Az előző előtti karácsony után sütötte el az Aldi a fantomvincseszteres akcióját, amikor 18 ezer forintért reklámoztak egy eleve nem kapható terméket. A GVH most 25 millió forintos bírsággal jutalmazta a projektet:
A vizsgálat során feltárt információk alapján a GVH megállapította, hogy „a vállalkozásnak már az akció megkezdése előtt számolnia kellett azzal, hogy a merevlemezt (vagy az azt helyettesítő árut) nem fogja tudni a fogyasztói keresletnek megfelelő mennyiségben biztosítani az akció ideje alatt. Ennek ellenére az akciós újságjában, posztereken, honlapján és a hírlevelében megjelent tájékoztatásában erre a körülményre nem hívta fel a fogyasztók figyelmét. A bírság összegének megállapításakor súlyosító körülményként értékelték, hogy az áruházlánc korábban már követetett el jogsértést, valamint azt, hogy a megtévesztő hirdetéseivel a fogyasztók széles körét érte el.
Az utolsó 100 komment: