Tékozló Homár

Duplán számláz az ELMŰ májusban

2013.04.29. 12:26 | jackyll | 88 komment

elmumajus.jpg

Feltorlódhattak a számlák a gyárban, vagy az ELMŰ-nél már a 13. havi számlában gondolkodnak?

A mai napon (2013.04.26.) a szokásos szerelmeslevél jött az ELMŰ-től. Az eddigi 1, majd 3 csekk helyett most valahogy csak 2-t sikerült küldeniük. Ami a felháborító, az a fizetési határidők. 05.03. és 05.27. Mint tudjuk az emberek többsége 10-e után kap fizetést, így a 3-i számla nem időbeni befizetéséhez már jön is hozzá az 525 Ft késedelmi díj. Aztán mivel jön a 27-i határidő a következő számlára (fizessünk dupla számlát ebben a hónapban), boritékolható, hogy az emberek többsége hó végén nem tudja kifizetni, így arra is gyorsan csapjunk egy kis késedelmi kamatot. Így az ELMŰ emberenként gyorsba keresett 1050 forintot. Anyád ELMŰ!


INSTANT UPDATE: Megérdeklődtem, hogy nem tévedés-e. Válasz: fizessem be szépen határidőre, vagy megy rá a bünti. Fogyvédelem válaszára kiváncsi leszek majd 60 nap múlva.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herk 2013.04.29. 12:31:36

el kéne olvasni, hogy mi van a szerződésben. Betartják?
igen: fizess
nem: perelj

van még kérdés?

Atörökk 2013.04.29. 12:33:39

Problem? Eddig egy, vagy 3 csekk, most kettő. Átlagban kiadja. Nem értem.

CBF 2013.04.29. 12:37:34

Gazdálkodj okosan a'la ELMŰ :)

Manyecska 2013.04.29. 12:41:35

Vannak már ilyen elemes izék is..

Manyecska 2013.04.29. 12:43:31

"boritékolható, hogy az emberek többsége hó végén nem tudja kifizetni"
"az emberek többsége 10-e után kap fizetést" há nem kell elherdálni fél hónap alatt marha eccerű!:)

ferand1979 2013.04.29. 12:47:27

Hasonlóan jártam a hőn szeretett T-comm-mal is..
A gép úgy dobja ki a számlákat, hogy adott hó 24.-étől a köv. hó 5.-éig bezárólagosan van a befizetési határidő... 2 évnyi számlát összehasonlítva 6 hónaponta vátozik a ciklus...
Írtam is a T-nek panaszt emiatt, de elhajtottak azzal a szlogennel (persze résztetezve a számlázási moráljuk) , hogy ezt ekkor ennyit dobott a gép... És kész...
És mint tudjuk szolgáltató és szolgáltató között nincs különbség..

chloe queen 2013.04.29. 12:50:01

@atörökk: az eddig 3 csekk az 3 egymást követő hónapra szólt. Kb 1 éve ugyan ezt játszotta a T is, akkor érdeklődésemre azt válaszolták, hogy állítólag korábban megcsúsztak a számlázással ezért akkor tolódtak későbbre a fizetési határidők, most viszont ezt korrigálják, ezért lehet, hogy volt egy május 05-ei csekk, egy május 25-ei csekk aztán júniusban megint egy 25-ei csekk.

Egyéves Önkéntes 2013.04.29. 12:50:02

Jóhogymárnem ki kell fizetni az elfogyasztott villanyt!
A rohadt multi, nem hogy örülne, hogy ide jöhetett, még a markát is tartja!

2013.04.29. 12:52:12

pofonegyszerű a megoldás: kártyás villanyóra.
Ha befizeti a júzer akkor megy a kávéfőző, ha nem akkor meg gyertyázhatnak bátran.

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2013.04.29. 12:53:44

"Mint tudjuk az emberek többsége 10-e után kap fizetést,"

MT szerint 10-IG kell megkapni a fizut.

Egyéves Önkéntes 2013.04.29. 12:54:48

Egyébként mi a büdösúristent csinál a poszt beküldője, hogy háromszor annyi villanyt fizet, mint én a házunkra?
Csak nem infralámpázza a kis kenderpalántákat a pincében? :)

Manyecska 2013.04.29. 12:56:30

A bíróság szerint 10.-e a gyerektartás fizetésének határideje is /MUHHAHHHA!/:))

Manyecska 2013.04.29. 12:57:54

@Egyéves Önkéntes: tényleg? nekünk 100 nm-re 15e és mindennap mosok!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.29. 12:58:56

" Fogyvédelem válaszára kiváncsi leszek majd 60 nap múlva."
Addigra már megvágtak.

Mondjuk érdekes, előre számláznak, vagy mi? :D

Nekem az eon csinálja ezt, jön hó elején egy 1000Ft számla, meg hó vége felé a többi az előző hóról.

@Egyéves Önkéntes: Lehet neki is nappali áramon van a vellanybojler, mint nekem. Amikor hárman laktunk nálam, akkor volt 24 ropi a számla, de ahhoz volt mellé még 3 brutál számítógép is, meg ilyesmik.

Manyecska 2013.04.29. 12:59:08

@Egyéves Önkéntes: Megvan. Villanypásztorja van:DD!! Vagy birkanyírással foglalkozik szabadidejében. Esetleg fullturbó szoláriumoznak.

Manyecska 2013.04.29. 13:00:16

Szerintem infraszaunája van:)

Egyéves Önkéntes 2013.04.29. 13:02:54

@ColT: @Manyecska:
jó, nekem gázról megy a melegvíz, de a 24E az brutálsok.
Ha naponta szaunáznék se lenne ennyi a számlám.

Manyecska 2013.04.29. 13:03:07

Vagy a kivilágított diszkógömbök megdobják a villanyszámlát..:)

elwood 2013.04.29. 13:09:07

egyértelműen szabálytalan a számla.
sehol nics rajta narancssárga téglalap, hogy 10% olcsóbb a fényestekintentű bölcs vezető akaratából

PITTA 2013.04.29. 13:10:18

Távszámla és/vagy dijnet regisztráció, majd a rezsit Hitelkártyáról kifizetni weben. Aztán van 30-45 nap azt kifizetni...

Egyéves Önkéntes 2013.04.29. 13:12:03

@elwood: arról ugye nem is beszélve, hogy a posztoló csak kussoljon, mert májusban két alkalommal is kap rezsicsökkentést!

PITTA 2013.04.29. 13:12:57

@ColT: Igen ez nagyon durva mennyiség. Nálunk két lakásra 2 hűtő, 2 mosógép + számítógépek mennek, bár gázról megy a bojler de 10-12 max a havi!

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.29. 13:14:54

@Manyecska: "1 infralámpa 15W"

Nem tudom, miről beszélsz. Nekem van 500 és 1000 vattos infra lámpám. tizenöt wattal arcüreggyulladást nem lehet kezelni.

Egyéves Önkéntes 2013.04.29. 13:19:33

@atpijkamo: A tiranai százforintos boltokban a legkisebb karácsonyfaizzó is 100MW-os, adnak hozzá két tekercs szigszalagot, amivel a villanyórát kell rögzíteni, hogy a pörgéstől le ne essen.

WRC 2013.04.29. 13:24:33

Még ilyet! Nekem az E-ON küldött két számlát március hónapra (fizetés 5-éig, 17-éig), de februárban viszont nem jött számla. Most akkor szemetek, mert egy hónapot kihagytak és utána meg "duplán" számláznak? :-)

Atörökk 2013.04.29. 13:25:46

Különben is: még jó, hogy nem triplán.

Egyéves Önkéntes 2013.04.29. 13:26:14

@WRC: Igen, egyértelműen az ELMŰ hibás, hogy a posztolónak nem jut pénze hó végére.
Remélem nem is fog majd az ELMÜ-re voksolni jövőre!

elwood 2013.04.29. 13:27:19

@Egyéves Önkéntes: egyszer tiranában jött a villanyszámlás az apartmanba, de kiderült ő hozott pénzt mert abban a hónapban annyi volt a rezsicsökkentés, és annyival többet fizetnek, ha bekapcsolom az áramot.

LIfe_Is_Hard 2013.04.29. 13:29:06

Ha nem tetszik az elektromosság vissza lehet költözni tanyára, nem kötelező áramot használni :)

WRC 2013.04.29. 13:29:33

H@Egyéves Önkéntes: hát ilyen bandára én sem voksolnék! :-)

Egyéves Önkéntes 2013.04.29. 13:30:32

@elwood: ismerem ezeket a villanyszámlásokat, több ezren jöttek el Norvégiából és Svédországból Albániába a jobb élet reményébe.
és az a durva, hogy mindnek bejött!

Atörökk 2013.04.29. 13:34:03

@Egyéves Önkéntes:
Bizony. Nem véletlen, azóta Albánia a vas és a villanyáram országa.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.04.29. 13:34:50

Esetleg eszetekbe juthatna, hogy elképzelhető hogy villannyal fűt, ezért ilyen magas a számla.
Már én is gondolkodtam rajta, amikor havi 65 ezer volt a gázszámlám.
Amúgy meg itt nem az a kérdés, hoyg mit csinál ennyi árammal. Ha füvet termel, ahhoz sincs kezünk.

elwood 2013.04.29. 13:36:32

@Egyéves Önkéntes: pedig kampányolnak keményen, lakásról lakásra járnak minden hónapban, és a villanyórára terelik a beszélgetést

Egyéves Önkéntes 2013.04.29. 13:37:17

@batgirl: Jogos! Lehet h fűt vele.
De téged lebeszélnélek róla, mert háromszor annyiba kerül, mint a gáz.
És tényleg semmi kezünk hozzá, csak itt szemtelenül lábatlankodunk! :)

Manyecska 2013.04.29. 13:38:28

@atpijkamo: ja tényleg. Akkor csibefarjma van:))) közbe már elmentem fagyizni, sza tiszta fej...:P

elwood 2013.04.29. 13:39:01

@atörökk: ők tudják mi a dögés, ez az új gazdaság: aki termel talpon marad.

megmondja akármelyik pakisztáni gyerekmunkás, vagy akármelyik kínai a szalag mellett, hogy a jólét alapja a termelő munka.

Egyéves Önkéntes 2013.04.29. 13:40:01

@elwood: az Elmünek különb listája van, mint kubatovnak! Egyik haverom sógorának a kertszomszédja látta is!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.04.29. 13:40:35

@Egyéves Önkéntes: hehehe...nem tudja a jobb kezünk, hoyg mihez van közünk:DD

Atörökk 2013.04.29. 13:42:57

@elwood:
Nem is hallani olyan híreket, hogy akár Kína, akár Pakisztán gazdasága összeomlani készülne.

@Egyéves Önkéntes:
Én beleléptem, aztán ettem is belőle!!!

Egyéves Önkéntes 2013.04.29. 13:43:49

@elwood: @atörökk: Villamosítás + Kommunizmus = Albánhatalom!

vénszivar 2013.04.29. 13:43:54

"Feltorlódhattak a számlák a gyárban"

Milyen gyárban?!?! A közgépnél?(gyárban)

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.29. 13:52:20

@elwood: "a villanyórára terelik a beszélgetést"

:))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.04.29. 13:57:54

@vénszivar: basszus, nagyon elmaradott vagy! Nem hallottál még a számlagyárról???????????????????Pedig , szokott a bűnügyi hírek közt lenni!

vénszivar 2013.04.29. 14:06:52

Mi lehet vászkával

ÚGY hiányzik! :):D

Tylia cordata 2013.04.29. 14:29:56

Aranyosak, szellemesek vagytok, igazatok van!

opati666 2013.04.29. 15:07:33

Remélem, hogy a T. Posztoló legközelebb "NEM SZÁMLÁZOTT AZ ELMÜ JÚNIUSBAN!" címmel ír a Homárra. Balfék...

elwood 2013.04.29. 15:09:59

@opati666: majd július 5-ére kell befizetni.

de hát KINEK VAN AKKOR PÉNZE !? :-)

arpi62 2013.04.29. 15:27:18

@atörökk: Szerintem erre is kellene egy törvény: a számla fizetési határideje: minden hónap 15-e, és még egy: havonta csak egy számla kifizetése kérhető.
A sok "okos takarékosnak" üzenem: "európai árakat" nem lehet kifizetni kelet-európai fizetésekből.
A gengszterváltáskor nem erre szerződött a magyar munkásosztály és parasztság. Átvágták őket a régi-új gengszterek. Mikor fognak a tetteikért fizetni?

Szenthomárság 2013.04.29. 15:31:20

@arpi62: nem erre szerződött???
Miről beszélsz??
Ez a politika igenis bejön kádár népének, nézd csak meg az időközik eredményét.

Atörökk 2013.04.29. 15:38:31

@arpi62:
Ilyen törvényt nem lehet hozni, technikailag lehetetlen a betartása/betartatása.
Egy rész-számlára ugyanúgy rá kell(ene) írni, milyen időszakra szól, stb., más kérdés, előre kérni indokolatlanul (korábbi fogyasztási szokásokhoz képest) magas összeget, mi több, olyat szolgáltatást leszámlázni, amit a fogyasztó nem vett igénybe, igen valószínű, hogy jogtalan. Na most egy átlagembernek se ideje, se kapacitása, hogy emiatt bíróságra menjen, más kérdés, ha ilyesmi magatartasért a nagyságos Elmü kapna egy néhány százmilliós bírságot, valószínű, leszokna róla.

goes 2013.04.29. 15:39:05

Mekkora palotában lakik, aminek 25e a havi villanyszámlája, és nincs zséje kfizetni..... Hihetetlen

asdf 2013.04.29. 15:42:09

Az a baj, hogy a 9. havi reszszamla befizetesi hatarideje nelkul sokat nem er a post. Siman elofordulhat, hogy azon meg 03. 2x-i befizetesi hatarido volt, ergo nem a 11. reszszamlat kell korabban befizetni, hanem a 10.-et kesobb (gy.k. ingyen hiteleznek az fogyasztonak), ergo -mint mar sokszor elofordult- a poster a hulye.

vénszivar 2013.04.29. 15:43:24

@arpi62: "havonta csak egy számla kifizetése kérhető." ezen besírtam...KÉRHETŐ :):D
Téged meg szoktak kérni? Akkor mit panaszkodsz? Mifelénk szó nélkül jönnek oszt kikapcsolják........:))))

VT Man 2013.04.29. 16:25:38

Drága dolog az elektromos fűtés... De 24 ezer/hó az nagyon durva.

Mi van ott, kannabisz-ültetvény???

És mennyi a késedelmi kamat? Ha 24 ezer a számla, és 8 nap a késés, akkor:

Késedelmi kamat = jegybanki duplája = 9,5% / év
8 napra: 8/365 -> 47 Forint!

Tehát ha jól számolok, akkor 8 nap késés 24 ezres számlára kemény 47 Ft késedelmi kamat.

VT Man 2013.04.29. 16:26:57

@batgirl:
"Esetleg eszetekbe juthatna, hogy elképzelhető hogy villannyal fűt, ezért ilyen magas a számla.
Már én is gondolkodtam rajta, amikor havi 65 ezer volt a gázszámlám."

Villanyfűtés = kb. a gáz ár duplája.

De hát, van aki így mulat :-)

Croton 2013.04.29. 16:27:22

@Manyecska: Lehet, hogy te herdálod, drága, de van, akinek épphogy marad a hó végére kajára, pedig baromira nem herdálja (csak keveset kap - hogy értsd).

serfecs (törölt) 2013.04.29. 17:08:24

Elműnél április az éves leolvasás ideje, rémlik, hogy olyankor nekünk is mindig két számlát szoktak küldeni.

pdw (törölt) 2013.04.29. 17:51:33

"Mint tudjuk az emberek többsége 10-e után kap fizetést"

Es? Nem tudsz tartalekolni es meg sajnaljunk is? Es ha bedoglik a mosogep mibol fizeted? 0% THMbol?

CID 2013.04.29. 18:06:29

@atpijkamo: kinek mekkora a pofája, meg milyen vastag a bőr a képén. Na ne röhögtessél már, hogy te 1000 wattal infrázod magad.....
Az 5.-ei fizetési határidejű a februári fogyasztása, a másik meg a márciusi. Azért nem vinnyogott a paraszt, mert márciusban nem kapott számlát?

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.29. 18:09:03

@CID: Ezt elírtam. A kisebbik lámpa száz Wattos, a nagy 150-200 lehet.

efi 2013.04.29. 19:02:34

Már megint ez a gagyi kifogás a 10-i fizetéssel.
3-a 10-e után van? Akkor hát, 23 nappal.
Mégis mennyivel könnyebb v. nehezebb kifizetni máskor, ha egyszer a számla is ugyanannyi meg a fizetés is ugyanannyi?

Bobemara 2013.04.29. 19:13:36

Ez azoknál az ügyfeleknél fordul elő, akiknél a hónap 15. napjára készítik el a részszámlát. A 2. kiadott számla - ami már a következő hónapra szóló előre kibocsátott részszámla - csúszik előre, eddig nem sikerült kiküszöbölni, de dolgoznak rajta.
Megoldás lehet a csoportos beszedési megbízás, mert akkor megadható a banki lehívás dátuma (ami az ügyfélnek a legmegfelelőbb), és úgy csak egyszer kerül rá sor havonta.

A másik megoldás: minden hónapban bediktálni a mérőállást, akkor nem készül előre kiadott részszámla, csak szólni kell az első alkalomnál, hogy tegyék inaktívvá az előre számlázást.
Egyébként több részszámla is kiadható előre, az üzletszabályzat szerint.

Késedelmes fizetésnél az első figyelmeztetés 110,- Ft, a második az 525,- Ft, ezek a felszólító levelek postaköltségei.

^LutheR^ 2013.04.29. 21:03:35

Sajnos nem értem... 27-én nincs rá pénz? 3-án már lenne? Közben eltűnik vagy mi van? 3-án már nem fog hiányozni a számla végösszege, de 27-én igen?

EGY HÓNAPRA sem bír előre tervezni? Nem értem az egészet!!!

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2013.04.29. 21:21:16

egyszer keruljetek monoxid megezes kozelebe es megtanulnatok, hogy villany sajnos biztonsagosabb enis azzal futok fozok mosok hutok stb stb hianyzik a szarnak hogy megmergezodjek (kemeny kibeleles egy vagyon)

Aureliano Buendía 2013.04.29. 21:26:36

Nem lehet oly' bonyolult. Csak meg kéne nézni az elszámolt időszakot.
Szerintem az, amit 05.03-ig kell befizetni, az rendesen amúgy huszonvalahányadikáig kéne amúgy, csak most
- jó fejek, és a május egy miatt adnak neked +3 napot befizetni
- megcsúsztak a számla elkészítésével, ezért a mostani befizetési határideje lett a május 3.

Feltehetőleg a 04.10-én kapott fizetésedből már úgyis félreraktad az áprilisi számla összegét - ez nem is okozhat neked gondot, hisz minden hónapban ugyanannyit fizetsz, tehát tudsz előre tervezni. Ha már ilyen szorgalmasan írogatsz, talán olvasni, esetleg gondolkodni is tudsz?

Aureliano Buendía 2013.04.29. 21:27:58

@Bobemara: ehh, úgy érzem, szakember is van itt végre;)

vénszivar 2013.04.29. 21:30:24

@anarchoid: "mucuskám", te pedig már úgy nyomod, mint aki "megezest" kapott futás "futok" közben. a kibelezés meg miért "kemeny"? te lenni román-nigériai!?!
üdv a hülyék között, kik odaát vannak!:)

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.29. 21:34:45

@anarchoid: Ha betartják az alapvető építési és használati szabályokat, akkor a gáz nem veszélyes. Meg a szénmonoxid riasztó egyébként is időben szól. A kéménybe meg koax bélelést kell tenni, belül megy fel a füst, körülötte jön le a hideg levegő, átveszi a füst hőjét, takarékosabb, és abszolút biztonságos.

A villannyal is bajok vannak, megráz, megrágják a patkányok a vezetéket és tűz üt ki.

vénszivar 2013.04.29. 21:39:18

@atpijkamo: Mit ijesztgeted? Így is remeg már a keze, lásd mint fent.
Én is akartam írni neki, hogy megbassza az áram, de lehet, hogy azt szereti...
Gondolom, hogy az oráltól fél, mert a fulladástól fél.

Na LÉPEM! locsolni.

vénszivar 2013.04.30. 06:31:02

@anarchoid: Csak utánad! De lehet...:)
Akkor te lenni félkegyelmű? :)

Manyecska 2013.04.30. 09:04:43

@Croton: de azért internetre számítógépre, okostelefonra marad. Mennyé már a faxba!:D

Croton 2013.04.30. 09:07:55

@Manyecska: Ezt eléggé mellé lőtted, ahogy a stílusodat is.

Manyecska 2013.04.30. 09:30:28

@Croton: Csak hogy értsd: azt írja 10.-e után kap fizetést, aztán meg azt: nem marad hó végén pénze. Az szerinted nem fél hónap?? Nagyon sajnálom ha tényleg ekkora a nyomor, de itt orbitális ellentmondás áll fennt. Ja persze ha valaki túlvállalja magát más a helyzet.

arpi62 2013.04.30. 11:07:58

@VT Man: nem fűt csak mondjuk a 4 tagú családnak villanybojlerrel állítja elő a meleg vizet. Te mennyit fizetsz havonta? Ha egyedül vagy, netán csak egy kutyád van, valószínűleg ennek a töredékét.

McZozo 2013.04.30. 16:43:05

@Egyéves Önkéntes:
Ha mert o nem tekeri vissza az orat minden honapban mint egyes elelmes poszterek :)

McZozo 2013.04.30. 16:47:25

Amugy ez nem uj tortenet kb 3 eve ugyanezt jatszotta tobb sozlgaltato is hogy honaprol honapra hoztak elore a szamlakat es ott is tobszor ez votl hogy a vegen mar egy honapba ket szamlat is kellett fizetnie az embernek, es bar befizettem egyet ertek a poszterrel hogy mikor en fix napon kapm a fizumat egyszer egy honapban nem esik hjol ha kettot kell kigazdalkodnom az adott honapban. es ha en keszek mar teszik is ra a 200 forintokat, mikozbe egyoldaluan modositjak a szerzodeset az embernek.

Masik meg otthon hogy nem is lehet ezen modositani. kapsz egy befizetesi hataridot es jonapot. miert olyan bonyolult hogy en valasszam meg a befizetesi hataridot az elejen mondjuk befizetek masfel honapot egybe hogy csusszon de utana meg akkortol. Itt a Szemet kapitalista Britonoknal, eddig ahol kerdeztem ezt meg lehetett es akkro nincs gaz hogy 5 en kapok fizut de a szamla meg 1 jei

efi 2013.04.30. 22:46:03

@McZozo:
Ilyen hülyeséget! Nem mindegy mikor kell befizetni? A havi fogyás, meg az azért fizetendő díj attól még ugyanannyi. (Meg a fizetés is)
A legtöbb számla (szinte mind, de a tényleges fogyasztáson alapulok biztosan) utólag képződik, már csak ezért sem tud végül egy bizonyos napnál korábban jönni.
Ha 1-jén jön a számla akkor nincs rá pénz, de ha pár nappal előbb, akkor meg van? És akkor az nem hiányzik majd 1-jén máshonnan?

vprof 2013.05.01. 07:42:10

@Manyecska:

Nekünk 66m2-en volt eddig 9eFt fölötti számlánk is, de most úgy néz ki, sikerül 6eFt alá szorítani. A varázsige: új, energiatakarékosabb mosógép és hűtő, plusz majdnem az összes gyakran használt helyiségben LED-es izzók.

Ja, a mosás két kisgyerek mellett nálunk is mindennapos, és sokat megy a számítógép is, meg fogyasztás szempontjából nem elhanyagolható a plazmatévé se.

Érdemes utánaszámolni: a villanyszámla igen jelentős részét teszi ki a világítás, melynek energiaigénye halogén izzóról LED-re váltással kb. egytizedére eshet vissza.

ariza 2013.05.06. 22:54:06

Nekünk is két számla jött. Eddig minden hónapban 26-28-a körül készült a számla, és következő hónap 11-e körüli volt a határidő. Most jött a szokásos április 26-án, és aztán egy május elsején. Mindkettőt májusban kell befizetni. És nincs a számlán magyarázat. Szerintem az ELMŰ hibázott, nem a posztoló.

Csigorin 2013.05.12. 21:39:40

az hogy adott honapban mikor jon a szamla, tenyleg tokmindegy.

de ha egy honapban kettot kell befizetni, az mar szar ugy, mert nem jut ra.

es igen, tenyleg ekkora a nyomor.
süti beállítások módosítása