Tékozló Homár

Cipőjavítás a Playersroomban

2013.07.01. 12:52 | jackyll | 30 komment

Zsuzsi két évig gondtalanul vásárolt a Playersroomban, mire végre behúzott egy nyerő cipőt, aminek levált a talpa. Első körben 22 nap "szerviz" után még folyós ragasztóval adták vissza, utána pedig azt találták ki, hogy a szomszédos MM-ben majd megragasztatják:

Történet 2013 februárjában kezdődött, Veszprémi players room, ritkán veszek sportcipőt, de ha veszek, akkor minőséget szeretnék. Nem vagyok Magyarországon nagy vásárló, sajnos méreteimből adódóan eddig még nem volt lehetőségem itthon vásárolni, de kivételt tettem ezen a februári napon, mert a kirakatban megtetszett egy NŐI fekete sportcipő, bízva a szerencsében, sikeres vásárlás követően 4 hónap múlva azon kaptam magam, hogy a cipő sarkánál a gumi talp elvált. Mondom szuper, ugy is 6 hónap garancia van rá, visszavittem, korrektek voltak, 15 nap, szólnak, de ha nem javitható akkor kérésemnek megfelelően kapok helyette egy teljesen újat.

Óó, mondom szuper, 15 nap, ugy is nyár van max esténként veszek most fel sportcipőt, addig megoldom. Nem telefonáltak, ezért 15 nap után besétáltam hogy mi a helyzet. Mondja az eladó hogy akkor adták fel pesten szállításra, kedden veszprémbe ér, szólnak ha megjön. Oké, várok. Következő csütörtökön szóltak megjött a cipő, pénteken be is mentem, elolvastam a szakvéleményt, semmi extra (ezt csak azért tettem meg mert mikor leadtam a cipőt a kishölgy azt mondta ha ugy állapítják meg, méltányosságból megragasztják ----hűűűhhaaaa, talán 5ször volt a lábamon, irodába szőnyegen koptatva) nem volt leírva hogy én lettem volna a felelős. Megyek hazafelé, és akkor látom meg hogy igazából MEG SE RAGADT  az a bizonyos ragasztó.

Na, ez péntek este, készülve hogy használatba veszem a cipőt, elég rosszul érintett, másnap fel veszprémbe (50 kmre lakom, de ezt muszáj volt meglépnem) players room, kezit csókolom, milyen ragasztás ez. Kicsit felháborodottan jeleztem feléjük hogy 18.000 ft-os cipőt sikerüljön már megragasztani az ígért 15 nap helyett 22 nap alatt. Hát ők nem tehetnek semmit, felhivják az üzletvezetőt, de addig el tudják vinni a szomszédos M.Minitbe, megragasztatják. Óóó, mondom korrekt, köszi de nem, vagy cipőcsere vagy pénz, de tolerálnám a cipőt, hisz emiatt vásároltam mert nincs. Közölte velem a hölgy hogy hétfőn utánnajárnak. Na mondom az lehet, de az biztos hogy nem várok ismét legalább 20 napot hogy cipő féleségem legyen. Reakció erre hogy amennyi napig megy az ügyintézés azzal az idővel meghosszabitják a garanciát. Végül ott hagytam a cipőt.

Iszonyúan felháborodtam, már ott tartok hogy a mai nap elmegyek ebbe a bizonyos boltba és inkább kérek pénzt, aztán a szomszédos cipőboltban veszek egy cipőt. Hisz nekem arra lenne szükségem.

Hozzátartozik hogy minden egyéb kiegészítőt ebben az üzletben vásároltam, az elmúlt 2 évben ott hagytam nem kis összeget, látásból ismertek, még is ilyen szolgáltatást kaptam.

Az biztos hogy messze elkerülöm őket, főleg az egyik kiszolgáló hölgy viselkedése nem tetszett, ugy hogy neki a „vevő az első”.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.01. 12:55:45

Hát nem is érdemes szórakozni ezzel... Az első rosszul ragasztott esetben kellett volna addig verni az asztalt, amíg nem adják vissza.

Meg amúgy fogalmazni, helyesírni sem ártana tanulni :)

CID 2013.07.01. 12:56:32

torelálnád.....

Dr. Kix 2013.07.01. 12:57:42

Ennek a bandának pedig már van híre rendesen. Aki garanciát akar a cuccára, az nem itt vásárol.

Jokkura 2013.07.01. 13:05:15

érdekes ,mindenki törzsvásárlói állítással ( vagy csimóta, terhes nő) hozakodik elő.
Tök mindegy,ha elsőre,ha x-edjére van probléma akkor azt normálisan kell(ene) kezelni.
ezzel te több lennél ,hogy sokadjára vásároltál ott.Ezzel a felállással akkor ha vki elsődjére ott vesz valamit ,őt át lehet cseszni?
Minden vevő egyforma ,max a törzsvasaló extra kedvezményt kaphat,da a garis üi.-ben nincs /nem lehet eltérés

Komojtalan 2013.07.01. 13:09:48

@Dr. Kix: Én 3.000 -ért vettem sportcipőt a Sárkányban, cserébe már fél éve hordom nap mint nap. Garanciális ügyintézés mint a Playersroomban, de 1/6 áron. Aztán sírnak, hogy inkább a kínai piacon vásárol a magyar.

England win The Ashes! 2013.07.01. 13:10:12

@ColT: Pontosan. Sőt, inkább a pénzt, mert mire mész egy ugyanolyan minőségű cipővel.
Szóval, kedves poszter, csak keményen!

Atörökk 2013.07.01. 13:11:55

Ez egy lassan kötő ragasztó.

labi 2013.07.01. 13:14:05

Mekkora lehet ez a női hölgy, hogy "méreteiből adódóan" nem tud Magyarországon vásárolni, aztán most meg mégis?

England win The Ashes! 2013.07.01. 13:17:36

@labi: Lehet, hogy ötvenkettes a lába.

Manyecska 2013.07.01. 13:21:33

Ragaszd körbe szigszalaggal. Tutibiztos.

Atörökk 2013.07.01. 13:22:01

@Dr Jozef Vengloš:
És 3 van neki, mert zongoraszéknek képzeli magát.

Manyecska 2013.07.01. 13:26:37

A Rios poszthoz: a Bp.Pride idején mondjuk ebből lehetnek gondok: hölgyeknek ingyen, uraknak kétezeré'..:)
??

elwood 2013.07.01. 13:31:33

@labi: olyan, hogy alig fér el veszprém megyében

elwood 2013.07.01. 13:32:52

hozott ragasztóval, biztos drágább de jobb lett volna.

Manyecska 2013.07.01. 13:36:58

@elwood: borsod-abaúj-veszprém megye:))?

Rosszindulatú Vászka 2013.07.01. 13:54:14

Azért lenyűgöző, hogy évek óta még mindég sikerül ronato az oldal dizájnon.

Respekt és gratula.

Országúti Ninja 2013.07.01. 13:59:40

"Hozzátartozik hogy minden egyéb kiegészítőt ebben az üzletben vásároltam, az elmúlt 2 évben ott hagytam nem kis összeget,"
Milyen kiegészítőket lehet kapni sportcipőhöz a playersben?
Nekem elsőre a cipőfűző ugrott be, de az "kis összeg",nem? :)

@vvddsg34tz56745z:
...'ú' pedig jobb felül :)

É2I 2013.07.01. 14:03:53

faszbúk szósöl plagint meg minek?

Manyecska 2013.07.01. 14:05:39

Ilyen fasza padlószőnyeg-ragasztóval kell megdizájnolni:))

Tr0LL 2013.07.01. 14:27:24

Miért nem tanulják meg végre a PR vásárlók, hogy a PR nem márkabolt, hanem egy sima sport-vegyesbolt.
És minden boltnál, ha úgy tolják vissza gariba a cipőt, hogy az nem indokolt (jó egy talpleválás indokolt), akkor bizony a költségek őket terhelik. Ezzel is szűrésre kényszerítve már a kereskedőt.
Még ha márkaboltban vásárol az ember, ami az anyavállalatnál is lekövethető, nem csak kirakják az adidas logót, mert csak adidas termékeket forgalmaznak de a cég valós tulaja egy PR-hez hasonló sport-vegyesbolt-láncolatot működtet, akkor van esély normális javíttatásra. Más esetben mindig vagy csere, vagy pénz vissza. Vagy nem ott kell venni. Főleg, hogy a PR is outlet, azaz amiből elfogyott elvileg nem is nagyon lesz cseredarab, mert nem gyártják az adott modellt, már ahova nem vevőcsalogatónak rakják ki, hogy outlet (hidd azt, hogy olcsóbb, mint máshol). Egyébként a PR szeret felárazni. Kedvencem amikor egy eredetileg 25 ezerért kirakott cipőt a szezon után (mikor már valóban outlet kategóriába esett az adott cipő) felnyomtak 30e Ft-ra majd leakciózták 22-re.
Én ugyanazt a cipőt, mikor még szezonja volt egy üzlet készletkipucolásánál 12 ezerért sikerült megvennem. És ha nem is akkora bevétele, de haszna még mindig volt ezen a kereskedőnek.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.07.01. 15:08:09

melyik az a pléjersrúm?
tudom hogy hol van csak a sok cipőboltból nem tom eldönteni melyik az. a bejárat felett meg sose nézem hogy mi van kiírva.

ebben vannak a márkás divatcipők ocsmányszínben 2×-os áron?

kérjél pénzet, menny átt a dejkmanba azt vegyél normálisan kinéző nájkit 13-ér.
vagy menny az új cccccccccc-be, ott noname van de óccsón.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.07.01. 15:13:38

egyébként cipőre nem gari van csak jótállás. nem kell meglepődni sem ha valami leválik, mert a 25%-uk ipari hulladék. igen, a márkásaknak is.

én egyszer nagyot csalódtam egy cat-ben, azóta már csak markolót veszek tőlük, cipőt nem :)

GSTLeslie 2013.07.01. 15:27:16

Én csak azt nem értem, hogy kvázi mindenki tudja, hogy a PR pocsék minőségű termékeket forgalmaz, ráadásul az alkalmazottak hozzáállása is elszomorító - miért megy oda be bárki is?!! :-o Tudom ám a választ!! :-D

_____________ 2013.07.01. 18:46:25

én vettem PR-ben egy air max bw-t, vagy 3 éve, semmi baja, faszányos.
lehet hogy mázlim volt?

Timil 2013.07.02. 17:14:07

Most komolyan, ez már vagy a századik ilyen levél a homáron a playersroomról. Nem kell ott vásárolni, és kész.

2013.07.03. 23:58:05

@Timil: Pontosan ezt akartam írni. Én is kerülöm őket, nincs is bajom. Meg aztán rendes minőséget kell venni, nem amit ott árulnak.

kombájn 2013.07.05. 08:17:16

Cipőjavításra őket ajánlom, nem lesz ennyi időpocsékolásod az biztos:
www.cipeszmester.hu
süti beállítások módosítása