Naiv ügyfél megörült, hogy egy hét alatt vissza is ért a javított netbookja Csehországból. Csak éppen az aksi veszett el belőle valahol félúton. A szerviz szerint videofelvételük van arról, hogy ő nem csomagolta be, de nem mutatják meg.
Nyilván én vagyok a hülye. Vettem egy Acer netbookot. Hozzá garancia, oprendszer, pöpec. Telepítés, régiről adatmásolás - a gép magától kikapcsol, újraindul. Megint. Meg megint. Szerviz, telefon. Keleti kényelem: háztól házig szállítás, javítás. Király. Mondják: küldik a futárnak adandó papírt, meg amit a csomagra ragasztok, meg csomagoljam be alaposan, meg mellékeljek listát a tartozékokról. Úgy becsomagoltam, mint a hímes tojást; a csomagban a gép, külön az akkumulátor, mellette a tápkábel. Futár jön, megy, közben sms-ek érkeznek, megérkezett (Csehország a központ), javítják, kész; egy hét múlva újra itt volt. Bontom. Gép megvan. Tápkábel megvan. Akku nincs. Mellette papír: akku nem is volt. De volt. Telefon újra. Kivizsgálják.
Három nap múlva hívnak: kivizsgálták. Nem tettem a csomagba akkut, és erről nekik videófelvételük is van. Miről? Hogy nem tettem bele akkut. Körülnézek a konyhában: hol a rejtett kamera? Akkor ha láthatnám azt a felvételt. Azt nem lehet, mert az az Acer tulajdona. Az akku meg az enyém... volt. Tud-e még valamiben segíteni. Hát, esetleg az akkumat ha visszaadnák... Viszonthallásra.
Tanulság: ne tegyél a garanciális javításra küldött csomagba akkut. Ha teszel, videózd le. Nyilván én vagyok a hülye. Köszönöm, Acer.
Az utolsó 100 komment: