Tékozló Homár

A citibankosoknak nincs jogosultságuk ügyintézni

2013.07.08. 10:22 | jackyll | komment

Katalinék fennakadtak a Citibank ügyintézőin, akiknek bent a bankban sajnos nincs jogosultságuk számlát megszüntetni. Azt javasolták, hívják a telefonos ügyfélszolgálatot:

Szüleim Citibank hitelkártyát váltottak ki. Már maga a rendszer rém bonyolult, de kedvezőnek találták a vásárlás utáni visszatérítéseket. Sajnos édesapám elhunyt, így vissza akartuk adni a hitelkártyáját, valamint édesanyám is vissza kívánta adni az övét. Hogy hogy is megy egy ilyen Citéknél? Nem ám úgy, mint egy korrekt banknál, nem. (Előtte visszaadtuk egy másik bankban apu bankkártyáját, megszüntettük a számláját, mindezt korrektül, mindent elintézve. A többi ügyintézés is flottul megy, segítőkészek akár telefonon, akár személyesen, és mindent el lehet intézni.) Itt nem.

Sorszámhúzás, várakozás, ügyintéző. Probléma előad. Ügyintézés 1: lefénymásolták apukám halotti anyakönyvi kivonatát, majd a fénymásolatra egy post it-et (!!!) ragasztva édesanyám telefonszámát ráírva tájékoztatták őt, hogy majd telefonálnak neki valamikor, hogy mit is kell tennie! Ügyintézés 2: mivel anyukám nem emlékezett a PIN kódjára, azt megváltoztatták, majd az ügyintéző felhívta a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol a kagylót átadva, anyukámnak be kellett jelenteni a megszüntetést.

Megkérdezték, habár semmi közük nem volt hozzá, hogy miért akarja megszüntetni a számláját. Gondolom jó indokot mondott, mert tájékoztatták a befizetendő összegről, majd közölték, hogy csak 7500 Ft különdíjért szüntetheti most meg a számlát, de ha vár fél évet valami kártyafordulónapig, akkor megszüntetheti díjmentesen.

Közben az ügyintéző hölgy, a személyes, közölte, hogy most már várja egy másik ügyfele, s legyünk szívesek távozni. És különben is, mindent telefonon kell intézni, személyesen ő semmit nem tehet.

Azt hittem, nem hallok jól. Ez ügyintézés??? Kérdem én, hogy miért van a személyes ügyfélszolgálat, ha SEMMIT nem képesek és jogosultak elvégezni? Soha többet Citibank!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2013.07.08. 10:26:43

Fogyvéd, PSZÁF, fiókban cirkuszt rendezni.

Depe 2013.07.08. 10:29:55

Asztal verni, felettest hívatni... Nem nyuszinak lenni, tipikus lekoptató szöveg áldozatai.

elwood 2013.07.08. 10:40:31

nekem is van citi. telefonon minden megy.
tény, hogy ha mégis személyeskedni kell abban nem erősek.

Antalbaba 2013.07.08. 10:44:45

Nem egyedi...
Telenornál van vmi 500 forintos netcsomagom ezer éve, sosem használtam.
Múltkor bevonultam lemondani, nem sikerült, mert bár nálam volt a telefon, személyi..., de mivel közben új személyim lett, így nem tudtak azonosítani saját magammal;-)))
Tipp:telefonos lemondás. Csakhogy ott meg kérnék a mittudoménmilyen kódomat, amire a fene sem emlékszik.
Így legközelebb megint bemegyek majd az új + a RÉGI személyimmel, azután jön az asztalverés:-(

Egyéves Önkéntes 2013.07.08. 10:56:36

Igaz magyar ember Takarékszövetkezetbe megy!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.07.08. 10:59:11

haragszom a bankokra, ezért nem nyilatkozom ebben az ügyben. Ha szabad offolni szóljatok!

duddva 2013.07.08. 11:01:38

@Antalbaba: ez érdekes. Én is jártam hasonlóan (mármint új személyim volt, nem egyezett a szám). Kaptam egy kis ejnyebejnyét, hogy miért nem jeleztem a változást 8 napon belül, de aztán beírták a renCCerbe az új számot, és onnantól mindenki újra boldog volt..

dpthrt 2013.07.08. 11:06:44

Mégis mi a f@szomat rakjon a kivonatra, gyásztáviratot?

És miért kell csodálkozni azon, hogy valami pénzbe kerül, ha igénybe vesszük, majd idő előtt visszaadjuk?

elwood 2013.07.08. 11:13:43

@Egyéves Önkéntes: a takrékszövetkezetekben új ígéretes konstrukció érhető el. "békekölcsön" fantázianévvel illetik, és komoly esély van rá, hogy vissza is kaphatjuk a befizetett pénzt.

az erdeklődők megtekinthetik, hogy a befizettett pénzükből simicska medencéjének melyik porcelántéglája került beépítésre, így fonva szorosra az együttműködés baráti szálait.

bekbórd! 2013.07.08. 11:19:04

Már várták a számlát NYITÓ naív ügyfelek, ők voltak fontosabbak.
Megoldás lehet a pénzt kivenni, címet megváltoztatni (temetőére), aztán levelezgessenek csak.

duddva 2013.07.08. 11:19:09

Ez a távozzunk, mert a másik ügyfél vár, ez durva volt, de a többi problémázást nem értem.

England win The Ashes! 2013.07.08. 11:31:28

Nem kell meglepõdni. Sok ève szàmlàt akartam nyitni nàluk, jön a nõ, mondom neki az óhajom, erre mondja, hogy jöjjek màskor. Azóta is megyek.

Atörökk 2013.07.08. 11:36:29

@Dr Jozef Vengloš:
Te sem érted. Attól még, hogy ügyfél lennél, nem szabad az alkalmazottat kizökkenteni a napi ritmusából.

England win The Ashes! 2013.07.08. 12:22:53

@atörökk: Ja. Meg a citi amerikai bank. Làtszik is. Màskor majd albànba megyek be.

Egyéves Önkéntes 2013.07.08. 12:42:54

@elwood: nem rossz ötlet! kösz!
Kiveszem a magánnyugdíj megtakarításom és veszek belőle békekölcsönt.

Egyéves Önkéntes 2013.07.08. 12:44:04

Albániában a két hónaposnál idősebb szamarak automatikusan city bank ügyfelek lesznek. Gold fokozatúak.
És most nem hazudok!

elwood 2013.07.08. 13:21:09

@Egyéves Önkéntes: Albániában a szamarak olyan okosak, hogy a kormányba kerülnek.

Nem is tudok még egy országot ahol így lenne.

2013.07.08. 14:12:43

Nem értem: nekem 5 éve, Miskolcon ugyanígy kellett, ügyfélszolgálaton keresztül felmondani a fostos hitelkártyájukat. Mégis utána hónapokig küldték a fizetési felszólítást, pedig nullára kifizettem nekik. Aztán levél ment PSZAF-nek, és láss csodát: 3 hónap múlva jött a bocsánatkérő levél, ha kell, be is szkennelhetem nektek, mert cool :)
A másik: aki a mai világban még bankol, az meg is érdemli.

2013.07.08. 14:13:50

Ja, nem értemet arra mondom, hogy ez 5 éve is így volt. Persze rögzítsd a beszélgetést, mert a Citi elvesztheti "véletlenül". Én rögzítettem ;)

Karatekutya3 2013.07.08. 14:22:09

Asszony tavaly év végén szüntette meg náluk a számláját. Elég röhejes volt: a fiókban az ügyintéző felhívott egy másik akárkit, a telefont kiadta a páromnak és így zavarták le a dolgot. Mondom ezt nem hiszem el!

szamaritánus 2013.07.08. 14:44:25

amúgy mi a baj a post-ittel?

2013.07.08. 15:11:34

Hehe, kb. én is így szüntettem meg a hitelkártyámat. Az ideg szétcseszett, ha nem lett volna lekötve náluk a pénzem azon nyomban megszüntettem volna az összes számlámat. És én Gold ügyfél vagyok, és úgy is megszopattak, képzelem mit csinálnak egy sima ügyféllel.

paveway 2013.07.08. 15:51:18

Egyrészt a Citi nem igazán lakossági bank. Másrészt én örülök, ha nem kell ügyintézni befáradni, hanem telefonon is megoldható. Harmadrészt eddig már minden bankról hallottam jót is és rosszat is, bármelyiknél lehet találni pro és kontra példát.
SamSem: a mai világban milliók kapják csakis bankszámlára a fizetésüket és nem zsebbe. Én is kihagynám a bankot, ha lehetne, de a munkáltatóm csakis bankszámlára hajlandó fizetni. Innentől kezdve kénytelen vagyok bankolni.

helianthus 2013.07.08. 18:12:44

@elwood: "Albániában a szamarak olyan okosak, hogy a kormányba kerülnek."

Azt hallottad, hogy az albán választásokba belehalt egy ember?
De nem lett semmi baja, felállt, leporolta magát, beleült egy ott parkoló nyitott kocsiba, amiben benne hagyták természetesen a slusszkulcsot és hazament.

Karatekutya3 2013.07.08. 19:15:04

@paveway: Nem mindegy, hogy az adott ügy telefonon IS megoldható, vagy KIZÁRÓLAG telefonon oldható meg. Mi a francért ülnek akkor ott az ügyintézők a fiókban? A bank az ügyfelek pénzén fizeti őket pusztán azért, hogy a betévedőknek feltárcsázzanak egy számot?

Egyéves Önkéntes 2013.07.09. 07:36:01

@helianthus: most gúnyolódsz, de albánia TÉNYLEG ilyen!
Mary mesélte!

Ágines 2013.07.09. 08:38:51

Harmadik hónapja próbálok kilépni, két hónapot voltam ügyfél-mire leesett,hogy meneküljek. Volt személyes próbálkozás, és két telefonos. Legutóbb fél órás panaszfelvételt követően el akartak adni vmi terméket. Sztem még mindig ügyfél vagyok.
süti beállítások módosítása