Tékozló Homár

Kirúgta a Spar a köcsögöző alkalmazottat

2013.05.24. 11:01 | jackyll | 287 komment

A Spar rekordidő alatt kinyomozta, hogy tényleg leköcsögözték naiv ügyfelet egy üzletükben, úgyhogy megtették a szükséges lépéseket:

sparvalasz.jpg

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr Gregory House 2013.05.24. 11:02:36

Fantasztikus hétvégi poszt!

elwood 2013.05.24. 11:03:29

szegénynek kristóf tönkretette az életét, pedig otthon síró kisgyerek és síró kiskutya is várta

Egyéves Önkéntes 2013.05.24. 11:03:57

majd elmegy ferihegyre hotdogosnak!

Dr. Kix 2013.05.24. 11:05:11

Kíváncsi vagyok, homár nélkül mi lett volna a vége.

A CBA nem akar válaszolni az őt érintő posztra?

joetaylor 2013.05.24. 11:06:09

Miért kellett szegény embert kirúgni, elég lett volna elbeszélgetni vele, hogy változzon meg mert ez nem jó. Ha nem teszi küldjék el. Az ember nem játék hanem élőlény. Azért mer buta miért kell kirúgni? Rá kell vezetni arra, hogy nem helyes amit csinál és viselkedjen úgy, hogy jó legyen.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.24. 11:07:04

ezér kikellett rugatni aszt a szerencsétlen péket? mer kiszakatt az acskó? oszt etiópiában mit megattak vóna azér a kenyérér!!!!!4
@elwood: megugye a spórolt pénzéből mennyi inkubátort tudott vóna a pék adakozni a kórházaknak.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.05.24. 11:08:30

@joetaylor: talán azért mert a munkahely nem átnevelőtábor. Rengeteg normális munkanélküli van, aki talán nem köcsögözi le a betérő vásárlókat. Jól tette a Spar. Nem csípem őket, de egy piros pont oda.
Főleg, ha el is ismerték, hyg ez megtörtént.

smatte 2013.05.24. 11:08:47

Oké oké kirúgták. Ilyenkor azért illik valami csekélységet (pl kisebb ajándékkosár) is adni a vásárlónak, hogy legközelebb is ott költsön.
Vagy naív-e vagyok?

Krunpli · http://www.mobilize.hu 2013.05.24. 11:08:55

@joetaylor: egyetertek. Talan elég lett volna egy figyelmeztetes, hogy meg egy pisszenes es repulsz. De persze lehet, h nem ez volt az első ilyen megnyilvanulasa.

Egyéves Önkéntes 2013.05.24. 11:09:29

@joetaylor: dehogyis! miket beszélsz!?
még megsérült volna gyermeteg lelke, ha elbeszélgetnek vele.
Szerintem Kossuth-díjat kellett volna neki adni, mert ügyes volt!

Milán Bp · http://htcdesire.blog.hu 2013.05.24. 11:10:14

Úgy kell neki, majd megtanulja, hogy ilyenkor csak szótlanul belemaszturbáljon az új kenyeres zacsiba, ahelyett h meleg barátunkat lealázza.

nandika68 2013.05.24. 11:11:57

Most egy ember elvesztette a munkáját és ez nagyon szomorú hogy egy okoskodó vevő miatt történt.

joetaylor 2013.05.24. 11:12:08

@batgirl: Ha valaki így viselkedik annak oka van. A kirúgás nem megoldás mert az új egyén is ilyen lesz. A magyarországi bérekhez pedig ilyen hozzáállás jár. Amíg nincs megfizetve az ember addig ne is várj el seggnyalást.

elwood 2013.05.24. 11:12:09

@Dr. Kix: csak az érzéketlen mocsokmultik rúgják ki a köcsögöző alkalmazottakat.

a szociálisan érzékeny CBA temészetesen a foglalkoztatás növelésére törekszik, és remélem fel is veszik a spartól kirúgott köcsögöt.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.24. 11:12:12

@joetaylor:
@Krunpli:
ómán ti aszthiszitek, hogy valóba kirúgták? hát oszt hogy jöttek rá, hogy valóba az vót, amit a poszter mondott? mer gondolom megkérdeszték a kollégát, oszt ammeg monta, hogy "neménvótam". történet lezárva. vagy a spár lehalgassa az alkalmazottait??? ha meg bevalotta, hogy tényleg leköcsögözte a vásárlót, akkor meg is érdemli, hogy kibaszták, mer akkor meg segghüjje!

yaksi 2013.05.24. 11:13:30

Aki ilyen helyen, emberekkel dolgozik, az igenis tanuljon meg viselkedni. Nincs pardon. Köcsögözött, repült. Mégis mit gondolt, amikor csinálta, hogy ez így oké?

Tíz másik nem köcsögöző vár a helyére...

Horst Nilgerson 2013.05.24. 11:13:45

@joetaylor: anyád picsája, amíg szépen mondom.
@Milán Bp: valószínűleg te ilyen kenyéren nőhettél fel, azért lettél ilyen hülye.

Panelproli 2013.05.24. 11:13:56

Korrekt a Spar hozzáállása!
@joetaylor: Elképzelhető, hogy az alkalmazottal csak jót tettek! Aki ilyen hangnemet megenged magának a kereskedelemben, az nem oda való. Talán most rá lesz kényszerítve, hogy keressen magának valami más munkát, mert a példa szerint az alkalmazott nem bírta elviselni a vásárlókat a boltban. Az pedig elég nagy hátrány egy olyan helyen, ahol sok a vásárló. Legalább nem fog agyvérzést kapni idegességében!
Talán mehetne péknek. Mint látom harcosan kiáll a csomagolt kenyerek jogaiért.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.05.24. 11:14:18

@joetaylor: te el vagy tévedve. Nem seggnyalás az, hoyg kereskedő vagyok, és nem köcsögözöm le a vevőt.

Mért lenne az újonnan felvettek is ilyenek?
Te valamit nagyon összekeversz.

Rosszindulatú Vászka 2013.05.24. 11:14:27

Gratulálunk Kristóf!

Most jobb, kis buzi?

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.24. 11:14:50

@joetaylor:
ha nem teccik neki a magyar bérezés, akkor húzzon a faszomba a románokhoz vagy londonba a szart kaparni az uccáról!

joetaylor 2013.05.24. 11:15:04

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Igen valóban mefordult a fejemben, hogy ez ilyen Ctrl+C Ctrl+V válasz. Ellenőrizni úgysem tudjuk.

É2I 2013.05.24. 11:15:05

Valszeg nem csípték a boltba se a kollégát, mert általában ilyet nem szokott elismerni senki. Jó haverként, a csillagot is lehazudva az égről védik egymás valagát. Gondolom a munkatársai is megkönnyebbültek, hogy valaki panaszt tett és lett alkalom felkötni a zutilaput.

Egyéves Önkéntes 2013.05.24. 11:15:55

@joetaylor: Szerintem meg aki nem tud emberekkel bánni, az menjen el világítótoronyba őrnek.

yaksi 2013.05.24. 11:16:11

@nandika68: Ha Téged köcsögözött vagy barátnődet, feleségedet kurvázott volna le, akkor is védened?

Elveszítette a munkáját, de ezt csakis önmagának köszönneti!!! Sajnálja az ilyet, akinek két anyja van!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.24. 11:17:12

Ennyi. Jobb helyeken ez így megy.

@É2I: +1

@Egyéves Önkéntes: +1

@joetaylor: Nem biztos, hogy ilyen. A házunk melletti Sparban még nem köcsögöztek le egyszer sem, pedig néha nagyon felbasszák az agyam és olyankor nem vagyok kedves.

joetaylor 2013.05.24. 11:17:55

@batgirl: Az az ember alkalmazott volt és nem kereskedő. Maximum a kereskedelemben dolgozik. A kereskedő szabadon dönt arról, hogy mit és mennyiért szeretne adni és övé a haszon/veszteség.

Horst Nilgerson 2013.05.24. 11:18:22

@nandika68: @Rosszindulatú Vászka:
Buzik ti vagytok, mert ezt a tahót véditek.
Holott minden ilyen tahót ki kéne baszni a hóra, hogy haljon éhen.
Sokkal élhetőbb hely lenne magyarország, ha nem lenne teli ilyen majmokkal.

Csáknorissné 2013.05.24. 11:18:30

@nandika68: Csak nem te vagy az akit kirúgtak, hogy ennyire sajnálod?
Aki nem odavaló annak mennie kell.
Biztosan nem szerették a munkatársai sem.

Rosszindulatú Vászka 2013.05.24. 11:19:04

@yaksi: mer szted minden pont úgy történt? Tán meg kéne kérdezni a másik felet is, haló!

Panelproli 2013.05.24. 11:19:31

@nandika68: Téged még nem köcsögöztek le ugye? Vagy ha igen, akkor csendben maradtál és nem okoskodtál.

Horst Nilgerson 2013.05.24. 11:19:44

@joetaylor: Te valami bölcsésztroll vagy?
Vagy mi a jó anyádért véded az ilyen kis seggdugasz mitugrászokat?
Rokon lelkek vagytok??

joetaylor 2013.05.24. 11:19:53

@Horst: Ezt most nem értem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.24. 11:20:16

@nandika68: Kereskedelemben ez a hangnem megengedhetetlen. Magának köszönheti, hogy kirúgták.

Rosszindulatú Vászka 2013.05.24. 11:21:06

@Horst Nilgerson: igen, buzi vagyok. Mert minden pontosan úgy történt, ahogy a poszter leírta, igaz? Pontosan.

És te, aki elhiszed mindezt mi vagy?

Hüje, az vagy. Boszorgányégető mamlasz, a mágja mellett lihegő paraszt. Az.

igi1 2013.05.24. 11:21:30

@elwood: hajjaj, mostantól Kristóf retteghet, ha ilyen mentalitású...

amúgy meg honnan tuggyák, ki volt??? :D

Egyéves Önkéntes 2013.05.24. 11:21:58

@Rosszindulatú Vászka: Nem lehetetlen, hogy a kasszás hölgy is úgy mesélte el a sztorit a rögtönítélő bíróságnak, mint a vevő.

igi1 2013.05.24. 11:22:25

@Rosszindulatú Vászka: a HOMÁR ETIKETT SZERINT ITT NEM PARASZTOZUNK!!!! :)

minden mást lehet, köcsögözni is :D

elwood 2013.05.24. 11:23:12

@joetaylor: "A magyarországi bérekhez pedig ilyen hozzáállás jár."

pontosan. ránéz a fizetési cetlijére: "Ennyiért ma 15 embert köcsögözök le."

Mivel nemrég emelkedett a minmálbére, már csak 12-t naponta. EZ így logikus és helyes.

igi1 2013.05.24. 11:23:50

@Panelproli: de legalábbis NEM VETTE MAGÁRA, ha le is köcsögözték

hanem jól kiröhögte a hülyét

namostan megkapta, amit akart, és még ki is rúgatott egy embert

a köcsöge

Rosszindulatú Vászka 2013.05.24. 11:24:36

@Egyéves Önkéntes: hehe

@igi1: igaz, én kérek elnézést, hogy bocsánat kérek. Tisztelt bíróság, én paraszt vagyok, ennek bizonyxításképpenül most odacsulázok a pulpitos mellé, miközbe fingok egyet. Vagy kettőt, ezt nem lehet tudni.

É2I 2013.05.24. 11:25:11

Aki ennyire antiszociális az nem is való emberek közé. Most talán majd elgondolkodik. (Nem, nem fog. Inkább tippelek arra, hogy megkeresi poszterünket egy kis fa testápolóval)

igi1 2013.05.24. 11:25:46

@Rosszindulatú Vászka: ezennel megbocsájtok, de másodszorra nem nézem el :D

Egyéves Önkéntes 2013.05.24. 11:26:08

@igi1: ne kezd már el te is a baromságot.
aki tahó módon viselkedik, azt dasszák ki.
pont.
aki meg védi a tahóságot, az önnönmaga maga is tahó. (coelho)

Panelproli 2013.05.24. 11:26:26

@igi1: Végülis. Nem az ő inge.. vagy köcsöge vagymi.

AtiSnatch 2013.05.24. 11:27:34

Vagy mehet Ambrus Attilához eladónak, ott úgyis sok a köcsög :D

Rosszindulatú Vászka 2013.05.24. 11:27:56

@Egyéves Önkéntes: no de ki volt az origiánlis tahó? Na ez itt a kérdés. Vagy csak útólagos póverkedés?

igi1 2013.05.24. 11:28:08

@Egyéves Önkéntes: normális ember nem akad fenn ezen

hanem jól kiröhögi ott helybe, oszt továbblép

túlérzékeny hülyék meg rúgassák ki saját magukat

ennyi

Panelproli 2013.05.24. 11:28:48

@A.Snatch: És mit mondana? Itt a köcsögöd te kenyér! :D

igi1 2013.05.24. 11:29:52

Kristóf most otthon kiverheti magának, remélem megvan a dicsőségtáblája

egyébként meg nem hinném, hogy ilyenért kirúgják, ha eddig se csináltak vele semmit

a közleménynek nem hiszek, Kristóf tessen elmenni még egyszer a Sparba, hogy tényleg kirúgatta-e a köcsögözőt

Atörökk 2013.05.24. 11:30:17

Kirúgták a köcsögöt, nagyon helyes. Köcsögség lett volna, ha nem rúgják ki.

Atörökk 2013.05.24. 11:31:28

@Rosszindulatú Vászka:
Namostan segíccsél már. Reggeli elsőpisálás közbe fingani az paraszcság?

igi1 2013.05.24. 11:31:30

akkor ezennel tessék az egész SPART kirúgni, hiszen a múltkori posztba a többség szerint az összes Sparban ilyen TAHÓK DOLGOZNAK

amúgy meg honnan tuggyuk, hogy biztos a megfelelő embert rúgták ki???

ENNYI NEM ELÉG

Rosszindulatú Vászka 2013.05.24. 11:32:19

@atörökk: nemnemsoha. Az töhre pógári vircsaft.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.24. 11:32:36

Szerintem nem volt köcsögség kirúgni a köcsög köcsögöző köcsögöt!

Krunpli · http://www.mobilize.hu 2013.05.24. 11:32:49

@joetaylor: Jo, az elso hsz-eddel egyetertettem, a masodikkal mar rohadtul nem. Mifele proli hozzaallas ez, hogy "ilyen berekhez ilyen hozzaallas jar"? Te akkor viselkedsz normalisan valakivel, ha azt megfizetik?

igi1 2013.05.24. 11:33:03

Nekem legjobban a bazdmegezés tetszik a sztoriba. :D

amúgy meg minek kellett kirúgni, tessenek áthelyezni valami jó sötét, hűvös sarokba dolgozni, na az lenne a kellő elégtétel

Atörökk 2013.05.24. 11:34:10

@Rosszindulatú Vászka:
Naakorjó. Külömbe is, ha a többijek alszanak, lábujjhegyen fingok, szóval igazán egy szavuk se nem lehet.

É2I 2013.05.24. 11:34:14

@Rosszindulatú Vászka: Gondolom a Spar vezetése megkérdezte a boltvezetőt, az a kasszást, az meg benyögte, hogy valóban.
Nem hinném, hogy egy jó munkaerőt ennyiért kirúgnának, azt védenék a közvetlen munkatársai. A Spar vezetésének meg csak rubrika ahova most majd más név kerül.
Azt meg nem is veszitek, hogy egy másik embernek meg pont munkát sikerült szerezni :)

igi1 2013.05.24. 11:34:22

majd elmegy a Tescóba a köcsöge dolgozni

abba fogadok, hogy nem fogja Kristófot annyiba hagyni

ha ilyet megtehetett a Sparba

és miért csak most?

eddig mit csinált a tisztelt Spar

ja, hogy nem tudtak róla

lehet, hogy kirúgtak valami ártatlan hülyét

igi1 2013.05.24. 11:36:17

@É2I: nem a kasszás volt a hibás, hanem az ÁRUFELTÖLTŐ

Rosszindulatú Vászka 2013.05.24. 11:38:44

@atörökk: mert Te egy Úr vagyol!

Az úr a pokolba is úr, mint az közismert.

Atörökk 2013.05.24. 11:40:53

@Rosszindulatú Vászka:
Ez kérem így van. Fijatalkoromba asztal kötül kergettek, ha a pénteki buli után nem tatárbifszteket és francija pezsgőt hánytam.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.24. 11:41:01

@igi1:"lehet, hogy kirúgtak valami ártatlan hülyét " sosse értettem hogyha valaki ott helyben nincs akkora férfi, hogy mongyuk visszaszójjon neki, hogyaszongya :"baszd meg a retkes kenyeredet te fasszopó pék geci, hát velem ilyen hangsújot ne üssél meg baszomazanyád, mert letépem azt a szájonbaszott fejedet, és elrugom győrig baszdmeg, utána meg rászarok a mellkasodra gyökér!" hanem inkább itt homáron spionkodik, meg besúg! merhamán ott nem póverkedett, akkor maraggyon csendbe

Rosszindulatú Vászka 2013.05.24. 11:44:47

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): mert ez a sunyi görény besúgós magyar házmestertempó. Mit nem értesz?

@atörökk: jaja, Te rendes családbúl gyütték, bezzeg én meg úgy kellett kihámozni a nemtommit a nemtomhonnan.

galicius 2013.05.24. 11:46:00

Korrekt eljárás.Ez jól esett SPAR. :)

Flekko 2013.05.24. 11:47:42

@ColT: Így van. Van másik 20 ember a környéken aki szívesen dolgozik. Ha képtelen megfelelő színvonalú munkát végezni akkor nem oda való.

igi1 2013.05.24. 11:48:27

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): de érted, most honnan tuggyuk, hogy a Spar tényleg kirúgta-e vagy csak rámondják

@galicius: attól még továbbra se járunk oda

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.24. 11:49:53

@Flekko: +1

@igi1: Jaja, hátha tovább foglalja a helyet a rendes emberek elől.

@Rosszindulatú Vászka: Jelezte elvileg az üzletvezetőnek is.
De mit kellett volna tennie?

AtiSnatch 2013.05.24. 11:51:01

@ColT: szájon vágnia száraz kenyérrel a köcsögöt :D

É2I 2013.05.24. 11:53:52

@igi1: Igen, de ő hallhatta a vircsaftot. Azt nem gondolnám, hogy az árufeltöltő rögvest maga ellen vallott, kellett oda tanú is.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.24. 11:56:26

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): nem azt érte volna el vele, amit hosszútávon akart. Külömben se pék volt. Külömbenis kultúrember nem pazarol ennyi energiát ilyetén szavakra. Rettenet egy ostoba az ilyen, nem tanult ebből se, mert kirúgták, pedig ő csak kifejezte magát, hát milyen szemetek. Komoly megborítás-kezelés-újraösszerakás-rehabilitáció kellene az effajtának. Csak hát a fasznak sincs rá kapacitása, kedve. És akkor megkérdezném megint a az egybecsoportosult nagyérdeműt, hogy jól van-e az, hogy bárki világra szarhat gyereket? Csak mert ez lesz belőle.. Nem is kis számban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.05.24. 12:02:10

egyet kirúgnak, jön másik köcsög a helyére. namost akkor hol van itten megoldva a probléma? sehol.

a probléma megoldása az, ha nem veszünk zacskós kenyeret, ámen.

igi1 2013.05.24. 12:02:26

@É2I: ugye? meg kamera :)

de az meg csak egy napig tárolja a felvételt

meg honnan tudod az árufeltöltő nevét?

több műszakba dolgoznak

mindenkit sorba állítottak, hogy jó, akkor most valljátok be, ki volt, aki leköcsögözte Kristófot, mer ha nem, mindenki repül

itt tényleg csak az lehetett, hogy az egyik kolléga bemószerolta a másikat, ebből meg nem lehet megállapítani, tényleg a megfelelőt rúgták-e ki, ha valóban kirúgták

érdekesek az ilyen vizsgálatok, közlemények

ennél többért se szoktak kirúgni embert, csak fegyelmit, fizetésmegvonást kapnak

kirúgni csak lopásért rúgnak ki embert, de még ha véletlenül rossz árat írsz ki, akkor is csak a béredből vonnak

É2I 2013.05.24. 12:03:07

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Nem mindenki ereszkedik le a másik szintjére kapásból. Főleg, ha nincs a másikkal egy súlycsoportban.

Az más kérdés, hogy aztán ide jön és panaszt tesz. De mintha ezt a blogot ezért indították volna Szily-ék.

Szerintem nem akarta ő kirúgatni a köcsögöt, max egy kis ejnye-bejnyét kicsikarni a részére. De a Spar meg úgy gondolta, hogy ez nem fér bele az arculatba, mehet az ilyen kocsinak. Ott szidhatja kedvére a rakoncátlan lovakat.

Panelproli 2013.05.24. 12:10:11

Nem mindenki street fighter ám! Bebaszna, ha mindenki veréssel szerezne érvényt a vélt vagy valós igazának.
Az Auchanban pl. a rosszul mérő zöldségmérleget feldugnám a pénztárosnak. Nem könnyű, de megpróbálnám. A Dudi Invest nevében író valakit befalaznám, az Erzsébet utalvány miatt minden Erzsébetet szétcsapnék merthogy hamisítják, a 40ezres nőgyógyászt elvetélném. Ez a járhatóű út?!
Igaz vannak jogos versek is.
A Frizzante étteremben például mindenkit kemencébe tennék. Ja és a Benkő Sanyit is az ingatlanbazártól. Azt feltétnek a pizzára.
A magam részéről a köcsögözőt is kirúgnám. Saját lábammal, az ablakon keresztül. De mint mondottam volt nem vagyunk egyformák.
És igen, vannak akik a köcsögözést nem megszólításnak, hanem sértésnek veszik és ezért hivatalból nem hagyják annyiban. Van egy oldal, a Tékozló Homár. Az többek között azért is van.

Panelproli 2013.05.24. 12:11:22

versek = verések
Csak hogy ne legyek költői.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 12:18:40

@ColT: elmondanam fejlettebb orszagokban, jobb helyeken, 1 mp m ulva repult volna, de egyaltalan nem biztos, hogy nem hivtak volna ra a sheriffet

Kicsi a bors, de őrült 2013.05.24. 12:19:39

@igi1: Vannak módszerek, amivel ki lehet deríteni, ki volt. Pl. úgy, hogy ott az eredeti posztban a dátum, meg az, hogy egyetlen árufeltöltő van a pékosztályon. Az meg, hogy kirúgták? Nálunk ha valaki súlyosan rontja a cég hírnevét, az felmondási idő nélkül repül. Ezek szerint a Spar is hasonlóképp gondolkodik.

Persze megeshet, hogy nem rúgták ki, csak áthelyezték egy másik boltjukba.

igi1 2013.05.24. 12:21:43

@Kicsi a bors, de őrült: itt csak a szájhagyomány útján terjedő módszer a hatásos

az pedig kétesélyes

más is elviheti a balhét

mert a rokont úgyse fogják kirúgni

Kicsi a bors, de őrült 2013.05.24. 12:24:24

@igi1: Tudom. Csak felvázoltam, hogy akár igaz is lehet. Nem ismerem a Wesselényi úti viszonyokat. :-)

McZozo 2013.05.24. 12:24:40

@joetaylor: Berekkel egyetertek, de ez nem a vevo hibaja. Ha ugy tortent ahogy a vevo leirta, es a Spar ezt megerositette, akkor miert ne reklamalhatott volna a vevo. Amugy meg hogy valaki nincs megfizetve az nem indok hogy az ugyfelet kezdje el vegzalni. ha nem tetszik a rendszer keresni kell jobb helyet. En is dolgoztam olyan helyen ahol ruheltem a munkaltatot, de ettol meg az ugyfeleimet a tradereket igyekeztem gyorsan es minden kerest kielegitoen kiszolgalni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 12:24:53

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): lehet a kocsog feleakkora volt mint az arufeltolto pek kocsog
meg az is lehet nem akart lemerulni a kocsogzo szintjere
mindenestre ott rogton kellett volna hivni a menedzsert, akinek ott rogton ki kellett volna rugnia a kocsog peket es atnyujtani 3-4 szelet zsiros deszkat karpotlasul

É2I 2013.05.24. 12:28:24

@hagyma: Egyszer hazajött sógorom ámirekábúl. Itthon összeveszett az apjával, volt egy kis ráncigálás oda-vissza és kihívta a rendőröket, mint ahogy ámerikában megtanulta ezt jól. Kijött két rendőr oszt' néztek, mint a moziba, hogy hátég miért is lettek ők kihívva. Vér nem folyt, embör halál nem lött. Akkor ők most vissza is mennek, ne zaklassák őket ilyen pitiáner családi balhéval.
:D
Ez meg itt van a fejetlenebb országunkban.

McZozo 2013.05.24. 12:28:25

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):
Gondolom ipari kamera. Nem kellett megkerdezni. csak megneztek a felveteleket. Anno nekem benzinkuton volt problemam irtam a anyavallalatnak es par het mulva jottek vissza az eresdmennyel a videofelvetelek alapjan. Gondolom ugyanez Sparban is all

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 12:29:47

mikor arufeltolto voltam a targetban ejjel ket picsa osszeszolalkozott es az egyik lekurvazta a masikat
ejjel, vevo a kornyeken sincs
csaj bement panaszt tenni, menedzser kijott
megtortent?
meg
kurvazo kirugva
nem holnaptol, azonnal

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.24. 12:30:22

@igi1:
hát szerintem kúrvára nem rúgták ki, ezcsak ijjen promóposzt
@hagyma:
@É2I:
@Kellemes Zérókomponista:
hát hogyha a poszter kis csira, oszt a pék, vagy árúfeltőttő, a faszom tuggya, akkó télleg nem érdemes visszaszóni, mer elboríccsa a köcsög agyát a szar, oszt még nekimeg a vásárlónak. node, aszt nem tudom elfogadni, hogyha valaki hejjszínen nem tud megódani egy problémát, akkoó idejöjjön sírni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 12:34:48

@É2I: hat apamra nem himnam ki en sem
de teny, hogy itt a csaladi balhet is komolyan veszik, kimennek es akkor valaki megy par orara a sittre megnyugodni
azutan majd a biro eldonti, mi legyen

lenyeg a lenyeg a kocsogozo kirugasa a minimum

3 hete a hotelben egy karbantarto szerelt valamit egy masikkal egy vendegszobaban es mondta neki a vendegrol, hogy de jo segge van
a vendeg meghallotta
a karbantartot azota sem lattam, rogton kirugtak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 12:36:36

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): ugy kepzelem, nem tudta/akarta/ lefejelni a pek kocsogot, mint gyalogbeka a foldiepret, az uzletvezeto nem tett semmit es mint torzsolvasonk, ide irt, hogy a kotsog megkapja a seggberugast

igazságos 2013.05.24. 12:36:48

@hagyma: na jó, ne nálatok, fejlettebb országokban már azért is milliárdokat fizetsz, ha te a taxiban kilöttyented a kávédat, és a sofőrt hibáztatod

:D

nálatok ez divat, sittre, óvadék, oszt csá

nálatok az ilyen megjegyzésekre azonnal ugranak, mert ebből is pénzt remélnek

McZozo 2013.05.24. 12:37:53

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):
ezzel az erovel csak annak van igaza aki erosebb a te felfogasodban. Mert ha en meg tudlak verni akkor nekem volt igazam ha meg nem akkor nyugodtan le lehet ugatni. Szep eletkep :)

igazságos 2013.05.24. 12:39:24

@McZozo: itten annak van igaza, aki vagy

1. védett faj
2. celeb
3. politikus, vagy magasabb körökből jött

én is megtanultam: az erősebb pattoghat, a kisebbnek joga van kussolni

névtelenül lehet árulkodni, meg kirúgatni valakit, de ilyenkor a sors vissza is szokta ám adni a leckét

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.24. 12:47:21

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): hát ez azért volt, mert emberünk képzetlen. Nem nézett elég Helyszínelõket! A lehetõségekkel tudni kell élni. Hát értelek én, ez a timeshiftelt, harctéren kívüli megoldás tényleg feminim kicsit!
@igazságos: te melyikbe tartozol?

McZozo 2013.05.24. 12:47:29

@igazságos:
ha igazam van es jogos a pattogasom meg ha en a kis ember is vagyok akkor miert adja vissza a sors a lecket. Csak azert mert egyszer az erosebb szopta meg?

McZozo 2013.05.24. 12:50:37

@hagyma: Mondjuk azert megjegyeznem hogy egyik oldalrol rendben az amerikai rendszer hogy kijonnek es dutyi azonnal, bar kicsit en azt is a lovon valo atesesnek erzem, de mondjuk rendben. De azert pont ott nem lehet annyira dicsekedni sokmindennel mert mig itt mondjuk apa jol megruhazza a fiat es forditva par nap korhazzal spekelve ott meg egybol illegalis lofegyver es fejbeloves. Tudtommal a statisztikak szerint is egy cseppet tobb a fegyveres eroszakos buncselekmenyek aranya mint itt. Szoval addig azert full peldakepnek nem tekintenem Amerikat :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.24. 12:55:09

@É2I: Egy áruházban azért nem 2 ember szokott lenni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 12:57:36

@McZozo: amerika nem peldakep, hanem egy orszag
amugy itt sem hetkoznapi, hogy valaki hazamegy es lelovi az apjat
ez ember fuggo nem lofegyver
nekem is van par, de Mary meg el:)
otthon meg ilyen keseket meg macseteket alkalmaznak

McZozo 2013.05.24. 13:00:32

@hagyma: ok de a lenyeg az volt hogy a halalos kimenetel ritkabb :)

Amugy akkor papucs vagy nem faragtal az asszonybol meg embert :)

elwood 2013.05.24. 13:05:01

@Zsuzsi Szabó: odáig hallatszik ? akkor halkabban eszem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 13:08:26

@McZozo: hat szazalekosan tobb a gyilkossag az teny, de hogy mondjam, nem mindegy hol laksz...

hat nem hiszem, hogy remingtonnal vagy S&W-el kene faragnom:)

/most olvasom az indexen, hogy valaki sulyzoval verte agyon a feleseget, tegnap 100 kesszuras, otthon is jut minden napra, nem csak itthon/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 13:09:48

@elwood: ha bekajaltal ne bufizz!
mert meghallja azt is

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.05.24. 13:10:16

Reméljük a felújítás után a Szilágy E. fasori boltjukba se kerül vissza az a lepukkadt csőcselék személyzet aki az utóbbi években vegzálta a vevőket.

igazságos 2013.05.24. 13:20:02

@Kellemes Zérókomponista: most nem rólam van szó, de köcce a kérdésed :)

a poszter a köcsögök sorába tartozik, azért is mert névtelenül, titokban árulkodni

@McZozo: amilyen a Zélet, az árulkodó össze fog találkozni a kirúgatott emberrel a Tescóba :D

meg ha ilyen túlérzékeny, hogy mindent magára vesz, ilyen pipogya, akkor majd a feleség fogja kikészíteni

@hagyma: nálatok minden kizárólagosan a PÉNZRŐL SZÓL

itt is, akármibe fogadok, kártérítést kapott a szállodátoktól a felháborodott jó seggű egyén :)

oké, hogy kirúgták az ipsét, de itt valaki fizetett

samcro 2013.05.24. 13:33:22

Az számomra nem derült ki, hogy élőben köcsögözött, vagy felvéteről, mert utóbbi esetben ugye annak is mennie kéne, aki hagyta adásba kerülni.

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):
persze, igazad van, de ez vérmérséklet/IQ függő, plusz nem mindig érdemes a köcsög színvonalára léesüllyedni, mert a végén könnyen összekernek vele. Hasonló helyezetben lehet, hogy én sem szóltam volna semmit vissza, de persze nem is vamzeroltam volna. Viszont ha meg annyiban hagyja az ember, akkor vagy boltot vált (ami nem mindig kényelmes), vagy összefut az illetővel, és az nem kellemes.

Láttam én már káromkodó Spar alkalmazottat, de ő nem a vevőket bántotta, csak épp tele volt a f@sza mindennel, és még bíztak rá pluszban melót. Mondta szépen a magáét, elég jó hangerővel, a feletettese meg csak rászólt, hogy nyugi legyen. Pedig ki is rúgathatta volna.

igazságos 2013.05.24. 13:34:48

@samcro: na meg a kasszás, aki nem jelentette egyből az esetet

vagyis asszisztált az árufeltöltőnek

Egyéves Önkéntes 2013.05.24. 13:36:38

@igi1: ma különösen értetlen vagy, nem mondta, hogy a kasszás lenne a hibás, azt írta, hogy őt kérdezte meg.

Egyéves Önkéntes 2013.05.24. 13:39:05

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): azért szerintem egy főorvos vagy egy balett tanár vagy egy kőfaragó nem feltétlen megy le gyökérbe, ha vele úgy beszélnek.
megjegyzi, aztán megbosszulja a kis gecit :D

helianthus 2013.05.24. 13:58:23

@Egyéves Önkéntes: "ma különösen értetlen vagy"

Kettő.
Tegnap volt az egy.
Amikor leértetlenezted Igit.
Ismered a vonatkozó viccet?

helianthus 2013.05.24. 14:05:46

@Egyéves Önkéntes: bizonyos szóhasználat nem megfelelő, de ezt Ön is tudja.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.05.24. 14:08:53

A spar-os dolgozó egy tufa volt, ennyi. Az alapsztori szerint, bár a vásárló "okoskodott", de a dolgozó igen is megbeszélhette volna vele, megoldhatta volna és akkor most nem beszélünk erről hercehurcáról.
Különben is a bunkókat én az országból is kirugdosnám.
Bár egy "híres kutató": Hofi Géza tanulmánya alapján: Magyarországon az egy főre jutó bunkók száma: 2

helianthus 2013.05.24. 14:10:08

Na kiforrott a vélemény a posztról.
Vagy kiforot.
Asszem megint középen maradok.
Egyrészt sajnálom is a köcsögöző árufeltöltőt, ha 'csak' ennyiért és így kellett mennie, szóval igazából jó lenne tudni, hogy esetleg volt már több a rovásán, szóltak már neki dolgok miatt és mégis tovább csinálta. Ha igen akkor jogos a kirúgás.
Másrészt osztom azt a véleményt is, hogy ilyet, így, munkahelyen nem lehet csinálni és tényleg jogos a kirúgás ennyiért, mert lehet olyan kapja meg az állást, aki jobban megbecsüli azt is. Mert lehet, hogy az árufeltöltés tróger meló, de amikor én hasonló munkából éltem (pölö takarítottam) nagyon tudtam örülni annak, ha megkaptam érte a fizut, amiből fizettem a számlákat és megvettem az akkor még nem zacskós! kenyeremet.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.05.24. 14:10:59

@yaksi: Meg húsz köcsögöző és legalább öt köcsög.

samcro 2013.05.24. 14:17:49

@Egyéves Önkéntes: te ugye nem ismersz főorvosokat?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.05.24. 14:30:50

@Egyéves Önkéntes: A főorvosok közül sokan proaktívan gyökérkednek, balett-tanárt nem ismerek, tanárnőt többet is, némelyik fiatal korában ha nem is gyökér, de prostituált is volt. Kőfaragót kettőt ismerek, az egyik soha nem trágárkodik, a másiknak meg minden mondatában van legalább egy bazdmeg, meg vagy egy kurva, vagy egy köcsög, vagy mindkettő.
És?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 14:32:15

@igazságos: nem fizetett senki
a holgyet nem erte kar, csak az idiota beszolt, mert azt hitte nem hallja
itt is csak annyira szol a penzrol minden, mint mindenhol
a no sem akart penzt, de ha elmegy egy 4 gyemantos szallodaba, kifizet 500 dollart ejszakankent, nem igazan akarja, hogy a szemlyzet a segget minositse, ami ertheto
most a kocsog analogiara, ha le is kurvazta volna, tuti kijon a rendor is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 14:44:16

amugy az egeszben az a vicc, hogy siman mosolyogva kicsereli a kenyeret, oszt jonapot kivanok
a szakadtat ujra csomagolja, kell neki 2 perc is, vagy kibassza a kukaba
/ne mondjatok, hogy a leltar feltar fel kilo szeletelt kenyer hianyt egy ekkora boltban/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 14:45:46

szoval a hozzaallast nem ertem
a melo szar elhiszem
en is csinaltam par honapig, de a vevobol el... es egyaltalan...
mar a penztarosnak intezkedni kellett volna, hogy balesetes a kenyer, hozzanak helyette masikat

Vlad Gierst 2013.05.24. 14:53:20

@hagyma: Múltkor azt mondtad a Határátkelőn, hogy nem jársz a Homárra. Ehhez képest itt fosod a szót, ott meg nem. :-/

igi1 2013.05.24. 14:58:31

@hagyma: te azt nem tudhatod, kapott-e valamit

de nyilván, ha kiverte a hisztit, kapott egyéb extrákat :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 15:26:22

@Vlad Gierst: ma homaros napom van
kozod?
@igi1: de tudhatom
mert tudom mi tortent es mi lett a vege
tudom, szerinted csak mosogatok itt

Vlad Gierst 2013.05.24. 15:31:11

@hagyma: nekem ugyan semmi közöm ahhoz, hol és hogy csinálsz magadból hülyét. Ettől szférikus a bolygónk. Jut eszembe, vasárnap Svájc végül nem bírta a végét.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 15:39:38

ez tudod szubjektiv
kinek ki a hulye
a jofej
a menocsavo
stb.
az viszont teny altalaban az a kocsog aki a masikat hulyezi a neten
ezen mindig jokat mosolygok
a minositokon

svajcot sajnalom, de igy is nagy dolgot cselekedtek

ma megnezem a SENATORS - PENGUINS-t
meg fozok bacskai rizses hust

svega 2013.05.24. 15:54:36

Az a boltos, aki nem szeret az emberekkel bánni-találkozni-beszélgetni, fogjon kapát, s irány a határ. (Mármint a falué). Ennyi.

Vlad Gierst 2013.05.24. 15:55:14

@hagyma: ez tetszett, talált! :-) Azt hiszem, össze tudnék állítani egy szép hosszú listát, hány embert hülyéztél, köcsögöztél, barmoztál stb. le csak az idén, és csak a HÁ-n. Igaz, ugyanezt ők is megtették veled. Más kérdés, hogy a legtöbbjüknek igaza is volt, és még finoman és nőiesen fogalmaztak. Szóval bizony, hogy tény! :-)
Svájccal egyetértünk, este remélem a Sens nyer, undorító, ahogy a Pitt lenyúlta Iginlát és Morrow-t.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.24. 16:00:42

@Vlad Gierst: nem kell lista
csak 4-5-ot ha lennel szives
lehetoleg elozmennyel
thx
varom
akar itt, akar ott
szinte sosem vagyok offenziv, csak ha tamadnak
ami gyakori
neha melle lovok, de altalaban csak visszahulyezni szoktam, ami szinten nem szep, de hat gyarlo emberek vagyunk
szoval ha van idod, varom
nekem ma van, a csalad elvitte mind a ket kocsit, a kabel tv box a nagy vihar utan beszart es csak holnap jonnek
szoval rajta

up2thebottom 2013.05.24. 16:12:16

Most már csak azt a kb. 600.000 db retek allat inkompetens f*szk*l*pot kéne kib*ßni a pics*ba, akik havi br. 400.000 huf felett körmöt reszelnek meg telefonálgatnak ingyé' munkaidőben meg mások belét tapossák közben meg jól elmagyarázzák mindenkinek a tutit...
:-)

yxcvbnma 2013.05.24. 16:27:52

Nem lesz ez így jó Béláim!!

A köcsögözőt kirúgták, és keresni fog egy másik munkahelyet. A szomszéd Aldi/Peny/tesco/Lidl felveszi, a gyakorlatára való tekintettel.

A leköcsögözött pedig soha többet nem megy a Sparba, hanem a szomszédos Aldi/Peny/tesco/Lidl vásárlója lesz.

Ott pedig megint összefut a köcsögöző a leköcsögözöttel, és minden kezdődik elölről!

Úgy érzem, lesz ennek a történetnek újabb felvonása!

Bár ha Aldiban futnak össze, akkor lehet hogy nem lesz semmi köcsögözés. Hisz az axióma szerint ott nem történhet ilyen.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2013.05.24. 16:30:46

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):

Talán azért, mert az általad vázolt válasz ugyanolyan köcsögség lett volna mint amit a köcsög árufeltöltő köcsögösködött.

Azért mert a másik tahó, neked nem kell annak lenni. Avagy ha kútba ugrik te is beleugrasz?

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.05.24. 16:32:20

Akkor figyu SPAR!

A káposztásmegyeri, Megyeri úti üzletben az összes pénztáros tök köcsög (Kivéve a szőke Erikát - ő nagyon kedves!)! Különösen köcsög a kis sovány aprófejű 30 körüli csaj és a hasonlóan vézna öregebb, mintha a munkaköri leírásában lenne, hogy ne köszönjön és bunkóskodjon!

tre' 2013.05.24. 16:46:46

@yxcvbnma: Jóvan, jóvan, de mi van a pénztáros nővel? :)

Drago Brutic 2013.05.24. 16:49:35

Ahogy Olág Dzsínó mondja: jó hely ez, csak sok itt a köcsög.

phaszfej 2013.05.24. 17:02:16

Tényleg köcsög ez a vásárló. Béna volt lerendezni az adott pillanatban a szitut, nem találta a frappáns választ -mert köcsög- , erre kirúgatja szegény gyereket. Meg szerintem elhangzott ott még pár mondat, amit a panaszkodó köcsög elfelejtett leírni. Mindegy, hozzám jöhet dolgozni a köcsögöző ex-alkalmazott. Aki így panaszkodik, rohan anyuhoz beárulni, az baszni se tud.

2013.05.24. 17:10:03

Ha nem kerül ki ide a cikk akkor nem lett volna semmi se a dologból.

250130 2013.05.24. 17:20:01

Remélem örül köcsög posztoló, hogy kirúgatta a köcsög homárral a köcsögözőt. Mint az oviban, nem mert visszaszólni, inkább rohant gyorsan árulkodni.

Hagyma meg egy köcsög, ha azt hiszi, hogy nettó 70-80ér bárki is jópofizni fog vele.

gabors 2013.05.24. 17:28:12

@hagyma: ne hulyeskedj ez egy "a szar penzehes amerikanus hozzallas" barmilyen szolgaltatashoz, mint latjuk ennel magyarorszag jobban teljesit :-) :-)

videki gyerek 2013.05.24. 17:28:41

De hogy tudtak bizonyitani a kocsogozest. Megkerdeztek, es rogton elismerte ? Vagy a sparnal mindenhol hangfelvetelt keszitenek ?

flippant 2013.05.24. 17:28:54

Gyávák! Egy tökös cég a végsőkig kiáll egy kollégájuk mellett - mégha hibázott is.

lavór 2013.05.24. 17:28:57

A vevőt kellett volna kitiltani. Örökre.

2013.05.24. 17:34:24

@igi1: valószínűleg a stílusról felismerték. Egy átlag dolgozó nem ilyen.

2013.05.24. 17:37:04

@031052: pont ilyen estekre van homár

2013.05.24. 17:38:03

@phaszfej: a név kötelez phaszfej

holdlányka 2013.05.24. 17:39:54

Egyszerűen nem értem, hogy már ebből is vita van. Hogyan kelhet bárki is a védelmére?
Nyilván lefolytattak egy belső vizsgálatot, mielőtt kirúgták az illetőt, ugyanis illik megindokolni, ha valakit fegyelmi ok miatt küldenek el. Simán bemondásra nem.
Egy bunkó elvesztette a munkáját. És??
Egy olyan meg, aki esetleg jobban rászorul, és megbecsüli, meg megkapja.
Így működnek helyesen a dolgok.
Felejtsük már el a Kádár-rendszer kereskedelmi gyakorlatát. Már nem az a világ van. (mondjuk akkor még nem is volt zacskós preszeleltelt kenyér.)

PannonBoy 2013.05.24. 17:40:24

Van igazság a Földön!
Nagyon helyesen tette a Spar, hogy kirúgta a nemkívánatos alkalmazottat, én is így tettem volna.

dobzse.laci 2013.05.24. 17:40:30

Rendben.

Én nem hiszek az azonnali kirugdosásban, hosszú távon visszaüthet a munkáltatóra is.
Itt viszont előemberünk szocializációs szintje a csordában éléshez szükséges szintet sem érte el, ezt pedig nem munkahelyi szinten kell kezelni.

Azért meg respect, hogy elismerték, és nem indult el a szarmaszatolás.

dekás dezső 2013.05.24. 17:44:25

aztán jó lenne ám tudni, hová megyen a szélnek eresztett köcsögöző dógozni ezután, mert küldenék hozzá néhány embert hőbörögni.
ne nekem kelljen már mindent...

phaszfej 2013.05.24. 17:44:38

@dm: Ne udvarolj! Neten nem ismerkedem.

PannonBoy 2013.05.24. 17:44:42

@flippant: Csak az idióta, elmebeteg cégek állnak ki a persona non grata-ik mellett.
CLIENT FIRST!

gabors 2013.05.24. 17:51:10

@flippant: el vagy tevedve ... nem a hibaert rugtak ki az talan a szakadt zacsko ... hanem azert rugtak ki mert ez egy olyan "uzlet" ahol a dolgozok azert vannak fizetve hogy KISZOLGALJAK a vasarlokat. Ebbe pedig a vasarlot serto megjegyzes nem ferhet bele normalis helyen (ha ugy volt ahogy a posztolo tette). Evvel kart okoz az uzletnek es ezert ki lehet (rugni elsore talan nem) itt nem "hibarol" ... veletlenul nem lehet kocsogozni. Megint hozzateszem ha minden ugy tortent ahogy a posztolo leirta.

utalokmindent · http://utalokmindent.blog.hu 2013.05.24. 17:53:05

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): a Homár mindig is a csopfadt testű ovódások anyukája lesz, akinek otthon lehet árulkodni meg panaszkodni. :o)

holdlányka 2013.05.24. 17:54:39

@031052:

"köcsög, ha azt hiszi, hogy nettó 70-80ér bárki is jópofizni fog vele. "

Hát te nem vagy normális.
Sokan igenis a vevő se**t is kinyalnák ennyiért, csak legyen munkájuk.
Ha nem képes valaki tisztességesen, udvariasan beszélni a vásárlóval (MÉG AKKOR IS, HA AZ ILLETŐ VÁSÁRLÓ BUNKÓ TAJPARASZT) az nem való a kereskedelembe, meg egyáltalán olyan helyre, ahol ügyfelekkel, kliensekkel találkozhat. Van számtalan más munkalehetőség. Ez teljesen független a bérezéstől. A fizetés miatt köcsögözze le a főnökséget.

holdlányka 2013.05.24. 18:00:40

Az igazi profi végig udvariasan és kedvesen mosolyogva magyarázza el, vagy inkább vezeti rá a vevőt, hogy miért köcsög :)

phaszfej 2013.05.24. 18:02:23

Akinek nem inge, nem veszi magára. Tehát a panaszkodó tényleg köcsög. A spar meg ringyó, ha köcsögök seggét nyalja. Szóba állsz a buzikkal, buzi-e vagy?

phaszfej 2013.05.24. 18:04:02

@holdlányka: És vajon ez a dolgozó megkapta a köcsögkezelési tréninget? Nem hiszem.

holdlányka 2013.05.24. 18:05:18

Talán ideillik. :)

Egy boltos magyaráz az inasának:
- Az ember nem azzal csinál üzletet, amit a vevő akar, hanem azzal,
amit azon kívül elad neki. Rögtön megmutatom a következő vevőnél:
Bejön egy nő:
- Jó napot, egy speciális függönymosószert kérnék.
- Parancsoljon. És itt van hozzá egy flakon üvegtisztító.
- Minek az üvegtisztító?
- Ha már a függönyök tiszták, akkor az ablakoknak is ragyogniuk kell!
- Teljesen igaza van, köszönöm szépen!
A boltos az inasához:
- Na látod, így kell ezt csinálni, most te jössz.
Bejön egy másik nő:
- Jó napot, egy doboz tampont kérek.
Az inas kirakja a tampont az asztalra - és mellé rak egy üvegtisztítót.
- De hát nem kértem üvegtisztítót, minek az?
- Mivel most úgysem tud dugni, legalább van ideje ablakot pucolni...

Helyszíni zsemle 2013.05.24. 18:09:34

Micsoda egy szemét köcsögség, hogy nem lehet köcsögözni a vevőt.
Be is diliznék, ha nálunk nem köcsögözhetnénk, parasztozhatnánk, burnyákozhatnánk, tirpákozhatnánk, tahózhatnánk, büdös cigányozhatnánk, rohadtzsidózhatnánk az ügyfeleket, vevőket kedvünk szerint.

Nálunk a köcsöguser az az alap, amikor meg nincs semmi gond, csak bejött az ajtón.

izirajder001 2013.05.24. 18:17:48

Én vagyok az,aki írta a posztot.
Sajnálattal olvastam mind a felém irányuló gyűlöletet, mind azt, hogy ezt a srácot kirúgták a munkájából. Abban bíztam, hogy maximum egy keményebb ejnye-bejnyével megússza. Több típusú bejegyzéssel találkoztam,ezekre megpróbálok reagálni:
Egy ember, főleg aki boltban dolgozik,nem beszélhet így egy másik emberrel, főleg akkor,ha megvolt a tisztelet megadása. Miért nem pattogtam a helyszínen vagy miért nem vertem meg? Mert nem fogok azért pofán vágni/verbális agressziót folytatni,hiszen akkor az adott szituációban oda süllyedtem volna,ahova ez a srác. Simán megtehettem volna,mert mind hosszában, mind széltében, és súlyban is nagyobb vagyok ennél a srácnál. Nem vagyok híve az erőszaknak,megpróbáltam megbeszélni vele a problémát, de figyelembe sem vett,csak bazdmegelve ment el.
Többszöri kérésre sem hívta ki a főnökét.
Elvileg ez a blog azért indult, hogy azokat a problémákat tudjuk megírni,amiket a helyszínen vagy hosszasan nem tudunk megoldani, leírjuk. Ez nem besúgás vagy árulkodás,hanem tények közlése.
Elcsodálkoztam a felvetésen, de nem, nem vagyok buzi, ahogy írtam, feleségem van. Vele jól kijövök,mindent meg tudok beszélni vele, és mindenkinek kívánok ennyire kiegyensúlyozott házasságot!

Ma megkerestem a Spar Facebook oldalát,és írtam nekik egy privát üzenetet. Az üzenetem, és a választ rá is beírom.

Tehát amit én írtam nekik:

Kedves Spar Ügyfélszolgálat!
Hivatkoznék a homar.blog.hu/2013/05/22/kocsogozes_a_sparban és a http://homar.blog.hu/2013/05/24/kirugta_a_spar_a_kocsogozo_alkalmazottat?posztokra,így könnyebben beazonosítható leszek.
Én voltam az az ügyfél,akit leköcsögözött az ex-alkalmazottjuk. Amikor megírtam a posztot, abban bíztam, hogy maximum a Spar meginti egy szigorú ejnye-bejnyével ezt az alkalmazottat. Nem az volt a célom, hogy elbocsássák őt. Sajnálom,hogy ez így történt,mert tudom,mennyire nehéz új munkát találni a mai világban! Mindenesetre köszönöm, hogy foglalkoztak az ügyemmel!
Kristóf

A válaszuk:

Kedves Kristóf! Mi is nagyon sajnáljuk az esetet, azt is, ami veled történt, és azt is, ami a volt kollégával. Biztosak vagyunk benne, hogy nem a "kirúgatás" volt a szándékod, de az ilyen hangnem teljességgel megengedhetetlen. Reméljük, hogy ehhez hasonló eset sosem fordul elő veled üzleteinkben, ahogy abban is bízunk, hogy volt munkatársunk tanult a történtekből, és hamarosan sikerül munkát találnia. Még egyszer elnézésedet kérjük, és szeretettel várunk üzleteinkben.

------

Még egyszer mondom, sajnálom ezt az árufeltöltőt, de nem én tehetek arról,hogy kirúgták.

Köszönöm, hogy a továbbiakban nem gyűlölködtök felém!

phaszfej 2013.05.24. 18:32:30

@izirajder001: Van egy tubus vazelinem. Elküldöm neked. Köcsög! Az embernek fizesd ki 3 havi bérét, ha ember vagy és nem egy köcsög.

Here Comes The Pain 2013.05.24. 18:43:31

Itt kettő alapvető szemlélet ütközik egymással, már-már atomkatasztrófa méretű galibát okozva. A teremburáját.

Adott egy köcsög vásárló, aki, köcsög kis ratyi lévén, ír egy könnyáztatta levelet a Sparnak. Meg adott egy tajparaszt eladónő, aki valószínűleg gyerekkorától kezdve hasonló légkörben nőtt fel, nem jött be neki az élet, a fasza kivan az egésszel, és a Sparban kénytelen dolgozni. Ezt régebben simán el lehetett volna intézni egy jófajta kurvaanyázással áruházon belül, vásárló veri a ratyi köcsög mellét, hogy jól megmondta a bunkó eladónőnek, a bunkó eladónő meg legközelebb is elküld minden ratyi köcsögöt melegebb éghajlatra.

De azért kirúgatni, mert köcsögözik.
Kedves Köcsög: legközelebb szerintem azt is jól gondold meg, egyáltalán kimész-e az utcára. Bizony vannak emberek, akik sokkal köcsögebbek, mint az eladónő volt, és olyan szinten köcsögösködnének veled, hogy visszasírod a Sparos élményedet.

Váó, mennyiszer használtam a köcsög szót, biztos valami mélyen lappangó, titkos, perverziós vágyamra utal. Te köcsög.

izirajder001 2013.05.24. 18:50:27

@phaszfej: Nyugodtan tartsd meg, lehet,hogy szükséged lesz rá a neved alapján.

Here Comes The Pain 2013.05.24. 18:58:21

@izirajder001: Három szóban is van hibád. Bravó. Felkeresett már a Spar az ajándékkosárkáddal, amiért alig pár óra sírással és egy ember munkahelyének elvételével sikerült túltenned magad ezen a szörnyű traumán?

Drago Brutic 2013.05.24. 19:01:09

@izirajder001: Na ez már tényleg virnyákolás. Nézz magadba, miért írtad a posztot. Sérelem ért, nem tudtad benyelni, következményt/nyilvánosságot/számonkérést akartál. Megkaptad mind. És most megbántad. Mit képzeltél? Aki ágyúval az égbelő, számíthat, hogy a golyó valakit fejbecsesz. Igazságot tettél. A többi már nem a te dolgod, semmi közöd hozzá. Számolj el a magad lelkiismeretével, felnőtt ember vagy, nem?
Az se jó, hogy itt siránkozol a kommenteken. Te írtad a posztot, vállald a hideg-meleget. Miért gondoltad, hogy mindenki a fejedet fogja simogatni?
Írom ezt én, aki eddig nem basztatott, sőt még egyet is értett veled.

SzerződésSertés 2013.05.24. 19:01:15

@izirajder001:

Nehogymár magadra vedd az arctalan laholást. Csak itt nagy a pofájuk, illetve szomorú életük lehet, ha szerintük a boltokban így kell bánni a vevőkkel. Prolik.

izirajder001 2013.05.24. 19:02:32

@Here Comes The Pain: Rosszindulatú,cinikus pletykákra nem vagyok hajlandó reagálni a továbbiakban.

Here Comes The Pain 2013.05.24. 19:08:25

@izirajder001: Ne is, mert aztán elkezdesz menstruálni.

Drago Brutic 2013.05.24. 19:09:14

@izirajder001: Így hát szerintem lépj tovább a sztorin. Ez a happy end, jöhet a végefőcím, stáblista.

Leone_510 2013.05.24. 19:12:29

sok kis buzi hozzászóló, nagyon helyes, hogy kirúgták azt a ratyit , nagypofájú kis senkik vagytok akik nem kerestek a minimálbérnél még többet és fogalmatok sincs , hogy milyen kiszolgálni valakit aki értetek van, basszátok meg ha én így beszélnék az üzletfeleimmel akkor ugyanilyen senki lennék és sikertelen, próbáljatok felkapaszkodni , hogy emberek legyetek , kösz homár , hogy kitetted a cikket ezért vagy

gabors 2013.05.24. 19:49:18

@izirajder001: csak igy siman letegeztek egy kvazi hivatalos levelben ... ez sem igen profi dolog.... ha faszbuk-on valaszolnak hanem

Pepibubó 2013.05.24. 19:58:56

@hagyma: " de a vevőből él..."

Ha tudnád, hogy ezt az egyszerűnek látszó, de rendkívül "bonyolult" összefüggést mennyire nem képesek felfogni a kommunizmus bukása óta sem a diktatúrában szocializálódott népek! Sőt, az azóta születettek, felnövekedettek sem, mert átvették ezt a mentalitást az előző korosztálytól, mint ahogyan egyik rohadt alma rohasztja a következőt.

A hazai boltok személyzetének 98 %-a nem képes felfogni, hogy neki az a jó, ha van vevő. Pont fordítva reagálnak: mérgesek, mogorvák, ha sok a vevő és vidámak, felszabadultan cseverésznek, ha kihalt a bolt.

Éppen úgy, ahogyan Abszurdisztánhoz illik. Amikor aztán becsődöl a kóceráj, akkor sem jut ám eszükbe a fenti, "bonyolult" összefüggés. Szidnak mindenkit, aki él és mozog, mindenki vétkes a kudarcban, "csak ők nem"!

Ezzel szemben nyugati irányban elhagyva Abszurdisztánt, az első osztrák falu első BILLA-jában, vagy szupermarketjében fülig ér már az első alkalmazott szája is az örömtől, ha beléptél. Meg se fordul a fejében például azt lesni, hogy a vevő köszön-e előre. Ami Abszurdisztánban "alapvető probléma", elvárás a boltosok részéről.

Pepibubó 2013.05.24. 20:01:17

@Pepibubó: Kimaradt egy fontos szó:

...felszabadultan cseverésznek, vihorásznak, ha kihalt a bolt.

SMASSZER 2013.05.24. 20:04:16

Kedves (SPAR) Krisztián!!!! Ha jól olvastam a levelét akkor elég lesz csak panaszt tennünk a homáron valamelyik alkalmazottjukra és repül??? De jó :D lesz a sparokban felvétel rendesen talán lesz olyan boltjuk melyik ki sem tud majd nyitni...... Gondolja csak át....

Egyéves Önkéntes 2013.05.24. 20:15:06

@Pepibubó: Na pontosan.
Hányszor érzem azt, hogy az eladó azt képzeli direkt azért keltem fel reggel, hogy őt bosszantsam a vásárlásommal.

Jim Raynor 2013.05.24. 20:20:22

@Pepibubó:

ja, én is ezt bírom, mikor személyes sértésnek veszik az eladók, ha be merek menni a boltba, és meg merem őket zavarni mobiltelefonálás vagy akármi közben. ilyenkor már fordulok is kifele, ha nem kell a pénzem, hát nem kell, oszt jónapot.

de hogy itt vannak, akik fel vannak háborodva a köcsögöző alkalmazott kirúgásán, az valami egészen hihetetlen. az ilyet igenis páros lábbal rúgják ki a kurva anyjába.

Pepibubó 2013.05.24. 20:23:06

@SMASSZER: Rosszul olvastad és emellett még nagyon tévedsz is. Egy bolt - hacsak nem pénzmosoda - akkor nem fog kinyitni, ha nincs vevője. Munkanélküliből meg van bőven.

szigusievich 2013.05.24. 20:43:11

Aki nem képes megadni embertársának azt a tiszteletet, hogy kultúrált hangnemben beszél vele, az elmehet a picsába.

Akinek meg egyenesen ez a munkája, azt kurvára rugják is ki.

Aki szerint pedig a posztírót buzizni jó dolog, az egy igazó tahó proli faszfej.

Most csúnyán fejeztem ki magam. Ha bolti dolgozó leszek, és bejössz a boltomba, nem teszek majd így. :)

gabors 2013.05.24. 20:47:12

@SMASSZER: Nem mert NEM jol olvastad .. utannajartak hogy hogyan azt nem tudom de sejtem hogy voltak ott olyan eladok/penztarosok akik hallottak lattak es valoszinuleg oket is kellemetlenul erintette hogy a "srac" hogy viselkedett. Volt eleg informacio ami a panaszt alatamasztotta. A SPAR szerint ez eleg ahhoz hogy felmondjanak a "sracnak". Teljesen normalis hozzallas barmelyik uzletben. lasd Pepibubo Abszurdisztani irasat...

holdlányka 2013.05.24. 21:00:25

Hát ez már komolyan mondom nem igaz... Ennyi hülyét egy rakáson...Mert aki védelmébe vette a (volt) péklegényt, az nem lehet normális.
Szerintük az a természetes, hogy belép az ember lánya/fia az üzletbe, és lekurvázzák/leköcsögözik. És aki panaszt mer emelni ezért, az buzi. És ezért a (volt) kollegát nemhogy kirúgni, egyenesen kitüntetni kellene, sőt, előléptetni üzletvezetővé.
Hát ilyen is csak kishazánkban fordulhat elő. Ilyenkor néha szégyellem, hogy magyar vagyok én is...

holdlányka 2013.05.24. 21:06:49

@izirajder001: Ne foglalkozz idiótákkal. Jól tetted, hogy jelezted a problémát.Írod, hogy nem a kirúgatás volt a szándékod. Szerintem meg ez az egyetlen alternatíva, tekintve, hogy szerintem (persze nem tudhatom biztosra)nem először lehetett rá panasz. (de ez is lényegtelen.)
Inkább fogd fel úgy a dolgot, hogy segítettél munkához jutni egy remélhetőleg sokkal normálisabb embert, aki viszont hálás lehet neked. Lehet, hogy már évek óta nem tudott elhelyezkedni.

A sok gyökér meg remélem, nem olyan helyen dolgozik, ahol emberekkel kell kapcsolatba kerülni.

Egyéves Önkéntes 2013.05.24. 21:09:01

@holdlányka: A legszebb, hogy Krisztián még magyarázkodik, holott a tahó kenyérpakolászót már rég ki kellett volna tenni onnan, lehetőleg a kirakaton keresztül.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.05.24. 21:13:46

Rohadt fasiszták! Szegény kenyérpakoló zsidó volt. Nem elég a holokauszt, most még ez is? Szegény a vegetatív idegrendszere, a megpróbáltatások miatt ilyen hirtelen haragú.
Remélem leperli a náci Spar gatyáját is!!!

CID 2013.05.24. 21:19:56

Tény, hogy nem jó érzés valakit kirugatni, de az, hogy leköcsöközzük az ügyfelet, megengedhetetlen a kereskedelemben.

CID 2013.05.24. 21:21:26

Mármint, a szemébe.

vénszivar 2013.05.24. 21:28:51

Gecik az "emberek"! Most jobb? Köcsög...:D

HajraFidesz (törölt) 2013.05.24. 21:33:31

@joetaylor: ki a faszt erdekel? Nem azt csinalta ami a munkaja.

vénszivar 2013.05.24. 21:42:56

@izirajder001: ÉN nem gyűlölködök! De nem a fenét NEM miattad rúgták ki!
KIRÚGATTAD, hiszen megtehetted, MEGTETTED, igazad volt...

CID 2013.05.24. 22:08:43

@HajraFidesz: De szíííp neved van. Gondolom, nem túl sok anyázást kapsz:D

CID 2013.05.24. 22:09:57

@vénszivar: Mi van cigány, kecskék, jó lvannak? ;)

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.24. 22:22:37

Hülteség, nem rúgtak ki senkit. Az ilyen panaszra kétféle választ adhatnak. Attól függően, melyik kész formulát találják meg előbb.

1 Ilyen soha nem törént meg, hazudik a panaszos, minden alkalmazottunk grállovag.

2 Pontosan úgy történt ahogy mondta, elnézését kérjük, a hibázó alkalmazottat kirúgtuk.

A lényeg, hogy ne kelljen utánamenni a dolognak, mert az fárasztó. A papír mindent elbír.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.24. 22:23:44

@CID: "Mi van cigány"

Ez olyan pejoratívnak hangzik! Inkább mondd azt, hogy "Mi van cigány barátom..."

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.05.24. 22:30:04

@atpijkamo: Asse jó, figyelj csak!
Mi van, hiperpigmentált, indiai ősökkel rendelkező, kisebbségi, magyar állampolgár?

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.24. 22:32:35

@agresszív kismalac: Perze, hogy magyar állampolgár. Hogy jön ez ide?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.05.24. 22:50:15

@atpijkamo: Hogy, hogy. Szakadt, piros Mercin, Baudi Gusztit üvöltetve.

vénszivar 2013.05.24. 23:55:29

@CID: A ""tiedet"", már kiszartam! Kéred? paraszt!

Stohl András 2013.05.25. 01:28:42

@holdlányka: "Mert aki védelmébe vette a (volt) péklegényt, az nem lehet normális.
Szerintük az a természetes, hogy belép az ember lánya/fia az üzletbe, és lekurvázzák/leköcsögözik. És aki panaszt mer emelni ezért, az buzi."

A nagy loszart. Egesz nap baszodok valami buzi helyen. A FASZOM az egeszbe, legszivesebben felgyujtanam, vevostul az egesz kocerajt, es akkor meg valami KOCSOG be jon basztatni. A faszom az olyanokba akik ennyire raernek.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.25. 01:36:17

@Stohl András: Pedig igazán megérthetnéd. Egész nap basztatja a főnöke, teljesen frusztrálva megy haza, bemegy a boltba, és még a kenyér is kiszakad. Hát valakin - aki szerimte alatta áll - csak le kell vezetnie a felgyülemlett feszültséget.

Xezs 2013.05.25. 04:03:52

Homár Power!

Az ilyen köcsögöző alkalmazott fog a leghangosabban ordítani egy utcai tüntetésen munkát és kenyeret követelve, majd a világba sírja, hogy ő már 100 helyre jelentkezett de nincs munkalehetőség.

Nem munkalehetőség nincs, hanem ilyen hígfos a magyar munkavállalói piac. Totál megérdemelte a hülyegyerek.

Xezs 2013.05.25. 04:05:56

@nandika68: Elvesztette? Nem is nagyon akarta megtartani. Aki köcsögözik, az tulajdonképpen maga adja be a felmondását.

Xezs 2013.05.25. 04:10:30

@holdlányka: "Felejtsük már el a Kádár-rendszer kereskedelmi gyakorlatát" szívemből szólsz, de úgy látom itt baszottul nem fogták fel egyesek hogy már nem Kádár diktál.

Munkaerőpiaci verseny van és ezt tudomásul kéne venni egyszer és mindenkorra.

CID 2013.05.25. 05:39:45

@vénszivar: Remélem, ott szartad ki ahol bement:)

CID 2013.05.25. 05:42:01

@atpijkamo: Mi van cigány "barátom" ? Max. így.

vénszivar 2013.05.25. 07:07:50

@CID: Mi van paraszt? Hugyoztatni kellett vinni a dögöt? Edd meg AZT, ha éhes vagy! Adok hozzá csicsókát.:)

Tisztviselőtelep 2013.05.25. 07:21:02

Jobb ma egy köcsög mint holnap kettő!

vénszivar 2013.05.25. 07:24:32

@Tisztviselőtelep: Igaz, nem tudom HOGYAN, de szaporodik a számuk! Itt van ""nekünk"" egy a torma torontal...

Tisztviselőtelep 2013.05.25. 07:25:49

Nem vigasztalás képen de ebben a történetben az árú feltöltő járt a legjobban, nem kell a Spar-ban dolgoznia.

CID 2013.05.25. 08:08:54

@vénszivar: Ja, le kellett, a csicsókádat meg tartsd meg a kecskéidnek, fingok tőle, de nagyon.:)

vénszivar 2013.05.25. 08:17:54

@CID: Sejtettem, hogy egy undorító paraszt vagy! Én sem eszem, amíg van tik, kácsa, nyúl, agresszív disznaja s néha kecsege...,ja meg ürge! Az milyen finom!!! Így megy ez mifelénk! :)

CID 2013.05.25. 08:41:50

@vénszivar: Mivan cigány, büdös cigány, dögkút mellett laksz :)

vénszivar 2013.05.25. 08:48:01

@CID: Látom, szét vagy csúszva PARASZT! Kicsit várj, csak megjön, kinek szophatod a faszát, pedig messze ááámerikában rohad a barma..., akkor majd megnyugszol. :)

CID 2013.05.25. 08:51:37

@vénszivar: A pofádat arra használd cigó, amire kitalálták, szopd ki a fostos kecske picsáját :)
Már miért lennék szétcsúszva, bár tény és való, jobban szeretnék otthonról röhögni azon az ótvaros pofádon, idáig érzem mocskos cigánybűzöd :)))

vénszivar 2013.05.25. 09:01:20

@CID: :DDD Meg zakkandtál paraszt? Csak kéne neked az a csicsóka, mert ha ilyen feszült maradsz, még szétrobbansz, te szardarab. Csak nem most is a multinak "melózol"? :):DDD paraszt!

CID 2013.05.25. 09:30:41

@vénszivar: LÓGSZ ( ha még nem is, de egyszer biztos.)) egy fél kecskével, és ki akarod szúrni a szemem csicsókával, ami gyakorlatilag gaz? Ganyé "embör" vagy te, bárki látja :)

most is a multinak "melózol"?- keresem a pízt a segílyedre, baszod alássan;)

vénszivar 2013.05.25. 09:53:47

@CID: Nagyon nagyok a hangulat s mondanivalóid ingadozásai... paraszt. Még ha szinusz hullámra hasonlítana, de a tied rosszabb mint egy fűrész fogas!
te a saját faszodat is lerágnád, hogy éhen ne halj azzal a segéllyel, amit én eddig felvettem! paraszt! Idő kérdése s éhen fogsz dögleni s az én kecskéim ott fognak legelni a sírodon.:):D Azok meg + még oda is szarnak + hugyoznak! Még ők is érzik a semmittevő paraszt "illatát"!

CID 2013.05.25. 10:03:57

@vénszivar: Elmennt neked az eszed, megbaszott a szinuszhullám, amikor kábelt loptál? :)

CID 2013.05.25. 10:06:01

@vénszivar:
" Idő kérdése s éhen fogsz dögleni s az én kecskéim ott fognak legelni a sírodon"

Akartam kérni kecsketartási tanácsokat, de basztál válaszolni... GANYÉ :D

vénszivar 2013.05.25. 10:40:23

@CID: Nem nyitunk egy pár spar boltot együtt? :DDDDD na ha oda jönne be egy ilyen reklamáló szarcsimbók.......:):D
Amilyen bunkó vagy, te! ÉN simíthatnám el a balhékat machétával, élveznénk a bulikat! :)

CID 2013.05.25. 13:39:18

@vénszivar: Te éjjszaka nyitnád ki:) Inkább bizniszelnék egy cigánnyal mint veled, lógsz egy fél kecskével, te pronyó :D

Serivor 2013.05.25. 15:44:37

Érdekes, hányan fogják a köcsögöző pártját. Túlzás lenne azt gondolnom, hogy ők is hasonlóképpen bánnak a saját ügyfeleikkel, és megérdemelnék, hogy őket is kirúgják?

Tormas Torontal 2013.05.25. 16:16:44

@vénszivar: Nem mindenhová olyan tahók járnak, mint te. Igenis rugják ki az ilyen tahókat. Nemhiába vagy munkanélküli vályogvetó!

vénszivar 2013.05.25. 17:39:10

@Tormas Torontal: te szaros szájú buzi! neked bezzeg van dolgod a seggtúrással! :):D

régieladó 2013.05.26. 09:09:57

Sziasztok gondoltam hozá szólok mert nem vagyunk egy formák és hogy a spar milyen gyorsan reagált a panaszra, ami biztos jogos volt,mert én nekem is volt hülye kollégám miért nem szita a mögött a hülye köcsögöt mikor már kiment a boltból én tudom hogy egy ember 3 munkáját végzi meg nem tudnak enni rendesen nem tud szünetre menni csak blokkolni kell stb lejárt munka idő leblokkol vissza kell menni ingyen dolgozni 6 helyet 8 órát,a 8 helyet ...stb szerintem ha ha nem szívat nák szét az embert a munka helyen még az ilyen tahó eladók is normálisak lennének csak míg a spárok tescokok aldik lidül arra meg kit tud kizsigerelni kire kap támogatást addig lesz is ilyen ...Amúgy a kis köcsög buzi! nehogy azt higgye hogy az a eladó sírt hogy meg szűnt a sparos állása mert nem hiszem, ezektől a csaló népkihasználó a vevőket átbaszó multiktol csak jobbat kap......

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.05.26. 09:30:39

Hű, b+!
Lehet, hogy ezt még álmodom?

Tormas Torontal 2013.05.26. 12:30:17

@vénszivar: milyen kis cseppnyi agyad van! Kár, hogy mindenről van véleményed, mert egyetlen mondatodnak sincs semmi értelme. Hú baszod, micsoda egy ostoba lúzer vályogvető vagy...

allegravelli 2013.05.26. 12:53:40

@régieladó: Hm, hm! Csak nem a kedves eladót tisztelhetjük Önben?

régieladó 2013.05.26. 14:07:56

Igen egy Eladó napi kapcsolatba vagyok elbaszot emberekkel(jókkal is!) kis köcsögök-kell én már csak nevetek rajtuk frusztráltak idegesek és bemennek multikba kis boltokba hogy belerúgjon a csicska eladóba mert megteheti stb munka előtt vagy, után mert ott meg őt baztatták :)nem ragozom mert énrólam már lepereg, ez,ilyenek vannak de ehhez kell valakinek több hét vagy hónap mindegy személy szerint láttam olyat hogy egy kedves kiszolgálóval egy elbaszot vevő elég csunyán beszélt a kis hölgyemény meg csak pislogott mig hal a szatyorban nem tudta mi van egy rossz szót sem mondott csak kötözködött vele talán azért mert szépvolt gondolom én a dagadégkról de a férje meg bámulta hogy csorgott a nyála aztán persze odakeveredett az üzlet vezető mondanom se kellet ki húzta a rövidebett áltólag nem köszönt meg nem mondta köszönöm szépen meg kigombolt volta bluza sorolhatnám persze kamu mert iledelmesvolt köszönt meg minden ilyen az emberi természet minket már nem ő szolgált ki....

régieladó 2013.05.26. 14:59:17

@Here Comes The Pain: Jól mondod de érdekes a spár arrol nem tesz hogy amit ingyen! dolgoznak órát a melósai meg betegen is bemennek szabadnapon,tápénzzről nem beszélek! meg köszönje meg a támogatást felveszi utánuk az államtól de ilyen kis buzik írását panaszát rögtön ugranak nem hogy az al foglalkoznának hogy az akciós termékekből legyen több ne csak 3 meg 5 darab ...és ne mossák a húst stb és még sorolhatnám mert tudnék...

Xezs 2013.05.26. 17:13:09

@régieladó: Ha valaki úgy érzi hogy törvénytelen amit vele csinálnak, ott a munkaügyi felügyelet, ott kell szólni. A csendben puffogás nem old meg semmit se.

régieladó 2013.05.26. 18:29:40

@Xezs: Hát igen várom már ahol te laksz hogy minden boltban cigány eladó mérje a felvágottad meg a húst és az szolgáljon ki mert a magyar! neked egy fos, vagyis idézem szavaid (ilyen hígfos a magyar munkavállalói piac)meg amúgy is Orbán haverod is említette valamelyik nap a cigányság Magyarország rejtett erőtartalékja hát akor szopod a buzik faszát meg azokat akik körbe ugrálnak ha gyűrött a forneti zacskó vagy nem elég szép sült a kenyér stb és nézd meg egy önkiszolgáló boltban mit veszel le a polcról.

Xezs 2013.05.26. 19:20:47

@régieladó: Baze, ha egy cigány jobban végzi a munkát mint egy magyar akkor egyértelműen a cigányt kell felvenni, ez ennyire egyszerű. De ne félj, ez a veszély egyelőre nem fenyeget, mert bár a magyar munkavállalói piac hígfos, a cigányság ezen belül egy tömött platójú trágyaszállító IFA.

Egyébként én a magyar piacról összességében nyilatkoztam, minden itt élőt beleértve.

És ha már személyeskedsz akkor engedd meg nekem is hogy ezt tegyem: te sem vagy főnyeremény ahogy elnézem. Helyesírásod nulla, kifejezőképességed nulla, érvelésed nulla.

Tudod az, aki egy témában csak úgy tud vitatkozni, hogy előrántja az éppen hatalmon levő miniszterelnök nevét (most Orbán, korábban Gurcsány) annak szellemi kapacitása nem épp az eget verdesi.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.26. 19:25:02

@Xezs: Láttam én cigányokat dolgozni (ásni) úgy, hogy akármelyik magyar megirigyelhette volna.

Xezs 2013.05.26. 19:28:37

@délcegúr: Szemernyi kétségem sincs afelől, hogy ez tényleg így van. Vannak köztük olyanok, akiknek nem büdös a munka. Csak sajnos kevesen vannak.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.26. 19:40:52

@agresszív kismalac: Áramot ástak ki a földből.

Tudod milyen nehéz az áram? Emeltél már meg akkumulátort?

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.26. 19:42:27

@Xezs: Mert különféle ügynökök válogatott munkalehetőségekkel bombázzák őket?

Bob herceg 2013.05.26. 19:50:55

@délcegúr: A szekrénybe' találtam ezt a hacukát. Anno egy... operettrajongó... barátném kedvéért újítottam.
...nem tegnap volt.

Bob herceg 2013.05.26. 19:52:45

@délcegúr: Minek az áramot bányászni, mikor dzsalik a falba'?

régieladó 2013.05.26. 19:57:41

@Xezs: Na látod most is nevetek ja igen nem vagyok főnyeremény az már biztos de szerintem te se lehetel nagy szám mert a te érveid is egyenlő a nullával .....

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.26. 20:00:13

@Bob herceg: Pont azért ásták, mert nem dcsalt be a házba, meg volt valahol szakadva.

Jön egy ilyen műszeres kocsi, rákötik a kábelre, és isszonyú áramokat kergetnek át rajta. Ahol meg van szakadva, ahol dübög, ott kell ásni.

Atörökk 2013.05.26. 20:00:58

Posztolót, cigányokat, zsidókat, négereket, kínajiakat már lehet? Ja, és elmútnyócév.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.26. 20:01:31

@Bob herceg: Még jó, hogy nem Csámpás királynő lett a nickje.

Xezs 2013.05.26. 20:28:07

@délcegúr: Hát baze, aki annyit nem fog fel (vagy nem akar felfogni) hogy "rakd oda azt a ládát" annak nem is lesz munkája mert nem jó semmire. Nem tudom ki találta ki, hogy mindenkinek kell hogy legyen munkája, de ez egy demagóg baromság.

@régieladó: Hagyjuk, nyertél. Így jó lesz?

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.26. 20:38:19

@Xezs: Én már megszoktam, hogy sosincs igazad, de te még nem.

Kádár alatt dolgoztak a cigányok, mert volt nekik való munka.

Ha valakinek nincs munkája, akkor
- vállalkozik
- kivándorol
- éhenhal
- lop
Nem biztos, hogy a négy közül pont azt választja, aminek te örülnél.

Xezs 2013.05.26. 20:45:09

@délcegúr: Nekem elég lenne az is, ha ütőképes rendőrségünk lenne, akkor tökmindegy lenne melyiket választja. Ebből igazából kitalálhattad, hogy nekem a 4-ből a lopáson kívül mindhárom megfelel.

Az meg hogy szerinted nincs igazam, egy vélemény, leszarom, sokmindenben meg neked nincs igazad. Ez is csak egy vélemény.

Xezs 2013.05.26. 20:48:02

Kádár alatt meg hagyjuk mi volt. Bújtatott munkanélküliség, semmi több. Meg III/III-as ügyosztály. Azok voltak ám a szép évek.

régieladó 2013.05.26. 20:51:41

@Xezs: én nem nyerni akarok itt! hanem az éremnek két oldala van végül is ezt akartam mondani azal amit ide firkantottam mert közben filmet nézek de tudni-kell van egy réteg aki szarik a másik embere és a kor érzi jól magát ha be le tud rúgni nekünk van olyan vevőnk (kisbolt ) hogy meg keresi a szakadt akármit vagy töröttet stb és elkezd reklamálni de már nem vesszük komolyan mindegy a vége az hogy hozunk neki hibátlant de a kor persze már mondja most már nem kell...mindig este jön akor már van mindig valami "rossz " a vevők dobálják huzgálják az árut hát lessz,... napközben részegen alszik gondolom mert üveget azt hoz (tudni kell pedagógus végzetségü és ő nagyon okos szerinte) és nem melózik, mindegy....abban igazad van a hülye spáros gyereknek nem így kellet volna feltétlenül "felmondania" bár én is szóltam már be vevőnek csak okosabban hogy vegye észre magát de ezt ember válogatja,.. amúgy a kereskedelembe megtanulja az embert utálni még az is aki fiatalon úgy ment oda hogy ember központú.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.26. 20:53:59

@Xezs:

- Volt bújtatott munkanélküliség, de a cigányok munkája nem azon alapult.

- Volt III/III-as ügyosztály, de nem az volt az izgalmas. Az akkori trafikmutyi volt az izgalmas, hogy csak akkor tudtál előbbrejutni, ha a párttitkár (v.ö. kiskirály) úgy gondolta.

- Nagyon csúnya évek voltak, de volt, ami akkor volt jó. Nem kellett volna a fürdővízzel együtt a gyereket is kiönteni.

holdlányka 2013.05.26. 21:40:04

@régieladó: Marhára egyszerű. Ha azt látod hogy a szemétcsalómulti csak kihasznál, fogod magad, otthagyod. ENNYI. Ilyen baromi egyszerű, képzeld. Keresel egy echte magyar céget, amelyik majd hajlandó ilyen mentalitással alkalmazni. Próbálkozhatsz rögtön a CBA-nál.
Ne legyen lelkifurdalásod, találnak helyetted mást, aki esetleg szívesebben dolgozik.

Sajnos a legvadabb kapitalizmus van ma Magyarországon, le vagyunk maradva legalább 100 évvel. Nem nőttünk még fel a demokráciához. (Csak félve jegyzem meg, hogy ennek bizonyítékaként most is egy erősen diktatórikus rendszer van kialakulóban, egyetlen Vezér irányítása alatt.)

vénszivar 2013.05.26. 21:55:31

@holdlányka: Hol, melyik országban van demokrácia?

holdlányka 2013.05.26. 21:57:41

Vannak valóban "nehéz" ügyfelek, nem vitatom. Tudom, nekem is volt dolgom nem egyszer ilyennel. (Nem kereskedelmi területen) Csakhogy tudni kell velük bánni. Egy jó kereskedő meg tudja oldani a szituációt. Érdekes módon ez ott, ahol az elégedett ügyfelek/vásárlók száma zsebre megy, mindenki meg tudja oldani.

holdlányka 2013.05.26. 21:58:56

@vénszivar: Attól függ, melyikre gondolsz. Többféle demokrácia van, de az nem tartozik közéjük, ahol egyetlen ember kezében van az abszolút hatalom.

vénszivar 2013.05.26. 22:12:33

@holdlányka: Többféle? kicsitdemokrácia, közepesen v. eléggé stb.,vagy hogy TÖBBFÉLE ?

Tormas Torontal 2013.05.26. 22:17:11

@vénszivar: Mi van? Órakig nem volt megint villany a telepen?

Xezs 2013.05.26. 23:03:16

@holdlányka: Jól írod: tudni kell velük bánni. Én annyit tennék hozzá, hogy azt is kell tudni, egy beszélgetést mikor kell abbahagyni. Munkahelyen nem egy levelezést hagytam már abba, mert az érdemi részt már letárgyaltuk, a többi meg szardobálás volt. Írhattam volna kibaszott frappáns dolgokat, érezhettem volna magam "hűdemegmondtam" arcnak, csakhogy nem biztos hogy ez bármit is előremozdított volna. A Sparos gyerek is úgy érezhette hogy "hűdemegmondta" csak arra nem számított, hogy ha egy talicska szart a levegőbe repít, az bármikor az ő nyakában is landolhat. Na ezért kell vigyázni a munkahelyi szardobálással.

SMASSZER 2013.05.27. 08:16:38

"Ember vagyok, akár csak te.. Neked sem tetszik, ha ítélkeznek feletted, akkor te miért teszed ezt másokkal?
Az emberek követnek el hibákat, de senki sem olyan tökéletes, hogy elítélje a másikat."

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.27. 08:19:33

@SMASSZER: Oké. Mától minden diák csak ötöst kaphat. A diákok is csak emberek, és a tanárok se tökéletesek.

ferand1979 2013.05.27. 10:09:43

esetlegesen valamit kárpótlásul???
Iyenkor a Tescó legalább felajánl 200Ft.-os vásárlási utalványt, és egy bocsánatkérő sajtpapírt...

gabbor 2013.05.27. 12:25:56

Én sajnálom az eladót. Nem ezt érdemelte. Lehet hibázott, de nyilván a sok beképzeld barom, a magánéleti stressz és a fáradság hozta elő belőle. Én sokkal aljasabb embernek tartom azt aki ebből egyáltalán ügyet csinál, ahelyett, hogy megrántaná a vállat. Egy vacak szó miatt és egy kiló kenyér miatt nem éri meg kirúgatni bárkit is! A pénztárost is kirúgatod majd mert "dobálta" a kenyeret, te majom?

holdlányka 2013.05.27. 14:03:45

@gabbor: Bezzeg, ha téged köcsözgöztek volna le, már nem is sajnálnád annyira.
Ilyen furán működnek a dolgok.
Vannak játékszabályok bizonyos munkahelyeken, ha nem tartod be, repülsz. Ez van. Nem a poster "rúgatta ki" az illetőt, hanem ő saját maga magát.
De nem tépem tovább a számat. Ha még mindig van, aki ezt nem érti, az hal... akarom mondani maradjon tudatlan.
Ezérttartittazország. Aki hibázik, akár kicsit, akár óriásit, a helyén marad. Így van a vezető poiltikusainkkal, az állami cégek vezetőivel, a helyi politikusokkal, közintézmények vezetőivel, ha éppen az aktuális kormány színeiben pompáznak... és még sorolhatnám...

Ultrahangos Zsírbontás · http://mystica.hu 2013.05.27. 16:04:34

@holdlányka: Igen, ahol az ügyintéző zsebére megy a dolog, ott működik a jó modor.
Szerintem a vevőt a háta mögött se szabad helytelen jelzőkkel illetni.

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2013.05.27. 16:16:28

qrvajó, h mindeki hirtelen a köcsögözőt védi... LOL

Xezs 2013.05.27. 18:27:53

@Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_: Inkább őt, mint a köcsögöző műveletlen tahó parasztot.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.27. 20:57:17

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Jól be is varrhatta volna neki a lompost ott helyben, h megmutassa, nem ő a köcsög.
süti beállítások módosítása