm azoknak, akik nem a termék, hanem az eljárás ellen voltak...

Horst Nilgerson 2013.01.22. 14:53:29

@gáspár zsófi gyöngyhalász: Zsófi drága!

3 percig tartott csak!
ezt semmiképpen ne akarjuk sikerként aposztrofálni.

a paprika fülbevalót egyébként sem te találtad fel, nagy kár ezt állítani. Évekkel ezelőtt már láttam külföldön, persze lehet, hogy az egész világ tőled lopta!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.01.22. 14:56:16

@gáspár zsófi gyöngyhalász: egyetérve veled azonban továbbra is korrektnek érdemes maradni. Nem volt blokk. Ezért nem cserélték ki. Lehet és érdemes is vitatkozni azon, hogy ez mennyire vevőbarát hozzáállás, de szerintem ezért lejáratni valakit nem korrekt.

Tony Almeida 2013.01.22. 14:58:30

Elnézést, de nagy lúzer a t. posztoló, én nem égetném magam ilyen topikkal.
Megnézem az insitu weblapját, döbbenet, hogy milyen szarokat el lehet adni 2000% haszonnal a jónépnek. De lehet, hogy én vagyok fillérb*szó.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.01.22. 14:59:20

@Horst Nilgerson: ezt mondjuk nem tudhatjuk pontosan. ugyanis a gyöngyhalász üzlet jó sok éve van a moziban, és és speciel nagyon nagyon sok éve látom hogy gyártja ezt a fülbevalót. Tehát megvan az esélye hogy az elsők között volt... De ez csak egy példa..

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.01.22. 15:03:04

@Tony Almeida: nem akarok ezen vitatkozni, de azért itthon élünk. 100 megtermelt forintból marad 27 egy átlag boltnak. Egy terméken amit beszállít egy magyar kis gyártó, kétszer fizetnek áfát..stb. Embereket, és helyet kell fizetni, és az ember szeretne ugye hasznot is. Nem bántásból, de a kínai dizájncuccokhoz képest egy hazainak a bekerülési költsége sokszor a háromszorosa. Ettől függetlenül nekem is van olyan érzésem hogy néha túlárazott egy két termék. De a korrektség érdekében a másik oldalt is látni kell.

helianthus 2013.01.22. 15:05:29

@Szenthomárság: nana! Hátrább a homárokkal! Azért sokat kell ám küzdeni, és még akkor sem biztos, hogy megkapod a végén. :}

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.01.22. 15:05:44

@Horst Nilgerson: ezt nem mondtam, olvass. De miért annyira kicsi a valószínűsége hogy ez megtörténjen, Az a magyar dizájner, aki felrakja a munkáját az etsy.com-re, azonnal tudja hogy ha jó amit csinál, sok kínai gyártó azonnal másolja. Ezután ezt a világ sok boltjában lehet majd kapni. Te elhinnéd neki hogy ő volt az első?
Sajnos azt hiszem ez esetben neked van igazad, de megint csak a nyomorult korrektség miatt...(én is unom ja...)

Szenthomárság 2013.01.22. 15:09:56

Nemhogy a paprikás fülbevalót találta fel a Zsófia művésznő, hanem emlékszem rá, hogy magát a paprikát is ő hozta vissza amerikából! A Santa Maria fedélzetén állt, ott elöl és hátulról átkarolta őt Leonardo di Caprio!

Lencsés anyuka 2013.01.22. 15:20:14

@gáspár zsófi gyöngyhalász: Jaj! Jaj!

Most mindenkibe belerúgunk egyet!?

Itt az eljárás is szar volt, de a termék is!
Szögezzük le!
ja ne, mert eltörik!

Horst Nilgerson 2013.01.22. 15:22:05

@Legelő Őse: jólvan, meggyőztél, hogy ő találta fel a paprikás fülbevalót!
és hogy a négyezer forintos ár egy 3 percig tartó terméknél kifejezzen előnyös!
megyek is veszek pár kilót belőle!

abizonyosmegmondo 2013.01.22. 15:24:43

A probléma nem azzal van, hogy a kézműves mit, milyen minőségben és mennyiért ad. Leginkább azzal hogy Ön, kedves cikkíró, olyan mérhetetlenül lusta, alulképzett, kétbalkezes balfék, hogy fizet egy ekkora rakás lólábaközért egy vagyont. Egy súlyosan hátrányos helyzetű vak fakopács is megépít egy ilyen csecsebecsét legfeljebb harminc perc ráfordítással úgy hogy közben a barátok köztre koncentrál. Az ilyen meg is érdemli, hogy átverjék.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.01.22. 16:21:11

@Horst Nilgerson: de nem akartalak meggyőzni. Sem rávenni hogy vegyél. A te dolgod. Én nem vennék. Szerintem is drága. De ne legyünk már olyan buták, mint akik nem tudják hogyan működik ez a dolog... vagy én ne legyek akkor...mindegy..nem akarlak bebutázni magammal együtt...

Manyecska 2013.01.22. 16:25:06

@gáspár zsófi gyöngyhalász: különben nem csúnya egyáltalán! Lehet tudni ki határozza meg az árakat...
és főleg: hová lehet felvenni, hiszen az utcán kiröhögnének vele.

Alfonz Senki 2013.01.22. 16:31:37

1.ötlet. Beküldöd az egyik barátod, hogy vegyen még egyet 4000 forintért és ő nem dobja ki a blokkot. Odaadod neki az ami elszaródott, és ő visszaviszi az előbb vett blokkal és kicserélteti. Ez után lett 2 pár fülbevaló 8000 ért. Valószínűleg a Homár Blog lelkes közönsége között volt olyan akinek megtetszett az ilyen paprikás cucc és hajlandó lenne megvenni tőled az egyiket. Ha pedig újra tönkre menne a csodabizsu, akkor egy blokkot használtok mindig a kicserélésre.

2. ötlet. Fogod, veszel paprikát és csinálsz 10 pár fülbevalót és 400 Ft-ért árulod a bolt előtt. Tuti siker és végtelen pénzed is lehet.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.01.22. 16:49:25

@Alfonz Senki: a végtelen pénzed lehet-en felröhögtem ;)

Anomalocaris (törölt) 2013.01.22. 17:00:57

Mennyi nyomorult embi őrjöng itt.

Manyecska 2013.01.22. 17:05:11

@Legelő Őse: :))) én mondjuk annyira nem!:))) Na, nekem tetszik, valaki küldjön egyet, néha felveszem ha megyek salsázni:D, vagy szüles közben még nem tudom:)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.01.22. 17:22:14

@Manyecska: paprikában szülőknek koppány lesz-e a gyerek neve? vagy hogy?

Aureliano Buendía 2013.01.22. 18:54:00

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: sajnos ez a rögvalóság... téged nem vettelek bele, de asszem zsifiékhez tartozol
@hagyma: de nem hord tangát:P
Igen, a házitroll kimaradt, ő kategórián kívüli:)
@stillmatic: igen, de az avatott szem hamar kiolvassa a lényeget :)
@Manyecska: jobb, ha kussolok;)

Aureliano Buendía 2013.01.22. 18:55:03

@Manyecska: pedig békásról békás az belföldi hívás... ilyen lassan ment a 145-ös busz?:D

Anomalocaris (törölt) 2013.01.22. 19:12:35

@uraaam: Hát a mondatnak ez volt az értelme! Egyébként meg nem tartozom senkikhez. Túl fura a szemem.

Anomalocaris (törölt) 2013.01.22. 19:33:06

@uraaam: Sajnos kénytelen Vagyok, túlságosan kilógok a sorból embik között.

Manyecska 2013.01.22. 20:56:56

@uraaam: :D:D hidd el, akkor az a legkevesebb baja az embernek! Az első vizsgálatnál majdnem lerúgtam a doki fejét!!:D:D..valami pozitív is legyen rajtam izé:)

venszivar 2013.01.22. 22:13:29

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: Miket nem mondasz! Tiszteld "anyádat"! Áhhh, ezek a mai fiatalok..., különben is alvót, "babázót" nem zavarunk.

Kennysp2 2013.01.23. 00:22:13

A vevővel van a gond, ki a halál ad 4000 forintot egy paprikáért?

Manyecska 2013.01.23. 10:01:07

@Kennysp2: :)hát a külföldiek! Azok meg nem fognak visszarepülni reklamálni ugye..Még blokkal se:))

helianthus 2013.01.23. 10:02:30

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: engem sem vett bele. Az unatkozó háziasszonyból csak az első és második szó nem illik rám. Bár, megmondóember még lehetek. Hümm-hümm. Na vagy az vagyok vagy kérek saját kategóriát, mondjuk frusztrált irodista vagy született lúzer vagy hasonló.

helianthus 2013.01.23. 10:06:11

@Manyecska: sajnos ezt kihasználják az egri borospincék is. Saját sztori, mentünk borért. Előtérben kacsóból kóstoltatnak a borral, finom, kérünk két litert. A borosgazda eltűnt a pince mélyén az üres üveggel, megjelent a telivel, megkaptuk, elindultunk, de pár lépés után beleittunk, merthogy miért ne. Valami borzasztó lőre volt benne. Helyből fordultunk vissza, hogy mi a megkóstolt borból kérünk kettőt, ha nincs hátul, jó lesz az is ami a kancsóban van. :( A turisták fiszont a buszra hordták kannaszám a lőrét, biztos nem fordultak vissza kóstolás után.

Manyecska 2013.01.23. 10:08:37

@helianthus: ez mondjuk szegénységi bizonyítvány a kereskedőre nézve!:( Sőt:(
Én komolyan nem értem, ezek rövid távra terveznek?? Ha rossz hírét keltik ki fog oda menni egy idő után? :(

helianthus 2013.01.23. 10:50:10

@Manyecska: a turisták. :D Főleg, ha a legtöbb pincében ezt csinálják.

@venszivar: engem ezzel hagyjál békén. Köcce!

Peetee 2013.01.23. 10:53:56

@McZozo:

Ez esetben sem az üzlet, meg az eladó a főköcsög. Csupán szeretének megfelelni a törvényi előírásnak.

visszavett áru, visszaadott pénz esetén csatolni kell az eredeti blokkot is a pénztárnaplóhoz.

A Kossuth téren ül, aki tehet arról, hogy nálunk így lehet élni a jogaiddal 40éve, külföldön meg mézzel-tejjel folyik a vásárlói érdekek kánaánja; amint írtad fentebb.
Én kérek elnézést, hogy ez Neked kellemetlen!
A többi 9,99millió ember fel tudja fogni, hogy blokkal lehet reklamálni.

Aureliano Buendía 2013.01.23. 16:46:57

@Manyecska: sajnos jellemző mentalitás a pannon prérin
az a tuti vendég, aki egyszer itt volt, az jól le kell húzni, ki tudja, jön-e még máskor? Persze, így nem.
@helianthus: majd megálmodom

Anomalocaris (törölt) 2013.01.23. 16:50:56

@helianthus: Még mindig várok! De már nem sokáig!

helianthus 2013.01.24. 08:33:38

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: mire vársz? Én jövök?Basszus elfelejtettem nézni mostanában, mindjárt pótolom!!!

helianthus 2013.01.25. 08:25:16

@uraaam: tőlem kérdezed? Ha saját magamat kéne kategóriába helyezni, ennél sokkal jobbat tudnék kitalálni.
:)

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2013.01.25. 16:54:04

fülbevalóból a nálbavalóvá kellett volna alakítani még a boltban. sietve vissza lett volna fizetve..

Aureliano Buendía 2013.01.25. 17:55:28

@helianthus: mivel még új vagyok itt, nehéz mindenkit elsőre beskatulyáznom...

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: ez elér rosszul hangzik:)

Anomalocaris (törölt) 2013.01.25. 22:20:12

@uraaam: – A korábbiakhoz képest viszont csendesebbek lesznek a mulatságok - írja a Pécsi Őjság.

Hola (törölt) 2013.02.13. 13:30:27

Milyen hülye divat lett ez az állandó "konkrétozás"!
süti beállítások módosítása