Péter nem egészen érti, mit tudtak benézni a T-Home-nál, amikor elhunyt édesanyja halotti bizonyítványával megszüntette összes előfizetését, de a központban csak a telefont bírták deaktiválni, a tévét és az internetet nem:
Édesanyám tavaly novemberben sajnos elhunyt. Volt neki T-Home telefon, tv és internet előfizetése. A temetés után elkezdtem azt a megalázó hercehurcát, amit Magyarországon ilyen esetben a különböző cégekkel végig kell csinálni. (Általában 10 ügyintézéből 1 mondja, hogy "részvétem".) Elmentem a T-Home ügyfélszolgálatra is, bemutattam a halotti bizonyítványt, rögzítettük az adatokat, és elmondták, hogyan kell visszaküldenem a végponti eszközöket (set-top box, modem stb.) Naivan meg is voltam lepődve, hogy ez ennyire egyszerű. Mondták, hogy van egy 1-2 hetes felmondási idő, és még azt ki fogják számlázni, egészségükre, gondoltam. Ehhez képest megkaptam a következő számlát is, ahol csak a telefon volt rész időszakra számlázva, a tv meg az internet teljes hónapra kiszámlázásra került.
Bementem újra a T-Pontba, ez február elején történt, ahol éppen egy kedvesebb ügyintéző volt. Kiderült, hogy az előző T-pontban csak a telefon felmondását rögzítették, a tv meg az internet előfizetés aktív maradt. A kérdésemre, hogy akkor minek küldették volna velem vissza a végponti eszközöket, hiszen a telefonhoz ezek nem kellenek, csak a tv+internethez, a hölgy nem tudott válaszolni. Nyilván a T-Home szerint a holtak nem telefonálnak, de tv-zni meg internetezni kedvük támadhat... (ez nagyon morbid, de lefénymásolták a halotti anyakönyvit mindkét alkalommal, tehát tudták, miről van szó.)
A panaszt mindenesetre rögzítették, és ígéretet kaptam arra, hogy most már tényleg megszüntetik az előfizetést, és jó eséllyel korrigálják a számlát, hogy a tv meg az internet is csak a rész időszakra legyen kiszámlázva.
Ez történt február elején. Egy hét múlva (ez a számla kelte, tehát nem a kiküldés ideje!) kiszámlázták a teljes januári hónapra a tv-t meg az internetet, és pluszban egy 635 Ft-os fizetési felszólítási eljárási díjat.
Persze lehet, hogy majd elbírálják a panaszt, meg visszamenőleg korrigálják, törlik ezeket a számlákat, de valahogy mégis az az érzésem, hogy ezt az eljárást a T-Home számos más országban nem engedné, nem engedhetné meg magának.
Rosszindulatú Vászka 2013.02.26. 09:29:00
Figyelmes ügyintézés az nincs, országgyalázás az van.
Rosszindulatú Vászka 2013.02.26. 09:35:13
Jöhet a következő!
Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2013.02.26. 09:43:41
Nekem is van Párom!
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2013.02.26. 09:45:15
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.02.26. 09:47:09
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.26. 09:55:48
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.26. 09:55:59
Miért, akkor jobb lesz? Ne mondjon semmit, csinálja meg rendesen a dolgát...
"kiszámlázták a teljes januári hónapra a tv-t meg az internetet, és pluszban egy 635 Ft-os fizetési felszólítási eljárási díjat."
Na, látod, ezért nem szüntették meg. Köll a lóvé.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.26. 09:57:47
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.26. 10:08:55
12.8. Az előfizetői szerződés megszűnése az Előfizető halálával,
jogutód nélküli megszűnésével
12.8.1. Megszűnik az előfizetői szerződés az Előfizető halálával vagy megszűnésével,
a halál illetve a megszűnés tényéről való Szolgáltató általi tudomásszerzéssel, kivéve,
ha átírásra kerül sor.
12.8.2. A Szolgáltató a természetes személy Előfizető haláláról a halotti anyakönyvi
kivonat hitelt érdemlő másolatának kézhezvételekor értesül, míg a nem természetes
személy üzleti Előfizető esetében a vonatkozó cégbírósági végzés bemutatása,
megküldése esetén.
bár az "előfizető megszűnésén" nemtom mit értenek.
Atörökk 2013.02.26. 10:09:13
Sokorai_Atala 2013.02.26. 10:10:24
Sokorai_Atala 2013.02.26. 10:12:01
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.26. 10:13:32
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.26. 10:14:31
ellenbe a posztolónak semmi dolga, leveleket, számlákat nyugodtan dobja ki a kukába oszt kész.
Cityboy08 2013.02.26. 10:16:30
Anno 2 éve lepaktáltunk ezzel a brigáddal. A bekötésnél már problémák voltak, nem azt az IP TV csomagot kaptuk, amit megrendeltünk (kisebbet), nem írtunk alá semmit (munkalapot), hanem rávezettük, hogy a bekötés hibás, panaszkodtunk is, a hibát javították egy nap alatt és innentől kezdődött az egy évig tartó kálváriánk: A 7000 Ft-os csomag nem 7 ezer lett (kicsit több), leveleztünk, aztán rá kicsivel több mint 30 napra mindig jóváírták és ezt minden hónapban megcsinálták velünk, egyszerűen még arra sem voltak képesek, hogy a telefonon kötött szerződés hanganyagát átadják / előkeressék, na meg módosítsák a megfelelő összegre a havidíjat. A szerződést postán küldik, előfizetési díjnak még nyoma sem volt (WTF). Alig vártuk, hogy leteljen az egy év hűség, elmentünk a hűség lejárta előtt egy hónappal érdeklődni a lemondási procedúráról, majd leesett az állunk mikor meghallottuk, hogy az egyben bekötött csomagunk (tv, net, telefon) > 3 különböző időpontban fognak lejárni, ráadásul a lejáratok között 20-30 nap volt, Istenem! Újabb levelezés, eltelik 30 nap, majd kaptuk a pozitív választ, le tudtuk mondani egyben. Lemondtuk, azt mondták max. 8 napig még fizetni kell (lemondási idő). Részünkről OK, erre beszámláztak egy teljes hónapot, megint levelezés, 30 nap múlva ismét pozitív válasz: nem kell fizetnünk semmit.
Komolyan,normálisan fizettem ezeknek és elvettek ennyi időt az életemből? Aki meg nincs résen, arról még a gatyát is lehúzzák. Az ügyfélszolgálatosok is megérnének még egy misét...
vénszivar 2013.02.26. 10:37:24
Sokorai_Atala 2013.02.26. 10:39:29
vénszivar 2013.02.26. 10:50:40
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.26. 10:50:59
vénszivar 2013.02.26. 11:00:48
Atörökk 2013.02.26. 11:01:54
Mondtam már, hogy nem eszem el előled :)
CBF 2013.02.26. 11:20:32
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.26. 11:29:57
Sokorai_Atala 2013.02.26. 11:30:50
Ezentúl bárhova megyek viszem magammal az ÁSZ odavonatkozó paragrafusát, vagy megtanulom:)
Rosszindulatú Vászka 2013.02.26. 11:30:53
Bár a kisebb többség szerint jobb volna Jobbaán.
Tron65 2013.02.26. 13:42:31
Ebben tévednek.
NINCS felmondási idő, mert megszünt az előfizetőjük (bocs, kicsit morbid, de így van).
És ne fizess semmit attól a naptól kezdve, hogy euzt először bejelentetted nekik.
reccs 2013.02.26. 14:23:31
pammacska 2013.02.26. 14:36:23
kisvirag78 2013.02.26. 14:37:51
Nagy biznisz a halál.
Ugyandehogy (törölt) 2013.02.26. 15:35:08
pantlikaskiralylany 2013.02.26. 15:55:26
Faxon kérték a lemondás, meg is kapták, időben ki is kapcsolták az internetet, majd tovább küldték a számlát. Írtam nekik egy szívhez szóló levelet, mellékeltem a faxon elküldött felmondást, kaptam egy levelet, hogy oké, most már akkor lezárták, majd két nappal később kiszámlázták ismét, na itt durrant el az agyam, felhívtam őket, hogy mégis hogy is működik ez, hogy lekötni le tudják, de tovább számláznak egy olyan szolgáltatásért, ami már nem is él, ráadásul két nappal korábban kaptam meg tőlük a levelet, hogy most már tényleg lezárták?
Annyi volt a válasz, hogy ne fizessem be :D nem mintha szándékomban állt volna, mi csinál, kiköti az internetet? :D
Na szóval november óta, most kaptam meg lezáró számlát...
nincs1itt 2013.02.26. 16:27:52
manigerzson 2013.02.26. 17:25:53
kenobi 74 2013.02.26. 17:31:44
rezsoatya (törölt) 2013.02.26. 18:19:29
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2013.02.26. 18:34:25
Számolj azzal, hogy a T-Home nem fogja módosítani a dolgokat, hanem szépen továbbra is kiszámlázza a havi díjakkal emelt tételeket, és küldözget néha egy-egy felszólító levelet, addig, amíg behajtóhoz nem küldheti az egész hóbelevancot. Jómagam hasonló helyzetben vagyok egy olyan esetben, ahol ők nem tudtak szolgáltatni, de a díjakra igényt tartottak volna. Teljesen fel voltak háborodva, amikor nem fizettem ki a nem teljesített szolgáltatásukat... Már a második behajtónál van az ügy, mert az első nem bírt mit kezdeni a dologgal... Én ennek a behajtónak is jeleztem, hogy bíróság lesz a dologból, de ez még próbálkozik...
Úgyhogy csak tréningezd magad, gyűjtsd a dokumentumokat, mert úgy is arra mennek, hogy lehúzzák a kisembert... A harcod Neked kell megvívni!
szmoker (Homo Trollicus) 2013.02.26. 18:58:12
Nyugi. Ne fizess. Felmondják majd a szerződést díjhátralék miatt, probléma megoldva.
Értesítési címnek add meg a parcellát ahol Édesanyád nyugszik.
Oszt hajtsák be.
CID 2013.02.26. 20:46:52
Jaja, 10 ügyfélszolgából 9 őszinte volt. Szerinted, érdekel egy idegent, hogy edesanyád kidobta a sebességét?
Ppix 2013.02.26. 21:52:45
Persze, mert fogalmad nincs semmiről.
Más országokban nyilván elrohannak a postára, udvariasan megkérik a hivatalt, hogy a már feladott több millió számlalevélből lesz szíves kikeresni a tiédet, és gyorsan statáriálisan elégetik külön csak a Te leveledet. Ahogy azt Móricka elképzeli...
OK, elbaszták, meg már kiment postára a leveled, de majd szépen jóváírják, stornózzák, stb. Emiatt még nem venném a fáradtságot Homár cikkre. Durva uborkaszezon lehet...
é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛ 2013.02.27. 18:06:32
A temetés után elkezdtem azt a megalázó hercehurcát, amit Magyarországon ilyen esetben a különböző cégekkel végig kell csinálni. (Általában 10 ügyintézéből 1 mondja, hogy "részvétem".)
"
mer az neked jár ugyi? a részvét. meg az ingyenebéd. amikor az ő annya meghal, bemész majd a jupiszi irodába beszólni, hogy részvétem? nem értem.
bekbórd! 2013.03.02. 14:37:59