Laci a ki nem küldött karácsonyi kütyüjének már csak az árát szeretné visszaszerezni, de ez sem megy egyszerűen:
2012.12.16-án regisztráltam a "Technik B.Sat Kft. kis- és nagykereskedés" webshopáján, hogy karácsonyi ajándék gyanánt megrendeljek egy SAT finder kütyüt. A megrendelést meg is tettem, abban bízva, hogy 2012.12.24-ig megtörténik a kézbesítés. Akkor a honlapon az az infó szerepelt, hogy a 2012.12.19-én éjfélig beérkező megrendeléseket 24-ig tudják kézbesíteni, az azután beérkezőeket már csak Januárban. Ahogy a weblapon is visszaigazolták a regisztrált felhasználóknak szánt belső levelezésben 2012.12.17 13:38-kor a rendelés állapota a "banki utalásra vár" volt, mivel sürgetett az idő így online utaltam át a postaköltséggel együtt 5560 Ft-ot, így 2012.12.17-én 17:39-kor már megjelent a felületen, hogy "utalás megtörtént". Így bizakodva vártam, hogy 12.24-ig megkapom az árut. Karácsony előtt pár nappal pontosan 12.20-án megírtam, hogy mivel ajándéknak szánom az árut fontos lenne a mielőbbi kézbesítés, és kértem, jelezzék mi a helyzet. Mondanom sem kell, hogy válaszra sem méltattak. Persze a SAT finder sem jött meg. Másik ajándékot is vettem, így azért a az ajándékozásnál nem volt annyira ciki a helyzet. Gondoltam nem szerencsés a dolog, de ez van, biztos el voltak havazva a sok megrendelés miatt, de majd akkor januárban.
Két ünnep között sem kaptam semmilyen választ a cégtől 12.20-i levelemre, és persze a csomag sem jött. Így 2013.01.04-vel megírtam, hogy mivel teljesítés nem történt a vállalásuk ellenére, és még válaszolni sem méltóztattak, töröljék a rendelésemet, és küldjék vissza az általam átutalt összeget. Még aznap válaszoltak, annyit, hogy visszautalják a pénzt, és elnézést a kellemetlenségekért. Ezen a ponton még mindig nem írtam volna ide, mert van ilyen, elnéző és türelmes vagyok, abban az esetben ha nem lehúzni akarnak, hanem csak hibáztak. Mert ugye emberek vagyunk, hibázhatunk, kis cég is túlvállalhatja magát stb. De sajna az ígéretük ellenére a pénzt sem sikerült visszautalniuk a részemre.
Manapság a 4 órás utalási határidőt figyelembe véve eléggé aggasztó, már-már bosszantó, hogy Jan. 4-től mind a mai napig nem sikerült egy ilyen horribilis összegű utalást megtennie a kedves Zoltánnak, mert, hogy a weblap szerint ő a tulaj, meg üzemeltető meg minden...
Azért a rend kedvéért 2013.01.08-án szintén mailben megkérdeztem tőle, hogy mikor várható az utalás, amire persze ismét nem válaszolt. 2013.01.14-én megírtam neki, hogy mivel sem utalás, sem válasz kénytelen leszek a Fogyasztóvédelemhez fordulni, illetve nektek is megírom az esetet. Szintén semmi válasz.
Így mivel én betartom ígéreteimet, szemben az eladóval, ezúton jelzem nektek hogyan jártam, ezzel reményeim szerint hozzá segítem a Technik B.Sat Kft-t , hogy ne érkezzen hozzá a későbbiekben feldolgozhatatlan mennyiségű megrendelés.
UPDATE 01/24: Szinte instant hepiend:
Amint elküldtem nektek az esetet mailben (és másolatba beraktam az érintett céget is), sikerült visszautalniuk a pénzemet az alábbi levél kíséretében:
"Az átutalt összeget visszautaltuk. Elnézést a késésért! A hiba a mienk, ezért a következő két rendelését - értéktől függetlenül - ingyen kiszállítjuk.
Tisztelettel,"
Azt gondolom mondanom sem kell, hogy többet tőlük semmit nem rendelek, de legalább a pénzem visszakaptam.
Köszi Homár!
Az utolsó 100 komment: