Naiv ügyfél csapata első nap azzal szembesült Dominikán, hogy a Neckermann mexikói pajtásai nem utalták át az előre kifizetett szállodájuk árát. Mázlijukra egyikük limited tudott emelni a kártyáján, és végül nem az utcán éjszakáztak. Másnap új szállodába deportálták őket, ami nagysegrendekkel szakadtabb volt:
December közepén fizettünk be egy utazást a Dominikai Köztársaságba (a továbbiakban:Dominika) a Neckermann Hegyvidék irodában, ám az utazásszervezésben Dominikán súlyos hibákkal találtuk magunkat szemben. Dominikán a repülőtéren nem várt minket senki az utazási iroda részéről. Volt egy ember egy táblával, de ő csak a transzfer busz számát mondta meg. Magunknak kellett eltalálni a buszhoz. Ott fél órát várakoztattak minket-kilenc és fél órás repülés után-, mire kiderült, hogy csak arra várunk, hogy megjöjjön egy helyi idegenvezető, és pár mondatos tájékoztatót tartson, egyébként csak német nyelven. A lefoglalt Barcelo Dominican Beach szállodában idegenvezető NÉLKÜL magunknak kellett ellenőriznünk, hogy az utazási iroda vócsere érvényes-e. Kiderült, hogy a vócser nem érvényes. Azt közölték: hogy az utazási iroda MEXIKÓBÓL(!!!) nem utalta át a szállásunk árát. Ott álltunk tehát mindenféle segítség nélkül, amikor kiderült, hogy NINCS SZÁLLÁSUNK. A világ másik felén, az amerikai kontinensen.
A recepció először azt követelte, hogy tartózkodásunk teljes időtartamára előre fizessük ki a szállásunkat. Természetesen se készpénzben, se bankkártyán limit alatti összeggel nem készültünk erre, hiszen A SZÁLLÁSUNKAT MI ELŐRE BEFIZETTÜK. Magunknak köszönhetjük, hogy végül is ezer dollár depozit megfizetése mellett szobát kaphattunk. (Egyikünknek sikerült elérnie a bankját telefonon, hogy limitet emeltessen, így tudták csak zárolni az összeget.) Ha ez nincs, AZ ÉJSZAKÁT A NÉMET UTAZÁSI IRODA JÓVOLTÁBÓL AZ UTCÁN KELLETT VOLNA TÖLTENÜNK!
Másnap háromnegyed 11-kor jelent csak meg a képviselője, és csak ekkor intézkedett: szállodacserét szervezett, készpénzben kifizette előre az új szállodába való taxizást, és a történtekről német nyelven jegyzőkönyvet vett fel. Az új szállodában (Carib Club Princess) kiadták szobákat, de azzal a feltétellel, hogy még várják a Neckermann képviselőjét, hogy elhozza a vócsereket. Erre újabb egy napot kellett várni. A Neckermann nem ajánlott fel alternatívákat, így kizárólag ezt az egy szállodát fogadhattuk el, így nyaralásunk egy, az utazási iroda által önkényesen kijelölt kényszerlakhelyen történő időtöltéssé vált.
Új szállodánk magában is rosszabb volt az általunk megrendelt és KIFIZETETT! szállodához
képest. Például:
-csöpögő csap, wc, légkondi
-nyomogomb helyett egy lyuk a tv-n
Igy még soha nem jártunk egyik utazási irodával sem. Hirdeti magát óriás plakátokon hogy megbízhatóság és garancia?
Az utolsó 100 komment: