Tékozló Homár

Hirdessen rágalmazással!

2013.03.29. 15:20 | jackyll | 287 komment

Péter találta a Hermina Bau vagány ingatlanhirdetését:

ingatlancom.jpg

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 15:34:02

@Dr Jozef Vengloš: Van ehhez valami érzékem, abban a pillantban néztem vissza ide, hogy megjelent az új poszt. Paranormális.

algi 2013.03.29. 15:34:38

Ez biztosan nagyon ülne, ha tudnám, ki az a Láng Zsolt. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.29. 15:36:25

Hát szerintem Láng Zsolt nem erre pöccen be, hanem ha rajta kívül a kerületében valaki még nagyot szakítana :D

England win The Ashes! 2013.03.29. 15:38:07

@Transzoxánia: Na most aztán nehogy itt tömjénezd magad, mert szakasztott így voltam én is két mai poszztal. :D

England win The Ashes! 2013.03.29. 15:39:04

Külön a kedvedért gépeltem el. :P

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 15:52:36

Azért Nekem mégiscsak a Télikabát Zsolt a kedvencem.

Bálintka. 2013.03.29. 16:13:58

Mondjuk ez tényleg olcsó ár. Valami biztos van a háttérben. Lehet embert főztek ott savban éjjelente, aminek a szaga beivódott a falakba. Vagy nem tudom.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 16:15:20

@Bálintka.: Az adott esetben fel is verhetné az árat!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 16:17:39

@Bálintka.: 286e Ft/m2 nem túl olcsó manapság. A Rózsadombon is vehetsz 200-ért. (Persze nem lenyűgöző kilátással.)

De a hirdetés az tetszik.

Troppauer_Hümér 2013.03.29. 16:32:46

Jöhet a Papcsák-ellenes garázshirdetés.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.29. 16:34:53

Nos, elcsépelt húsvéti nyulas spam :
kilatas.webuda.com/?q=node/335

Aztán pápá hétvégén hol leszek, hol nem.

Tisztviselőtelep 2013.03.29. 16:34:55

Láng Zsolt az olyan mint a Torgyán Viktor vagy a Gázár János?

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 16:35:02

@atpijkamo: Izgi lenne egy ilyen lakás, lehetne benne kutakodni "kincsek" után.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.29. 16:39:12

@Tisztviselőtelep: Gázár, az a Feri is volt - csak ő aszonta, nem emel, aztán mégis. De azért mind a kettőnek faszkorbács.

Atörökk 2013.03.29. 16:42:05

Kb. 80%, hogy nincs a házban lift...

Troppauer_Hümér 2013.03.29. 16:43:59

@atörökk: ilyen kilátással úgysem mozdulsz az ablakból...

Agyalap 2013.03.29. 16:44:02

És hol a rágalmazás?
Nem keres az a Láng Zsolt súlyos tízmilliókat a kerületben?
Mondjuk ha azt ítrák volna hogy napi kemény munkával! Az már más lenne :)

Jokkura 2013.03.29. 17:00:22

@Transzoxánia: "Azért Nekem mégiscsak a Télikabát Zsolt a kedvencem."
Vidd el és főzd meg savban,vagy amiben akarod, csak pusztuljon innen ,meg a csürhéjét is

Atörökk 2013.03.29. 17:02:31

@stillmátyás:
Persze, és a kaját meg majd felhúzod mazzagon :D

Troppauer_Hümér 2013.03.29. 17:21:00

@atörökk: Lépcsőzzön a pizzásfijú. Főleg ha nem kell neki az apró.:D

England win The Ashes! 2013.03.29. 17:38:30

Lovas poszt ma nem lesz? Csak mert ma hajnalban olyan álmom volt, hogy ihaj! Pont passzolna oda.

Jokkura 2013.03.29. 17:41:27

@Transzoxánia: télikabát ,pufajka, lódenkabát ,kéménybélés,amit csak akarsz :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 17:46:53

@Dr Jozef Vengloš: "ma hajnalban olyan álmom volt"

Nem kellett volna annyi lóhúst enned.

igi1 2013.03.29. 17:47:32

@stillmátyás: meg jobb, ha nem látsz ki

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 19:51:37

mondtam mar, hogy 10 napja amerikai vagyok?

England win The Ashes! 2013.03.29. 19:58:00

@hagyma: Még nem. Akarsz róla beszélni? :D

Atörökk 2013.03.29. 20:00:38

@hagyma: @Dr Jozef Vengloš:
Én pár éve kezet fogtam Ghána tiszteletbeli magyarországi konzuljával.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 20:06:13

@atörökk: az lofasz en egyszer Orban Viktorral

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 20:07:47

Fabry Sandorral
Havas Henrikkel
Vitray Tamassal
es tegnap a szomszedommal is

Taxomükke (UK) 2013.03.29. 21:25:47

@hagyma: Én pedig Bill Clintonnal.
Nem vicc.

England win The Ashes! 2013.03.29. 21:31:17

@Taxomükke: Monica Lewinsky-emléktörülköződ nincs? :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 22:01:25

@Taxomükke: elhiszem
az utobbi 50 ev legjobb elnoke volt
@ColT: ha Viktorragondolsz en innen nezve egyetertek a celjaival es a politkajaval
isten mentsen benneteket Mesterhazitol vagy Bajnaitol
de nekem voszem
jovore valsztotok akit akartok
nekunk meg 3,5 ev Obama
utana remelem visszajonnek a repik

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.29. 22:12:44

Amúgy olyan köd van Baranyában, Tolnában, Somogyban, hogy néhol alig lehet menni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.29. 22:14:20

@hagyma: Ez azért van, mert mert messziről nézed.
Bizonyos céljaival még én is egyetértek. De a módszerekkel, egyre kevésbé.

Innen nézve Obama is jó arcnak tűnik, jobbnak mint II. Bush :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.29. 22:16:05

@hagyma: Mondjuk a Bajnai + a két szoci banda, azok tényleg sokkal gázabbak lennének még ennél is.

igi1 2013.03.29. 22:20:54

@ColT: nem értesz te ehhez, vezetés közbe amúgy se érdekeljen, mi van előtted, mit látsz

vezetes közben fontosabb dolgok vannak

amatőr

igi1 2013.03.29. 22:22:14

@hagyma: Bajnai vót az egyedüli jó vezető az lmúlt 30 évbe

nekünk parasztoknak a libaőrző a kedvenc

igi1 2013.03.29. 22:23:26

amúgy mi ez az ufók őrzik obamát dolog?

ezen is behaltam :)

geeezaa 2013.03.29. 22:28:12

Ha 80 nm, akkor miért is 90? Ki érti ezt?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 22:33:58

@ColT: naugye
@igi1: ezt hajtogatja mindenki
kozben meg nem csinalt semmit, csak alairt nehany kolcsont
en nem tudom gyerekek, nekem Orban bejon, de Ti dolgotok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 22:37:57

@ColT: Obama egy tevedes
egyre tobben latjak
de meg majd 4 evig o lesz a fonok nem kerdes

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.29. 22:52:40

@igi1: Ja! Mint a SMS írás? Bocs :D

@hagyma: OK, de jelenleg a nagyon szar, meg a kicsit kevésbé szar között lehet választani, és egyik se fasza.

Obama, nemtom miért tévedés, de innen nem is akarom megítélni.

De tulajdonképp cserélhetünk, nekünk jó lesz ő, ti megkapjátok a Viktort :D

England win The Ashes! 2013.03.29. 22:53:48

@igi1: South Park, Második évad, második epizód. Séf viszi a meglőtt Mefityisztót és a gyerekeket a kórházba, Stan rosszul van. Nem szó szerinti idézet következik:

Séf: össze ne hányd a Monica Lewinsky-emléktörülközőmet!

Kyle: Honnan van meg magának a Monica Lewinsky-emléktörülköző?

Séf: Onnan, hogy megvolt Monica Lewinsky.

:D

(Olvastad?)

Mylady 2013.03.29. 23:19:02

@hagyma: Na, pont ez az. Hogy egy év alatt semmi látványosat nem csinált, nem forgatta fel az országot, nem írta át az összes jogszabályt, nem ültette minden intézmény élére a saját emberét.
Szépen csöndben húzott pár csöppet sem látványosat, amivel viszont irányba állította a gazdaságot. Ennyi.
Bajnai szakember, méghozzá nagyon jó. Jelen helyzetben ő az egyetlen, akivel ki lehet húzni az országot a szarból.

Illetve nem is. Tudok valakit, aki alkalmasabb. Bokros Lajos.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 23:59:37

@ColT: OK
@Mylady: Bokrost meg el is fogadom szakembernek
Bajnait nem
de szakemberek nem miniszterelnoknek kellenek
oda politkusok kellenek

England win The Ashes! 2013.03.30. 00:12:34

@Mylady: Szerintem itt már nem segít más, csak a piócás ember.

Vagy Mariano da Trani.

Trójai 2013.03.30. 03:08:23

Abban mi a rágalmazás, ha leírjuk, hogy valaki sokat keres?

Megdobbent 2013.03.30. 04:36:37

@Trójai: mar fentebb irtak. Sajna azota a hirdetesbol mar kitoroltek az inkriminalt, ragalmazasra okot ado sorokat: "tisztesseges munkaval, auditalhato forrasokbol".
Igy most, ahogy irod: semmi ragalmazo nincs (mar) benne.

Megdobbent 2013.03.30. 04:40:23

@hagyma: azert amiota kimentel, valahogy tuldimenzionalod a kis szulohazadat :) Egy ilyen gazdasagi es ipari potenciallal biro orszagocska altalaban szolidan megtalalja a helyet a nagyok kozt, es jol prosperal. Aztan jon valaki, nagyra nyitja a pofajat, merthogy ez egy akkora orszag, hogy mindenki rettegjen. Zakson, mondja erre a nemet es kicsit lecsavarja a importjat. Aztan a kicsi orszag eltunik egy szemetdombon, de ott is hangosan fog majd emberkedni.
Hogy ez neked miota lehet idealis... Hacsaknem a rothado nyugatbol akarod romlasba donteni dicso forradalmunk!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 08:15:20

@hagyma: A "politikus" az nem szakma.
Mondjuk Bajnai, az szerintem kilóg - de kösz, nem.
A Bokros az érdekes lett volna, ő legalább a közgazdaságtanhoz ért :D
Mondjuk amilyen szakminiszterek itt szoktak lenni, az katasztrófa :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 08:54:41

@Mylady: Bajnaival a mellette állókkal van a baj :S

2013.03.30. 09:29:24

Milyen eredeti promóciós technika!

Libapecsenyét is lehetne hirdetni a baromfis hűtőpultnál, hogyaszondja "Most akciós a liba nálunk, miért költene ön többet rá mint Bajnai!?"

Vagy állólámpa nagy árengedménnyel kapható, emellett éjjel nappal hazudhat! Gyurcsány Ferenc ajánlásával!

Elmentek a francba idióták!

2013.03.30. 09:36:01

@igi1: amúgy mi ez az ufók őrzik obamát dolog?

Ott ült a Simon Perez bácsi is ám úgyhogy én izraeli biztonságisra tippelek, azok néznek ki ilyen majom szerűen.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 09:52:26

@Cicmen: Ez a marketing :D Néha pofátlan, héha szánalmas, néha mind a kettő :D

2013.03.30. 10:18:47

@Mylady: Szépen csöndben húzott pár csöppet sem látványosat, amivel viszont irányba állította a gazdaságot. Ennyi.

Azt tudtad, hogy a Costa Concordia kapitánya kapitánya is elfordította a kormányt a sziklák felől a léket kapott oldalára fordult hajón! Azt is inkább ki kéne tüntetni nemdebár? :)

Mylady 2013.03.30. 10:23:06

@Cicmen: Azért a Costa Concordia kicsit más eset.

Mylady 2013.03.30. 10:25:27

@hagyma: Bajnait nem fogadod el szakembernek? De Orbánt meg Matolcsyt igen? Ez gyönyörű.
Mondjuk onnan kintről könnyű ezt mondani, hiszen nem érzékeled a következményeket. (Nem, az nem elég, hogy olvastad a neten)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 10:26:22

@hagyma: Khm... én nem tudom, nekem Obama bejön, de a ti dolgotok.
Esetleg cserélhetnénk.

2013.03.30. 10:32:06

@Mylady: Azért a Costa Concordia kicsit más eset.

Csak némi analógiát fedeztem fel a kettő között, valamint országban nem tudtam ilyen példát találni ahol a szarosgödör legalján hirtelen megvilágosodva rámutatnak a kivezető útra!

Mylady 2013.03.30. 11:01:39

@Cicmen: Akkor pontosítsuk kicsit az analógiát:
A CC kapitánya rosszul irányította a hajót, ezért közel kerültek az elsüllyedéshez. Látva ezt a hajótársaság, leváltotta a kapitányt egy olyan emberre, aki ért a hajók irányításához. Elővette a térképét, felvázolta a kiutat és elindította a hajót.
Ekkor a hajótársaság tulajdonosa kapott egy vonzónak tűnő ajánlatot valakitől és rábízta a hajó irányítását. Az új kapitány és magával hozott segédjei akkor irányítottak utoljára hajót, amikor 8 évesen tengeri csatát játszottak a fürdőkádban. De azért saját belátásuk szerint nekiálltak átszervezni az egészet. Az összes hozzáértő embert elküldték minden területről, és feltöltötték a tisztikart a saját dilettáns embereikkel. A hajót oldalára döntötték, mert úgy érezték, így jobban lehet a sekély vízben irányítani. Semmilyen külső tanácsot, segítséget nem fogadtak el. A hajó léket kapott, erre megindult a fejveszett rohangálás és az újra és újra keletkező lyukak tömködése. A hajó körül sereglő segítők, beszállítók stb egyre nagyobb döbbenettel nézték, hogy mi történik és csalódottan távoztak. Volt, akit a kapitány magától, páros lábbal rúgott ki.
A süllyedő hajót tömegesen kezdték elhagyni a fizető utasok, majd a személyzet is.

Most itt tartunk. A keselyűk már köröznek a tetem felett.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 11:01:41

@Mylady: Bajnai mitol szakember?
de ha az is
konyorgom, a miniszterelnoknek nem kell penzugyi szakembernek lenni
jo politikusnak kell lennie es jol kell megvalasztania a minisztereit
@agresszív kismalac: hat en odaadnam Viktorert cserebe, de sajnos nem megy , mert itt elnok csak az lehet aki itt szuletett
itt sokkal kevesebben es kevesebbet foglalkoznak a politikaval, van aki szereti , van aki nem en es a csaladom nem kedveljuk kulonosebben de elfogadjuk, hogy O az elnok

England win The Ashes! 2013.03.30. 11:07:15

@hagyma: Úgy egész konkrétan mi is a baj az elnök úrral (ezt azért írom ilyen hivatalosan, mert egyszer lebasztál az Obama miatt)? Már azon kívül, hogy nyilván neked, mint egy volt konföderációs állam lakójának szúrja a bőrszíne a szemét.

Mielőtt elkezdenéd sorolni a programjának elemeit, felhívnám a figyelmed, hogy ha annak idején Mrs Clinton nyeri a konvenciót, valószínűleg az ő programja is hasonló elemekből állna.

Sőt, azt tippelem, szignifikáns különbség egy republikánus elnök alatt sem lenne.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 11:17:26

@hagyma: Nem kell, de nem baj, ha ért hozzá. Jelen helyzetben meg kb. követelmény.

@Cicmen: A Bajnai megkapta a süllyedő hajót, és tette, amit lehetett...
...sajnos az van, hogy előtte eltapsolták/lopták a tartalékokat, illetve b*tak rá, hogy legyenek, így más út nem volt, mint hogy felveszi a segíjt :S Ha az nincs, akkor máris nagyobb lett volna a kaki.
Csak az nem volt kérdés akkor, hogy kedves volt kormányok, miért is nem voltak tartalékai az országnak?

Mylady 2013.03.30. 11:20:13

@hagyma: Bajnai közgazdász, pénzügyi tanácsadóként dolgozott, majd különböző cégek mnedzsmentjében, többek között válságkezeléssel, racionalizálással, hatékonyságnöveléssel foglalkozott. Pontosan ez az, ami miatt alkalmas arra, hogy az országot kivezesse a gödörből.
Egyébként nemzetközileg is elismert üzletember. Azt tudtad, hogy a Columbián és a John Hopkinson tart előadásokat?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 11:28:21

@Mylady: nezd, en nem latom azt a nagy szakertelmet, csak lufit latok, de megegyszer, a miniszterelnoknek nem kell kozgazdasznak lenni
az nem az a pozicio
de en messze vagyok, lathatom rosszul is, lehet a Bajnai nagy koponya, csak nekem nem ugy tunik

@Dr Jozef Vengloš: semmi bajom a borszinevel, az egyik sogorom is fekete
nem szeretjuk
nem akarjuk a fegyvertartas szigoritasat
nem szeretjuk az uj egezsegbiztositasi torvenyt es altalabanaz egesz csaladom es en is republikanusok vagyunk
@ColT: egy elnoknek nem kell erteni a penzugyekhez
jo penzugyminisztert es tanacsadokat kell kineveznie
nem az a dolga

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 11:34:47

@hagyma: Ki mondta, hogy KELL? Csak azt mondtam, hogy nem baj, ha ért hozzá.
Jelen helyzetben meg amekkora szarban az ország, nem ártana, ha lenne rálátása erre.

Az is a baj, hogy itthon divat alkalmatlan embereket szakminiszternek kinevezni.

Amúgy már azzal is tele a f*om, hogy a miniszterelnök mindenféle eseményeken ripacskodik. Nem azért fizetjük, hogy gyárakat adjon át, hanem hogy az országot vezesse, a problémákat megoldja. Ez ugye hatalmas feladat, és felelősség (LOL, elméletben :D ), tehát ne pezarolja a drága erőfforrásokat :P

Mylady 2013.03.30. 11:35:14

@hagyma: Tudod mit nem értek? Azt hajtogatod, hogy a miniszterelnöknek nem kell közgazdásznak lennie. Pont, mintha az lenne az ellenérv egy jelölt ellen, hogy nem közgazdász. Ez a jelen helyzetben, amikor Bajnai _ellen_ beszélsz, nem érv. Vagy komolyan azt gondolod, hogy az egy negatívum, hogy ő közgazdász?
Egyébként meg ott van Orbán: jogot végzett (nem mondom, hogy jogász, mert sosem mutatta, hogy értene hozzá), van (volt) mellette egy Matolcsy, akinél nagyobb idiótát még nem hordott hátán a föld. Tényleg sokkal jobb párosítás.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 11:41:07

@Mylady: en senki mellett nem teszem le a voksom, mert en mar amerikai vagyok:)
ez vicc volt, bar az vagyok
en magyarorszagot csak az indexen keresztul ismerem, nem olvasok mast nem nezek tv-t stb.
ez is boven sok
nalam Orban Viktor nagysagrendekkel jobb politikus mint Bajnai
ennyi az egesz es en nem beszelek Bajnai ellen
azt valasztotok meg akit akartok, csak en nem latom azt a qrwa nagy einsteint benne
@ColT: de a miniszterelnoknek, pont ez a feladata, hogy przentaljon
csak legyen a hattereben megfelelo szakembergarda
gondolod Obama ul az iroasztalanal es szamolgatja mennyi ado jott be tavaly Floridabol es mennyit koltsunk a north carolinai harci tamaszpontra?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 11:44:08

@hagyma: "de a miniszterelnoknek, pont ez a feladata, hogy przentaljon"
De nem mindenféle 100 fős gyáraknál.
Szerintem kissé túlzásba van ez itthon vive.
Inkább az lenne a dolga, hogy agyaljon a problémák megoldásán, tárgyaljon, stb. Átlássa a helyzetet. Tájékozódjon.
Amúgy reprezentációs céllal a közt. elnököt tartjuk, legalábbis itthon.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 11:55:02

@ColT: hat a vegso donte ove kell, hogy legyen, de szakembergardanakkell kidolgoni a celokat
a fobb iranyvonalakat, nana hogy az elnoknek kell lefektetni
az meg ha egy gyarat a miniszterelnok avat, az rang a gyarnak es igenis segitheti a jovobeni befekteteseket

2013.03.30. 11:55:08

Két döglégy ül a friss kutyaszaron, az egyik hirtelen fingik egy nagyot.
Mire a másik: - bazzeg, nem zavar hogy éppen eszem!

2013.03.30. 11:57:11

Egy teknős nagy nehézségek árán mászik fel egy fára, és ahogy a koronát eléri, körülnéz, és kitárt karokkal leugrik. Nagy durranással a földhöz csapódik, de nem adja fel, és elkezd újra felmászni a fára. Ahogy eléri a koronát, újra leugrik kitárt karokkal, és újra a földhöz csapódik. Ez még párszor megismétlődik.
Két fával odébb egy galambpár ül egy fán, és azt mondja a hím a párjának:
- Drágám, nem kéne elmondani neki, hogy örökbe fogadtuk?!

England win The Ashes! 2013.03.30. 11:59:10

@hagyma: Jó, akkor a bőrszínes részt visszavonom. De mint írtam, szerintem McCainnél vagy Romneynál is lett volna valami hasonló program, mint az a bizonyos egészségbiztosítás. Lehet, hogy nem pont olyan, mint most, de valamilyen tuti.

A fegyvertartás szigorítása meg nem tudom, mennyire fontos, de ugye mostanában volt hír, hogy egy tizenhat éves srác lelőtte az öccsét, mert betörőnek hitte.

2013.03.30. 12:00:52

- Mi az láthatatlan és málnaszagú?
- Medvefing.

- Mi az zöld, folyékony és banáníze van?
- Majomhányás.

England win The Ashes! 2013.03.30. 12:02:00

@Cicmen:

Bemegy a légy a kocsmába:

- Szart kérek mustárral.

Megeszi, fizet, távozik.

Másnap:

- Szart, jó sok mustárral.

Megkapja, megeszi, fizet, távozik.

Következő nap.

- Szart kérek.

- Mustárral? - kérdi a pultos.

- Nem, anélkül, mert randira megyek.

2013.03.30. 12:06:21

Az utcán egy lámpaoszlopnak támaszkodva hány egy ember. Arra megy egy buzi, és így szól hozzá:
- Nagyon helyes! Kíméljük a popsit.

2013.03.30. 12:08:27

Idősebb házaspár az orvosnál:
- Doktor úr, mit javasol, mit csináljunk? Én cukros vagyok, a feleségemnek pedig fehér folyása van.
- Szerintem habcsókot. - válaszolja az orvos.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 12:09:46

@Dr Jozef Vengloš: sajnos balesetek es idiotak mindig mindenhol vannak
de a fegyvertartas allampolgari alkotmanyos jog
jogom van megvedni magam, Obama ne akarja korlatozni
azert egy Romneyt jobban szeretnek
azert sokan serelmezik am it az Obamacaret
sot sokan eleve azt mondjak, mi ez hogy Obamacare, sokkal nagyobb elnoko nem viselik a torvenyek nevet
amugyis nagy a segge a felesegenek

2013.03.30. 12:13:24

- Honnan ismered fel a vízi hullát?
- Ha megszívod az orrát, besüpped a szeme...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 12:17:28

@hagyma: De ilyen 100 fős beruházásokat, ez már nevességessss.

Amúgy a döntések meghozatalához rohadt jól tud jönni, ha átlátod a dolgokat.
Itthon meg most jórészt a gazdaság van szarban, az okozza a legtöbb gondot.

Érted, egy sima cégnél pl. elsősorban olyan embereket vesznek fel vezetőnek, akinek az adott területen tapasztalata van.

Joga van mindenkinek lövöldözni, mi :D

@Dr Jozef Vengloš: Nyilván nem lényeg.

Ja, a McCain volt az az idióta, aki Európát akarta lerohanni, merthogy az okozza a problémákat? :D Az biztos faja lenne :D

England win The Ashes! 2013.03.30. 12:19:56

@ColT: Gondolod, hogy tényleg lerohanta volna? A térképen nem tudná megmutatni, merre van.

Másrészt az elnök mögött áll egy stáb, aki megmondja neki, mikor mit akar gondolni.

2013.03.30. 12:20:49

A férj így szól a vámellenőrzés után.
- Ügyesen átcsempésztük az ékszert a pinádba rejtve,drágám...Ó,ha szegény anyád élne,áthozhattuk volna az arany étkészletet is!

England win The Ashes! 2013.03.30. 12:22:53

@hagyma: Ha az a fegyver egy lezárt szekrényben lett volna, a gyerek nem fér hozzá, és nem történik meg a tragédia.

England win The Ashes! 2013.03.30. 12:30:08

- F-fel kezdődik, sz a vége és sok benne a geci, mi az?

- Fidesz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 12:31:08

@Dr Jozef Vengloš: Nem, de maga a kijelentés is röhejes.
Ez olyn színvonalról árulkodik, mint a Kósa ominózus forintbedöntése.

England win The Ashes! 2013.03.30. 12:31:14

- Miért nem tud a tetű biciklizni?
- Mert nem ér le a lába!
- És miért nem tud Gyurcsány biciklizni?
- Mert tetű!

2013.03.30. 12:31:16

@Dr Jozef Vengloš: Jó, akkor a bőrszínes részt visszavonom.

A négernek fáj a torka, ezért elmegy az orvoshoz.
Az orvos megvizsgálja, majd azt mondja neki:
- Most pedig vetkőzzön le, és álljon négykézlábra.
A néger csodálkozik,de az orvos biztos tudja mi a dolga, hát lemegy négykézlábba.
- Jó, most menjen a rendelőnek abba a sarkába négykézláb - mondja a doki.
A néger csodálkozik,de odamegy. A doki nézi egy darabig,majd mondja:
- Jó, most menjen a rendelőnek a másik sarkába négykézláb!
A néger megint csodálkozik, de odamegy. A doki megint nézi egy darabig, majd mondja:
- Jöjjön vissza ide középre, álljon fel, felöltözhet!
- Doktor úr!Mondja el, hogy mi a bajom, mert ilyen kivizsgálásban még nem volt részem soha és nagyon aggódok!
- Nyugodjon meg! Azt már az elején tudtam, hogy magának torokgyulladása van, csak tegnap vettem egy fekete dohányzóasztalt és nem tudtam hogy hol mutat a legjobban!

England win The Ashes! 2013.03.30. 12:32:23

@ColT: "Nem, de maga a kijelentés is röhejes."

De nem is lett megválasztva.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 12:33:52

@Dr Jozef Vengloš: ez igaz, de ha lezart szekrenyben van es tenyleg betoro jon, akkor nem tudja hasznalni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 12:35:35

@ColT: nem
jogom van megvedeni magam es a csaladomat es a vagyonomat
kessel es macsetevel is lehet olni
aki gyilkolni akar, megteszi

England win The Ashes! 2013.03.30. 12:37:25

@hagyma: Statisztikailag ahhoz a házhoz ritkábban járt betörő, mint a kissrác.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 12:44:03

@Dr Jozef Vengloš: erthetetlen nekem is a tortenet
hat sajnos vannak ilyenek
azt is nehez megmagyarazni, hogy valaki morvegiaban kimegy es lelo 234 embert
sajnos vannak elmebajosok
ez van
ettol meg en onvedelemre szeretnek itthon tartani fegyvert
bar jelzem Obama sem megy ilyen messzire, bizonyos fegyvertipusokat szeretne betilteni, vagyis meg azt sem, hanem nehezebbe tenni a legalis megszerzeset
en bementem, kitoltottem egy igen egyszeru formanyomtatvanyt es 4 nap mulva megjott postan a 2 license a fegyverre
a masodikat meg fel sem hasznaltam

England win The Ashes! 2013.03.30. 12:47:03

@hagyma: Az általam említett sztoriban nem tömeggyilkosról volt szó. Egy srácról, aki mivel megtehette, előkapta apuci fegyverét, és megölte a saját öccsét.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 13:02:39

@Dr Jozef Vengloš: olvastam a tortenetet
szamomra is erthetetlen
ahogy a mulabu futoe is delafrikaban
ettol fuggetlenul en hagy tartsak mar fegyvert ha akarok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 13:12:33

es az is igaz
ha kiskoru gyerekem lenne, nem hagynam hogy hozzaferjen

England win The Ashes! 2013.03.30. 13:16:06

@hagyma: Ki mondta, hogy ne tarthass? Csak ne szerezhesd meg könnyebben (nem te, senki sem), mint egy üveg sört.

CID 2013.03.30. 13:24:48

A kinder tojásról ne is beszéljünk;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 13:28:39

@Dr Jozef Vengloš: nem tudom konnyebben megszerezni
21 ev felett kell lennem es buntetlen eloeletunek
mi kell meg?

England win The Ashes! 2013.03.30. 13:42:36

@hagyma: Elmeorvosi vizsgálat, vizsgázni az adott fegyfer használatából, X idő (mondjuk öt év) után újból megismételni a procedúrát.

A fegyver legyen arra rendszeresített szekrényben úgy tárolva, hogy illetéktelen személy ne férhessen hozzá. Ezen kritérium lehessen bármikor ellenőrizhető (mint a sportolók doppingtesztjei esetében, rajtaütésszerűen is akár).

Satöbbi.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 13:42:52

hagyma
· hagyma.blog.hu/
2013.03.30. 12:33:52
@Dr Jozef Vengloš: ez igaz,
de ha lezart szekrenyben
van es tenyleg betoro jon,
akkor nem tudja hasznalni
hagyma
· hagyma.blog.hu/
2013.03.30. 13:12:33
es az is igaz
ha kiskoru gyerekem lenne,
nem hagynam hogy
hozzaferjen
Döntsd már el!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 13:50:49

@Dr Jozef Vengloš: Még jó.

@hagyma: Igaz, de vallahogy mégis lövöldözni szokott a legtöbb ámokfutó.
Igaz, hogy azok amúgy is tudnak fegyvert szerezni.
Mindenesetre szerintem is szépen lassan szigorítani kéne.

England win The Ashes! 2013.03.30. 13:51:02

@agresszív kismalac: Basszus, ma nem (ma sem) vagyok formában. Ezt nekem kellett volna észrevennem. :(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 13:59:20

@agresszív kismalac: a lemezszekreny, ami otthon kotelezo egy vadasznal pl
meg hogy nem akarom, hogy tudja hol van
az ket kulonbozo opcio

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 14:02:04

de a fiam 29 eves
nem kell elzarni, nem is hulye, nem fog leloni ejjel
remelem Mary sem akar leloni a 35 ezer dollaros eletbiztosaitaomert
ugy egy csaladban van bizalom

ez a 16 eves hulyegyerek meg gondolom tul sokat lovoldozott az x boxon

hat van lyen

igi1 2013.03.30. 14:05:47

@hagyma: és van neki barátnője? :D

England win The Ashes! 2013.03.30. 14:15:22

@hagyma: Ahogy tetszik. Csak épp az imént olvasom, hogy a fegyverrel elkövetett gyilkosságok az USÁ-ban százezer emberre vetítve három egész kettő tized.

A Királyságban ugyanez nulla egész négy század (SZÁZAD!). Németországban nulla egész hat század. Ausztráliában kilenc század, Japánban kettő század, Koreában négy század.

Monjunk néhány "fejletlen" országot is:

Csehország tizenkét század, Szlovákia tizennyolc század, Magyarország tizenhárom század, Üzbegisztán ötvennyolc század, Peru egy egész nyolcvanhét század.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 14:17:48

@igi1: most eppen szabad:)
@Dr Jozef Vengloš: OK nagy orszag tobb buncselekmeny, ez nem jo, de nem a fegyvertartas az oka, ugy gondolom
otthon pl a kes nem fegyver ezert eleg gyakran szurkaljak egymast

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 14:19:10

azert ne ugy kepzeljukmar el az egeszte, hogy valaki bemegy egy boltba es vesz egy geppuskat

England win The Ashes! 2013.03.30. 14:22:19

@hagyma: Hagyma, azt érted, mit jelent, hogy százezer emberre vetítve?

Másrészt csak nem gondolod, hogy pl. itt (mármint a Királyságban) többet szurkálnak késsel? Basszus, kiskorú eleve nem vehet konyhakést. Egy haverom e-bayen akart venni egy frankó vadászkést, USÁ-ból rendelve. Megadta a címet, jön a válasz, hogy a Királyságba nem küldhet, a törvények miatt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 14:33:11

@hagyma: Nem Amerikában? Vagy mi? :D

A többi reakciódra : JAJJJJ.

@Dr Jozef Vengloš: Arány, az arány.
Amúgy itthon is fegyver a kés egy bizonyos pengehossz fölött.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 14:37:01

@Dr Jozef Vengloš: itt nem is jarkalhatsz nemhogy pisztojjal de kes sem lehet a kocsidban, biZony megbasznak ha kes van a kocsidban, nemhogy bicska a zsebedben
a fegyverviselesi es a fegyvertartasi engedelyt ne keverjuk
@ColT: sajnos mindig van idiota aki lovoldozni kezd
en biztos vagyok benne, hogy otthon is barki tud venni fegyvert illegalisan
itt is tud
tehat nem sok ertelme van a fegyvertartast szigoritani

England win The Ashes! 2013.03.30. 14:43:10

@hagyma: "itt nem is jarkalhatsz nemhogy pisztojjal de kes sem lehet a kocsidban, biZony megbasznak ha kes van a kocsidban, nemhogy bicska a zsebedben"

Dettó. Ráadásul bárhol, bármikor kapnak rajta, hogy van nálad ilyen (értsd: nem csináltál semmit, csak mondjuk véletlenül kiesett a zsebedből, mikor elővetted az aprót), helyből eljárás indul.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 14:44:30

@hagyma: Nem lennék teljesen nyugodt akkor se, ha csak én tudom, hogy a lepedők alatt van a Sig&Sauer.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 14:44:59

@Dr Jozef Vengloš: igy van
de hogy fokozzam
fejlettebb orszagokban megbuntetnek ha egy ures sorosdoboz van a kocsidban:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 14:46:16

@agresszív kismalac: nekem az agyam mellett van egy ejjeliszekrenynek neveztt akarmi
ott tartom
de nincs kiskoru hulyegyerekem

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 14:46:34

@Dr Jozef Vengloš: Itt viszont minden cigány késsel járkál. Sose lehet tudni, mikor kell nagyon pisilni.

England win The Ashes! 2013.03.30. 14:46:49

@hagyma: "en biztos vagyok benne, hogy otthon is barki tud venni fegyvert illegalisan
itt is tud
tehat nem sok ertelme van a fegyvertartast szigoritani"

De. Ha sűrűbbre fonjuk a hálót, és kisebbek lesznek rajta a lyukak, a legnagyobb halak fennakadnak.

Az illegális fegyvervásárlásról meg annyit: a legtöbb feketén eladott fegyvert LEGÁLIS boltokban árusítják, csak nem a polcról kapja le, hanem hátulról, a raktár egy félreeső zugából hozza. Ha szigorúbb a szabályzat, kevesebben trükköznek. Ha kevesebben trükköznek, a rendőrségnek több energiája marad a nagyobb illegális fegyverkereskedőkre lecsapni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 14:48:00

@hagyma: Akkor a véleményed ebből a szempontból irreleváns.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 14:50:10

@Dr Jozef Vengloš: nezd aki legalisan juthat fegyverhez, mint pl en az nem fog bunozni
nem arra veszi
raadasul nyilvantartasba veszik
aki bunozni akar, az nem fog legalisan fegyvert venni a nevere

es emmellett elkerulhetetlenul vannakidiotak, mint a norveg csavo, meg a 16 eves aki lelotte a testveret, meg a delafrikai manus
ezeket nem lehet kivedeni

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 14:50:21

Amúgy szerinted hány gyerek lőtte le magát vagy mást véletlenül/játékból otthon talált fegyverrel, mióta kint élsz?

England win The Ashes! 2013.03.30. 14:51:43

@agresszív kismalac: Ez a törvényhozás és a rendőrség közös töketlenségének az eredménye.

Egyszer kést vittem a melóba, mert a paradicsomot nem szeleteltem rá a szendvicsre, mondván úgyis kipotyog a két szelet kenyér közül az úton. Aztán munka után rámjött a pánik, hogy mi lesz, ha az őr belenéz a táskámba (időnként randomra ellenőrzik az embert, hogy nem lopott ki "véletlenül" valamit). Bele is nézett. Már láttam magam munkanélküli segélyért folyamodni, de valami csodával határos módon nem szúrta ki.

Azóta szikével eszem. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 14:52:20

@agresszív kismalac: faszombol tudjam
allitolag nincs Isten csak Darwin
ez az evoluciohoz akkor hozzatartozik

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 14:54:14

@Dr Jozef Vengloš: @hagyma: Szerintem a fegyveres bűnözés (értsd: amihez így is, úgy is illegális fegyvert használnak), más tészta.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 14:56:52

@Dr Jozef Vengloš: "Azóta szikével eszem."
A proszektúrán mindig van friss máj!:-)

Atörökk 2013.03.30. 14:57:31

@Dr Jozef Vengloš:
Valahol ez is baromság, a ló túlsó oldalára való átesés. Nálam szinte mindig van egy bicska, bárhová is megyek, ettől még nem gondolnám, hogy veszélyes lennék a társadalomra.

England win The Ashes! 2013.03.30. 15:00:31

@hagyma: A tizenhat éves csávó NEM lőtte volna le az öccsét, ha apja lakat alatt tartja a stukit.

A connecticuti mészárlás is elmarad(hatot)t volna, ha a fickó nem találja meg anyuci kéziágyúját a sublótban.

Az oaklandi egyetemen lövöldöző csávónak is volt engedélye, pedig utólag állították, hogy nem volt százas.

Satöbbi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 15:03:57

@Dr Jozef Vengloš: valoszinu mind szerzett volna
de haggyuk
en csak a kozhelyet tudom mondani
nem a fegyver ol , hanem az ember
es ez igaz

England win The Ashes! 2013.03.30. 15:05:51

@atörökk: Lehet. Nekem nincs erről véleményem, mert kibírom anélkül, hogy bicska legyen a zsebemben.

De ha ez az ára, hogy kevesebb* legyen a gyilkosság, akkor legyen.

* egy példa: két részeg faszi összeveszik a kocsma előtt. Ha egyiknél sincs kés, mert fosnak, hogy a razzia során lebuknak (ilyen razzia errefelé gyakori, főleg pénteken és szombaton), akkor a vitát bunyóval rendezik le, nem bicskázással.

@agresszív kismalac: Hüje! XD

Atörökk 2013.03.30. 15:09:24

@Dr Jozef Vengloš:
Nem bicskálni akarok, nem azért hordom magammal. De pl. ha elindulok este múlatni, sose tudni ugye hová fajul az este, olyankor pl. nem árt, ha van kéznél egy dugózhúzó ;-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 15:11:53

@hagyma: Itthon mégis sokkal ritkább - bár mostanában itt is szaporodnak :S

@atörökk: ;)

@Dr Jozef Vengloš: Vagy ő is bicskával szelte a szalonnát.

England win The Ashes! 2013.03.30. 15:12:30

@hagyma: "nem a fegyver ol , hanem az ember"

Akkor ezek szerint (meg amit fentebb írtam) tízmillió emberből:

a Királyságban négy,

Németországban hat,

Ausztráliában kilenc,

Japánban mindössze kettő,

Koreában négy,

Csehországban tizenkettő,

Szlovákiában tizennyolc,

Magyarországon tizenhárom,

Üzbegisztánban ötvennyolc,

Peruban száznyolcvanhét ember közveszélyes, ha lőfegyver van a kezében.

Az USÁ-ban meg ugye tízmillióból háromszázhúsz.

Fejlett ország.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 15:12:53

@hagyma: "...itt nem
is jarkalhatsz nemhogy
pisztojjal..."
Akkor az csupa fikció volt, mikor minden második (amerikai) filmben ridikülből, kesztyűtartóból, mitt'oménhonnan került elő a fegyver.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.30. 15:14:44

@atörökk:

Öreg cigány megkérdi a fiától:
- Te gyerek, hova lett az a jó kis bicska, amit a múltkor adtam neked?
- Hát fater, én azt elcseréltem erre a karórára.
- Hogy a fene vigyen el! És ha belédkötnek a kocsmában, mi lesz? Megmondod, hogy fél nyolc van?

Atörökk 2013.03.30. 15:17:40

@atpijkamo:
Ha kocsmában belémkötnek, iszonyatos szellemi csapásokat mérek az ellenfélre. Ha nem segít, rendelek szilvapálinkát, az leteríti ;-)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 15:17:50

@atörökk: Akkor miért nem dugóhúzót viszel?
Mondjuk én inkább sörözök. Arra pedig az "az nem létezik, hogy valami nem sörnyitó!" elv érvényes.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 15:19:47

@Dr Jozef Vengloš: igen de a fent felsorolt orszagokbolitt van minenki:)@agresszív kismalac: lehet fegyverviselesi engedelyed is de az komolyabb tOortura

Atörökk 2013.03.30. 15:19:52

@agresszív kismalac:
Mert lehet, hogy sajtot is kell vágni a borhoz ;-)
És különben is, dugóhúzóval nem lehet bicskázni.

CID 2013.03.30. 15:20:09

Totál logikus. Svájci bicskát nem tarthatsz a kocsidban, viszont 9mm-est az éjjeli szekrényben a hallókészüleked, szemüveged, és nyugtatód mellett igen.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 15:20:18

Csak Al Bundy volt képes öt (tíz) dolcsit adni egy nyitóért.
Valószínűleg azért, mert az egy fejlett ország.

England win The Ashes! 2013.03.30. 15:20:19

Na jó, hogy oldjuk a feszültséget:

A rendőrparancsnok így szól az embereihez:
- Holnap szépen öltözzenek fel, megyünk a Figaró házasságára!
Másnap a rendőrök kiöltözve megjelennek, csokrokkal, italokkal és tortával. A főnök rájuk ordít:
- Barmok! Operába megyünk, nem lakodalomba.
Az egyik rendőr megszólal:
- Most maga az okos, de a múltkor ki jött gumicsizmában, pecabottal a Hattyúk tavára?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.30. 15:23:42

@Dr Jozef Vengloš: Vittem a munkahelyemről az egyetemre a "minidiszket" a táskámban, a nyolcvanas évek elején. Tíz megás lemez, 80 cm átmérőjű, tenyérnyi vastag kerek műanyag tokban. Minden esetben kellett volna kiviteli engedély, de azt nem lehet napi rendszerességgel kérni. Szóval megállított a portás, nyissam ki a táskámat. Na most lebukok. Direkt pont akkora táska volt, hogy a minidiszk éppen beleférjen, még pár jegyzet volt mellette. Őr belenéz, félretolja a minidiszket jobbra, csak könyvek, félretolja balra, csak füzetek, jól van, mehet.

England win The Ashes! 2013.03.30. 15:24:39

@hagyma: Jó. Viszont ha összeadjuk a számokat (az USA kivételével), akkor kijön háromszáztizenhárom.

Héttel kevesebb ember közveszélyes egy százmilliós csoportból (mivel tízszer tízmillió egyenlő százmillió), mint az USÁ-ban egy tízmilliós csoportban?

Ugyan már!

Szimplán több akadály van eléjük gördítve.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.30. 15:28:58

Nekem is van bicskám a táskába. Ha védekezni kellene vele, akkor megkérném a támadót, hoyg segítsen kinyitni. egyik kézzel azt a micsodát kell benyomni, hogy a másik kézzel kitudjam feszegetni a kb 6 centis élt.Biztonsági záras. Hogy mért hordom a táskámba?? tudja a fene. Amikor megvettem, jó ötletnek tünt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 15:29:04

@agresszív kismalac: hat van kulonbseg hogy otthon tartassz fegyvert, vagy hordhatod a zsebedben
@Dr Jozef Vengloš: nem ketlem, hogy az USA-ban tobb a gyilkossag aranyaiban es azon belul is a fegyverrel elkovetett
de ettol meg nekem hagy legyen mar
sajnos ezen nincs mit vitatni, itt van egy bagyobb reteg ami hajlamosabb a bunozesre, mint europaban
kisebb mint del amerikaban, vagy afrikaban
de van

England win The Ashes! 2013.03.30. 15:32:16

@hagyma: Éppen ezért kéne korlátozni, hogy hozzájuthasson, illetve szigorítani a kritériumokat. Te akkor is kaphatnál fegyvert. Azt hiszem... Vagy félsz, hogy elszúrnád a célbalövést? Netán a pszichotesztet? :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.30. 15:33:26

@batgirl: Rugóskés. Azon is van biztonsági zár. Az kiakasztod, megnyomod a gombot, kiugrik a tízcentis penge.

Jó még a paprikaszpré. Csak vigyázni kell vele, van aki izgalmában a saját szemébe fújja.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 15:33:54

@Dr Jozef Vengloš: de hogy csuszott le?
nem csuszhatott le, ha a fejen volt!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.30. 15:34:31

@atpijkamo: á..jó ez nekem. Aki engem akar megtámadni, az félig vak.:)

gabors 2013.03.30. 15:35:14

@hagyma: nem kedveled ???

miert mert a gazdagabbakat akarja kicsit tobbbet adoztatni ??

miert mert a szegenyebbeknek is lesz eu biztositasa ...

Te soha nem leszel olyan gazdag (en sem ) hogy abba az 1%-ba kerulj ha meg igen akkor valoban fizess tobbet ..

Miert Iraq-bol nem kellett volna kivonulni ??

ezenkivul melyik politikai dontesevel nem ertesz egyet .. vagy csak ugy nem szereted ???

Ha a mostani immigracios reformot atverik akkor pont Te es akik hasonlo helyzetben vannak mint Te voltal lesznek a "nyertesei" ennek. ja hogy most mar nem szereted ??

Mit kaptal a repiktol... pl azt hogy TE nem tudod leirni az adossagodat ha eppen szar helyzetbe kerulsz tudod Bush megmentett a bankruptcy-tol ... a Bush fele ado reform a felso 0.5%-nak adta kb 90%-at az adocsokkentesnek es eladositotta az orszagot az utolso nem deficites ev pont Clinton alatt volt amit a repik mindjart elso evben elpicsaztak "vissza adtak" ... utana meg elhaboruztak 2 trilliot credit kartyan tenyleg ez akarod vissza ???

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.30. 15:35:47

@batgirl: :))

Na, ilyen bicepszekkel könnyű.

England win The Ashes! 2013.03.30. 15:36:38

@batgirl: Csak nem a fizkém tanárom neje vagy? :)

Atörökk 2013.03.30. 15:37:36

@batgirl:
Akkor ez olyan, mint télen az autó kesztyűtartojában tárolt, zárba spriccolható jégoldó :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.30. 15:44:18

..almáspitét csinálok, majd jövök

gabors 2013.03.30. 15:46:55

@agresszív kismalac:

allama valogatja hagyma allamaban nem ugy buntetetlen eloeletunek kezifegyvert venni nem tudom ott azt hiszem helyben megcsinaljak a kotelezo FBI tesztet hogy nincs a kizaro ok (elitelt vagy pszihopata stb) azt annyi... ez a legalis modja... de nem jarkalhat meg a pisztojal ... ahhoz kell kernie "carrying permit"-et gondolom megirja majd az hogy ...de van allam ahol azt is konnyen adjak konnyeben mint a jogsit...

De pl NJ eloszor a helyi rendorsegtol kell engedelyt szerezni (na ez komoly procedure mert zarhato fegyverdoboznak kell lenni otthon rendorl kijon megnezi) utan a fegyverbolt fenti FBI csek ... utana 5 nap varakozas stb...

New York detto sot most izmositottak is.

A gond amire hagyme is utal hogy azok akiknek ugysem lehet engedelyuk azok konnyebben szerznek fegyvert ...mert hala John Wayne NRA-nek nem regisztraljak a fegyvereket ... vagyis jani vehet minden heten akarhanyat is es megint hala az NRA lobbynak magan szemely magan szemelynek minden tovabbi ellenorzes nelkul eladhatja voila fekete/feher drug dealernek innen kerul a retikuljebe a fegyver ..

Megdobbento statisztikakat lehet olvasni...lofegyverrel elkovetett ongyilkossagokrol kb 10xse a gyilkossagoknak ...

gabors 2013.03.30. 15:54:01

@hagyma: Ha NC hegyeiben laknek lenne nekem is de a keleti parti nagyvarosban minek ?? nagyobb az esely hogy a sajat fegyveremmel olnek meg minthogy megvedjem magam ...

onvedelemre jo pelda a multheti eset ahol 13 eves srac megvedte magat a 11 eves kisoccsetol merthogy betoronek velte ... fasza !!!

Remelem mindket szulot gondatlansagbol elkovetett emberolesert itelik el .. DE NEM ITT ..

igi1 2013.03.30. 16:07:28

ne politizáljatok mán húsvétkor

örülni kéne ilyenkor, csak mert

England win The Ashes! 2013.03.30. 16:08:53

@igi1: Nekem az egész hetem kész tragédia így is. :D

Manyecska 2013.03.30. 16:10:01

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KOffsOHOCX0#! nyomorultak..

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 16:28:44

@hagyma: Persze, hogy van, hiszen attól, hogy otthon a nachtkaszliba' van a Smith&Wessonod, még simán megkéselhetnek bárhol.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.30. 16:38:56

@Mylady: @agresszív kismalac: ha jók lesztek, akkor majd gondolok rátok:) na jó, ha erre jártok egy szeletre vendégek vagytok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 16:55:13

hu.wikipedia.org/wiki/Erdei_f%C3%BClesbagoly

Nagyanyám kertjében két ilyet láttunk.
Ültek a fenyőn, észrevették, hogy ott vagyunk, repültek egy kört a kertben (vagy 2 méter magasan), és elszálltak a szomszédba.
Lefényképezni meg lassú voltam :S

@gabors: Meredek :S

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 16:56:21

@atörökk: Jaja! Mondjuk én tartok egyet a lakásban is, de amikor a melóhely parkolójában nem tudtam kinyitni egy éjszakás után a kocsit, akkor azért anyáztam :D

Mylady 2013.03.30. 17:01:25

@batgirl: Én jó vagyok! És egy jó almáspitéért bármit megtennék :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.30. 17:13:11

@Mylady: életem első almáspitéje! Van fogalmad, hoyg micsoda technikai csavarokat kellett csinálnom?????

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 17:23:44

@gabors: engedd meg nekem, hogy maradjak republikanus
koszonom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 17:25:55

@gabors: en nem a hegyekben lakom,hanem egy nagyon szep kisvarosban ashevilleben, ahol nagyon nagyon keves az eroszakos buncselekmeny
ettol fuggetlenul hagy legyen mar fegyverem, ha akarom
azt, hogy te hogy vedened meg magad, kurvara nem erdekel
az sem ha te nem akarsz
en igen es nekem van
a tortenet ilyen rem egyszeru

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 17:27:37

@agresszív kismalac: barhol a vilagon
itt azert nem jellemzo
ez egy nagyon nyugodt biztonsagos kisvaros
minimalis a bunozes
de most akarunk hazat venni egy eg kisebb varosban, ahol egyaltalan nincs bunozes

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 17:42:14

fantasztikus husveti sonka megvetelre kerult
holnap sutjuk
oh yeahhhhhhhhh
mindenki offos husvet vasarnap:)

gabors 2013.03.30. 17:47:22

@hagyma: hol vontam meg csak ketsegbe is hogy Neked legyen vagy ne legyen fegyvered...

szerintem is ez szemelyes felelosseg kerdese bar en szivesen latnek egy autokohoz hasonlo regisztraciot biztositast es hasonlokat akinek szemelyes fegyvere van es azzal kart vagy serulest okoz O maga vagy barki mas legyen felelossege is legyen biztositasa ra stb.

Sot szerintem fegyverviselesi engedelyeket is konnyitenem DE minimum oktatashoz es vizsgahoz kotnem ... kocsit sem lehet vezetni annelkul

a hegyeket azert irtam mert Te irtad napokkal ezelott hogy a hegyek kozott sok ho esik meg nem toljak a havat meg hasonlok

Most meg is neztem elegge hegyes a videk arrafele de Asheville tenyleg nagyon szep kis varosnak tunik az hogy a ART honalapon spanyolul es oroszul is van link mar csak hab tortan. Gyonyoru lehet arrafele szeptemberben mikor sargulnak es pirosodnak a fak levelei ... neha hianyzik a termeszet ebben a betondzsungelben ...

maradj nyugodtan republikanus most mar szavazhatsz is majd ... csak mivel mondtad nem szereted Obamat gondoltam megkerdezem miert ??? ha csak ugy az is OK.

Csak valahogy mindig elszomorit amikor tomegek (foleg also kozeposztaly) akiket pont a republikanus gazdasag politika szegenyitett el az elmust 25 evben nem tudja elmagyarazni hogy ez nekik miert jo ... ok veszitettek a legtobbet Reagen ota egyedul Clinton tudta megszolitani oket azota hogy en itt elek ....

bobsys 2013.03.30. 17:47:24

@hagyma: Lehet fegyvered, a tamado fegyverek vasarlasat akarjak szigoritnai (betiltnai?), mert nem kell neked egy felautomata m15 otthonra meg vadaszathoz. Valamint meg akarjak szuntetni, hogy egy gun shown csakugy tudjal vasarolni background check nelkul azert ez nem a vilag vege.

bobsys 2013.03.30. 17:48:59

@hagyma: szargof blogmotor
szoval a tamado fegyverek vasarlasat akarjak szigoritani (betiltani?), mert minek neked otthonra egy felautomata m15. Valamint megakadalyozni, hogy barki csakugy vasaroljon mindenfele pisztolyt egy gun shown background check nelkul.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 18:02:04

@gabors: miert ne lehetne kocsit vezetni oktatas nelkul?
ugyan milyen tanulas kellene egy fegyverhez
amugy regisztralva avgyok
engedelyt kell kerni a fegyverhez
regisztralnak, es utana mikor megveszed a stukkert ezt a regisztracios papirt le kell adnod
@bobsys: Obama ne szoljon bele, mit tartok itthon

bobsys 2013.03.30. 18:07:22

@hagyma: akkor akar tankot is vehetnek a kertbe nem?

gabors 2013.03.30. 18:09:18

@bobsys: sajnos (szerintem) errol mar letettek legalabbis federal szinten ... es meghagyjak az allamoknak mint pl New York vagy New Jersey ahol eppen betiltottak... a gond az hogy csunya emberek nagy ivben lesz@rjak ezeket a torvenyeket ...

Az igazi gond hogy nincs kozponti regisztracio annyi fegyvert hoznak forgalomba amennyit lehet ORIASI uzlet ez

es onvedelemnek adjak el holott a tulajdonosok 95% meg nyugodt korulmenyek kozot sem talana el egy celpontot nem beszelve egy rablas stb lasd rendorok akik rendszeresen gyakorolnak kitaraznak ket tarat 30 golyo es van 4-5 talalat eles helyzetben ... most jani-be otthon elohuzza a stukkert ami mondjuk kezeben sem volt 1975-ota es megvedi magat ... muhhahahah

nem beszelve hogy csak paranoisok tartanak toltott fegyvert maguk mellet 24/7 vagyis egy betores rablotamadas eseten eletszerutlen hogy megvedi magat az atlag ember ... DE lehessen fegyvere a torvenyek alapjan...

Na de m16 ?? talan nem erdekes hogy amikor betiltottak a full atuokat az 1930-as evekben akkor is kb ez volt a duma hogy mindenkinek szemelyes joga ...

Vannak szituk benzinkutas ejjel lehessen fegyvere ... de pl. 10mm sniper puska (felautomata termeszetese) az is onvedelemre ???

gabors 2013.03.30. 18:12:02

@hagyma: gondoltam met megneztem mi kell ehhez NC legalisan ... GC es 90 nap residency ... osz jo napot ... ezzel nincs is gond ha Te neked igy jobb semmi gondom nincs ... sot a legtobb gun tulajdonossal sincs semmi gond mert a legtobb tisztesseges es feleloseggel all hozza .. a gond az illegalis fegyverekkel van es hogy milyen konnyen valhat legalis fegyver illegalissa....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 18:15:44

@gabors: a buncselekmenyek legnagyobb reszet illegalis fegyverekkel kovetik el
ha nekem van legalis es regisztarlt fegyverem, semmi veszelyt nem jelentek senkire, viszont esetleges problema eseten megvedhetem magamat es a csaladomat
ha egy hulyegyerek lelovi az occset, vagy a masik barom bemegy a moziba lovoldozni, az megtortenik akkor is ha tilos fegyvert tartani
sajnos

Mylady 2013.03.30. 18:16:28

@batgirl: Én egyszer sütöttem, finom lett. És már nem volt nagyon macerás, nem ismételtem meg azóta sem. Mert ebből nem lehet keveset sütni. Az meg nem jó.

gabors 2013.03.30. 18:17:22

@hagyma: mert pl jon valami felkegyelmu ellopja es veletlenul az en hazamba megy bele ...

Te sem gondolod komolyan hogy tankot is tartahasson barki minden fele szabalyozas nelkul ... ne basz kocsit sem tarthatsz regisztralas nelkul ... gondolom repulot sem sot mar odaig is le mertek mennie egy ket varosban hogy kutyat sem tarthatsz legalisan ha nem regisztralod es oltatod be veszettseg ellen (hogy ennek mi a logikaja azt nem irom le )

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 18:22:26

@Mylady: most akarok jointos brovniest sutni
remelem sikerul
@gabors: azt hiszem suketek parbeszede folyik
en mindvegig a legalis megoldasrol beszeltem
a sajat kezifegyverem is teljesen legalis, regisztralt

gabors 2013.03.30. 18:23:29

@hagyma: elolvasod amit irtam vagy csak irod amit eddig is irtal ...??? nem akarom magam idezni ...

igazad van a gond az illegalis fegyverekkel van DE hogy lesz egy fegyver illegalis ... Te is tudod gondolom valaki megveszi legalisa mint TE mondjuk csak utana eladja... na ha evvel feleloseg is jarna vagy kellene kotelezo biztositas mint mondjuk az autodra .. ezt azert komolyabban lehetne csokkenteni...es Te es a fegyvertulajdonosok tobbsege valoszinu tamogtana is...

Ja csaxolok hogy a moziban lovoldozo, ocset lelovo, a kongereszusi Giffordot , sot a newtown-i lovolodozo is mind legalis fegyver volt !!!! szoval azert vannak gondok a legalis fegyverekkel is

gabors 2013.03.30. 18:25:21

@hagyma: miert ne lehetne kocsit vezetni oktatas nelkul?

aki ugy szuletik hogy tud autot vezetni annak nyilvan nem kell oktatas annak csak az elmeleti es gyakorlati vizsgan kell atmenni bocs igazad van ...

es ugyanez all fegyverekre ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 18:27:47

@gabors: illegalis lett, mert az hasznalta akinek nem volt hozza jogosultsaga
persze, egyertelmu, hogy legalisan megvasarolt fegyverrel is lehet lovoldozni
lasd norvegia
de ezeket nem eredekli hogy elkapjak, vagy nme, ezek elmebetegek

nem nem igaz a masik teteled
rengeteg illegalis fegyver van forgalomban aminek a szarmazasat sem tudjak
az enyem teljesen szam szeruen regisztralt
ha eladnam kurva nagy bajba kerulnek, ha elkovetnenek valamit vele

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 18:30:23

@gabors: hat itt altalaban megtanitja az apja 2-3 nap alatt
a kresz vizsga ha valakinek nem megy at 1-2 ora alatt az gyengeelemju
es akkor johet a jogsi
de ha nem sikerul elsore, elmegy "holnap" is
ez a nagy misztifikacio egy automata kocsi vezetese korul otthon van csak
mert raepult egy uzletag, vagy ketto
oktatok, gyakorlati oktatok, vizsgabiztosok

gabors 2013.03.30. 18:36:51

@hagyma: "ha eladnam kurva nagy bajba kerulnek, ha elkovetnenek valamit vele "

Na ezt akarjak most a federal szinten is bevezetni a gond valoban az hogy mi lesz a korabban legalissan de sokkal gyengebben szabalyozott eladasokkal... amikor mar lehet hogy 3-dik 4-dik kezben van a fegyver es teljesen legalisan tortent minden de lekovetni nem lehet mert nem kellett akkor meg regisztralni ...

A cel nyilvan valami olyan mint CarFAX

Te vagy barki mas aki a torveneyket betartva sajat dontese alapjan szemelyes fegyvert tart (az hogy mit vagy mit nem felejtsuk el) az legyen felelos erte ...

Most ilyen nincs sajnos minden allam maskeppen szabalyozza mindezt sot 10 20 30 eve szabalyok sem voltak es a gond hogy a fegyver a cipos dobozban vagy az ejjeli szekrenyben nem hasznalodik el sot ha golyo van benne az sem ...

azert latom sokmindenben egyetertunk ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 18:38:22

@gabors: Obamatrol es a demokratakrol akkor sem gyozol meg:)

gabors 2013.03.30. 18:41:26

@hagyma: hat ezert van hogy a 18-19 evesek kozott a halalozasi okok kozott elso helyen van az auto baleset...

learning by doing ebben az esetben sokszor eletveselyes es nem csak a fiatalnak hanem mindenki masnak ...

valoban itt az allamokban elegge alacsonyra teszik a lecet majdnem hogy csak a foldon ... van es van aki SOHA nem tanul meg biztonsagosan vezetni ..

gabors 2013.03.30. 18:43:43

@hagyma: nem is akarlak ha Neked a republikanusok politikaja tetszik szavazz rajuk ... de biztos van valami amiert Oket szereted jobban ... (gondolom) bar obviously eddig meg nem is szavaztal rajuk :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 18:54:37

@gabors: nincs bajm az amerikai kozlekedeskulturaval
otthon sokkal tobb bajom volt
nem, meg nem szavazhattam, legkozelebb mar fogok
valoszinu en ilyen beallitottsagu vagyok, raadasul a csaladtagjaim is mind republikanusok
meg az ismeretlenek is, a nagybatyam vonalarol, csak facerol ismerve:)
ez erdekes, de igy van
es akkor halkan megjegyzem, kedvelem Orban Viktor politkajat is

England win The Ashes! 2013.03.30. 19:02:49

@hagyma: "miert ne lehetne kocsit vezetni oktatas nelkul?
ugyan milyen tanulas kellene egy fegyverhez"

Ha most rizla (vagy alzir, franc sem tudja már, milyen nick alatt ír) kolléga lennék, ezért már minimum letrolloználak, de lehet, hogy cifrább jelzőket is használnék.

Node mivel gentleman vagyok, nem teszek ilyet. :)

gabors 2013.03.30. 19:07:26

@hagyma: "nincs bajm az amerikai kozlekedeskulturaval
otthon sokkal tobb bajom volt"

Hat errefele szinte mindennapos hogy valami orulttel talalkozok es CSAK rajtam mulik hogy eppen nincs baleset persze new yorkban vezetek ...

Itt 100%-san defensive vezetes van ...

eddig egy balesetem volt faszi belem jott hatulrol a piros lampanal ... azt kabe ezt mondta "minek alltal meg meg en is atertem volna ???" baszki mar piros volt mire fehervonalra ertem es nem is veszfekeztem ...

"megjegyzem, kedvelem Orban Viktor politkajat is "

innen konnyu de csaladom otthon nem annyira csipi pedagogusok ... van ismerosom akik fidesz-ben hisznek en is szavaztam rajuk igaz az 1990-ben volt az akkori politikaval ertettem egyet csuhasok terdre ... de most semejen a miniszterelnok helyettes

gabors 2013.03.30. 19:10:52

@hagyma: sonkat tenyleg sutod ?? csak kerdezem ???

Nalunk hus nincs amiota a kutye meghalt kissebsegben vagyok a vegetarianusok kozott (a macskak nem szavaznak ) husveti sonka lehet hogy hianyozni fog nagyon szerettem a sonkat tormaval ... torma az van csak sonka nincs :-)

England win The Ashes! 2013.03.30. 19:20:23

Ne vegye senki sértésnek, de ezekről a kifejezésekről, mint pl. "federal szinten", vagy "learning by doing" meg "drug dealer", mindig Stan Mikita* jut eszembe: gyerekként vitte ki a nagybátyja Kanadába olyan hatvan évvel ezelőtt, egész életét ott, ill. az USÁ-ban élte/éli, viszont anyanyelvét (akcentussal ugyan), de hibátlanul beszéli.

* aki nem tudná, ki ő, bővebben itt: hu.wikipedia.org/wiki/Stan_Mikita

Hagyma kedvéért, aki nem kattint linkre: világhírű jégkorongozó, Stanley-kupa győztes, több egyéni díj birtokosa, tiszteletére ezerkilencszáznyolcvantól senki nem viselheti a Chicago Blackhawksban a huszonegyes számot a mezén.

gabors 2013.03.30. 19:27:08

@Dr Jozef Vengloš: Es mi a gondod ???

van amit egyszerubb nem leforditva irni mert nincs peldaul hazai megfeleloje mint az federal law/tax stb ... nem azert ir senki itt hogy Neked szemely szerint teccunk (na hogy orulj).... azert meg verlyul SP-t kenterrel :-)

England win The Ashes! 2013.03.30. 19:30:34

@gabors: Ki beszélt itt gondról? Én csak reszelgetem a körmöm itt a fa alatt.

Mellesleg (by the way):

federal law = szövetségi törvény

tax = adó

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 19:32:33

@Dr Jozef Vengloš: hat egy automata pisztolyt kezelni meg egy automat kocsit vezetni eleg gyorsan meg lehet tanulni
nekem ne mondd, hogy egy felnott embernek 64 oras ekmeleti majid 54 oras gyakorlati oktatas kell baemelyikhez
de haggyuk
erre othon iparag epult, mint emlietette
ezrek elnek abbil, hogy elmagyarazzak a jobbkezszabalyt, amire amugy semmi szukseg
@gabors:
nem en
Mary
igen mi a sutobe tesszuk, nekem is ujdonsag volt remek lesz, sokkal jobb mint a vizben fott
kb igy nez ki'
t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRIuhTEqzBjsDXHRUqhu3CJcQH38gvowW6ypW3v60MYk9J_Sq_g

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.30. 19:32:36

@Dr Jozef Vengloš: hát szar ügy ez a nyelvkérdés. nekem soxor nem ugranak be a szavak magyarul :(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 19:33:59

@Dr Jozef Vengloš: en nem hasznalom csak a legritkabb estben az amerikai megfelelot
ezt ird a javamra:)

England win The Ashes! 2013.03.30. 19:35:08

@zebraság fél cicaság: Mégsem láttam német szavakkal teletűzdelt kommenteket tőled.

Ami amúgy nem lenne baj, mi több, nem is zavarna, csak mint már említettem, hangosan gondolkodom. ;)

gabors 2013.03.30. 19:35:15

@Dr Jozef Vengloš: kosz ezt en is tudom csak ennek nincs ertelme magyarul ...

szovetsegi jovedelem ado meg allami jovodelem ado ...

nincs ilyen kategoria magyarul vagyis en ugy gondoltam egyszerubb es kevesbe zavaro ha nem irom ezeket ... nem tudom lehet hogy Neked van igazad ...

es hogy vannak torvenyek amik NC-ben es NY-ban telejesen masok ... csak ennyi

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 19:37:08

@zebraság fél cicaság: az a vicc, hogy a multkor tenyleg nem jutott eszembe, hogy
"asztalterito"
de attol meg ide tudok magyarul irni
1 percig gondolkodtam es az agyam csak mondta tebelklotsz, tebelklotsz
van ilyen blokk
de ez otthon is van nem kell ehhez kikoltozni
a magyar augy mondja, nyelvemen van a szo, de nem jon ki:)
ez van

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.30. 19:37:48

@Dr Jozef Vengloš: mert megpróbálom mégis kivakarni az agyvelejemből őket :D írásban ez nem zavaró, de élőszóban néha megakad a kerék egy pillanatra :)

England win The Ashes! 2013.03.30. 19:37:51

@hagyma: Nem is mondtam, hogy rád céloztam.

Ami a kocsivezetést meg a pisztolyt illeti: a számokban nem vagyok biztos, de valamennyi óra kell.

Apropó, a pilóták is repülnek X órányit, mielőtt utasokat szállíthatnak. Nem örülnék, ha hirtelen eltörölnék ezt a gyakorlatot.

gabors 2013.03.30. 19:37:55

hagyma most nezem ezt NC-ai musort "RU faster than a redneck "

Mivel szereted a kocsikat csak azert

nem rossz ... nalam 69-es csatorna tetszik a dialect !!!!

England win The Ashes! 2013.03.30. 19:39:49

@gabors: Már miért lenne értelmetlen? Tengervíz sincs Magyarországon, mégis van rá szavunk. :D

De mondom, ne vedd sértésnek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 19:40:47

@Dr Jozef Vengloš: hogyne kene
a z apukak tanitjak a gyakorlatot
a gyerek meg tanulja az elmeletet
es utana elmegy vizsgazni

a pisztolyban nem vagyok biztos
egy felnott ember tud kezelni egy revolvert, foleg ha volt katona is mint en
azert az nem ordongosseg

gabors 2013.03.30. 19:41:25

@hagyma: rakkatintva mintha sult csirke lenne de elhiszem :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 19:41:51

az mas kerdes hogy tinedzser gyerekek eseten nem hagyom kint az asztalon
de meg a kocsikulcsot sem
/10-16 ev/

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 19:42:55

@Dr Jozef Vengloš: X órát? Több év, mire szakszolgálatid lehet, egy másik típusra átképzés az csak hónapokig tart :D

@zebraság fél cicaság: Másnál is :)
Nálunk a németes arcok egy csomószor mondanak német szót a magyar vagy angol megfelelője helyett :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 19:42:58

@gabors: csak bekopiztam egy kepet talalomra
mindegy
mi itt sutjuk a sonkat es nekem jobban bejon mint a fott
nekem is ujdonsag volt meg 8 eve

gabors 2013.03.30. 19:44:09

@Dr Jozef Vengloš: persze mert van magyar tenger is ..

de szovetsegi kormany (fedelral government) mikor volt ???

gabors 2013.03.30. 19:47:44

@hagyma: ilyet en is csinaltam kb 10-15 eve amikor meg nem vegetarianus felesegem volt csak nem hivtam husveti sonkanak :-)

es valoban nem rossz egyszeru alig lehet elkurni (copyright GY.F es hogy Jozef is oruljon) ...

DE ido kell hozza .... jo etvagyat !!!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.30. 19:50:19

@hagyma: sült csülök. majoránnával meg fokhagymával ölég jó tud lenni.

@ColT: azt legfeljebb akkor, ha ilyen magamfajta hibridfélékkel társalgok, akik szintén kavarják a szezont a fazonnal néha oszt nem bánják :D

gabors 2013.03.30. 19:52:13

@hagyma: na ez nagyon szep ... basszus meg nem is ebedeltem ma ...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 19:54:45

@zebraság fél cicaság: :D

@hagyma: Egész jó
Mondjuk én ma sonkát zabáltam

@gabors: Ammegmiatököm. Ja, megnéztem. Egészségükre

gabors 2013.03.30. 19:56:31

@hagyma: "egy felnott ember tud kezelni egy revolvert, foleg ha volt katona is mint en azert az nem ordongosseg "

azert ez egy kicsit tulzas .. ha voltal is katona ott Mo-on revolvert nem lattal ... es hacsak nem tankos voltal akkor pisztojt sem ...

az AK-47 bocsl AMD-65 nem volt komplikalt de a legtobb felnott aki velem szolgalt 1 ev alatt sem tanulta meg hogy kell osszerakni ... igy azert amit irsz kicsit tulzasnak tartom

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 19:56:39

@gabors: Amúgy mindegy, minek hívod, ha jó sós, és nem túl zsíros :D
Meg ha van hozzá HAGYMA :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 19:57:14

@zebraság fél cicaság: az bezony
ittf igyel a huttobe
Mary holnap csinalja
amugy a kotelezo sonkat husvetra en vezettem be neki
meg lesz a szokasos koretek, sajtos teszta, krumpli gravy stb
meg hetfon hajnalban megkapja a fel liter hideg vizet
az embernek orizni kell a hagyomanyait, de a fott sonkarol valoban attertunk a sultre
jobb

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 19:57:56

@gabors: Na persze, ha valaki műszaki antitalentum, vagy nem érdekli :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 20:00:09

@gabors: hat nem sok kulonbseg van betarazni egy amd-t, vagy egy stukkert
nekem meg forgotaras van
benne van a skulo, ha loni akarok felhuzom a kakast es lovok
mit kell ezen tanulni?
a pisztolyokat meg felhuzod fent es lohetsz
azert ez egy felnott embernek nem hiszem hogy bonyolult

gabors 2013.03.30. 20:21:08

@ColT: nem hanem mar akkor sem volt egy 8 altalanos egy asz dolog nem viccelek 1984/5 ben voltam a seregben a mi szazadunkban volt 5 elofelvett es a tobbi 30 abbol a harmincbol 15 NEM TUDOTT olvasni papiron mind legalabb 8 altalanost es csak egy volt cigany ... 15-en meg szotagolva sem tudtak olvasni es akkor voltak kb 22-25 evesek !!!

gabors 2013.03.30. 20:23:24

@hagyma: ja csak lonni az tenyleg nem ugy szetszedni megtisztitani (persze ha soha nem losz vele akkor arra nincs szukseg) es ujr osszrakni azt a 10-15 izet na az haladta meg a szazdomban kb az 1/3 ertelmi kepesseget ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.30. 20:28:13

@gabors: hat en az amd szxetszedest es osszrakasat havi szinten gyakoroltam es a tisztitasat is ugye
egy revolver nem okozhat gondot
foleg hogy valoban nagy valoszinuseggel sosem fogom hasznalni
, bar mar mondtam Marynek hogy ki kene menni az erdobe, mert kitaraznek mar egyszer:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 20:31:02

@gabors: Akkor csodálkozol, hogy nem tudták az AK-t összerakni?
Asszem semmit nem vesztettem, hogy nem voltam katona :D

gabors 2013.03.30. 20:34:14

@hagyma: azt hiszem igy 30 ev utan is szet tudnam szedni es vissza mindent a helyere .. bar azota valodi fegyver nem volt a kezemben ... GC nelkul itt nem tudtam belepni 22 eve mikor akartam most mar nem banom...

gabors 2013.03.30. 20:35:24

valaki pont ashhville-bol van egy bmw-vel ... lovely accent !!!

gabors 2013.03.30. 20:43:10

@ColT: ennel nagyobb gond volt hogy hirados szazad voltunk igy ennel tobbet is meg kellett volan tanulniuk ... ok 5 csak sofor volt azokkal nem is volt akkora gond de az en szakaszomban volt 2 akinek kicsit komplexebb dolgokat is meg kellett volna tanulni ...

szerencsere a NATO ugy dontott hogy nem jonnek mikor en voltam a balatoni kozephegysegben mint elso lepcsos hirados egyseg ...

de nagyon faszan tudtak ugyanezek magikusan a benzint mindenfele kajara piara cserelni a helyiekkel ...

jo kis kempingezes volt 2 hetig

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.30. 21:00:12

@gabors: :D Igen, ez nem meglepő.
Very működőképes hadsereg lehetett az.

gabors 2013.03.30. 21:05:33

@ColT: nem tudom.... en egy elso lepcsos pancelos hadosztalyban "szolgaltam" a hazat es mit mindjak sokat nem tudtunk volna tenni ..

kb 20 evvel kesobb szerencsem volt beszelgetni egy belga vadasz/bombazo pilotaval aki kb ugyanakkor pont minket bombazott volna .. nem kamu mutattam a terkepen es mondta igen ez volt a "secondary target" ha a mit tuddom en mi elso mar megvolt .. es O azt mondta atommal voltak (vagy lettek volna) felszerelve ... O is viccesnek talalta a helyzetet ...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.30. 21:22:09

@ColT: Nem volt szükség különösebb működésre. A hetvenes-nyolcvanas évek (szovjet) katonai doktrínája szerint M.o. csak 24 órával késleltette a NATO támadást. Ennyire taksáltak a szovjet elvtársak, nem teljesen alaptalanul.

A katonaság akkor is, most is, minden pénzt kápes volt elnyelni. Minden évben el kell költeni, különben a következő évben nem kapnak ugyanannyit. Elképesztő pazarlás folyt, és nyilván most is folyik. Az szinte magától értetődő, hogy egy ilyen környezetben virágzik a seftelés.

gabors 2013.03.30. 22:13:21

@atpijkamo: t M.o. csak 24 órával késleltette a NATO támadást.

viszont a NATO ha jol tudom soha nem akart tamadni mas nato katonaval volt szerencsem beszelni es egyik sem mondta hogy OK tamadtak volna .. mondjuk ez mar mindegy mert NATO van mi meg atleptunk oda ..remelve hogy talan valami vedelmet jelent de lehet ez megint csak 24 ora )-(((((((

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.30. 22:20:00

@gabors: "viszont a NATO ha jol tudom soha nem akart tamadni"

Mindkét oldal a másik támadásától tartott. Az atomfegyverek is elsősorban elrettentő eszközök voltak. "Megtámadhattok minket, de nem élitek túl."

A régeni csillagháborús tervek éppen ezen a viszonylagos egyensúlyon borítottak (volna). A szovjetek nem tudták követni, a "kommunizmus" végül ebbe bukott bele. Hála a Jóistennek.

England win The Ashes! 2013.03.30. 22:53:03

@gabors: Vazze, te aztán keményen érvelsz! :D

Tudtad, hogy van latin szó a mobiltelefonra is? Pedig a lómaiak nem igazán esemeseztek.

England win The Ashes! 2013.03.30. 23:07:01

@ColT: Miért, az éveket nem lehet órákban kifejezni? :)

(Nem tudom a pontos számot, épp azért írtam így.)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 23:36:55

@Dr Jozef Vengloš: Mivel latint ma is oktatnak, muszáj kitalálni új jelenségekre/tárgyakra új szavakat (bár nem tudom, miféle grémium végzi ezt).
A dolog nem mindig bonyolult, pl. a mobiltelefon szó egyes részei is latin eredetűek.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.30. 23:51:18

@agresszív kismalac: "a mobiltelefon szó egyes részei is latin eredetűek."

A "mobi" régi latin cetnév. Az "elefon" meg az elefánt latinul.

England win The Ashes! 2013.03.31. 00:45:27

@agresszív kismalac: Jól van már, vágom, de olvasd azért el az előzményeit is a vitánknak. :)

England win The Ashes! 2013.03.31. 00:46:57

@atpijkamo: Béplusz, nem azt a számot nem tudom, hogy hány órából áll egy év, hanem azt, mennyit kell repülnie egy pilótanövendéknek a vizsgáig. A vizsgáIG, nem a vizsgáRÓL. :)))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.31. 00:49:16

@Dr Jozef Vengloš: Write only módba' vagyok. Néha fölriadok, beböfögök valamit, oszt alszok tovább.
Hogy van az latinul, hogy böfögni?

England win The Ashes! 2013.03.31. 03:59:37

@agresszív kismalac: @atpijkamo: a böfögés az ructus, hogy mi a főnévi igenévi alakja, arról flatusom sincs.

Xezs 2013.03.31. 19:01:55

33000000-22900000<>10000000

matek fail

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2013.04.01. 03:26:21

@hagyma: Nem akarlak megbántani, de az nem érv, hogy "hagy legyen nekem, ha akaarom".

Én meg egy tankot szeretnék otthonra, meg 9 éves pucér kislányokat.
Hagy legyen már, ha akarom.

Olcsó kütyük · http://bit.ly/olcsokutyuk 2013.04.01. 08:04:19

Na ezért érdemes ilyen hírdetésket feladni, mert kikerül a Homárra, innen pedig viszik majd, mint a cukrot...

Tisztviselőtelep 2013.04.01. 16:24:12

Én élni két hete America töri madzsar.
süti beállítások módosítása