Tékozló Homár

Foskolódás deluksz: jégbárok harca

2013.03.29. 10:48 | jackyll | 363 komment

icypenguin1.jpgKellemetlen, amikor a Vörösmarty térről érkező turisták előbb látják meg a konkurenciát, mint a becsalogatásukra kitalált exkluzív létesítményt. A Váci utcában másfél éve nyitott Icebar Budapestnek nem annyira tetszett, hogy egy évvel később alig pár száz méterrel odébb megnyitott a -C Penguins Bar, ezért saját oldalukon és Facebookon igyekeznek elhatárolódni tőlük. Legújabb képeiket Ádám nekünk is elküldte:

Az Icebar Budapest munkatársa vagyok, amely a Váci utcában található, 2011 novembere óta. 2012 szeptemberében nyílt ugyancsak a Váci utcában egy másik jégbár: Penguins Bar (nem hozzánk tartozik, tőlünk független). Ez egy koppintás a miénkről és mint tudjuk ugyanazt a jó és színvonalas dolgot kétszer nem lehet megcsinálni. Amit ők csinálnak az nem csak a mi jégbárunkat, hanem az egész magyar turizmust elcsúfítja, rossz képet ad a turisták számára. Szeretném, ha a róluk készült fotókat (amik egytől egyik jól látható helyen vannak a nagyközönség számára) kitennék, ezzel felhívva az emberek figyelmét, hogy egyesek hogyan akarnak meggazdagodni egy már kész, és jól működő ötletből!

icypenguin2.jpg

icypenguin3.jpg

Saját oldalukon extrém előnytelen képpel igyekeznek alázni a konkurenciát:

jegbarvs.jpg

A negatív kampány legjobb része, amikor végre rendesen beindul a fosturbina. Az Icebar még egy pingvinesnek látszó .hu domaint is beregisztrált, hogy az embereket átirányítsa oldalukra, és hogy kamu bejegyzésekkel foskolódjanak, azonban a vendégfalon már őket is beborította a hullám:

2013-03-26  14:03    Laci
    Egyszer elmegy, élmény volt, de többször nem mennék. Csatlakozom én is az előttem szólókhoz, az árához mérten szinte semmit nem nyújt, nagyon kicsi, kb. tényleg mint egy hűtőkamra, a koktélt mi is műanyagpohárban kaptuk, semmi jégpohárról nincs szó, kimentünk, kb. 15 percet kellett várnunk a \"levesre\" (ami egy knorr vagy maggi \"Forró bögre\" instant leves). A személyzeten látszik, hogy a tökük tele van az egésszel... Összességében az élményindex kb. 4/10. Ja, és nevetséges amit az icebar művel az pingvinessel, kb. mindkettő ugyanolyan gagyi. Bár a pingvines még drága is, meg szar is.

2013-03-24  17:15    Ani
    Csatlakozva az előttem szólóhoz; én sem jártam még az Icy-ban, azonban az ICEBAR-t tuti senkinek nem fogom ajánlani. A személyzet kb. 10 perc után hajlandó volt foglalkozni velünk (miután bementünk a lyukba) - a \"kamrába\" jegy nélkül küldtek be, az italosztó fiú eltűnt, majd visszatérés után ő is igazi \"vendéglátósnak\" bizonyult, majd odab***ott nekünk két műanyag poharat. Nem tudom ki vette fel a csapatot, vagy kinek az ismerősei, de még ha egy nagyon kicsit jól is éreztem volna magam, a gusztustalan személyzet ezt is \"törölte\" az agyamból.

2013-03-12  08:43    Cica
    Azt nem tudom milyen az Icy Penguins Bar, viszont azt már tapasztaltam, hogy a Ice Bar milyen...Kicsi (mint egy étterem hűtőkamrája), a beharangozott jégszoborpark elég szegény, a személyzet se a kedvességéről híres. Egyszer elfér, de hogy többször nem megyek, az is biztos. Reméltem, hogy lesz egy szép tartalmas estém, de 20 perc múlva már hazafelé tartottam. Csalódtam.

2013-02-19  15:44    Edy
    Nem állok senki pártján, de amit az Icebar leművel az Icybar-ral. Szerintem pofátlan amit csinálnak. Ez a marketing hadjárat nevetséges. Nem tudom mi a baj, az Icybar inkább családoknak, turistáknak való. Az Icebar inkább egy fiatal bulizós hely. Minden esetre ezzel a küsztustalan lejárató kampánnyal mindent elmondanak magukról. És majdnem ki is hagytam, az első oldal legtöbb kommentjét egy valaki írhatta be, mivel 1-2 perc a különbség. Azért nem kell hülyének nézni az embert.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2013.03.29. 10:51:49

Csaxólok, hogy egyrészt amire a képfeliratozó gondol, az CO és nem C°, másrészt magyarul szén-monoxidnak szokás nevezni.

England win The Ashes! 2013.03.29. 10:58:32

Ja, meg "ország image", meg "image-jét".

Amúgy mi a túró ez a marhaság? Menjek be egy bárba kilencszázkilencven forintért fagyoskodni? Kiülök a kertbe, vazze, aztán ugyanaz a fíling ingyen. :)

igi1 2013.03.29. 11:00:06

egy alkalmazott, versenytárs bosszúja

ezekena képeken behalok a röhögéstől, köszi szépen, máma kedves leszek!

itt mi a problema zon tül, hogy a tulaj meg a poszter, meg a vendeg is hülye?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 11:05:08

"Ich bin ein berliner" (Én egy fánk vagyok.)

/JFK/

Persze mindenki pontosan értette, mit akart mondani.

A japán nagykövet meg Dianát a bálnák hercegnőjének titulálta (Princess of whales).

Troppauer_Hümér 2013.03.29. 11:10:10

Bazz, elég szar poszt húsvéti fagyhalálkor.

Másrészt meg ne értem a problémát: dejszen mindennap nyitva vannak egyig, bónuszként péntek-vasárnap kettőig is. De egyig fix. Nem hazudnak.

England win The Ashes! 2013.03.29. 11:14:11

@atpijkamo: Már megbocsáss, de akkor a Berliner Philharmonikerben is fánkok muzsikálnak?

Troppauer_Hümér 2013.03.29. 11:15:48

Amúgy meg, ha vállakozó lennék, nyitnék a kettő közé egy melegbárt.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 11:17:41

Milyen sok hibát észrevett, közben meg ilyet ír: "egytől egyik jól látható". Hát ez olyan, mintha elgépelném egy elgépeléses poszt címét.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 11:20:49

@atpijkamo: Nem tuggya vki h mikor kérte meg Károly királx Diana hercegnő kezét?

England win The Ashes! 2013.03.29. 11:21:08

@Transzoxánia: valld be, hogy felizgattak ezek a képek. :D

serfecs (törölt) 2013.03.29. 11:21:25

Akkor most kinek kell drukkolni?

England win The Ashes! 2013.03.29. 11:22:08

@Transzoxánia: Mármint melyik Károly király (illetve királx)?

England win The Ashes! 2013.03.29. 11:23:12

@serfecs: A Rangersnek, mert már megint kikaptak, hogy szakadjon rájuk egy mázsa szar!

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 11:25:49

@Dr Jozef Vengloš: Hát az biztos, hogy ez a poszt megérdemli, hogy ez legyen a hétvégi-húsvéti.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 11:29:05

@Dr Jozef Vengloš: Éppen kábé 10 perce kerestem rá arra, hogy "királx", és többek között ezt a mondatot is kidobta a kereső. Aztán megmelítette Jipta-Omak Dianát, úgyhogy kézenfekvő volt a bekopizás. Azt már nem is mondom, hogy mindez nem lehetett a véletlen műve.

igi1 2013.03.29. 11:35:56

@Dr Jozef Vengloš: akire nincsenek hatással, az et :)

most voltam màsodszor havat lapàtolni, jó kis mozgás

minden nap tél lenne, 1 hónap alatt lefogynék a lapàtolásba

bekbórd! 2013.03.29. 11:36:23

Honnan jönnek ezek az elmebeteg turisták, akik jéghideg kocsmában akarnak inni?

Rosszindulatú Vászka 2013.03.29. 11:36:56

ON

Nem értem, szar.

OFF
Hol tartunk? Poszert ne báncsuk, mégiscsak nyakunkon a szeretet ünnepe!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 11:39:49

@Transzoxánia: 1981.02.06 15:23:16

en.wikipedia.org/wiki/Diana,_Princess_of_Wales

Marriage to the Prince of Wales

The Prince of Wales (Prince Charles) had previously been linked to Lady Diana's elder sister Lady Sarah, and in his early thirties he was under increasing pressure to marry.

The Prince of Wales had known Lady Diana for several years, but he first took a serious interest in her as a potential bride during the summer of 1980, when they were guests at a country weekend, where she watched him play polo. The relationship developed as he invited her for a sailing weekend to Cowes aboard the royal yacht Britannia, followed by an invitation to Balmoral (the Royal Family's Scottish residence) to meet his family. Lady Diana was well received by the Queen, the Duke of Edinburgh, and Queen Elizabeth The Queen Mother. The couple subsequently courted in London. The prince proposed on 6 February 1981, and Lady Diana accepted, but their engagement was kept secret for the next few weeks.

Zabaalint (törölt) 2013.03.29. 11:40:34

Nem a Penguins bár csúfítja el az egész magyar turizmust, hanem az ilyen szarrágó hozzáállás, mikor a konkurenciát ilyen primitív lejárató kampánnyal próbálják lejáratni. Nem önmagával a lejárató kampánnyal van bajom, azt is lehetne stílusosan, humorosan csinálni, de ez alapján biztosan soha be nem tenném a lábam az ICEBAR-ba.

Amúgy mi a jó ebben? Ott bent jeges és hideg van? Mert most nem esne jól, nyáron meg 40 fokról bemenni a hidegbe majd kimenni garantált megbetegedést jelent.

igi1 2013.03.29. 11:42:29

@Zabaalint: én is úgy làtom, nagyon hàtsó szándek van a cikkecske mögött

de a képek kàrpótolnak :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 11:46:33

"Lady Diana was well received by the Queen, the Duke of Edinburgh, and Queen Elizabeth."

Diana hölgyet jól fogadta a Queen együttes, az edinborói herceg, és a QE óceánjáró.

Rosszindulatú Vászka 2013.03.29. 11:51:55

@Transzoxánia: 6000 HUF-ért én bárkot imádnák, ha nekem fizetnék azt a jelentős összeget. Csaxólok. Úgy pár percig.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 11:56:17

Én imádom a nyakát és a zuzáját is.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 11:57:18

Az volt már, hogy "Ice-ice pingvin"?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.03.29. 12:08:51

Mindenki elírt mindent. Többszörösen. Egyébként szörnyű. Na az van, hogy well cum. Mindenki megjegyezte? Köszönjük, hogy elméjük nyitott volt, most már bezárhatják.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 12:14:28

@atpijkamo: Én csak továbbhaladtam az "Én egy fánk vagyok"-ösvényen.

labi 2013.03.29. 12:22:27

Nos, ha én a nemtom melyik jégkamra alkalmazotta lennék, nem másolnék be a saját faszaságunk bizonyítékaként olyan kommentet ami azt írja, hogy:

"Ja, és nevetséges amit az icebar művel az pingvinessel, kb. mindkettő ugyanolyan gagyi. Bár a pingvines még drága is, meg szar is."

Ennyi erővel seggbe is rúghatná magát, csak az nehezebb

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 12:23:05

www.youtube.com/watch?v=3wTWWjYTe1I&t=1m

Cookie the Little Penguin at the Cincinnati Zoo

Imádja, ha csiklandozzák.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 12:23:29

@igi1: A hátsó szándék azmiaz?
Hátulról akarja?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 12:25:01

Egyébként mi a lófaxról van szó a posztban?
És kik a mieink?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 12:27:03

@labi: Akkor felköp és alááll.
Minősített esetben ugyanez A.C.M.E. kovácsüllővel.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 12:28:26

www.youtube.com/watch?v=DYHmLQcaeUU&t=1m

A kardszárnyú delfinek vacsorája egy gumicsónakban talál menedéket. (Büntető zenei aláfestéssel.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 12:30:06

amerikaban a jegbar 1 717 854 km², ugy hivjak
alaszka

igi1 2013.03.29. 12:31:46

@agresszív kismalac: az, csak sajàt magát bassza

negatív reklám akart lenni, csak pont az ellenkező hatást érte el

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 12:34:47

@hagyma: De ha Sándor cár nem adta volna el, most szopnátok.

É2I 2013.03.29. 12:50:43

Hülye üt hülyét.

De ez az Icy elsőre úgy néz ki, mint egy alaksori mosókonyha, salétromos falakkal.

Az Ice-nek meg azt értelmezni, hogy "Eredeti védjegyzett Jégbár". Hol lett védjegyezve? A nav-nál, az adócsalók listáján?

Hogy a belépőkről nem is beszéljünk. Örülnének a májerek, hogy egyáltalán betántorog hozzájuk valaki. Én tuti nem fogok egyikbe se.

Manyecska 2013.03.29. 12:55:06

@agresszív kismalac: nade kérlek.
Különben kettőt ér.
:DD..

England win The Ashes! 2013.03.29. 12:58:18

@hagyma: Úgy bizony! Irakot is hogy felvásárolták!

helianthus 2013.03.29. 13:03:31

A két kép alapján én sem mennék egyikbe sem, de annyit azért szeretnék megjegyezni, hogy ennyire gyerekes hisztis izét már rég láttam.
Márminthogy végigment betűről betűre, mi hol nem jó.
Ez az arckönyvön megy amúgy?
Hálisten, hogy nem látom.

helianthus 2013.03.29. 13:05:37

@Rosszindulatú Vászka: én 5000-ért is!
Igen jól látod, én vagyok a konkurencia, kezdhetsz lejáratni.

helianthus 2013.03.29. 13:07:41

Erről a posztról az jutott eszembe, hogy ismerősöm nézte annó a Maunika sót, pedig ő értelmes és művelt is, ellentétben velem.
Mikor rákérdeztem miért nézi, azt mondta azért, mert azoktól az emberektől, akiket ott lát, sokkal műveltebbnek és értelmesebbnek érzi magát.
Nekem ettől a poszttól az az érzésem támadt, hogy nagyon felnőtt vagyok.

Bálintka. 2013.03.29. 13:08:13

Telenor vs Vodafone összehasonlítás is lesz?

Manyecska 2013.03.29. 13:09:16

Én nem érek rá mert a szoptatás technikai részéről értekezünk. Nem olyan!!!:P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 13:14:02

@Dr Jozef Vengloš: 2 nap alatt lerendeztuk katonailag
ketto

helianthus 2013.03.29. 13:18:55

@Transzoxánia: Kedves Furaszem. Megint akkor jössz, amikor már menni kell.
Kellems Húsvéti Ünnepeket Kívánok Neked és sok locsolkodást.

Az Icebar Admin 2013.03.29. 13:20:37

Tények:
1, ICEBAR:122m2 vs PENGUINS BAR:78m2
2, ICEBAR: Alkohol és alkoholmentes italok vs PENGUINS BAR: Csak szörp, nincs alkohol
3 ICEBAR: Készítette M Tóth Zsolt 6x díjazott jégszobrász világbajnok vs PENGUINS BAR: Takács László
comment1: Laci = Penguins bar mixer - köszönjük a kommenteket. Mi nem sajnáljuk a marketing kampányunkat sem a Penguins bárt. Tényszerűen felvilágosítottuk az emberek szemét milyen módon lopta el az ötletet egy volt alkalmazottunk és milyen minőséggel járatja le a jégszobrász szakmát.
-Jégszobrász világbajnok = a legjobb a világon. Vajon aki gagyizza a kommentjében az köthető a Pingvinekhez??? Mindenki eldöntheti maga.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 13:21:49

@helianthus: Már előbb is itt Voltam, nézd csak meg. De ez a "kellems" már megadta a szükséges alaphangulatot. Jázus.

Atörökk 2013.03.29. 13:23:05

Ez tényleg az ország image lejáratása...

England win The Ashes! 2013.03.29. 13:26:00

@Az Icebar Admin: Igazad van. Én mindig is utáltam a Pingvineket. Már a Lemieux-érában is, de most, hogy az a nyálgép Crosby a kapitányuk, az már tényleg mindennek a teteje.

helianthus 2013.03.29. 13:27:40

@Transzoxánia: tényleg, elírtam, észre se vettem. :D
Örülök, hogy örülsz, úgyis rég tudtam már Neked elírni. Legyél rossz, léptem.

England win The Ashes! 2013.03.29. 13:27:50

@hagyma: Két nap? És a további tíz év?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 13:36:08

@Dr Jozef Vengloš: mondom katonailag
az a baj hogy utana meg rendet is akarunk tenni a sok hulye kozott
a harmadik napon ki is kellett volna vonulni nem kerdes
de ne feledd!
bizonyos nepseget karban kell tartani, mert elszalad veluk a lo

Mérgező Hulladék 2013.03.29. 13:44:02

@Az Icebar Admin: ti tényleg azzal kívánjátok "felvilágosítani az emberek szemét", hogy a konkurencia helyesírási hibáiba köttök bele, miközben - ugyanazon a képen - elkövettek hárman-négyet ti is (thank's, Mo image-ját, kimaradó vesszők)?

Atörökk 2013.03.29. 13:45:03

@Mérgező Hulladék:
Én az első másodperctől kezdve ezen röhögök :D

Mérgező Hulladék 2013.03.29. 13:46:28

@Mérgező Hulladék: *hármat-négyet
Én is önként csatlakozom a pofonért házhoz menőkhöz :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 13:48:35

Na, majd Hagyma elmagyarázza, Amerika mit miért csinál, elvégre ő már Little Bighornnál is ott volt.

England win The Ashes! 2013.03.29. 13:51:44

@hagyma: "bizonyos nepseget karban kell tartani, mert elszalad veluk a lo"

Szakasztott ezt mondták a szovjetek is Ötvenhatban.

Atörökk 2013.03.29. 13:52:02

@agresszív kismalac:
És Iwo-Jimánál és a dunquerq-i (vagy hogy írják) evakuálsnál is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 13:55:01

@Dr Jozef Vengloš: oh haggyal mar'utalhatod amerikat, de Te is tudod mirol van szo
csak ugye a nagy liberalizmus
gondold el mateszalkat 1 db rendor nelkul

England win The Ashes! 2013.03.29. 13:55:06

@atörökk: Sőt, a Mayflower utasait ő igazította útba, mikor kiszálltak a hajóból. :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 13:56:09

@agresszív kismalac: en nem magyarazok semmit
de kurvara pofara esnetek ha nem lenne NATO es valaki szemet vetne az orszagra
romkocsmabol nehez megvedeni a hazat

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2013.03.29. 13:56:10

icebar.hu-t nem bántani, mert nyakonverek mindenkit:)))))

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 13:57:19

@hagyma: Akkor maradhatott volna Szaddám nyugodtan, alatta aztán nem volt rendetlenség.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 13:57:27

egy orszag hadsereg nelkul nem orszag

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 13:59:12

@Transzoxánia: vegulis igen
ezeknek az orszagoknak diktatura kell
ahol nincs, ott olik egymast
de politikai dontes miatt szeptember 11-et meg kellett bosszulni es Irak volt leginkabb kepben
de amugy rajuk fert

England win The Ashes! 2013.03.29. 14:00:19

@hagyma: Röhögni fogsz: nem utálom Amerikát. Mi több, az olimpiai döntőben nekik szurkoltam Kanada ellen.

Azonban a példádnál maradva: nem emlékszem, hogy Ukrajna vagy Új-Zéland csapatokat küldött Mátészalkára rendet rakni.

England win The Ashes! 2013.03.29. 14:01:25

@hagyma: "de politikai dontes miatt szeptember 11-et meg kellett bosszulni es Irak volt leginkabb kepben"

Jó.

Akkor Afganisztán hogy jött képbe?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.29. 14:01:38

én fázom, a francnak kell most ilyen hidegháború

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 14:05:15

@hagyma: De mi köze volt Iraknak szeptember 11-hez? Szaddám és Oszama sose voltak szövetségesek, épp ellenkezőleg, az al-Kaida világi diktátornak és így ellenségnek tekintette. A gépeltérítők meg szinte mind szaúdiak voltak.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 14:09:14

@Dr Jozef Vengloš: Afganisztán logikus volt, elvégre ott talált menedéket a komplett Kaida-vezetés. Nem véletlen hogy azt a háborút támogatták pl. a németek meg a franciák is, az Irak ellenit már nem, ott nagyon is kilógott a lóláb, hogy valami egyébről van szó. Mondjuk az irániak örülhettek a legjobban, hogy Amerika kiiktatta két fő ellenségüket a térségben :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 14:11:39

@hagyma: 44-be' valaki szemet vetett az országra. Akkor hol... voltatok?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 14:20:58

@Dr Jozef Vengloš: afganisztan olyan mertekben termelte a terroristakat, hogy tenyleg veszelyt jelentett a nyugati vilagra
spanyolorszag
anglia
amerika
vagy nem emlekszel a robbantasokra?@Transzoxánia: ezt mondtam, politikai dontes volt, de rajuk fert, bunbakok lettek es volt egy adott diktator is
hat igy
@agresszív kismalac: hat en meg apam genjeimbe
de ha a hadseregre gondolsz, amerika partra szallt es nemtorszagig jutott ahogy az oroszok
bar amerikanak szerintem bele sem kellett volna szolni akkor sem, mert nem volt veszelyeztetve, csak ugye van az hogy a szovetsegeseinkkel egyutt harcolunk
es ez megtortent az elso es a masodik vilaghaboruban is

England win The Ashes! 2013.03.29. 14:21:25

@Transzoxánia: Én értem, csak ha hagyma úr szerint Irak volt a szeptember tizenegy oka, akkor érdekelt a véleménye Afganisztánról is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 14:23:14

@Dr Jozef Vengloš: en ezt irtam, hogy Irak volt szeptember 11 oka?
idezz kerlek Venglos ur

England win The Ashes! 2013.03.29. 14:24:05

@hagyma: A londoni metrós robbantást nem afgánok követték el.

Ha jól tudom, a spanyol vonatost sem.

Az viszont tananyag volt nálunk, hogy vádolta meg az utóbbi miatt Brandon Mayfieldet az FBI. Teljesen ok nélkül.

England win The Ashes! 2013.03.29. 14:25:34

@hagyma: Jó.

"de politikai dontes miatt szeptember 11-et meg kellett bosszulni es Irak volt leginkabb kepben"

2013.03.29. 13:59:12

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 14:33:59

@Dr Jozef Vengloš: ebbol Te azt vontad le, hogy Irak csinalta szeptember 11-et?
hat eppen az ellenkezojet mondtam
Irakra ra lehetett huzni, hogy atombombat akar, diktatura van, diktator van, lerohanjuk
Oszamat nem lehetett megtamadni egy hadsereggel, mert egyreszt nem tudtak hol van masreszt vicces lett volna bevetni az amerikai haderot ilyen afgan hegysegekben
de vegulis O is ki lett vegezve
Irakra meg rafert, el ne kanaszosodjanak

nem ismerem a Myfield ugyet
annyira emlekszem, hogy muszlim es kepbe kerult

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 14:35:48

nem tudok mast mondani tovabbra sem addig oruljon mindenki amig van amerika es NATO
aki ezt nem erti az koltozzon ki indiaba, vagy eszak koreaba, esetleg afganisztanba

Atörökk 2013.03.29. 14:36:23

Szerintem a Lindbergh-bébit is Oszama raboltatta el. És ő volt a felelős a Hungária körúti postarablásért is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 14:40:58

@atörökk: valakik csak megoltek 3000 embert akkor
/persze tudom, az amerikai kormany tette/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 14:43:10

mert kellett az olaj
es igy volt ok menni irakba
mer mar egy kavasknalnyi olajunk sem volt
es azota irakbol ingyen jon az olaj
a benzin is ingyen van itt
megyek, tankolok es integetek a kutasnak
annyi eleg

England win The Ashes! 2013.03.29. 14:48:10

@hagyma: "ebbol Te azt vontad le, hogy Irak csinalta szeptember 11-et?
hat eppen az ellenkezojet mondtam"

Vagyis úgy kell érteni, hogy ugyan nem Irak műve a szeptember tizenegy, viszont valakin le kellett vezetni a feszkót? Hát ez kész! :D

Basszus! Akkor miért nem Kubán? Ott van egy ugrásra.

Egyéves Önkéntes 2013.03.29. 14:49:15

Ó jesz hagyma, mondd még kit miért kell megölni!
A vietnámiak ferde szemmel néztek az amcsikra, meg is kapták a napalmot a pofájukba!

Atörökk 2013.03.29. 14:49:46

@Dr Jozef Vengloš:
A brazil villanyszerelők voltak a ludasak. Nem beszélve a chilei műbútorasztalosokról.

Egyéves Önkéntes 2013.03.29. 14:50:11

@Dr Jozef Vengloš: Örüljél, hogy nem nálunk nyílt ki az atlasz szeptember 12-én ! :)

England win The Ashes! 2013.03.29. 14:52:02

@hagyma: Ugyan már, a Markos-Nádasra azért te is ugrottál. :D

Azt kéne belátnod, hogy

a) nem haragszunk az USÁ-ra

b) nem haragszunk rád sem.

Amibe belekötünk (bár elsősorban a magam nevében mondhatom), az a sok sületlenség, amit összehordasz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 15:03:43

@Dr Jozef Vengloš: ket legyet egy csapasra
eltuntettunk egy diktator , mint lehetseges jovobeni veszelyforrast es megmutattuk hogy ne szorakozzanak itt terroristak
nezd, nem biztos hoy minden suletlenseg amit Te annak gondolsz
@Egyéves Önkéntes: hat ott is a kommunizmus ellen ment a harc, amit szamon kernek amerikan, miert nem jottek 56-ban--, felesleges rossz haboru volt, teny, meg az ameriakaik sem tagadjak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 15:06:33

mondjuk 3 perc alatt egesz vietnamot el tudtak volna tuntetni a fold szinerol de nem ez volt a cel
az amerikaiak genjeiben van a kommunizmus es terrorizmus elleni harc
ez ellen nincs mit tenni
nem biztos, hogy jo, de ez van
de azert, ha valaki belegondol, ha valami terror veszelyeztetne magyarorszagot
az USA fogja lerohanni elobb vagy Iran?
nagy a pofa otthon a 3 gripennel

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 15:08:19

basszatok meg ha magyarorszagot megtamadnak, biztonsagi oroknek kene megvedeni
vicc

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 15:10:37

@Dr Jozef Vengloš: Szvsz ez a kisebbik baj. A nagyobb, hogy egyre inkább kezdi elhinni, hogy ő írta a Függetlenségi Nyilatkozatot.

Atörökk 2013.03.29. 15:12:18

@agresszív kismalac:
Ha ő írta, hogyhogy nem lőtték még le a színházban?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 15:12:28

@Dr Jozef Vengloš: markos-nadast nagyon birom
foleg nadast

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 15:13:42

@atörökk: nem jarok szinhazba
amerikaban mindenki bunko es szinhaz sincs
keresem es nincs
csak tv-t nezunk
bezzeg otthon
mindenki megy naponta a nemzetibe

Atörökk 2013.03.29. 15:14:41

@hagyma:
Amerikai létedre nem ismered az amerikai történelmet? Én szégyelném magam.

gabors 2013.03.29. 15:19:21

@atörökk: És Iwo-Jimánál és a dunquerq-i (vagy hogy írják) evakuálsnál is.

Iwo-nal igen de dunquerq-nel nem voltak meg beavatkozva ott tobbsegeben UK (nem US) csapatokat mentettek amerikai csapatok akkor meg nem voltak europaban azota viszont egyfolytaban...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 15:20:14

@atörökk: istenem
magyar letemre ismerem, tudom mirol beszelsz
jobban tudom mirol beszelsz, mint te
de tanits kerlek, tanits
oh maj gad

Atörökk 2013.03.29. 15:21:54

@gabors:
Oppardon... Kevertem a Koniggratzi-csatával ;-)

gabors 2013.03.29. 15:25:07

@Dr Jozef Vengloš: "A londoni metrós robbantást nem afgánok követték el.

Ha jól tudom, a spanyol vonatost sem."

Ilyen alapon Mohammed Atta sem volt afgan sot a legtobb al-Quaidias (foleg a vezetok) sem afgan ... es ??? Mit akartal evvel mondani (londoni sracokat pakisztanban kepeztek ki )

A legutobbi alsogatyast meg Yemenben ha igaz... attol meg al-qaida. Illetve az imperialista arab vallas szelsosegesei kovettek el mindet es ez a lenyeg sajnos

England win The Ashes! 2013.03.29. 15:25:39

@atörökk: Múltkoriban nézegettem a Rejtélyes igazságokat (Beyond Belief: Fact or Fiction). Gondolom ismered, de ha nem: minden epizódban bemutatnak öt rövid, ámde kurvára hihetetlennek tűnő sztorit. Van, amelyik igaz, van, ami tényleg hihetetlen.

Az első évad egyik epizódjában van egy olyan történet, hogy:

USA, egy város vasútállomása. Egy színész várakozik a vonatra. A vonat beér, a nagy tömeg ott nyüzsög körülötte. Egyszer csak a színész látja, hogy egy fiatal srácot a vonat és a peron közé löktek. Integet, füttyög a bakternak, de nem veszik észre. A vonat már zakatol. Odaküzdi magát a sráchoz, a gallérjánál fogva felhúzza.

A színész neve Edwin Booth, a srácé Robert Lincoln volt. Pár hónappal később a színész testvére lelövi a srác apját.

Kérdés volt, igaz-e a sztori, vagy csak rizsa?

Szerinted? Gúgl nélkül?

England win The Ashes! 2013.03.29. 15:26:53

@gabors: Akkor miért nem Pakisztán meg Jemen volt a célpont? Mert előbbinek atombombája is van, utóbbinak meg szar sem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 15:28:49

@atörökk: amellet tokom tudja mi koze Lincolnak a fuggetlensegi nyilatkozathoz, csak azert mert egy szinhazban lottek le

ohh vazze

England win The Ashes! 2013.03.29. 15:29:21

@gabors: másrészt a londoni robbantás megtorlását meg ilyesmiket csak bízzák a Királyságra.

gabors 2013.03.29. 15:29:50

@atörökk: alac:
Ha ő írta, hogyhogy nem lőtték még le a színházban?

es meg Te beszeltel hagyma suletlensegeirol ....

mi van voltal moziban es lattad a Lincoln-t

csaxolok hogy az az elnok az Emanciapation Proclamation-rol szol es nem a Declaration of Independenc rol

De gondolom a tortenelem orakon inkabb az 1000 (vagy mar 5000) eves magyarorszag volt a fo tema nem egy kis picsa 200 even orszag ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 15:30:58

@Dr Jozef Vengloš: lehet meg
magyarorszagon meg?
biztonsagi rorok orzik a laktanyat

aggyatok ahala az Istennek hogy vannak fegyeveres erok, ahol van potencial es vigyaznak a rendere
ez nem csak amerika
de semmikeppen sem magyarorszag

gabors 2013.03.29. 15:31:09

@hagyma: ne basz amerikabn nincs szinhaz ??/ South Carolinaban nincs itt van Broadway Off Broadway es meg OFF OFF Brodway is ... szar New England-ban elni

Atörökk 2013.03.29. 15:31:25

@Dr Jozef Vengloš:
Passz. Tényleg nagyon minimális TV-t nézek, bárminemű sorozatot egyáltalán nem.

England win The Ashes! 2013.03.29. 15:33:08

Amerikában nincs színház? Akkor ez a magyarázat, hogy Európából kell színészeket szerződtetni, ha ütős filmet akarnak.

:)

England win The Ashes! 2013.03.29. 15:34:49

@gabors: Töröld meg a szemüveged. Hagyma sületlenségeiről én beszéltem, nem atörökk kolléga. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 15:36:28

itt Ashevilleben /eger nagysagu/ van harom

gabors 2013.03.29. 15:37:47

@hagyma: "ironia"

nem ez nem ironia csak fel-muveltseg amerikarol csak azt kell ugylatszik tudni hogy az szar es lehet szidni mindent amit az usakok csinalnak mindegyik hulye kover (van sok ilyen ) ...

es lehet osztani az eszt ....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 15:38:36

@Dr Jozef Vengloš: hasonlo szelessegi fokon mozgunk mi, de tagadhatatlan, hogy valtoztat rajtam ez a kontinens
tehat ugy mixelodik bennem minden
es tegnap szereztem vigyorgos cigit:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 15:40:02

@gabors: ne egesd mar az ameriaiakat
en voltam ironikus, hogy " itt nincs szinhaz sem"
remelem meg nem vagy allampolgar

gabors 2013.03.29. 15:40:42

akkor bocs torok annelkul irt suletlenseget hogy a hagyma suletlensegeit emlitette volna ... azt a reszt visszavonom illetve ugy modositom akkor vannak itt boven suletlensegek

csak lehessen szidni az usakokat... eddig meg semmi ertelmeset nem csinaltak az alig 200 eves tortenelmuk soran ...

gabors 2013.03.29. 15:43:18

@hagyma: bocs nem lattam smilet ... azt hittem "komolyan" irod ilyen koran nem szoktam bloggolni de hala kigyomese hivoknek ma szabadnap van ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 15:49:25

@gabors: smile nelkul is gondoltam eleg
en is most megyek reggelizni

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 15:54:25

@Dr Jozef Vengloš: "Amerikában nincs színház? Akkor ez a magyarázat, hogy Európából kell színészeket szerződtetni, ha ütős filmet akarnak."

Nem, abból lesz a negnagyobb gagyi, lásd a kevinkosztner féle robinhúdot.

A bródvélyen nem láttam még darabot, de sok amcsi filmet néztem. Abból az következik, hogy a halivúdi színészek jók, de csak egyféle szerepet tudnak eljátszani. Persze van belőlük elég, úgyhogy ez nem hátrány, ha csinálnak egy alapos színészválogatást egy filmhez. Egy jó európai színésznek viszont adhatsz viszont bármilyen szerepet.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 16:07:32

mikó gyüttek az amcsi rokonok látogatóba, nem tuttam mire vélni, hogy a szaros vécépapirost egy zacskóba gyűjtögették napokig. félve mekkérdeztem mire lesz ez jó, oszt kiderült, hogy náluk nem szokás a papírt lehúzni a budin mer eldugul a csőrencer. nahát, gondoltam: mink azér csak fejlettebbek vagyunk náluk, mer mink tudunk rendes csatornát is építeni amibe fér a szar papírostul is. pardonmájfrencs.

Manyecska 2013.03.29. 16:09:10

@zebraság fél cicaság: basszus pont itt eszem a szarszerű belga csokit,..kösssz:DDD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 16:09:43

@zebraság fél cicaság: hahaha
furcsa rokonaid vannak
gondolom mateszalkarol mentek alaszkaba

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 16:09:54

@gabors: "imperialista arab vallas"

Jaj! :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 16:12:14

@hagyma: hát nempont. még nálad is amcsibbak, mer ottan születtek :D monnyuk nem is hadoválnak ennyi fasságot, azis igaz.

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: belga kagylóforma csoki? azt nagyon szar, azt mindig elajándékozzuk valakinek mink is :)

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 16:13:03

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: A csoki gusztustalanságára már számtalanszor felhívtam a figyelmet, dehát wer nicht hören will, der muss fühlen.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 16:14:15

@zebraság fél cicaság: "rendes csatornát is építeni amibe fér a szar papírostul"

Nem mindegy, milyen papír. Újságpapír vígan eltömíti, csak az erre rendszeresített vécépapírt szabad használni. Ezeknkívül eltömíti az adóbevallás, használt pelenka, tampon, bugyi, csivava...

Manyecska 2013.03.29. 16:14:55

@zebraság fél cicaság: nem, ez igazi Fancy Truffles original, de olyan az állaga pont mint a szarnak párdon máj french:D:DD@Transzoxánia: fühlenni fogok mi?:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 16:16:01

@zebraság fél cicaság: ja es zacskoba toltik a szaros WC papirt
elmegy te a budos svajci faszba

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 16:16:57

@zebraság fél cicaság: Belga csokoládé kétszer evett csokoládé.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 16:17:11

vagy osztrak, vagy mittudom en hol elnek zebrak
de ha megtortent akkor inkabb neveznem oket magyaroknak, de meginkabb ciganyoknak
uristen
ekkora allatot

gabors 2013.03.29. 16:17:32

@Transzoxánia: igen az arab mohamed kitalalta es raeroszakolta most mar tobb mint 1 billio emberre... quaran azota is CSAK arabul csaxolok es mint gondolom nem ujsag karddal vittek mint a krisztus hivok .. az is imperialista, legalabbis volt ez elso 1500 evben ... igy van remeny hogy az arab imperialista vallas is megreformalodik (azert penzt nem tennek ra )

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 16:20:06

bazmeg itt bebizonyitjak, hogy az amerikaiak zacskoba gyujtik a szaros WC papirt
a magyar budi utan az angolok talaltak ki a vizobliteses klotyot, amit vittek azutan amerikaba, mikor meg magyarorszagon javaban dult a pottyantos

hat beszarok
fotocellas budik vannak bazme, hoy ne kelljen meg lehuzni se

ez kesz

Manyecska 2013.03.29. 16:20:23

Mindenki fejezze abba! /:D/ méghogy csivava meg tampon..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 16:20:31

@hagyma: nahát, mi a baj? porszem került a gépezetbe? :D

@Transzoxánia: elég szar valóba. ha nem előbb, akkor utóbb.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 16:21:26

@zebraság fél cicaság: a tiedbe
a cigany rokonsag hazament kanadabol es gyujtik a szart

Manyecska 2013.03.29. 16:21:35

Najó eszt nem bírom gyomorral most, megyek kártyázni:DD !!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 16:23:09

@hagyma: megnéztem magamnak ámerikát nem eccer, ne fáradj :D

azt tuttad, hogy a legnagyobb indiánrezervátumukban saját kaszinót működtetnek?

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 16:27:03

@gabors: Tudok eleget a témáról, köszönöm. Épp ezért akadtam fenn ezen az "arab vallás" hülyeségen, mert az iszlám teljesen nemzetközi vallás, sosem csak az araboknak szólt. Hányszor kell még itt leírnom ezeket az alapvető dolgokat? :( De ez az 1 billió tetszett :)

Troppauer_Hümér 2013.03.29. 16:29:38

@zebraság fél cicaság: mért nem magyaráztad el nekik, hogy pottyantós budinál ez felesleges procedúra?

vízöblítéses vécéjük csak a fejlett ámerikaiaknak lehet, punktum

gabors 2013.03.29. 16:30:36

@zebraság fél cicaság: "azt tuttad, hogy a legnagyobb indiánrezervátumukban saját kaszinót működtetnek?"

Nem is tudtam hogy indianok vannak Atlantic City-ben (Las Vegas biztos hogy nem mert azt az olasz maffia epitette akik nem voltak kisebbseg szeretok" ....

Ezt Te a sajat szemedeel lattad Amerikaban vagy a TV-n ??

Ja kicsit azert felre lettel vezetve mert az a kaszino kozel sem az 'indianok' "sajatja" ....

Manyecska 2013.03.29. 16:32:16

@Transzoxánia: :DDDDD ilyen kell nekem majd nézek a spárba lehet-e mer megyek moziba..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 16:33:15

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Saját szememmel láttam. (A tampont, nem a csivavát.)

Atörökk 2013.03.29. 16:35:41

A jégbárban nem lesz baj, ha felforrósodik a hangulat?

gabors 2013.03.29. 16:36:18

@Transzoxánia: "Tudok eleget a témáról, köszönöm. Épp ezért akadtam fenn ezen az "arab vallás" hülyeségen, mert az iszlám teljesen nemzetközi vallás, sosem csak az araboknak szólt. Hányszor kell még itt leírnom ezeket az alapvető dolgokat? :( De ez az 1 billió tetszett :) "

Ezek szerint nem sokat tudsz foleg az iszlam elso par evszazadarol ... az iszlam telje kulturakat torolt el foldrol lasd perzsak !!!

Es az igazi mohamedanok ma is kulturharcaban allnak ahol csak tudnak ket pelda ... Buddha szobrok Afganisztan, Timbuktu iden ... ja harmadik Alexandria konyvtar (elso szazdok ) kalifa szerint ami nem ert egyet a korannal arra nincs is szukseg ami meg egyet ert az sem hiszen benne van koranban ... meg is semmisitettek az a sokevszazados konyvtarak nagy reszet ... na tobbek kozott ezert imperialista es arab ...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 16:36:43

@atpijkamo: A Kevin Costner-féle Robin Hoodba' mi volt európai?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 16:38:03

@stillmátyás: :D :D mire elmagyaráztam nekik a keverőcsap működését, egész beleizzattam :D

@gabors: eddig tartott meggugliznod? :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 16:41:28

@Transzoxánia: belga sör? az nem olyan, mint a magyar kaviár meg az angol zöldség?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 16:43:01

@agresszív kismalac: Színészek.

www.imdb.com/title/tt0102798

Böngésszél. Kezdheted a serifnél.
www.imdb.com/name/nm0000614

Besírtam. A PC jegyében néger szereplő is volt.

Atörökk 2013.03.29. 16:43:17

@zebraság fél cicaság:
A belga sör az olyan mint az amerikai, csak rosszabb.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 16:47:12

@atörökk: ha már így belemerültünk, ámcsi söröt nem ittam, mer nem szeressem aztse, de ittam a wendysbe kólát, annak meg olyan szappanszerű íze volt. hiába na, szokni köll hozzá, másképp nem megyen.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 16:48:15

@atpijkamo: megguglizta ő is, csak nem értette, az volt a hiba.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 16:49:24

@gabors: "Nem is tudtam hogy indianok vannak Atlantic City-ben (Las Vegas biztos hogy nem"

Ne legyél te abban olyan biztos.
en.wikipedia.org/wiki/Las_Vegas
A Paiute Indian reservation occupies about 1 acre (0.40 ha) in the downtown area.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 16:49:38

@gabors: De, bizony tudok, és a perzsa kultúra egyáltalán nem tűnt el, sőt. Az arabok nagyon elveszették jelentőségüket az Abbászidák idején, egy rövid fénykor után, az Arab-félsziget teljesen periférikus terület megint, és az iszlám történetét éppenhogy perzsa meg türk dinasztiák határozták meg. A perzsa irodalom pl. pont a türk Gazanvidák idején virágzott fel újra. Ami a timbuktui rombolásokat meg hasonlókat illeti, ezek a szélsőségeseknek is a szélsősegesei, ugye nem mondod komolyan hogy ezt akarod általánosítani :) Olyan meg nincs, hogy "mohamedán", tessék már ezt is végre megjegyezni.

Atörökk 2013.03.29. 16:51:34

@zebraság fél cicaság:
Hát mert megmosták előtte, azért.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 16:51:45

@zebraság fél cicaság: Azon röhögök legjobban, mikor valaki kioktat másokat olyanból, amihez pon ő nem ért.

1. nem tudja, de nem is tud róla, hogy nem tudja
2. nem tudja, de már tud róla, hogy nem tudja
3. tudja

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 16:51:49

@Transzoxánia: elhiszem neked, de mi a fenét jelent a "mohemedán" ?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 16:52:31

ez itt altalanos
az indianoknak nem kell adot fizetni
ez nyitnak a nevukre casinokat
itt is van Cherokee rockban casinojuk
eppen akarunk menni a jovo heten

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 16:52:56

@zebraság fél cicaság: @atörökk: Nem értetek ti ehhez! De higgyétek el, fárasztó is ennyi mindenhez érteni mint Én!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 16:53:14

@atpijkamo: ez adja az itteni csevejgés savát-borsát kérlekszépen. én ponnezér járok ide, mer a komedicentrál ehhez képest kutyafaxa :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 16:54:17

@hagyma: "@zebraság fél cicaság: en ennel sokkal tobbet tudok"

ROTFL

(Gy.k. Rolling On The Floor Laughing en.wiktionary.org/wiki/ROTFL )

gabors 2013.03.29. 16:54:20

@zebraság fél cicaság:
"de ittam a wendysbe kólát, annak meg olyan szappanszerű íze volt. hiába na, szokni köll hozzá, másképp nem megyen."

Hat ezert valoban kar usa-ba menni ...

valami szepet is lattal indian casinon kivul ?? (plaza van otthon is ) pl. keleti parton MoMa ?? Nyugati part pl Yosemite ??

A Wendys vagy McDonalds vagy KFC pont olyan szar mint BP-en McDonalds-ba csak azert megyek be mert az ottani ATM nem szamit fel semmit penzkivetelert (az eny kartyammal)... ez nagyon praktikus tud lennie mondjuk Manhattan-ben

gabors 2013.03.29. 16:55:42

@zebraság fél cicaság: mohamedan de mivel sokat tudsz minderrol gondolom rajottel hogy csak elgepeltem ... persze Neked ez volt a lenyeg ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 16:57:37

@atpijkamo: Te tovabbra is a ven buzi szintet hozod az ezereves vicceiddel
de teny hozzatartozol a homar tagan vett kozossegehez, szoval hianyoznal
/mondjuk nem nekem/
eleve egy ferfinek macska az avatarja.....
haggyuk

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 16:59:32

@Transzoxánia: "Olyan meg nincs, hogy "mohamedán", tessék már ezt is végre megjegyezni."

Most már nem menekülsz, tessék rendesen elmagyarázni!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 17:01:03

@gabors: hogyavérbene. példájul többek között láttam gyönyörű tengerpartokat. igaz, szarrá égetett a nap 8 perc alatt napkrémen és fehér polón keresztül is, de egyefen.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 17:01:03

@zebraság fél cicaság: Hát semmi értelmeset! Ezt még évszázadokkal korábban találták ki az európaiak, akik csak annyit tudtak a muszlimokról, hogy van ott valami Mohamed, és hogy őt imádják, pedig ugye nem, mert Mohamed Próféta, de embi, így nem lehet imádat tárgya csak tiszteleté, "imádni" csak Allahot lehet. Épp ezért sértő, és tájokzatalanságról tanúbizonyságot tevő kifejezés, mert az utóbbi 1-2 évtizedben már a magyar szakirodalom is kerüli a használatát. Az is lehet, hogy azt hitték, Mohamed az iszlámban olyan mint Jézus a kereszténységben. Aki ugye az iszlámban is szerepet játszik, de ezt meg megint nem szokták tudni.

Atörökk 2013.03.29. 17:01:20

@Transzoxánia:
Én most is olyan fáradt vagyok, hogy a mosómedvém gépel helyettem.

gabors 2013.03.29. 17:01:52

@atpijkamo: ezt tenyleg nem tudtam hogy Las Vegas is indianokra hajaz ... azt tudtam hogy Arizonaban tobb rezervatum van ... koszi ezt megjegyzem ...

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 17:02:58

@gabors: Na tessék, Én meg az elgépelést észre se vettem!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 17:03:07

@Transzoxánia: vagyúgy, értem. bevallom neked tejjesen őszintén, nekem max a boci-bocitarka szokott beugrani a mehemeddrül avagy mohameddrül, de ez csakis hiányos műveltségemnek köszönhető :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 17:04:48

egyébiránt én gépeltem a maohamedánt egyedül :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 17:05:45

@atörökk: :))

@Transzoxánia: És ha úgy értem, hogy a Mohamed követői a mohamedánok?

És akkor hogy kell mondani? Kik az arabok? Kik a muszlimok? És ki vannak még? Milyen átfedések és tartalmazások vannak?

gabors 2013.03.29. 17:06:35

@zebraság fél cicaság: "hogyavérbene. példájul többek között láttam gyönyörű tengerpartokat. igaz, szarrá égetett a nap 8 perc alatt napkrémen és fehér polón keresztül is, de egyefen. "

Meg ezert sem erdemes az usa-ba menni ezt szinte minden mas orszagban kiveve persze Mo-n meg tudod tenni ja leegni ott is lehet tengerpartot latni mar nem annyira.. .

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 17:07:37

@zebraság fél cicaság: Igen, Féli ma szokatlanul szórakozott.

@gabors: És a magyartenger neked smafu?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 17:09:32

@gabors: az usába menni nekem két dologért érdemes: a természeti csodákért meg a kocsik miatt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 17:15:01

@zebraság fél cicaság: az elozo miatt elek itt
a kocsik csak masodlagosan erdekelnek
meg az itteni emberekert
csodalatosak

gabors 2013.03.29. 17:22:08

@zebraság fél cicaság: "az usába menni nekem két dologért érdemes: a természeti csodákért meg a kocsik miatt. "

Na valami... Badlands ??? Rocky Mountains?? Niagara (bocs az Kanada) ?? Yellowstone ?? Grand Canyon ?? es van egy-ket nem is annyira termesztes de csodas dolog Empire State Building, San Fransico Bay Bridge, World Trade Center ikertornyok... (mar nem koszi mohamedan szelsosegesek !!! .. teljesen lesz@rom hogy ez a kifejezes regies ugyan olyan imperialista arab vallas marad az iszlam)

Kocsik engem szemely szerint nem erdekelnek nekem a kocsi az kozlekedesi eszkoz nem tobb nem kevesebb... de valoban itt lehet latni olyan kocsikat amit mashol nem igazan... en is megnezem a mazeratit, ferrarit, a mellettem levo savban porche-kat corvettokat mar nem. Amikor tavaly elottem allt a pirosban egy maybach (ha igy kell irni) fogalmam sem volt hogy ilyen is van na azt meggoogliztam .. es valoban leesett az allam ...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 17:26:55

@gabors: pedig még jogsim sincs és amúgyis utálok vezetni :D

gabors 2013.03.29. 17:32:34

@gabors: "Amikor tavaly elottem allt a pirosban egy maybach (ha igy kell irni) fogalmam sem volt hogy ilyen is van"

Csak azet tunt fel mert le voltak fuggonyozve az ablakok ... ami azert Manhatten-ben feltuno ... akkor jobban megneztem hogy mi a rak ez mert amugy nem tunt fel a limuzinok kozott... maig sem ertem miert kolt el valaki ennyi penzt egy semminek sem kinezo autora

Manyecska 2013.03.29. 17:34:20

@atörökk: :DD itt meg a fiam mos /hatvan fokon../:D:O mi lesz ebből:D

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 17:35:31

@atpijkamo: Három kifejezést szoktak magyarul használni, a mohamedánt, a muzulmánt meg a muszlimot. A muszlim a legegyszerűbb és legbiztosabb, mert ők is ezt használják. A muzulmánnal meg annyi a baj, hogy az eleve egy többesszám, így ha azt mondod hogy "muzulmánok", az olyan mint az hogy "keresztényekek" vagy "eszkimókok" :) Az arabok meg egyszerűen egy népcsoport, mint a türkök vagy perzsák, nem használhatóak a muszlimok szinonímájaként, mivel az iszlámban nincsenek "kiválasztott népek", és manapság az arabok már eleve csak kb. 20%-át teszik ki a muszlimoknak. Persze a Korán arabul van, és persze vannak olyan arabok, akik úgy gondolják hogy ők valahogy jobbak a többi muszlimnál, dehát az embik már csak ilyenek :) Az meg a másik érdekes kérdés, hogy egyáltalán kik az arabok, mert egészen biztosan csak az Arab-félsziget lakóira lehetne mondani, az észak-afrikaiak már nehezen behatárolhatók, mert ugyan volt erős elarabosodás, de közben meg nagyon sok a berber meg tuareg meg egyéb elem is, az egyiptomiak például kifejezetten megsértődnek ha learabozzák őket, mert ők nem tekintik magukat annak, hanem egyiptominak. Az meg már ugye közhelyszámba megy, hogy annyira eltérő dialektusokat beszélnek, hogy már egy észak-egyiptomi se nagyon ért meg egy dél-egyiptomit, nem hogy mondjuk egy marokkói egy jemenit.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 17:36:49

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: "itt meg a fiam mos /hatvan fokon../:D:O mi lesz ebből"

Az apja pólóját mossa, hogy ő hordhassa.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 17:39:37

@Transzoxánia: Na, ez így tiszta.

Tudom, nem szakterületed, de izgatnak a régi egyiptomiak. Szóval az a kérdésem, hogy a régi egyiptomiak utódai hol avnnak, és mennyire maradtak meg, és honnan vannak a mostaniak, és mennyi a rokoni kapcsolatuk a régiekkel.

gabors 2013.03.29. 17:42:18

@Transzoxánia: "20%-át teszik ki a muszlimoknak.....az egyiptomiak például kifejezetten megsértődnek ha learabozzák őket, "

akkor mi a f@szank kovetik ezt az arab (mohamed) altal kitalalt vagyi arab imperialista vallast .... Egyiptom azelott egy masik imperialista vallast kovetett szinten a levant .... level a syriaikhoz ??? pl.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 17:42:35

@Transzoxánia: "...az egyiptomiak például kifejezetten megsértődnek ha learabozzák őket..."
Ehhez képest az ország hivatalos neve Egyiptomi Arab Köztársaság.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 17:47:38

@atpijkamo: Hát szerintem a mostani egyiptomiaknak nem sok közük az ókoriakhoz. Vagy esetleg annyi mint a mai görögöknek a spártaiakhoz :D De Dél-Egyiptomban pl. ott vannak még a núbiaiak, saját nyelvvel és kultúrával, ők szerintem sokban hasonlíthatnak az ókori forrásokban említettekhez.

gabors 2013.03.29. 17:48:11

meg valaszolom sajat magam. Mert leigaztak oket ettol imperialista a "mohamedan" vallas. Ez most is jol lathato az iszlamistak tovabbra is "elfoglalnak" ujabb es ujabb teruleteket. Nem sok mohamedan volt mondjuk Londonban 150-ve most meg sariat kovetelnek sot szegregalt uszodakat .... ettol imperialista az iszlam (maskeppe elfoglala es minden mast kizar persze csak a szelsosegesek ... koszi ...)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 17:48:56

@atpijkamo: szerintem nagyrészük mán meghótt, de csak találgatok :P

gabors 2013.03.29. 17:49:52

@agresszív kismalac:

az egyiptomiak például kifejezetten megsértődnek ha learabozzák őket..."
Ehhez képest az ország hivatalos neve Egyiptomi Arab Köztársaság.

ez valahogy ellentmond Transz.. elmeletenek is hogy az iszlam vallas nem arab imperializmus a mai napig...

England win The Ashes! 2013.03.29. 17:50:15

@atpijkamo: "Nem, abból lesz a negnagyobb gagyi, lásd a kevinkosztner féle robinhúdot."

No várjunk kicsit. Vegyük a legutóbbi oscaros filmeket. Ugye itt a Lincoln, Daniel-Day Lewisszal. A Django elszabadul Christoph Walzcal.

De mondhatunk régebbi sikerfilmeket is.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 17:51:50

@gabors: Mondjuk mert veled ellentétben nem arab vallásnak tekintik.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 17:53:19

@gabors: "Transz.."

Hívd nyugodtan Félinek. A nickjét állandóan váltogatja, hogy minél idétlenebb legyen.

England win The Ashes! 2013.03.29. 17:53:23

@atpijkamo: Brian Blessedről egy rossz szót se! Ő a britek válasza Chuck Norrisra. :)

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 17:53:24

@agresszív kismalac: Hát ezt mondjad nekik. Legfeljebb majd kiveszik a névből, mint nálunk a köztársaság szót.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 17:54:18

@atpijkamo:
Kevin Costner was born in Lynwood, California, USA
Mary Elizabeth Mastrantonio was born in Lombard, Illinois, USA
Morgan Freeman was born in Memphis, Tennessee, USA
Christian Slater was born in New York City
Egyedül Alan Rickman európai.

England win The Ashes! 2013.03.29. 17:55:51

@atpijkamo: A Schnidling... izé... Schindler listáját sem? Neeson, Fiennes, Kingsley.

Sir Anthony Hopkins és a bárányok?

A Die Hard Egy-Három főgonoszai?

gabors 2013.03.29. 17:57:16

@Transzoxánia: "Mondjuk mert veled ellentétben nem arab vallásnak tekintik. "

Arabok arabul irtak a korant. A szent konyvet a mai napig arabul irjak es olvassak. Az ot alap piller egyike hogy az arab orszagba kell latogatni meg ma is !!!

Mi nem arab akkor ebben az imperialista vallasban ???

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 17:58:26

@agresszív kismalac: Te most kekeckecc velem? Nem mondtam hogy böngésszél? Nem mondtam, hogy a serifnél kezdd? Geraldine McEwan was born in Old Windsor, England. Stb. Na szóval tessék rendesen megcsinálni a házifeladatodat!

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 17:58:32

@gabors: Hát akkor legalább saját magadat meggyőzted, ez is valami. Enyhe iszlámofóbiát vélek felfedezni. Ez az imperialistázás meg kicsit avíttas, és az USA-ból írva egyenesen mókás :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 18:00:07

@zebraság fél cicaság: Ja, hát a legnépszerűbb sörüket is úgy lopták. Honnan? Európából.

gabors 2013.03.29. 18:00:38

@atpijkamo: "@gabors: Az. "

mivel rendszer szar nem tudom melyik kommentre valaszol az aki legelabb a legrelevansabb resz nem idezi be ...

bocs legalabb tedd be azt a mondatot amire ezt az "Az" vonatkozik ...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 18:01:15

@agresszív kismalac: Nem azt mondtam, hogy szar film?

@Dr Jozef Vengloš: Mondjuk Jason Statham ellenpélda, mert ő is csak egy szerepet tud eljátszani. Bár azt nagyon szeretem.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 18:01:36

@atpijkamo: Ja, hogy a nyolcadik ajtónálló európai volt???!!!
Akkor igazad lehet.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 18:01:59

@gabors: Attól, mert a Korán arabul van, maga a vallás nem arab, mert mindenkinek szól. A kereszténység se arámi vallás.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 18:02:29

@gabors: Tattints a "@gabors"-ra az "Az." előtt, és akkor odaugrik.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 18:03:47

@atpijkamo: Szvsz Statham egy szerepet sem tud eljátszani. Színésznek nem merném nevezni, mert több százan vennék föl a fordulatszámot odale'.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 18:04:39

@agresszív kismalac: ahh, örülök hogy látlak :D ezexerint túlélted a kalandot :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 18:04:51

@agresszív kismalac: Beletettek egy csomó angol színészt, de ettől nem authentikusabb lett, hanem éppen ellenkezőleg jobban látszott a különbség.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 18:05:08

Most pedig boldoguljatok Nélkülem, mert pénteken ilyenkor van vacsoraidő!! Ezúttal currys rizs.

Manyecska 2013.03.29. 18:06:02

@atpijkamo: azokat én hordom. Hálóingnek.
:DD Különben rásszistázik, épp a fitnesszguru neje főzött a halatortán-ba....mondom mit főz ez? asszongya a gyerek:.."valami szart...Ez itt a gettó" :DD

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 18:06:04

Kekeckecc??? Egyet mondok- ne kekeckeggyé!
(Rocker Zsolti rlz!)

gabors 2013.03.29. 18:07:21

@Transzoxánia: "Hát akkor legalább saját magadat meggyőzted, ez is valami. Enyhe iszlámofóbiát vélek felfedezni."

Semmi okom nincs eltetni az arab imperialista vallast SOT mint magyar minden okom meg van nem szeretni oket ... sot az elmult nehany evtized alapjan mint europai vagy barmilyen nyugatikent sincs semmi okom orulni az arab imperialista vallas ternyeresenek ..(mondhatnam ugyanezt ha hindu lennek ha bahai lennek es meg sok mas kisebb valas afrikaban ahol ez letorolt minden mast ...

"Ez az imperialistázás meg kicsit avíttas, és az USA-ból írva egyenesen mókás :) " mokas vagy nem mit szamit hogy ideiglenesen eppen valaki hol tartozkodik ilyen a vilag ...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 18:07:42

@zebraság fél cicaság: Milyen kalandot? Disznóölés volt a környéken?

- Hé, szomszéd, kéne egy kis segítség a disznóöléshez!
- Adjak egy kést? Mi hiányzik?
- Disznó.

Atörökk 2013.03.29. 18:09:01

Ma eddig kivételesen mindenki kulturáltan viselkedett. Ne disznókodjatok már :D

gabors 2013.03.29. 18:09:28

@atpijkamo: "Tattints a "@gabors"-ra az "Az." előtt, és akkor odaugrik. "

ezt nagyon koszonom tenyleg nem tudtam most mar ertem miert nem ideznek a legtobben ... bocs mindenkitol ...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 18:10:54

@atörökk: A malacc idejött és gecizik velem, óvobácsi, kérem.

Atörökk 2013.03.29. 18:11:42

@atpijkamo:
Most ha azt mondom, minden oka megvan rá, akkor azt fogod mondani, én is :D

gabors 2013.03.29. 18:14:48

@Transzoxánia: "Attól, mert a Korán arabul van, maga a vallás nem arab, mert mindenkinek szól. A kereszténység se arámi vallás. "

ugyes !!! gond ezzel csak az hogy arami soha nem jelentett egy nepcsoportot !!! hanem csak egy dominans nyelvet az 1. szazad korul az akkor Palesztinaban a legtobb zsido torzs ennek valamelyik dialektusat beszelte ugyszinten mint az akkoriban ott elo szemita torzsek tobbsege is valoszinuleg tuaregek arabok ugy szinten ..

tovabbra is az iszlam egy arabok altal kitalalt azota is arabul terjesztett imperialista (leigazason es kirekesztesen alapulo) vallas

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 18:15:10

@agresszív kismalac: Csekkoltam a blogodat, korrekt a márc15 bejegyzés.

@atörökk: Nin csigazad.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 18:15:11

@zebraság fél cicaság:
"-Te mit kaptál karácsonyra?
-Csupa jó dolgot. Cseh sört, lengyel vodkát, szovjet kaviárt, német virslit, magyar beatlemezt.
-És te?
-Ugyanezeket. Magyar sört, cseh vodkát, német kaviárt, lengyel virslit, szovjet beatlemezt."
(Farkasházy Tivadar)
kismalac.blog.hu/2013/03/03/katzenbr_u#c19235275

Atörökk 2013.03.29. 18:16:57

@atpijkamo:
Mer' nincsen zigasság. Illetve Hagymának van igaza.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 18:18:56

@atörökk: Annak a fasznak meg miben lenne végre egyszer igaza?

@agresszív kismalac: Egyedül teszem ki a látogatóid zömét?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 18:23:09

@atpijkamo: Hát, a mostani kommentszámból kiindulva...
A statot már meg se merem nézni.
(Vesd össze: "Az összes kommentet két ember írja. Az egyik én vagyok.
...a másik is.")

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 18:31:57

@atpijkamo: bezony. itten figyel egy olyan szép kolbász a hüttőbe, hogy kedvem támadt csókolózni vele :D

@agresszív kismalac: minden másnap tegyél be egy random pucér csajt, az azonnal fel fogja lendíteni a látogatottságot :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 18:38:50

@zebraság fél cicaság: Nem kenyerem az olcsó népszerűség hajszolása.
...vagy ...izé ...jelentkezni akartál?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 18:42:52

@agresszív kismalac: amennyiben még aptit is elakarod üldözni a blogodról, lehet róla szó :D:D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.29. 18:43:32

@agresszív kismalac: Hát arra a jelentkezéses benyögésedre nagyszéleset vigyorogtam. (Bocsi zsiráf, semi személyes, csak a malacc barmult. Vagy malacult.)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 19:08:02

@zebraság fél cicaság: Akkor inkább Iginek szólok. Hátha olvas valami fess traktorista. Oszt akkor elmehetnénk egy jó parasztlaKziba kollektíve.

Atörökk 2013.03.29. 19:09:57

@agresszív kismalac:
A legénybuccsút meg megtartyuk itten a jégbárba.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 19:12:32

@agresszív kismalac: mellesleg igi amúgyes facér, oszt nincs veszélybe a családi békéje a mellvillantások miatt. mer nekem ugyan sokat elnéz a főnök, de azon már csak besokallna ő is :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.29. 19:13:57

@zebraság fél cicaság: Ő es törzsolvasó a Palacsintálózóba'? Vagy családilag böngésztek?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.29. 19:15:33

@agresszív kismalac: egyikse, de ilyen genetikaihibás vagyok, hogy mindent bevallok azonnyomba :D

Atörökk 2013.03.29. 19:16:18

@agresszív kismalac:
De. Akit nem szeretünk, őtet odairányíttyuk.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 19:28:32

@gabors: Minden vallás törölt el más vallásokat, ez egyáltalán nem valami specifikusan gonosz arab dolog. De nyilván te is tudod, hogy pl. a zoroasztriánusokat, akárcsak a keresztényeket meg a zsidókat, dzimmikként védelem illetett meg a középkorban. A Gaznavidák alatt hindu katonák is szolgáltak például, a szultánokat egyáltalán nem izgatta hogy nem muszlimok, az egyik legmegbízhatóbb csapatai voltak, arról nem is beszélve, hogy ők gondozták a harci elefántokat is. Ne mai (és ma se egyáltalán annyira meghatározó, csak látványos) állapotokat vetíts vissza általánosan egy egész kultúrkörre. És ez nem idealizálás, egyszerűen csak arról van szó, hogy semmivel se voltak "gonoszabbak", mint bárki mások.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 19:35:48

@gabors: Csakhogy a muszlimok szerint Mohamed Próféta nem "kitalálta", hanem kinyilatkoztatást kapott. A próféták között nem szabad különbséget tenni, Mohamed csak annyiban "különleges", hogy utána már nem volt több, ő az utolsó, de ugyanezeket a kinyilatkoztatásokat kapták meg a zsidók és a keresztények is, csak elferdítették. A Korán viszont a Bibliával ellentétben például nem lett kanonizálva, és nem változott semmit se a 7. század óta. Az arab nyelvnek csak ennyi a jelentősége, és ez a jelentőség nem terjed ki az arabokra mint népre, akik, mint mondtam, a 10. századtól egészen az olaj felfedezésig gyakorlatilag semmilyen jelentős szerepet nem játszottak az iszlám történetében.

gabors 2013.03.29. 19:37:40

@Transzoxánia: es mindez hogy erv az ellen hogy az iszlam egy imperialista arab vallas ???

fasza az elefantokat nem muszlimok mosogattak le (lehet hogy nem halal elefantot tacsolni)..

es mert az iszlam nem gonoszabb mint barki mas ettol meg egy imperialista arab vallas (ami mast sem tett es tesz mint megszal masokat)

ja egy masik piller az arab orszagba zarandoklas mellett a jihad ... (az iszlamert valo "harc" amit mostanaban probalnak veled egyutt valami "kuzdelemnek" mint harcnak amit a szo valojaban jelent feltuntetni ..)

A gond hogy az arab imperialista vallas ma is ugyanojan imperialista mint volt 1500 eve (akkor nem volt usa csaxolok)

gabors 2013.03.29. 19:40:00

@Transzoxánia: "Csakhogy a muszlimok szerint Mohamed Próféta nem "kitalálta", hanem kinyilatkoztatást kapott. A próféták között nem szabad különbséget tenni, Mohamed csak annyiban "különleges", hogy utána már nem volt több, ő az utolsó,"
aranyos vagy hogy nem kulonleges csak az utolso ami nem teszi ot abszolult kulonlegesse

viccelsz?? Vagy Te is elhiszed ezt a baromsagot??? (minden vallas az de most ez a legveszelyesebb).

gabors 2013.03.29. 19:46:29

@Transzoxánia:

"A Korán viszont a Bibliával ellentétben például nem lett kanonizálva, és nem változott semmit se a 7. század óta"

Gondolom viccelsz .... az korant kb 100 even kesobb hozta ossze ... umajjad (vagy hogy kell irni) ma mar tobb bizonyitek is van hogy meg Mohamed elott is voltak nagyon hasonlo irasok sot utana azalatt a 100+ eve alatt is amig a mai un. korant veglegesitettek ...

kb mint a kigyomese hivok konyve

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 19:57:32

@gabors: De az utolsósága, nem az arabsága. Bár látom annyira megkedvelted ezt az "imperialista arab vallás" fordulatot, hogy a világért se tágítasz mellőle többé :D

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 20:00:34

@gabors: Oszmán, és az nagyon bőven 7. század közepe.

M. Péter 2013.03.29. 20:18:01

@Transzoxánia: "az egyiptomiak például kifejezetten megsértődnek ha learabozzák őket, mert ők nem tekintik magukat annak, hanem egyiptominak"
Akkor miért hívják az országot Egyiptomi Arab Köztársaságnak?

England win The Ashes! 2013.03.29. 20:23:34

@M. Péter: Ugyan már, Észak-Koreát is Koreai Népi Demokratikus Köztársaságnak nevezik.

Meg aztán Magyarország is volt királyság király nélkül.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 20:29:48

@Dr Jozef Vengloš: Ja, ennyi :D Meg aztán, az is lehet, hogy igazából nincs ezzel bajuk egymás között, csak külföldiek előtt szeretik megkülönböztetni magukat, hogy ők a fáraók leszármazottai, nem holmi tevepásztorok a Rub al-Haliból :D De erről már tényleg egy egyiptomit kéne megkérdezni.

gabors 2013.03.29. 20:29:53

@Transzoxánia:

"imperialista arab vallás" fordulatot, hogy a világért se tágítasz mellőle "

miert tagitanek ... sem TE se eddig senki nem tudott SEMMIT felhozni hogy az iszlam nem egy ARAB altal kitalalt (osssze CTRL-C-zett) vallas amit arabul terjesztenek eroszakosan az uralkodok (mi ez ha nem imperializmus persze ezt a szot kesobb talaltak ki)

gabors 2013.03.29. 20:33:25

@Transzoxánia: nekem van kollegnom de hetfon aprilis elseje van ha ezt tennem valoszinuleg "trefanak" veszi

es nem is kell megkerdezenm amit Te mondasz meg egyiptomitol soha nem hallottam sot sziriatol sem pedig volt tobb akivel dolgozam egyutt ... pakisztaniaktol lehet hallani hogy mennyire nem szeretik hogy a vallasuk araboktol szarmazik (utaljak az arabokat)

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 20:45:18

@gabors: Dehogynem, csak elereszted a füled (szemed) mellett.

gabors 2013.03.29. 20:48:24

@Transzoxánia: szoval akkor megis VALAKI cannonizalta a korant annak ellenere hogy TE ezt mondtad "A Korán viszont a Bibliával ellentétben például nem lett kanonizálva,"

milyen konnyu is ez ??? nem csak TE halottla mar az iszlamrol ..

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 20:51:09

@gabors: Azért kérdezd csak meg, kíváncsi Vagyok mit mond. Én ezt hallottam, de lehet hogy csak néhányan vannak így vele. Az arabokat a perzsák se kifejezetten szeretik ugye, mégis folyamatos szélmalomharcot kell vívnom nagyon magabiztos kommentelőkkel, akik folyamatosan az arab országok közé sorolják Iránt, és akadémiai szőrszálhasogatásnak veszik, ha felhívom figyelmüket a tévedésre, miközben ez azért talán alapműveltség kéne hogy legyen. Örvendetes, hogy legalább ezeket a köröket nem kell most lefutni :)

gabors 2013.03.29. 20:52:08

@Transzoxánia:

szoval miet nem imperialsa vallas... hogy nem hodito hogy nem minden mast kizaro (adoztat nem ???) es hogy lehet is lehet elhagyni ezt a nagyon fasza vallast ... ja bocs nem lehet ....

Miert gondolod TE hogy az iszlam "jo" ??? szeritnem ROSSZ sot ROSSZABB mint a tobbi szerintem a Ferenc vallas sem sokkal jobb egy kicsivel talan

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 20:53:23

@gabors: Arra akartam rámutatni, hogy míg a Korán 20-30 év alatt elnyerte végeleges formáját, összevissza fordítások nélkül, ez a Bibliáról nem mondható el. És ez azért nagyon nem elhanyagolható különbség.

gabors 2013.03.29. 20:54:44

Es hogy mi valodi problema ...

pont az hogy SENKI nem mondja meg hogy jihadolni harcolni a hitert mit is jelent MA nem 100 nem 500 nem 1000 eve hanem MA

ezt a mohamedanok nyilvan nem veletlenul soha nem akartak pontosan megmondani ..

kapish ?????

gabors 2013.03.29. 20:57:31

@Transzoxánia: EZ csak egyszeruen nem igaz ...

de ettol fuggetlenul sme sokat szamit ..

hogy miert is egy arab imperialista vallas ami sajnos a mai napig terjeszkedik ...

Te is terjeszted ezzel megalkuvo magyarazotokkal ... miert ???

gabors 2013.03.29. 21:02:15

@Transzoxánia: na ezzel en soha nem vitatkonzek IRAN nem arab orszag ...

Aki ezt nem erti vagy fogadja el avval mar nem sokat erdemes "vitatkozni"

Eppen a perzsak a pelda hoghy mit tett es mi lesz egy az arab imperialista vallast elfogado nemzettel ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 21:02:17

@atörökk: almost
egyszer 76 szeptembereben egy esos vasarnap tevedetem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.29. 21:03:32

@zebraság fél cicaság: nekem mar a sutoben figyel
mert sutnivalo kobasz
torma mustar
a reklam utan eszem is

gabors 2013.03.29. 21:07:58

@Transzoxá@Transzoxánia: ez sem igaz Te is tudod ... tobb mint 100 ev telt el (60 minimum ha mohamed halalat el hisszuk de az hogy mohamed ha valaha elt mert jezushos kepest kevesebb fizikai bizonyitak van ) mielott barmi ami a MAI arab koranra hasonlit megjelent ...

valaki aki mint jezus hasonloan mohamed talan volt .. nem biztos de talan ... mindketto szerintem kitalalt ...

jobban jartunk volna mindketto nelkul

England win The Ashes! 2013.03.29. 21:09:06

Hetvanhat szeptembere? Hmm, régi szép idők...

Emlékszem, akkor még apám és anyám nem ismerték egymást...

:)

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 22:11:20

@gabors: Térítő vallás. Ha te ezt érted imperializmus alatt, akkor tegyed, csak nem értem miért kell ezeket az ósdi fogalmakat előkotorni, nem látom értelmét. Kicsit hatásvadász.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 22:13:43

@gabors: Ezt kicsit konkrétabban cáfold, ha kérhetném. Hol olvastál te mást?

Anomalocaris (törölt) 2013.03.29. 22:34:48

@gabors: Mit? A perzsa kultúra sose szűnt meg, sőt hosszú évszadokig dominált az iszlám világban. Közép-Ázsia kultúráját se az iszlám küldte padlóra, hanem a sztálinizmus. Indonézia kultúrája talán megszűnt? Dehogy, éppenhogy gazdagodott, nyilván te is tudod, hogy ott sose jártak arab hódítók, kereskedők révén ismerték meg az iszlámot, és ma a világ legnépesebb muszlim országa. Mint ahogy pl. Pakisztánban is, az iszlám zenéje, szokásai összefonódtak a helyiekkel, ami a vaskalapos vahhabitáknak persze nem tetszik, de nem ők vannak többségben. Fekete-Afrikában sem népszerű ez az őrjöngős szélsőségesség, nem is volt semmi támogatása a helyi lakosság körében azoknak, akik nekiláttak Maliban lerombolni a városokat, épp ellenkezőleg.

gabors 2013.03.30. 03:49:57

@Transzoxánia: mit cafoljak ???

en es nem csak en sokan masok is akik nem hiszik csak latjak hogy mit hozotak ossze mohamed nevebe es mit csinalnak azota is az iszlam neveben kicsit eufimisztikusan persze csak "teritenek" szerintem meg leigaznak nepeket a 6.ik szazad ota eleinte az arabok tettek de utan a "megtert" torokok perzsak tamilok stb.

ezt nem lehet cafolni DE probald meg..

most ugyanez megy pakik mennek Londonba Amsterdamba .. algeria arabok mennek Lyonba Parizsba azten epitik a mecsetet utana jon saria es akinek nem tetszik azt elkergetik ... (koszovo ???)

gabors 2013.03.30. 03:55:58

@Transzoxánia: "Fekete-Afrikában sem népszerű ez az őrjöngős szélsőségesség, nem is volt semmi támogatása a helyi lakosság körében azoknak, akik nekiláttak Maliban lerombolni a városokat, épp ellenkezőleg. "

Ez jo csak ha nincs a beavatkozas akkor pont a legbekesebb mohamedanok uralnak az orszagot... elhiszem hogy nem mindenki koreben voltak nepszeruek .. a taliban sem volt es csak azert nincs most mert a nehai Oszama meghuzigalta az oroszlan bajuszat ...

Ja amit irsz Pakisztanrol kicsit nevetseges ott is a bekes iszlam van ezerrel han nem lett volana illetve nem lenne katonai diktatura mer regen Talibisztan lenne nem pakisztan

gabors 2013.03.30. 04:00:15

@Transzoxánia: Nem en hozom elo ezeket hanem peldaul a perzsak akiket sajnos sikerult ennek az arab imperialista vallasnak legyurnie .. (persze mindezt katonai vereseg utan)...

OK harcolnak az imperialista nyugat es cionista nyugat ellen mikozben az egyik aldozataik ennek az arab imperialista vallasnak (terito/leigazo)

gabors 2013.03.30. 05:02:51

@gabors:
Ja amit irsz Pakisztanrol kicsit nevetseges ott is a bekes iszlam van ezerrel han nem lett volana illetve nem lenne katonai diktatura mer regen Talibisztan lenne nem pakisztan

a normalis pakisztaniak mar kb 30 eve London-ban vagy New York-ban elnek es nem Peshawar-ban vagy Karachi-ban es a gyerekeik nem madrassaban hanem a Londond School of Economics-ba jarnak (ettol meg tovabbra is az imperialista arab vallasban hisznek de talan a kovetkezo generaciojuk mar nem lattam mar tobb ilyen varjut a karon!!) ... csaxolok ...

gabors 2013.03.30. 05:40:58

@gabors: vagy karjut a varon .. mar nem is tudom

Kzsolt 2013.03.30. 06:56:48

Hát ennyit a jégbárról :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.30. 07:28:02

Valaki összefoglalná, hogy akkor mi van az iszlámmal?

Manyecska 2013.03.30. 08:52:46

BéMilagros egy buzi.

England win The Ashes! 2013.03.30. 13:18:58

Az arab vitához:

Az arab sejk a fia Magyarországon tanul. Egy idő után levelet ír az apjának:
- Magyarország szép, az emberek aranyosak és nagyon tetszik itt. Csak egy kicsit szégyellem magam, amikor az iskola előtt kiszállok az aranyozott Mercedesemből a professzorom pedig éppen a villamosról száll le.
Néhány nap elteltével, sürgősségivel érkezik egy levél: benne egy csekk egymillió dollárról és egy rövid üzenet a szülőktől:
- Ne hozz ránk szégyent, fiam! Vegyél magadnak te is egy villamost!

gabors 2013.03.30. 14:59:28

@agresszív kismalac:

addig orulj amig nem elnek melletted is

England win The Ashes! 2013.03.30. 15:34:38

@gabors: Mellettem muszlim család él. Kedves emberek, a pasast télen megkértem, hogy mivel egy hónapig nem máshol tartózkodom, odafigyelne-e a kéróra. Azt mondta, természetes.

A kukámat kérés nélkül visszarakta a helyére, mikor ürítették.

gabors 2013.03.30. 16:05:55

@Dr Jozef Vengloš: amig csak egyik szomszedod muszlim nincs is gond valoszinu Ok sem szeretnek iszlam orszagban elni azert laknak meletted...

mecset van mar a negyedben? .. majd akkor irj ...

England win The Ashes! 2013.03.30. 16:24:49

@gabors: Pár utcával arrébb van. A szomszéd utcában egy imaház is.

gabors 2013.03.30. 16:29:44

@Dr Jozef Vengloš: Ha kero az enyem lenne mar adnam is el ... megkerdeznem a szomszedot hatha akar a cousin is itt lakni es csak neki meg jo aron eladnam ...

Anomalocaris (törölt) 2013.03.30. 20:30:08

@agresszív kismalac: Én már belefáradtam. Imperialista arab vallás, ezt ismételgessed magadban sokszor :D

aquamarineblue 2013.03.30. 20:47:42

Valahol az északi sarktól az egyenlítő felé tartó úton elvesztettem a fonalat.

A két hely így látogatás nélkül ásta el magát. Hajrá! Szép teljesítmény két új helytől.

Ezek a helyek lehet valami iszlám szélsőségesek áldozatai és erre biztos így hívják fel hungarisztán figyelmét az itteni terrorista csoportokra az usa-ba szakadt (milyen jó jelző már ez is :D ) hazánk fiai.

Jézus szeret téged! Allah is.

Haggyatokmálógva. :)

England win The Ashes! 2013.03.31. 01:02:10

@gabors: Azért van abban valami báj, hogy egy olyan alak osztja a tanácsokat arról, hogy ki lakhat egyik-másik országban, aki maga is betelepült.

Egyébként nem Jeruzsálem (erről jut eszembe: "... till we have built Jerusalem in England's green and pleasant land."), egy régi-régi város valahol "Nyugat-Középföldén". Több ilyen nevű város van az USÁ-ban is, három közülük (RI, NY és CT államokban) testvérvárosi kapcsolatban áll a "miénkkel".

LightBringer 2013.03.31. 11:56:06

Tipikus magyar felfogas, amikor keseru a szolo, mert mas is probalkozik a sarkon a bizniszben es beindul az "EN VOLTAM ITT ELOBB!" felfogas, aminek a kapitalizmusban qrvara nincs ertelme/helye... Ki a faszt erdekel, hogy van egy Jegbar, ha valaki a pingvineset szereti es vica versa. Tul kene lepni az ilyen gyerekes felfogason es foleg nem aggodni, ha valaki benabban csinal valamit, mint ti.

Balint Gyuri bacsi 2013.03.31. 12:14:59

A pingvin bar tulaja egy kreten.
A poszt iroja kretenebb.

Tipikus esete annak amikor a felmuvelt mutogat az ostobara.

Anyuuu! Elvettek a labdamaaaaat!

Xezs 2013.03.31. 19:05:17

ki a faszom megy ilyen buziságba be

England win The Ashes! 2013.03.31. 19:17:41

Az a balkezes gitár azért így messziről pöpecnek tűnik.

England win The Ashes! 2013.03.31. 22:55:40

@agresszív kismalac: Az utolsó montázs bal oldali képén, a háttérben van két gitár, jégtömbnek látszó képződménybe applikálva. Ami jobbról van, az balkezesnek tűnik. És elég pofásnak, már amennyire azt innen meg lehet állapítani.

lobster thermidor 2013.04.01. 11:10:53

Igényes szórakoztatók, igényes időtöltés, igényes vendégeknek...

GniQQ 2013.04.01. 18:41:42

Kár, hogy a magyar és angol nyelv, a fogalmazástan valamint a helyes vendéglátóipari szolgáltatásrendszer berkeiben járatos illető (aki a kommenteket a képekre szerkesztette) sem tud magyarul ragozni (sem).

Martinicske 2013.04.02. 13:35:57

Baszki, nincs elég hideg, van aki még hűtőkamrába jár inni.

A volt főnököm a raktárba szokott italozni, aztán ott el is tudott aludni ha jobban felöntött a garatra, de olyan hülye azért nem volt, hogy még le is fagyassza magát :)

anarch 2013.04.03. 11:24:06

Nekem ez nem kerek. Azt írja, hogy eredeti védjegyzett Icebar... csakhogy a hivatalos elnevezés ICEBAR by ICEHOTEL. Ez az ami jópár évig Absolut Icebar néven futott (pl. Londonban), amit a vodkagyártóval lejárt szerződés után megváltoztattak. A hivatalos Icebar by Icehotel-re semmiféle hivatkozás nincs az icebar.hu oldalról. Az icehotel weboldala szerint (www.icehotel.com/uk/by-ICEHOTEL/ICEBAR-by-ICEHOTEL/) az alábbi hivatalos icebar by icehotel frenchise tagok vannak:
Jukkasjärvi (az első), London, Tokyo, Koppenhága, Oslo, Stockholm.

Kérdés: hogyan használhatja az budapesti icebar az Icebar nevet és domaint? A svédek tudnak erről, s mit szóltak hozzá?

Manyecska 2013.04.03. 12:59:29

@anarch: hát nem tudom, azt tudom hogy a Váci utcában már 25 éve is volt Jégbár néven egy izé..az Erzsébet tér csücskinél!

Manyecska 2013.04.03. 13:00:45

Ja nem, az a Jégbüfé volt!! :)

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.04.04. 13:29:56

szerintem a posztban idézett kommenteket bérkommentelekől írhatták az icybar részéről.

Xezs 2013.04.04. 20:46:21

Most jöttem rá, hogy ez két buzibár és emiatt megy a balhé. Gondolom valaki beletúrt valaki szőrös seggébe aztán most megy a hiszti a harmadik fél részéről.

Pfejj.

hellsing 2013.04.05. 00:47:42

Eredeti jégbár?? Cöcöcö... A világ tele van vele, Új-Zélandon 10 évvel ezelőtt már jártam ilyen helyen. Persze nálunk minden eredeti, amit valaki elsőként másol valahonnan.
süti beállítások módosítása