Zümi a német Media Marktnál és a Dellnél panaszkodott, hogy általában egy év alatt pusztulnak el Streak 7-es táblagépei. Amiket viszont szó nélkül cserélnek, csak sajnos ugyanarra a modellre. Egyszer csak elfogy.
Eme talányra mondjatok nekem megoldást. 2 éve a páromtól kaptam egy Dell Streak 7-es Tabletet. Németországban élünk, az itteni Media Marktban vásárolta - tudom, lehet kövezni. Előrelátó Kedvesem 4 éves extra garanciát is vásárolt rá - ismer engem is, a furfangos számítástechnikát is. Mit ad az ég, a Tablet egyik pillanatról a másikra, közel egy éves használat után egyszer csak meghalt. Se bekapcs, se nem tölt, másnap vittük is vissza a Mediaba. Közölték, hogy vissza kell küldeniük a gyártónak, majd telefonon értesítenek. 2 hét múlva jött a hívás, lehet menni erte. A meglepetés akkor ért, amikor átvettem, tudniilik egy teljesen új Tabletet kaptam kézhez. Magyarázat semmi, párom nem is kérdezősödött tovább, örüljünk.
Örültem is, pontosan egy évig. Amikor is ismét, minden átmenet nélkül, hőn szeretett Tabletem használat közben egyszer csak kikapcsolt és ismét semmire sem reagált. Irány vissza a Mediaba, ismét küldik a gyártónak, és ismét: majd hívnak ha mehetek érte. Egy hétre rá hívtak, most szerdan vettem át, lehet meglepődni: újra egy teljesen új készüléket kaptam kézhez. Kérdezem, mi történt, vállvonogatás, újat kaptam hát nem is örülök?
Bevallom, nem. Valahányszor használom a Tabletet ezentúl, olyan mint ha egy ketyegő bomba lenne a kezeim között. Meddig csinálhatják ezt? Amíg a garancia le nem jár? Vagy minden új készüléknél elölről indul a garancia? Elolvastam a szerződést, de semmi erre vonatkozó passzust nem találtam benne. Írtam a bayerni fogyasztóvédelemnek is, akik válaszlevelükben csupán egy ügyvédi elérhetőséget adtak. Minek kell történnie, hogy visszakérhessem a pénzem, vagy mikor kérhetek egy másféle készüléket? Írtam a Dellnek is, de onnan még nem jött válasz. Vagy ez tényleg luxushiszti, tényleg fogjam be a szám és örüljek--
Az utolsó 100 komment: