Ibolya végtörlesztette a telefonját a djuice-nál, amit több mint egy hónapja nem ismernek el. Bár azóta rájöttek, hogy tényleg hibás a webes fizetési felület, továbbra is az a megoldás, hogy naiv ügyfél tovább fizeti a nemlétező részleteit, aztán egyszer majd jóváírják:
2012 szeptemberében vásároltam egy telefont, melyet részletekben törlesztettem. 2013. áprilisban úgy döntöttem, hogy hátralévő telefonrészletemet egyben kifizetem. Ennek rendezésére a szokásos módot választattam, azaz a Netshop-ot. Minden számlám ezen keresztül futott itt fizettem be és eddig nem volt vele gondom. Április 18-án le is vonták a számláról a több tízezer forint végtörlesztést. A Telenortól megkaptam az ilyenkor szokásos üzenetet e-mailben, hogy a tranzakció sikeres volt, megjelölve abban az összes banki tranzakció azonosítót is. A következő számlán azonban meglepően nagy összeget láttam, ennyit biztosan nem telefonáltam. A számlán természetesen ott szerepelt „eszközvásárlás-részlet” címszóval ismét a következő részlet. Először azt gondoltam ezt biztosan én nézhettem el. Elővettem a szerződést, bankszámlatörténetet, számlákat. Kiszámoltam, hogy az április 18-án fizetett összeget is figyelembe véve nem jogos a követelésük. Természetesen írtam is egy levelet az online felületen keresztül, mert ide be tudtam másolni az összes tranzakció azonosítót, amelyet e-mailen is megküldtek.
Válasz nem akart megérkezni, és mivel tudtam, hogy 30 napjuk van rá nem akartam megvárni, hogy lejárjon a számla és még le is tiltsák a szolgáltatást. Első körben besétáltam a Duna Plázában lévő üzletbe, ahol udvariasan közölték, hogy nem tudnak segíteni, mert az ilyen jellegű dolgokat a központ kezeli. Ezután a telefonos elérhetőségen keresztül próbálkoztam, ahol a szokásos várakozás után kacsoltak egy ügyintézőt. A számlazárási időszak vége az én esetemben minden hó 22-re esik, így a hölgy azt javasoltam fizessem be a mostani számlát, mert a 18-i befizetés valószínűleg az ezen kívüli tételekre vonatkozott. Ezt a közeli dátummal magyarázta, hogy a számla már biztosan ott volt a rendszerben mikor én végtörlesztettem. Én hiába magyaráztam, hogy én kiszámoltam és hogy a végtörlesztés akkor csak előtörlesztés és az nem ugyan az, ennyi volt. Én is elbizonytalanodtam a saját számításaimban, így pár nap múlva befizettem a számlát, gondolván fut egy panaszom a rendszerben, ahol leírtam a kalkulációimat, majd ott kivizsgálják.
Erre a levélre kaptam egy választ, a benyújtást követő 30. napon (gondolom, muszájból), hogy írjam meg nekik, hova utaltam és mit tüntettem fel a közlemény rovatban. Egy kicsit már eldurrant az agyam ilyenkor. Elmagyaráztam levélben, hogy semmit nem utaltam, Netshopon keresztül fizettem, ne utalást keressen (bár elsőre is ezt írtam) és ismét bemásoltam az összes azonosítót, hogy ha ez alapján nem tudják beazonosítani a befizetést, akkor sehogy!
Teltek a napok, eljött a következő számla ideje. Természetesen ismét kiszámlázva a következő részlet. Ismét telefonáltam, egy hölgy azt ígérte, hogy másik osztályra továbbítja a panaszom és legyek türelemmel. Én pedig közöltem, hogy addig nem vagyok hajlandó ismét befizetni a következő részletet, mikor már kifizettem a telefont és ki fogok akadni, ha még a telefonforgalmamat is letiltják.
Most azóta is várok, fejlemény azóta sincs az ügyben. Az online felületen továbbra úgy látszik, hogy semmilyen befizetés nem történt. A befizetési határidő letelte után 36 nap után tiltja le a szolgáltató a telefonforgalmat.
Pár napja ismét telefonáltam, akkor azt mondták lezárták a panaszom, mert egy ismert netshop problémáról van szó, úgyhogy ismét fizessem be többletszámlát és majd egyszer jóváírják.
AtiSnatch 2013.06.10. 10:47:13
vénszivar 2013.06.10. 10:48:14
Antalbaba 2013.06.10. 10:51:35
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.10. 10:51:40
Ezzel a harminc napos válaszidővel nem nagyon lehet problémát megoldani.
Darth Revan 2013.06.10. 10:53:08
England win The Ashes! 2013.06.10. 10:54:04
Mint az ezer éve elromlott elromlott kávé- (vagy békávé-) automata, amire NEM ragasztják ki a "nem működik" feliratot.
vénszivar 2013.06.10. 10:55:13
England win The Ashes! 2013.06.10. 10:55:39
vénszivar 2013.06.10. 10:56:46
HereGuru 2013.06.10. 11:00:49
elwood 2013.06.10. 11:07:33
Kuty 2013.06.10. 11:12:33
AtiSnatch 2013.06.10. 11:14:45
Kuty 2013.06.10. 11:15:42
horex · http://horex.uw.hu/ 2013.06.10. 11:17:05
gem kapocs
nandika68 2013.06.10. 11:20:59
Nindu 2013.06.10. 11:23:36
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.06.10. 11:28:26
Ezt van, aki beszopja? :D:D:D:D A postoló nem, ahogy látom.
horex · http://horex.uw.hu/ 2013.06.10. 11:36:03
Kérdezted-e a portás-e előzöleg hogy működik -e?
Akkormeg?
Kártyát nem tilos benyomni nem működő atm-be
VIC20 2013.06.10. 11:57:50
Supreme* 2013.06.10. 11:58:42
(De azért a telenor is megérdemelne lassan egy duplakezesanálfisting-et, lassan nem fér el a homáron a sok telenoros sztori)
parade 2013.06.10. 12:15:19
CsakMintTe 2013.06.10. 12:37:19
_panni_ 2013.06.10. 12:38:36
ancsur24 2013.06.10. 12:43:33
Azie 2013.06.13. 13:34:51
A propelleresek már pannonságuk óta megérdemelnék.